Vigtigste > Cyklus > Parkcyklus - brugbare løsninger

Parkcyklus - brugbare løsninger

Hvor fremstilles parkcykler?

Sherwood Park, Canada





Åh syg, i dag kører vi på BCPOV på julemandens cykelpark? Jeg joke ikke. Som mange af kanalens abonnenter ved, er min kone og jeg på en massiv biltur over Nordamerika. Efter at have kørt helt øst til Quebec helt syd til Florida ramte vi endelig vestkysten.

Vi kom ud af Arizona og ankom til San Bernardino-bjergene uden for Los Angeles. Vi kom til at køre et sted kaldet Skypark, som ligger øverst på bjerget. Faktisk er dette sted som ingen anden cykelpark, jeg nogensinde har besøgt.

Først og fremmest er det en juleforlystelsespark. Komplet med bygninger i europæisk stil, et tog, besøg med julemanden og hans bror og hans brors kone og hvem de mennesker også er. Under alle omstændigheder forstår du, hvad der betyder noget.



Det er en juledag året rundt med alle de tegn, der følger med. Men som det viser sig, er ejerne af parken også mountainbikere og har besluttet at inkludere mountainbiking med andre attraktioner. Og selvom det er øverst? et meget stort bjerg, parken er kun omkring 380 fod høj.

Og for $ 49 for et dagspas kan du muligvis finde en slags stolelift eller shuttle der venter på dig her. Nå, du tager fejl, men hej, da det 350 fods Spider Mountain i Texas viste, at du ikke har brug for en enorm højdeforøgelse for at have det sjovt. Så hvorfor skulle du have brug for en stolelift? Drejning ved Skypark startede godt.

Da vi mødtes med Tony fra YouTube-kanalen, Outsider MTB. Men hans første påstand om berømmelse var faktisk ikke YouTube. Nogle af jer kender ham måske fra hans tidlige dage som pro-skater i slutningen af ​​90'erne og begyndelsen af ​​2000'erne.



Vi får også følgeskab af Alan fra MTB Alanand, hans kone Kelly. Alle disse fyre er lokale i området. Så det er dejligt at have hende med os for at vise os stierne.

Jeg nævnte tidligere, at der ikke er nogen elevator her. Og mens det er lidt skuffende, er pedalen ret afslappet, hvad er det? perfekt, da jeg planlægger at tage så mange omgange som muligt i dag. Da vi begav os, går det op for mig, hvor dejligt at være tilbage i de høje fyrretræer.

Vi har brugt de sidste par uger på at ride på ørkenstier. Og mens ørkenridning er sjovt og interessant, føles det at køre gennem disse høje træer på denne øde jord som et hjem for mig på stigningen, men der er en tynd udfordring ved kanten af ​​stien. Hvem kan ikke modstå en tynd? Åh gud.



Det er en tynd røv. I den første runde beslutter vi at tage en sti kaldet Arrow, der er opkaldt efter Skyparks hund, fyldt med funktioner. Bogstaveligt talt hvert par sekunder er der noget nyt at ramme. (Forfriskende musik) (forfriskende musik) (forfriskende musik) (forfriskende musik) (forfriskende musik) (forfriskende musik) (forfriskende musik) (forfriskende musik) Åh, syg. (livlig musik) whoa. (livlige musik) (livlige musik) (livlige musik) Så mange bøjler. (griner) (forfriskende musik) - Undskyld.

Her har vi en dobbelt - okay. (styrkende musik) Jeg får det næste gang. (forfriskende musik) (forfriskende musik) (forfriskende musik) Jeg elsker det, når de pakker så mange funktioner i et enkelt spor.

hvad sker der, når du bliver bange

Det minder mig virkelig om Cat's Pawat Highland Bike Park i New Hampshire. Okay, nu forstår jeg, hvorfor du kan komme væk med $ 50. (griner) Men pil er ikke det eneste spor, der er fyldt med funktioner.

Åh gud. - Fortsæt. - Kom lidt længere denne gang.

Vores næste spor, Comet, er noget folk enten vil elske eller hade. Og det er fordi den er fuld af skinnies. Åh.

Skinny. (griner) - Ja, fyr. - Hvis det er der, skal jeg køre på det.

