Vigtigste > Kulstof > Leteste kulstofstyr - besvare spørgsmålene

Leteste kulstofstyr - besvare spørgsmålene

Er kulstyret mere behageligt?

I stedet for at mærke hver eneste vibration,styr i kulstofkan hjælpe med at absorbere og fugtige det snak. Når du er ude på en lang tur, kan det gøre forskellen imere komforttil dine hænder.





(Swoosh) - I dag skal vi tale med rytterne om valget af styr her på Abu Dhabi Tour, fordi der er et bredt udvalg med hensyn til Aero eller Standard, men også bredden og faktisk formen af ​​dråberne . (Gentle Music) - Med Caleb Ewan nu, som er i en temmelig ekstrem position, som I alle ved, og nogle temmelig ekstreme styr heroppe også. Du gik efter den traditionelle dråbe og kun 16 tommer kant til kant tror jeg - Ja, ja, jeg var nødt til at lave disse søjler specielt til mig, fordi dette er den normale søjle herovre, jeg synes det er som en ny type dråbe, men Jeg følte, at jeg heller ikke rigtig kunne sprinte på det, så jeg foretrak den traditionelle dråbe, så ja, de gjorde mig sådan en bar og ja, den er temmelig smal, men så er stammen super lang, ja den er lidt Jeg tror det er en ekstrem position, men ja, jeg foretrækker at sprint. Jeg synes, min overkrop er ret lang i forhold til mine ben, det er derfor, jeg løber en så lille ramme, men så er min rækkevidde ret lang.

Så ja, jeg tror, ​​det hjælper mig med at komme ind i den position - og endelig bruger nogle ryttere stadig den traditionelle dråbe, ikke så mange medlemmer af offentligheden tror du? - For at være ærlig foretrækker jeg bare følelsen af ​​at når du stopper her og sprinter, har jeg det som om du virkelig kan trække bjælken mere. Jeg synes, det er som en personlig præference. Alle er forskellige, så det er præcis det, jeg foretrækker - Du har nogle ret ekstreme styr, som vi kunne forvente, hvad har du der? - Jeg tror, ​​de er 38, de er de mindste, vi går til vores masse kan få model med 36, men 38 er god nok.

Og efter at have lavet en masse vindtunneltest fandt vi ud af, at det ikke kun er godt at være lav, men det er også meget godt at være smal, så ideen er, at jeg bare kommer i min afslappede position og er aerodynamisk kan. - Men du fandt det ikke på et bestemt tidspunkt, hvis du virkelig er slank, at det slags lader albuerne ud? -Nej, når jeg virkelig kører, kører jeg stadig sådan. Du ved, at mine håndled er inde. Det er ikke, at jeg kører sådan, så jeg kommer stadig ind.



Og nej, det ved du hvornår du skal gøre det den første uge, okay det er lidt anderledes. Men efter det er det fint, og når du går tilbage til 42, er det som at køre i bussen. - Hvor meget tænkte du på dit valg af styr? ? - De er flade på toppen med et par afrundede bunder, det er det.

De er de super ergoer, temmelig standard. Lidt udsat, 42 under og 40 over. Så sandsynligvis lidt lettere, så du ikke rammer styret med dine underarme så ofte, når du er væk fra sadlen, men der er kun så meget, du kan gøre med en racercykel.

Vi plejede at trænge lidt sammen, fordi jeg altid havde 42, men vi målte altid fra hætterne, men 42 på hætterne, men 44 på dråberne. Så selvfølgelig gik vi tilbage til 40 og 42, hvilket er lidt bedre for mig - 38 center center e øverst og 42 på drop. Hvordan kom du til at vælge denne bar? - Jeg besluttede mig ikke, det er sådan, de gør det, så det var normalt, jeg har været 42 i årevis, bare et rundt, klassisk standardstyr, og da vi skiftede til Enve, havde de dette styr, og jeg ville prøve det, fordi det var fladt ovenpå og ideen var at bruge de flade bitas som en slags hvile til min armetur som når du bare har en rund bar og ramt et hul, eller du rammer efter et stykke tid du får smerter i armen, men du kan ride det i timevis, hvis du vil. - Har du eksperimenteret meget med det? Dråbernes form? Du har en relativt kompakt form her.



