Vigtigste > Krak > Racercykelulykke - finde løsninger

Racercykelulykke - finde løsninger

Hvad gør jeg, hvis jeg styrtede ned på min cykel?

hvis dubefinder dig i en livstruende situation, ring 911.
  1. Find et sikkert område.
  2. Gå ikke i panik.
  3. KontrollereDitLegeme.
  4. KontrollereDitHoved.
  5. Cykel-KøretøjKrak.
  6. KontrollereDin cykel.
  7. Enkelt gangDu erHjemmesikker.
  8. TageTid til at helbrede.



Der er et fareelement, når det kommer til at cykle. At være på to hjul betyder, at nedbrud kan og sker, ja stol på os i denne artikel, så vi vil gennemgå nogle af de mest almindelige fald og i denne artikel Forhåbentlig giver du nogle tip til at undgå dem, vi ikke kender, og vi har en hel del erfaring med at samle nogle af punkterne i denne artikel, og det har efterladt Hank en smule hud. Ja, denne artikel mistede meget hud i mange år, så sørg for at give den tommelfingre hej Connoryeah right, lad os gå ned, åh gud her er vi, jeg har allerede fået det så godt, lad os gøre denne artikel med dårligt asfalterede veje Start dårligt nu Adgangsveje kan virkelig være en væsentlig årsag til ulykker, først og fremmest vil jeg virkelig anbefale at scanne vejen, se fremad for ufuldkommenheder og finde en linje, du kan vælge at undgå de dårligt asfalterede veje næste, når du kører i en gruppe, vil du have andre chauffører prøver at signalere dig, hvis der er et hul eller noget at passe på på vejen.

lang vej rundt om film

Det er en fantastisk måde at kommunikere og være sikkert sammen, når du ikke kan stole på andre ryttere i en gruppe, så siger jeg, lad måske lidt mere plads bag rytteren foran rytteren, du får lidt mere Har tid til at reagere på sidste øjebliks huller i luften og få dig til at ligge oven på posen og tage en uplanlagt pause, ja ingen vil tage nogen af ​​de ikke planlagte pauser, nej når du går ned ad disse nedkørsler eller i skarpe sving bump eller endda foretage en skarp ændring? Sørg for, at din ydre pedal er klokken 6, og din indre pedal er klokken 12, så du er længere væk fra jorden, at der ikke er nogen chance, hvis du træder på pedalen på asfalten og sørg for at tage nok tid ud af hjørnet, før du pedaler, og jeg tror, ​​det er en almindelig fejltagelse, som mange af os begår, så jeg blev fanget, hvis du får panik i et løb, du mister ikke det hjul, du mister for ikke at miste hjulet, pedal hårdt, og inden du ved af det, og du også kunne tage alle dine holdkammerater ud, medmindre du går off-road, tror jeg, det er det, der skete med mig også eller på en rute eller et spor, så er det uundgåeligt, at du kommer i kontakt med andre trafikanter biler lastbiler og listen fortsætter hmmm min bil skal rengøres En almindelig fejl, nogle cyklister laver, er at vi er på vej Jeg vil køre lidt for tæt på trafikken, og det giver lidt tid til at reagere på ting som en bildør der pludselig åbner foran os eller måske en bil, der drejer til højre på gaden, som Jamesoh undskyld jeg h ave så dig ikke gå, lad os prøve at forhindre disse hænder i dit ansigt, og et top tip er at være opmærksom på blink eller prøve at holde øjenkontakt med andre trafikanter, så du giver dig selv nok reaktionstid, så du kan tæppedør åbner godt, kan køre rundt, der er intet spejl, desværre kan ryttere, der tager selfies på cyklen, forhindre dem i at søge på gaden efter huller og andre farer og sende en snapchat til dine venner er en hurtig måde at løbe ind i lygtepæl og skade dig selv, hvordan har du det? Stop med at prøve at holde dine elektroniske enheder på et absolut minimum, når det kommer til cykling, der vil distrahere dig, og du kan ende med at se på din telefon og blive en hæk? Busch eller andre trafikanter, så hvis du vil bruge din elektroniske enhed, vil jeg kontrollere dine beskeder eller endda kontrollere retningen og ruten, du skal hen, så læg den i baglommen, så al din opmærksomhed er på, hvor du skal hen og bryde den næste hastighed for at se et hjørne, som du bare ikke havde forventet at ramme bremserne i sidste øjeblik ss dit brudpunkt, og det kaster dig offline, så du griber en bank en hæk en dam noget som Connor for at bremse nedkørsler og drejer godt de er en af ​​mine yndlingsdele af cykling Hastigheden Adrenalinet er kommet ud af kurven med et smil på ansigtet, men godt, der har været mange gange, hvor jeg har fået disse kvartaler forkert ladet og endte i en grøft et sted på min røv uden noget smil på mit ansigt, kom ra os, kammerat, vi øh, vi er også på vej, du har ret, du kan få brug for noget manuelt arbejde, ja umi tror, ​​vi har brug for en kran for at få dig derfra store kranen lige ankom fik det jeg kom ind her alene jeg får mig selv Selv at wa y han har spildt de fleste af sine løb, der er et par ting, der kan gøres bedre for at reducere noget af risikoen, når det kommer til at fejlagtigt bedømme hjørner. Du kører i en gruppe Dette er en fantastisk måde at bruge dine øjne foran dig til at måle, hvordan hjørnerne er, når rytterne glider på bremserne foran dig, og du skal skrubbe lidt mere hastighed af, hvis rider foran dig, bring hastighed gennem hjørnet, så det kan være et buet hjørne, der hjælper dig med at få lidt.Bærer mere fart gennem det, når du er alene, jeg vil køre for at forbedre dine hastighedsfærdigheder, end du har brug for på denne måde, hvis du kan komme ind et hjørne, som du ikke havde forventet, du kan håndtere det godt og nemt, at køre rundt på andre chauffører har en lang række fordele, og den største fordel er evnen til at slipstream, hvilket betyder at du har energi og sparer kræfter og er i stand til at dele arbejdsbyrden med din ride buddieshow-procedure i nærheden af ​​andre ryttere medfører en lang række farer, og kontakten med en anden rytter er det vigtigste Eyeah det skal siges, jo tættere rytteren er foran dig, jo mere energi, du sparer, men det vil også øge risikoen. En almindelig fejl, mange cyklister laver, er at overlappe cyklen foran dig, og pludselig skifter føreren foran retning, når du rammer et hul eller fare på vejen. Vores forhjul er slukket, og du rammer dækket eller værre, føreren foran smal bremser og advarer ikke føreren bagved.

