Vigtigste > Bremser > Direkte monteringsbremser - hvordan man tackler

Direkte monteringsbremser - hvordan man tackler

Hvad er direkte monteringsbremser?

Direkte monterede bremserer dybest set lavprofil, trækbestandigebremserder sidder meget tæt på cykelstel eller gaffel. De fastgøres via specifik ramme og gaffelmonteresså de fleste landevejscykler kan ikke brugeDirekte monteringkalibre.11.08.2015





Hvis du har købt et nyt sæt fælgbremsekalipre til din cykel, og du har brug for at vide, hvordan du monterer dem, viser vi dig, hvordan du gør det også, alt hvad du behøver er et par værktøjer til at udføre jobbet, så det ' Jeg bliver god og let. Et tang, en 4 mm unbrakonøgle og en 2 mm unbrakonøgle, der senere vil blive brugt til centrering af det første job, vi skal udføre, er at fjerne kabelskrumpeenden fra enden af ​​kablet, for at gøre dette vi bruger vores tang og trækker ned for at fjerne det. Nu hvor vi har fjernet enden af ​​kablet, kan vi tage vores 4 mm unbrakonøgle og løsne fastspændingsskruen, der fastgør kablet til tykkelsen, med kablet nu løst og frit, vi kan helt ned føre op gennem tøndejusteringen og sæt det til siden, klar til at fjerne den højre bremsekaliper, vi kan nu fortsætte og sætte bremsekablet ud af vejen, der holder det pænt nu, det er tilfældet, at vi kan gå o Først flytter forhjulet ud af måde, og det giver os adgang til de to 4 mil monteringsskruer, der er fastgjort nedenfor her, dette er nu til en direkte monteringsbremse, hvis vores bremse er en midtmonteret bremse, skal du få adgang til boltene fra bagsiden af ​​gaflen at vi fjernede tykkelsen, kan du enten gå videre og erstatte den med den nye eller ligeledes, hvis du bruger den eksisterende målemarkør, har du den nu Adgang til at rydde op i nogle af de vigtige drejepunkter, der er skjult inde, fordi vi er.

Hvis vi ikke udskifter denne tykkelse i dag, skal vi rense den godt og skrubbe den af ​​med en vis mock off-rengøring og få den til at se helt ny ud. Så hvis du rengør tykkelsen som mig, kommer fjederen ud af dette lille drejepunkt her, så kan vi forsigtigt bringe det sammen igen nu, nu har vi lige udskiftet og geninstalleret forbremsen, men hvis du har både for- og bagbremserne Hvis du vil udskifte det, er det vigtigt at få disse normalt til den rigtige vej rundt. Disse er mærket på kasserne foran og bagpå. Hvis du nu har enkelt drejebremser, i modsætning til disse, er det klart at identificere disse som den forreste har en længere Bolt og den bageste har en kortere skrue gennem tøndejusteringen ned gennem kabelklemskruen og fastgør det korrekt med vores firmillimeter unbrakonøgle. Nu hvor vi er kommet til dette punkt, kan vi geninstallere forhjulet og derefter gå videre til næste trin At have den korrekte justering af tykkelsen er vores første skridt i at justere bremsen.

Det er vigtigt, at justere bremseklodser korrekt for at sikre, at de ikke berører dækket på noget tidspunkt og sikre, at de er på fælgens bremseflade. For at justere bremseklodsen er vi nødt til at bruge vores tidligere unbrakonøgle, så vi kan stikke den ind i kanten af ​​bremseklodsen. Løsn nu puden, fordi puden er løs, vi kan justere den med vores fingre ved hjælp af pudens centrum, hold det pænt og sikkert og brug vores tidligere unbrakonøgle til at gøre det igen.



Nu hvor vi har justeret bremseklodser korrekt, kan vi gå videre til det næste job, der er at centrere tykkelsen. Vi gør dette for at sikre, at venstre og højre puder rører ved kanten på samme tid, hvilket sikrer, at vi har en fin, jævn bremsning for at centralisere disse direkte monterede kaliber. Vi kan bruge vores to måneders unbrakonøgle og lille skrue på Nu, hvor du har midtmonterede kaliber, disse kan justeres manuelt med dine hænder for at centralisere dem. Med korrekt justerede bremseklodser og tykkelsen centreret, kan vi nu tage en unbrakonøgle og justere kabellængden, som vil ændre, hvor meget bevægelse håndtaget har, før bremsen begynder at bremse, hvis du kan lide det lidt nærmere, kan du nu når alle disse trin er færdige, skal du blot justere klemskruen på kablet for at afslutte jobbet pænt, så du har nye kalibre på din cykel, det er værd at kontrollere alt kort for at sikre dig, at du er tilfreds, og det er samlet korrekt Jeg håber, du nød denne artikel, og hvis du giver os en stor tommelfinger op, men også hvis du har spørgsmål, så spørg dem i kommentarfeltet nedenfor ved hjælp af hashtagget askgcntech, og vi vil prøve at møde dig i den næste techclinic-rapport til

Hvad er forskellen mellem direkte monterede bremser?

