Vigtigste > Cykling > Hvor laves trekcykler - hvordan man adresserer

Hvor laves trekcykler - hvordan man adresserer

Hvilke Trek-cykler er lavet i USA?



Se på dig. Du er en middelmådig affaldspose, der sidder fast i en blindgyde uden noget i livet, der gør dig glad. Selv fuglen synes, du er en taber. (Fugle knirker) Det er tid til en ændring.

Gå udenfor. Ser du disse børn? De har den bedste tid i deres liv på deres cykel. De ved, hvad der foregår.

Du vil aldrig have så meget sjov som disse børn. Medmindre du har købt en mountainbike. Gå i butikken og lyt til en fyr, der ikke aner, hvad han taler om.



Prøv at sælge dig selv en cykel. Vælg en cykel og køb den. Gør dig klar og slå dine lokale stier.

Det er tid til at køre på din helt nye cykel. (Cykelpund) (stønn) Indse, at ikke alle cykler og cykelbutikker er skabt ens. Prøv igen.

Denne gang gør du din forskning. Besøg en cykelbutik og tale med personalet. Du kender cykler.



Køb en anden cykel, tag en anden tur. Byg fitness på stigningerne og selvtillid på nedkørslerne. Kør, hvad du kan, og lad ikke stress med, hvad du ikke kan.

Det bliver lettere. Du vil føle dig bedre, indtil du er klar over, at ingen andre kører i en t-shirt og khaki shorts. Tid til at klæde sig ud.

Godt udstyret. (bas tung hiphop-musik) Begynd at bruge syge ord som makulering og gnar. Fortsæt med at køre, lad dig blive overhalet på stigninger og nedkørsler.



Ønsket om at blive bedre vokser i dig. Bliv besat af din cykel. Fixer på specifikationer, hovedvinkler og underlige ting som dækhårdhed.

Så indse, at du har brug for et andet job til at støtte din afhængighed. (rydder halsen) Jeg mener, lidenskab? (Plæneklipper nynder) Køb en cykel for tredje gang. Denne har flere funktioner, flere støddæmpere, og sadelpinden går op og ned. - Sødt. - Det kører ikke længere bare rødder, sender dråber og lærer et trick.

Pæn. Det er mere end bare en hobby nu. Det er en livsstil.

En dag fortæller du dine kolleger om alle de drev, du har gjort, og hvor hårdt du makulerer. De lytter ikke. Det er godt.

Hun hedder Jess og hun kører også. Hun spørger: 'Vil du ride en gang?' Og du siger 'Lort ja!' Det viser sig, at Jess er god. Ligesom virkelig godt.

Hun træner dig på vej op og helt ned. Du kan ikke engang gå ned, hvad hun kører. Du gør det nede, men du er udmattet.

Hun har ventet i 30 minutter, men siger det var meget sjovt. Hun siger, at du skal gøre det igen engang. Du er enig, selvom hun knuste dig.

Men det generer dig ikke senere på dagen. (Whimper) (bas tung hiphop-musik) Start med at køre hver dag efter arbejdsdagen. Find lokale grupper og kør med chauffører, der hjælper dig med at forbedre dit spil.

Bliv en bedre driver ved bare at prøve at følge med. (bas tung, hip musik) bemærker andre cykler som denne alpincykel og langrendscyklen. Vejcykling kunne være sjovt.

Sid på en snavsstrik og find et par spring for at øve dine tricks. Dette ser meget sværere ud end du troede. Det er virkelig højt op, det ser frygteligt farligt ud.

Nej. Kør mere, klatre højere, spring længere og gå hurtigere, end du nogensinde troede var muligt. Pas på din cykel og forbedr den.

Køb værktøj, køb dele, køb flere værktøjer til at installere delene. Brug timer på at beslutte din næste cykel. Oplev din drømmecykel og kulstof.

Din afhængighed bliver værre. Du bruger mindre tid på at arbejde og mere tid på at kigge på cykler. Kør flere stier, klip mere græsplæne.

Flere stier, mere græsplæne. Spor, græsplæne. Køb din drømmecykel.

Bring nogle venner og kør længere og højere end nogensinde før. Lad din cykel gå Tag dem til steder, som de fleste ikke engang ved, eksisterer. Gå på en anden dato.

Denne gang du er, kan du faktisk følge med. Ingen undskyldninger, ingen undskyldninger. Dette er meget bedre.

Denne gang slår hun kun dig på fem minutter, I er begge ophidsede, high five, hun kan ikke tro, hvor meget bedre I er blevet. Hej ven, en dag vil du se en pressemeddelelse på en helt ny cykel. Det er som dit, men 15% lettere, 35% stivere og rødt.

Det koster også meget mere græs end den cykel, du lige har købt. Tag en cykeltur for at komme over det. Indse, hvor meget bedre du er blevet, og hvor meget sjov kørsel har bragt ind i dit liv.