Så vi vil forsøge ikke at overlappe hjulet foran dig, men du kan også give dig selv mere plads til at køre foran, så du har mere tid til at reagere, når dine bevægelser ændrer sig, men samtidig er fokus på rytteren foran kommunikerer med føreren bagved og signalerer, hvad han vil gøre, hvis han skifter linje, måske trækker bremser eller endda kommer ud af sadlen mere, du kan fortælle denne torider den bedste chance for at undgå et fald, gå af sadlen her matedanke mateoh det er bedre først og fremmest, vi vil prøve at undgå punktering i første omgang, så hvis du ser snavs på vejen eller lige ved siden af ​​kantstenen eller endda huller eller glas, så prøv at undgå det, hvis du kan, men nogle gange kan vi bare ' t undgå et fladt dæk, så hvad laver du, hvordan holder du dig selv lodret, når du begynder at miste A? Hvis du hører, at du til tiden føler, at luften kommer ud af dine dæk, så prøv at holde den samme linje og ikke skifte fra den også. Når du arbejder på forhjulet, vil du prøve at skifte din kropsvægt bagud ved at tage vægten af ​​forhjulet, hvilket betyder at du kan skrubbe den hastighed og bremse meget sikrere tid til at skifte dæk heyconnor, ja du vil kom på vej igen, bykørsel er fantastisk af så mange forskellige grunde, det er fantastisk til pendling, det er dejligt at besejre trafikken, men med byerne kommer trafikprop mere trafik kommer flere mennesker betyder mere fare noget, vi ville sige, hvis du kører ind Byen kommer du til kryds og trafiklys og rundkørsler. Sørg for at kigge til venstre og højre inden du fortsætter, ja og et andet godt tip er altid at prøve at holde øjenkontakt med andre trafikanter og ikke bare antage, at de har set dig, og at det er sådan, byen har travlt, det tager længere tid at komme til din destination var altid russisk i byen, dette kan føre til ulykker endnu et godt tip for at prøve at planlægge din rute på forhånd, pas på cykelstier, du kan tage, kan undgå de meget travle gader, så du ikke støder på disse rigtige hotspots til trafik, men den gyldne regel kører ikke gennem byen, det er bare ikke det værd, du skal hellere tage dig tid og derefter køre på disse baner på alle de mere stille gader hej ja Så opsummerende, vær sikker på den åbne vej , se andre trafikanter, men frem for alt køre inden for dine evner ja, og jeg håber, at disse tip har hjulpet agen med at undgå nedbrud på nogle af de måder, vi diskuterede i denne artikel, og hvis du gjorde det, så lad os det vide i kommentarfeltet nedenfor eller Giv denne artikel store tommelfinger op, hvis den hjulpet, og vi ser os i den næste artikel øh forhåbentlig vil jeg implementere nogle af disse tip Tak Byei arbejder på ham