Direkte-montereskaliber er bedre end standard enkeltboltbremserfordi de er så stive. Afstivetmellemtomonteringpunkter i stedet for en, de er i sagens natur mindre tilbøjelige til at bøje sig, så mindre af din indsats ved armen spildes.20.09.2018

Velkommen tilbage til GCM-teknologi. Jeg er sikker på, at I alle ved hvad det handler om nu, men hvis du ikke gør det, her er en lille påmindelse. Så hvis du har et problem med din cykel, er der noget galt, noget generer dig, vil du vide, hvordan noget? kan arbejde efterlade dette spørgsmål til mig i kommentarfeltet nedenfor, og jeg vil prøve at besvare det i en kommende episode, og nogle gange får du endda dit spørgsmål besvaret af et andet medlem af teknologisamfundet, som jeg synes er ret sejt, vi har virkelig folk hvem gør det klar til at hjælpe en anden en rigtig lad os knække den første i denne uge kommer fra mave 9 til 5 nu siger mave, at jeg kan fremhæve forskellene mellem et direkte e-mail-læser-aneneas-system og det standardmonteringssystem, som kommercielle systemer har korrekt installeret korrekt ok så Jeg tror, ​​det er hvad du mener med en directmail derailleur bøjle, så med denne skygge-stil remix på 105 directs og på Tegra har du et stik, som du sandsynligvis kan flytte, så kan du bare klemme derailleur direkte på metang og på en eller anden måde skrue det ind i tråden, der giver mening, forhåbentlig vil det medføre en første let vægttab, der formodes også at være en lidt forbedret gearskift, da du selvfølgelig har et link fjernet fra den med lidt tættere på kassetten, og der er nogle chauffører, som de tror, ​​du kender det sprøde gearskifte af dig selv og virkelig den direkte fjeder, så jeg havde Dillon Grune fra æg og hans cykel på Tour of Dubai, Dubai Tour sidst år i 2018. Hans cykel husker, at nu er en reel fordel ved dette system, at fælgen er lidt længere bagud, hjulet skifter hurtigere, hvilket kan gøre en enorm forskel i pro-pelotonet, da løbetiden ikke nødvendigvis er på deres side og du er nødt til at skifte et hjul på siden af ​​vejen, som sandsynligvis handler om, virkelig mener jeg, hvis du er i forhold til en ældre Riemeck med denne skygge, Rimmer, ser lidt bredere ud med ti millimeter længere ind, så du kunne sagt, det er mere aerodynamisk, og det er ret uskadeligt, hvis du kan lide det næste, er Simon Says Simon siger Svar Spørgsmål Jeg får det rigtige Hej John sandsynligvis John Jeg elsker alle GTN-teknologier, og jeg er så god til cykelteknologi, så meget at Jeg bygger min egen cykel fra bunden, det er gode nyheder Jeg elsker at folk er så involverede En dag lavede jeg en fejl Nogle skoleferier i 1994 ødelagde en cykel der kom fra arbejde aflyste mig. Jeg lærte at bygge hjul, den næste dag har jeg et spørgsmål om bundbeslag Simon har hun installeret en Shimano VBR 60 har trukket alle de tip, hun fandt i tech-kanalen, inklusiv en momentnøgle, der også ønsker at installere kranken i retten, gør en freespin test sono-kæde fastgjort til den eller bare Spanishcrates gør måske to drejninger og stopper, når Jeg drejer det med min finger, blikket fungerer, så lejet er fint og glat, eller føl ikke nogen modstand, ja det drejer ikke så længe, ​​som jeg havde forventet, med de krumtap, der skulle være på det uden en kæde, der stort set er normal, og jeg blev simpelthen vildledt af oplysninger, jeg gav, tænkte, eller måske er der noget galt senere, jeg fandt nogle oplysninger om denne helt nye bundbeslag måske sådan og blev bedre efter de første par kilometer, men nu ved jeg ikke, hvilke oplysninger der er korrekt Hjælp Simon ikke rolig okay nej nej alle klubberne der roterer udenfor, så de gamle kopper og kegler var helt fine, fordi du kunne manipulere med det, der foregik derinde, så du kan fjerne fedt, så du kun kan tilføje en meget lille mængde og roter i et stykke tid, men du ser alle enhederne som BB r6, du har et maske, et forseglet lodde, lejerne og fedtet er alle derinde bag disse sender dig tungen, og du ville ikke være i stand til at få adgang det så meget, hvis det var en udvaskningsolie, ja det ville dreje lidt længere, men faldet ville ikke være meget langt, fordi lejerne begynder at blive slidte og presser mod kopperne indefra, du skal ikke bekymre dig , okay, jeg tror ikke, du går efter flyrekorden, og det er slet ikke respektløst eller andet end dette eller friktion, du er meget fokuseret på at føle det gennem dig gennem dine fødder eller gennem pedalerne, mens du er i trin på pedaler, og det bliver sandsynligvis mindre tyktflydende.