Det handler ikke om de cykler, du kører, det handler om de cykler, din cykel tager dig med på. (Luft suser) Nå, måske ikke denne tur. ('I Got The Juice' af Dream Junkies) ♪ Mor elskede, du vil elske dette d Gradueret fra oprør til revolutionær ♪♪ I mit område elsker de dette ♪♪ Jeg bryder det ♪♪ Som at skrue motoren op ♪♪ Ascension ♪ ♪ Hver dimension lægger vægt på mig ♪♪ Se på min sjæl ♪♪ Se på mit hjerte ♪♪ Se på mit håb ♪♪ Hav verden på ryggen ♪♪ Men jeg bærer den stadig ♪♪ Fortæl dem, at Gud har min hånd ♪♪ Jeg vil ikke give slip på det ♪♪ III kom fra havets side ♪♪ Svømmede med det bedste, jeg kan ikke benægte, at jeg blev valgt ♪♪ Ja, det er Miggity mack ♪♪ Malkning af mikrofonen ♪♪ I tror ikke jeg giver det tilbage ♪♪

Er Trek-cykler lavet af Giant?

Desværre er der ikke flereTrek cyklerder er fuldt udlavet i USA. De producerede tidligere et lille antalcykleri deres amerikanske faciliteter i Waterloo og Whitewater, Wisconsin (ca. 20.000cyklerpr. år), men det stoppede i december 2017 ifølge en kilde, vi har inden forTrekingeniør team.6. maj 2021

Det er underligt, som om du skubber på det. Hvis det bare er på jævnt underlag, og du skubber på det, tror du, det er min lort låst ude? Hvad sker der? Du er som om jeg glemte at holde min suspension låst? ud? Men sådan fungerer det ikke. (optimistisk musik) - Hej alle sammen, jeg er Mike Levy og velkommen tilbage til en anden Field Test-artikel.

Denne gang taler vi om Giants Trance X. Det er en touring cykel på 135 millimeter med en gaffel på 150 millimeter. Og Giant siger, 'Det er den eneste trailcykel, der kan gøre det hele.' Som altid taler vi om suspensionen først og Trance Xs 145 millimeter rejse.

Det styres af Maestro-design med dobbeltlinkophæng, det er et co-roterende system, begge styr drejer med uret, og det har eksisteret i meget lang tid. Men der er noget nyt her, den justerbare geometri. Justeringsområdet er også ret stort.

Mens nogle af disse cykler kun tilbyder en tredjedel af en grad eller tre eller fire millimeter ændring af bundbeslagets højde, giver Giant dig 0,7 grader af justering af hoved- og sædevinkler og ændring af bundbeslagets højde med 10 millimeter. Giant siger, at Maestros dual-link-affjedring skaber et virtuelt drejepunkt et sted her og er uafhængigt af bremse- og pedalkræfter, den hellige gral metriske drejebeslag, selvfølgelig, som de fleste er i disse dage, og det nederste stødbeslag gør faktisk dobbeltarbejde, da vipperen forbinder hoveddrejeren og støddæmperstangen, hvilket sparer lidt vægt.

Dette er Trance X Advanced pro 29 0. Langt navn, det er 'Det avancerede modeland kommer med den levende ventilophæng fra Fox. Det er en computerstyret affjedring, der automatisk tilføjer kompressionsdæmpning ved lave hastigheder.

Nu taler vi om dette senere, så hold dig opdateret. Navnet har eksisteret siden 2005, men selvfølgelig er dette den længste, løseste stand, sandsynligvis den letteste version nogensinde. Det er kulfiber overalt, inklusive topstangen, overalt, men den nederste vippearm, som er aluminium, som Giant siger, den med spjældet er kun 2.100 gram, hvilket er næsten halvdelen af ​​Actofive P-Train-rammens nu, nu skal jeg være ærlig, dette er en trekant af ståltag, og den er lavet i temmelig små tal, men den er stadig meget lettere end nogle af de andre.

Nu, som mange andre virksomheder, har Giant nogle quirky klingende navne til at beskrive nogle af de ting, de har gjort her, men kernen i det er, store rør betyder mindre vægt og mindre flex. Nu finder du det overalt, især i bunden af ​​bundbeslaget, hvor du også finder en 92 millimeter bred prespas skal. Du finder også et sæt ISCG-kædestyreplader der, og Giant gjorde også et godt stykke arbejde med rammebeskyttelsen, en tyk pude under nedrøret og oven på kædestag.

Der er intern kabelføring, men den trækkes ikke igennem. Så jeg vil bestemt påpege, at du på de fleste andre trailcykler og de nye carbonrammer kan skubbe kablet ind, og det kommer gennem den anden side. Du behøver ikke at miste temperamentet, du behøver ikke engang at kaste værktøj.

Med Giant bliver du nødt til at fiske lidt for at få det ud. Med hensyn til geometrien er jeg seks meter høj, og det er en stor Trance X-størrelse med en rækkevidde på fem meter. Nu har den den justerbare geometri, vi talte om tidligere, og det giver den en hovedvinkel på 65,4 grader og en sædevinkel på 76,2 grader.

Kulfiber Trance X starter ved $ 4.300, og der er et par at vælge imellem, og hvis du vil have den mest avancerede model, er det denne bag mig, den koster $ 8.500, og det får dig kulhjul fra Giant, Foxs Live Valve-suspension og en XTR-drivlinje. Det er nok om delene og geometrien, lad os tale om opsætningen og derefter hvordan den nye Trance X kører på stierne. (upbe musik) Lad os gennemgå opsætningen.

