Vigtigste > Cyklus > Brugerdefinerede cykelhjelme - pragmatiske løsninger

Brugerdefinerede cykelhjelme - pragmatiske løsninger

Er det lov at bære en cykelhjelm UK?

Der er ingen briterlovat tvinge cyklister i alle aldre tilbære hjelmehvornårcykling, selvom motorvejskoden antyder, at cyklister skalbære en cykelhjelmsom overholder gældende regler, er i den korrekte størrelse og sikkert fastgjort.



Skulle cyklister blive tvunget til at bære hjelme, er det et spørgsmål, der garanteret starter et argument, alle har en mening Problemet er, at de normalt ikke er baseret på beviser Lad os starte med noget simpelt, jeg har ikke et problem med cykelhjelme, hvis Jeg cykler, jeg bruger normalt en, og når jeg falder af min cykel, og mine hjelme er ordentligt monteret, og jeg kører på noget i lav hastighed. Beviserne viser, at det at tvinge cyklister til at bære hjelme sandsynligvis vil hjælpe mig lige der, hvor det begynder at blive kompliceret. Lad os først høre fra en læge, der var direkte involveret i hovedskader sidste år.

Jeg cyklede over Amerika, et lastbilssving spejl ramte mig bag på hovedet ved 70 km / t, bankede mig af min cykel og ud på gaden, men jeg havde heldig at jeg havde en hjelm på, hvis det ikke havde været for mig jeg ville være død med betydeligt reducerede proportioner, så det er sødt Klar hjelme kan redde liv, men lad os nu høre fra en anden læge, at det ikke kun er for enkeltpersoner, men sundt for befolkningen som helhed ser meget godt bevis på, at det er mindre attraktivt at bære cykelhjelme mennesker og sandsynligvis reducerer antallet af cykler for cirka hver 30 millioner kilometer, der cykles, hvilket er omkring hundrede cyklister, der dræbes hvert år, faktisk står der: 'Første gang, men i samme år døde godt 85.000 mennesker tidligt af sygdomme forårsaget af inaktivt liv - mange ting som hjertesygdomme, diabetes og kræft, og det er netop disse sygdomme. Cykling kan spille en rigtig stor rolle i forebyggelse Cykling er en af ​​de bedste måder at bekæmpe cykling som en del af trafikken som en del af hverdagen betyder, at folk regelmæssigt træner moderat. Det er ikke noget, de skal gå i gymnastiksalen for - de kan gøre det - de kan lide at arbejde på det, gåtur til butikkerne osv.

At tvinge brugen af ​​cykelhjelme, selvom det gjorde cykling mere sikker, ville stadig være en samlet pris i offentligheden Førende sundhed, og der sker noget andet, når cyklister sætter en hjelm på Noget, der synes at være forankret i vores natur Forskere kalder det grundlæggende risikokompensation , når du har mere beskyttelse, har du en tendens til at tage flere risici. Ja, vi har folk i laboratoriet, og vi fortæller dem, at vi skal se på beslutningstagningen, mens de har en sporingsenhed på hjelmen, og så lavede vi forskellige beslutningsopgaver på spilopgaver, og vi fandt ud af, at de mennesker, der fik hjelmen var på Spilopgaven har taget flere risici og viser tilsyneladende højere sensationalitet, så forfattere ser ud til at bruge denne ekstra beskyttelse til at være mere hensynsløse, hvor det bliver mere skræmmende andre trafikanter, så synes de også at tage flere risici med cyklister i et andet eksperiment er Ian med denne cykel travlt med en måler undertiden havde han en hjelm nogle gange, og han fandt ud af, at når man havde hjelmen på, flyttede trafikken i gennemsnit tættere på, nogle gange farlig, så vi havde to mulige forklaringer på, at det kunne være let for dig at være med en hjelm så ud mere erfarne al Chaufførernes reaktion på alle de andre mulige forklaringer var, at Glamour i det væsentlige troede, at han var beskyttet og kunne tage risici. Så hvad skete der, da lande gjorde cykelhjelme obligatoriske? Forskere har gennemført omfattende undersøgelser i tre lande Canada, New Zealand og Australien for at finde ud af, om hjelme forbedrer den samlede sikkerhed og holder hovedet sammen? en hjelm, deres konklusion, der er ingen beviser for, at de gør dette med wire.