Hvor farligt er cykling på vejen?



SVAR: Bekymre sig for distraherede og berusede chauffører eller dem medvejvrede modcyklisterer en almindelig forekomst medvejcyklister. Men hvis vi kun taler om rygmarvsskader, er mountainbikere værre end roadies. Hovedskader og traumer er omtrent det samme.

Hej fyre. Hvad sker der? Tom her i dag med et spørgsmål til dig: Suger cykelbaner? Og mere præcist, suger malede cykelstier? Og mere præcist: Er malede cykelstier - du kender strimlen på vejen, der afgrænser en cykelsti - er disse typer cykelstier værre end slet ikke at have noget? Hvorfor dette spørgsmål? Af to grunde. Den ene var for nylig på en konference, og jeg så en præsentation af Dr.

Jennifer Dill, en velkendt sikker cykelforsker fra Portland State University, og hun præsenterede nogle interessante oplysninger. Blandt andet undersøgte de cyklisternes følelse af sikkerhed. Sothey spurgte et par mennesker, der cykler, hvilken slags cykelinfrastruktur de føler sig mest sikre.



Hvad der viste sig rigtig dårligt med alle disse forskellige infrastrukturer var en malet cykelsti, der slog mig som bizar. Malede cykelstier skulle hjælpe cyklister, ikke? Derfor er de sammensat. Derfor findes de.

Og at se dette som en af ​​de mere usikre typer cykelinfrastruktur ramte mig som mærkeligt. Den anden ting var en anden undersøgelse, dette er ret nyt og kommer fra Australien, og denne undersøgelse kiggede på virkningerne af motorkøretøjer og infrastruktur på overhalingsafstand. Det blev derfor undersøgt, hvordan biler kører forbi cykler på vejen, afhængigt af infrastrukturen.

Af alle de ting, de så på, syntes to elementer på vejen at få bilister til at overhale cyklister tættere end andre ting, og disse to ting var parkerede biler og cykelbaner malet på vejen. Så ja, den malede cykelbane så tættere på bilister end andre typer infrastruktur, inklusive slet intet. Så det er to ting, der får mig til at spekulere på, hvad pointen med en cykelsti er.



Jeg mener, det er lidt bizart, ikke? Disse ting skal hjælpe cyklister. Jeg tænkte over det og kom på ideen om at lave et lille eksperiment i mit eget ikke-videnskabelige område - faktisk slet ikke videnskabeligt - men dybest set i løbet af en af ​​mine dage på vej til arbejde spændte jeg et kamera på min cykel og optog turen og så biler køre forbi mig i forskellige infrastrukturer. Og jeg troede, vi kunne gå igennem dem og kigge.

Det er fint her, så jeg vil ikke gennemgå hvert øjeblik på min cykeltur, for det er super kedeligt, men dybest set har jeg reduceret antallet af gange, biler har passeret mig. Så lad os se på dem. Først vil jeg se på normale gader, så det er bare normale gader, for det meste boliggader, ingen cykelinfrastruktur og afsted.

Lad os se, hvordan jeg kører. En SUV passerede mig, det er fint, der var plads nok, intet for skørt. Her er en anden sag, og denne fangede mit øje.

Se på drevet derude. Denne person gav mig 10 fod, det er en vidunderlig driver. Enten det eller en cyklist, der tilfældigvis kører en bil.

Men ja, se på hele rummet. Jeg mener, dette føles rigtig godt på en normal vej. Okay, her er en anden, der bliver lidt mere interessant.

