Vigtigste > Cykling > Hvad skal man spise inden en lang cykeltur - hvordan beslutter du dig

Hvad skal man spise inden en lang cykeltur - hvordan beslutter du dig

Hvornår skal jeg spise før en lang cykeltur?

Tillad generelt 2-4 timerinden cyklingefter en størremåltidfor at give mulighed for fordøjelse og 30 minutter - 2 timer for en mindre snack. Overvej det glykæmiske indeks (GI) af kulhydrater - En fødevares GI måler, hvor hurtigt den fordøjes og opdeles i glukose.

flyver med en cykel



Tankeopfyldning er en af ​​de nemmeste ting, du kan gøre, men det har en enorm indvirkning på din præstation. Og jo længere din rejse er, desto vigtigere bliver tankning. Mile ride, eller den store enorme sport, du har forberedt dig på i lang tid, eller bare et par lange sommerture, vi viser dig, hvad du skal spise, og hvornår du skal spise det, men inden vi gør det, skal du sørge for at du abonnerer på GCN, hvis du ikke allerede har gjort det, og også klikker på klokkeikonerne for underretninger og understøtter kanalen. (Dramatisk musik) - Den første ting at vide om tankning til en lang tur er, at din tankning ikke starter, når du får den på din cykel.

Du er nødt til at tænke på din kost inden du kører, og det starter med dit måltid natten før. Du vil have et solidt måltid med højt kulhydratindhold. Måske noget med pasta, ris eller endda quinoa Lav den klassiske fejl at spise for meget.

Mens det er en god ting at fylde kulhydrater, vil du gerne genopfylde de serverede kulhydrater, men at spise dobbelt så meget, som du normalt spiser, vil bare lade dig føle dig oppustet og træg næste dag. Prøv at spise lidt mere kulhydrater, end du normalt ville; du vil virkelig have en solid, fedtfattig, lav GI-morgenmad. Så noget som grød, en Bircher-müsli eller havre natten over ville være ideel, da de er kulhydrater med lavt GI, hvilket betyder, at energien frigives langsomt.



Så du vil mærke fordelene længere. Og du vil undgå fede fødevarer, da de forsinker optagelsen af ​​meget nødvendige kulhydrater i dit system. Friturering er muligvis ikke den bedste mulighed inden en stor tur. (langsom techno beat) - Enkle ting først.

Hvis du skal på en lang køretur, skal du medbringe to flasker. Nu er 750 ml flasker virkelig nyttige, når du kan passe dem ind i din ramme. Dette er faktisk en 500, men 750 passer ikke til hver ramme, især y hvis du har en mindre cykel.

Men i sidste ende afhænger den drikkestrategi, du vælger, af de forhold, hvor du kører. - Når det er virkelig varmt, skal du fokusere på at have elektrolytter i dine drikkevarer for at erstatte de essentielle mineraler, du mister ved at svede, og hvis det er muligt, planlæg mindst et punkt på din tur for at sprænge dine flasker. Et pro tip er også at tage en elektrolyt-tablet og en pose blandede drikkevarer med dig i lommen eller sadeltasken, når du genopfylder dine flasker om sommeren, kan jeg godt lide at have vand og elektrolytter i mine flasker for at sikre, at jeg kommer igennem sveden og genopfylder mistede mineraler. Men om vinteren kan jeg godt lide at fylde flaskerne med kulhydratblanding og bruge en slags specielt produkt, en pose kulhydratblanding, du kan faktisk få den maksimale mængde kulhydrater, som din krop kan absorbere på en time.



Årsagen til dette er, at de har den rigtige blanding af sukker, der giver dig mulighed for at få den maksimale mængde kulhydrater i timen, hvilket kan være massivt for at hjælpe dig med at tanke op. (Technomusik) - Tag ægte mad med dig, når du kan på lange cykelture. Så det kan være flapjacks, riskager, bananer eller måske endda små sandwich. Hvis du får din brændstofstrategi rigtig, og du føler dig træt, sulten og måske blæser, så er en af ​​de bedste ting at spise en energi gel.

Fordi energigeler kun indeholder det, du har brug for: brændstof, sukker. Og det er virkelig let for kroppen at absorbere. Med dette i tankerne er det altid godt at tage et par energigeler med på lange rejser.

Men du vil ikke spise energigeler hele tiden. De har mange af dem, og de kan! begynder at være temmelig syg. Men med hensyn til at forsøge at kompensere for den frygtede bonk, skal du tale med en erfaren cyklist, der vil fortælle dig, at der ikke er noget lignende. (Technomusik) - Det er lidt af en kliché, men når du starter med det? Hvis du er sulten på en lang køretur, er det virkelig for sent.



