Vigtigste > Cyklus > Hyde park cyklus - hvordan man opnår

Hyde park cyklus - hvordan man opnår

Kan du cykle i Hyde Park?

Hyde ParkFor det mestecyklusvenlige for hele det centrale Londonparker,Hyde Parkhar et par områder, hvorcyklinghilses velkommen.Cyklinger tilladt på Broad Walk, Palace Walk og Mount Walk. GrønParkere Cyklinger kun tilladt på Constitution Hill, som er den vej, der løber langsparkere.

Mig? Cykler i London? Ingen! Jeg dør. Du skal være sindssyg for at cykle i London. Jeg ville cykle, men der er for mange veje.

Jeg prøvede at cykle en gang, men der var en bus på tværs af gaden. Aargh! Hvad er der galt med disse mennesker? Cykling er god træning, det er gratis, det er sjovt, du kan ændre din rute, uanset hvad du vil, du kan parkere hvor som helst, det er normalt hurtigere end bussen, nogle gange hurtigere end røret, og alligevel er der cyklister i London af en eller anden grund stadig sjælden og mærkeligt Så hvorfor er cykling ikke normalt i London? Har det at gøre med den måde, vejene blev bygget på? Eller er det noget forankret i vores kultur? Eller er det en kompliceret og nuanceret blanding af begge, kombineret med nogle andre overraskende interessante faktorer, der tager cirka ti minutter at diskutere? ♫ ♫ ♫ Cykelinfrastrukturen i London har eksisteret længere, end du tror. Så tidligt som i 1930'erne, hvor næsten ingen kørte, vedtog de kloge byplanlæggere, at biler og cykler ikke skulle blandes.

Nye forstæder i Morden, Perivale og Romford blev forsynet med skinnende, brede, separate cykelbaner. Den første af sin art blev åbnet i 1934 af transportminister Leslie Hore-Belisha. Men de blev ikke rigtig brugt så meget.

På det tidspunkt hadede cykelgrupper disse såkaldte cykelstier. De var bange for, at de ville blive tvunget til at bruge dem og derefter blive forbudt fra normale gader. Det er præcis, hvad Leslie Hore-Belisha ønskede og sagde, at cyklister er 'de farligste mennesker på gaden i dag'.

Så en cykelrevolution kom aldrig. Men en ny revolution var lige rundt om hjørnet. Introduktion af den nye bil.

Tror du, at du ikke har råd til en bil? Takket være teknologien er den nye bil billigere end nogensinde. Du har råd til den nye bil. Med den nye bil kan du køre rundt i din nye bil - Kan du lide din nye bil? - Jeg elsker min nye bil. (humrer) (fortsætter med at le) Da biler blev mere overkommelige, blev gaderne mere travle.

Og derfor ændrede planlæggerne i 1960'erne i deres endelige visdom de eksisterende gader i London for at give mere plads til biler. Og cyklister blev helt glemt. Historisk Hyde Park Corner er blevet omdannet til en kæmpe uhyggelig rundkørsel, hvor hver bane er den forkerte bane, Elephant and Castle, Waterloo og Hammersmith. (Bilhorn) Westway blev bygget.

Blurgh! Og næsten alle cykelbaner i forstæderne forsvandt i 1930'erne. Nogle blev baner til biler og andre blev parkeringspladser. Ikke overraskende faldt antallet af cyklister i London i løbet af de næste årtier. * Crash - Oww !! Denne skræmmende artikel fra omkring 1984½, der forsøger at promovere cykling i London, tro det eller ej, viser, hvor forræderisk og forfærdeligt livet på to hjul var blevet.

Der var biler 1, cyklister døde. I mellemtiden i Europa besluttede byer som Amsterdam, der var ligeledes dødbringende i 1970'erne, veje til London for ikke at nævne nogle få døde børn at gøre noget modigt.

bmx træning

I løbet af de næste tre årtier blev de historiske gader fuldstændigt redesignet for at prioritere fodgængere og fodgængere. Biler er blevet forbudt fra nogle gader, og nye er adskilt, brede, uafbrudte, glatte cykelstier er blevet bygget i de baner, som folk plejede at køre. At dreje Amsterdam udad var ikke let og skete ikke natten over, men til sidst blev cykling den normale transportform.

Og det var biler, der måtte lære at vente på deres tur, komme ud af vejen og tage den lange omvej. Det betyder ikke, at hollænderne er cykelentusiaster. Det er lidt som at sige, at alle i Storbritannien er besat af støvsugere, bare fordi alle har en - I Holland - Holland! der er ingen cyklister i Holland.