Hans Ewok-landsby her. Personligt kan jeg godt lide at køre på dem, men det kan have noget at gøre med mine hjemmestier på Vancouver nordkyst. Hvor stigen bro blev opfundet.

De blev populære, når mountainbikes var korte, og styrevinklerne var stejle, så de kører langsomt. Og da dagens enduro-cykler er lange og glatte, leger de bare ikke så godt med dem. Og i en verden, hvor mountainbiking bliver hurtigere og hurtigere, kan jeg forstå, hvorfor skinnies ikke længere er så populære.

Men jeg nyder stadig udfordringen. Åh Gud, det er sejt, syg, sødt. Åh, det er en janky - ja.

Der er også fyren. - Lad mig kontrollere det hurtigt. Åh, du har to muligheder.

Det er en smuk klassisk nordkyst. Ja. Det sjove er, at Comet ikke er det eneste spor med skinnies på bjerget.

cykler med store dæk

Åh gud. Og med min insistering på at gøre hvert spor i parken i dag, trak jeg vores noget uinteresserede besætning ned fra Naughty eller Nice. Åh.

Der er allerede træ. Men dette spor har noget, der virkelig er sjældent i mountainbiking i disse dage. Svajen.

Åh gud. Jeg fik det, og det hoppede stadig fra det øjeblik, Tony gik over det. Det syntes at være en byrde for både styrende organer og forsikringsselskaber.

Disse funktioner vippes, når du kører over dem. - Større. - Åh, trapper.

Åh gud. Åh gud. Åh gud.

Åh gud. Når det fortsætter, er hele den nederste del af stien stort set bare en enorm, slank. Åh, det er virkelig tyndt.

Åh gud. Åh gud. Åh gud.

Medmindre Yuka ikke vidste det. (Skrig) Disse forsikringsselskaber kan have ret. Gå tilbage ovenpå.

Ja. Åh. Front vasket, og jeg tror, ​​du sandsynligvis bliver nødt til at hoppe derhen. - Ja. - Det er tid til at tage det mest populære spor i parken.

Aldrig land. Neverland er til Skypark ligesom A-linjen er for Whistler. Det er mange spring og det er meget sjovt.

Whew. Syg. Yoy.

Rad. Puh. (grynt) flyver ikke hurtigt væk.

Poof, syg, poof, poof, åh gud - ja kammerat. - Ja. (grynt) Jeg gør det ikke lige nu.

Åh, det er kurvet. Phew Det var bare min første omgang på Neverland. Men det var bestemt ikke min sidste.

Ja dette sted er godt. - Ja - Ikke meget nedetid på stien, ved du det? Absolut. Men du ved, Neverland kan have mange spring, men ingen af ​​dem er de største i parken Parkby the Village kaldes Session Jump.

Og denne er den største i parken. Det er et one-hit vidunder lavet kun til sessioner. Det er her folk hænger ud og øver deres springevner.

Jeg må sige, det fungerer rigtig godt. Pump bare denne rulle ind i din læbe. Og det sender dig perfekt ind i overgangen.

Jeg forstod det temmelig dybt dengang - ja. Det var det bedste. Så hvad tænkte jeg til sidst på Skypark? Nå må jeg sige, det var en temmelig dejlig overraskelse.

For at være helt ærlig havde jeg aldrig hørt om det, før Tony og Alan nævnte, at det lød som et dejligt sted. Så vi besluttede at prøve det. For folk, der bor i LA, er fyrreskove vanskelige at komme forbi.

Men bare kør til toppen af ​​San Bernardino-bjergene, og du har en fyrreskov? Selv denne fyr fra BC følte sig hjemme der. Alt i Skypark er virkelig pænt bygget og monteret perfekt. Der er interessante, seje funktioner overalt.

Men indgangsgebyret på $ 49 er lidt stejl, især når cykelparker med stolelifte som Highland eller Spider, koster bjerget den samme pris. Og da mange turister kommer og er klar til at betale $ 49 bare for julemandens landsby. Jeg kan tage gætteriet ud af ledelsen, når det kommer til prisfastsættelse.

Når det er sagt, er årskortet ret konkurrencedygtigt på $ 299. Og jeg tror, ​​det er det, det meste mountainbikerne her kører for. Som altid tak for at se og forblive knust.

Hvilke parker i London kan du cykle i?

