Vigtigste > Cyklus > God tidscyklus - svar på problemerne

God tidscyklus - svar på problemerne

Hvad er det gode tidspunkt for cykling?

Uanset om du er solo eller gruppe-ridning,cyklinger sjovt og kan begynde når som helst på dagen, hvad enten det er morgendag, eftermiddag (hvis du kan ride under varm sol!), aften (efter arbejde) og midt om natten (natskift).





Uanset om du er en nybegyndercyklist eller en erfaren professionel, laver vi alle fejl, og mens vi lærer bedst af de fejl, vi laver, føles det på dette tidspunkt aldrig som at gøre en indsats for at gøre dem til dig. Her er vores bedste cykelfejl. Vi tilgiver dig, fordi det er en simpel og almindelig fejl, du laver. Hvis du placerer din sadel for højt eller for lavt, kan det medføre tab af styrke og skade.

Der er nogle retningslinjer, som enhver rytter skal følge, når det kommer til sadelhøjden. Som en guide, med din hæl på pedalen, og når dit ben er helt nede på pedalen, skal det næsten være helt udstrakt, men ikke helt hvis dette ikke føles helt korrekt, kan du nemt ændre det indtil du er komfortabel med at ramme væggen eller 'bonking'

Hvor længe skal du cykle om dagen?

Kør dincykelmindst 30 minutter adagfor at opretholde dit nuværende niveau af fysisk kondition. Ridning encykeler ikke kun sjovt, men det er også en fremragende form for aerob træning. En regelmæssig cykelrutine mindst 30 minutter adagvil hjælpe med vægttab og hjælpe med at holde dig i form.



♪ ♪ - Lange rejser er almindelige i cykling, og det er let at se hvorfor. Du får en fantastisk følelse af præstation. Du kommer til steder, som du måske ikke har set før, og når du i det mindste er kommet dig efter dem, bliver du bedre - Ja, men lange rejser er faktisk ikke så lette.

Det kræver et niveau af fitness, viljestyrke og fokus, men her er ti ting, du muligvis kunne gøre uden din viden for at hjælpe dig på din vej. Ti ting - ti ting. Faktisk skrubbe dette.

Dette første råd vedrører dagen op til din store begivenhed. Hovedsageligt carbo-loading. Nu i 1990'erne blev carbo-loading meget populær i mange udholdenhedssport og har nogle fordele.



Du har mere brændstof at køre, så du skal kunne fortsætte. - Chip, Dan? - Jeg kan ikke understrege vigtigheden af ​​at have en nok lang køretur konservativt til at begynde med. Hvis du går for hurtigt, forbrænder du kulhydrater i stedet for fedt, der er brændstof.

Og som vi alle ved, har du desværre en begrænset forsyning med kulhydrater, selvom du har fyldt det op natten før, så du kan se, at det er en dårlig idé - Så sørg for at de kører dig til den første tredjedel af din tur virkelig behageligt. Bare gør dig komfortabel på din rejse. Når du først er kommet ind på det, vil det være en fantastisk måde at måle, hvordan du har det, og hvis du er i stand til at øge tempoet og vigtigst af alt holde det op - Føler du dig beroliget, kammerat? - Ja, smuk - Sejt.

Skal vi øge tempoet? - Nej, faktisk kan jeg lide det på den måde. Tilsvarende er rådet ikke at træde på din tærskel, dette kan virkelig bruge dine reserver og nedbryde dine energilagre meget hurtigt - ja, men lejlighedsvis vil det være uundgåeligt. Men hvis du f.eks. Har en kort, stejl stigning foran dig, skal du generelt forsøge at undgå anaerober - tankning fra starten er virkelig vigtig.



Hvis du venter, indtil du er virkelig sulten eller tørstig, er det sandsynligvis for sent - ja, og du skal også eksperimentere nøjagtigt, hvad du spiser og drikker på cyklen også. Nogle mennesker har støbejernsmaver, tåler alt, andre skal være lidt mere specifikke, så de ikke føler sig ubehagelige. Har du mere af det, ven? - Nej, det er alt der, kammerat.

Sidste. - Som vi sagde i begyndelsen, er mental styrke og fokus en virkelig vigtig del af lange rejser. Det kan være svært at være motiveret i timevis, så det er en god ide at huske, hvorfor du gør det, fokusere på det positive og derefter indstille negativerne. - Ja, prøv ikke at tænke på dit ubehag og smerten i dine ben.