Disse mennesker er lærere, læger, advokater, studerende, systemanalytikere, chartrede volumenvurderere og pornostjerner. Hvorfor skete det ikke i London? Det er faktisk svært at sige. Måske er det fordi vi briter altid har været for knyttet til vores biler.

volumen af ​​et cykeldæk

I 1980'erne var biler et statussymbol. Margaret Thatcher sagde som bekendt 'En mand over 30 år, der er i en bus, kan kalde sig fiasko.' Dette betød, at politikere og planlæggere, der ønskede at gøre cykling bedre altid gjorde det med deres hænder bundet bag ryggen.

De kunne ikke komme i vejen for vores smukke biler. En anden mulig årsag er den måde, London er blevet kørt på i så mange år. Efter at Thatcher afskaffede GLC i 1986, blev cykelinfrastruktur og lignende leveret af de 32 krigende bydele i London, så der var ingen til at foretage en byomspændende kulturændring.

Men det skulle ændre sig i 2000. For første gang havde London en konference og en direkte valgt borgmester med magt og budget til at tænke stort. Ken Livingstone * ribbit og den nyoprettede Transport for London, eller TfL tackle Londons kroniske overbelastning og gener, og de så, at cykling kunne spille en vigtig rolle.

Selvom det var sent, med den rigtige investering, havde London potentialet til at blive et cykelmekka ligesom Amsterdam. Alligevel det har det samme klima, det er fladt (for det meste), vejene er brede nok, og de fleste af ture i London er perfekt kørbare på mindre end 3 km.

Det var absolut gennemførligt. De måtte gøre det snart, og de var nødt til at gøre det nu. Næsten mere end 7 år senere stjal Ken Livingstone en idé fra Paris: Cycle Hire Scheme.

Overalt i det centrale London skal der oprettes dockingstationer med for tunge cykler og iøjnefaldende for at forsøge at stjæle. Og enhver med et bankkort og et par ben kunne leje dem mod et mindre gebyr. Det var først i 2010 for planen at komme i gang, at London havde en ny borgmester, hvis idé det var.

De gav programmet det vildledende, men mindeværdige og vedvarende kaldenavn 'Boris Bikes'. De blev et øjeblikkeligt hit, populære blandt lokale og rystende turister. De hjalp med til at fremme ideen om, at bycykling ikke kun er for Lycra-klædte entusiaster, men alle.

Med så mange nye rystende jiggles på vejen var det vigtigere end nogensinde, at London havde sikre veje at cykle i. Og det samme år kom borgmesterens modigste plan til dato: cykelovervejene. Dette var en ny speciel type pendlercykel-motorvej, der var tydeligt mærket over lange afstande og malet i lyseblå for at matche af Barclays, der sponsorerede det hele. Der var planlagt 12 cykelveje, der blev talt som timer på et ur, der stammer fra det centrale London.

Den første, der åbnede i 2010, var CS7, som gik over den underudnyttede Southwark Bridge, snegede sig omkring Elephant and Castle og fulgte den nordlige linje helt ned til Colliers Wood. Derefter kom CS2, som løb øst fra Aldgate gennem Whitechapel til den fremtidige olympiske park i Stratford. Men var disse superveje gode? Uh nej - selvom meget - AAAARGH !! AAARGH !! skønt det er meget godt skiltet og i en smuk blå skygge, var der ikke noget, der fysisk adskillede cyklister fra forbipasserende biler, busser og lastbiler.

Nogle gange stoppede den blå farve pludseligt, blev til en busbane eller fyldt med parkerede biler. Genert nye cyklister, de mennesker, som dette program designet til at føle sig trygge, følte sig slet ikke sikre. Endnu mere bekymrende var, at nye og selvsikre cyklister blev lullet i en falsk følelse af sikkerhed, da den blå maling slukkede, splat.

Venera Minachmetova, en 24-årig russisk forretningskvinde, blev dræbt af en lastbil ved den notorisk utilstrækkelige Bow Interchange, en af ​​fem cyklister, der døde på gaderne i hovedstaden på kun 2 uger for borgmesteren og TfL at stoppe med at dræbe cyklister. Et nærmere kig på de originale motorvejsdesign afslører, at de var farligt dårligt gennemtænkte. Ifølge dette kort skulle CS11 køre op ad den meget smalle Kilburn High Road.

