Skræddersyet cykling - hvordan man løser
Hvilken størrelse er en 3t Exploro?
I henhold til GravelPlus-standarden blevUdforskekan enten passe til et 650b- eller 700c-hjul. Med førstnævnte har du frihøjde på op til 54 mm dæk, hvilket er 2,1 tommer, hvis vi ser på mountainbike-dæk, og 40 mm er den angivne grænse for 700c fælge.
Dette er 3T Exploro, i fuld bikepacking regalia, nu har jeg kun brugt det til at køre rundt i Skotlands nordkyst 500 på bare tre dage. Der er nu en fuld artikel om dette eventyr på GCN-kanalen, men i denne artikel skal jeg tale om cyklen og hvad der er i disse Apidura-tasker. Dette er holdversionen af 3T Exploro, hvis du husker det, var jeg heldig nok til at køre i limited edition-versionen på min første bikepacking-tur til Marokko sidste år.
Forskellen mellem de to er i den anvendte kulfiber og lay-up, og det betyder, at den har en vægtstraf på 190 gram for rammen og gaffelen, men det er en meget billigere ramme. alt er det samme. Geometrien er den samme, udseendet og formen er også den samme.
Og udseendet, jeg tror du er enig, er meget særpræg. Det enorme nedrør derovre, designet aerodynamisk, men aerodynamisk til bredere dæk, det forårsagede en del oprør, da det blev lanceret, en aero grus bi, tilsyneladende noget, der var ret kontroversielt. Og jeg kan forstå, hvorfor en taskebelagt cykel ikke nødvendigvis er meget aerodynamisk.
Men det forhindrer ikke rammen og gaffelen i at være aerodynamisk, bare fordi du har tasker på, så teknisk set får du stadig fordelen ved det. Nå, måske er aerodynamikken en lille bivirkning af det, jeg betragter som ess-kortet på denne cykel, og det er alsidigheden. Det er designet til at bruge flere dækbredder og faktisk hjulstørrelser, som du kan se her. Jeg har landevejscykler her, mere om det senere, men du kan montere mindre 650b hjul og derefter montere federe dæk, så op til 47 mil bred med denne dobbelte chainring -Setup, men hvis du gør Hvis jeg kører en enkelt ring, kan det blive op til 54 millimeter bredt, tror jeg.
Og så kan du køre 700c-versionen op til 40 millimeter brede grusdæk på disse fælge, håndteringen af cyklen forbliver rela. Den aktuelle køreoplevelse er meget forskellig på tværs af de forskellige hjuldiametre. Når du cykler med fede mountainbike-dæk, som er et 54 mil-dæk, er der den uovervindelige følelse, og du kan stort set tackle noget med det; på hjulene, som den nye, meget snigende 3T Discus 45 Limited er. Svarende til rammen blev disse aerodynamisk designet med bredere dæk.
Og det er derfor, som du kan se, de er meget brede. Meget interessant funktion for dem, det er, at 3T gjorde dem lidt mindre aerodynamiske på forkanterne, så det er den del af hjulet der, og det samme på forhjulet. Men de gjorde det derefter mere aerodynamisk på den anden bageste kant.
Så denne del af hjulet her. Og hvis du ser på det, havde old school-hjul denne tåreform, fordi det faktisk er en bæreflade, der er meget aerodynamisk i denne position, men ikke i den position lykkedes det dig at afbalancere aerodynamikken på begge sider, hvilket betyder, at de siger, at dette er så aerodynamisk som en 60 millimeter dyb kant, mens denne, som navnet antyder, kun er 45 millimeter dyb, som de gjorde ved at gøre fælgen rigtig brede, så de er 32 på ydersiden Millimeter brede og virkelig brede indeni. Så 25 millimeter bred.
