Vigtigste > Bremser > Kodebremser - enkle svar på spørgsmål

Kodebremser - enkle svar på spørgsmål

Er SRAM Code R-bremser gode?

DetSRAM-kode Rer en kraftig trail / endurobremse, der tilbyder stor modulering oggodtpad liv uden grib og mind-bending deceleration af nogle af konkurrencen.6. 2018.



(Hiss) (metallisk rangle) - Nu har alle mountainbikere brug for at bløde bremserne fra tid til anden, og i denne særlige artikel skal vi se på blødende SRAM-bremser og især de nyeste ved hjælp af blødningskantporten. Porten til blødningskanten var en ny oprettelse fra SRAM, der gjorde blødningen lidt lettere og meget mindre rodet. Nu, hvis du ikke er sikker på, om dine bremser har denne nye port, eller hvis det er det ældre system, hvis du ser på skærmen nu, er venstre det ældre system, og højre er det nyere system med blødende kantstik.

Dette nye system kan nu findes på bremser bygget i 2015 og senere, men ikke på hver eneste model, det er de værktøjer, du har brug for til netop dette job. Så i starten har du brug for det passende blødningssæt til dine bremser. Så der er SRAM og Avid-bremser, du har brug for den slags blødningsopsætning, hvis du ikke ønsker at få den fulde SRAM-specifikation Epic Bleed Solutions laver også en Bleed-K, der passer til den, selvom jeg ikke har prøvet det så kan Jeg fortæller dig ikke, hvor godt det er.

Nu har du brug for et par andre ting om adapteren til blødningskanten. Så dette er den normale adapter, der følger med den venstre bremse, som jeg viste dig i begyndelsen af ​​artiklen. Okay, dette er det nye værktøj til udluftningskanten, og selve værktøjet bruges til at åbne og lukke denne udluftningsport, så al lækage minimeres og også chancen for, at luft kommer tilbage i bremsen.



Virkelig flot simpelt sæt. Der er kun en adapter, så hvis du allerede har SRAM eller Avid Bleed Kit, er alt, hvad du skal gøre, at få den del til at fuldføre processen. Du har brug for de forskellige blødningsblokke, der passer til netop dine kaliberstempler fra hinanden for at få dem på plads, når du bløder dem.

Dernæst har du brug for de tilsvarende Torx-taster. I dette tilfælde er det T10 og T25. Og selvfølgelig unbrakonøgler, der passer til din cykel.

I mit tilfælde har jeg brug for en sekskantnøgle på seks millimeter for at fjerne baghjulet, måske har du slet ikke brug for en i dit. Du har brug for en fem, en fire og en to og 1/2. Du skal også bruge en særlig DOT-væske.

hvorfor forarbejdet kød er dårligt



Ideelt set vil jeg sige, skaff dig en ny væske, fordi disse ting med tiden kan absorbere fugt, hvilket i det lange løb vil påvirke ydeevnen på dine bremser og betyder, at du bliver nødt til at gøre denne proces hurtigere. Hvis det er muligt, en frisk. Hvis ikke, skal du bare sørge for, at det ikke er overskyet eller ser forurenet ud på nogen måde.

Og nu anbefaler jeg bestemt nogle anstændige nitrilgummihandsker til at beskytte dine hænder, da DOT-væsken er ætsende. Jeg anbefaler med glæde, at folk bruger anstændige nåletænger til at fjerne den lille holderklemme på holderskruen, der går gennem puderne. Det er ikke strengt nødvendigt, du kan tage det af med dine bare hænder, b men det gør det meget lettere og lidt mindre fiddly.

Og endelig skal du bruge et håndklæde eller en ren klud for at sikre, at du kan tørre cyklen og selvfølgelig for at sætte delene på bænken. Og nogle skivebremserenser er også gode, så alle dele af dine bremser ikke har nogen rester, der kan skrælle malingen af ​​din cykel. Så først skal du lave en smule forberedelse af bremsekaliberen.