Vi har naturligvis vores kontroldæk på, og det er en minion foran, oppustet til 21 PSI og en dissektor bagpå, oppustet til 23 PSI. Præcis det samme som med alle andre trailcykler her i feltprøven. Nu, som jeg nævnte tidligere, kommer denne cykel med Foxs live ventilophæng.

Interessant note, det kommer med et pladsholderbatteri, der ligner det rigtige batteri. Så jeg brugte cirka 20 minutter på at tænde det, før jeg indså, at det bare var et falsk batteri på det. Jeg er ikke så god til dette tekniske.

Så med dit batteri i, er det stort set det samme som almindelig suspension, når du har valgt din live ventiltilstand; du skal stadig pumpe det op til det korrekte lufttryk og dine rebound- og lavhastighedskompressionsindstillinger på gaflen. (glædemusik) Så hvad er meningen med alle de smarte ting, når du starter opstigningen? Nå, det drejer Trance X og laver et forbandet raketskib. Denne cykel havde langt den hurtigste stigning.

Vi kommer til vores klatretider om et øjeblik, men det er kernen i sagen. Live Valve tager i det væsentlige en 30 pund trailcykel og forvandlede den til, hvad der føles som en 24 eller 25 pund næsten langrendscykel. Det er ekstremt effektivt, men hvad det ikke har er, at det er låst, føles som et, ja, er låst ude.

Lockouts lader ikke affjedringen bevæge sig, og det er ikke tilfældet her. Og selvfølgelig har den levende ventil en lidt anden effekt på op ad bakke end på ned ad bakke, når cyklen er i luften. Sensorer på gaflen og bagakslen, der kender vinklen, som cyklen er i. men det er stadig ikke så super låst ud, som en racercykel ville have, suspensionen bevæger sig ikke.

Det er ikke tilfældet her. Baghjulet kan stadig bevæge sig, og det er ikke helt en aktiv cykel som en DW-Link, som du overhovedet ikke ville låse den ud på, men i sidste ende gør den noget, der er ekstremt hurtigt og sporty. Så vi ved, at giganten er lige så effektiv, men lad os tale om håndteringen.

Nu til det er Trance X bestemt mere baseret på den klassiske trailcykelfølelse, mere på Ibis og den specialiserede, på noget som P-Train eller Salsa med længere affjedring. I disse smalle sektioner kan kæmpen let styres rundt eller gennem enhver form for groft eller stenet rod. Og du får virkelig valgt dine linjer, mens du går, mens du dybest set siger 'Okay, jeg vil' på en større cykel, fortsæt med at træde og se, hvor jeg går.

Jeg ved hvad du siger Levy, jeg klatrer op til toppen af ​​bjerget med min store rejsesti-cykel og kludrer ikke alt P-tog, de kommer til toppen af ​​bakken uden at jeg dabber, selv på de vanskelige steder , men det føles bare som mindre arbejde på en cykel som Trance X end på disse tilgivende cykler. Jeg fik Trance X for første gang, jeg kørte den i fire eller fem dage alene og ikke mod de andre cykler i træk. Og de fleste steder følte affjedringen sig godt, måske lidt tilgivende her og der, men for det meste bare fint, men det er en anden historie, da vi begyndte at køre tilbage til ryg.

Da jorden var virkelig ru og ujævn, eller trækkraft var tvivlsom i disse indstillinger, var der en temmelig mærkbar forskel i suspensionens ydeevne mellem Live Valve og traditionel Fox-suspension, da jeg kørte på cyklerne tilbage til ryg mod ryg. Tænk nu på, at disse andre cykler har piggyback-støddæmpere af højere kvalitet eller det høje endegreb til spjældet, og hvordan det føltes, cyklen var dybest set lidt mere bumpet rundt, og jeg havde mindre trækkraft. I nogle sektioner kunne du se det på artiklen, hvor den bageste del af cyklen gled, når jeg ikke ville have den, ikke engang fronten på cyklen.

Samlet set føltes det lidt mindre konsistent og bestemt lidt grovere og med lidt mindre trækkraft. Nu er en del af denne forskel suspensionens ydeevne, når du afmonterer, kan det skyldes gaffelspecifikationer. Hvis du får en levende ventilophæng, passer den levende ventil kun med FIT4 gaffelspjældet.

For at være ærlig, hvis du får Trance Xon i mindre udfordrende terræn og ikke behøver at være et rent flow-spor, kan det stadig være fyldt med rødder og klipper Giant kan være meget sjovt. Og dette er en cykel, der virkelig belønner en rytter, der kan lide at dykke ind og dykke og lege rundt på stien. Hvor Salsa og P-Train er mere derude for dig bare at prøve at gå så hurtigt som muligt, Giant, ja, han er mere som Ibis og Specialisten.