Nu kan jeg stadig montere et 28 millimeter vejdæk her. Jeg kører på de nye Continental GP 5000'ere, men du vil selvfølgelig også være god støtte til et endnu bredere dæk, som et grusdæk eller noget lignende. Dette var første gang, jeg faktisk brugte GP 5000'erne, da vejoverfladen på det tidspunkt ikke var særlig tilgivende, og det enorme volumen, som disse dæk tilbyder gennem disse brede fælge, fik mig til at køre dem superbløde, så på trods af bagagedækning kører det stadig omkring 55 PSI i det.
Vi valgte rammemuligheden for denne cykel til at passe til denne nye SRAM Force eTap Access Groupset, grunden er, at vi bruger dette til en anden artikel lige nu for at se, om en cykel kan gøre det hele. Så kør på og off-road uden at ændre noget. Og dette var den gruppe, vi bruger til dette, der er allerede en masse information på kanalen om det, men i en nøddeskal er dette SRAMs eTap Access-teknologi, der for første gang er tilgængelig for deres andengruppe, Force.
Som du kan se, har jeg en skifter på denne cykel, det er rigtigt, jeg kører en dobbelt kædehjul foran, nye X-rækkeudvekslingsforhold, denne gang igen skabt til eTap Access, hvilket betyder, at jeg har en 33-46 tand kædehjulskombination med en 10 33 kassette bagpå. Jeg vil være ærlig, jeg har brugt hver eneste af disse gear. 33 33 bund gear var yderst hjælpsom, tør jeg sige, afgørende for at tackle nogle af de 20% stigninger, vi stod overfor.
Og så blev jeg meget taknemmelig for det 10-tandede baghjul, fordi der også var superhurtige åbne nedkørsler. En ting en skifter gør er, at det begrænser bredden på de dæk, du kan køre lidt på. Så Mark, jeg ved ikke, om du har bemærket, at de havde 650b-hjul med 47 millimeter brede dæk.
Nu passer de, men du kan muligvis ikke presse noget meget større ind i det. Efterbehandlingssæt, jeg har en Fizik Arione-sadel på en 3T sadelpind, dette er den sadelpind, der følger med rammen. Den har den samme aerodynamiske form, som de kalder Squaro, og den har en difflock-klemme på den med et rigtig sejt slags skraldesystem.
Foran har vi en 3T stilk og derefter deres superghiaia styr. De er som et udstillet grus-specifikt styr. Og den kom i to størrelser, og det er virkelig sejt, så jeg gik efter de lidt smallere, så hætterne er 16 tommer fra hinanden, hvilket er lidt smallere, end jeg normalt ville køre, men stadig meget behageligt for mig.
Men så, fordi dråberne vises, har du en dejlig, bred og selvsikker position, og du har også en ret kompakt form. Så faktisk er forskellen mellem topsanden og dråberne ikke så stor, hvilket jeg finder særlig behagelig. Den sidste ting at nævne er Wahoo Elemnt-computeren, som jeg har der.
Af de to Elemnt-modeller har denne en lidt længere batterilevetid. Jeg var nødt til at oplade den med en bærbar oplader den sidste dag, hvor vi var ude fra kl. 7 til kl. oplader, som måske ikke var overraskende.
Men ellers kom det helt perfekt igennem. Så hvad med poserne, ja, disse er Apidura Expeditions-serien, og ironisk nok behøvede jeg slet ikke at bruge deres fulde vandmodstand i Skotland og gjorde det i dag, mens jeg skyder denne artikel. Lad os alligevel gå.
Som du kan se, har jeg en stanglomme, det er ni liter lagerplads. Jeg har en liter opbevaring i den øverste rørlomme, en fuldrammelomme, der kan rumme 12 liter, og så har jeg en siddelomme på bagsiden, der kan rumme yderligere 16 liter. Så det er i alt 36 liter lagerplads.
