Vigtigste > Cykling > Bedste cykeltræningsbøger - hvordan man kan slå sig ned

Bedste cykeltræningsbøger - hvordan man kan slå sig ned

Hvor mange timer om ugen skal jeg cykle til træning?

Tilcyklisterkører ofte 20-30timer om ugen. Ryttereuddannelsetil ultramarathon begivenheder kan logge endnu mere. Fritidscyklister (kategori 3, 4, 5 og mestre) lægger normalt omkring 10 ugentligttimer, selvom nogle klarer sig med 5 eller 7 kvalitettimerhvis deres begivenheder er korte.



Så hvad gør de professionelle faktisk? (fræk musik) For at gøre det skal vi se på en fuld racingkalender. Nogle professionelle kører 60 til 90 dage om året, og alle tre konkurrerer i de brutale bakkede bjerge. For at besvare spørgsmålet, hvad gør de professionelle egentlig? Det er ikke så let.

De gør en bred vifte af alt. De har dog en ting til fælles: varigheden. De fleste professionelle cykelbegivenheder varer fire til seks timer eller 180 til 260 kilometer.

En professionel skal derfor træne for god udholdenhed på en række terræn; nogle ryttere er gode til at sprinte og har brug for at lægge ekstra vægt på det i deres træning, mens andre er gode til at kl. Så du skal fokusere mere på det. Nogle chauffører har til opgave at arbejde for holdet, og de kæmper sjældent selv om sejren.



Derfor skal din træning opfylde de krav og behov, dette medfører. (soft jazz) Hvor meget skal professionelle træne? Det afhænger af hvilken periode de er i løbet af sæsonen. Mens løb ikke tælles som træning, har de en træningseffekt på kroppen, så en professionel kan være i spidsbelastningstider måske ikke træne overhovedet for at indarbejde meget ekstra træning med fokus på bedring.

Ulempen ved dette er selvfølgelig, at du på et eller andet tidspunkt virkelig skal investere timerne på cyklen Se back-to-back uger på 30 til 40 timer på cykeltræning i hele byggeperioden. Enten mellem racerblokke eller i vinterperioden. Kan du huske Chris Reams 'Monster Month on Strava? Hvor kørte han omkring 140 timer og 4.400 kilometer? Dette er en uhyre måned, af enhver standard, det understreger den enorme arbejdsbyrde, som en professionel chauffør har brug for for at overleve en racersæson på det absolutte øverste niveau. (blød jazz) Så hvorfor skal profferne overhovedet træne? Du har helt sikkert råd til at læne dig tilbage og slappe af? de er super talentfulde.

Måske mener jeg bare hårdtarbejdende og engageret. Jeg tvivler ikke på talentet, men der er ingen måde at komme til det øverste niveau uden at gøre det hårde arbejde på et tidspunkt. Efterfølgende træningsdage hjælper med at forbedre konsistensen i ydeevne.



De forbedrer restitutionstiderne og modstandsdygtigheden over for træthed. Intervallerne inden for disse træningsprogrammer hjælper med at opbygge den styrke og den aerobe egnethed, der kræves for at holde cyklen i bevægelse med så høj intensitet, og gentagne intervaller hjælper med at give modstand mod muskeltræthed, der udvikles på cyklen, træner de professionelle? Nå, der ligger skønheden i denne sport. Inden for et rimeligt interval og på bestemte tidspunkter af året kan en professionel træne næsten hvor som helst.

For eksempel i bjergene. Der vil være tidspunkter af året, hvor en professionel har brug for at gå til et bestemt sted for at træne. Måske vil det være en højde-autocamper eller en rekonstruktion af de belgiske klassikere.

Måske har du brug for fladere veje til sprinttræning, eller hvis du er klatrer, skal du til bjergene for at gå alvorligt op ad bakke, intervaller der trods tyngdekraften, men i det store og hele har en professionel råd til en smule fleksibilitet, når det kommer til at vælge, hvor man skal dyrke motion; dog vil du opdage, at en professionel næsten altid er mulig, når du rejser til varmere, tørre vejr, for hvem vil virkelig blive våd og kold, når de ikke rigtig behøver det. (blød jazz) En ting er sikkert, disse professionelle cykler meget, men gør de noget andet? Det kommer an på. Nogle chauffører sværger ved at udføre ekstra styrke- og konditioneringssessioner i et fitnesscenter eller en sportsskole.