Vi er et familiedrevetcykelmærke fra SherwoodParkere, Canada.

Mig? Cykler i London? Ingen! Jeg dør. Du skal være sindssyg for at cykle i London. Jeg ville cykle, men der er for mange veje.

Jeg prøvede at cykle en gang, men der var en bus på tværs af gaden. Aargh! Hvad er der galt med disse mennesker? Cykling er god træning, det er gratis, det er sjovt, du kan ændre din rute, uanset hvad du vil, du kan parkere hvor som helst, det er normalt hurtigere end bussen, nogle gange hurtigere end røret, og alligevel er der cyklister i London af en eller anden grund stadig sjælden og mærkeligt Så hvorfor er cykling ikke normalt i London? Har det at gøre med den måde, vejene blev bygget på? Eller er det noget forankret i vores kultur? Eller er det en kompliceret og nuanceret blanding af begge, kombineret med nogle andre overraskende interessante faktorer, der tager cirka ti minutter at diskutere? ♫ ♫ ♫ Cykelinfrastrukturen i London har eksisteret længere, end du tror. Så tidligt som i 1930'erne, hvor næsten ingen kørte, vedtog de kloge byplanlæggere, at biler og cykler ikke skulle blandes.

Nye forstæder i Morden, Perivale og Romford blev oprettet med skinnende, brede, separate cykelbaner. Den første af sin art blev åbnet i 1934 af transportminister Leslie Hore-Belisha. Men de blev ikke rigtig brugt så meget.

Cykelgrupper hadede disse såkaldte cykelstier dengang. De var bange for, at de ville blive tvunget til at bruge dem og derefter blive forbudt fra normale gader. Dette er præcis, hvad Leslie Hore-Belisha ønskede og sagde, at cyklister er 'de farligste mennesker på gaden i dag'.

Så en cyklerevolution kom aldrig. Men en ny revolution var lige rundt om hjørnet. Introduktion af den nye bil.

Tror du ikke, du har råd til en bil? Takket være teknologien er den nye bil billigere end nogensinde. Du har råd til den nye bil. Med den nye bil kan du køre rundt i din nye bil - Kan du lide din nye bil? - Jeg elsker min nye bil. (humrer) (holder latter) Efterhånden som bilerne blev mere overkommelige, blev gaderne mere overfyldte.

Og derfor ændrede planlæggerne i 1960'erne i deres endelige visdom de eksisterende gader i London for at give mere plads til biler. Og cyklister blev helt glemt. Historisk Hyde Park Corner er blevet omdannet til en kæmpe uhyggelig rundkørsel, hvor hver bane er den forkerte bane, Elephant and Castle, Waterloo og Hammersmith. (Bilhorn) Westway blev bygget.

Blurgh! Og næsten alle cykelbaner i 1930'erne forstæder forsvandt. Nogle blev baner til biler og andre blev parkeringspladser. Ikke overraskende faldt antallet af cyklister i London i løbet af de næste årtier. * Crash - Oww !! Denne skræmmende artikel fra omkring 1984½, der forsøger at promovere cykling i London, tro det eller ej, viser, hvor forræderisk og forfærdeligt livet på to hjul var blevet.

Der var biler 1, cyklister døde. I mellemtiden i Europa besluttede byer som Amsterdam, der var ligeledes dødbringende i 1970'erne, veje til London for ikke at nævne nogle få døde børn at gøre noget modigt.

trek brændstof ex anmeldelse

I løbet af de næste tre årtier blev de historiske gader fuldstændigt redesignet for at prioritere fodgængere og pedalister. Biler er blevet forbudt fra nogle gader, og nye er adskilt, brede, uafbrudte, glatte cykelbaner er blevet bygget i de baner, som folk plejede at køre. At dreje Amsterdam udad var ikke let og skete ikke natten over, men til sidst blev cykling den normale transportform.

Og det var biler, der måtte lære at vente på deres tur, komme ud af vejen og tage den lange omvej. Det betyder ikke, at hollænderne er cykelentusiaster. Det er lidt som at sige, at alle i Storbritannien er besat af støvsugere, bare fordi alle har en - I Holland - Holland! der er ingen cyklister i Holland.