Prøv i stedet at fokusere på, hvordan det vil føles, når du når dit endelige mål. Fortæl dig selv, at du har det godt - Du ser godt ud kammerat - Tak kammerat. Også du, parre. - Tak, jeg har det godt. ♪ ♪ - Det endelige mål for at komme derhen kan ofte føles som en evighed på en lang køretur.

Så det er en god ide at have nogle mellemdestinationer til at krydse af undervejs. En anden positiv ting at fokusere på - ja det kunne være en fodringszone, når man er på en organiseret tur. Det kan være en by eller en landsby på din rute.

Eller en god er toppen af ​​hver stigning undervejs. Slipstreaming kan spare dig for en enorm mængde strøm, mens du stadig kører i samme hastighed, nu op til 30% under de rigtige forhold. Så du skal virkelig drage fordel af det, når du kører sammen med andre, eller især når du er i et mesterkonkurrencedrev.

Nå, ikke irritere andre ved bare at sidde på den, så prøv at glide ind i en gruppe, der kører det rette tempo for dig. Chauffører bag det har ikke så stor fordel som en opad skrånende vej, så du kan få din at skulle bruge tid på flyet. ♪ ♪ - Nå, du fortsætter med din kørsel, hvis du har haft et mekanisk problem og ikke har værktøjerne til at ordne det.

Derfor skal du tage mindst ekstra rør, et multiverktøj og selvfølgelig en pumpe med hver gang du kører. Og ikke kun kan du fortsætte, du vil ikke sidde fast i ørkenen - lige så vigtigt er klædning ordentligt en opskrift på katastrofe, hvis du går ud på vejen uden ordentligt tøj under kolde, isede og våde forhold. - Indrømmet, godt cykeltøj kan være ret dyrt, men hvor behageligt du kan køre i forskellige vejrforhold gør en enorm forskel.

Og hvis du er mere komfortabel, kan du sandsynligvis fortsætte. Nu er en af ​​os naturligvis ikke klædt på til dagens forhold, men du har ideen. ”” Til sidst, tænk på aerodynamikken på cyklen.

Du kan få mere aerodynamisk uden at bruge penge, bare sænk din krop i forenden, så din krop tager vinden mindre. Dette betyder, at du kan gå hurtigere i samme hastighed med mindre indsats eller med samme indsats. Uanset hvad kan du fortsætte, og du skal ikke bare gøre dig klar til din krop.

Tøj og udstyr kan også gøre en stor forskel. Jeg taler om aerodynamiske hjelme, tætsiddende tøj, en aero-ramme og aero-hjul. Individuelt gør de måske ikke meget af en forskel, men samlet kan det være meget vigtigt.

Aerodynamik er ikke noget, du kan mærke. Du vil stadig gøre en indsats, dine ben vil stadig skade, men du bliver hurtigere. Så der er en række tip, der hjælper dig med lange cykelture, ting på forhånd, ting under og ekstra forberedelse også vores artikel om yderligere cykling klik her.

Og vores anden artikel om cykling, find - Perfekt rute? - Den perfekte rute.

Men jeg tror, ​​for at være ærlig, kammerat, jeg tror, ​​vi allerede har fundet det - ja vi har det - men alligevel, for en perfekt rute kan vi gøre dette - Nå, der er en hel række ting, der hjælper dig på dine lange rejser, ting før og ting undervejs - og for vores artikel om længere rejser klik her ovenfor.

For vores artikel om at finde den perfekte rute, selvom jeg tror, ​​at jeg og Simon fandt vores i dag, skal du klikke her mig og Matt og lidt solskoldning. Bagning varm. Som jeg sagde i starten, er det virkelig vigtigt ♪ ♪

Er 10 miles en god cykeltur?

TIL10-mil cykelturkan være en øvelse med ringe effekt, somcyklinger ikke en vægtbærende træning, men det betyder ikke, at det er en lille bedrift. Uanset om du sidder stillecykeleller træder på arbejde, er det værd at gøre10 milespå dencykelsætter dig godt på vej til en sund livsstil.

Hvor mange kalorier forbrænder vi virkelig, når vi cykler? Nå, vi ved, at det er en fantastisk måde at tabe sig, så det korte svar er sandsynligvis temmelig meget. Men hvordan beregner vi det virkelig? Hvordan ved vi hvordan? en masse kulhydrater, som vi skal indtage under kørslen, så vi ikke løber tør for energi og rammer væggen? - Ja. Kort sagt er en kalorie en enhed af energi.