Dette virker bestemt populært, når man vender tilbage fra en skade eller endda forsøger at forhindre skade og opbygge muskler, løb eller langrend. Det er sjældent at finde en professionel, der ikke har mindst et andet afsætningsmulighed til deres fitness, men det er næsten helt sikkert inkluderet i en veldesignet, struktureret tidsplan. (blød jazz) (stønner af smerte) Profferne træner helt klart lange, hårde timer, men betyder det, at vi skulle? Det tror jeg ikke.

Medmindre du planlægger at køre en syv dages sportsbegivenhed eller noget lignende, er det sandsynligvis ikke værd at træne som en professionel; I stedet skal du tage de principper, vi har rørt ved her i dag, og anvende dem på din egen cykling. Dette giver dig et gennemtænkt, struktureret træningsprogram og drager fordel af det. Denne artikel har givet dig en bedre forståelse af, hvorfor professionelle træner som de gør.

For seks atletiske fejl at undgå, klik nedenfor, men giv os først tommelfingre.

Hvordan træner du med en effektmålerbog?

Uddannelseog racing med enEffektmåler, vil fortsat være den endelige guide til de vigtigsteuddannelseværktøj, der nogensinde er udviklet til udholdenhedssport. Hunter Allen og Andy Coggan, ph.d., har revideret revisionen fuldstændigtBestildet gjordeeffektmålereforståelig for amatør- og professionelle cyklister og triatleter.

I en tidligere artikel viste vi dig nogle enkle tests, som du kan bruge til at spore dine fitnessfremskridt med en effektmåler. I denne artikel går vi et skridt videre og forklarer nogle af de zoner, du kan træne i for at få denne fitnesscykel. Da jeg kørte, brugte jeg altid disse syv zoner foreslået af Dr.

Andrew Cogganco Forfatter til træning og væddeløb til Power Meter Det er også de samme zoner, der bruges til træning af Peaks, det mest populære analyseværktøj online til cykling spænding for alle, bortset fra en af ​​de zoner, vi skal igennem i dag i procent Med hensyn til din FTP eller tærskel funktionel effekt, som du kan opretholde i en time, eller hvis du bruger en pulsmåler, udtrykkes den som en procentdel af din puls ved denne intensitet, så zone 1 er også kendt som aktiv restitution zone, og som navnet antyder, er det den type kørsel, jeg sandsynligvis vil gøre dagen efter en hård træningstur eller sportsbegivenhed, og for at være i den zone skal du køre mindre end 55 procent af din FTP eller mindre end otteogtres procent for din friske puls, så en FTP for mig to hundrede og halvfems watt en tærskel hjertefrekvens på hundrede otte femoghalvfjerds Jeg skal køre under hundrede og tres watt i gennemsnit og svinge under hundrede og halvtreds og hør. Denne type kørsel skal faktisk føles meget, meget let, og du skal være i stand til at kommunikere med mennesker omkring dig. Zone 2 er udholdenhedszonen, og for at komme dertil skal du være på 56 til 75% af FTP eller 69 og 83% af FTP Din tærskelpuls er, hvor udholdenhedsatleter bruger det meste af deres træningstid - lidt mere intens end zone 1 , men du skal altid stadig være i stand til at føre en samtale, og det skal ikke føles for ubehageligt, at en veluddannet cyklist skal forblive i denne zone på tre timer eller mere i træk og være i stand til at gøre det på hinanden følgende dage.