Se, jeg kører forbi en parkeret bil og husker parkerede biler eller et af de elementer, der opmuntrer folk til at gå lige forbi og se, at en bil kom meget tæt på mig lige der. Det var ret stramt, det er interessant. Det er stadig en boliggade.

Jeg mener, jeg følte mig slet ikke farlig, men det er stadig ret stramt. Det er også interessant. Dette er en anden boliggade i mere bymæssige omgivelser.

1x motorcykel

Du kan se, at der er mange cyklister på denne vej, og denne vej er faktisk ret smal, så jeg troede, det ville være interessant at se biler køre forbi mig på denne smalle vej. Og det er godt, fordi du kan se denne fyr foran mig. Og der kommer en bil, som du ved, ser på afstanden, som ikke er dårlig, vil jeg sige.

Jeg tror, ​​der er en slags mindste overhalingsafstand på en meter. Nogle jurisdiktioner har love, der siger, at du skal være tre meter væk. Hvad er en meter til mine amerikanske venner? Cirka to og en halv fod, noget lignende? Jeg ved ikke? Slå det op.

Under alle omstændigheder er det ikke et problem. Jeg synes, at denne bilist gør et godt stykke arbejde, og du kan se, at de faktisk krydser den gule linje lidt. Det var sikkert, jeg tror, ​​at den rigtige ting er at give cyklisten nok plads.

Så ikke dårligt, det er slet ikke dårligt. Og så tror jeg, jeg har en anden - denne er interessant, fordi dette er den samme gade, men lige her går det rundt om et hjørne, og tingene bliver lidt presset, og jeg finder den del meget farlig. Og du kan se, hvordan lige her, fordi der ikke er plads nok.

Denne bilist bremsede faktisk ned og lod cyklisten køre fremad og accelererede derefter og passerede dem med tilstrækkelig afstand, så hurra, motor er et godt stykke arbejde. Jeg har generelt følt mig temmelig sikker i situationer som denne. Interessant, er det ikke? Så det var denne cykelsti, eller det var gader uden cykelinfrastruktur.

OK, næste skal vi se på nogle af de malede cykelstier, jeg har kørt, så dette er bare en stribe maling på asfalten, og lad os se, hvad vi får. Så dette er den cykelsti, jeg tager hver dag på vej til arbejde. Det er ret stramt, åh der er en bil derhen, ikke dårligt.

Der er nok plads der, jeg synes, det føltes ret godt. Åh, en pæn Porsche, ja, normalt er det Porsches, der kører rigtig tæt forbi mig, men det var faktisk ret godt. Det er ikke dårligt, ikke dårligt.

Præcis der. Så det er senere på dagen på tværs af gaden på vej hjem, der er nu lidt mere trafik, så du kan se, at der er plads nok igen, ikke dårligt. Ligesom jeg hidtil vil sige, på begge veje og malede cykelbaner, føles to ting ret godt.

Hurra calgarymotorists - Jeg vil forkæle dig hele tiden, men du viser mig forkert, godt job i dag! Men åh, her kommer en jeep, se at man bliver lidt strammere, ved du nøjagtigt, jeg vil sige, at den ikke er usikker, men den nærmer sig. Det er sandsynligvis tættere end den ene meter, jeg mener, det er bare mig, når jeg ser det, jeg ved ikke nøjagtigt, hvor langt det var, men jeg kan huske, at jeg følte, at det var lidt stramt. Lad os gå mere, der er en anden, der ikke er så god så langt eller, og her er en, her er en stor lastbil og se på den, der bestemt er for tæt, du kan se hjulene, de er lige oven på anden side af cykelstien, og jeg følte det også, det er meget tæt.

Så jeg tror, ​​det er det problem, du kender og ser på dig, du kan se fremad her. Jeg tror ja, de krydser endda lidt på cykelstien. Forsøg ikke at skamme for mange chauffører, du kender, dette er et stort køretøj og en lille bane.

Jeg mener, måske har de bare dårlig dømmekraft, måske prøvede de ikke at skade mig. Her er en anden tilbage, der er ret stram. Ser du, det er interessant, ikke? Som med alle overhalingsmanøvrer vil jeg sige, at dette afspejler dagen - det malede spor var ret tæt på disse cykelbaner.