Jo flere kalorier en mad indeholder, jo mere energi indeholder den. Og for at sige det igen kan vi beregne nøjagtigt, hvor meget energi det tager at køre i et bestemt tempo. (Funky musik) - At træde på en cykel kræver styrke.

Dette måles i watt. Du kan groft antage, at produktion af en watt magt forbrænder fire kalorier i en time. Det lyder ikke meget, men hvis du kører 10 miles hver vej, kræver en time på en flad vej omkring 40 watt. 15 miles i timen omkring 100.

Og 20 miles i timen på en flad vej omkring 210 watt. Så at køre 10 miles på en time kræver 140 kalorier. 15 miles i timen 350 kalorier og 20 miles i timen omkring 700.

At vide Præcis hvor mange kalorier du forbrænder kræver en ganske speciel teknologi. Det betyder normalt en effektmåler som den, Matt og jeg bruger på turen i dag. De er dog en ganske stor investering, så et alternativ er at bruge en flad vej for at give dig en grov ide om dit kalorieforbrug.

Så snart du går op ad bakke, uanset om det er langsomt eller ned ad bakke, eller hvis du har stærk hale eller hovedvind, vil det være meget anderledes. I stedet kunne du få en grov ide om din puls - ja, dette er en rigtig længe etableret metode, der tager din alder i betragtning. Din vægt og hvor længe du faktisk trænede.

Hvis du inkluderer din gennemsnitlige puls i blandingen, kan du få en rigtig god idé om, hvor mange kalorier du forbrændte. - For at give et eksempel er jeg 36 år, jeg vejer 70 kg og for at få et gennemsnit på ca. 20 miles i timen eller 210 watt på en flad vej, for mig personligt kræver det kun en gennemsnitlig puls på ca. 140 slag hvert minut ved 770 kalorier i timen - så det er ret klart, at der er nogle unøjagtigheder her. Faktisk er der meget unøjagtighed over hele linjen med alle disse metoder.

Men især pulsen. Tag for eksempel en person, der sammenligner med den næste. Nogle mennesker har virkelig lave hjertefrekvenser, sammenligner en anden, men det påvirker ikke deres kondition på nogen måde.

Og så skal du se på din egen puls. Det kunne ændres ud fra dit træthedsniveau eller endda din kropstemperatur, men hvad med ydeevne? Sikkert måler det faktisk en præstation. Nå ja, men for at beregne kalorier ud fra ydeevne er der en antagelse om din krops effektivitet.

Det vil sige, hvor mange kalorier der spildes ved at skabe denne kraft. Årsagen til, at dette kun er en antagelse, er, at folks effektivitet varierer med så meget som 30 procent. - For at sætte det i sammenhæng er Dette er forskellen mellem behovet for 850 kalorier i en time med 200 watt eller kun 600 kalorier med yderligere tre energigeler hver time.

Nu er der et sidste element, der gør tingene vanskelige. Du holder ikke op med at forbrænde kalorier, når du går af cyklen. Du forbrænder kalorier bare for at holde sig i live, men visse former for motion øger dit stofskifte.

Effekt De får din krop til at forbrænde flere kalorier, selv når du hviler i sengen. Dette skyldes, at træning med høj intensitet forårsager muskelskader, og det tager energi at reparere, og du kan opleve, at du forbrænder flere kalorier i de næste 24 timer som et resultat af anstrengelsen. Og hvis det er det, du virkelig vil have, er intervaller med høj intensitet det, du har brug for.

Hvis du nogensinde vil måle nøjagtigt mængden af ​​kalorier, du forbrænder under cykling, skal du kende mængden og typen af ​​gasser, du udånder, og forholdet mellem ilt og kuldioxid. Og som du kan forestille dig, ville dette kræve noget ret specialiseret udstyr, som sandsynligvis vil blive gjort i et laboratorium. Og lad os være ærlige.

Skal du virkelig være så specifik? - Sandsynligvis ikke, men hvis du stort set ved, hvor mange kalorier du forbrænder under ridning, kan du vide, hvor meget du skal spise, eller hvor meget energi at drikke, du skal bruge for ikke at miste energi, mens du kører. Faktisk kræver hvert 90-minutters kørsel en form for kulhydratindtag, selvom dit primære mål er at tabe sig. Og hvis det er tilfældet, begrænser det kalorier fra cyklen, det vil være bedre. - Så skal du spise kage? - Ja.