Det er ikke verdens ende på korte ture, men hvis du løber tør for brændstof, er du sandsynligvis ikke for langt hjemmefra, men tag det fra mig, vil du virkelig, virkelig ikke løbe tør for brændstof halvvejs på en episk tur Det er ikke sjovt. En god retningslinje, når du er på en lang, intens tur er at spise kulhydrater hvert 20. minut eller noget. Det kunne være en halv energibar, en gel eller en riskage eller noget lignende.

Og hvad jeg plejer at gøre, er ret nørdet, jeg gør og planlægger, hvor meget mad jeg har brug for, og pak derefter mine tasker i overensstemmelse hermed. Men tilføj altid en ekstra bar eller et par ekstra geler, hvis jeg har brug for det. For eksempel, hvis turen er lidt mere intens end din planlægning, eller hvis du begynder at føle, at du har det dårligt, er dette din forsikringspolice, det er dine reserver, dine nødrationer.

cykeltræning

Håber du fandt dette kig på mad nyttige på lange rejser. Og hvis ja? , så giv artiklen store tommelfinger op. Nu har du ingen undskyldning, hvis du accepterer dit næste seks-timers epos.

Og hvis du vil være hydreret i stil, hvorfor skulle du så gøre det? Gå ikke til GCN-butikken og få GCN Camelback vandflasker. Og hvis du gerne vil se en anden vejledningsartikel, skal du klikke her.

Hvad skal jeg spise til morgenmad før en lang cykeltur?

Hold proteinmængderne lave, næsten uden fedt, såsom:
  • Milkshake eller frugt smoothie.
  • Morgenmadkorn med mælk og frugt.
  • Frugt-flavored yoghurt.
  • Banan og anden tolereret frugt.
  • Energibjælke.
  • Kringler.
  • Bagel med marmelade.
  • Æblesau.

cykel ab træning

Hvad skal du ikke spise før du cykler?

Her er vores top femmad ikke at spise førpå vej ud på enride:
  • Majsflager. Budgetdesigner: majsflager / korn i hvid skål med dekorativt design.
  • Salat. Vitality Tun Salat, 07/07/2014.
  • Drinks med brus. To glas med sugerør med lavt kalorieindhold /kostsodavand cola drinks.
  • Sidste nat er afhentning.
  • Pasta.
14. sep 2015

Kost og motion går sammen, men hvis du har den ene uden den anden, får du ikke de effekter, du ønsker, og i sidste ende bliver du ikke bedre, stærkere og hurtigere. Når alt kommer til alt, stræber vi alle efter at blive bedre og mere afrundede cyklister. (Legende elektronisk musik) Lad os starte med lidt videnskab.

Når vi træner, bruger vores kroppe kulhydrater og fedt til brændstof. Vores kroppe gemmer naturligt omkring 400-500 gram muskel- og lipidglykogen, men når vi træner, og vi løber tør for disse forsyninger, mister vi energi og ender med at støde på væggen i det, der almindeligvis er kendt som bonking. Så når vi træner, er vi nødt til at fylde vores kulhydrater med barer, geler eller endda ægte fødevarer for at reducere risikoen for, ja, bonking og følelse af den måde.

Den gennemsnitlige person kan kun behandle et gram kulhydrater i minuttet, uanset hvor meget vi spiser. Så det at spise lidt er vigtigere end at spise meget på én gang. Men hvordan oversætter vi det til tankning på cyklen? Højre, le Det starter med en dejlig, let en times tur, du nød en god, sund morgenmad med kulhydrater med langsom frigivelse.

Så når du kommer på cyklen, er fokus mere på at forblive godt hydreret end at blive ved med at blive drevet på cyklen. Jeg kan godt lide at starte min dag med havregryn, yoghurt og frugt. Dette er en god kilde til de langsomme frigivelser af kulhydrater og proteiner, der får mig til at passe for dagen. Gå på vej, fordi du aldrig ved, hvordan du vil føle dig, når du kommer ud derfra - Lad os nu komme til de længere Rides.

Du vil gerne sikre dig, at du har nok energi hele tiden. Omfattende forskning har vist, at kulhydrater forbedrer udholdenhedens ydeevne. Vi anbefaler, at du starter med to flasker på din cykel og fylder mindst en af ​​dem med en eller anden form for elektrolyt.