Selvfølgelig skal du tage baghjulet af cyklen og af vejen. I mit tilfælde er det en sekskantnøgle på seks millimeter, så sørg for, at bagskifteren er låst og klar til at droppe den. Nu er det virkelig vigtigt, at du sørger for at få baghjulet helt væk fra Bringing the fare zone, og hvad jeg mener med det, er at sørge for, at ingen bremseolie kan komme i nærheden af ​​den bageste skiverotor, fordi den har forurenende stoffer er antallet en ting du ikke vil have med bremser. Påvirker fuldstændigt ydeevnen, og du skal starte forfra.

Dernæst kommer nålestangen og fjern meget forsigtigt bare den lille klip her. Du vil ikke have det til at gå gennem butikken. Lad os gå.

Og som med ethvert job, skal du sørge for at tage alle brikkerne af og sætte dem i den rækkefølge, du vil huske, når du samler tingene igen. I dette tilfælde lægger jeg bare dette på bænken her, fordi jeg lægger elektroderne separat. Det er en unbrakonøgle på to og en halv millimeter til at fjerne fastgørelsesskruen.

Pak bare dette ud af tykkelsen, skub skruen ud, og det er tid til at fjerne elektroderne. Nu er dette et virkelig vigtigt stykke. Hvis dine hænder er snavsede, skal du sørge for, at de ikke kommer tæt på de faktiske bremseklodsers overflader.

Og selvfølgelig vil du sørge for, at disse elektroder er helt sikre og beskyttet mod forurening. I dette tilfælde er jeg, så jeg skal bare lægge dem i et lille håndklæde her. Pak det op og opbevar dem her på arbejdsstanden senere, så jeg ved, at de er beskyttet.

Den sidste ting, du skal gøre for at forberede din tykkelse, er at skubbe udluftningsblokken på plads, og den har en lille åbning, der løber igennem, så du kan bare holde den på plads med den fastholdende skrue bare for at sikre, at den ikke har nogen steder at gå og en gang du har gjort dette, dine bremser føles helt perfekte. Lad os gå. Det næste trin er at gøre sprøjterne klar til brug, så det er her gummihandskerne kommer ind.

Så jeg anbefaler, at du bruger dem. Så mange mennesker gør det uden det, og jeg er skyldig i ikke at bære handsker det meste af tiden, fordi jeg kan lide, hvordan tingene føles, men jeg vil altid bruge dem, når jeg leger med ting, der er ætsende, især DOT-bremsevæske. Det er grimt at få fat i tingene.

Den første sprøjte, du vil fylde med væske, er den, der går ind i armen på toppen af ​​cyklen. Dette er en med den gamle stilhætte i slutningen, og du vil udfylde den omkring to tredjedele fuld. Den næste er tændt med gate-adapteren, som jeg installerer her til brug lige nu.

Nu har du brug for en lille mængde væske. Der skal være noget væske i det, da det er fastgjort til selve tykkelsen, og du vil ikke have en chance for, at luft kommer ind i tykkelsen, men du bløder fra enden af ​​armen helt til denne ende for det at blive skyllet her. Så meget plads som muligt for alt at komme igennem er, hvad du sigter mod.

Når du fylder det op nu, skal du sørge for, at der ikke er luftbobler i det. Så du tager olien lige fra beholderen, så skal du sørge for, at der ikke sidder luft fast der. Og måden at gøre dette på er omhyggeligt at rette det op og placere en klud over enden.

Du ønsker ikke at gå nogen steder, især i nærheden af ​​dine øjne. Og du vil bare skubbe systemet igennem, så du kan slippe af med den luft, der lige er derinde. Så du kan se det gå op gennem karret e.

Gentag den samme proces med den med blødningskanten. Igen har du kun brug for en lille smule væske her. Nu sker det.

Nu er sprøjten klar til brug. Glem, tag dine handsker på, sørg for at have nok fnugfri Ragor Shop håndklæde klar til at tørre alt spildt materiale op, og hvis det kommer tæt på din ramme, styr eller lignende, skal du tørre det af og rengøre, brug denne type af skivebremserenser eller en isopropylalkohol så hurtigt som muligt, så det ikke beskadiger dit lak. Okay så start her ved styrets ende først.