Disse mennesker er lærere, læger, advokater, studerende, systemanalytikere, chartrede volumenvurderere og pornostjerner. Hvorfor skete det ikke i London? Det er faktisk svært at sige. Måske er det fordi vi briter altid har været for knyttet til vores biler.

I 1980'erne var biler et statussymbol. Margaret Thatcher sagde som bekendt 'En mand over 30 år, der er i en bus, kan kalde sig fiasko.' Dette betød, at politikere og planlæggere, der ønskede at gøre cykling bedre altid gjorde det med deres hænder bundet bag ryggen.

De kunne ikke komme i vejen for vores smukke biler. En anden mulig årsag er den måde, London er blevet kørt på i så mange år. Efter at Thatcher afskaffede GLC i 1986, blev cykelinfrastruktur og lignende leveret af de 32 krigende bydele i London, så der var ingen, der kunne skabe en byomfattende kulturændring.

Men det skulle ændre sig i 2000. For første gang havde London en konference og en direkte valgt borgmester med magt og budget til at tænke stort. Ken Livingstone * ribbit og den nyoprettede Transport for London eller TfL tackle Londons kroniske overbelastning og gener, og de så, at cykling kunne spille en vigtig rolle.

Selvom det var sent, med den rigtige investering, havde London potentialet til at blive et cykelmekka ligesom Amsterdam. Alligevel det har det samme klima, det er fladt (for det meste), vejene er brede nok, og de fleste af ture i London kan køres perfekt på mindre end 3 km.

Det var absolut gennemførligt. De måtte gøre det snart, og de var nødt til at gøre det nu. Næsten mere end 7 år senere stjal Ken Livingstone en idé fra Paris: Cycle Hire Scheme.

Overalt i det centrale London skal der oprettes dockingstationer med for tunge cykler og iøjnefaldende for at forsøge at stjæle. Og enhver med et bankkort og et par ben kunne leje dem mod et mindre gebyr. Det var først i 2010 for planen at komme i gang, at London havde en ny borgmester, hvis idé det var.

De gav programmet det vildledende, men mindeværdige og vedvarende kaldenavn 'Boris Bikes'. De blev et øjeblikkeligt hit, populære blandt lokale og rystende turister. De hjalp med til at fremme ideen om, at bycykling ikke kun er for Lycra-klædte entusiaster, men alle.

Med så mange nye rystende jiggles på vejen var det vigtigere end nogensinde, at London havde sikre veje at cykle i. Og det samme år kom borgmesterens modigste plan til dato: cykelovervejene. Dette var en ny speciel pendlercykel-motorvej, der var tydeligt mærket over lange afstande og malet i lyseblå for at matche af Barclays, der sponsorerede det hele.

Der var planlagt 12 motorvejsveje, der blev talt som timer på et ur, der går ud fra centrum af London. Den første, der åbnede i 2010, var CS7, som gik over den underudnyttede Southwark Bridge, snegede sig omkring Elephant and Castle og fulgte den nordlige linje helt ned til Colliers Wood. Derefter kom CS2, som løb øst fra Aldgate gennem Whitechapel til den fremtidige olympiske park i Stratford.

Men var disse superveje gode? Uh nej - skønt meget - AAAARGH !! AAARGH !! skønt det er meget godt skiltet og i en smuk blå skygge, var der ikke noget, der adskiller cyklister fysisk fra forbipasserende biler, busser og lastbiler.

Nogle gange stoppede den blå farve pludseligt, blev til en busbane eller fyldt med parkerede biler. Genert nye cyklister, de mennesker, der blev udviklet til at føle sig sikre gennem dette program, følte sig slet ikke sikre. Endnu mere bekymrende var, at nye og selvsikre cyklister blev lullet i en falsk følelse af sikkerhed, da den blå maling slukkede, splat.

Venera Minachmetova, en 24-årig russisk forretningskvinde, blev dræbt af en lastbil ved den notorisk utilstrækkelige Bow Interchange, en af ​​fem cyklister, der døde på gaderne i hovedstaden på kun 2 uger for borgmesteren og TfL at stoppe med at dræbe cyklister. Et nærmere kig på de originale motorvejsdesign afslører, at de var farligt dårligt gennemtænkte. Ifølge dette kort skulle CS11 køre op ad den meget smalle Kilburn High Road.