Andre ryttere, som Caleb Ewan, vi talte med tidligere, har en meget mere traditionel dråbe - ja som sagt, jeg havde kun den klassiske før, og så prøvede jeg denne bar og ærligt, først føltes det som om jeg ikke kan virkelig godt lide det, jeg ville have, at faldet skulle være lavere. Fordi som du sagde, dette er for stramt. Men så er det som en anden balance, baren havde ikke det flade stykke ovenpå, så jeg gav bare det op. - Jeg tænker på det, jeg ved det ikke, måske er den store mere behagelig, men jeg har ikke rigtig store skuldre, så jeg kan holde fast med 40 styr og ja.

Når du laver sprinten, handler det kun om aerodynamisk og skulderpositionering, med den bedste aero-sammensætning kan vi få en god løsning. Det er kompakt, buet, jeg har en integreret i begyndelsen, og så skifter jeg til den. Jeg finder det meget behageligt, og så kan jeg også trække mine arme meget, meget godt.

Og ja, du kan også gøre det Se gearstangen i god position for at skifte til for at have en hurtig switch i sprinten, ja jeg tror, ​​at positionen, den nedre position, jeg kun brugte i den sidste K, det sidste par K, fordi det er så lavt, nej? Fordi jeg vil være aerodynamisk i sprinten, og så kan jeg føle mig godt, kan jeg forblive på niveauet. - Og hvordan har du det? Er denne form og bredde forskellig fra hvad du ville bruge i velodromen? - Det er ret ens. Det er helt det samme, kurven og alt, fordi jeg altid bruger det samme mål og alt.



Jeg prøver at bruge samme størrelse og styr og altid de samme ting på banen, fordi jeg vil hoppe fra vejen til sporet og fra sporet til vejen virkelig hurtigt og uden problemer. (Hornmusik) - Jeg har kørt center til center siden jeg var teenager, en whippersnapper. Ja, jeg har altid fundet ud af, at det passer.

Du ved, det føles bare perfekt, og du ved, når du går, nogle mennesker tænker, at hvis du er smallere, er det mere aerodynamisk, men så ved du, at hvis du er smallere, kan det have en tendens til at gå lidt mere med albuerne, så ja, jeg fandt lige dette for at være en praktisk opsætning for mig. - Og du har en traditionel, næsten Merck-lignende dråbe den side af tingene? - Jeg har kørt disse barer i fem år nu. Bare den traditionelle slags ganske dee-styr.

Jeg tror, ​​den eneste ændring, vi har, er den indbyggede alt-i-en-opsætning, som jeg endnu ikke har. Du har ikke lavet alt-i-en til dette styr, så jeg tror, ​​du er ved at lave det, så det snart vil blive rullet sammen til et - jeg vil meget gerne fortælle dig, at der er en reel specifik anmodning fra min side Canyon eksisterede i 41'erne, men med det integrerede styrsystem, som du har så smal som muligt og stadig har 12 eller 13 cm længde på. På racercyklen er komfort faktisk vigtigere for mig.

Og den store ting for mig er bare en flad pladesektion lige her. Jeg kan ikke lide at tage nogen form for dip. Og så har en buet dråbe i stedet for nogen form for bump i den.

Jeg finder ud af, når jeg har, hvordan det står? For eksempel hvor det er mere ergonomisk. Når jeg har det, får jeg slags døde fingre og alt sammen - ville du sige, at du bruger mere tid på hætterne, ved du det, selv når du prøver at blive aerodynamisk end med dråberne? - Ja, ja under træning forsøger jeg at komme sent på dråberne, men selv som den sene time i går fandt jeg ud af, at jeg ikke kan huske nøjagtigt, hvor jeg var, men jeg stopper lidt med at tænke på det, når jeg fokuserer på bare at prøve at få det hurtigt til være, men på en eller anden måde kryber jeg mig ned med dråberne på hætten og bruger begge dele. Så længe jeg er dybt nok, er det alt, hvad der betyder noget - I år er vi sponsoreret af Vision, så de giver os dette aero-styr, som jeg synes er godt, fordi de er ret komfortable, men stadig har alle de aerodynamiske fordele ved hinanden Styretilbud.

Jeg brugte smallere styr tidligere i min karriere, men disse er naturligvis som en kombination, så de var kun tilgængelige i begrænsede størrelser. Så i år bruger jeg vores regelmæssige 42 cm. Før brugte jeg 40 cm, da jeg stadig brugte styr i aluminium.