Jeg tror, ​​du kan kalde det fedtet, der slides, det bliver til sidst tyndere, når du stopper, men varmen skabt af krumtapene, der drejer i denne bundbeslag, gør fedtet mere flydende, derfor er det lettere at gå rundt, så centrifugeringstesten er ikke det er ikke godt, hvis du gjorde det i et virkelig varmt klima eller i en ovn eller noget, som du sandsynligvis kunne dreje lidt længere, nu har du sandsynligvis den idé eller fortsætter med at dreje for evigt, fordi keramiske bundbeslag eller keramiske lejer, de har tendens til at dreje en lidt gratis, de bruger ikke fedt i dem, de er smøremiddel eller noget, de arbejder kun på de hårde overflader derinde, de er meget hårde, jeg synes, de keramiske lejer, kuglelejerne er ti gange hårdere, jeg tror, ​​der er stållejer noget som det, jeg vil ikke gå ind i dåsen med orme, selvom det er keramiske lejer, fordi de alle danner en hel anden debat nedenfor I ke Der er få stier, du sandsynligvis allerede har skrevet, men rolig, hvis du virkelig vil have en gratis drejende krumtap s til at begynde med, så kan du stadig købe noget, der gør det, men det rammer dig temmelig hårdt på din tegnebog næste. Jeg er nødt til at sige Gabrielle Evangelista, der siger, at John vil hjælpe Ineed så hurtigt som muligt, fordi jeg håber, jeg kommer til tiden. Jeg har et Shimano 105-hjulsæt, men det har et problem med frihjulsproblemet. Jeg tog det med til vores lokale cykelbutik, men de kan ikke ordne det. De kan ikke åbne frihjulet, fordi de siger, at det har et specielt værktøj eller svarene fra Gabriel Gabriel, det roterende frihjul, absolut mareridt, når dette sker, fordi nogle frihjulshub ikke kan serviceres af brugeren, og dem fra Shimano, fordi de ikke er beregnet til at blive taget fra hinanden og ikke mange butikker, og de har faktisk disse værktøjer til at åbne dem og kigge indeni, i stedet rådede Shimano om at få et erstatningsnav der, men okay hvad du gør, før du kunne gå ud og bruge på alt det 15 20 pund afhænger på hvad du har, hvorfor har du 105, så sandsynligvis lidt mere? end at du ikke vil tage det fremragende, fordi du alligevel er nødt til at gøre det, hvis du ikke får et gratis slagtilfælde, men du kan midlertidigt forynge det, og hvem ved, du holder muligvis længe, ​​så tag øksen dig har brug for derefter unbrakonøgle Jeg synes det er en 11 eller 12 Miami-besøgende. Det er et stykke tid siden jeg har gjort det varierer fra model til model. Alle navhylder trækker stramt ind, det er en temmelig stor, tyk, gammel bolt derinde lad os gå tag nu den gratis huboff på bagsiden, sandsynligvis skal du have en lille gummitætning på bagsiden sandpapir under denne tætning, tryk gummitætningen af, der er nogle kuglelejer derinde, og de kan løsnes, måske i en holder eller igen afhænger det hele af den spray med noget smøremiddel uanset hvad du kender WD-40 skal du bare prøve og sprøjte den ind på samme tid som jeg sprøjtede den derinde, prøv at dreje frihjulet på sig selv så du stikker fingrene ind på den måde og derefter vrider og prøv at arbejde smøremidlet ind, og hvem ved måske, det kan bare få noget af snavs og gri mig der var i det? der og har fået fastklæbning til at mislykkes, at du sandsynligvis har brug for et nyt frihjulshub, men inden du gør det, kan du lægge det i et lille bad med al den motorolie, jeg har gjort det afrørende knudepunkt med, og det har været i et par dage, jeg ved, at dit spørgsmål er, at du har brug for hjælp ASAP, men jeg kan godt lide at prøve at bringe gamle ting tilbage til livet, så læg det derinde i et par dage, men sig, at du efter de første par timer finder ud af, at det overgår hvad et par beskyttende handsker bærer og prøv bare at vride det, se om det gør en forskel, se om det ikke klikker og klikker som frihjulet, når det ikke sættes ind igen efter et par dage, skyller det ikke noget ud, og du ved det vil bringe det tilbage til livet og ja, du bliver nødt til at købe en ny, men jeg prøver virkelig dette først, fordi det er godt at prøve og wo, du prøver at bruge det lidt længere, lige nu har vi Phil Watson, der siger, hejJohn , Jeg har en 10-trins 105-gruppe, jeg kan tilføje en gr X 400 riemeck til min crossbike, selv med en mech extender, jeg kunne tilføje gr X 400 l imiter til 40 tænder skifter lige ja, TRX 400 er en af ​​de grus-serier, som du kender Schwalbengroupsets gr x 400 er den 10-vejs version af det døralias, der fungerer perfekt sammen med din 10-trins 105-gruppe bliver.

Juster udvekslingsforholdet, hvor meget ledning det kalder, kan faktisk være perfekt. Dette gjorde jeg på dette skrammel for at snappe en cykel, som jeg lavede. Jeg har et par gamle 105 10-trins gearskiftere, der passer til dem, så gr X 400 Remake fungerer med absolut nøjagtighed - de sagde også om at indsætte en derailleur-bøjleudvidelse og kontrollere, om en 42-kassette fungerer godt, så jeg bruger en med en tidligere fra Hat-Video, der ligger rundt på en cykel Sæt Met Maler, sæt en kort burskifter på den, og jeg tror, ​​jeg skal arbejde med en 38 til kassetten, det er godt, det var et kort bur, som den rigtige road racing maskine, hvor er Grx, jeg får noget der har et længere bur og det skal være helt fint. Du bliver muligvis nødt til at lege lidt med justeringen af ​​spændeskruen, der nu er på bagsiden af ​​bagskifteren, men jeg kan ikke se nogen problemer med den duck og den sidste i denne uge ret kompliceret, jeg synes TobyBryce hej John dejligt for dig uden for K-dækket - Underhold pop-up butikker i Harrogated, og start med at udforske verden nu. Jeg håber du kan hjælpe mig, jeg husker Toby vaskede det med regn, og det var omkring fem over 7:00 om morgenen, og du spekulerede på, hvad i alverden gjorde jeg Toby, dit spørgsmål. Jeg har en kæmpe sten som din MTB fra 1999 og Jeg spekulerede på, om det konverterer til en gruscykel, eller det ville blive lidt komplekst. Jeg formoder, at jeg fik teksturerede direkte monterede cykelbremser, så V-bremser og Shimano mountainbike-gear er forbundet til en ydre 7-trins Riemeck, og Shimano roterer også tre gange radius foran det dobbelte træk, så det formodentlig betyder, at det kan trækkes nedenfra eller ovenfra, afhængigt af kablet virkelig meget alsidigt bitsæt Hvor let vil det være at finde vejbremser, der fungerer med denne opsætning eller drømmer om det Jeg tror, ​​det kunne være dig, hvis det ikke er muligt for den billigste måde at konvertere det tak TobyPS, hvordan ville det være med GCM-tekst, der viser om alle de værktøjer, der ligger bag dig, og hvad de alle er til godt, dette vil være mere end bare viser et vrag, og vi har skarer over th inden du ikke engang kan se, stol på mig, okay? Jeg elsker det, når du tænker på det, du fik din gamle magt ting i den dårlige dreng til at gå ud og have det godt, men du har syv hastighedsniveauer, okay, du vil ikke være i stand til at ramme en syv-trins gade -STI for et forsøg eller få SRAM, du kender gearhåndtag eller noget lignende, det fungerer med det, fordi de ikke findes De kommer med otte gear, så du skal tilbage til kæben, selvfølgelig skal du trække dig selv ud med nogen, jeg er bange for om denne, hvad jeg vil rådgive er at skaffe dig en af ​​de tidligere nævnte gr X 400 Ridge Raiders og et par Shimano105 eller noget har tendens til at være et 10-trins Shimano-kredsløb godt, fordi du Vi prøver heller ikke på at få en tredobbelt linje, det er ikke nødvendigvis så let, eller du kan bare gå igennem en, selvom du ikke er sådan koster meget, men du bliver også nødt til at købe et nyt baghjul fordi de syv højttalersæt spænder over, at afstanden er smallere end ti hastigheder, og det er det, jeg prøver at få dig til at gøre, fordi du får meget mere gear op i syv hastigheder Du vil ikke rigtig nyde terrænet, hvis du bare tænker på, hvad du ellers spurgte, der betyder, at bremserne fungerer med STI-håndtag eller et hvilket som helst drop barbrake-greb, forudsat at du får det noodleit går derinde, og det er bare mængden af ​​træk du får for hvert håndtag, og det er let at sidde i overensstemmelse hermed, fordi V-bremser er der en lineær pool, der fungerer forskelligt for at modstå en bremsekaliper.

