Vigtigste > Cyklus > Cykelkamera - anførte spørgsmål og svar

Cykelkamera - anførte spørgsmål og svar

Hvad er det bedste kamera til cykling?

  • 4TopKameraer tilCyklingMegetBedst.
  • GoPro Hero-7Kamera BedstGoPro tilCykling.
  • Sony FDRX3000Kamera BedstCam forCyklingi regnen.
  • Garmin VIRB Ultra 30Bedste cykelkamera.
  • DJI Osmo-ActionKamera-Bedste cykel kamera.
  • toBedste cyklingSikkerhedskamera.
  • Olympus TG-TrackerKamera BedstCam til at spore dinCykelRides.



(Vindbrummen) (bilbrummen) (optimistisk musik) - Hej, hvad er der gutter? Dette er Tariq, her fra smartbiketrainers.com Tak for din lytning. Hvis det er din første gang her og vil lære mere om indendørstræning, smarte trænere og fitnessteknologi, så overvej at abonnere og klik på fakturaikonet for at få besked, når jeg uploader nye artikler.

Og hvis du kan lide denne artikel eller finder det nyttigt, ville jeg elske, hvis du trykker på knappen 'Synes godt om' for spørgsmål eller tanker i kommentarfeltet nedenfor. Så emnet for dagens artikel er lidt anderledes. Jeg taler normalt ikke om kameraer her, men det har noget at gøre med cykling.

Og jeg blev også spurgt om nogle af de artikeloptagelser, som jeg brugte i nogle af mine artikler, som denne. (optimistisk musik) Så i dette skud kører jeg, og det ser ud til, at nogen kører foran mig med et kamera. Jeg kører og har mit eget kamerateam.



Jeg ville ønske, det var sådan. Det ville gøre mit job meget lettere. Dette er bare en enmansbutik, og jeg gør alt fra kameraarbejde, redigering, udgivelse osv.

Så dette er Insta360 ONE X-kameraet. Du har måske hørt eller set om det, det har eksisteret i et stykke tid, så det er ikke nyt. Casey Neistat brugte det i nogle af sine artikler.

Kartoffeljet, Peter McKinnon og masser af andre YouTubere har skrevet en anmeldelse af det. Så dette vil ikke være en komplet og dybtgående gennemgang af dette kamera. Der er mange af disse derude.



Og ville bare tale med dig om, hvordan jeg bruger dette kamera. Og del, hvordan jeg skød nogle af disse artikler, så hvis du laver dope-artikler til YouTube-kanalen eller et par Upload seje skud til din Instagram-konto eller en hvilken som helst social medieplatform, så hold dig tæt. Eller måske vil du bare have den ro i sindet, mens du cykler.

Og du vil være i stand til at fange de skræmmende hændelser, som vi bliver ved med at høre om, på grund af distraherede chauffører, vrede chauffører, der ikke vil dele vejen med cyklister, jeg viser dig, hvorfor dette kamera kan være et godt kamera til at jeg har aldrig brugt et 360 graders kamera før. Jeg troede ikke, jeg havde brug for dem, men denne ting ændrede mig, og jeg har brugt den mere og mere, end jeg troede. Hvad gør dette Insta360-kamera så godt? Dybest set softwaren.

Sikker på, der er et antal andre 360-graders kameraer derude. De er enten alt for dyre, laver skøre artikler eller er for vanskelige at redigere, jeg tror, ​​at Insta360 sandsynligvis er et af de bedste 360-kameraer, du kan købe i dag. Den har to linser, for og bag.



Og det fanger alt omkring dig. Du behøver ikke bekymre dig om, hvor linsen peger eller indrammer din ramme, bare placer den et eller andet sted, så fanger det alt for dig, og alt bliver samlet, når du ser på optagelserne, og du har ikke at gøre meget i efterproduktion. Så i postproduktion er alt hvad du skal gøre, at pege på, hvor du vil have kameraet, eller hvad du vil vise i det sidste klip.

Så jeg købte cykelpakken og

Åh, en af ​​de andre bedste ting ved dette kamera er prisen og alt det forskellige tilbehør og ting, der følger med det. Så jeg betalte lidt over $ 450 for kamera- og cykelpakken. Kameraet alene er $ 400, og cykelpakken er kun $ 50.

Og jeg siger kun, at på grund af mængden af ​​alt, hvad der hører med, vil det sprænge dit sind. Et lille tilbehør fra GoPro kan koste dig langt over $ 50. Jeg har et link til cykelpakken og kameraet nedenfor i beskrivelsen nedenfor.

Og desuden er dette et godt tidspunkt at nævne, at Insta360 ikke sendte mig noget, jeg købte denne ting selv. Og de bad mig ikke om at gøre noget. De ved ikke engang noget om mig.

Jeg taler kun med dig om et produkt, som jeg bruger, og jeg kan faktisk godt lide det. Jeg har allerede åbnet kassen. Men kameraet kommer i kassen med et SD-kort, der hører hjemme et eller andet sted.

Og der er et batteri, der passer lige her. Og også USB- eller mini-USB-opladeren, der går lige her. Specifikationer skal kameraet vare cirka 60 minutter, men jeg har brug for cirka 40 minutter med kontinuerlig optagelse.