Det belønner nogen, der tænker mere på deres linjevalg og er mere interaktiv med stien. (optimistisk musik) Lad os først tale om timingen. Og vores stigning var en blanding af blide enkeltstier nedenunder, der blandede sig i nogle ret vanskelige, langsomme ting, fulde af rødder og klipper op ovenover.

Kæmpen havde den hurtigste tid på 19 sekunder over Ibis Mojo, og det følte bestemt sådan på stien. Denne ting føles som et absolut raketskib på vej op. Det er en anden historie på vej tilbage.

Kæmpen havde denne langsomste tid, syv sekunder bag mojo. Og for at være ærlig var det lidt glat, og jeg havde ikke meget tillid til trækkraft. (upbe musik) Lad os gå igen, hvad jeg kunne lide ved komponenter, og et stort højdepunkt for mig er dette Shimano-drev.

Det er Hyper Glide plus, og jeg har sagt det før, og jeg vil sandsynligvis sige meget mere i den nærmeste fremtid, du kunne skifte under belastning som aldrig før. Og det er praktisk på alle typer stigninger, især tekniske. Den anden ting, jeg vil tale om, er Fox Live-ventilophænget, og i det mindste er jeg træt af at stønne om det, ja, fordi det opadrettede er, at det gør en utrolig klatrer.

Når du vil have en trailcykel til at gå op i stigningerne ekstremt hurtigt. Hvis du er den type rytter, der kan gøre alle stigninger, hvis du er i ting som det, hvis fitness er dine ting, så er du i live ventilen, ok lad os tale om de ting, som jeg ikke kunne lide mig vil selvfølgelig bringe den levende ventilophæng tilbage på markedet. Nå det gør cyklen til en utrolig klatrer, det gør også affjedringen ret ru i nedkørslen.

Jeg vil sidestille det med at føle, at bagdækket har 35 PSI i modsætning til de lave 20'ere. For at være retfærdig er vores stier ret komplicerede. De er fulde af rødder og klipper, og tingene bliver værre eller bedre, når det bliver vådt.

Dette får cyklen til at føles ret ru. Men hvis du bor, ved jeg det ikke, næsten ingen andre steder i verden, der ikke har super ru stenrige stier. Jeg har en følelse af, at Live Ventil ikke føler sig nær så tvivlsom som her i Squamish.

Da jeg spurgte Giant om hans mening om dette, fortalte de mig at huske, at Trance-typeskiltet siger, at denne cykel skal klatre såvel som ned ad bakke. For Giant betyder dette 50% klatring, 50% afstamningskompetence. Det skal udføre begge opgaver lige.

Hvis rytterne er mere rettet mod ren downhill-evne, er vores enduro-fokuserede Regen 29-rækkevidde 60/40 skæv mod downhill-oplevelsen. (optimistisk musik) Tid til fordele og ulemper og først her, hvis du leder efter en trailcykel, der kan dække en masse jord, der ikke behøver at fordoble belastningen på ret skitseret terræn. Nå, Trance X trailcyklen er måske det rigtige for dig.

Den anden ting ved denne levende ventilophæng er ekstremt hurtig og effektiv. Og når du er i tech, er det svært ikke at blive begejstret for nogle af disse ting. (Glædemusik) Lad os tale om ulemperne, så behandler jeg emballagen til den levende ventilophæng.

Nu er det ikke kun Giants 'skyld. Foxs live ventilophæng tager kabler til arbejde, sensoren bagud og foran, alt er forbundet til mikroprocessoren, og så har du det batteri deroppe. Det hele er bare godt, det er ikke særlig godt integreret i rammen.

Og med det i tankerne er der ingen rammehukommelsesintegration her med Trance X.Whi. Hvis du er specialiseret i det og har huller, der vandrer i dine nedrør, som efter min mening Anthony Massari kunne passe i dine nedrør, Giant, godt de har ikke nogen evne til at bære noget.

elektronisk skift af cykler

Og ikke kun det, den interne kabelføring er ikke rør i rør. Det hele er internt, men det rasler bare indeni. (upbe musik) Lad os indse det, i modsætning til nogle trailcykler foregiver den nye Trance X ikke at være en enduro-cykel.

Og Giants beslutning om at bruge elektronisk styret suspension til øget pedalkraft fortæller dig bestemt, hvad cyklen er til. Og intet af det vil gøre det til en cool cykel fra vores felttestgruppe med trailere Trance X - selvfølgelig for at dække en masse jord. Dens levende ventilophæng betyder, at den er utrolig hurtig og effektiv på denne type terræn.

Selvom det ikke tilgives på de uslebne nedkørsler, som cykler som Specialized eller Ibis, eller især Salsa og P-toget, er det et godt valg for en mere fitnessfokuseret og søger at dække et ton miles. Det er det til Giants 'splinternye Trance X. Fortæl os, hvad du synes om det i kommentarerne, og abonner, så du ikke går glip af en feltprøveartikelanmeldelser og rundbordsdiskussioner, hvor jeg har en diskussion med Kazimer. (optimistisk musik)

Hvilke cykler fremstilles i USA?

kæmpe storer verdens største cykelfabrikant efter omsætning. Virksomheden sælgercyklerunder sit eget navn og gør dem til store mærker somTrek, Scott og Colnago.30. aug 2013

Først så e-cykler lidt mærkeligt ud i byens gader - de gik hurtigere end en traditionel cykel, hvor rytteren næppe trampede. Der er nu mange forskellige mærker, modeller, design og supportniveauer til elmotorer. Fra at hjælpe med stejle stigninger til aldrig at træde igen.