Jeg mener, der har været mange hændelser, de fleste af de forbipasserende bilister har været ret gode, men der er bestemt nogle tætte øjeblikke - jeg kan se hvorfor, når man tænker på, at det malede fortov næsten er som den psykologiske barriere, hvor, når det intet er der, er det op til bilisterne at bruge deres dømmekraft for at fortælle dig, at de fleste mennesker ikke ønsker at dræbe nogen på en cykel for at give en bred kaj, men hvis denne barriere er, er der i det mindste en psykologisk barriere en kunstig eller en visuel barriere, som de ser ud til at komme lidt tættere på. De føler, at du ved, at dette er cyklistens område, dette er bilistens område, og måske føler de måske ikke, at de har brug for eller skulle bevæge sig. Det er interessant.

Jeg bebrejder ikke specifikt bilister, selvom der altid er haler derude, men jeg finder det bare interessant, at infrastrukturen i dette tilfælde næsten tilskynder til stramme opkald. OK, bare for sjov, tænkte jeg, at jeg ville tjekke en tredje type cykelinfrastruktur, som er de separate cykelbaner, og lad os se på, hvor tæt køretøjer kan gå, så du kan se, det er ikke engang i dette tilfælde et problem skyldes, at der virkelig er så meget plads mellem cykelstien og bilen. Og der er en barriere, og der er en stang i midten, så du ikke kan se, at mange mennesker, du kender, kommer så tæt på, det er bare ikke engang et problem i den situation.

cykelhamstring

Jeg følte mig meget sikrere end nogen anden type cykel og kørte på en separat cykelinje som denne. OK, videre til den næste, det er lidt anderledes, du ser denne har en betonbarriere, der adskiller dem og se på mig, dette er en envejsgade og dette med en cykelbane i begge retninger, og jeg er inde i baner, så det er i dette tilfælde næsten latterligt at tænke på, fordi der ikke er nogen biler, der går forbi, de er ca. 10 eller 15 meter fra mig. Og se, du kan også se al cykeltrafik her, du ved, det er den sikreste af dem alle.

Jeg mener, jeg kom tæt på køretøjerne på denne, så det er næppe et problem. Så lad os gå, separate cykelbaner er et helt andet scenario, en helt anden følelse, og du kan mærke det, mens du kører - det føles bare anderledes. Du kommer ikke i nærheden af ​​biler, du føler dig bare sikker.

Og så var der en dag med pendling for mig. Hvad tror jeg? Jeg tror måske, at al denne forskning er sand. I det mindste fra denne pendling på en vej uden nogen infrastruktur gav mange køretøjer mig meget plads, hvis der var biler parkeret der, blev det lidt smallere og sammenlignet med en cykelsti, hvor jeg følte mig helt sikker.

Som om biler var så langt væk fra mig, var jeg slet ikke bekymret, hvad der er interessant, men så på den malede cykelsti, hvor jeg havde de nærmeste opkald, hvilket også afspejler den forskning, jeg fortalte dig om tidligere, så det er virkelig interessant at tænke på, at cykelbaner malet til folk kan faktisk gøre din pendling mere farlig. Og måske er det ikke en overraskelse, for de fleste cyklister føler allerede, at malede cykelbaner er usikre, så jeg tror, ​​det kommer tilbage til spørgsmålet i starten: Sutter malede cykelbaner? Ja, det tror jeg, de gør. Opfattelsen er, at de er farlige, hvilket betyder, at de ikke opmuntrer folk til at køre, og at bilisterne kommer tættere på disse malede cykelbaner.

Jeg mener, jeg vil gerne se nogle data, hvis der er mere kollision mellem biler og cyklister på en malet cykelbane. Jeg har ikke de data, jeg ved ikke, om de findes Hvis du kender til dette, så lad mig det vide, jeg ville mig ser frem til at se det. Men det er indlysende, at hvis der var flere tætte opkald i forbifarten, ville der sandsynligvis også være flere kollisioner. Så jeg ved, at bundlinjen er, at vi ikke laver malede cykelbaner? Måske.

Hvis du vil oprette cykelstier, skal vi få dem rigtige. Gør dem sikre, så folk opfordres til at bruge dem. Absolut interessant.

Hvis du har nogen tanker, så lad mig det vide, eller hvis du har datoer, vil jeg gerne se på. Tak for at se, vi ses næste gang. Vær sikker!

Kan du dø af at falde af cyklen?