Og hvor var det nøjagtigt? Planlægningen at gå? Så TfL gik tilbage til tegnebrættet og tog det denne gang mere alvorligt. Den næste generation af motorvejs cykler fra 2013 var en massiv forbedring. Fysisk adskilt fra trafik med funktioner som dedikerede trafiklys og flydende busstoppesteder var disse ægte cykelstier, som hollænderne var værdige.

gaver til mountainbikere

Var disse nye motorveje en succes? F *** ja! Cykling på disse ruter er steget med hele 60%. I myldretiden er 60% af alle ture på cykel. Der er endda cykelstop.

Det viser påviseligt, at når du bygger det, vil de komme. Fremskyndet af succesen med cykelvejene begyndte byen at gøre sig dum ved at cykle. Se! Torrington Place er lukket for biler, der kører vestpå.

Se! Bankkryds er kun busser og cykler på hverdage. Se her! Camden fylder sine gader med bæltedyr. ARMADILLOS! Vi begynder endda at rette vores 60'ers fejl ved at gøre tidligere store uhyggelige rundkørsler til meget mere sikre, omend forvirrende, tovejs spørgsmålstegnformede kryds. det er for sent for Hammersmith.

Så alle er glade eller er det de? Cykelrevolutionen har modtaget kritik fra nogle grupper som gjorde det meget godt.

Du lavede historie, du lavede motorveje, du gik endda til Amsterdam. Men der er så meget mere at fortælle. Kommer du tilbage til del 2? - Det gør jeg. - Fremragende! Vi ser frem til det, ikke? Vi ses efter pausen! pause ♫ ♫

Hvad er typerne af cyklus?

Her er de fem bedste.
  1. RichmondParkere. Den største afLondons parkerer hovedstadens premierministercyklingdestination og besøges af tusinder af ryttere hver uge.
  2. Lee Valley VeloPark.
  3. BusketParkere.
  4. Regent'sParkere.
  5. HydeParkere.
tyve. 2017.

Du har besluttet at købe din første landevejscykel, forbløffende har du taget dit første skridt ind i en meget større verden, men at købe din første cykel kan føles lidt overvældende og forvirrende, da de ser ud til at være mange forskellige typer lavet af forskellige materialer med forskellige komponenter pass, så vi er i denne artikel-artikel, jeg vil give dig en praktisk guide og fortælle dig præcis, hvad du skal se efter, og hvad forskellene er, jeg er virkelig lidenskabelig for cykling, så alt, hvad der får flere mennesker på cyklen og den lidenskab hele bedre Splits. Derfor slog vi os sammen med Decathlon, de har en rigtig omfattende cykel med mange forskellige funktioner, og de har også god værdi for pengene, hvilket betyder, at dette er det ideelle sted for mig at vise dig alt, hvad du kan gøre, og jeg har også brug for en ny kitesurf-drage plus en tanke, der dræber to fugle i en sten. Den første ting, du skal vide, er, hvor mange penge du vil bruge, men hvor mange penge skal du bruge godt, der er ikke noget rigtigt svar um på det spørgsmål, når det kommer til at købe en cykel, men hvad du kan vide er så højt kvalitetsstartcykler starter normalt omkring 260 oro eller £ 250 som denne, og når du fortsætter med jo flere penge, er rammerne normalt lettere og stivere, og komponenterne på disse rammer er lettere og mere sofistikerede til omkring 600 euro, du kan få en masse cykelfrygt penge, typisk noget m med en aluminiumsramme nogle gode indgangskomponenter, da måske endda skivebremser og cykler med denne slags udstyr er utroligt dygtige, kan du helt sikkert vide, at bjerge eller alper måske du og kører et par løb på en cykel med denne form for spektrum, jeg ved, at fordi der er alle de ting, jeg gjorde på min første landevejscykel, vil jeg anbefale, at du ikke bruger alle dine penge på cyklen alene, budget på alle det væsentlige tilbehør som sko og pedaler, tøj og alt, hvad du først skal overveje, når du vælger din cykel, komponenterne, der er fastgjort til den, er fra samlebetegnelsen for bremser, og gearskiftet er gruppen, nu er der forskellige producenter af gruppesæt Campagnolo , SRAM-mikrochip og måske den mest berømte Shimano, der kommer ind uanset mærkegruppens sæt Hierarkier eller niveau op, når du flytter gruppehierarkierne op, de bliver dyrere, og komponenterne bliver lettere, du får normalt flere gear mere funktionalitet, de er lavet af mere eksotiske materialer og skiftende gear vil også være jævnere nu entry level cykler og entry level road bikes leveres normalt med gruppesæt, der er lavere i hierarkiet, fremragende eksempel dette er Shimano Sora, som er et Shimano gruppesæt i anden klasse og ofte findes på cykler omkring £ 500,00; Shimano Sora kunne være lavere i gruppets hierarki.