Dette skyldes, at når vi træner, mister vi naturligvis væsker og dermed elektrolytter, og du er nødt til at blive ud over at genopfylde dem, fordi dehydrering helt ned til 2% reducerer din præstation, selvom du ikke kan mærke det. Så nu hvor du er begyndt at bekymre dig om dine væsker, er den næste ting du vil tænke på, hvad du skal spise på din cykel. Og vi anbefaler, at du tager en sportsbar til at begynde med ved siden af ​​en banan eller lignende.

At blande naturlige fødevarer med sportsfødevarer er godt, fordi du vil nyde fordelene ved sportsstænger, der er praktiske og nemme at tage med dig, men du får også næringsstofferne fra de naturlige fødevarer, og det er godt at holde den balance. En sådan sportsbar, der vejer 30 gram og indeholder 25 gram kulhydrater, bør indtages cirka hvert 30. minut, og derefter kan du bruge de naturlige fødevarer til at efterfylde efter ønske. Din mave er dybest set en muskel som enhver anden muskel, så gør ikke noget dumt på løbsdagen, som du aldrig har gjort før.

Så øv dig med en hvilken som helst sportsernæring i op til din store begivenhed, for det sidste du vil gøre er at chokere dig selv og ende med en mavebesvær, for eksempel bruge riskager i træning og i løbet på den måde de ved, at de får noget konstant, der er let at forbruge, men også let at bære på en cykel. En sidste ting at være opmærksom på på madfronten er ikke for meget på én gang. At have to eller tre af disse på kort tid vil ikke gøre dig noget godt.

James sagde tidligere, at du kun kan behandle et gram kulhydrater i minuttet, det er kun to af dem på en enkelt time. Det er meget bedre at indtage små mængder, bide lidt og ofte. Dette giver dig en langt mere jævn fordeling af energi under kørsel og holder dig langt fra den frygtede bonk. - Så nu er vi på de længere ture. Et sundt måltid med fuld kulhydrat, som pasta eller ris, er virkelig det værd.

Og så på løb eller begivenhedsdag eller endda på dagen for den lange tur, vil du have en god, sund, solid morgenmad, såsom grød eller müsli, der er fuld af langsomt frigivende kulhydrater, og når du kommer på din cykel, i det mindste tag den med to flasker, da du sandsynligvis vil genopfylde en flaske på farten. Det lønner sig at leve på reglen om en flaske i timen, og hvis du har, skal du tage nogle pulveriserede kulhydrater eller endda elektrolyttabletter for at hjælpe dig med at få kulhydrater ind og ud under opholdet hydreret under hele din tur. - Start dine forlystelser ved at tømme dine faste stoffer, men mens du kører, kan du overveje noget som en gel; geler er fulde af glukose, en super hurtigvirkende energikilde.

hvad er agave

De er også et godt boost i den sidste times kørsel og ideelle i nødsituationer, når du har lyst til at være på dine sidste ben, hurtig og nem at forbruge, men også lille og let at opbevare i en jerseylomme, du kan næsten glemme, at du endda har dem med dig - så du er lige gået af dit drev, og nu er det tid til at tænke på opsving og tænke på at genopfylde de kulhydrater og proteiner, du har mistet. Og en fantastisk måde at gøre dette på er at få en 30 minutters restitutionsryst i din træning. Årsagen til dette er, at du ønsker at få disse næringsstoffer tilbage i din krop hurtigst muligt.

En genopretningsdrink som denne er en god snack, men det er ikke en erstatning for et rigtigt måltid, og det kan du spise 60 minutter senere, ikke? - Ja du kan. Så hvis du virkelig nød denne artikel, og det virkelig hjalp dig, så gør det ikke! Glem ikke at sætte store tommelfingre op - og for flere træningsartikler klik der nedenfor.

Hvad skal jeg spise inden en 100 mil cykeltur?

BRÆNDSELSTIPS TIL100 tusinder

Ingen vilspisetre sportsgeler i timen i 7 timer. Eksperimenterer med letfordøjelig, men helmad(PBJ'er, saltede stegte kartofler eller riskager) hjælper med at levere mere afbalancereternæringuden at nå udmadtræthed.
23. maj 2018

Er æg gode inden cykling?

Højt fedt morgenmadskød ogÆg

Æger et godt ernæringsmæssigt valg generelt, men hvis du er presset til tiden, skal du give de fede og proteinpakkede måltider (dvs. alt bestående af bacon ogæg) et pas.
For 6 dage siden

Hvad sker der, når du cykler hver dag?