Nogle penge til dette tjek mit skrammel for at få fat i hele artiklen, og det vil sandsynligvis give dig ret god inspiration til, hvad der nøjagtigt skal gøres, men prøv at få 7 hastighed dropbar drop Få styr skibe, det fungerer ikke min ven, kan du forestille? en gammel cyklus om et barin-lag flipper dem i friktionstilstand, det ville fungere helt fint, men det var virkelig det, lad mig det vide næste gang jeg ser dig komme videre, eller ved du hvad du bare sender besked til mig og mig kan Sam virkelig diskutere flere detaljer med dig? Håber jeg var i stand til at hjælpe med at løse og løse dit problem i denne uge, hvis jeg ikke efterlader det der i kommentarfeltet for mig, og jeg vil gøre mit bedste for at løse det i en meget fremtidig episode med dine venner glem ikke enten gå til gcn-butikken under shop toplocal cykelnetværk for yderligere to skarpe artikler, men bare hernede og lige hernede, så ses vi snart

Er bremser et beslag?



IS monteres(også ofte kaldet IS-faner, disk-faner osv.) er uspolede øjenlåg 51 mm fra hinanden, så bolte løber parallelt med navakslen. I næsten alle tilfælde er bremsekaliper derefter boltet til en adapter, der har et sæt tråde tilIS monteresog yderligere 74 mm fra hinanden til tykkelsen.

salt snacks

Hvis dine lejebremser kan klemme hårdt nok til at gøre dette (dæk skvaller), hvad er pointen med store bremser? I dag skal vi installere dette store bremsesæt på Miata, og undervejs vil vi tale om, hvad et stort bremsesæt endda er omtrent, og om de er det værd. I de fleste tilfælde vil det sandsynligvis ikke være det værd, men vi taler om det senere. Jeg er Zach, dette er Money Pit.

Mange tak. Uanset om det vises i kommentarerne --- Eller i subreddit --- Eller på sociale medier --- Det betyder, at den verden, der ser dig, deltager i vores samfund. - For at fejre denne monumentale lejlighed og dig Tak, vi lavede dette 4 millioner underklistermærke til minde. - Ikke for folk, der kommer til fem, det er de fantastiske 4 millioner for dig. - Og vi er kun, vi vil tjene så mange, som vi sælger.

Så de kommer aldrig igen. Når de er færdige, er de færdige. - Denne skurk er et bevis på, at du lige var her. - Så igen, tak af hele mit hjerte.

Donut er kun doughnut på grund af mennesker som dig, og jeg kan ikke takke dig nok. En gang til - Gå nu og køb et klistermærke, mand. (Chill hip hop-beat) - Det gør ondt for drenge og piger - Jeg sov underligt, tog mig ud af drift, se jeg ved, at I alle vil have en undskyldning for at tage store pauser, og jeg ved, at du sandsynligvis var lidt bange, da jeg sagde, de måske ikke være det værd, men vi er nødt til at tale om det, og på et tidspunkt vil vi tale om, hvornår det er det værd, for nogle gange er de indlysende.

Så dine OEM-bremser er designet til at stoppe din bil under normal kørsel uden at lave nogen støj, uden at skabe for meget støv, mens de varer lang tid og koster relativt lidt at fremstille. Det betyder bare, at de ikke er særlig fancy. Det betyder ikke, at de ikke er magtfulde, fordi du i grunden med et fungerende køretøj alle kunne komme på vejen med det samme, ramme bremserne og låse dine forhjul, hvilket betyder, at de er stærke nok.

Spørgsmålet er, hvorfor skal de? har det så dårligt? Og svaret er, at der kunne være mange svar. Kan være så simpelt som at få luft i dine linjer og tømme det. Din væske kan bare være gammel.

Bremsevæske er hygroskopisk, hvilket betyder, at det absorberer vand og gør vand til en frygtelig bremsevæske. Så efter et stykke tid absorberer din bremsevæske nok vand til at skulle skiftes. Du bør ændre dem en gang om året.

Hvis du ikke har gjort det, skal du gøre det - og bruge god bremsevæske, der opfylder eller kan overstige dine OEM-specifikationer. (metallic clang) (Zach grunts) Og vigtigst af alt sandsynligvis dine bremseklodser. Forskellige puder har forskellige egenskaber, hvilket betyder, at dine bremser føles forskellige afhængigt af den type pude, du bruger.