Gør dette job selv, hvis du kun har håndtaget vandret, så det bliver lidt mindre rodet, og fordi du arbejder bagfra og foran på cyklen på samme tid, er det lettere at komme til det, så med T25 skal du bare flade din bremser lidt. Hvis din cykel har en kontaktindstilling, er det en lille urskive foran her a, dette afvikler den ikke i den modsatte retning af pilen der, før den stopper. Du vil også være sikker på, at rækkevidden for løftestangsbjælken også er mellem 75 og 80 millimeter i slutningen af ​​armen til midten af ​​armen.

Dernæst vil du have T10 og fjerne udluftningsskruen ovenpå. Vær nu forsigtig, når du fjerner disse, da du ikke vil forstyrre cyklen for meget. Du kan miste en smule væske herfra, bare vær forberedt og tør alt overskud, der lige kommer ud.

Dernæst er det tid til at indsætte sprøjten i håndtagsenden. Nu skal du bare sørge for, at den lille røde kniv knækkes her, fordi du ikke vil have olie til at komme derinde endnu, du forsegler bare systemet øverst med det. Sørg for, at det er pænt og lige og godt gevind.

Jeg vil bare tørre dette en gang til for at minimere dryp. Et andet lille tip, jeg kan lide at bruge, er et ekstra stykke håndklæde eller klud under armen og omkring det, så mens jeg arbejder på det, kan det fange noget, og det betyder også, at jeg har let adgang til at stoppe ham overalt. Nu er det vigtigt at bemærke, at håndtagene naturligvis er over forhjulet på din cykel.

Hvis du mener, at der er risiko for, at oliedråber kommer i nærheden af ​​din forreste skiverotor, skal du fjerne forhjulet fra cyklen og sørge for, at det opbevares et sikkert sted, så skivehjulet er beskyttet mod drypende olie, og bring Bleeding Edge-værktøjet ind tykkelsen. Så lad os gøre det. Først og fremmest vil du bare fjerne den lille gummibund der.

Og læg det bare til side. Dernæst er det fire millimeter unbrakonøglehoved herinde. Nu skal du bare løsne det og derefter bare klemme det fast, men bogstaveligt talt klemme det på plads.

En dråbe olie kan lække fra tykkelsen, mens du gør dette. Du skal ikke bekymre dig om det. Du vil måske tørre det op.

Vi vil naturligvis skubbe mere olie igennem denne måde, bare for at sikre, at det er klar til at afhente værktøjet. Jeg introducerer det bare der. Derefter løsner du det bare, og tryk det bare fast.

Det betyder bare, at dit pres ikke er på værktøjet for at vende dette hoved næste, du skal gribe det blødende kantværktøj, skub det ind i tykkelsen og trykke fast, og du finder ud af, at det giver en slags kliklyd, der klikker derinde, så vil du åbne systemet. Så du vil vende denne ene tur. Gå ikke mere end to omgange, fordi skruen kommer ud, og al olien kommer ud, og du bliver nødt til at gøre dette fra bunden.

Så husk at når du åbner den, kommer der ingen olie igennem, da håndtagsklemmen forhindrer olien i at komme igennem enden af ​​håndtaget. Men gør det rigtigt, og du er klar til at starte grundingsprocessen. For at starte påfyldningsprocessen skal du gå til slutningen af ​​armen, så løsner du den håndtagsklemme, du ikke vil begynde at skubbe stemplet ned.

Gå ikke for hurtigt. Du vil gøre det pænt og langsomt for at give luftbobler og snavs i systemet tid til at vandre igennem. Nu her vil du være i skyderen for luftbobler og andre ting, der lækker ud.

Sørg nu for, at du har nok væske i enden af ​​armen til at skubbe hele systemet igennem. Så hold øje med misfarvningen af ​​den lækkende væske. Hvis det er særligt dårligt, endda sort, sådan noget, skal du muligvis gentage dette med en anden væskesprøjte bare for at sikre, at systemet har en fuld belastning af dejlig, ny, ren, ikke-forurenet væske.

Gentag nu klemmen, indtil der ikke er flere luftbobler. Du behøver ikke at blive skør, fordi det ikke er helt færdigt endnu, bare sørg for at det meste er godt. Hold tykkelsprøjten lodret i din højre hånd og derefter din venstre hånd, træk bare håndtagssprøjten op, så ser du efter luftbobler, når du rejser op, ligesom den lille der.