Zone3 er tempozonen, og til dette skal du være mellem 76 og 90% af FTP eller 84 til 94% af din tærskelhjertefrekvens, men det er du. Hvis du har brug for at fokusere lidt hårdere, vil være i zonen, når du træner, vil du stadig være i stand til at få et par ord ud, men du kan muligvis ikke have en fuld samtale om, hvor god den seneste DCN-artikel er, hvis du har ret b Vo Under og efter sådanne øjne kan du komme med denne intensitet måske to eller tre dage i træk, som om jeg kørte isblokke mellem 20 minutter og tre timer ved denne intensitet, afhængigt af årstid og min fitness, ja, resten af ​​zoner, hvor du ikke rigtig skal være i stand til at have en samtale eller tale meget, så jeg skifter til en stemme, der starter med Zone 4, som er laktattærsklen og er defineret som 91-105 procent af din FTP eller 95 Det er især vigtigt at bemærke, at din puls vil tage noget tid at reagere på din anstrengelse. Mens KPI'erne hopper, når du starter en niveau 4-indsats, skal det tage et par minutter for dit hjerte at komme i hastighed for at komme ind i den krævede zone.

Dette er den slags indsats, du kan gøre, hvis du laver en tidsprøve mellem 10 og 20 Kørsel 25 miles og en afstand, der kræver meget fokus og selvtillid. Jeg er dårlig til at sikre dig, at du bliver i zonen, og det er det ikke virkelig den slags ting, som mange mennesker kan gøre på hinanden følgende dage, en typisk træning i denne ene zone var vanskelig for mig at føre en samtale på grund af mange 20 minutter adskilt af 5 minutters let kørsel og faktisk gjorde jeg disse sessioner på min egen at koncentrere mig om arbejdet i håndzone 5. Dette er omtrent din vo2 max og definerer 106 til 120 procent af din FTP og mere end hundrede og seks procent af din friske puls. Lad os ikke komme rundt om bushen.

Anstrengelse er smertefuld, du vil føle en stikkende fornemmelse i dine ben, og din vejrtrækningshastighed vil være høj. Intervaller i denne zone er typisk mellem 3 og 8 minutter og kører i alt 30 til 40 minutter, hvoraf i en enkelt session er særligt hårdt for mig, var mig en normal session at gøre 6 gange 5 minutter zone 5 i en stigning med 5 minutter restitutionstid imellem. Det er også værd at huske, at forsinkelsen i puls kan gøre det vanskeligt at holde et gennemsnit h.

For at opnå hjertefrekvens inden for parametrene for hele intervallet Zone 6 er det anaerobe kapacitetsniveau.Dette er intervaller på 30 sekunder til 3 minutter, der udføres med mere end 120 en procent FTP vanskelig, eller disse er på det næste niveau eller zone Disse intervaller kan være både mentalt og fysisk krævende, er det svært at gøre dem dagene i træk. Endelig er zone syv den neuromuskulære zone. Der er ingen definerede parametre for denne zone for kraft eller puls, da det simpelthen handler om at være så hård som muligt for at gå varigheden, hvilket har tendens til at være mindre end ti sekunder, dette er dybest set en sprint, så det er nyttigt at analysere din ydeevne bagefter og sammenlign den med tidligere indsats.

Okay, lad os teste for dagen, og det er de 20 minutter, hvor vi gentager os selv for at beregne vores FTP-funktionelle tærskelydelse, som er defineret som det maksimale rt er, at nogen kan gøre det i tres minutter i varighed n vi tager det med os

Hvordan skal et nybegynder træne til cykling?

CykeltræningsplantilBegyndere
  1. De første to uger handler om at få fat icykling, så start med et par 10 minutters cykler på de første to udflugter, og afslut med en cyklus på 20 minutter i weekenden.
  2. Gentag uge 1.
  3. Cykel i 15 til 20 minutter for de første to tildelte cykeldage.

Hvis du vil komme i gang på en cykel, og der er et par virkelig grundlæggende færdigheder, du gerne vil dække. - I dag skal vi bare holde os til det grundlæggende, så hvis det er første gang, du cykler, er dette artiklen for dig. (Glad musik) Lad os starte i begyndelsen, lad os gå allerførste gang, vi går fra det Sørg for, at din cykel er indstillet til din størrelse, og at alt er i orden.