Og ja, men det kan jeg godt lide, de er ret gode - og med hensyn til form kan du se nogle ryttere, der har mere traditionelle dråber, de har den mere kompakte, det var et bevidst valg, du kom til efter at have eksperimenteret? - Jeg har altid brugt de traditionelle former, men de gør dem ikke i aero-versionen, så jeg har disse nu, og jeg kan godt lide dem, det er okay - Så et ganske varieret udvalg blandt de professionelle, du ikke vil blive interviewet fordi de ikke har mange valg med hensyn til bredde og fald fra deres sponsorer. Ret, hvis du nød denne artikel, så giv os tommelfingre nedenfor. Abonner på GCN Tech ved at klikke på kloden, og hvis du vil se, hvordan ryttere vælger deres stængler, kan du finde artiklen lige her.

Hvad er de letteste MTB-barer?

Race Face Next R 35 Carbon

Ved 215 gram er detletteste barVi testede og en sikker måde at spare vægt på din cykel på.

Rig: Vil du tabe disse pund, dræbe disse pund og få din cykel op til racevægt? Nå, se ikke længere, for jeg er her for at hjælpe. Rig: Det er ikke altid let, og nogle gange kan du ikke gå rundt om hjørnet. Her er nogle gode måder at gøre din cykel både praktisk og upraktisk lettere.

Rich: Slip af med det. Rig: Ridning af slangeløs er en fantastisk måde at tage noget af din cykel på. Ikke kun reducerer du rotationsmassen, men du har også en lavere risiko for et fladt dæk.

Vinde. Nu hvis du er interesseret i slangeløs ridning, er slangeløse fælge meget nyttige, men der er konvergerende sæt derude. Jeg vil dog stærkt anbefale slangeløse dæk, da det vil gøre dit liv meget lettere.

Vi talte om at blive slangeløse, men hvad med de slangeløse dæk, jeg nævnte, eller bare dæk generelt? trofast kørsel her, jeg har et XC race-dæk, og det er et meget let dæk. Hvis du er en tung rytter, leder du måske efter et enduro- eller downhill-dæk, hvor sidevæggene er meget tykkere såvel som toppen af ​​dækket. Hvis du er en XC-rytter eller en person, der er lidt lettere på cyklen og vil miste disse gram, så sparer disse tyndere XC-dæk potentielt dig hundreder af gram over begge dæk.

Det er en vinder i min bog. Rich: Dropper stillinger dengang. Nu ved jeg, at vi antog, at dette var den bedste ting siden skivebremsen eller endda skivet brød, men er de en nødvendighed? Hvis du tænker over det, kan en dropper veje omkring 600 gram.

En solid sadelpind, der bliver omkring 200 gram. Giv eller tag, selvfølgelig. Det er en enorm vægtbesparelse.

Når du tænker på al mekanik, al hydraulik, de små ting, der følger med kablet, armen, tror du, at hun bare sagde: 'Er det nødvendigt nogle gange? Nu, hvis du er mere XC-orienteret og siger, at du ikke laver store lange nedkørsler og knasende dage på cyklen, så vil denne vægtbesparelse betale sig for dig og sandsynligvis ikke placere dropper øverst på din liste . Rich: Du tænker sandsynligvis, 'Rich, det er ikke de billigste måder at lette min cykel på. Hvordan kan jeg gøre det? Hvordan kan jeg gøre min cykel lidt lettere uden at bruge mange penge? 'Nå, det sparer dig ikke for meget vægt, men det kan gøre din tur meget mere behagelig, og det er skumgreb.

Jeg ved. Du tænkte ikke på det med det samme, men ærligt talt er skumgreb en fantastisk måde at spare et par gram på, spare et par pund og gøre underværker for dine hænder. Rig: Der er mange forfærdelige afhængigheder derude, men få af dem er så dyre som den næste.

Hvad taler jeg om kulstof. Ja. I dag kan bogstaveligt talt alt ved en cykel være lavet af kulstof din cykel og spare en masse vægt, især på nogle nøglekomponenter som muligvis gafler, hjul, styr og spindel.

Med kulstof handler det imidlertid ikke kun om at spare på vægten. Ganske vist kommer en god del af dette fra cyklen. Men stigningen i ydeevne og følelsen kan også være der.