For at få fat i dem nu brugte jeg Josh Ibbett-metoden, og jeg vil diskutere det med dig på bare et sekund. Jeg formoder, at de fleste af jer vil se på dette og undre sig over, hvad der foregår på jorden. Så da jeg bruger en full frame taske, valgte jeg en CamelBak, selvfølgelig kan jeg ikke bruge vandflasker. Der er ikke plads.
Så jeg har en to liters CamelBak blære i gang. Vand mangler ikke ligefrem, men jeg ville prøve det, og det var ret cool. Det betød også, at jeg også havde lidt mere lagerplads til andre ting.
Så jeg havde mine værktøjer derinde og pakket ret let, to slanger, multiværktøj, kædeværktøj og en pumpe og et patch-sæt. En klud og derefter enhver form for tøj, jeg havde brug for på cyklen, der skal være let tilgængelig. Så handsker og oversko og en hat og en vandtæt jakke og så videre og så videre.
Så havde jeg værdigenstande heroppe, noget at spise, jeg havde en mobiltelefonoplader derinde, nogle kabler og så videre. Så foran var det som mine afslappede tøj, hvis du vil, så som du kan se, bruger jeg racerpedaler, hvilket var lidt kontroversielt, men jeg regnede med, hvor mange miles jeg ville have racepedalernes komfort og sikkerhed. Så jeg havde et par rigtig lette afslappede sko derinde samt afslappede bukser, en fleecejakke og varm jakke, en bobble hat, en T-shirt og bukser.
Ja, bare et par bukser, lige tilbage, det var mit soveudstyr. Så jeg har en sovepose derinde, en bivak taske og også en luftmadras. Åh, og det er min tandbørste ovenpå.
Med hensyn til det ridetøj, jeg havde, var det meget vanskeligt let at pakke, da temperaturen kunne have svinget fra ekstrem til ekstrem, så jeg var nødt til at bære oversko med mine tykke handsker på. Jeg havde kun shorts, jeg havde biv shorts, jeg havde kortærmet trøje, en langærmet trøje, en kortærmet undertrøje, en langærmet undertrøje, som jeg sov i. Fantastisk, og en vandtæt jakke oven på det Og det holdt mig godt tilpas fra omkring fem grader, da jeg gik til, selvfølgelig, 22 grader plus, uanset hvad det var i løbet af dagen.
Så bagpå var alt mit strøelse. Så jeg har en Rab Mythic 400 sovepose. Nu er det super super let, men faktisk kan det holde dig varm indtil minus syv, siger de.
Nu formoder jeg, at erfarne cykelpakkere håner og siger, at det var alt for varmt, b Men jeg ville beskrive mig selv som en koldsove. Og jeg troede, at det var værd at bære yderligere 200 gram dun ned for at få en god nats søvn. Jeg formoder, at nogle kalder mig en pølse, men hej, jeg går med kold sovekabine.
Jeg har derefter en vandtæt bivak taske i den, det er en Rab Storm Bivi, og også en luftmadras fra OutKit. Og som sagt, jeg sov meget, meget behageligt. Det var fremragende, så ja, anbefales grundigt.
I øvrigt pakker Mark sin taske lidt anderledes. Han havde sit telt og sin sovepose og måtten foran og derefter en masse andre gubbins bagpå, som komfuret vi brugte. Du vil se, at der også mangler mit dinglende krus.
Mit GCN Dangle Mug, der dukkede op i artiklen, men jeg kunne ikke rigtig bruge det, så var den tidsplan, vi endte med at holde os til. Så det viste sig at være en lang tur og ikke vant til det. Men hej, lad os gå.
Ellers var det. Dette er den cykel, jeg kørte omkring nordkysten 500. Jeg havde ingen mekaniske problemer, hvilket var fantastisk, og det andet, der også nævner, er, at jeg ikke engang har ladet mine eTap-batterier.
Jeg havde en erstatning med mig i tilfælde af, men ingen oplader. Og det var ikke engang eksternt nødvendigt. Så lad os gå.