Men du kan have et backupbatteri, hvis du vil, og bare sætte det i, og det vil fortsætte med at køre og bruge det backupbatteri. Så lad mig vise dig, hvad der var i kassen. Igen som jeg åbnede kassen før, men det er stort set alt, der fulgte med kassen.

Og der er stadig ting, jeg har på toppen, men dybest set får du alle disse forskellige monteringer. Dette er en brystbælte. Og dette er en taske til opbevaring af kameraet.

cykling opsving drink

Dette er fantastisk, fordi linsen let kan ridses. Du kan se, hvordan den har en fiskeøjeform. Og det kan blive ridset, hvis du taber det.

Så dette er en god taske til at beskytte kameraet. Du får også alle disse forskellige monteringer. Disse er også kompatible med GoPro.

Dette er en sædemontering. De har hjelmbeslag. De har alle slags monteringer.

Og jeg har også en anden pind eller en selfie-pind, som jeg normalt finder under Garmin. Beslag, K-Edge-beslaget, jeg har, som jeg normalt bruger til min GoPros Hero 7 så, og denne ting kaldes den usynlige pind, og den kaldes den usynlige pind, fordi du ikke kan se pinden i efterbehandling Og det er ret længe kan du bare vedhæfte og udvide kameraet her, og du kan få fantastiske billeder med det. Hvis du vil være kreativ, skal du bruge en af ​​disse hjelmbeslag og fastgøre kameraet øverst på hjelmen, og nu stikker denne underlige lille ting ud af din hjelm sådan.

Og folk vil se på dig og spekulerer på, hvad fanden? Gør du det. Men hvis du ikke vil se underligt ud, kan du bare vedhæfte kameraet direkte til dette hjelmbeslag og lade det være sådan. Du kan udvide dem til forsiden eller bringe dem tilbage, og på den måde kan du få nogle rigtig seje optagelser.

Det ser ud til, at nogen er over dig, når du kører og optager optagelserne af dig. De inkluderer også en USB-oplader, en mini USB-oplader og en oplader eller en USB-port til din bærbare computer og et andet kabel til at oprette forbindelse til denne mini-USB til din telefon, lynadapter til at oprette forbindelse direkte til din telefon, vores iPhone for eksempel. Så det er vanvittigt, hvad du får med dette kamera.

Og alle disse forskellige værktøjer og vedhæftede muligheder. Alt for $ 50. Så med alle disse beslag kan du blive meget kreativ på hjelmen, som jeg viste dig for et minut siden, eller på det øverste rør og det forreste styr.

Så i dette skud var kameraet lige foran mig med GoPro-holderen lige under mit vaffeelement med den usynlige pind. Jeg startede skuddet med kameraet peget mod himlen. Så flyttede jeg den fremad og fik en forfra. Derefter sluttede optagelsen med kameraet rettet mod mig.

Så det ser ud til, at jeg bevæger kameraet rundt, men jeg laver faktisk intet, bare kører, med begge hænder på styret og al min opmærksomhed på vejen. Og alt i posten, og jeg viser dig snart, hvor let det er i appen. Så i appen kan du se dig omkring for at se, hvordan du vil indramme skuddet.

Hold derefter bare nede og tryk på for at placere et drejepunktsklip og placere et andet drejepunkt et andet sted. Og lad os sætte et andet omdrejningspunkt her. Og tilføj en globuseffekt. (Rustle) Gem og Og det er dybest set det.

Og nu har du et artikelklip, som du kan bruge på din YouTube-kanal. Eller upload dem til Instagram eller din sociale mediekonto. Og de har også en desktop-app til Mac og pc, som du kan bruge, hvis du foretrækker det, men ærligt talt fungerer deres app så godt, at jeg bare brugte appen i stedet, udfør alle mine redigeringer, eksporter dem, så gå til min Final Cut Pro og afslut redigering der.

Så alt dette er sejt for indholdsskaberen eller din Instagram-konto, men det rigtig seje ved dette kamera er, at det kan fange de skræmmende hændelser, der kan ske, når du er ude af vejen. Så her er et skud af mig, der kørte den anden dag, og denne fyr passerede mig meget tæt på sin store lastbil. Så den skøre ting er, at jeg havde monteret dette kamera lige på det øverste rør, så det var lidt mellem mine ben, ingen ordspil beregnet, men da jeg gik for at se på r under optagelsen, kunne jeg rette kameraet mod lastbilen og du kan tydeligt se, at han ikke havde en front nummerplade, så nu kan jeg bare følge hans lastbil for at se den bageste nummerplade forresten, men du kan gemme denne ramme som et foto, og nu kan jeg zoome helt ind og se hans nummerplade tydeligt.

Men hvis der skete noget med mig, og jeg ville rapportere det, har jeg hele historien i en artikel om, at du kan gå til politiet og rapportere denne hændelse. Og den anden ting, du kan gøre i appen for at spore et element. Så du kan bare bruge denne sporingsfunktion, og appen holder styr på objektet, hvad enten det er en bil eller en person.