For at fejre e-cyklen er her de 5 mest innovative amerikanske e-cykelfirmaer lige nu. For at blive underrettet, når en ny artikel er sendt bjælkeikonet nedenfor, lige ved siden af ​​abonnementsknappen. Tak for at se, Mind's Eye Design! Juiced Bikes ejer og grundlægger Tora Harris har en dobbelt grad i mekanik og rumfartsteknik fra Princeton University.

Han er også en topatlet, der bryder adskillige højdespringrekorder, er fem gange amerikansk mester og repræsenterer sit land ved OL i 2004. En karriere hos NASA var bare ikke hans idé om hans kald. Så han kombinerede sin bogsmart og hans kærlighed til mere sportslige aktiviteter for at komme på nogle virkelig vidunderlige måder at komme rundt på to hjul. Tro, han begyndte at designe og lave sine egne e-cykler.

Juiced Bikes tilbyder i øjeblikket en række mærker og modeller til en række anvendelser. Scorpion er en åben ramme-knallert-e-cykel med et massivt 52-volt batteri, der kan gå hurtigere til 30 km / t over et maksimalt interval på 70 miles. Selve enheden er meget stilfuld og dispenserer med konventionelle egerhjul, i stedet bruges fælge med 6 tykke sidestøtter, der udstråler fra midten.

Scrambler er en bestseller og er mere rettet mod off-road eventyrcykelmarkedet. Et dobbelt batterisystem strækker sig op til 160 miles og giver lidt mere grynt at håndtere grusvejens kuperede natur. Det har også hydrauliske skivebremser og punkteringssikre, knudrede dæk.

CrossCurrent er i sig selv en førsteklasses e-cykel, som Forbes Magazine kalder en 'rigtig biludskiftning'. Det er perfekt til storbyferier og kan opgraderes til RipCurrent. Det er den ultimative, fedtdækkede e-cykel til alle, der ønsker at navigere i vanskeligt terræn med absolut komfort.

I godt over et årti har Colorado-baserede Optibike været en af ​​de førende designere og producenter af e-cykler i USA - ofte omtalt som Ferrari af elektriske cykler. Virksomhedens grundlægger, Jim Turner, er en tidligere to gange MotoX nationalmester. Så han ved noget eller to om, hvad der kræves for at konkurrere på højeste niveau med to hjul og en motor.

En periode i Avanceret køretøjskontrolafdeling i Ford Motor Company efter eksamen fra Standford University i ingeniørarbejde utilfreds og frustreret over de langsomme fremskridt i erhvervslivet. Efter 9 års udvikling startede han Optibike i 2007. Din e-cykelserie starter med Urban-serien.

Grundmodellen er ret billig og tilbyder et fremragende forhold mellem pris og ydelse. Med en konventionel ramme og en 500 watt mellemdrevsmotor kan en afstand på op til 40 miles tilbagelægges med en afslappet 40 km / t. Der er muligheder for at øge bremserne, opgradere affjedringen og skifte bagnavet til ambitiøse cyklister.

Pro-serien er Optibikes mid-range-mulighed med et enkeltstående sæt og en dropper-stil ramme for at holde vægten på et minimum. Et større batteri øger rækkevidden ved fuld opladning til 100 miles, og højtydende affjedring kommer som standard. Drevsystemet er mere holdbart takket være et Gates-drivremmesystem med kulrem.

For alle, der ønsker det bedste, er der Elite-serien. Elektromotoren er meget stærkere med 1650 watt og 190 Nm drejningsmoment og spiser bakker og stejle stigninger til morgenmad. Tophastigheden er også øget til 60 km / t, og derfor er Elite-serien lovlig.

BikeFriday er et ret unikt firma, der mener, at cyklen skal passe til rytteren - ikke omvendt. De er kendt for at bygge cykler baseret på kundernes behov, og hvis et af de 71 forskellige stiltilbud ikke virker for dig, laver de en tilpasset. Brødrene Alan og Hanz Scholz gjorde sig bemærket ved at deltage i tandemcykelløb over hele landet i 1980'erne.

Deres tænkning uden for boksen og deres innovation hjalp dem med at få succes på racerbanen, inden de vendte deres seværdigheder og cykelmekaniske færdigheder til erhvervssektoren - og grundlagde BikeFriday. Virksomheden tilbyder en række elektriske supportmuligheder, der kan integreres i et hvilket som helst af dets 71 forskellige designs. Hvert system har et 36 V / 15 timers batteri med forskellige kapaciteter og en motor, der er designet til en tophastighed på 32 km / t.

I modsætning til andre e-cykler tilbyder en BikeFriday kun pedalhjælp og kører ikke fremad, medmindre mindst en rytter kører. Selve motoren er super jævn og ekstremt stille, og udover at være lidt mindre svedig under en tur, er den designet, så føreren ikke engang ved, at de er der. Årsagen til, at de er så populære, er at de kan skilles ad og foldes sammen for at passe i en kuffert i fuld størrelse.