Sørg for at give det store tommelfingre, hvis du kan lide det, det vil jeg helt sikkert, fordi jeg har haft en fantastisk tid med det. Send eventuelle spørgsmål i kommentarfeltet, så vil jeg gøre mit bedste for at besvare dem og give mig dine tanker også. Og selvfølgelig, hvis du ikke har set artiklen denne cykel blev taget fra, så sørg for at tjekke den ud.
Du kan komme igennem skærmen nu.
Hvad er typerne af cykling?
Der er flere kategorier afcykelracing inklusive vejcykelracing, cyclo-cross, mountainbike racing, banecykling, BMX ogcyklusspeedway. Ikke-racingcyklingsport inkluderer kunstneriskcykling,cykluspolo, freestyle BMX og mountainbike forsøg.
Vi cyklister er en sjov gammel race - det er vi. Hvilken type driver er du? Du genkender måske nogle af dem, der kommer. - Intet er nogensinde rigtigt for The Moaner. - Slå en lille kammerat op, du kører for hurtigt. - Undskyld mand. - Kom nu, lidt hurtigere, lidt hurtigere.
Det er for koldt i dag. Bør ikke være i vejrudsigten. Det er for varmt til at cykle i dag.
Jeg er forkølet eller noget. Ben har ondt, arme også ondt. Butt gør virkelig ondt på denne sadel.
Jeg tror, jeg er overtrænet. Jeg skubbede det bare lidt for hårdt. - Vil du bare stoppe med at jamre? Argh! - Jeg hader folk, der skriger.
Shouter. - Er du den person, der tænder cyklen hver gang du kører? Lang, kort, kuperet, endda en rekreativ tur til caféen? Nå, hvis det er dig, skal du se på dig selv længe og hårdt. Det er ikke godt, og det er ikke smart.
Vælg et andet halvhjul, og ikke resten af os. - Jeg har set dem fem, måske endda seks gange nu. Jeg gik til deres allerførste koncert i Brighton før.
De gjorde det, før de fik den rigtige pop-- Undskyld, vent et øjeblik, kammerat. Jeg skal bare stoppe dig der. Der er en sektion på 25 meter, kompis - at tjene personlige rekorder, QOM'er eller KOM'er til næsten enhver pris er en absolut prioritet for Strava Hunter.
Det er dog ret irriterende, når han vælger at gøre dette på gruppeture. Men i stedet for at blive frustreret, hvorfor ikke komme med et forslag? En påmindelse om, at der er ting derude, der kaldes løb, ting, som du samtidig kæmper mod andre mennesker på samme gade for faktisk at se, hvem der er bedst. - Nå, du gjorde det. - Nej, jeg forstod det ikke.
Jeg savnede det - lad os bare fortsætte, ikke? - Nej. Nej, jeg skal ned igen og gøre det igen, det har jeg ikke helt - Vi gør det ikke igen. - Jeg har ikke gjort det.
Jeg går ikke op og ned ordentligt. - Jeg møder de andre ovenpå i caféen, vær omgængelig. - Vær ikke vred, mand, du fører mig bare ud.
Kom nu. Er du seriøs, kammerat? Dette er en KOM! - Led ikke ud. Det er en gruppetur. - Der er ingen gruppetur. - Der er en temmelig fascinerende race af chauffører, den fyr der altid er en Trier, der bruger alt for meget tid foran, i vinden.
cykling udholdenhedstræning
Måske forsøger han at imponere deres ledsagere ligesom den søde følelse af lidelse. De vil køre til udmattelsespunktet og vil aldrig bede om hjælp, selvom de er efterladt, reduceret til gangtempo, de er stadig stolte. Dette, mine venner, er en sand pull hog. - Ærligt, kompis, kan jeg hjælpe derude? - (gispende) Jeg har det godt, kammerat.
Jeg har det godt - bare sidde lidt foran? Bare ved du, så det bliver ikke koldt. - (panting) Bliv der. - Jeg er ked af det, ven, jeg får sms'er.