Ting som stivere hjul, stivere affjedring, alt dette kan ændre den måde, din cykel kører på, men jeg advarer dig nu, din tegnebog kan blive vinket, når det kommer til, hvad du justerer, når du handler, du er blevet advaret. Rig: Du har absolut opskummet din cykel med kulstofdele til venstre, højre og i midten. Hjul, styr, stilk, uanset hvad, du tænkte på det.

Du tror, ​​du har mistet al vægten, men jeg hader at bryde. Der er kun en anden måde at spare på, titanium. Jeg ved, lige da du troede, at bankkontoen ikke kunne få endnu et hit, er der noget andet. Jeg taler om titaniumbolte, titanium sadler, nogle fancy titanium pedaler.

Disse ekstra dele sparer dig endnu flere gram. Faktisk har jeg brug for mere slips på denne cykel. Jeg er væk.

Jeg går. Vi ses senere. Jeg har brug for uafgjort.

Gammelt slips. Faktisk er jeg lidt sulten, jeg kunne spise en Thai, en grøn karry eller en rød karry nu. Hver karry.

Rig: Så der har vi det, nogle praktiske og ubelejlige måder at gøre din cykel lettere, hvilket heldigvis hjælper mig med at bestige den bakke. Som altid, hvis du vil se mere, så glem ikke at abonnere på kanalen Gamle tommelfinger op, så er jeg væk. Vi ses.

pro cykel løn

Ikke rigtig. Det var til kameraet.

Er carbon aero-styr det værd?

Reduktionen i vægt, række af former, sikkerhedsniveauer, komfort og ydelsesmæssige fordele ved enkulstofbar er alle tiltalende. Men for de fleste af os vil holdbarhed, kvalitet og lave omkostninger ved aluminium tælle for mere. Hvis du vil bygge den tyndeste og letteste cykel, der er mulig, og ikke har et budget, skal du gåkulstof.

Du kan bruge næsten lige så mange penge, som du vil gøre din cykel mere aerodynamisk, men det er dybest set din krop, der holder dig tilbage. Faktisk holder vores kroppe os for de fleste af os bare tilbage, men lad os alligevel skinne om det, skal vi? Derefter er det bedste, du kan gøre for at få dig til at bevæge dig hurtigere, at købe et par aero barer. Nå, de vil ikke gøre din cykel mere aerodynamisk, men de vil gøre dig betydeligt mere aerodynamisk.

Selvfølgelig er de ikke lovlige i massestart-racerløb, men for ultra-udholdenhedsbegivenheder, tidsforsøg og triatlon er de en rigtig god investering, men hvilken skal du vælge dig? (Populær musik) Du har to grundlæggende valg at tage, først hvad der kaldes clip-ons, der bolter på traditionelle landevejscykelstyr, og så har du også noget som disse, som er fulde aero-styr og mere derhjemme på en traditionel tidsprøvecykel. Nu har du ikke brug for en bestemt cykel, du skal bruge denne, du har brug for forskellige enheder r gearhåndtag, forskellige bremsegreb og derfor hver gang du skifter fra et traditionelt vejstyr til et fuldt aero-styr, et helt nyt kabel og dybest set ville være en dygtig mekaniker. Det tager cirka en time, hvis dette job først tager dig med clip-ons, skal vi? De skrues i den midterste del af styret, da du kan se nogle af dem, som disse fra Profiler, skrues på toppen af ​​styret, så løft dine albuer lidt, og gør din position lidt mere lodret. Nogle monteres dog under styret, så de lader dig falde lidt ned.

Hvilken du vælger nu, afhænger oprindeligt af, hvilken type tur du kører, men også hvor lav din position er. Et udgangspunkt. Så for nogle mennesker, der måske laver ultra-udholdenhedsbegivenheder, hvor aero er sekundær til komfort, er det sandsynligvis en god ide at være lidt højere op, som du måske vil gå et liv? lidt lavere, og i disse tilfælde vil du måske endda overveje at droppe din stamme også eller bytte den helt ud for en, der sænker dig endnu længere.

Du bør også kigge efter justerbare elektroder, både efter højde, uanset dit styr og bredde, fordi nogle mennesker finder ud af, at de er mere komfortable med bredere albuer og bredere hænder, som andre vil have dem smallere. Med hensyn til hvilke aerodynamiske er det desværre ikke så klart, da det afhænger meget af bredden på dine skuldre. Undskyld.