Og hvor var det nøjagtigt? Planlægningen at gå? Så TfL gik tilbage til tegnebrættet og tog det mere alvorligt denne gang. Den næste generation af cykeloverveje fra 2013 var en massiv forbedring. Fysisk adskilt fra trafik med funktioner som dedikerede trafiklys og flydende busstoppesteder var disse ægte cykelstier, som hollænderne var værdige.

Var disse nye superveje en succes? F *** ja, cykling på disse ruter er steget med hele 60%. I myldretiden er 60% af alle ture på cykel. Der er endda cykelstop.

Det viser påviseligt, at når du bygger det, vil de komme. Fremskyndet af succesen med cykelvejene begyndte byen at gøre sig dum ved at cykle. Se! Torrington Place er lukket for biler vestpå.

Se! Bankkryds er kun busser og cykler på hverdage. Se her! Camden fylder sine gader med bæltedyr. ARMADILLOS! Vi begynder endda at rette vores 60'ers fejl ved at gøre tidligere store uhyggelige rundkørsler til meget mere sikre, omend forvirrende, udvendige, spørgsmålstegnformede kryds.

Buegang, elefant og slot, Waterloo, men ikke Hammersmith - det er for sent for Hammersmith. Så alle er glade eller er de? Cykelrevolutionen har fået kritik fra nogle grupper som (Game Show Summer) - Åh, uheld og du løber tør for tid.

olympiske kvinder cykler

Men du klarede dig meget godt. Du lavede historie, du lavede motorveje, du gik endda til Amsterdam. Men der er så meget mere at fortælle.

Kommer du tilbage til del 2? - Det gør jeg. - Fremragende! Vi ser frem til det, ikke? Vi ses efter pausen! pause ♫ ♫

Hvilke parker i London kan jeg cykle i?

Her er de fem bedste.
  1. RichmondParkere. Den største afLondons parkerer hovedstadens premierministercyklingdestination og besøges af tusinder af ryttere hver uge.
  2. Lee Valley VeloPark.
  3. BusketParkere.
  4. Regent'sParkere.
  5. HydeParkere.
tyve. 2017.

Kan du cykle i alle kongelige parker?

Cyklinger tilladtalleveje og nogle specielt udpegedecyklusruter inden forparker- den eneste undtagelse er Primrose Hill.

Har du lov til at cykle i Bushy Park?

Bushy Parkhar en lang afstandcyklusrute underskrevet gennemparkere(på stier til fælles brug og veje). De GrønneParkerehar en adskilt sti, der løber langs Constitution Hill og en sti til fælles brug bag Canada Gate.parker. TILcyklusbane leveres også under Admiralty Arch.

blodtryk for kvinder

Uanset om du er en nybegyndercyklist eller en erfaren professionel, laver vi alle fejl, og mens vi lærer bedst af de fejl, vi laver, føles det på dette tidspunkt aldrig som at gøre en indsats for at gøre dem til dig. Her er vores bedste cykelfejl. Vi tilgiver dig, fordi det er en simpel og almindelig fejl, du laver. Hvis du placerer din sadel for højt eller for lavt, kan det medføre tab af styrke og skade.

Der er nogle retningslinjer, som enhver rytter skal følge, når det kommer til sadelhøjden. Som en guide, med din hæl på pedalen, og når dit ben er helt nede på pedalen, skal det næsten være helt udstrakt, men ikke helt hvis dette ikke føles helt korrekt, kan du nemt ændre det indtil du er komfortabel med at ramme væggen eller 'bonking'

Lukker Hyde Park om natten?

Hyde Parkåbner fra 5:00 til og medmidnathele året rundt. Det er meget tilgængeligt med offentlig transport med et antal busstoppesteder omkringparkere.

Er det sikkert at gå gennem Kensington Gardens om natten?

1. Ad:gå igennemHyde Park/Kensington Gardens om natten. Perfektsikker. Der kører en vejigennemmidten, der går fra Royal Albert Hall til Lancaster Gate.

Kan du køre på Boris Bikes i Hyde Park?

Jadu kanmen meget afparkereer kun fodgænger, og cyklister er ikke tilladt. Ikke sikkerhvis du kanHentcykelvedparkere, tror det kan væreBoris cyklersom jeg så mange af dem rundt.

Er cykling tilladt i Greenwich Park?

Nyd encykluseller gå gennem dette storeparkerei London. Der er 180 hektar brede græsplæner, træer med alléer, frugtplantager og smukke haver. Denne cirkulære rute rundt omparkereer designet til vandrere, men du kancykluslangs Avenue og Blackheath Avenue gennemparkere.

Hvordan lejer jeg en Santander-cykel?