Lad mig vise dig, hvad vi skal ride i vores nye sæt. (jazzy hip-hop beat) Dette er de bremseklodser, vi valgte at køre med det sæt, vi monterer på Miata, disse er semi-metalliske puder, og det betyder generelt, at her er omkring 30% til 65% af padsforbindelsen er metal og resten er hvad de bruger til at binde metallet sammen. Der er også organiske puder, men disse har tendens til at slides meget hurtigere og skabe støv og støj, så de bedste puder er lavet af keramik.

De er gode til at håndtere varme, de er ikke meget støjende, de varer evigt, selvom de er lidt dyrere. Så Wilwood har denne dejlige BP-10-mix, vi kører normalt Miata, og når vi har en hård track-dag, bytter vi et par trackpads ud. Vi bør se på Wilwoods websteder, så du kan se, hvad jeg ville tale om at kigge op, hvis du skulle købe pads.

Okay, her har vi siden til de elektroder, som vi har her, og den maksimale temperatur er 8 til 900 grader Fahrenheit. Vi har nogle specifikationer, og så har vi ydeevneegenskaber. Medium friktion, glat indgreb, lav slitage på jernrotorer, hvilket betyder, at det ikke bare tygger gennem dine rotorer.

Så det lyder som en smuk tam hverdagspude, der ikke knuses af vores rotorer og ikke er høj eller er vanskelig at komme op til temperaturen. Det har meget friktion ved lave temperaturer, og det begynder at falde ned ved omkring 900 grader. Problemet kan være, at en pude, der kan håndtere højere temperaturer undertiden ikke er så effektiv ved lavere temperaturer.

Det er en af ​​grundene til, at du ikke kører på den mest aggressive pad, du kan, for nogle gange har du brug for at få disse bremseklodser op på temperaturen, og det kan være skræmmende, når du rammer bremsepedalen, så snart du kommer i bilen og ikke det der sker meget. Så dette er et godt temperaturområde for vores daglige bremseklodser. Og så vil vi sandsynligvis træde op til en af ​​de pads, der giver os mulighed for at blive lidt varmere til vores pegefelt.

Så hvis du leder efter puder, skal du bruge lidt tid på en side som denne, læse noget, forstå hvad forskellene er og forstå, hvad du har brug for, og du har et valg på ingen tid. (Chil l hop hop beat) Så vores opgradering af bremserotoren er denne to-delt Wilwood-rotor, der var inkluderet i Flying Miata-sættet, fordi det var den bedste rotor, de kunne finde. Så disse rotorer er i to stykker, jeg skal stadig samle dem, og det er fantastisk, fordi vi selvfølgelig får den stærke jernring, men så kan vi spare lidt vægt ved at bruge aluminium til midten.

Så jeg vil samle disse, og de skal også se ret seje ud. Lad os nu tale om designet, fordi der er en hel række forskellige rotordesigner derude. Hvis du handler derude, har du sandsynligvis set krydsborede og slidsede rotorer.

Borede rotorer sigter mod at øge afkølingen af ​​rotoren ved at øge luftstrømmen, og de kan se seje ud og gøre deres job med hensyn til køling. Problemet er i praksis de fleste af de borede bremseskiver, som jeg ser knække i det virkelige liv. Jeg er ikke en stor fan af borede rotorer, men hvis du går med borede rotorer, skal du bruge de store penge og få de gode ting.

Det kommer virkelig med nogle ulemper, b men deres arbejde er lidt anderledes. De har ikke til hensigt at afkøle rotoren, de vil i det væsentlige rense bremsebelægningen. Så disse slidser tørrer bremseklodsens overflade af snavs, gas, støv og enhver ophobning.

Prøv at holde kontakten mellem bremseklodsen og rotoren ren og ryddelig, og hold dine bremser så gode som muligt. Men ingen af ​​disse ting er meget vigtige, borede eller slidsede rotorer. Den virkelig vigtige del er, at du får et flot kvalitetsmateriale, der står op til dine bremseklodser og ikke vrider sig.

Okay, så lad os antage, at du har gjort alle disse ting. De lavede flettede bremselinjer i rustfrit stål, de lavede rigtig pæne puder, og bremseskiverne følte sig godt. Men hvis du virkelig kører udendørs, kører hårde banedage, kører racerløb eller virkelig rammer gassen i kløfterne og lægger meget varme i dine bremser, er det måske stadig ikke nok, og måske overophedes du stadig dine bremser.

Og det er det, alt sammen koger til. Så jeg går ikke alt det. Så jeg har et fantastisk 4WD bremsesæt fra Flying Miata, og jeg er begejstret.

abs øvelse

Denne ting bliver syg. Den har Wilwood-kaliber på alle fire hjørner, og selvfølgelig er de røde, så de ser godt ud, plus jeg har et par anodiserede lilla monteringer. Jeg elsker lilla anodiserede ting, det er bare en kendsgerning.

Så vi har vores røde kalibre, vores lilla beslag, vi har todelt rotorer, vi har nogle gode daglige bremseklodser, vi har rustfrit rør, og vi har endda en proportionalventil til bremsen, så jeg kan kontrollere, hvor meget kraft fremad og fremad, når bremsningen går tilbage. For at være ærlig bliver det fantastisk. Okay, det er den anden ting.

Store bremser, selv når du ikke har brug for dem, er søde. Ved du, når du ser en bil med et stort sæt bremser, ved du, at denne fyr ved, hvad der foregår. Forhåbentlig vil de store fede rotorer og smukke søde puder forhindre os i at falme bremseklodser.

God gud, jeg har lyst til at tale hele morgenen. Hvorfor går vi ikke bare i gang med at installere et par ting? (c Hill Hip Hop Beat) Hver gang du får nye rotorer, uanset om det er præstationsrotorer eller bare OEM-udskiftninger, kommer de med et let lag olie på dem for at forhindre korrosion. Du skal rydde op Som du kan se, er de nye bremser ikke meget større.