Det gør cyklerne perfekte til cyklister, der skal tage et fly for at gennemføre individuelle faser af en lang tur gennem landet. En anden cool ting, som BikeFriday har over næsten hele produktlinjen, tilbyder en bestemt stil som en tandemindstilling. Perfekt til forældre og deres børn, par eller brødre som Alan og Hanz selv at nyde at cykle for to.

Det ikke lige så kreativt navngivne Electric Bike Company kommer fra Californien og bygger deres tohjulede køretøjer på stedet i den gode gamle Newport Beach. Deres mål er at bruge materialer af høj kvalitet og lokal know-how til at fremstille den bedste elektriske krydstogter i verden. Grundlægger Sean Lupton-Smith besluttede at gå væk fra en succesrig karriere som restauratør efter at have været vidne til fødslen af ​​e-cykler og deres betydning i transport- og mobilitetsindustrien.

Pludselig var kuperet terræn, afstand, alder, fitness eller dårligt helbred ikke længere barrierer, der forhindrede folk i at cykle, som de engang var. Han ville bare være en del af revolutionen. Electric Bike Company henvender sig nu til 99% af den amerikanske befolkning, der kan cykle.

De kombinerer ansvarligt forbrug og etisk fremstillede cykler med luksus og stil. Ved at skabe et ret imponerende udvalg af cykelstilarter med blandede og matchede funktioner skaber det en helt tilpasset oplevelse for hver rytter. Det er de små ting.

Et par temperatursensorer i hvert batteri sikrer, at det lukkes straks, hvis enheden bliver for varm. 'Brandrisikoen undertiden forbundet med lithiumbatterier elimineres fuldstændigt. Hver af de 7 forskellige stilarter kan udstyres med elektriske hjælpemuligheder, der kan få rytteren op til 140 miles, før batteriet skal oplades med imponerende 45 km / t. Vores liste indeholder de sejeste e-cykler med tilladelse til deres tvilling -hjul design Rungu er et andet firma i Californien, der fandt en løsning i Californien på et problem i Californien.

At køre på det bløde sand er virkelig hårdt, og fedttrætte e-cykler kan køre lige linjer godt, men sætter sig straks fast og prøver at dreje til venstre eller højre. Hver gang en Rungu Dualie med design med to forhjul drejer rundt, graver hjulet ind i indersiden af ​​drejningsradiusen i stedet for at glide ud - hvilket forhindrer både cyklen og rytteren i et ansigt fuldt af sand. Men det er ikke kun sand.

Dualie er ideel til mudder, sne, grus, snavs eller næsten enhver off-road applikation. Power Delivery-teknologien justerer spændingen fra batteriet til den højtydende elektriske motor og giver netop nok momentum til at overvinde terrænmotstanden uden at dreje dækket. Det er en krydsning mellem en cykel og en ATV, og selv om enheden er tung, 120 kg., Er dækkene holdbare og punkteringssikre og har en knudet slidbane, der føles lige så hjemme på en hård overflade som den gør på en glat eller blød.

Hemmeligheden bag stabilitet er, at det forreste hjulpar er 9 tommer fra hinanden. Hvert dæk kan dreje med forskellig hastighed i sving, hvis det er nødvendigt - ligesom en åben bagdifferentiale i en bil. De fleste e-cykler har et 90/10 vægtfordelingsforhold, der i høj grad favoriserer bagdækket, men Dualies unikke design bringer det tilbage til en 75/25 split.

Det betyder mere vægt på forhjulene og bedre jordkontakt. Systemer som Ackerman styringsgeometri gør det muligt for hvert forhjul at følge sin egen vej. Derudover bidrager en freeride-uafhængig affjedring og en længere akselafstand til mere stabilitet og kørekomfort, hvilket du får i en dobbelt sammenlignet med en normal off-road e-cykel.

Hvis du kunne lide denne artikel, kan du hjælpe os ved at klikke på knappen Like, abonnere og holde dig ajour med fremtidige indlæg.

Er Trek cykel et godt mærke?

Resumé: BedstCykler lavet i USA
  • DetroitCyklerA-type - letvægtsbyCykel.
  • ProdecoTech Genesis R ElectricCykel- Electric CityCykel.
  • Co-Motion Cycles Camino - Vej til alle formålCykel.
  • Litespeed-cykler Pinhoti Boost - alsidigt bjergCykel.
  • VærelseANVENDELSERURSA Major Titanium 1.0 - Fat TireCykel.