Så vil du bare placere din cykel 30 centimeter væk fra kantstenen. Juster dine krumtap klogt. Vi anbefaler positionen klokken tre for din favorit Legis.

Bare sådan. Hold derefter styret og sadlen tæt, læn cyklen mod dig, tag din hånd af sadlen og sving benet fremad. Tag nu begge bremser, stabiliser din vægt over cyklen, læg din bedste fod på den forreste pedal, skub ryggen på sadlen, se over skulderen for at kontrollere trafikken, og du er klar til at gå.

Så tryk på din frontlinje m. Oprethold afslappet balance over cyklen. (glad musik) - Nu hvor vi er på vej, er det sandsynligvis et godt tidspunkt at begynde at tænke på, hvordan man stopper.

Nu er dette en virkelig vigtig færdighed at ringe til, især hvordan man stopper med kontrol. Dette kunne også udvides til timing og modulering. Bremsekraften overføres hovedsageligt via forhjulet.

Du kan teste dette ved at gå ved siden af ​​din cykel og helt sætte de bageste bremser på. Se hvad der sker med bagmusikken) Gentag dette ved at trække forbremsen helt ned. Hvad sker der? Den bageste del af cyklen begynder at løfte sig fra jorden, hvilket betyder, at du ikke længere er i stand til at anvende nogen bremsekraft på baghjulet.

Okay, det er ekstremt. Men de samme principper gælder. Hvis du vil sænke farten, er det helt afgørende at beherske dine forreste bremser.

Nu gør øvelse mester. Men at være enig med den tid og afstand, det tager at stoppe, er helt afgørende for at have det sjovt, være hurtig og behagelig at cykle. (Klik på cykelhjul) Fortsæt med at øve så mange forskellige stigninger og forskellige vejoverflader som muligt, så du ved, hvor meget greb hver service giver dig - og det fører os til noget, du måske vil bruge dine bremseteknikker efter behov for at mestre cyklen, men det er vigtigt, at du får det rigtigt.

Start med at holde din vægt over dækket, da dette giver dig det bedste greb på vejen. For at gøre dette vil du også lægge dit udvendige ben ned og vægten også gennem din udvendige arm. Og det hjælper dig med at vende.

Ideelt set ville du øve dig væk fra trafikken, som på en stor parkeringsplads, og så kunne du lave en otte som jeg er ved at vise dig. (Upbeat musik) Og hvad du vil gøre, når du accelererer ud af kurven, vil du stå op for maksimal acceleration. (optimistisk musik) - For at gøre dette er dit forreste ben på vej ned klokken to til tre, skal du blot glide frem på sadlen, for at holde styret fast, men afslappet, når du rejser dig. Cykel bevæger sig under dig, så don prøv ikke at bekæmpe det.

Denne teknik bruges bedst, når du fremskynder en kort stigning eller opretholder momentum i en virkelig stejl stigning. Vi kan placere uforholdsmæssigt mere kraft på pedalerne på pedalerne end når vi sidder. Dette skyldes hovedsageligt tyngdekraften.

tryk på cykeldæk

Stående kan endda være en fantastisk måde at mindske virkningen af ​​ujævne veje og gøre din tur lidt mere behagelig. Og på bestemte tidspunkter kan det endda give dig mere kontrol. (glad musik) Som med enhver første gangs færdighed anbefaler vi, at du finder et roligt sted væk fra trafik. - Dette er virkelig gode grundlæggende færdigheder for at få dig i gang, og de er også gode at mestre. - Hvis du nød denne artikel og fandt det nyttigt, så giv os store tommelfingre op, og klik på nedenstående for flere artikler om færdigheder.

Hvad sker der, hvis du cykler hver dag?

Fastcyklingstimulerer og forbedrerdithjerte, lunger og cirkulation, reducerendeditrisiko for hjerte-kar-sygdomme.Cyklingstyrkerdithjertemuskler, sænker hvilepuls og reducerer blodfedtniveauer.