Vi lader ikke det forhindre dig i at være en nybegynder eller en startcykel, der er helt perfekt. Min første tur. Bike havde Shimano til at gå op, og jeg skrev det bjerge i mig eller Carall om det sted, jeg selv kørte det et par løb, men en af ​​de ting, man skal huske på, er gruppens gearforhold. Denne cykel har en 1132 kassette på bagsiden , hvad jeg vil anbefale til din første landevejscykel Årsagen er, at dette 32-tandhjul på bagsiden af ​​kassetten er virkelig nyttigt til bakker.

Dette betyder, at ved at vride dine ben mere, kan du få en højere kadence, og det vil kun gøre bakker snappier. Dette er i modsætning til nogle cykler, der kommer med en lidt hårdere kassette: 28 vær opmærksom, og kædesættet har også forskellige størrelser af kæderinge, hvad jeg vil anbefale til din første landevejscykel er et kompakt kædesæt med en 50:34 som vi have det her, og af samme grund vil jeg anbefale 32'erne, backit gør bare bakkerne lidt lettere, hvis du er nybegynder. Simpelthen hvis du er en nybegyndercykling og vil have gear, der kan hjælpe dig med at klatre op i bakker, du ønsker, større bageste og mindre bageste ntas nævnte bremser er også en del af gruppen, og i det hele taget er der to forskellige typer fælgbremser eller som du kan se på denne cykel skivebremser, og disse bremser koster lidt mere end fælgbremser, men hvad hvis du bor eller vil køre i et kuperet område? i bjergrigt terræn vil jeg sige, at de er en ekstra indsats værd, fordi de tilbyder betydeligt kraftigere bremser, som er mere ensartede især under våde forhold og generelt bare har bedre kontrol.

Jeg må understrege, at fælgbremserne, der bruger dem, er helt passende, skal vinde Tour de France i 100 år, og de har fordelen af ​​at være lidt lettere end disse bremser, da det materiale, rammen er lavet af, har en massiv indvirkning på den samlede kørekvalitet på cyklen med de mest populære materialer Aluminium, stål og kulfiber fra omkring 250 til 1.000 pund euro og dollars, de fleste af de cykler, du kan finde, er lavet af aluminiumslegeringer, og det er fantastisk, fordi aluminium er et meget alsidigt materiale det er let t godt forhold mellem styrke og vægt, det er derfor, når det bruges i luftfart, det også er meget korrosionsbestandigt og kan fremstilles til en meget lavere pris end kulfiber, hvilket betyder, at cyklerne kan blive over tusind euro mere overkommelige . Du begynder at se kulfibercykler på indgangsniveau som disse vanreisel edr 105 eller sang Sang, som de siger foran, hvor vi er lige nu. Kulfiber er normalt lettere og stivere end aluminium og stål for en bedre kørekvalitet kulfiber er et fantastisk materiale til fremstilling af cykler, men hvis dit budget ikke er fuldt kulfiber, skal du ikke bekymre dig, min første landevejscykel var aluminium, men en god funktion er en aluminiumcykel med en på den Kulfibergaffel dette reducerer vægten dette gør gaffelen meget stivere og det reducerer også vejvibrationer og summende gennem styret vælger et velrenommeret mærke på denne måde, du ved, at rammen er designet korrekt og testet og har også en solid garanti ender ved rammen, der er værd at se efter, er dækafstand, jo mere desto bedre vil jeg sige, da dette giver dig større alsidighed.