Du kan også overlejre GPS-data. Du skal have din telefon med dig for at dette kan fungere, og telefonen skal være åben og låst op for at dette kan fungere. Du kan tilføje et kort, hastighed, GPS-position og retning, men du kan ikke parre tredjepartsenheder som en parameter til at vise strømdata.

Og da du har brug for at have din telefon åben for at dette kan fungere, fandt jeg denne funktion ubrugelig. Når du har lagt telefonen i lommen, låses din telefon, og optagelsen stopper. Så det er virkelig svært at bruge, og jeg har fejlet næsten hver gang jeg har forsøgt at bruge en mulighed, der er der, den kan bruges, og den fungerer, men den kan forbedres.

Stabiliseringen er utrolig god. Jeg troede, det var lige så godt som GoPro Hero 7. Der er også denne hyper-lapse-funktion med motion blur, der er rigtig cool.

Med Hyperlapse skal du efterbehandle ved at vælge Hyperlapse, så det vil fremskynde klipoptagelsen op til 16 gange. Og så kan du tilføje noget bevægelsesslør. Så du er i fokus, og alt omkring dig har den seje sløreffekt, meget cool.

Og her er et hurtigt tip til dig, denne lille skærm her kan være meget vanskelig at se og vanskelig at arbejde med, især når du er udenfor i stærkt sollys. Du kan aktivere hurtigoptagelsestilstand under indstillingerne, og den tændes med det samme, så snart du trykker på lukkerhastigheden og starter optagelsen. For at aktivere dette skal du trykke på og holde Select-knappen nede, som er den lille knap i bunden for at tænde den.

Og tryk på den igen, indtil du ser tandhjulsikonet. Tryk på udløserknappen, indtil du ser det lille forklaringssymbol. Tryk på den lille knap for at navigere ned for hurtigt at navigere i hætten, og tryk derefter på udløseren for at tænde den.

Tryk derefter på den lille knap for at navigere ned. Vælg og lad artiklens kameraikon være der og sluk det. Næste gang du hurtigt vil tænde den og starte optagelsen, skal du bare trykke på udløserknappen og holde den nede.

Når du er færdig med at optage, skal du trykke på udløserknappen igen for at stoppe optagelsen. Så hvem er dette kamera til? Nå, hvis du vil tage nogle rigtig seje fotos og artikler til din Instagram-konto, eller hvis du er en YouTuber og ønsker at få nogle rigtig seje, umulige billeder til din YouTube-kanal, eller hvis du bare vil have den ro i sindet og måske kun have en kort pendling til arbejde, ikke mere end 40 minutter eller deromkring, dette kamera er fantastisk, for det kunne være en bedre mulighed, hvis du bare vil bruge et strejfkamera med detektering af ulykker, bedre batterilevetid og vandmodstand, som en fra Cycliq. Jeg vil sandsynligvis anbefale et sådant kamera, hvis du kun vil dedikere et dashcam til detektering af ulykker og optagelse af hændelser.

Men denne er lille, meget god pris, super nem at bruge, med dette lille kamera kan du bare gøre så meget. Det er bare sjovt at bruge et lille kamera og tage med på ferie og gruppeture. Og okay, det er alt, hvad jeg har.

Og vi ses i den næste artikel. (Ringing) (ridse kridt)

budget landevejscykel

Hvorfor bruger cyklister kameraer?

Dette er et skiftende øjeblik for trafiksikkerhed. Jeg opmuntrercyklistertilhave pået kamera, vi opfordrer det til at blive henvist til os, og vi vil handle, når vi kan. udvider dette, sagde Cox: Der er beviser for, at når folk er mere opmærksomme på lovovertrædelser på hovedkameraet, er de mere sikkerhedsbevidste omkringcyklister.31. 2020.

Hej, jeg nyder bare en session herinde, noget seriøst indblik i nogle syge funktioner her på mit kontor. Og med kameraerne i nærheden troede jeg, at det ville tage en chance for at dele med alle de gode mennesker, hvad jeg bruger i min mountainbike, fototaske, så for dem af jer, der elsker at cykle, hvad enten du er på mountainbike eller på cykel på grus, uanset hvilket medium du vælger, ved du, at det at kombinere hobbyer kan være udfordrende af mange grunde. Og den største udfordring for os som atletiske reklamer er vægt.

Hvis du kører professionelt som mig, kan du blive besat af hver eneste ounce vægt i dit udstyr. Og det betyder desværre, at det at tage store kameratasker fyldt med tunge linser og kameraer og et væld af andre perifere enheder med dig, men ikke rulle dem ud med noget, også kan være ekstremt smertefuldt. At være fotograf for mig først og fremmest, en professionel prisvindende slopestyle mountainbiker sekundært, men ikke har det rigtige udstyr til at tage de skud, som jeg normalt vil skyde med i naturen, giver mig en følelse af tab og frustration.

Som mange af jer tog jeg telefonen med mig et stykke tid, men jeg har fundet ud af, at den ikke er egnet til de øjeblikke, som jeg ofte ønskede at fange. Der er landskaber, der interesserede mig på stierne. Og jeg ville have noget med flere pixels, mere dynamisk rækkevidde.