Cykelulykkesskader er mere almindelige end folk tror. Cyklister tegner sig for 2% af alle trafikrelaterededødsfald: Dødeog skader pr. år. Selvfølgelig skaderkanogså forekomme fra simpelthenfalder afdetcykeleller rammer en kantsten.

cykeltræner træning

Hvor ofte kolliderer motorcyklister?

Hvor ofte gør detmotorcyklerkrak? Cirka 236motorcykel går nedresultere i skader hver dag i USA, med et gennemsnit på ca. 86.000 samlede skader fragår nedom året (2011-2015).

At tilhøre en motorcykelklub syntes altid for dig ret cool, men motorcykelens virkelighed er ikke, hvad du forventede. Hvis din cykel står over for en dødelig ulykke, kan din drøm blive et mareridt. Total dødsfald i amerikanske bilulykker Husk, at 71 procent af cyklisterne i 2018 havde rigtige hjelme på. Så hvad mere skal du gøre for at overleve en motorcykelulykke, når du træder hårdt på bremserne eller prøver en baseballrutschebane, vil rullende hjælpe dig med at køre på motorcykel i mange år? Er blevet glorificeret på tv og i film, brummen af ​​en motorcykelmotor får en til at tænke på lange åbne veje og uendelige motorveje at udforske, men desværre kan disse veje være fatale for motorcyklister, der døde i biler og over 80 procent af motorcykelulykker resultere i kvæstelser eller til døden, det er ikke gode odds, så hvordan kan du undgå at være en del af den fatale statistik Trin 1 iført en hjelm fra motorcyklister, der er dræbt i ulykker 40 procent af dem havde ikke hjelm til beskytte sig selv, deres hoved er en meget følsom del af din krop og skadelig, det kan dræbe eller efterlade dig lammet, så det er vigtigt at bære hjelm, uanset hvor meget du foretrækker at føle vinden i dit hår, mens du kører på motorcyklister, der kører og endda falder, at se andre mennesker lave mindre almindelige fejl kan hjælpe dig med at lære eller b Uden at lave fejlene selv skal du finde et mere sikkert sted at kollidere i stedet for at smække ind i et andet køretøj. Blødere eller klarere område, og juster din cykel til den.

Dette kan hjælpe dig med at overleve og reducere dine skader Trin 4 Rul og slip Når du er nede, slip motorcyklen, mange motorcykler vejer hundreder af pund, og du vil ikke have, at vægten falder på toppen og knuser din tunge motorcykel til begge negle dig til jorden i stedet for at prøve at rulle væk i 2019, dræbte en ulykke i New Hampshire syv cyklister, da gruppen styrtede ned i en alternativ pickup, men da deres cykel ramte jorden, rullede den af ​​cyklen og overlevede, og når du først har rullet af cyklen, gør det med dine ben først som at stjæle en base i baseball, dette kan hjælpe dig med at bremse hurtigere Trin 5 kravle og råbe for at undgå at dreje ind på gaden, kravle væk fra trafik til en motorcykelulykke kan efterlade dig med mange skader , vil du ikke blive ramt af en bil, prøv ikke at rejse dig og gå, k Kan dette føre til flere kvæstelser, så kravl væk, og hvis du kan klare det ved vejkanten, ring til hjælp, forhåbentlig fungerer vejret bedre og du vil ikke være i torden og lyn storm, men hvis det er din næste udfordring, har vi informeret dig her om, hvordan du kan overleve

Krasjer alle cyklister?

Uanset om du er en vejcyklist, mountainbiker eller triatlet, hvis du bruger tid på to hjul, vil du uundgåeligtkrak. Erfaring hjælper med at gøregår nedsjældnere, men enddamesterfarne ryttere falder nogle gange.

Hvad sker der, hvis du falder af din cykel uden hjelm?

Cykelulykkeruden hjelmeer langt mere tilbøjelige til at resultere i død eller hjerne traumer end dem, hvordetcyklistens hoved var ordentligt beskyttet. I 2014 ifølgedetForsikringsinstitut for motorvejssikkerhed,over60%afdødsfald icykelnedbrud var mennesker, der IKKE var iført enhjelm.

Hvorfor cykler er dårligt for dig?

Men som det viser sig, står cyklister over for en anden fare: forurening. Ny forskning har vist, at cykelpendlere inhalerer dobbelt så meget som sorte kulstofpartikler som fodgængere. Indånding af sådan gunk (aka sod) er forbundet med nedsat lungefunktion og endda hjerteanfald.08.01.2013

Krasjer alle motorcyklister?