Mange cykeleksperter er virkelig frustrerede, når cykelsikkerhedskampagner er baseret på hjelme. En bikube handler kun om at bære en cykelhjelm, hver gang du har en rem, og det er ikke børn, der er dine. Hjelme bærer stolt nogle af disse frustrationer bedre end det meste af tiden er det ChrisBoardman, den tidligere olympiske guldmedalje bliver cyklistaktivist Hjelm splittende problem De har tendens til at være folks reaktion på et miljø. Jeg føler mig hjælpeløs. Der er ikke noget jeg kan gøre. Cykling er en helgenes aktivitet. Det er miljøet, der er farligt, det er, at vi er nødt til at ændre hollænderne brugt 40 år på at bygge sikre cykelstier og næsten ingen kører med hjelm, men i Holland er cykling omkring fire gange så sikker som i UK Main Street. Du ved, at du tager en genvej, hvis du bare ser frem til interesse r, alle trafikanter er det største antal blandt bilister. Så hvis nogen skulle tvinges til at bære hjelme, tak fordi du kiggede på theries og sørg for at abonnere på mere

Hvorfor bærer hollænderne ikke cykelhjelme?

DetHollandsk gør det ikkebrug forcykelhjelmefordicyklingerikkeen iboende farlig aktivitet, det er vejmiljøet, der er farligt, oghollandskhar skabt et pengeskabcyklingmiljø. Således er duikkemere behov for encykelhjelmend du har brug for en gåturhjelm.

tiere enhed til mandlig stimulering

Er det værd at bære en cykelhjelm?

Cyklister iUKer ikke forpligtet af loven tilhave påtilhjelm, og det er et omstridt spørgsmål. Forfatteren, GB Rodgers, studerede mere end otte millioner tilfælde af kvæstelser og dødsfald for cyklister i USA i løbet af 15 år og konkluderede: 'Der er ingen beviser for, athjelmehar reduceret antallet af hovedskader og dødsfald.

Er cykling beruset ulovligt?



det erulovligat ride dincykelunder indflydelse af drikke eller stoffer, og du ville være skyldig i dette, hvis du var uegnet til at ride i et sådant omfang, at du ikke er i stand til at have ordentlig kontrol overcykel. Du begår en lovovertrædelse, uanset om du var på en sti eller på vejen.13.12.2019

Cyklister kan være lidt irriterende lige nu. Jeg mener, det er ikke kun det sjove tøj eller cykelbanerne, de ser ud til at tro, at de er over loven, når de kører på fortovet, har plads til fortvivlelse i kølvandet og får mig ikke engang til at gå over røde lys, der hopper, Jeg mener, det er virkelig farligt, ikke sandt, mange mennesker tror det, og medierne mener bestemt, at der er cyklister, der regelmæssigt ser bort fra trafikreglerne, smelter fortovet og ikke bruger hjelm på deres mobiltelefoner, så der er cyklister, der er ikke forsikret, de kan kollidere med din bil, de kan kollidere med dig. Jeg har fundet cykler, som du bliver mere og mere aggressive gennem årene, er rigtige at være helt uforudsigelige.