Og du kan gøre dette ved at klikke på kloden - ja, og hvis du vil sigte med høj intensitet indendørs, på din indendørs træner, der nede har vi den perfekte artikel til dig. På den anden side, hvis du vil vide, hvor du kan få mad, mens du er på din cykel, kan du finde den lige der nede. - Og tip, det er sandsynligvis en café - Nej, faktisk på cyklen - Åh - Okay.

Hvad er den bedste cyklus?

  • Kitstar KT16B BørnCyklusi 5 - 8 år Semi-samlet Single Speed, Blue. 3.6. ? 2.699. 6,999. 61% rabat.
  • HERCULES Storm 2.0 26 T RoadCyklus. Enkelt hastighed, flerfarvet. 4.1. ? 6,299. 7.980. 21% rabat.
  • Urban Terrain UT3001A27. 5 legeret MTB med 21 Shimano Gea 21 gear, sort. 4.2. ? 15,499.
  • Enkelt hastighed, blå. 4.1. 2,999. 5.999.

Du har besluttet at købe din første landevejscykel, forbløffende har du taget dit første skridt ind i en meget større verden, men at købe din første cykel kan føles lidt overvældende og forvirrende, da de ser ud til at være mange forskellige typer lavet af forskellige materialer med forskellige komponenter pass, så vi er i denne artikel, jeg vil give dig en praktisk guide og fortælle dig præcis, hvad du skal kigge efter, og hvad forskellene er, jeg er virkelig vild med at cykle, så alt, hvad der får flere mennesker på cyklen og deler den lidenskab desto bedre. Derfor slog vi os sammen med Decathlon, de har en rigtig omfattende cykel med mange forskellige funktioner, og de har også god værdi for pengene, hvilket betyder, at dette er det ideelle sted for mig at vise dig alt, hvad du leder efter, og jeg har også brug for en ny kitesurf-drage plus en tanke, der dræber to fugle i en sten. Den første ting, du skal gøre, er at bestemme, hvor mange penge du vil bruge, men hvor mange penge skal du bruge godt, der er ikke noget rigtigt svar. For at besvare dette spørgsmål, men når det kommer til at købe en cykel, kan du være opmærksom at landevejscykler af høj kvalitet starter typisk på omkring 260 Oro eller £ 250 som denne, og når du fortsætter med jo mere kontanter, er rammerne normalt lettere og stivere, og komponenterne på disse rammer er lettere og mere sofistikeret for omkring 600 euro kan du få en masse cykelfrygt penge, mere typisk klogt noget med en aluminiumsramme nogle gode indgangskomponenter end måske endda skivebremser og cykler med denne slags udstyr er utroligt dygtige, du kan helt sikkert vide, at .

Bjerge eller Alper måske dig og køre et par løb på en cykel med den slags spektrum, jeg kender, fordi der er alle de ting, jeg gjorde på min første landevejscykel, vil jeg anbefale, at du ikke bruger alle dine penge på cyklen bruger alene, det er godt på budgettet for alt det vigtige tilbehør såsom sko og pedaler, tøj og alt hvad du har brug for, vær opmærksom på et par detaljer, når du vælger din cykel, de komponenter, der er knyttet til den, er fra samlebetegnelsen for bremser og kredsløb er gruppen nu er der forskellige producenter af gruppen Campagnolo, SRAM mikrochip og måske den mest berømte shimano, som uanset mærkegruppesættene kommer i hierarkier eller niveauer, hvis du bevæger dig op i gruppehierarkierne, bliver de dyrere og komponenterne bliver dyrere lettere De får normalt flere gear mere funktionalitet de er lavet af mere eksotiske materialer og Og gearskift vil også være glattere nu, entry-level cykler og entry-level racercykler er leveres normalt med gruppesæt, der er lavere i hierarkiet, et fremragende eksempel er Shimano Sora, som er et Shimano-gruppesæt i anden klasse og ofte bruges på cykler omkring 500 pund. Shimano Sora kunne gå ned i gruppens hierarki, hans cykel havde Shimano, og jeg skrev det bjerge i mig eller Carall om det sted, jeg selv kørte nogle løb med det, men en af ​​de ting, du vil bemærke Gearforholdet i gruppesættet er denne cykel har en 1132 kassette på bagsiden, som jeg vil anbefale til din første landevejscykel, grunden til dette er, at dette 32-tand gear bag på kassetten er virkelig nyttigt til bakker. Det betyder, at ved at vride dine ben mere, kan du få en højere kadence, og det gør kun bakker mere snappy.