Vil du være okay? - (panting) Ja - du kender hende. Uanset hvornår du går sammen, er de bare altid sent. De sov sandsynligvis bare, men de insisterer på at give de mest latterlige, detaljerede undskyldninger. - Okay, kammerat. - Hvorfor kom du derfra? - Nå, jeg var her lidt tidligt denne gang, så tænk mig, jeg ville ikke vente, så jeg startede en løkke - Utrolig.
Jeg har ventet på dig hver dag i de sidste otte måneder - Nå, det sætter jeg pris på. Og jeg ville aldrig tage det for givet. - Plagen ved grupperejser.
Denne type chauffør kan have et 'aldrig være forberedt' motto, vent, hvorfor skal du være forberedt, jer er kammerater, de 'du har altid din ryg? De vil altid hjælpe dig. Det, eller er du bare lidt dum i livet - Dan, jeg er ked af at spørge kammerat, men har du ikke tilfældigvis en minipumpe med dig? Du har ikke noget at spise, gør du? Jeg er ret sulten, og det har jeg faktisk glemt. Nå, du har penge.
Kan jeg gå (bip) og købe noget. - Denne hestevæddeløb vil ofte snige sig bagved i gruppen, dykke og dykke, holde sig væk fra vinden og spare deres dyrebare energi. Uanset hvad du gør, skal du ikke forvente et twist frem fra sidde på sprinter.
Forvent bare et brøl, når de tænder efterbrænderne for en sprint i byens størrelse og en latterligt uforholdsmæssig fest, når de vinder. - Vi kender alle mindst en af disse typer drivere, og faktisk har vi under denne artikel et link til hver enkelt førertype. Så hvis du har en ven, der passer til denne beskrivelse, skal du sende dem linket nu.
Forresten, hvilken type driver er du, Si? Jeg er sandsynligvis en kombination. - Jeg er enig med dig. - Jeg kan fortælle dig, at jeg bestemt ikke er en nag, og jeg sidder ikke på det, fordi jeg ikke kan sprint, men jeg er altid sent, sjældent forberedt, jeg kan godt lide at køre halvcykler, bestemt en fan af den ene eller den anden KOM, så ja, jeg er nok et mareridt, som jeg faktisk kan køre med, ikke? - Ironisk nok, gør jeg? stønner lidt, og selvom jeg ikke er en sprinter, sidder jeg stadig, fordi jeg kan lide at spare lidt energi.
Seriøst, men jeg tror ikke, jeg ved det, jeg tror, jeg er den type rytter, der ikke var i denne artikel, jeg er den type person, der stadig føler mig temmelig fit, men straks den øverste stigning indser, at jeg kører for hårdt, og jeg er ikke så fit som jeg plejede at være - jeg tror, det har noget at gøre med nostalgi, Dan, for de fleste af dine historier starter også med 'Denne gang på Sevillas testhold var det virkelig sjovt. '- Okay, jeg er en nostalgisk rytter. - Præcis, så lad os gå.
Åh lige nu, hvis du vil se en anden artikel, mens du lytter til en anden historie fra Dan's Sevilla-testteam, så tjek denne, som du faktisk kan genkende dig selv og nogle af dine venner, det er de ti bedste klatrende undskyldninger. Så gå videre nu, gør en god en. Okay, kom ned, hvad er det næste fra Sevilla Test Team? - Nå, denne nedstigning er faktisk meget lig en fra toppen tilbage i 2010.
Hvad er en god afstand til at starte cykling?
Mestbegynderehar tendens til at holde sig til 5 til 10 miles i flere måneder, før de byggede grundlæggende udholdenhed i længere tidafstandsig 20-30 miles og endnu højere som en almindeligcyklistpå ture ogcykelture. Hvis du vil være i stand til at dække længereafstandei hurtig tid skal du opbygge udholdenhed ogStartat stole på dincykel.