Du kan montere bredere dæk, hvis du vil, hvis du kan lide omstrejfede veje og har et lille eventyr, kan du tilføje ting som mudderbeskyttere, bagagerammer og en lang række andet tilbehør, og en sidste detalje på rammen er bundbeslaget - disse er lejer, hvor kædesættet på hver cykel med en ydre leje i et gevind med indre leje får bonuspoint i min bog, fordi disse har tendens til at kræve mindre vedligeholdelse og vare længere. Jeg fortæller dig nu om Imean-hjul som en slags nøglekomponent på hver cykel, nu kommer entry-level cykler normalt med entry-level hjul, fordi det er den mest populære komponent, som cyklister opgraderer lavere ned på linjen. De kommer mere ind i sporten og bytter dem normalt ud til noget, der er lettere, stivere og måske mere aerodynamisk, men med disse forbedrede ydeevneområder på løbehjulene tilføjes omkostninger og derfor holder de De lave priser eller cykler på indgangsniveau leveres med en enklere hjul, men hvis du leder efter de hjul, din cykel leder efter med det, jeg foreslår, et rigtig højt røgnummer, da dette hjælper med at gøre hjulet stærkere og mere robust. Jeg vil også foreslå, at du ser på fælgbredden.

Ideelt set vil du have fælge, der er mere velegnede til bredere dæk, så en lidt bredere fælgbredde som 25 mm eller 28 mm dæk giver lidt mere komfort, lidt mere greb, og de har også lidt lavere rullemodstand, hvilket betyder at du kan køre det samme hastighed med lidt mindre indsats. Nu vil jeg give dig nogle andre hurtige oplysninger, du har brug for at vide, når du køber din første landevejscykel. Racercykler er designet til at blive brugt med polstrede shorts, hvilket betyder, at det er normalt for dem at føle sig ubehagelige uden polstrede shorts, og sadelkomforten er også meget personlig, så det er normalt for ryttere at ændre ting ofte.

De fleste racercykler kommer ikke med pedaler, selvom nogle low-end cykler leveres med et fladt pedalshow. Hvis du har lange forlystelser eller laver EOBs-sport, anbefaler vi at opgradere nogle clipsløse pedaler og sko, da de lader dig glide ned og trække pedalen op for at gøre dig lidt mere effektiv, du kan også få kvindespecifikke cykler, vip venligst for at have den samme ramme, men forskellige kontaktpunkter for at imødekomme de anatomiske forskelle mellem kønnene og lidt kortere krumtap, men dette er ikke strengt nødvendigt. Vi anbefaler, at du går efter det, der er mest behageligt for dig off-road, lettere gear, du kan se det massive tandhjul på kassetten her og skivebremser, og det betyder, at du i det væsentlige har en cykel med racerstyr, der er meget hurtigere på vejen end en mountainbike, men kan også køre på grus eller brudeudskrabninger, som du ikke ønsker at gøre på en standardcykel, er fantastisk til folk i blandet terræn på udkig efter eventyr, måske pakke et par cykler eller måske bare en pendler der ikke bare ønsker at blive på vejen.

Du kan også bytte de gamle dæk ud til nogle tynde, glatte roadones, og du har i det væsentlige en vejcykel, jeg er en stor fan af denne race af cykel, en gruscykel på grundniveau er tilgængelig for omkring fem hundrede pund eller seks hundrede euro Jeg nød denne artikel og fandt den informativ, og vær venlig at give os en like og en følg, og nu har du besluttet dig for den cykel, du vil have heldigvis har vi artikler om dette og et ton af andet virkelig nyttigt nybegynderindhold. Jeg skal hjem nu og lege med mine legetøj

Hvilken cyklus er bedst for begyndere?

Typer af cykler: Det ultimativeCykelKøbsvejledning
  • Vejcykler: Veje.
  • bjergcykler: Off-road.
  • Hybrid / pendlercykler: Lidt af alt.
  • Cyclocrosscykler: Lidt af alt, men med en vejcykelføle.
  • Foldecykler: Pendling, fritid eller turné for den korte plads.

Er Park Tool et godt brand?

Park-værktøjerer smukkegodt, men bestemt ikke altiddet bedste(se andre kommentarer for eksempler). Nogle af deres ting er virkeliggodt, nogle bare OK. Men efter min erfaring er ingen af ​​dem dårlige, så jeg har ikke noget imod at bruge lidt mere på enværktøjsom jeg ved vil vare og ikke suge.26. 2008.