Mange af egenskaberne ved linser og sensorer kommer også sammen med disse telefoner. Den eneste måde, du kan se, når du redigerer et telefonbillede, er, at det bare ikke er der med hensyn til detaljer og bredde. men for det meste ikke.

Den største frustration for mig var faktisk at kunne se min skærm på telefonen udenfor i den sol. Det var bare svært at komponere. Jeg manglede virkelig en søger, der virkelig fik mig til at føle, at jeg var i præcis kontrol over min komposition med færre distraktioner og på en måde, der føltes meget mere naturlig for mig som fotograf.

Så jeg besluttede at gå på kompromis med et lille kameraopsætning. Selvfølgelig er der mange kompakte kameraer på markedet. Faktisk lavede jeg et stykke tid tilbage en artikel, der sammenlignede fire af mine foretrukne kompakte kameraer i lommestørrelse, som du måske har set.

Kontroller det bestemt, hvis du også er interesseret i punktoptagelse af kompakte kameraer. Men den næste udfordring, selv efter at jeg har fået et par af disse, og jeg kommer tilbage til det, den næste udfordring, selv med et lommekamera, hvor opbevarer du det? det på din person, hvor det er sikkert og tilgængeligt i lommen? Ikke en særlig god sikkerhedsmulighed for dig eller kameraet, men stierne er også hurtige, og du har brug for hurtig adgang til kameraet. Jeg har fundet det igen og igen.

Hvis jeg havde et kamera på ryggen i bagagerummet, tog jeg bare aldrig fotos med det. Det var bare ekstra vægt på min ryg. Det var for meget af en opgave at få dem ud.

Selvom det ikke var for meget besvær, da jeg fik det ud, var det, der interesserede mig, at tage et billede af Wasgon og Over, fordi ting sker hurtigt på en mountainbike. Så før vi går ind i kameraerne, som jeg ankom til, så lad mig vise dig, hvad min løsning er at bære kameraet. Så jeg viser dig noget udstyr.

Jeg vil forbinde alt dette udstyr i beskrivelsen. Bemærk også, at dette er tilknyttede links, som jeg vil linke til. Så dette er den taske, jeg bruger.

Dette er Osprey Siskin 12 hydratiseringspakke. Dette er blevet en stærk standard i mountainbike-samfundet af en grund. Det er en stor taske, men det er vigtigt for mig, for hvor jeg bor i det sydlige Utah, hvor det bliver ret varmt, er det meget vigtigt at have 2,5 liter vand og en hydratiseringspakke.

Men også, som du vil se, når jeg begynder at trække crap ud af denne ting, skal den være i stand til at pakke en masse ting i. Jeg coacher min søns mountainbiketeam. Og som et resultat, med stor fars magt, kommer der stort ansvar.

Så jeg har mange ting som Barez-ting, som børn mister. Du skal virkelig have nogle af disse yderligere grunde, fordi det at have en bar og ikke have et billede i slutningen af ​​linjen af, hvad der kunne ske, hvis du lander på det, er meget farligt for børn, der ikke behøver at male. Og bare andre ting, ting der er som førstehjælps ting, har endda en skinne, bare en masse ting, vi har brug for til vedligeholdelse af stier.

Jeg vil dog ikke komme ind på alt dette, fordi dette er mountainbike-ting, du er her for at tage billeder, men vil bare illustrere, at denne taske har en masse kapacitet og indeholder alt, hvad jeg har brug for. Hun har endda disse seje hoftelommer, hvor jeg kan holde batterier til mine kameraer, men også ting som strømstænger og strømblokke. Men det eneste, som denne taske faktisk ikke tilbyder.

Hvad jeg ikke kunne finde nogen cykeltaske på markedet, er muligheden for praktisk at opbevare et kompakt kamera foran og et sted, hvor du nemt kan komme derhen. Det er her denne fyr kommer ind. Dette er den øverste designafstandsmålertaske.

Nu er der mange poser som denne type bælte, tasker i posestil, som er meget billigere, men jeg er en stor fan af avanceret design og kvaliteten af ​​deres produkter, deres forretning er at beskytte og transportere kameraer. Og jeg har altid haft en fornemmelse af, at deres løsninger er ekstremt veludstyrede til denne bestræbelse. Der er tre størrelser af disse poser.

Dette er den mindste størrelse og holder de fleste kompakte kameraer ekstremt godt for de få lidt større kompakte kameraer. Ligesom denne, LX 102, har du sandsynligvis det bedre med en mellemstor taske. Ærligt talt passer det ind i denne lille, men kun lige næppe, men vi vender tilbage til det.

Velcro-stropperne, jeg bruger, er på sortimentstasken og går i en retning, hvilket gør dem meget sikre. Og det er især vigtigt på bagsiden. Jeg fastgør Range Pouch her til Osprey på venstre skulderrem.

Og det er meget sikkert. Du kan rive og rive og rive, og denne ting kommer ikke af. Og på trods af al navngivning fik jeg det igennem al ned ad bakke, at jeg udfører absolut makulering.

Det fungerede aldrig. Den eneste gang, det er ærligt talt, siden jeg fik det, er lige før jeg skød denne artikel. Så det er meget sikkert.