Et par mikroskopiske, men fint, tror jeg. Det er et godt og tydeligt system. Ellers intet, der kører igennem.

Okay det er fint, enden af ​​armen er stoppet med at streame luft, så nu er det tid til at lukke den på tykkelsen, og det betyder, at systemet er lukket, men sprøjten er stadig på plads, men det kan forblive der indtil videre. Lad os nu gå til slutningen af ​​armen, hvor du vil bløde armen, og det handler også om at lægge pres på systemet. Så hvis alt stadig er åbent i den ende, så glem ikke, at det er lukket i tykkelsen, træk armen ind og slip det et par gange, og du vil bare skubbe det ind i armen og derefter et par træk den ud igen, bare sørg for, at der ikke kommer luft ud af selve håndtaget, så træk en sidste i sprøjten, og skub derefter kraftigt tilbage, bare for at sætte systemet under tryk, og nu er det tid til bare at låse sprøjteklemmen der i sted, og vi kan begynde at fjerne.

Nu er det tid til at fjerne sprøjten fra armen. Skru den forsigtigt af. Sørg igen for, at klemmen på slangen er der, ellers flyder der væske gennem den.

Når du gør dette, lækker armen lidt. Så prøv bare at udrydde eventuelle lækager, du har der. Lad os gå.

Det blev anbefalet, at skruen strammes 1,5 til 1,7 Newton meter.

Jeg skal kontrollere det om et øjeblik, jeg vil bare sørge for, at det er rent og fri for forurening. (Renere spray) Skivebremserenser er velegnet til dette, da det tørrer ud. Det er et tørt opløsningsmiddel.

Du kan også bruge kontaktrenser eller isopropylalkohol. Sæt bagagerummet i igen. Det er jeg tilfreds med.

Så jeg drejer bremsearmen til den foretrukne vinkel, som er ret lav i denne særlige indstilling. Nu er det tid til at lukke det bageste system og sørge for, at tykkelsen er ren og fri for snavs, inden du sætter bremseklodser på igen. Så nu, med cykelhåndtagets ende, gentag den samme proces nedenfor.

Så det første trin er at fjerne udluftningsværktøjet. Det kommer ud, og du vil opdage, at der ikke kommer olie ud, fordi det er et flot, elegant design. Derefter klemmer du de fire millimeter skruer, der er nedenunder.

Bare sørg for, at T10 sidder godt der. Så du vil holde styr på det, og så er det næste trin at sikre, at der ikke er væsketab der. Det er fint.

Og så er det bare at udskifte gummiproppen, så er det tid til at fjerne blødningsblokken. Rengør bare tykkelsen, for når olie er dryppet ud, er det nogle gange et sted, hvor pudens overflader senere vil være. Derefter skal du udskifte puderne, sætte stiften igen og sæt ringen i.

Så lad os gå. Det er så simpelt at bruge portkortsystemet med blødende kant på SRAMs bremser og et simpelt system, dejligt og enkelt for alle at bløde derhjemme. Nu, med den resterende væske, du har, de rene ting, vil du måske markere dette som ubrugt, så du kan holde det adskilt på din hylde og enhver gammel væske, jeg anbefaler, at du genbruger dette og bortskaffer det ordentligt.

Så du lægger dem i en anden container. Sørg for, at det er væk fra madkilder, og læg det ikke bare ned i afløbet, fordi disse ting ikke er gode for miljøet. Så for et par flere nyttige artikler, hvis du vil finde ud af, hvordan man laver hoppespring, intet mekanisk, men det er en rigtig sej artikel med Blake, der sparker det på nogle massive spring, klik her, og når du har 10 muligheder for at opfriske din cykel, det er virkelig en gratis artikel, det handler om rimelige ting om at vedligeholde din cykel og få mest muligt ud af din cykel for året, klik her nedenfor.

Vi har nyt indhold til dig hver uge, og hvis du kan lide artiklen eller fandt den nyttig, så giv os tommelfingre op.

Hvad betyder RSC SRAM?

Battle of the Brakes

Er SRAM-kode bedre end guide?

SKAMGuideRSC(Bremseslaget!)

Er SRAM-kode og styrepuder de samme?