Og den sidste ting, du skal tænke på, er selve udvidelsernes form. Disse, T2 +, er faktisk mit valg, og de holder dit håndled meget, meget fladere. De føler sig hurtigere, selvom jeg aldrig har testet en vindtunnel, så jeg ved ikke, hvordan dette påvirker min position, men det kan du opleve, når du har siddet på cyklen i lange perioder og kigget på Ultra Endurance sport eter, som du måske ønsker en udvidelse, der ender med at udløse lidt mere.

Et sidste punkt er faktisk, at triatletter, der udfører lovlige udkast til løb, skal huske, at slutningen af ​​dine udvidelser skal være færdig, før den maksimale længde på dine bremsearm, så de skal være meget kortere, og de skal også være forbundet i midten. (let musik) Hvad så med fuldvoksne aerobarer? Hvis du overvejer at købe nogle af disse for første gang, skal du også tage højde for, at du har brug for specielle bremsegreb og også gearhåndtag, som normalt er betydeligt mere aerodynamiske end vejstyr, så du bør købe den mest aerodynamiske dem, burde sandsynligvis være noget, du vil tage i betragtning, når du foretager din købsbeslutning, da du selvfølgelig vil have dem til at være UCI-lovlige, når de er vært for UCI-sanktionerede begivenheder, og med det mener jeg, at de skal være de tre til et forhold i bredden til dybde, så An basestangen her kan du se, at den matcher dette, men den er betydeligt bredere, end den er dybere. Nu har en fuldt blæst aero bar sandsynligvis mindre tilpasning end clip-ons, men der er stadig meget at lege med, så du kan flytte bredden på puderne udad, og så kan du faktisk øge stakken på disse profilpads også , så øg afstanden mellem bundstangen og forlængerne med op til 10 cm.

Dit aero-styr er en af ​​de vigtigste dele af dit køb. Hvis du bare smider dem på din cykel, finder du måske ud af, at du slet ikke bliver mere aerodynamisk. Du behøver ikke investere i en fuld cykeltilpasning, selvom du er relativt uerfaren, så det kan være en god idé, men sørg for at sætte din cykel på en indendørs træner, enten foran et spejl i fuld længde eller et genstandskamera, og dobbelttjek din første position og dit frontområde, som er en af ​​de vigtigste dele af aerodynamik, og faktisk hvordan ændringer i din opsætning vil ændre dit frontområde.

Der er gyldne regler, generelt skal din præstation og komfort være vigtigere end din aerodynamik, så i stedet for at være i en ekstrem ekstrem position, der ser mere aerodynamisk ud, skal du holde fast ved dem, når du bøjer længere frem, dine hofter roterer, og det betyder, at du vil også skubbe din sadel lidt længere fremad, så jeg byttede en sadelpind til en inline sadelpind og skubbede sadlen længere frem i overensstemmelse hermed, er bestemt en hemmelighed for at være hurtigere. Bare sørg for at bruge lidt tid på at vælge de rigtige og opsætte dem. Sørg nu for, at du abonnerer på GCN, det er helt gratis, det er meget simpelt, alt hvad du bare skal gøre er at klikke på kloden, og hvis du leder efter mere indhold, har jeg bare et par meget relevante for dig inklusive montering og opsætning af klippet på aero-bjælker, se, fortæller, at det er relevant.

Er det værd at opgradere til carbon-styr?

Mange antager forkert, at den primære fordel vedkulstofmountainbikestyrer deres lettere vægt. Mens deres lettere vægt er en fordel, er de vigtige forbedringer dens forbedrede vibrationsdæmpning og ekstra stivhed, der gør demværdide øgede omkostninger i forhold til aluminiumstyr.

Vil kulstofstyr reducere vibrationer?

Styr i kulstof reducerer vibrationerså længe du får en model, der er fleksibel. Gaffelen, dækkene, rammens geometri og formen påstyr erde primære kilder til komfort. Materialet istyrer ikke så højt på listen.

Har du brug for en kulstofstamme med kulstofstyr?

Ja. Alustilktilkulstofbar er normal. Bare sørg for, at det er en 4-boltsklemme.Kulstofstænglerbliver bare voldtaget i alukulstof.24. 2009.

Hvad er de letteste cykelstyr?