Cyklister tror virkelig, at de er over loven, og betyder det overhovedet noget, så lad os starte med det grundlæggende, når vi taler om cyklister, hvad mener vi med den ret? dette eller endda det, jeg mener, at nogle mennesker ligner en stereotype, men der er virkelig ingen cykelrytter, der er bare folk, der cykler og ses som en cyklist er en del af den problematiske stereotype af mennesker, der cykler, du ses ikke som en misbruger eller trænet øst, men der er dette stereotype stigma for at være en cyklist, selvom de fleste mennesker, der cykler, selvfølgelig bruger andre transportformer, så cyklister adskiller sig virkelig ikke fra andre, og mens statistikken er begrænset, er der ingen beviser at folk overtræder loven oftere på cykler end på noget andet tidspunkt. Mange af cyklisterne sagde, at de til dels gjorde det for at øge sikkerheden for de mennesker, der undertiden håndterer læselamper, fordi de er bange, hvis der skete noget med dem før, kunne de have haft en tæt forbindelse med et køretøj, der forsøgte at få dem til dig kan også være på et fortov af denne grund, men for det meste er det en sikkerhed, og det er selvbevarende. Så ja, nogle cyklister bryder loven, men selvom de gør det, er det særligt farligt. Virkningen af ​​denne adfærd, som folk klynker over, er ubetydelig, når du ser på de statistikker, du ser på, den reelle risiko for skade, som du mener er farlig for alle i Storbritannien ca. 1.700 mennesker om året, som jeg dræber på gaden, og hvordan mange af dem bliver ramt af cykler som regel mellem nul og to, de er ikke selvbyggere som gruppecyklister, fordi den iboende sårbarhed, du har, er meget forsigtig, selv når de er i den, og det er stødende en helt modsat af hvad du får i biler, fordi folk i biler med sikkerhedsseler, airbags, bestelbure, føler dig så sikre, at de er tilbøjelige til at fornærme ressourcer på den slags forbrydelser, der er mere tilbøjelige til at være, de dræber mennesker, eller hovedpersoner er 13 år i det vestlige Midlands, jeg tror, ​​at jeg gav fri pas et rødt lys, der sprang over cyklisterne, og en af ​​dem ville ikke have fået nogen for at køre dem alle væk, hvilket i sidste ende betyder, at alt dette betyder, at det er i orden at bryde cykeloven. Jeg vil sige nej, det kan bare ikke være -en irriterende, kan det? kan også være skræmmende, men yderst usandsynligt, at det udgør en alvorlig trussel mod andre, da det er så relativt harmløst, hvorfor ikke alle taler om farlig cykling, det kan bare være fordi folk på cyklen vækker dem eller bare lidt mere indlysende, men du vil ikke nødvendigvis lægge mærke til chauffør, der gør 30 i 2001 i telefonen bag rattet, yepdu vidste, at denne del kom, hvad med chauffører, vi kan huske, kan også være cyklister, hvis de er i biler, bryder de også loven, og hvis de gør det, kan være farligt i dag, fem mennesker vil dø på vores veje og 63 vil lide livsskiftende skader, og i de fleste tilfælde når chauffører, der forårsager disse kollisioner, er i den lovovertrædelse, der forårsagede disse kollisioner. Din typiske mobiltelefon distraktion, det er sandsynligvis ansvarlig for den store mængde alle sammenstød nu de ting, vi ser på overhastighed Hastighedsgrænsen er ikke bare en grænse, du ser det er et mål at opnå den anden adfærd, han drikker naturligvis køre narkotika og desværre k nu hvor narkotikaforbruget på bilen stiger, når du kolliderer med en hastighed på 30 km / t, har den samme energi, den samme destruktive kraft som et lille sprængstof, du købte, og det er derfor, vi som samfund er nødt til at gøre en indsats for virkelig at komme ind i mennesker, når du kører denne bil, skal du virkelig tage det sådan i betragtning af, at der i 2016 var 448 fodgængere dræbt på britiske veje, synes medierne er en stor del, for når vi hører om en hændelse, hvor det er F Cyklistens fejl er en meget, meget sjælden begivenhed. Det er en kæmpe overskrift. Det er over hele aviserne. Det er hele nyheden i radioen, og alle ved, at en cyklist gjorde noget forkert, og det er en tragedie, når det sker, men desværre har flere mennesker døde på vores veje hver dag på grund af handlinger og skødesløshed hos en person bag rattet i et køretøj, og om det vil bare ikke rapporteres, der har været mange af disse i det sidste årti eller deromkring Antallet af mennesker dræbt eller alvorligt såret den UK veje er næsten halveret, men størstedelen af ​​denne sikkerhedsfordel har været følt af mennesker i biler og cyklister, der næsten er de samme, udgør en masse farer.



Hvis vi virkelig ønsker at gøre vores veje mere sikre, er vi nødt til at flytte vores diskussion og mediefokus væk fra cykling og mod kørsel, og det er ikke fordi chauffører er de store onde, det er bare opfattelser, der inkluderer myter og løgne, der virkelig har hjulpet med at forme klinisk vilje og offentlig orden, så jeg tror, ​​at vi er nødt til at tale i menneskelige termer, tage lidt mere og anerkende andre mennesker, og vi bliver muligvis nødt til at træde tilbage i og gennem hele vores liv og indse, at det for langt de fleste bare er mennesker, der har brug for kom rundt og få lidt mere høflighed over for hinanden Tak for at se Venligst synes godt om og abonner Efterlad dine kommentarer nedenfor Og hvis du kan lide hvad vi gør, skal du klikke her for at se gedeunderstøttelsen

Er wheelies ulovlige i Storbritannien?

Der er ingen lovgivning, der specifikt beskæftiger sig medwheelies. Afsnit 2 i Road Traffic Act 1988 behandler imidlertid lovovertrædelsen af ​​farlig kørsel, hvilket ofte er, hvordan politiet får chauffører retsforfulgt for at have trukket enWheelie.03.08.2018

Er cykelhjelme faktisk mere sikre?

En analyse fra februar 2017 i International Journal of Epidemiology gennemgik 40 separate undersøgelser og fandthjelmbrug reducerede sandsynligheden for hovedskade betydeligt. De fandt også, at oddsene for en dødelig hovedskade var lavere, når cyklister havde enhjelm.16.03.2021

Redder hjelme faktisk liv?