Det er rimeligt at sige, at det nyeSKAMG2 erbedre endden oprindeligeVejledninger. I back to back-test fandt viSKAMG2 tilbyder både glattere modulering og en lille stigning i det tilgængelige bremsemoment ved slutningen, så vi kan bremse lidt hårdere og senereenddetVejledninger.

Hej, jeg er Sarah fra SRAM! I dag vil jeg vise dig, hvordan du kan kontrollere dine SRAM skivebremseklodser for slid og udskifte dem. Vi diskuterer nogle trin, der kan hjælpe med at minimere bremsestøj og hvilke tegn på slid, vi skal se efter, når du overvejer at udskifte dem. For at inspicere og udskifte puderne har du brug for en 2,5 mm unbrakonøgle, nåletang, digital tykkelse og nye puder, der er kompatible med dit bremsesystem.

For at rengøre rotoren skal du bruge rene lofri håndklæder og isopropylalkohol, og da dine bremser er ansvarlige for at kontrollere din hastighed, skal du sørge for, at dine bremsesystemer fungerer korrekt. Dette starter med en hurtig kontrol for at sikre, at dine pads og rotorer er i den rigtige rækkefølge. Før vi diskuterer, hvordan du skifter bremseklodser, skal du kunne identificere, hvornår klodser eller bremseskiver skal udskiftes.

I tilfælde af bremseklodser anbefaler vi at udskifte dem, hvis bremseklodsmaterialet og holderpladen er mindre end 3 mm brede. Svar SRAM-bremseklodser fås i to versioner: metallisk og organisk. De vigtigste forskelle mellem de to er dog, at metalbaserede forbindelser giver mere ydeevne, mere bid og længere slid - dette kan også forårsage mere støj.

Organiske forbindelser er designet til at give et mere støjsvagt system. Disse har dog muligvis ikke den samme bid, kraft eller slidstyrke, som nogle ryttere foretrækker. De kan også slides hurtigere under våde eller mudrede forhold.

Vi opfordrer dig til at prøve begge blandinger for at finde ud af, hvilken der er bedst til din kørestil. For at hjælpe dig med at finde ud af, hvad du har i øjeblikket, kan du få øje på en O eller M på bagsiden af ​​din bremseklods. Metalliske aflejringer kan også genkendes af deres kobberside.

Det er vigtigt at bemærke, at så snart en forbindelse bruges med en rotor, skal kun denne forbindelse i fremtiden parres med den rotor. For eksempel, hvis du har metalpuder, der blev brugt med en eksisterende rotor, og du vil skifte til organiske pads, skal du udskifte bremseskiven og integrere systemet sammen. Blanding af bremseskiver og blandinger kan føre til mindre end optimal bremseevne og øge støjgenerering.

For at udskifte elektroderne vil vi først fjerne hjulene fra cyklen. Dette fjerner bremseskiven fra systemet og giver korrekt adgang til tykkelsen og elektroderne. Lad os derefter tage en padafstand og skub stemplerne tilbage i tykkelsen.

Når du bruger dine bremseklodser, slides de og stemplerne for at bevare den samme følelse af håndtaget gennem elektrodernes levetid. Nulstilling af stemplerne gør det muligt at trække dem langt nok tilbage til at give plads til de nye, tykkere elektroder, der skal installeres. Det er vigtigt at bemærke, at der ikke må påføres fedt, DOT-bremsevæske eller andet smøremiddel på stemplet under denne proces.

For at fjerne elektroderne er der nu en nål, der går gennem elektroderne og paddesprederen og skrues derefter ind i bremsekaliberen. En låsering bruges til at forhindre, at stiften springer tilbage under brug. Fjern låsringen med nåletang og læg den til side.

Du kan nu fjerne stiften med en 2,5 mm unbrakonøgle. Puderne er nu gratis, og du kan fjerne dem fra tykkelsen.

Dette er et perfekt tidspunkt til at måle slid, når alt hvad du skal gøre er at kontrollere systemet. Hvis bund og grundmateriale tilsammen måler mindre end 3 mm, skal det udskiftes. Det er en god ide at gøre dette hver måned for at sikre, at du altid har tilstrækkeligt bremseklodsmateriale.