Dette er i modsætning til nogle cykler, der kommer med en lidt hårdere kassette, og 11:28 skal du være opmærksom, og kædesættet har nu også forskellige størrelser kæderinge, hvad jeg vil anbefale til din første landevejscykel er et kompakt kædesæt, der er en 50:34 er, hvordan vi har det her, og af samme grund vil jeg anbefale 32'erne, backit gør bare bakkerne lidt lettere, hvis du er nybegynder. Simpelthen hvis du er en nybegyndercykling og ønsker at have gear, der kan hjælpe dig med at klatre op i bakker, du vil have, større bageste og mindre bageste ntas nævnte bremser er også en del af gruppen, og generelt er der to forskellige typer fælgbremser eller som du kan se på denne cykel skivebremser, og disse bremser koster lidt mere end fælgbremser, men hvad hvis du bor eller vil køre i et kuperet område? i bjergrigt terræn vil jeg sige, at de er en ekstra indsats værd, fordi de tilbyder betydeligt kraftigere bremser, der er mere ensartede især under våde forhold og generelt bare har bedre kontrol. Jeg må understrege, at de fælgbremser, de brugte, er helt tilstrækkelige til at vinde Tour de France i 100 år og har den fordel, at de er lidt lettere end disse bremser, da rammens materiale har en massiv indflydelse på den samlede kørekvalitet af cyklen med de mest almindelige materialer aluminium, stål og kulfiber på omkring 250 op til £ 1.000, de fleste af de cykler, du kan finde, er lavet af aluminiumslegering, og det er fantastisk, fordi aluminium er et meget alsidigt materiale, der er let og god styrke -vægtforhold, det er derfor, det bruges i luftfart, det er også meget korrosionsbestandigt og kan fremstilles til en meget lavere pris end kulfiber, hvilket betyder, at cykler er mere overkommelige fra tusind euro, du kan begynde at se indgangsniveau kulfibercykler som disse vanreisel edr 105 eller sang Sang, som de siger forrest, hvor vi er lige nu.

Kulfiber er normalt lettere og stivere end aluminium og stål, hvilket giver en bedre kørekvalitet kulfiber er et godt materiale til fremstilling af cykler, men hvis dit budget ikke er fuldt kulfiber, skal du ikke bekymre dig, min første landevejscykel var aluminium, men en god funktion er en aluminiumcykel med kulfibergaffel, dette reducerer vægten, gør gafflen meget stivere og reducerer også vejvibrationer, og det summende gennem styret at vælge et velrenommeret mærke er tilrådeligt på denne måde, du ved, at rammen er korrekt designet og testet og også har en solid garanti på dækrammerne, der er værd at være opmærksom på dækafstand, jo mere desto bedre vil jeg sige, da dette giver dig større alsidighed. Du kan montere bredere dæk, hvis du vil, hvis du kan lide omstrejfede veje og har et lille eventyr, kan du tilføje ting som mudderbeskyttere, bagagerammer og en lang række andet tilbehør, og en sidste detalje på rammen er bundbeslaget - disse er lejer, hvor kædesættet på hver cykel med et ydre leje i en gevindskåret leje får bonuspoint i min bog, fordi disse har tendens til at kræve mindre vedligeholdelse og vare længere. Jeg fortæller dig nu om Imean-hjul som en slags nøglekomponent på hver cykel, nu kommer entry-level cykler normalt med entry-level hjul, fordi det er den mest populære komponent, som cyklister opgraderer lavere ned på linjen.