Jeg har aldrig bekymret mig og har det lige her på min hofte. Det er en smuk ting. Jeg kan bare trække kameraet ud, skal du åbne batterirummet? Nej, nej, det sker aldrig.

Og det er der i øjeblikket. Det er, det er en smuk ting. Og jeg behøver ikke trække min rygsæk af for at få adgang til mit kamera, hvilket er det vigtigste, jeg har brug for.

Hvis jeg kan være foran mine fyre, kan jeg vende mig om efter interessante funktioner og snapshots af dem på den måde. Hvis kameraet var i lommen, ville det bare ikke ske. Så jeg er en stor fan af løsningen her, og jeg anbefaler den.

Det er bagsiden. Lad os tale om de kameraer, jeg valgte, som mange af jer, der har set min testartikel om mit kompakte kamera, vil vide, jeg kan godt lide mange af disse kameraer, men dem, som jeg synes er de absolut mest alsidige i alle de forskellige situationer, som jeg Jeg er i den fantastiske Panasonic Lumix LX 102. Jeg har lyst til, at dette kamera er kraftigt undervurderet.

Det har en dejlig 21,7 megapixel mikro fire tredjedels sensor, der gør den lidt større end mange af de en-tommers punktbilleder, der er derude. Men den har også et fremragende zoomområde med zoomområdet fra 24 til 75 og en lys blænde fra 1,7 til 2,8.

Kameraet har optisk billedstabilisering, der gør det fantastisk til både optagelse i svagt lys og lejlighedsvis artikelfotografering, hvilket jeg gør for de af jer hybridskyttere, der ønsker point og skydeydelse, men også gode artikelfunktioner, hvad Panasonic-kameraer kursus tilbud. De er kendt for at få dette kamera til at skille sig ud. (Glædemusik) Ud over det.

Den har en fremragende søger, som jeg elsker meget, den er lysere og mere behagelig at bruge end noget andet punkt og skud, som jeg for det meste har prøvet, med måske en undtagelse, jeg elsker zoomområdet. Som jeg sagde, kan jeg lide håndteringen. Og mest af alt elsker jeg de optagelser, jeg har lavet med det hidtil. (Glædemusik) Men der er et par faldgruber med dette kamera.

Det har ikke et indbygget objektivdæksel. Det er et eksternt omslag, som du kan vedhæfte, hvis du bruger en streng, men det er ikke ideelt. Og det er et reelt problem, fordi disse kameraer vides at tillade støv at komme ind i sensorkammeret.

Og når det sker, ved du hvad? Du er ude af lykke. Du skal være en tekniker med en vis viden om, hvordan du klikker på kameraet for at komme til denne sensor og rense den. Så dette er ikke gode nyheder for os mountainbikere, der kan lide at gå ud i støv og snavs, og du skal virkelig beskytte denne linse så godt du kan.

Den eneste gode ting ved det er, at du kan knytte denne lille fyr til den. Dette er det lille JJC-objektivdæksel. Jeg kan virkelig godt lide denne, fordi den dækker dem som standard.

Og så når du åbner det, åbner det bare. Så det giver en vis beskyttelse. Men det er selvfølgelig ikke perfekt.

Disse små ting kan blafre og bevæge sig lidt, så teknisk set kan du stadig få støv i dem. Og så hørte jeg, at støv stadig kan komme ind andre steder også. Så det er bare et spørgsmål om tid.

Men hvad der tilføjer, er desværre også mere omfang. Samlet set er dette kamera mindre end X100-serien. Men med det er dette passende, vigtigst af alt er det bredere, og det er det, der gør det, så det passer ikke rigtig perfekt ind her.

Jeg skulle nok have taget tasken med mellemstor kapacitet. Det fungerer stadig, men du skal på en eller anden måde tilslutte det og lukke det i en vinkel. Og det er fint.

Det fungerer stadig, men det er ikke ideelt. Det er ikke perfekt. Så alligevel er dette det eneste kompromis for mig alligevel, men jeg føler stadig, at dette er bedre end intet elsket X 100 Som mange af jer ved, elsker jeg absolut X 100 V.

Jeg ville dog aldrig tage et nyt, dyrt kamera som dette på stierne. Jeg har haft eBay-meddelelser i et år eller så bare på udkig efter gode tilbud på gamle X100-kameraer. Og denne X 100 S blev solgt, som den er, hvor den tidligere ejer sagde, at den ikke ville læse SD-kortet.

Kortlæseren fungerer ikke. Og så han solgte denne ting for kun $ 150. Så jeg besluttede at risikere den og købte den med det samme Se det fungerer som en mester nu, ingen problemer så ikke dårligt for $ 150.

Og jeg elskede det virkelig også på stierne, den har en lidt større APS-C-sensor. Det giver mig mere dynamisk rækkevidde, hvilket betyder, at jeg kan gendanne disse lys og skygger lidt bedre under disse barske, solrige forhold. Men jeg elsker også disse Fuji-farver.