Hvis du fortsætter med at måle ud over den anbefalede udskiftning, kan padsafstandsstykket røre ved bremseskiven og beskadige bremseskiven. Når du har fjernet bremseklodser og klodsspreder fra tykkelsen, skal du ikke trække i bremsearmen. Dette kan få stemplerne til at løsne sig og kræve fuld systemvedligeholdelse.

Hvis elektroderne trækkes ud, er det et godt tidspunkt at inspicere tykkelsen. Hvis der er for stor olie- eller snavsakkumulering i et område, kan der være en lækage, der har brug for en fuldt udligningsservice for at rette op. Hvis ikke, er dette et godt tidspunkt at kontrollere puderne. Rengør tykkelsen, spray den med isopr opylalkohol og rengør den med en fnugfri klud.

Når målemarkøren er ren, kan du inspicere den for at sikre, at der ikke er skader eller revner, der kan resultere i tab af bremsekontrol under kørsel. Hvis du bemærker strukturelle skader, skal du kontakte din lokale professionelle mekaniker for at få hjælp. Gennemgå dine muligheder. Det næste trin er at installere dine nye bremseklodser.

Sørg for, at pudersprederens fjeder er installeret korrekt. Dette forhindrer elektroderne i at gnides mod bremseskiven og hjælper med at holde systemet justeret. Hvis sprederen er korrekt installeret, skal du tage elektroderne og installere dem i tykkelsen.

Indsæt stiften gennem tykkelsen, elektroderne og sprederen, og monter derefter holderingen. På dette tidspunkt kan du installere din pad-afstandsstykke for at sikre, at stemplerne stadig skubbes ind i tykkelsen, og at der er plads nok til at montere bremseskiven. For at fremrykke dine nye elektroder korrekt skal du vende padafstandsstykket over, så den tynde ende installeres mellem dine bremseklodser.

Træk forsigtigt i bremsearmen, indtil kontaktpunktet føles stramt. Installer dit hjul, rengør din rotor med isopropylalkohol. Dette kan hjælpe med at minimere støj og forhindre snavs på rotorerne i at forurene dine nye elektroder. For at gøre dette skal du sprøjte et rent, fnugfrit håndklæde med isopropylalkohol og tørre det af på begge sider af glidemærkerne på rotoren.

Efter rengøring skal du sørge for, at ingen olier, rengøringsmidler eller din hud berører rotoroverfladen, da dette vil resultere i mindre end optimal ydelse. Installer dit skovlhjul, så er du klar. Hver gang der installeres nye elektroder til at teste dit bremsesystem i en indkørsel eller parkeringsplads med blide og stærke træk for at sikre, at systemet fungerer som forventet under din tur.

cykellys

Glem ikke at bløde dine hydrauliske skivebremser mindst en gang om året eller afhængigt af dine kørselsbehov. Og når du installerer nye puder og bremseskiver, skal du sørge for at tjekke vores bremseseng i artiklen på YouTube. Tak fordi du kiggede med!

Er Magura-bremser gode?

Faktisk er de en af ​​de bedstebremseJeg håber at køre på flere testcykler i fremtiden.Magura'sMT7 Probremsertilbyder kraftfuld og forudsigelig stopkraft, kræver nul vedligeholdelse og styrer varmenbedreend de fleste afbremserJeg har kørt.

Hvad er forskellen mellem SRAM-kode R og RSC?

Begge bremser har armaturblade i legering, menKode Rbremser koster lidt mindre på grund af manglen på en padjustering, selvom de stadig har en værktøjsfri justeringsknap til rækkevidde. Ved tykkelsen er denKode RSCbruger phenolplaststempler til forbedret varmestyring, mensKode R'erstempler er af aluminium.

Hvilken er bedre Shimano eller SRAM?

ShimanoogSKAMbegge fremstiller kvalitetsprodukter, men deres tilgang og stilarter er forskellige. Ser man på det aktuelle komponentlandskab, kan det sigesShimanoer generelt den mere konservative af de to. I løbet af det sidste årtiSKAMhar forfulgt drivlinjeinnovation mere aggressivt.

Er SRAM guide RSC-bremser gode?

Nogen afSRAMs styrebremserer svære at slå forfremragendeon-trail ydeevne og en let servicelevetid, menGuideRSC'er er bare helt fantastiske, hvis du har råd til dem. Den største præstationsgevinst i forhold tilGuideRSbremserer de superglatte patronhåndtag.28. 2017.