Dødsfald ved motorcykelulykker er dyre, men kan forebygges. Den mest effektive måde for stater atredde livogGemmepenge er en universelhjelmlov.Hjelme gemtanslået 1.859leveri 2016.Hjelmereducere risikoen for hovedskade med 69%.

Er dyre cykelhjelme bedre?

6 svar. Nej, normaltdyre hjelmeer lettere og mere behagelige, fordi de har mere ventilation. Så hvis du planlægger at køre i lange timer, er detbedreat købe meredyr hjelmsom du har råd til, ellers - for korte ture - en billighjelmvil gøre jobbet.

Kan cyklister blive åndedrættet?

Kandu dog væreåndedrættetnår man cykler? Kort sagt er svaret nej. Cykler, som i 'push-bikes', er ikke omfattet af sådan lovgivning.

Kan du køre en pushbike beruset?

Det er ulovligt atrideditcykelunder indflydelse afdrikkeeller stoffer, ogdu villevær skyldig i dettehvis duvar uegnede tilridei en sådan grad somduer ude af stand til at have ordentlig kontrol medcykel.

Hvor kan jeg købe en brugerdefineret motorcykelhjelm?

Hvis du vil gå billig, kan din hjelm muligvis komme tilbage og se eh, billig. Tjek craigslist eller gå ind i din lokale brugerdefinerede legetøjsbutik og spørg rundt. Du kan også finde nogle kabiner, der udfører godt arbejde på stedet, ved dit næste store motorcykelrally.

Kan en tilpasset motorcykelhjelm refinished?

Vi bruger de samme produkter og malingsprocessen på din brugerdefinerede motorcykelhjelm, som vi gør i de fleste af vores brugerdefinerede lakprojekter skønheden og integriteten varer i de kommende år! Bortset fra designelementligheder er alle vores specialmalede hjelme virkelig unikke og skræddersyet til dig!

Hvordan designer jeg din egen cykelhjelm gratis?

Design din egen hjelm online på bare 5 minutter! På bare 5 minutter uden tegnefærdigheder. Mød vores online hjelmdesignerværktøj! Hvad handler dette websted om? Kort sagt: at designe din egen brugerdefinerede race / bikerhjelm på ingen tid. Vi gjorde det hårde arbejde for dig: 25 GRATIS designskabeloner er klar til at blive tilpasset!

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Adidas cykelsko - holdbare løsninger

Er Adidas godt til cykling? Adidas bringer os en urban cykelsko i form af Five Ten Freerider. De er designet til brug på flade pedaler, som dem på mountainbikes, men er et godt valg til hverdagsbrug på og af din cykel.

Cykelsko pasform - handlingsorienterede løsninger

Hvor meget plads skal der være i cykelsko? Du skal ikke have mere end en halv tomme plads fra din storetå til spidsen af ​​skoen. Dine tæer skal ikke presse mod forsiden af ​​skoen, men du skal heller ikke være i stand til frit at svinge dine tæer.

Mountainbike-anmeldelser 2016 - omfattende håndbog

Hvad er den bedste mountainbike for pengene? Bedste mountainbikes under $ 500Batch The Mountain 29. Bedste Bargain Mountain Bike. Co-op Cycles DRT 1.0. Bedst med hydrauliske skivebremser. Mongoose Switchback - Mænd og kvinder. Bedste overkommelige hardtail MTB. Neffice 27.5 Mountain Bike. Schwinn Mesa. Vilano Blackjack 3.0. Mongoose Malus Fat Bike. Royce Union.

Domestique i cykling - hvordan man håndterer

Hvad er en domestique inden for cykling? I landevejscykelracing er en domestique en rytter, der arbejder til fordel for deres hold og leder, snarere end at prøve at vinde løbet. På fransk oversættes domestique som 'tjener'. Brugen af ​​udtrykket dateres tilbage til 1911, skønt sådanne ryttere havde eksisteret før da.

Mountainbike trail skilte - praktiske beslutninger

Hvor hård er en blå MTB-sti? Blå firkant (mellemliggende): Denne sti har et beskedent samlet niveau af stejlhed med nogle sektioner, der er meget stejle, hvor de fleste ryttere går på deres MTB. Black Diamond (vanskelig): Maksimal lønklasse er den samme som stien på mellemniveauet, men gennemsnitskarakteren er højere på grund af sektioner af stejlere nedstigninger og stigninger. г.

Cykelartikler - praktiske beslutninger

Hvorfor er cykling godt for dig? Regelmæssig cykling stimulerer og forbedrer dit hjerte, lunger og cirkulation, hvilket reducerer din risiko for hjerte-kar-sygdomme. Cykling styrker dine hjertemuskler, sænker hvilepuls og reducerer fedtindholdet i blodet.