Jeg foretrækker det lidt mere Panasonic-farven lige ud af kameraet. (optimistisk musik) Og ud over det elsker jeg bare, at jeg har ro i sindet. Bemærk, at dette er mere støvtæt end dette. Så jeg bruger begge dele.

wahoo elemnt bolt anmeldelse

Hvis jeg ved, at jeg laver en masse artikler, eller jeg ved, at jeg laver et mere malerisk landskab, hvor jeg måske vil have fleksibiliteten med en zoom til noget landskabspleje, så vælger Alex en eller to, men hvis Jeg er kun sammen med mine fyrer på et par Quicktrails i solrige forhold, hvor jeg vil have den større sensor og mere dynamik, det vil være X 100 S. Men folkens, dette er min opsætning af mountainbike fotografering. Håber du fandt dette nyttigt eller i det mindste underholdende på en eller anden måde.

Jeg ønsker dig sikkerhed på stierne og held og lykke med din egen fotografering. Husk at gøre godt med dine kameraer. Og vi taler snart igen.

Åh, og for enhver, der er interesseret i mountainbiking. Det er jeg elsker denne cykel. Det er min ting.

De elsker det bare. Jeg fik denne ting meget. Min bror prøver tingene.

De af jer, der har set den fysioterapeut, jeg havde i min tidligere artikel, laver også fittings til en cykelbutik. Så han gjorde mig vanvittigt godt tilbud til denne Stumpjumper i 2019. Cool cykel.

Jeg kan virkelig godt lide det. Jeg har ikke haft en forbedret cykel i 10 år. Så til min 40-års fødselsdag gav Denay mig det som en gave.

Ende. Absolut pas på.

Skal jeg have et kamera på min cykel?

Det er kraftfuldt. Bundlinje: Jeg anbefaler alle, der kørercyklerpå veje køre med enkamera. hvis duharfor kun at vælge en, brug en bagudvendt, som det erdettid, du mest sandsynligt vilharet hit and run-scenarie.to. 2019.

Vægt er ofte fokus for enhver diskussion af cykler, komponenter og campingudstyr. Du har bemærket, at jeg ikke lægger særlig vægt på denne kanal, og det er fordi det er meget mindre vigtigt, end du tror. Gør mig ikke forkert, der er nogle gode grunde til at bruge let gear.

Vi diskuterer dem alle senere i denne artikel. Men hvis du prøver at tabe din vægt for at blive betydeligt hurtigere, gøer du sandsynligvis på det forkerte træ. I dag lærer vi tidsstraffen for hvert ekstra kilo, du tilføjer til din cykel eller dit udstyr.

Vi sammenligner derefter disse sanktioner med andre former for cykelmotstand. Lad os starte med at sætte vægten i sammenhæng. Når du cykler op ad en bakke, er det ikke kun cyklens vægt, der transporteres.

De skubber også din krop, tøj, sko, vand, mad, pumpe, ekstra rør og enhver bagage, du måtte have. Din kropsvægt udgør størstedelen af ​​denne byrde. det er ofte mere end 80% af det samlede beløb.

En cykel, der er 10% lettere end en anden, kan føles virkelig imponerende, når du løfter den, men den reducerer ofte kun din samlede vægt med 1%, hvilket lyder meget mindre imponerende nu. Det er ofte en meget kostbar indsats at spare gram på cykler og udstyr. Et kilogram kan betyde forskellen mellem et $ 200 telt og et $ 600 telt, en $ 600 stålramme og en $ 1.600 titanium ramme eller en $ 3.100 gruscykel og en $ 6.200 grus Lav en cykel.

Derudover er lette produkter undertiden meget mindre holdbare. Jeg finder dette især med lynlåse, vandtætte stoffer, aluminiumskassetter (og navlegemer), dæk og fælge. Okay, lad os finde ud af, hvordan vægten påvirker hastigheden, når du cykler.

Min vej til at blive mindre besat af vægt begyndte, da jeg snuble over et websted, der hedder Bike Calculator, som efter at have indtastet alle parametre kunne forudsige min cykelhastighed ved hjælp af en matematisk model. Jeg testede det baseret på min ydeevne, kropsvægt, cykelvægt og udstyrsvægt. Derefter lavede jeg en simpel 100 km køreprofil, der gik fem kilometer op ad bakke og derefter fem kilometer ned ad bakke - 10 gange - hver med en 3,6% stigning.

Den samlede højdeforskel var omkring 1800 meter. Jeg modtog tidsprognoser for fire forskellige bagagevægte, så jeg kunne beregne tiden pr. Ekstra kilogram på min bane. Det viste sig, at et kilogram skulle tilføje mellem 76 og 80 sekunder til 100 kilometer. Et kilo Og selvom jeg reducerede min effekt med 30% eller justerede parametrene til en mindre driver med mindre effekt, var et kilo stadig kun to minutter værd.

I betragtning af at min rute havde en hel del klatring, var et minut eller to efter en fire til fem timers kørsel betydeligt mindre end forventet. Så jeg besluttede at lave mit eget vægteksperiment. Jeg kørte på min cykel, som var udstyret med en effektmåler og to store tasker, en 15,4 km rute med en højde på 265 meter.

Jeg trampede ved 200 watt - et output, som jeg vidste, at jeg kunne holde i en hel testdag. Ruten var godt beskyttet, hvilket betydeligt reducerede vindhindringer. ? Det blev udviklet til at efterligne en dag med cykling i bakkerne og dækkede omkring 1.800 meter højde over 100 km.