Og ærligt talt vejer de omtrent det samme, fordi dette er en todelt dragt med aluminium. Pointen er, at du ikke vil tilføje noget usprunget masse til din bil. Det kan kun gøre det meget værre, fremskynde det langsommere og bare få det til at føle sig meget værre.

Og det ønsker vi selvfølgelig ikke til Miata. Så jeg vil gå på kompromis. Jeg vil have det bedste fra begge verdener.

Jeg vil bremse meget, jeg vil have en masse termisk kapacitet i mine bremser, men jeg vil ikke have, at den vejer for meget, så det er derfor, det er sådan et godt sæt, det er den rigtige størrelse, det er ikke over toppen, dette er den rigtige dræber ser du hvad jeg mener? Fik vores lille afstandsstykke her. (Chill Hip Hop Beat) Okay, bremsekaliberbeslaget passer, alt ser godt ud, der er ingen spilproblemer eller lignende. Så nu skal jeg sætte nogle Loctite på boltene, sætte dem i igen, stramme dem, derefter sætte rotoren og tykkelsen på, koble linjen ind, og så er dette hjørne så godt som gjort bortset fra blødningen, men det er senere, lad os få en Okay, vi er klar til at sætte vores tykkelse på, jeg har min hardware her, det vigtigste her er at bruge den, der fulgte med den.

Ideen er, at når vi samler tykkelsen, vil vi sikre os, at tykkelsen er centreret på den måde, at rotoren er centreret i bremsekaliberen. Så det anbefales at starte med to shims, men du skal altid kontrollere og gå. Så sørg for at få det rigtigt.

Så vi måler og sørger for, at sagen er pæn og centreret. Ooh, det ser ret centreret ud - (Eddie nyser) (Zach skriger) Jeg sagde, det ser ret centreret ud. Jeg har denne kastelinje i det rum i tykkelsen, at jeg bare kan stille op til rotorens centrum, og det ser sådan ud den er død. Jeg mener, jeg måler det alligevel for at sikre mig, men ifølge mit øje er vi i god form.

Så vi har vores dejlige nye flettede bremserør i rustfrit stål - de bøjer ikke under tryk, og de skal vare længe, ​​så længe vi trækker dem ordentligt. Hvis du installerer et sæt af disse, skal du passe på ikke at lade dem gnide over svingarmen eller bevæge sig. Hvis disse gnider, vil du skære igennem, så sørg for at de ikke gnider mod noget.

Okay, så vi lægger vores nye puder i disse rotorer, og i processen vil jeg vise dig, hvor let det er at udskifte puderne, så du kan se, hvor realistisk det er, faktisk spore dagpads og endda weekendpads har, du ved, tirsdagspadser, uanset om det er dejligt og stille. Okay, pads, lad mig bare falde ned sådan. Naturligvis friktionsmateriale på hver side af rotoren. (ringer) (humrer) Det ser godt ud.

Og en anden ting at passe på er din cykelvægt. Hvis du har limet på hjulvægte, kan de nogle gange klemme din tykkelse. Så prøv det.

Vores er tæt, men ikke så tæt. Jeg har det godt med vores tykkelse. Nu går jeg under og ser på vores bremselinie. (Chill Hip Hop Beat) Nogle gange er dine bremseskiver korroderet.

Hvis det er tilfældet, vil den store hammer være din ven. Men inden du smækker en hammer på en bil, der er på donkrafter, skal du sørge for, at den understøttes godt. (metallisk pounding) (chiller hip-hop beat) ligesom fronten, selvom nogle ting ser lidt anderledes ud.

Men vi tager bare kalibrerne af, tager rotoren af, vi flytter varmeskjoldet. Vi bliver nødt til at trimme dette varmeskærm lidt for at rydde op i vores nye monteringer. Selvom vi er nødt til at sætte parkeringsbremser, vil det være anderledes, men vi er ikke der endnu.

Så vores bageste bremseskiver er solide, og normalt gør de bageste bremser på en bil meget mindre arbejde end de forreste bremser. Og det gælder især for Miata. Folk siger, at de bageste bremser stort set ikke gør noget.

Og det er en stor grund til, at Flying Miata inkluderer denne proportionale ventil, som vi skal installere. Dette giver mig mulighed for at kontrollere forspændingen og kontrollere, hvor meget bremsning der går tilbage. (Chill-Hip-Hop-Beat) Dejlige linjer. (Fuglekvitrer) Ja! Vores hjul bør ikke have nogen kontakt med bremseledningen.

Naturligvis behøver vi ikke bekymre os om baghjulsstyringen. Vi er nødt til at tage sig af affjedringen lidt, selvom det ser ud til at det bare bliver godt. Så sejt.

Så spilplanen for parkeringsbremsen er at fjerne parkeringsbremsekablerne og derefter udskifte dem med et sæt, der fungerer sammen med Wilwoods. Kablet kommer frem, og det følger den originale kabelføring. Det ville komme til bremsekaliberen, så jeg er nødt til at tilføje en lille håndtag, der bare skubber den.

Det lyder som om det ikke er den bedste parkeringsbremse, men (stønnende) vil det teknisk være en parkeringsbremse. Mand, jeg kan ikke vente på den dag, vi bygger vores egen butik - og har elevatorer og lignende? - Det er ikke, at jeg ikke kan lide at arbejde sådan, men det ville være rart. Ja okay, så kablerne er endelig fastgjort til balancebjælken, hvilket var lidt af en kamp, ​​jeg vil ikke lyve.

Men kampen er vundet, du er i gang. Nu er der kun tilbage at flytte det, montere det på chassiset og derefter montere det på e-bremsen. Men jeg er nødt til at fortælle dig, det tror jeg, jeg gør om morgenen.

Respekt for mine naboer. (House Music) Okay, vi er tilbage. Endnu en dejlig dag.