Mange mennesker. Jeg er sikker på, at jeg ser på en cykelsadel og tænker, at det ikke kun skal være ubehageligt, men det er sandsynligvis også dårligt for dig. Du ved - forårsager skade, smerte, følelsesløshed og, hos mænd, måske erektil dysfunktion, måske prostatakræft.

Og alligevel cykler mange af os og har slet ingen problemer. Nogle cyklister gør det på den anden side. Det har jeg, så jeg kan fortælle dig, at når der sker noget, er det virkelig bekymrende.

Se - dette er min 'åh min gud! Min penis er blevet helt følelsesløs! 'Vi kommer tilbage til dette, når vi udforsker problemerne omkring mænds sundhed og cykling. Derfor har vi indgået et samarbejde med en af ​​de førende urologer her i Storbritannien - en mand ved navn Anthony Koupparis - for at give solid og praktisk rådgivning, som alle mandlige cyklister skal lytte til, og når du har brug for en anden grund end omfattende klinisk erfaring til at tro på, hvad han siger, at han også er en jernmand, og disse fyre bruger meget tid i sadlen. Før vi dog starter, her er en hurtig anatomi-lektion.

Det er mig, som jeg cykler på. Dette er nu et skelet, der kører på cykel, og det gjort er et nærbillede af en penis.

Stop med at fnise i ryggen. Det er hverken godt eller sandt i målestok. Alligevel, vittigheder til side, er det virkelig vigtigt at forstå vores egen anatomi.

Du ved, jeg er sikker på, at når du kører, er din penis og testikler normalt godt skjult. Området med blødt væv mellem din bagdel og dine testikler kaldes din perineum, og når du er på en cykel, er dette område i kontakt med din sadel. Under huden er din urinrør, som er røret, der forbinder din blære med omverdenen via penis.

Perineum indeholder også de store blodkar og din pudendal nerve, som giver følelsen af ​​området og derfor også hjælper med erektionen. Over perineum er din prostata, en kirtel, der producerer sædvæske, og som krydser urinrøret. I betragtning af vores anatomi og sadlenes form ser det ud til at være rimeligt at sammenhænge mellem cykling og smerte eller følelsesløshed, erektil dysfunktion og prostata problemer, men lad os se nærmere på det.

Men ingen bekymring. Det bliver ikke mere levende end hvad du allerede har set, de foreslog Anthony at nedbryde dette emne. Så vi har følelsesløshed, erektil dysfunktion og også prostatakræft, især prostatakræft.

Lad os starte med døvhed og først og fremmest, kan jeg fortælle det? Er du min følelsesløse penishistorie? - Det ville være, ja

Jeg har lyst til, at vi kender hinanden godt nok til at fortælle mig om det. Det var, da jeg var i en vindtunnel i Indianapolis, og vi lavede en vindtunneltest, i hvilket tilfælde du skal sidde forsigtigt på en cykel i 30 minutter, mens din cykel foretager en fuldstændig fejning af vindvinklerne. Hvad det betyder Du skal være helt bevægelig i din overkrop, fordi enhver form for ryk kan forvride resultatet.

Så det er en virkelig kunstig situation at cykle, og efter de 30 minutter kom jeg ud og indså ret hurtigt, at jeg absolut ikke havde nogen fornemmelse i min penis, som faktisk foregår, for heldigvis ved du, at fornemmelsen er vendt tilbage. Så i slutningen af ​​dagen tror jeg, at der ikke skete noget på lang sigt, men hvad sker der på kort sigt? Dybest set på grund af det pres, du lægger direkte på perineum, presser du på nerverne, og du trykker på nogle af blodkarrene, og det er det, der forårsager følelsesløshed. Efter en periode med at sidde på en nerve, vil det tage nogle meget små skader, som ikke er langvarige skader, men dybest set fører til følelsesløshed i det område, det tager sig af, hvilket er, hvad der skete med dig.

Så det svarer til at falde i søvn i en underlig position og vågne op med dine arme helt døde, og det er massivt foruroligende, men følelsen kommer ret hurtigt tilbage, og der er ingen langvarig skade. Meget ligner det lige rigtigt. Så hvad skal vi så gøre? Hvis vi lider af døvhed efter at have kørt på cykel, hvad er så den første anløbshavn? Hvis du finder ud af, at dette sker, skal du gå på cyklen, og den bliver følelsesløs bagefter.