De kommer mere ind i sporten og bytter dem normalt ud til noget, der er lettere, stivere og måske mere aerodynamisk, men med disse forbedrede ydeevneområder på hjulene tilføjer det omkostningerne og holder derfor d Prisen er lav eller startniveau cykler kommer med et enklere hjul, men når du vurderer de hjul, din cykel leder efter med det, jeg foreslår, er der et rigtigt højt røgnummer, da dette hjælper med at gøre hjulet stærkere og mere robust, vil også foreslå, at du ser på fælgen bredde. Ideelt set vil du have fælge, der er mere velegnede til bredere dæk, så en lidt bredere fælgbredde som 25 mm eller 28 mm dæk giver lidt mere komfort, lidt mere greb, og den har også lidt lavere rullemodstand, hvilket betyder at du kan køre det samme hastighed med lidt mindre indsats. Nu vil jeg give dig nogle andre hurtige oplysninger, du har brug for at vide, når du køber din første landevejscykel.

Racercykler er designet til at blive brugt med polstrede shorts, hvilket betyder, at det er normalt for dem at føle sig ubehagelige uden polstrede shorts, og sadelkomforten er også meget personlig, så det er normalt for ryttere at ændre ting ofte. De fleste racercykler kommer ikke med pedaler, selvom nogle low-end cykler har flade pedalshows. Hvis du har lange forlystelser eller gør EOBs-sport, anbefaler vi at opgradere nogle klipløse pedaler og sko, da de giver dig mulighed for at glide ned og trække op med pedalbevægelsen for at gøre dig lidt mere effektiv, du kan også få kvindespecifikke cykler, vær venlig at gøre det for at have den samme ramme, men have forskellige kontaktpunkter for at imødekomme de anatomiske forskelle mellem kønnene, så du får en speciel sidesadel, der er lidt kortere stilk og styr og lidt kortere krumtap, men dette er ikke strengt nødvendigt.

Vi opfordrer dig til at vælge det, der passer bedst til dig. Du kan være interesseret i grus eller blandede cykler. Disse er i det væsentlige landevejscykler med et par ændringer for at gøre dem mere alsidige, så du har mere dækafstand, større volumen dæk, der er meget mere i stand til off-road, lettere gear, du kan se det massive tandhjul på kassetten her og skivebremser, og at betyder, at du i det væsentlige har en roadcykel med drop barer, der er meget hurtigere på vejen end en mountainbike, men også kan køre på grus eller brudespild, hvilket du ikke ønsker at gøre på en standardcykel, er fantastisk for folk med en blandet baggrund, der vil have eventyr, måske pakke et par cykler eller måske bare en pendler, der ikke bare vil være på vejen.

Du kan også bytte de gamle dæk ud til nogle tynde, glatte roadones, og du har i det væsentlige en racercykel, jeg er en stor fan af disse typer cykler, en gruscykel på niveau-niveau går til omkring 500 £ eller 600 euro. Flokke af katte gjorde et glimrende stykke arbejde med at finde min nye drage, men også masser af andre ting, men jeg glemte helt, at jeg har brug for det alligevel, hvis du kan lide, at jeg nød denne artikel og fandt den informativ, og giv os en lignende og en opfølgning og nu har du besluttet, hvilken cykel du vil have heldigvis har vi artikler om dette og masser af andet virkelig nyttigt nybegynderindhold. Jeg skal hjem nu og lege med mine legetøj

Vil cykling øge højden?

Cyklingkan ikke få dig til at blive højere, men det gør dig bestemt slankere. Menscykling, kan du i gennemsnit forbrænde omkring 400 kalorier i timen. Hvis du cykler 10 miles om dagen, forbrænder du tæt på 700 kalorier. En anden god ting vedcyklinger det detforbedresdin kropsholdning.6. 2019.

Er cykling 20 minutter nok?

En dagligcyklusride af20 minutterernokat forblive sund. Fastcyklinghjælper med at forbrænde omkring 1.000 kalorier om ugen og enddacyklingi et mildt tempo på 12 mph vil hjælpe dig med at forbrænde 563 kalorier i timen, siger forskning. Utilstrækkelig fysisk aktivitet er en af ​​de førende risikofaktorer for død på verdensplan.

Er cykling 2 timer om dagen for meget?

I de fleste tilfælde,cyklingto gange adager ikkefor meget.Mangeatleter træner to gange adagog der er ingen grund tilcyklisterat være anderledes. De vigtige faktorer er det samlede volumen og intensitet kombineret med fitness til enhver tid. Imangesager,cyklingto gange adagkan være meget gavnligt.

Er cykling bedre end løb?