Vi har ikke så meget at gøre. Bør være en smuk Det håber jeg bliver en glat dag. Selvfølgelig er jeg her, jeg 'Jeg var nødt til at tage bagkaliberne af igen for at passe til parkeringsbremsearmene.

Jeg ville have vidst, at hvis jeg havde læst instruktionerne, skulle jeg have gjort det først. Men på tidspunkter som disse husker jeg mit gamle familiemotto, det gamle Jobe-motto: Hvis det ikke er gjort to gange, er det ikke rigtigt. Så tænk, at vi lige så godt kan gøre det igen, og så bliver det fint. (Husmusik) Okay, så vores parkeringsbremsekabel er helt ophængt, og vores parkeringsbremse er indbygget i bremsekaliberen.

cykelskat

Det er dybest set kun to arme, og dette kabel, når du trækker i håndtaget, trækker de to arme sammen og klemmer bremseklodser på rotoren for at forhindre det i at dreje. Så skal være ret let, skal være fint. Det store spørgsmål er, om det hele passer under cyklen eller ej.

Åh ja skat. Det er tæt, men vi har det godt. Nu er vi bare nødt til at gøre det samme på den anden side.

Okay så i går for at hjælpe mig med at få monteret parkeringsbremsen løsnede jeg indstillingen på håndbremsen her. Der er kun en møtrik med en åbning på toppen, som du kan stramme eller løsne afhængigt af om du vil stramme eller løsne kablet til e-bremsen. Ikke dårligt, lad os kalde det attitude for nu.

Vi bliver muligvis nødt til at finjustere, når vi tænder bilen igen, men det er fint for nu. Så dette vikles rundt om baghjulene. Vi kan sætte hjulene på igen.

Og så lad os gøre den proportionale ventil, så bløde tingene og køre den, jeg kan styre, hvor meget kraft de bageste bremser har, og jeg kan gøre dem meget mere arbejde, hvilket skal hjælpe Miatas til at bremse lidt hurtigere. Så dette er vores lejedistributionsblok, der går fra hovedcylinderen til de forreste og bageste bremser. Så vi skal erstatte det.

Dette er frontlinjen, der kun erstattes af en lige linje. Og så herovre skal vi erstatte passagen bagpå med denne proportionale ventil, så vi kan vælge, hvor meget kraft bagenden får, når vi bremser. Okay.

Nu er det godt og tæt. Forhåbentlig har vi ingen lækager, vi skal kontrollere. Men nu skal vi være gode til at fylde op med væske og begynde at bløde.

Spændende tider. Nu når du vil bløde bremser, vil du normalt have det hjørne længst væk fra bilen. Så vi starter bagpå passageren.

Okay, her er en interessant del om det. Disse kalibre har indvendige og udvendige kaliber. Så du har dem på begge sider, når noget som dette foregår, du vil primere indenbordsmotoren først og derefter påhængsmotoren, det nærmeste mesteren og derefter den længste udluftning og derefter lade føreren, der er i førersædet, skubbe den bremse pedal et par gange, tre gange, fem gange, otte gange, læg noget pres på systemet, og hold derefter pedalen nede.

Og så vil han fortælle dig, at han holder pedalen Downlike, som Eddie fortæller mig. - Holde. Og så, når pedalen holdes nede, skal du skubbe luftudluftningen ud og slippe det tryk og luften, og gør det, indtil du kan få al væske og ingen luft ud, og fortsæt derefter.

Fortsæt, indtil du er færdig. (Chill Hip Hop Beat) Okay, så stort set fuldfører installationen af ​​vores syge nye Flying Miata Big Brake Kit på Miata. Så nu er vi nødt til at sætte hjulene på igen, få dem på jorden, tage det til en prøvekørsel og sørge for, at tingene faktisk stopper.

Og når det sker, vil vi integrere disse puder, og det er det, skat. Så er vi fri derhjemme. Okay, den gode nyhed er, at bremserne forhindrer os i at rulle let.

Det er den første ting, du altid vil kontrollere. Sørg for, at de arbejder mindst lige så meget. Og denne e-bremse føles ret anstændig, lad os se om hun forhindrer os i at rulle.

Næsten. Vi stoppede. Okay, kan vi gå? Lad os gå.

Okay, så planen nu er at komme ud, køre rundt og varme bremseklodser op, bare hende til at varme dem op varme og varme, så lad dem køle sig godt ned og varme. Vi er nødt til at bage dem ind, vi skal give dem den dejlige varmecyklus, så de har en lang levetid. Det er også vigtigt, når du bliver varm og varm, skal du parkere bilen, mens den stadig er varm, skal du ikke anvende dine e-bremser.

Lad ikke bremseklodser røre ved rotorerne, da de kan vride din rotor. (Motorspind) (dæk skrigende) vil bare ramme eller blokere dine mavemuskler, du vil ikke blokere dine bremser. (Motoren drejer) Åh ja skat.

Åh ja, de har det godt! Duft også godt. Woo! Folk er som: 'Hvad fanden laver denne dreng?' Hvis du ikke er tilfreds med følelsen af ​​din bremsepedal og vil have det til at føle sig bedre og endda vil have lidt bedre stopkraft, ja, et stort sæt bremser kan gøre det helt sikkert. Men pointen, jeg laver, er at du ikke behøver at køre på det store bremsesæt for at få disse ting gjort.

Du kan få en god pedalfølelse og stopkraft, hvis du bare laver et godt par bremser og rotorer, et godt sæt rustfri bremserør og noget godt bremsevæske. At gøre disse ting får dine bremser til at føle sig bedre. Nu, hvis du stadig ikke er tilfreds nok med, hvordan det føles, og hvis du stadig overophedes, så er et godt bremsesæt det værd.