Jeg ved mere end jeg gør, du får en ordentlig cykeltilpasning og nogen til at se på din sadel og alt, hvad der følger med den. Hvis du går på din cykel i lang tid, og hver gang den er følelsesløs i det område, og den forbliver følelsesløs, og så gør du det samme igen og igen, vil du uundgåeligt forårsage langvarig skade, men sund fornuft overtager det, og når det får bare den rigtige cykelpasning og sadel. En enkelt periode med følelsesløshed derefter beskadiger ikke følelsen i dette område eller nogen erektioner og lignende på lang sigt.

Derefter ville det næste emne være erektil dysfunktion, og ud fra hvad vi har hørt om følelsesløshed, er der en sammenhæng mellem cykling, gentagen følelsesløshed, der fører til erektil dysfunktion? - svaret er nej. Mere vigtigt er vigtigheden af ​​erektil dysfunktion i første omgang. Processerne, der fører til erektionsproblemer, er nøjagtigt de samme som de processer, der fører til hjerte-kar-sygdomme, som fører til et hjerteanfald.

Så hvis du har diabetes eller forhøjet blodtryk eller røg, har du sandsynligvis erektil dysfunktion, men du har sandsynligvis også hjertesygdomme. Faktum er, at de fleste middelaldrende begynder at cykle. Nu, hvis du er en cyklist, og du er i den bestemte alder og udvikler erektil dysfunktion, skulle din første tanke ikke være: 'Åh, dette er min sadel bare på grund af cykling.' Det burde ikke være at begrave mit hoved i sandet om det. Dette kan være en indikation af noget, der ikke er blevet diagnosticeret.

Jeg er nødt til at få dette tjekket ud. Du synes godt med det faktum, at det ville være ret vanskeligt at påføre den slags skade på din pubic nerve, som derefter ville føre til erektil dysfunktion. Så er det faktisk ret svært at gøre det? Den mærkelige følelsesløshed, der påvirker din perineum, giver dig ikke erektil dysfunktion.

Og faktisk giver det dig ikke erektil dysfunktion. Gå og få det tjekket ud. For det første at have en ordentlig MOT fra hjertets synspunkt, hvorfor så ikke have en erektionsproblembehandling? Jeg mener, cirklen er kommet fuld.

Det er gået fra at være en lidt latterlig ting til et reelt helbredsproblem, som du kan få ordnet. Og så finder du dem. Hvad med prostata-relaterede problemer og især prostatacancer.

Heldigvis har cykling ingen effekt på prostatakræft. Men det er ikke kun, hvordan prostatakræft udvikler sig, det er også spørgsmålet om, hvorvidt du screenes for prostatakræft forkert. En af de ting, vi bruger for at give et tegn på risiko for prostatakræft, er at have en blodprøve, og der er en tanke om, at hvis du cykler meget, kan du irritere din prostata, og det kan være din blodprøve, der bruges som PSA kunstigt øge blodprøve Et prostata-specifikt antigen Blodprøve, der kommer til det punkt Du lavede denne blodprøve Det er kunstigt øget, og så har du en hel række tests, som du aldrig havde brug for, fordi du cyklede, og det er faktisk ikke sandt Ikke det - der er en chance for, at det kunne blive påvirket en smule, men hvis man ser på laboratoriebaseret forskning på mange, er der mange molekylære markører for prostatakræft, cykling og motion, der ikke gør nogen forskel for nogen af ​​indikatorerne for prostatakræft, så cykling er god gør dig bedre , det forbedrer din kardiovaskulære sundhed og alle de ting, der reducerer din risiko for kræft, det påvirker ikke forkert screening af prostatacancer.

Og så fortsætter det. Heldigvis er der ingen høj risiko for prostatakræft. Hvad vi skal gøre som fyre er at tænke over det.