Jeg lavede to testkørsler med tre forskellige bagagevægte. Og her er mine resultater: Efter cirka 40 minutters ridning så jeg en forskel på to til tre minutter pr. Omgang, da jeg fik vægt. Da disse tal er lidt abstrakte, lad os ekstrapolere dem til 100 km for at se, hvor godt de matcher cykelberegnerens forudsigelse på 78 sekunder pr. Ekstra kilogram.

Den ekstra tid var i gennemsnit lidt over et minut, hvilket tyder på, at min opfattelse af, hvordan vægten påvirker cykelhastigheden, faktisk var lidt forkert. Bike Calculator var inden for kun 1,5 og 4,5 minutter efter mine udendørs testtider, hvilket jeg synes er imponerende i betragtning af den enkle køreprofil, jeg oprettede, kun matcher afstanden og højdeforøgelsen.

Jeg er sikker på, at nøjagtigheden fortsætter med at blive forbedret, hvis jeg brugte tiden på at korrigere gradienterne. Jeg prøvede senere en udendørs vægtstest på flade veje. Det viste sig, at ved 200 watt kunne jeg ikke se en signifikant forskel i hastighed, uanset om jeg bar 5 kg eller 25 kg.

Forvirret indtastede jeg mine parametre i cykelberegneren, og det forudsagde, at jeg kun skulle være 10 sekunder langsommere for hvert ekstra kilogram over 100 kilometer. Jeg tror, ​​det forklarer, hvorfor mine hastigheder var så ens - vægten betyder ikke noget i lejligheden. Okay, så data og matematiske modeller antyder, at et pund sandsynligvis ikke bremser dig så meget.

fordelene ved ingefær

Men der er et par tilfælde, hvor jeg synes, det er perfekt berettiget at fokusere på lette cykler og gear. Nummer et: du kører faktisk. Forskellen mellem at vinde og tabe måles undertiden i millimeter.

Her hjælper et kilogram mindre, og fordelene ved denne vægtbesparelse øges kun, jo længere og mere bjergrigt dit løb er. Nummer to: at forbedre cykelens håndtering og fornemmelse. Tunge cykler føles ikke så hurtige eller lydhøre, når de accelererer eller svinger, hvilket gør ridning lidt mindre inspirerende.

De er også betydeligt mindre manøvredygtige, hvis du overbelaster dem med al din bagage. Nummer 3: Hvis du har set min artikel, der beskriver forskellene mellem cykelpacking og touringcykler, ved du, at touringcykler er stivere og er bygget med et antal overbyggede komponenter specielt til tung bagage. Men her er aftalen: At holde din bagagevægt på et minimum betyder, at du kan rejse pålideligt på næsten enhver cykel - ikke kun en turcykel.

Nummer fire: for at gøre det lettere at løfte din cykel. Der er mange tilfælde, hvor du bliver nødt til at bære din cykel. For eksempel bærer jeg ofte min cykel op og ned på vandrestier og cykelstier samt trapper i flerfamiliehuse, hoteller og togstationer.

Og nummer fem: at gøre flyvning billigere. Et par ekstra pund kan virkelig tilføje i lufthavnen. ?. ? .

Sørg for, at din cykel er let nok til, at du ikke bliver fanget med vanvittige gebyrer. Lad os komme til de faktorer, der ofte er vigtigere end vægten, når vi cykler. Bike Calculator forudsiger, at fem ekstra pund vil betyde 2,5% mere tid på min 100 km bakkeprofil og kun 0,4% mere tid på en flad profil.

Vi kan sammenligne disse tidsprocenter med de to andre hovedformer af cykelmotstand: rullemodstand og aerodynamisk modstand. Hvis jeg sætter nogle af de langsomste rullende touring-dæk på min cykel i stedet for de hurtigste rullende, ville min kuperede rute tage 12% længere i dette tilfælde. Rullemodstanden er næsten fem gange mere signifikant end at tilføje 5 kg til min cykel, og det er 17 gange mere signifikant på den lave profil! Disse tal er dog især store, fordi jeg sammenligner de hurtigste dæk med nogle af de langsomste.

Men selvom vi sammenligner dæk tættere på midten af ​​denne liste, er rullemodstanden stadig større end de ekstra 5 kg. Jeg vil linke min rullemodstandsartikel til CyclingAbout nedenfor. I mine aerodynamiske tests på en flad velodrome fandt jeg, at det tog mellem 6,4 og 7,9% ekstra rejsetid at køre 100 km, når jeg bruger kufferter i stedet for kufferter.

Dette betyder, at skift af bagage på en flad tur kan være 16 til 20 gange vigtigere end at tilføje 5 kg ekstra bagage til min cykel. Du kan se min liste over aerodynamiske besparelser for cykelrejsende i denne artikel ovenfor. Afslutningsvis er dataene ret klare, at vægten af ​​cyklen ikke er så vigtig som du tror, ​​den er. ? Mine feltprøver sammen med tallene fra matematiske modeller antyder, at et kilo ekstra vægt på en kuperet 100 km cykeltur sandsynligvis vil tilføje et minut eller to.