LejetilSantander Cyclei London

Du skal blot downloade voresSantanderCykler app, eller gå til en hvilken som helst dockingsterminal med dit bankkort, og tryk på skærmen for at komme i gang. Der er ingen grund til at booke -lejetilSantander Cycle, kør den, og returner den derefter til enhver dockingstation.

Er det sikkert at gå gennem Hyde Park om natten?

1. Ad:gå gennem Hyde Park/ Kensington Gardens vednat. Perfektsikker. Der kører en vejigennemmidten, der går fra Royal Albert Hall til Lancaster Gate.

Hvor er cykelstien i Hyde Park?

Du kan krydse Serpentine Bridge og vende tilbage på den anden side af søen til en dejlig let cirkulær cykeltur. Cykelstien strækker sig også til Kensington Gardens og passerer Serpentine Gallery og Kensington Palace inden den afsluttes ved Diana Memorial Garden nær Queensway undergrundsstation.

Er det sikkert at cykle i Hyde Park?

Hyde Park er en af ​​Londons største og smukkeste parker i byen. På en solskinsdag vil Londonboere strømme til parken for at nyde picnic, drinks, hurtige gåture, bootlejre og lidt frisk luft - men er det tilladt at cykle i Hyde Park? Hyde Park er venligere for cyklister end de andre kongelige parker omkring.

Er det let at komme til Hyde Park London?

At være flad gør det til en let tur! Da parken er i det centrale London, er det super nemt at få offentlig transport her. Jeg vil ikke anbefale at køre til parken, da den centrale Londons trafik og parkering kan være et mareridt. Hyde Park Corner, Knightsbridge, Queensway og Marble Arch er alle gode muligheder for at ankomme med metro.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Hjertesundt kød - almindelige spørgsmål

Hvilket kød er godt for hjertet? Begræns fede stykker kød. Oksekød, magert stykker og magert jorden rundt eller mørbrad. Kylling eller kalkunbryster og bud, uden skind, udbenet. Kylling eller kalkun, malet. Fisk, høj i omega-3, såsom sild, makrel, laks, ørred, tun. Indrefilet af svin, trimmet af fedt.Seitan.Tempeh.Tofu.16 июл. 2020 г.

Er frosne grøntsager sunde - mulige løsninger

Er frosne grøntsager lige så sunde som friske grøntsager? 'Frysning i' næringsstoffer Grøntsager snapfryses normalt meget hurtigt efter plukningen. Næringsstofferne 'frosses' ind under denne proces, hvilket betyder, at du ganske let kan have flere vitaminer i en frossen grøntsag end i den 'friske' modstykke. Men der er mere ved frugt og grøntsager end bare vitaminer. 13 maj 2017 г.

Sund julemiddag - hvordan man beslutter

Hvad er et godt måltid at spise til julemiddagen? 60 ikoniske julemiddagopskrifter, der udfylder hele menuen på 60. Bagt skinke med brunt sukkerglasur. af 60. Perfekt Prime Rib. af 60. Cranberry Brie Bites. af 60. Oksefilet. af 60. Pull-Apart juletræ. af 60. Ristede rosenkål. af 60. Bedste glasurerede spiral skinke nogensinde. af 60. Roast Beef.

Laveste sukker frugt og grøntsager - praktiske løsninger

Hvilken frugt har den mindste mængde sukker? Frugter med lavt sukkerindhold inkluderer: Jordbær. Jordbær er ligesom mange andre bær ofte fiberrige og indeholder meget lidt sukker. Ferskner. Selvom de smager sødt, indeholder en mellemstor fersken kun omkring 13 g sukker. Citroner og limefrugter. Honningmelon. appelsiner. Grapefrugt. Avocados.

Er luft stegning sundt - løsninger på problemerne

Hvorfor er frityrgryder dårlige for dig? Mens luftfrysere reducerer sandsynligheden for acrylamiddannelse, kan der stadig dannes andre potentielt skadelige forbindelser. Ikke kun risikerer luft stegning stadig at skabe acrylamider, men polycykliske aromatiske kulbrinter og heterocykliske aminer kan skyldes al varm opvarmning med kød. Apr 2, 2019

Ti fødevarer, du aldrig bør spise - Komplet vejledning

Hvad er de 7 fødevarer, der skal undgås? De uberørbare: 7 fødevarer, der skal undgås for enhver pris Forarbejdet delikatesser. Ramen nudler. Donuts. biograf popcorn. Rå østers. Sukker-sødet frugtsaft. Jordnøddesmør med reduceret fedt. 22.08.2019