Så når vi bliver ældre, bliver vi mere tilbøjelige til at få prostatakræft. Så den første ting er nu at være opmærksom på nogle af symptomerne, de ting vi ser ud til er ting som vandarbejdssymptomer, rygsmerter, problemer med blødning i vandet, sådanne ting genopliver disse ting. Så skal du enten gå til en urolog eller familielæge og føre en rimelig samtale til at føre vurderingen. Det betyder ikke automatisk, at du bliver screenet for prostatacancer, men den pågældende læge vil guide dig gennem de gode ting ved en test og muligvis ulemperne ved en test.

Så kan I to beslutte, om de vil fortsætte eller ej. Jeg vil ikke have, at fyre overhovedet ignorerer det. Og for det meste finder vi disse ting meget tidligere i disse dage, og de kan sorteres fuldstændigt.

Hvilken alder taler vi om her? Hvilken alder skal du bekymre dig om? Og jeg sætter pris på, at der sandsynligvis er tragiske eksempler på tidlige tilfælde, du kender, men du har ret.

Så og med min i min praksis, har jeg et meget forvrænget billede. Så vi har så stor praksis, at du får patienter i 30'erne til 80'erne og 90'erne til at tænke over det, og hvis du har bekymrende symptomer, skal du ikke få panik, stikke hovedet i sandet og føre. Har en rimelig diskussion og vurdering af hvad problemet er, hvis der er nogen røde flag at handle på, og hvis du har brug for det. Så der er ingen sammenhæng mellem cykling og prostatacancer, men prostatacancer er et stort problem for en stor del af cyklister Bare fordi de er mænd, de er middelaldrende og derfor har brug for at tænke over det Nå ved jeg ikke om dig, men min største takeaway fra denne samtale med Anthony er, at vi sandsynligvis ikke bør tage vores helbred for givet, vi skal stå over for vores egen dødelighed og faktisk søge hjælp, når vi har brug for det, fordi vi ikke får tynde gs er sandsynligvis d det største problem vi alle vil stå over for.

Nu har jeg sandsynligvis videregivet lidt for meget information, når jeg fortæller dig om min følelsesløse penis i vindtunnelen, men jeg tror på den note, måske skulle vi alle prøve at føre en samtale med måske vores venner i klubben, der kører den i weekenden, i det mindste snak om denne artikel Jeg tror, ​​det ville være en positiv begyndelsesoplevelse hos os, og hvis du gerne vil se en anden artikel om samme emne. Vi har bare en på denne kanal, der hjælper dig med at købe den rigtige sadel, så du kan møde det første problem med døvhed.

Er 20 km / t på en cykel hurtigt?

Gennemsnitlig hastighed - indikationer

De fleste cyklister kan nå 10-12mphgennemsnit megethurtigtmed begrænset træning. Rimelig oplevelse, medium (for eksempel 40 miles): gennemsnit omkring 16-19mph. Ganske kompetent klubrytter, nogle regelmæssige træning sandsynligvis, mellemlange afstande (siger 50-60 miles):tyve-24mph.

Hvad er den billigste effektmåler til cykling?

Og hvis du leder efterbilligste cykelmagtmåleraf alt introducerer vi dig til Velocomp PowerPod Lite. På kun $ 199 er PowerPod Lite ikke kun enoverkommelig effektmåler, men er bemærkelsesværdigt nøjagtig, praktisk og nem at bruge.26. 2016.

Hvor meget skal jeg cykle om dagen for at tabe mig?

For attabe sig, siger American Council on Exercise (ACE), at du bliver nødt til detcykluspå et moderat intenst niveau i mindst 30 minutter ad gangen. Tilbrændeendnu flere kalorier, vil du gernecykluslængere. ACE foreslår også at integrere to aktiviteter i en cross-training session for at boostevægttab.17. 2020.

Hvor meget vægt kan du tabe cykling 30 minutter om dagen?

Harvard Medical School rapporterer en person på 155 pundkanbrænde omkring 260 kalorier på en øvelsecykelfor bare30 minutter. En person på 125 pundvilleforbrænde 210 kalorier i samme træning, mens en 185 pund personvillebrænde 311 kalorier.