Darimo Ellipse CarbonStyr

Muligvislettesteproduktionvejstyri verden lige nu. Med en populær kompakt bøjning (77 rækkevidde / 128 fald) og fås i 3 bredder (40/42/44). Igen er disse håndlavede på bestilling, så ryttere kan specificere finish / mærkater og endda valg af kulstof.

Er Aero drop barer det værd?

Hvis førstnævnte, kan du oprette dinstyrlidt højere, så du ikke læner dig for langt ned, når du er i areos. Hvis hastighed over korte afstande, sådråbedetbarerså meget som du kan, og begynd at arbejde på den fleksibilitet. Men generelt, ja de gør en forskel i følelse, komfort (på godt og ondt) og hastighed.

Er en kulstofstamme det værd?

I modsætning til andre komponenter,Kulstofstænglertilbyder ikke væsentlige vægtbesparelser i forhold til deres aluminiummodstykker. ofteKulstofstænglervejer mere end let aluminiumstængler, såsom Syntace Force 109Stilk(99g) eller 3T Team StealthStilk(105 g).03.05.2017

Gør kulstofstænger en forskel på landevejscykel?

Opgradering tilkulstofkan give forbedringer i aerodynamik, reduceret vægt og kan, afhængigt af dine præferencer, dæmpe mere vibrationer før dengørvejen mod dine hænder eller øg stivheden for at maksimere præcisionen i din håndtering. Selv den bedstelandevejscyklervil drage fordel af et opgraderet cockpit.07.01.2021

Hvilket er det letteste fuldt integrerede carbon-styr?

Pro annoncerer det letteste fuldt integrerede carbon-styr på markedet. Det nye Shimano Pro Vibe SL-styr er 15 procent lettere og stærkere end den nuværende Pro Vibe-model, siger mærket. 7. juli 2018 17:00.

Hvilket er det bedste carbon mountainbike-styr?

1. RXL SL Carbon Mountain Bike-styr 2. EC90 Carbon Mountain Bike-styr 3. RXL SL Carbon-styr Racercykel 4. Renthal Fatbar Carbon V2-styr 5. TOSEEK Aero-integreret carbon-styr 6. IRON JIA'S Carbon-cykelstyr 7. OneUp-komponenter Carbon-styr 8. Funn Black Ace Riser Bar til Mountain Bike 9.

Hvilket er det letteste styr på markedet?

De laveste barer til en fornuftig pris er Zipp SL Short & amp; Overfladisk. De kommer ind på 173 g i 40 cm. Hvis penge ikke er noget objekt, kan du gå med AX Lightness, Mcfk eller Schmolke barer. Sidst redigeret af drainyoo den søn 23. marts 2014 22:58, redigeret i alt 1 gang.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Catlike mixino hjelm - mulige løsninger

Er kattelignende hjelme gode? Sammenfattende er Catlike Whisper en unik, særdeles god montering, godt ventileret, komfortabel hjelm, der klarede sig ekstremt godt under testforholdene i en varm og fugtig Florida-sommer.

Hjelmtest - almindelige svar

Hvordan kontrollerer du, om din hjelm er sikker? Tjek ind med dit hoved. Typisk ved du, om hjelmen tog et godt hit, fordi et godt hit til hjelmen er et godt hit i hovedet, siger Parks. Bare selv lyden af ​​stød eller den måde, dit hoved føltes på, hvis du ramte hårdt nok til at se stjerner, kan fortælle dig, om hjelmen skal udskiftes.

Under hjelmhætte - hvordan man skal håndtere

Kan jeg bære en hat under min cykelhjelm? Lige svar. Det er ikke en sikker idé at bære en baseballkasket, visir eller noget andet for den sags skyld under din cykelhjelm. Bicycle Helmet Safety Institute, en nonprofitorganisation til information om cykelhjelmsikkerhed, advarer om, at hatte og visir kompromitterer hjelmens pasform og sikkerhed.8. 2011.

Team sky hjelm - holdbare løsninger

Hvilken hjelm bruger Team Sky? Kask Valegro hjelm

Giro reverb hjelme - søg efter løsninger

Er Giro en god cykelhjelm? Giro Synthe MIPS har 26 ventilationsåbninger og er en ekstraordinært godt ventileret hjelm. Roc Loc Air-reservationssystem holder hjelmen bortset fra dit hoved og giver mere luftgennemstrømning end andre hjelme. Det har også en dejlig solbrille aborre og har et aerodynamisk design.