Fastcyklingstimulerer og forbedrer dit hjerte, lunger og cirkulation, hvilket reducerer din risiko for hjerte-kar-sygdomme.Cyklingstyrker dine hjertemuskler, sænker hvilepulsen og reducerer fedtindholdet i blodet.

oxalater i nødder

Er det svært at cykle 100 miles?

TILhundrede-mil cykelturer en betydelig udfordring, men ved hjælp af det rigtige træningsprogram er det langt fraumulig. Sæt dig selv mål undervejs, og sørg for, at din tilgang er varieret, og du er i stand til at erobre banen!

Hvor lang tid skal det tage at cykle 100 miles?

Hvor lang tid tager det at køre 100 miles.Ridningtiden varierer stort set på terræn og oplevelsesniveau, a100 mil cykelturkantagealt fra 4 timer til 10 timer.23. maj 2014

Hvorfor spiser cyklist bananer?

Bananerer nummer etcyklingmad. De er perfekt afbalancerede til at erstatte de elektrolytter, der er gået tabt gennem sved, især kalium såvel som at give 25g-30g kulhydrat til at levere energi til vorescyklingmuskler.

Er havregryn godt inden cykling?

Grød havreer de perfektetil-kør energimad. Hvis du ikke tror på os, så spørg en løbshest.Grøder ikke en glamourøs mad. 'Grøder ganske enkelt enstoremorgenmadfor cyklister, siger Nigel Mitchell, ernæringschef hos Team Sky.

Hvad skal jeg spise dagen før en tur?

De bedste måltider inden turen fordæres let, men indeholder både kulhydrater og protein for at sikre gradvis frigivelse af brændstof til musklerne og undgå en høj glukose og efterfølgende lav, der kan ledsage et tungt kulhydratmål såsom bananer, korn eller energibarer, der mangler protein .

Hvilke fødevarer skal man spise på en lang cykeltur?

Det er muligt at lave dine egne energibid eller energistænger. Frugt, brød og andre kulhydrater med et højt glykæmisk indeks er også gode snacks til lange cykelture. Læs mere: Annullerer fiber andre kulhydrater? Husk, at visse frugter, som bananer, skal skrælles på forhånd.

Hvornår skal jeg spise pasta inden en cykeltur?

Som en energimad med langsom frigivelse er det ideelle tidspunkt at spise pasta to til tre timer før en tur, da dette giver kroppen tilstrækkelig tid til at fordøje og konvertere til energi til når du har brug for det. Pasta skal også indtages i de sidste par dage, der fører op til en stor tur, så dine glykogenforretninger maksimeres.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Nyc-cykling - almindelige svar

Er New York City cykelvenlig? Hvis vejen er for smal til, at en cykel og en bil kan køre sikkert side om side, har du ret til at køre midt i kørebanen. Cykling er tilladt på alle hovedgader og lokale gader i hele byen, selv når der ikke findes en bestemt rute.

Udholdenhedscykling - hvordan man løser det

Hvad er en udholdenhedscykling? Enhver tur på cirka en time eller mere i et samtaletempo er en udholdenhedstur. Overbelaste. For at forbedre din udholdenhed skal du køre længere ture, end du er vant til.

Sådan repareres en bulet cykelfælg - hvordan man håndterer

Hvor meget koster det at fastgøre en bøjet cykelfælg? Hvis hjulet kan fastgøres - det ser generelt godt ud, men har en wobble - kan du forvente, at din lokale cykelbutik opkræver $ 20 - $ 30 for at sande det ved hjælp af professionelt udstyr som en truing-stativ til den perfekte linje og rundhed. 10 авг. 2019 г.

Fitbit og cykling - hvordan man håndterer det

Kan Fitbit banecykling? Mens de cykler, kan brugerne se deres afstand, varighed, gennemsnitshastighed, puls og forbrændte kalorier. På skrivebordet kan brugerne se et kort over deres rute og sammenligne statistikken fra tidligere forlystelser for at se, hvordan de klarer sig over tid. г.

Cyklistben - hvordan løser du det?

Hvilken cykling gør med dine ben? Benstyrke Cykling forbedrer den generelle funktion i underkroppen og styrker dine benmuskler uden at overbelaste dem. Det retter sig mod dine quads, glutes, hamstrings og kalve. 21. januar 2020

Vaast-cykler - hvordan man løser det

Er magnesiumcykler gode? Magnesium kan bruges til at konstruere cykelrammer, der er lettere end aluminium og samtidig opretholde høj trækstyrke og dæmpningsevne. Alt dette fører til en meget glattere og mere effektiv tur. Magnesium kommer også ind til et lavere prispunkt end populære letvægtsmaterialer som kulfiber.8 авг. 2018 г.