Er parkcykelværktøj fremstillet i USA?

Paul, Minnesota. Det er tilstrækkeligt at sige, vi var ret imponerede. Mens de fleste fremstillingsvirksomheder i disse dage outsourcer al deres produktion i udlandet,Parkereproducerer stadig det meste af sinværktøjer85 procent for at være nøjagtig i sin 45.000 kvadratmeter store facilitet.

Er cykling tilladt i Bushy Park?

Enhver, uanset deres evne eller mobilitet, kan blive encyklistved hjælp af en specialcyklusog ved hjælp af en 'pilot', der måske er en plejeperson, en ven, et familiemedlem eller en ledsagerCyklingfrivillig.

Har du lov til at cykle i Hyde Park?

Hyde ParkFor det mestecyklusvenlige for hele det centrale Londonparker,Hyde Parkhar et par områder, hvorcyklinghilses velkommen.Cyklingertilladtpå Broad Walk, Palace Walk og Mount Walk. GrønParkere Cyklinger kuntilladtpå Constitution Hill, som er den vej, der løber ved siden afparkere.

Er 30 minutters cykling om dagen nok?

Cyklingøger din udholdenhed til og fracykel

Træner påcykelfor mindst30 minuttertildagvil opbygge din kardiovaskulære og muskulære udholdenhed. Ved at gøre en konstant indsats vil du bemærke en forbedring af din aerobe kapacitet, så du kancykellængere eller på mere intense forlystelser.

Er cykling bedre end løb?

Antallet af kalorier, du forbrænder i en af ​​øvelserne, afhænger af intensiteten og længden af ​​tiden. Generelt,kørerforbrænder flere kalorierend cyklingfordi det bruger flere muskler. Imidlertid,cyklinger blidere på kroppen, og du kan muligvis gøre det længereellerhurtigereenddu kanløb.

fixie dæktryk

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Fordele ved elektriske cykler - enkle svar på spørgsmål

Hvad er fordelene ved en elektrisk cykel? E-cykler bruger genopladelige batterier, der kan køre op til 25 til 45 km / t, meget hurtigere end de fleste mennesker ville cykle, hvilket får dig til din destination hurtigere og i bedre form. Kort sagt tilbyder de billige, energieffektive og emissionsfri transport, som også har fysiske og sundhedsmæssige fordele.

Victorian cykel - handlingsorienterede løsninger

Hvornår blev cyklen opfundet i viktoriansk tid? Cyklen blev opfundet i 1880'erne. Den originale cykel havde det store hjul foran og det mindre hjul bagpå. Efter et par års debat besluttede de, at kvinder skulle køre på trehjulede cykler i stedet for den almindelige tohjulede cykel.

Sådan gør du et cykelsæde mere behageligt - hvordan man håndterer det

Hvorfor er cykelsæder så ubehagelige? Sadelproblemer er af to forskellige typer: Ubehag som følge af pres på sitzbenene. Af disse cyklister med rumpesmerter skyldtes ca. 70% af ubehaget tryk på vævet på siddebenene. Over tid kan trykket resultere i et øm, der ligner et sengesår.

Kæmpe cykelhjul - hvordan beslutter du dig?

Hvad er den største cykelhjulstørrelse? De fleste voksne mountainbikes bruger 26 tommer hjul. Mindre mountainbikes for unge bruger 24 tommer hjul. De større 700C (29 tommer) hjul har nydt en vis popularitet blandt off-road cykelfabrikanter.

Cykler farve - brugbare løsninger

Hvad er den bedste farve til en cykel? En af de bedste måder at være sikker på din cykel er at bære en lys farve, der skiller sig ud mod det sorte og grå på vejen. Måske er cykler og hjelme sorte, så du kan virkelig blande dig, hvis du vælger det forkerte tøj. Når man leder efter de lyseste muligheder, sætter mange mennesker sig på orange. 2019.

Jenson USA cykler - Komplet manual

Hvilket mærke af cykler fremstilles i USA? TopanbefalingerBedste cyklerBedste for: Chumba USA URSA Major Titanium 1.0Fedt dækcykelIntense cyklerDownhill Racing BikeTurner Cyclosis 2.0Cyclocross Racer BikeRock Hummer Team TIG Singlespeed CykelSingle Speed ​​Bike