Nej. Fra det, jeg har samlet,mest motorcykel-relaterede hændelser findes i to typer. Jeg kalder dem 'Ulykker'og'Går ned. ' Forskellen mellem de to er ret enkel. Enulykkeer, hvad du forventer, når du tænker på enmotorcykelulykke.

Er det let at falde af en landevejscykel?

Der er ingen teknikker i sig selv til at hjælpe med at brydefalde af en landevejscykel. Dette skyldes, at det sker så hurtigt, at du ikke har tid til at tænke. Accepter det faktum, at hvis du kører, vil duefterårog du vilefteråren gang imellem. De fleste fald, jeg har haft, eroverstyret og rammer mit hoved.

Hvor mange fodgængere dræber cyklister?

I den anden ende af skalaenfodgængereogcyklisterudgør meget lille risiko for andre trafikanter - dog femfodgængerevardræbti hændelser, der involverercyklisteri året. I alt tremenneskeri motoriserede køretøjer vardræbti kollisioner medfodgængereogcyklisteri 2019.05.02.2021

Hvornår bringer en rytter en nedbrudt cykel?

Når en rytter bringer en nedbrudt cykel ind, kontrollerer Kelly hjulene først. Typisk tager hjulene tyngden af ​​nedbruddet og har de nemmeste problemer at diagnosticere.

Hvor kan jeg se cykelnedbrud på YouTube?

Videoer, du ser, kan føjes til tv'ets afspilningshistorik og påvirke tv-anbefalinger. For at undgå dette skal du annullere og logge ind på YouTube på din computer. Velkommen til Podium Sport, hjemmet til sportsindhold. Hvor du kan genopleve højdepunkter fra store sportsbegivenheder, se de bedste sportsdokumentarer produceret og interviews med sportslegender.

Hvad skal jeg gøre, når jeg er faldet af min cykel?

Det bedste, du kan gøre for dig selv efter et cykelulykke, siger han, er at tage dig tid til at rejse sig og bevæge dig rundt. Du behøver ikke at springe tilbage på din cykel så hurtigt som muligt - sænk farten og vurder skaden på dig selv og din cykel, før du træder i gang. ”Kan du gå rundt, før du begynder at ride? '

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Zwift-cykler - omfattende håndbog

Er Zwift realistisk? TestfeltetModelType trænerPrisElite Direto X (til test) rulletræner med direkte drev729 Elite Nero (til test) gratis rullestol679.99 Relaxdays rulletræner (til test) rulletræner79,90 Tacx NEO 2T Smart (til test) rulletræner med direkte kørsel1 299

Offentlige cykler DC - anførte spørgsmål og svar

Har DC offentlige cykler? Med Capital Bikeshare kan du tage en cykel fra mere end 500 stationer over hele Washington, DC, metroregionen og returnere den til enhver station i nærheden af ​​din destination. Tjek en cykel til din rejse til arbejde, Metro, kør ærinder, gå på indkøb eller besøg venner og familie.

Hundecykel - hvordan man beslutter

Kan hunde cykle? Bare husk, din hund behøver ikke at være en bestemt race eller størrelse for at nyde at tilbringe tid sammen med dig på cykel. Så længe din hund nyder at løbe ved siden, blive båret i en kurv eller trukket i en trailer, kan du have det sjovt sammen på vejen, mens du cykler.

Cykler rundt om i verden - hvordan man kan slå sig ned

Hvor meget koster det at cykle rundt i verden? Du kan cykle rundt i verden for mindre end $ 15 pr. Dag. Dette inkluderer daglige omkostninger, når du rejser på cykel. Disse er typisk mad, indkvartering, reparation af cykler, visa og diverse køb på vejen. Det inkluderer ikke de oprindelige udgifter til at købe en cykel og andet udstyr.

Cykelrør - Komplet manual

Hvordan ved jeg, hvilket cykelrør jeg skal købe?

Alaska Airlines-cykelgebyr - hvordan man løser det

Hvor meget koster det at tage en cykel på Alaska Airlines? Et overblik over Alaska Airlines bagage- og cykelpolitikker: Generelle bagageafgifter Hjemme 1. indtjekket taske $ 252. Indtjekket taske $ 35 Carry-onInkluderetCykelbagageafgift * $ 25 * 13 нояб. 2017 г.