Er 30 minutters cykling om dagen nok?

Cyklingøger din udholdenhed til og fracykel

Træner påcykelfor mindst30 minuttertildagvil opbygge din kardiovaskulære og muskulære udholdenhed. Ved at gøre en konstant indsats vil du bemærke en forbedring af din aerobe kapacitet, så du kancykellængere eller på mere intense forlystelser.

hjelmpris

Kan du tabe mavefedt ved at cykle?

Ja,cykel kanHjælpmister mavefedt, men det vil tage tid. En nylig undersøgelse viste regelmæssigtcyklingkan forbedre sig genereltvægttabog fremme en sund vægt. Tilreduceresamlet setbugomkreds, aerobe øvelser med moderat intensitet, såsomcykling(enten indendørs eller udendørs), er effektive til at sænkemave fedt.02.02.2021

Hvilken slags bøger er der om cykling?

Cycling's litterære kanon har nu noget for enhver smag, lige fra spøgelseskrevet papirmassebiografi til grundigt undersøgt historie om længe døde ryttere. Kogebøger, vejledningsbøger, fotobøger, træningsvejledninger og erindringer.

Hvem er den største cyklist gennem tidene?

Obree overvandt depression, modgang, manglende finansiering og en patologisk modvilje mod overensstemmelse for måske at tage den største rekord inden for cykling. Et fascinerende liv og et godt eksempel på, hvordan man får mest muligt ud af det talent, du har, er Obree's historie modsætningen til cyklingens nuværende hyperprofessionaliserede æra.

Hvilken er den bedste bog for cykelfans?

Denne cykelalmanak er noget af en bibel for roadies. Den indeholder information om hvert eneste WorldTour-løb i året sammen med essays fra førende cykelfigurer, holdprofiler og alt andet, som den ultimative cykelfan kunne ønske sig.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Bmc cykel anmeldelser - en løsning på

Er BMC-cykler gode? At være et præstationsorienteret brand, er BMC stolt af sin tekniske og ramme teknologi. Disse cykler er et godt valg, hvis du er mere interesseret i at hente en topramme og opgradere komponenter, mens du går, eller dybest set hvis du er mere generet af rammen end logoet på skifterne og bremserne.

Islabike anmeldelser - pragmatiske løsninger

Hvilken er bedre frø eller Islabike? Islabikes Cnoc 16 syntes lidt mere manøvredygtig end Frog 48; den har mindre spor og dermed lidt lettere styring. Cnocs mere oprejste kørestilling på grund af det højere styr kan have været en faktor for, at Martha så ud til at se fremad mere end på jorden.

Hjelm anmeldelser - praktisk løsning

Hvad er det bedste mærke hjelme? Hvis du er på udkig efter en ny hjelm og ikke har tid til at læse vores anmeldelser, kan du overveje at overveje et af disse mærker. 1 AGV. Den italienske hjelmproducent AGV stiger til toppen i 2021 fra nummer 2. Nr. 2 Shoei. nr. 3 haj. Nr. 4 HJC. Nr. 5 Arai. Nr. 6 Caberg. Nej. 7 Nolan. Nr. 8 X-Lite.

Rudy-projektets solbrilleanmeldelse - hvordan man beslutter

Er Rudy solbriller gode? Rudy Project Defender-solbrillerne giver dig det store objektiv på udkig efter et fremragende synsfelt med en rigtig god fotokrom linse. De er modstandsdygtige over for misting, hvilket rydder hurtigt, hvis det sker. Men al den ydeevne gør dem dyre.

Hybridcykelanmeldelser - varige løsninger

Hvad er den bedste hybridcykel for pengene? Bedste hybridcyklerCannondale Quick 4. Giant ToughRoad SLR 2. Cannondale Bad Boy Alfine 8. Cannondale Treadwell. Specialiseret Sirrus 2.0. Octane Kode Pendler. Bombtrack Arise gearet. BMC Alpenchallenge 01 One. Rider som en landevejscykel, ligner en hybrid fra fremtiden.