Så er det den vej, du er nødt til at gå ned som den, jeg lige har kørt. Så tak for at se. Fortæl mig i kommentarerne nedenfor, hvad dine tanker om store bremser.

crank brothers kompatible sko

Lad os tale om det. I mellemtiden kan du følge mig på Instagram @zachjobe, følge Donut @donutmedia og se dig næste uge.

Hvad er direkte montering?

Det tog ikke lang tid, før rammeproducenterne begyndte at fremstille bøjler, der tillader endirekte monteringskifter til at boltes direkte på bøjlen uden behov for b-link. Dette er hvad vi kalder endirekte monteringbøjle.10. 2019.

Hvad er Shimano med direkte montering?

Baghjul er lettere at fjerne med enmonteringmulighed forSHIMANOSHADOW RD ogSHIMANOSHADOW RD +. Detdirekte monteringFunktionen er designet til at passe til en bred vifte af moderne rammer med store sektions kædestænger, især mountainbikes med gennemgående akseludfald.

Hvorfor bruge fladmonterede bremser?

Beregnet til landevejscykler, denflad monteringtykkelsen sidder direkte på kædestangen eller gaffelbladet og optager mindre plads end en almindelig stolpemonterestykkelse. For æstetiske minimalister,monteringdetbremseinde i den bageste trekant ser bedre ud.Flad monteringkalibre er designet til at se renere ud.

Hvad holder en bremsekaliper på plads?

Abutmentklip findes påtykkelsebeslag lander på de fleste køretøjer. De skaber en ensartet overflade, som elektroderne kan komme i kontakt med. Nogle abutmentklip inkluderer fingre, derholdepuden indplacere.

Har jeg brug for en direkte monteringsskifter?

Direkte monteringbag-derailleursgiver et par fordele i forhold til standardmonteresbag-derailleurs, herunder mere præcis skift (især når endirekte monteringbag-skifterbøjle bruges i stedet for en standard bagesteskifterbøjle med et B2-link), og gør det muligt for cykelfabrikanter at bruge gennemgående aksel baghjul

Passer alle skiftere til alle cykler?

TILskiftertil dit bjergcykelskal matche specifikationerne på originalenskifter. Det er, mens det ikke behøver at være den samme model afskifter, detgørskal være det samme mærke, næstenhversag. Det skal også matche antallet af gear eller have mere beregnet.31. 2011.

Er Shimano Tourney direkte montering?

Specifikation. Dette erDirekte montering, ikke navboltMonter(BøjleMonter).

Hvordan fungerer et direkte monteret bremsesystem?

Direkte monteringsbremser er forskellige systemer til fælgbremsning. En direkte monteret bremse fastgøres til rammen med to indbyggede fittings, en til hver arm af tykkelsen. Dette placerer bremsen tættere på rammen og øger systemets stivhed, hvilket fører til bedre bremsekraft og modulering.

Er der nogen cykler, der har direkte monteringsbremser?

Nogle cykelfabrikanter har taget næsten en proprietær rute til post-mount bremser, såsom Fuji, som lobbyede Shimano for at fremstille sæde-placerede direkte-mount bremser til sin nye Transonic aero-cykel.

Hvordan er direkte monterede bremser bedre end kaliberbremser?

”Når man ser på, hvordan disse bremser monteres direkte på rammen, fjernes overflødigt materiale på bremsen, og det er et mere effektivt system. Det er stivere, og da det passer tættere på rammen, er det mere aerodynamisk. Shimano er ikke kommet med nogen præstationstal, men jeg vil sige, at de skal være stærkere og stivere end almindelige kaliperbremser. ”

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Højde telt - hvordan man adresserer

Fungerer højdetelte virkelig? Indtil videre undersøger de fleste undersøgelser, hvor effektive højtetelte er til at tillade atleter at leve højt, træne lavt, mens de bor i lav højde. Forskere ved et amerikansk hærs laboratorium på Colorado's Pikes Peak viste for nylig, at søvn i et hypoxisk kammer er mindre effektiv end at sove i ægte højde, 'siger han. 24 2013.

Parlee-cyklusser - hvordan man opnår

Er Parlee-cykler gode? Parlee-rammer er kendt for deres kørekvalitet, og efter at have kørt ESX aero-rammen var jeg fascineret af at se, hvordan Altum sammenligner. Heldigvis skuffede det ikke, at turen er blød og kompatibel, når den ruller langs mindre end perfekte veje, men alligevel lægger strømmen ned, og stivheden er fremragende.

Aaron Gwin cykel - Find løsninger

Hvilken cykel kører Aaron Gwin? Vi mødtes med Aaron Gwin på Fontana for nylig og fotograferede ham på sin nye Intense 279 downhill cykel, som var helt designet omkring 29 / 27.5 hjulopsætningen.

Sådan pakkes jordnøddesmør - praktiske beslutninger

Hvordan pakker du æbler og jordnøddesmør? Kerne et æble og fyld det tomme center med jordnøddesmør. Skær derefter æblet som normalt og pakk det hele i plastfolie for at holde frugten frisk. Dine børn kan trække æblet fra hinanden og nyde masser af PB på hver skive.

Cykelbilsæder - hvordan man løser det

Hvilken alder kan barnet gå i cykelsædet? De fleste barnesæder er velegnede til børn i alderen omkring ni måneder til fire år. Den nedre grænse afhænger af dit barns evne til at sidde op, ikke understøttet, dvs. på gulvet snarere end understøttet med puder.7 2020.

Hvad man skal se, mens man træner - Komplet vejledning

Hvad skal jeg se, mens jeg træner? Alamy. 4/12. Sex and the City (Streaming på HBO Go) Nogle gange er en god fortælling alt hvad du behøver for at holde dig beskæftiget - og Sex and the City har dem i spar. Getty Images. 5/12. Gossip Girl (Streaming på Netflix) Alamy. 6/12. Pretty Little Liars (Streaming på Netflix) Alamy. 7/12. Glee (Streaming på Netflix) г.