Og på en flad strækning er et kilo sandsynligvis værd 10 eller 20 sekunder. 'Tænk over det næste gang du er besat af cykel- og udstyrsvægte. Måske kan du, baseret på disse oplysninger, spare $ 1.000 eller $ 2.000 ved at vælge en stålcykel frem for titanium.

Eller når dit ultralette gear er slidt op, kan du udskifte det med noget mere holdbart. Du kan endda pakke en tykkere, mere behagelig sovemåtte og få en bedre nats søvn. Hvis du kan lide mit cykelnørdindhold, kan du overveje at støtte denne kanal på Patreon eller alternativt få fat i en af ​​mine bøger! Touring and Bikepacking Bike Buyer's Guides opdateres årligt gratis og giver dig alt hvad du behøver at vide om cyklerne, før du kan sammenligne over 220 forskellige cykler i slutningen af ​​bogen.

Er Gopros god til cykling?

Hvis du planlægger at filme nogle hurtige bjergcyklinghandling, denBliv professionelHero8 Black erbedsten til jobbet. Dette skyldes, at den optager 4K ultra HD-video ved 60 fps med HyperSmooth 2.0. Så hvis du vil have glatte optagelser, som du potentielt kan bremse uden at miste kvalitet, så er Hero8 dinbedstvædde.

Kan du bruge en dash cam på en cykel?

At have en motorcykeldash camsådandu kan brugepå bedste anmeldelser. Den store ting ved endash campå dincykeler, at det registrerer forfra og også bagfra. Nu,hvis duride encykel,du villeved, at motorcyklister vælges slags, når de er på farten.02/16/2021

Hvilken slags kamera er der på en cykel?

Nogle gange kaldes actionkameraer, hjelmkameraer eller eventyrkameraer, cykelkameraer er små og utroligt designede kameraer, der kan optage HD-optagelser uden at veje dig ned eller være ugudelige. Hvorfor købe et cykel- eller hjelmkamera?

Hvad er batteriets levetid på et cykelkamera?

Batteriets levetid er ganske imponerende og varer i 90 minutter ved optagelse af 4K-optagelser ved 60 FPS. Kameraet har en vandtæt vurdering på 30 m inde i den kasse, den kommer med, selvom denne sag gør det svært at trække kameraet ud, når dine hænder er kolde og stive. Hvad skal man passe på i et cykel- og hjelmkamera?

Hvad er de bedste actionkameraer til cykling?

Billeder eller det skete ikke! Hvad er værdien af ​​dine professionelle svingefærdigheder og Sagan-Esque, der falder ned, hvis ingen ser dig? Actionkameraer, der er små nok til at fastgøre til et styr eller hjelm og hårde nok til at overleve slag og regn er den perfekte løsning til at registrere dine bedrifter.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Radcity cykel anmeldelse - varige løsninger

Er RadCity-cykler gode? RadCity 4 imponerede os med sin usædvanligt behagelige og glatte kørekvalitet. Denne cykel har forudsigelig håndtering og en pænt dæmpet følelse takket være sin forreste affjedring og omkredsede dæk. Den har også en afslappet geometri, rigeligt justeringsområde i sædepinden og stammen, plus en behagelig sadel og ergonomiske greb. 3 авг. 2020 г.

Cykling til skolen - hvordan man beslutter

Er det sikkert at cykle til skolen? På individuelt niveau kan gå og cykling øge elevernes sundhed, fysiske aktivitet og endda deres koncentration i skolen. Jo flere studerende, der går eller cykler, jo færre biler på vejen omkring skoler, hvilket kan minimere sikkerhedsrisici og mindske luftforurening.

Quick release-cykel - almindelige spørgsmål

Hvad er en hurtig frigivelse på en cykel? Hurtig frigivelse eller gennem aksel? En hurtigudløsningsaksel har en 5 mm stang med en kamstang på den ene side og en møtrik på den anden, og dens funktion er at lade dig fjerne hjulet på din cykel uden brug af værktøj. En hurtigudløsningsaksel giver dig også mulighed for at fjerne hjulet uden at fjerne akslen.

Byg din egen cykel - holdbare løsninger

Er det billigere at bygge din egen cykel?

Bedste cykeltrøjer - søg efter løsninger

Hvad skal jeg se efter i en cykeltrøje? Se efter vandmodstand, vindblokering og åndbarhed afhængigt af hvornår og hvor du skal køre. Hvis du foretrækker naturlige fibre, skal du passe på cykeltrøjer lavet af merinould. Merinofår har tilpasset sig kolde vintre og varme somre, så deres uld er naturligt fugtgivende og forbliver varm, når den er våd.

Cykelposition - levedygtige løsninger

Er cykling dårlig for kropsholdning? Cykling og siddende er ikke det samme; cykling styrker dit kardiovaskulære og muskuloskeletale system, mens siddende ødelægger begge dele. Problemet er, at cykling og siddende forårsager lignende ubalancer i musklerne; en afrundet kropsholdning, en 'fast' og stiv øvre ryg og stramme hofter (især hoftebøjere) .24 авг. 2016 г.