Hvis du vil komme i gang på en cykel, og der er et par virkelig grundlæggende færdigheder, du gerne vil dække. - I dag skal vi bare holde os til det grundlæggende, så hvis det er første gang, du cykler, er dette artiklen for dig. (Glad musik) Lad os starte i begyndelsen, lad os gå allerførste gang, vi går fra det Sørg for, at din cykel er indstillet til din størrelse, og at alt er i orden.
Så vil du bare placere din cykel 30 centimeter væk fra kantstenen. Juster dine krumtap klogt. Vi anbefaler positionen klokken tre for din favorit Legis.
Bare sådan. Hold derefter styret og sadlen, læn cyklen mod dig, tag din hånd af sadlen og sving benet fremad. Tag nu begge bremser, stabiliser din vægt over cyklen, læg din bedste fod på den forreste pedal, skub ryggen på sadlen, se over skulderen for at kontrollere trafikken, og du er klar til at gå.
Så tryk ned på din frontlinje for at opretholde en afslappet balance på tværs af cyklen. (glad musik) - Nu hvor vi er på vej, er det sandsynligvis et godt tidspunkt at tænke på, hvordan man stopper. Nu er dette en virkelig vigtig færdighed at ringe til, især hvordan man stopper med kontrol.
Dette kunne også udvides til timing og modulering. Bremsekraften overføres hovedsageligt gennem forhjulet. Du kan teste dette ved at gå ved siden af din cykel og helt sætte de bageste bremser på.
Se hvad der sker med bagmusikken) Gentag dette ved at trække forbremsen helt ned. Hvad sker der? Den bageste del af cyklen begynder at løfte sig fra jorden, hvilket betyder, at du ikke længere er i stand til at anvende nogen bremsekraft på baghjulet. Okay, det er ekstremt.
Men de samme principper gælder. Hvis du vil sænke farten, er det helt afgørende at beherske dine forreste bremser. Nu gør øvelse mester.
Men at være enig med den tid og afstand, det tager at stoppe, er helt afgørende for at have det sjovt, være hurtig og behagelig at cykle. (Klik på cykelhjul) Fortsæt med at øve så mange forskellige stigninger og forskellige vejoverflader som muligt, så du ved, hvor meget greb hver service giver dig - og det fører os til noget, du måske vil bruge dine bremseteknikker efter behov for at mestre cyklen, men det er vigtigt, at du får det rigtigt. Start med at holde din vægt over dækket, da dette giver dig det bedste greb på vejen.
For at gøre dette vil du også lægge dit udvendige ben ned og vægten også gennem din udvendige arm. Og det hjælper dig med at vende. Ideelt set ville du øve dig væk fra trafikken, som på en stor parkeringsplads, og så kunne du lave en otte som jeg er ved at vise dig. (Upbeat musik) Og hvad du vil gøre, når du accelererer ud af kurven, vil du stå op for maksimal acceleration. (optimistisk musik) - For at gøre dette er dit forreste ben på vej ned klokken to til tre, bare glid frem på sadlen, for at holde styret fast, men afslappet, når du rejser dig Cykel bevæger sig under dig, så don prøv ikke at bekæmpe det.
Denne teknik bruges bedst, når man fremskynder en kort stigning eller holder fart på en rigtig stejl stigning. Vi kan placere uforholdsmæssigt mere kraft på pedalerne på pedalerne end når vi sidder. Dette skyldes hovedsageligt tyngdekraften.
Stående kan endda være en fantastisk måde at mindske virkningen af ujævne veje og gøre din tur lidt mere behagelig. Og på bestemte tidspunkter kan det endda give dig mere kontrol. (glad musik) Som med enhver første gangs færdighed anbefaler vi, at du finder et roligt sted væk fra trafik. - Dette er virkelig gode grundlæggende færdigheder for at få dig i gang, og de er også gode at mestre. - Hvis du kunne lide denne artikel og fandt det nyttigt, så giv os store tommelfingre, og klik her nedenfor for flere artikler om færdigheder.