Aluminium er et af de mest almindelige materialer til at bygge cykler, mens det billigste køb får mig til at stjæle de dyreste, en typisk kulfiber, mellemvejene optages af aluminium, hvilket jeg synes Masek ser særlig roligt ud for mange mennesker og også får et dårligt ry for det, det er mindre behageligt end stål, det er ikke så let som kulstof, det er mindre holdbart end titanium, men det er virkelig godt, lad os afklare først, du bygger faktisk ikke cykler og aluminium, du laver dem ud af aluminiumslegeringer, og hvad disse legeringer er, afhænger meget meget på omkostningerne Men også med hensyn til egenskaberne, som rørene og dermed de ønskede rammer i sidste ende har for eksempel Beaumonts cykler, der bygger rammer udelukkende af aluminium, vælger en 6000 aluminium til en ramme, fordi egenskaberne er lidt blødere, men for en anden vælger de 7000-serien, fordi den er stivere og derfor lidt sværere, men også brølebuster er godt for én ting, aluminiumslegeringer er billigere end carbon fi ber, men det skyldes hovedsageligt, at det at fremstille kulstoframmer kræver meget, meget mere arbejdstid end aluminium. Det er ikke nødvendigvis dygtige arbejdskraftstimer, mens hårdlodning af metalrør kræver betydelig dygtighed, så meget aluminiumsfabrikant, at det kan automatiseres, selvom du maskinskærer kulpladerne, resten skal gøres manuelt, hvilket er en bestemt myte i disse dage kl. Mindst dets oprindelse er faktisk rodfæstet hovedsageligt takket være anden generation af aluminiumsrammer, der er kendetegnet ved disse forbløffende smukke billeder. Kunder i begyndelsen af ​​90'erne med deres massivt overdimensionerede og også meget stive rør er nu hovedproblemet med anden generation af rammer var de rør, der kun bestod af disse rør, hvilket betød, at deres egenskaber var konstante i alle retninger, i modsætning til en kulstoframme, som kan gøres stivere sideværts, men stadig mere fleksible lodret konsi. Lavere investeringer i aluminiumsteknologi hovedsageligt i Asien Ny fremstillingsmetoder som hydroformning, som rørformene kan variere betydeligt i længden, og hvis du derefter udvider vores viden om, men ting, hvor rørtykkelsen varierer langs længden, hvilket betyder, at dele af din cykel kan være, og dele af din cykel kan være mindre end en millimeter tyk meget mere, hvad det betyder, at aluminium, som er en af ​​dens vigtigste naturlige egenskaber, er, at det er meget blødt at holde fast i, og alligevel giver en stiv platform til pedal og styring.

Dette er et hårdt spørgsmål, som vi så i en tidligere artikel om kulfiber, når det kommer til robusthed, er teknik faktisk vigtigere end materialevalg, men som vi også så i denne artikel, har de to faktisk meget forskellige fejlmetoder så kulstof revner og derefter går i stykker aluminium vil bukke og derefter bøje og derefter bryde, og enhver permutation af de to kan vise sig at være terminal, men måske er der udation og robusthed af god grund, når du står over for konsekvenserne af en ophobning Hvis du skulle se et gadeløb, ville du sandsynligvis se en masse brudt kulfiber, men det er meget sjældent, at du ser noget brudt i aluminium, hvilket betyder, at det måske virkelig fortjener dette ry i den virkelige verden, men et andet interessant punkt er, at Selvom kulfiberrammer varer på ubestemt tid, har aluminium altid en holdbarhed, som Owensthe FatonAriel havde været træt over tid, men en som Trek her tilbyder faktisk en livstidsgaranti på deres aluminiumsrammer, wh hvilket betyder, at disse bekymringer sandsynligvis længe har været gode, Annadoesn't fordi stålrammer er kendt for at ruste, der var en almindelig misforståelse om, at aluminium ikke korroderer, formodentlig fordi du ikke får de røde kontrollampe under malingen, men det korroderer, men i stedet for rust får du et hvidt pulver, typisk hvor vand er kommet under malingen og bragt det til Bead up, men igen n selvom dette måske hører fortiden til, fordi jeg kontaktede Trek for at spørge om det og de sagde, at Alpha-serien aluminium ikke lider under dette problem, og de har en række beviser fra begge laboratoriet på den åbne vej såvel som tilbage. Så det er godt, at ejere af ældre aluminiumscykler vil se på, om han ikke har nogen tegn på boblende lakering. Ejere af moderne aluminiumscykler kan læne sig tilbage og slappe af Aluminiumlegeringer klassificeres i middelklassen af ​​cykler af økonomiske årsager, men at overse det er et rammemateriale. Du gør dette på egen risiko, da en high-end aluminiumcykel let kan overgå en low-end carbon cykel med hensyn til kørefølelse alene, selvom de to priser og vægte er ens.

På grund af dette investerer store mærker som Trek og Canyon stadig stadig stærkt i højtydende aluminium såvel som mindre mærker som Bowman, hvilket er interessant at se, hvordan de to materialer hoper sig op på den åbne vej, da vi nævnte, at kulfiber artikel tidligere Hvis du ikke vil se den endnu, kan du klikke igennem den lige deroppe eller kigge bag kulisserne i Saranfactory, hvor vi ikke kun kunne se aluminiumsmaskine, men også kulstoflægning ovenfor, bare klik ned der for denne artikel ellers skal du sørge for at abonnere på GCN. For at gøre det skal du bare klikke på kloden

Hvilke Trek-cykler er lavet i Kina?