Hvad er forskellen mellem organiske og sintrede bremseklodser?

Organiske bremseklodser, også omtalt som harpiks eller halvmetalliskbremseklodser, er fremstillet af en blanding af fibre, der holdes sammenmed enharpiks. Generelt,organiske bremseklodserer lavet af blødere materialer endsintrede bremseklodserhvilket betyder at de normalt er mere støjsvage.

Kan jeg bruge Shimano-rotorer med Magura-bremser?

Registreret. Jeg skifter hjul mellemmagura rotorerogShimano rotorerog det fungerer fint. Jeg foretrækkermagura rotorerdog som den ekstra tykkelse er betryggende. Dugørskal pumpebremserop en gang eller højst for at få dem til at slå sig ned.

Hvad kan du gøre for at tage en kodepause?

Med et dusin episoder og aktiviteter at vælge imellem kan du oprette en cypher med Ashton Kutcher, lære om variabler med Yara Shahidi og endda udforske, hvordan Internettet fungerer med den egentlige opfinder af Internettet, Vint Cerf.

Hvad koder dit gennemsnit på SRAM-bremsearmene?

Bremsearm i aluminium bygget specielt fra feedback fra testkørere og atleter over hele verden. Med en justerbar rækkevidde uden for rækkevidde er personalisering enkel. Kode R rammer pragmatisk og raffineret. Alle SRAM-bremser er konstrueret til nem installation og vedligeholdelse - til både ryttere og mekanikere.

Hvad er forskellen mellem SRAM G2 og kodebremser?

Og SRAM omfavner forskellene. Med vores næste generation af mountainbike-bremser fokuserede vi på tydelig kontrol for enhver rytter. Niveau, G2 og kode er specialbyggede bremsesystemer, der lever op til vores krævende præstationsstandarder. Og hver enkelt kan tilpasses helt af dig. Det er vores ekspertise. Dine bremser. Og en bedre tur. Brems senere.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Fødevarer, der forhindrer lungekræft - hvordan man håndterer

Hvad er de bedste fødevarer til bekæmpelse af lungekræft? Vælg proteinrige fødevarer. Magert kød såsom kylling, fisk eller kalkun. Æg. Mejeriprodukter med lavt fedtindhold såsom mælk, yoghurt og ost eller mejeriprodukter, erstatninger. Nødder og nødder, bønner. Bønner. Sojamad.

Proteinpulver til piger - løsninger på problemerne

Hvad er godt proteinpulver til kvinder? 4 af de bedste proteinpulvere til kvinder ALOHA Organisk Proteinpulver. Dette plantebaserede proteinpulver er ideelt til kvinder med allergi, fordi det er fri for gluten, lactose og soja. Tone It Up Organisk plantebaseret proteinpulver. Vega Protein & Greens. Orgain Organic Protein & Superfoods Plantebaseret proteinpulver.

Low carb diæt og afib - svar på problemerne

Kan en diæt med lavt kulhydratindhold forårsage AFib? Diæter med lavt kulhydratindhold er forbundet med øget risiko for atrieflimren, hvilket indikerer, at denne populære vægtkontrolmetode, ved at begrænse indtagelsen af ​​kulhydrater, bør anbefales med forsigtighed, og der bør udføres flere undersøgelser for at evaluere effekten.25.04.2019

Mad, der bremser dig - praktiske løsninger

Sænker æg? Æg. Æg er en fremragende kilde til magert protein, men mangler de kulhydrater, der er nødvendige for at skabe en intens svedesession. Og fordi protein tager længere tid for kroppen at fordøje, kan en omelet veje dig ned, hvis den indtages for tæt på din træning.

Er clif bars sunde - hvordan man beslutter

Er Clif Bars faktisk godt for dig? Højt i kalorier, de indeholder også 44 gram kulhydrat for at hjælpe med at brænde dine muskler eller genopfylde dine glykogenforretninger. Det er en god idé at tage en Clif Bar til en lang vandretur, men hvis du spiser dette mens du sidder i sofaen, er du bedre stillet med en mere nærende snack. 18 okt, 2019