Hvad betyder størrelse 3T?
Ja dybest set - efter 24 måneder eller 2 år gammel-lille barntøj er mærket som 2t,3tosv. barebetyder lille barni stedet for spædbarnstørrelseså som eksempel3t villepasser generelt til en 3år gammel.
Faste genstande, der optager plads, kaldes faste stoffer. Deres overflader kaldes ansigter. Ansigter mødes ved kanterne.
Og kanter mødes ved hjørner. Nogle eksempler på solide former. Kegle.
Cuboid. Kugle. Cylinder.
Terning. Terning. Terningen har 6 ansigter, som er ens firkanter, 12 lige kanter og 8 hjørnepunkter. 6 overflader. lige firkanter. 12 lige kanter. 8 hjørnepunkter.
Cuboid. Cuboid har 6 rektangulære overflader, hvor modsatte overflader er ens. Den har 12 kanter og 8 hjørner. 6 rektangulære ansigter.
Modsatte ansigter er ens. 12 kanter. 8 hjørner.
Cylinder. Cylinderen har tre ansigter. To af dem er flade, mens den tredje er buet. 3 overflader.
Flad. Buet. De flade overflader er cirkler af samme størrelse.
De flade overflader møder den buede overflade ved de cirkulære kanter. Cirkulære kanter. Kegle.
Kegle har 2 overflader. Den ene er flad og cirkulær, mens den anden er buet. Flad og cirkulær.
Buet. Kegle har en cirkulær kant og toppunkt. Cirkulær kant.
VertexSphere. Sfære har hverken kanter eller spidser. Det har bare en buet overflade.
Buet overflade. Slutningen.
Hvad er den nemmeste cykel at ride?
bjergcyklerer sværere at træde og langsommere på fortovet. Men de har en cushyride, en opretståenderidningposition og kan bevæge sig let på en lang række overflader. Hybrid eller krydscyklerer næsten lige så hurtige ogletat træde som en vejcykel, samtidig med at det er næsten lige så behageligt og alsidigt som et bjergcykel.
Hvad er 75-reglen i cykling?
Det75-procentHerskeangiver, at i det mindste i løbet af en given træningsuge75procent af dine miles (eller tid) skal være på eller under75procent af din maksimale puls (MHR).
Er 30 minutters cykling om dagen nok?
Cyklingøger din udholdenhed til og fracykel
Træner påcykelfor mindst30 minuttertildagvil opbygge din kardiovaskulære og muskulære udholdenhed. Ved at gøre en konstant indsats vil du bemærke en forbedring af din aerobe kapacitet, så du kancykellængere eller på mere intense forlystelser.
Er størrelse 3 det samme som 3T?
'For eksempel en3og en3Ter ikkesamme størrelse. 'T'størrelserhar en tendens til at være flere inches kortere, samtidig med at det giver mere plads til en ble. Toddler tøj kan være notorisk svært at korrektstørrelse, da brand passer meget. For eksempel er en Gymboree 2T opført som 33-36 inches i højden og 30-32 pounds.30. 2019.
Er 24 måneder og 2T det samme?
2T: Hvad er forskellen? Tøj, der er mærket24 månederer lavet til dem, der er hvor som helst fra 18 til24 måneder. Til sammenligning2Ttøj er lavet til småbørn, generelt hvor som helst fra 2 til næsten 3 år gamle.
Hvad er en god cykel til at ride rundt i byen?
HybridCyklerblev oprindeligt udtænkt til at give fordelene ved begge vejecyklerog bjergcykler. Deres store, polstrede sæder og lodrette styr giver et behageligtridningposition og er bedst til afslappetridning rundtkvarteret ellercykelstier, pendling til korte afstande og ærinderrundt i byen.