Antallet af kalorier, du forbrænder i begge øvelser, afhænger af intensiteten og hvor lang tid du gør det. Generelt,kørerforbrænder flere kalorierend cyklingfordi det bruger flere muskler. Imidlertid,cyklinger blidere på kroppen, og du kan muligvis gøre det længereellerhurtigereenddu kanløb.

Er cykling 10 miles på 30 minutter godt?

TILgodtgennemsnit for enti mil cykelturen er mellem 45minutterog en time. Hvis du er nybegynder, er det mere sandsynligt, at du er tættere på timemarkeringen. For eksempel hvis du skulle sigte modcykle 10 miles på 30 minutter, ville du kræve en gennemsnitlig hastighed på 20 mph (32,19 km / t).

Hvor langt skal du cykle på 30 minutter?

TIL30-minut cykelride erhvor mange miles? Hvisduercyklingi et langsomt til moderat tempo på 12 miles i timenduvil ride seks miles ind30 minutter. En tur på fem kilometer tagerdukun 25minutter, lige under minimumsanbefalingen fra30 minutterPer dag.07.30.2019

Hvor kan man købe en motorcykel på Good Times?

På Good Times er vi motorcykelentusiaster, og vi er glade for at hjælpe dig med at opleve det sjove og eventyr, som en tidligere brugt motorcykel kan bringe i dit liv! Vi er stolte af at betjene Hays-området og tilbyde det bedste inden for salg af og brugte motorcykler!

Hvad er det bedste tidspunkt at cykle på arbejde?

Hvis hans bedste tid var 55 minutter, kommer han et eller andet sted end den magiske 20 mph målestok. 20 mph er et godt gennemsnit og vil afhænge lidt af din cykel så godt som dig. Jeg kører meget bakket 15+ miles i arbejde, og selv efter 2500 miles træning er 19,5 km / t min bedste hastighed (jeg er 46 i næste uge).

Diamondback Apex

Hvad er fordelene ved at cykle hver dag?

1 fordele. Cykling sædvanligvis, især ved en høj intensitet, hjælper med at sænke kropsfedtniveauerne, hvilket fremmer sund vægtkontrol. 2 Ulemper og sikkerhed. Der er et par ulemper ved cykling at overveje. 3 Cykling hver dag. 4 Hvem skal ikke cykle. 5 Bundlinjen.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Er cykling en vægtbærende øvelse - praktisk løsning

Er cykling god for knogletæthed? Cykling har en række sundhedsmæssige fordele, men forskning har vist, at det ikke hjælper med at skabe stærke knogler. Faktisk, afhængigt af hvor meget cykling du laver, kan det endda mindske din knogletæthed. Så hvis din eneste form for træning er cykling, kan du ende med svagere knogler end dem, der er inaktive.

Alternativer til smørecykler med kæde - omfattende håndbog

Hvad kan jeg smøre min cykelkæde med? Sørg for at bruge cykelsmøremiddel, ikke WD40 eller et andet opløsningsmiddel. Hvis du lægger andet end cykelsmør på dine komponenter, kan det korrodere hurtigere. Jeg har fået kunder til at fortælle mig, at de har brugt motorolie, babyolie, kokosolie, vegetabilsk olie osv. г.

Cykling bib strømpebukser - hvordan løser du det?

Hvad er de bedste cykeltæbebukser? De bedste gennemgåede bibtights - Men's Endura Pro SL II Bibtights. Assos HabutightsMille S7 strømpebukser. Castelli Nanoflex Pro 2 strømpebukser. Castelli Sorpasso RoS tights til kvinder. Rapha Women's Pro Team Winter bib-strømpebukser. Assos Habu LaaLaLai_S7 kvinders bib-strømpebukser. Sportful Pro strømpebukser. Endura Xtract bib-strømpebukser. Årsager til at købe.

Cykling i New York - praktisk løsning

Er New York City cykelvenlig? Hvis vejen er for smal til, at en cykel og en bil kan køre sikkert side om side, har du ret til at køre midt i kørebanen. Cykling er tilladt på alle hovedgader og lokale gader i hele byen, selv når der ikke findes en bestemt rute.

Regel 5 cykling - omfattende reference

Hvad er cyklereglerne? Du skal: holde begge hænder på styret, undtagen når du signalerer eller skifter gear. Hold begge fødder på pedalerne. Kør aldrig mere end to ajour, og kør i en enkelt fil på smalle eller travle veje eller når du kører rundt om sving. Ikke køre tæt bagud et andet køretøj.