Madone SSLX er bygget påTrek'sverdens hovedkvarter i Waterloo, Wisconsin, mens de priskonkurrerende modeller erfremstilleti Taiwan ellerKina. TreknologiCyklersælger også en Livestrong Madone SL limited editioncykeldet gælder for hele 16.000 dollars.Trek produceretkun 600 af dem.22. apr 2006

Hvilken er bedre Giant eller Trek?

Samlet set,kæmpe storer billigere endTrek. På grund af hvor de er fremstillet,kæmpe storer i stand til at holde omkostningerne ved sin cykel lavere.Trekcykler tilbyder budgetvenlige forlystelser, men deres cykler er i gennemsnit dyrere at købe.

Hvilken er bedre GT eller trek?

DetGThar megetbedrekomponenter, mensTrekhar et 2 × 9 drivsystem, der giver et bredere udvalg af gear.

Er Cannondale-cykler stadig fremstillet i USA?

Bedømmelse: AreCannondale cykler lavetiANVENDELSER? Ikke,Cannondale cyklerer desværre ikke længerelavetiANVENDELSER. De fleste af derescyklerer nulaveti Taiwan.6. maj 2021

Er Trek-cykler bedre end kæmpe?

Samlet set,kæmpe storer billigereend Trek. På grund af hvor de er fremstillet,kæmpe storer i stand til at holde omkostningerne ved sincykelnederste.Trek cyklertilbyder budgetvenlige forlystelser, men derescykleri gennemsnit er dyrere at købe.

Hvorfor er Trek-cykler så dyre?

De fleste af deres sortiment er lavet til dem af de samme producenter, der fremstillercyklerfor mange andre mærker. Indtil priserne kommer over flere tusinde dollars, derescyklerermegetligesom lignende prisercyklerfra alle deres konkurrenter. Efterhånden som priserne stiger, er der flere forskelle mellem mærkerne.

Hvem er de virksomheder, der fremstiller Trek-cykler?

Trek Bicycle Corporation er en producent og distributør af cykler og cykler under varemærkerne Trek, Electra Bicycle Company, Gary Fisher, Bontrager, Diamant Bikes, Villiger Bikes og frem til 2008 LeMond Racing Cycles og Klein.

Hvor laver de Trek Bikes i Taiwan?

Temmelig sikker på, at det er strålende, de laver mere eller mindre alle cykler i Taiwan, især kulstoframmer I sidste ende betyder det ikke noget - fabrikken bygger bare til en tegning / CAD-model / design / spec, udstedt af en designafdeling. Trek Factory Tour, de laver meget alle deres øverste ende OCLV-rammer der.

Hvor kom den første Trek-cykel fra?

Disse to startede det hele i Waterloo, Wisconsin, hvor virksomheden stadig har hovedkontor i dag. Siden da har Trek absolut eksploderet og solgt næsten 1,6 millioner cykler årligt i dag. De har også bragt en række mærker under deres tag gennem årene.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Gatorade vs vand - holdbare løsninger

Er Gatorade bedre end vand til dehydrering? Pedialyte og Gatorade er begge designet til at forhindre eller behandle dehydrering. Faktisk takket være deres elektrolytindhold er de mere effektive end vand ved rehydrering. г.

Utah cykel love - enkle svar på spørgsmål

Er det ulovligt at cykle på fortovet i Utah? I modsætning til mange stater i landet hedder det i Utah-loven, at cyklister kan køre på fortovet. Cyklister har lov til at køre på fortove uden for bykvarterer. I Salt Lake City er fortovscykling forbudt i kvadratområdet mellem North Temple, 500 South, 400 West og 200 East.2 2016.

Morgenmad på 600 kalorier - almindelige spørgsmål

Er det OK at spise 600 kalorier til morgenmad? Som en del af sin One You-kampagne anbefaler PHE voksne, der sigter mod en 400-600-600 diæt, hvilket betyder, at vi ikke spiser mere end 400 kalorier til morgenmad og 600 kalorier til frokost og middag. Det resterende anbefalede daglige kalorieindtag (2.000 for kvinder og 2.500 for mænd) kan tages op med snacks. 6 мар. 2018 г.

Ibis ripmo til salg - komplet manual

Hvor meget vejer Ibis Ripmo? Ripmo vejer en svag 6. 25 kg med et DPX2-stød og komplette byggerier starter ved 28 kg.

Brød, der er godt for dig - hvordan man løser det

Hvilket brød er bedst til vægttab? I en undersøgelse mistede folk på en diæt med lavere kalorieindhold, der omfattede fuldkorn, såsom fuldkornsbrød, mere mavefedt end dem, der kun spiste raffinerede korn, såsom hvidt brød og hvid ris. Hele korn giver flere vitaminer, mineraler og fibre end raffineret. Men at overdrive fuldkornsbrød kan også tilføje pund. г.

Sådan forhindres mavepine - søg efter løsninger

Hvad kan jeg spise for at stoppe mavesmerter? Forkortelsen 'BRAT' står for bananer, ris, æbleauce og toast. Disse kedelige fødevarer er milde på maven, så de kan hjælpe med at forhindre yderligere maveforstyrrelser.