Vigtigste > Cykling > Britisk cykling - hvordan man løser

Britisk cykling - hvordan man løser

Hvor farligt er cykling i Storbritannien?

Tal fra regeringens National Travel Attitudes Study viste 66% af voksne iEnglandsagde det varfarligtfor mig atcykluspå vejene, op fra 61% året før og det højeste tal i mere end et årti.





Cyklister, der kan være lidt irriterende lige nu. Jeg mener, det er ikke kun det sjove tøj eller cykelbanerne, de synes at tro, at de er over loven, når de kører på fortovet, har plads til fortvivlelse i kølvandet, og får mig ikke engang til at gå over røde lys, der springer, Jeg mener, det er virkelig farligt, er det ikke, mange mennesker tror det, og medierne mener bestemt, at der er cyklister, der rutinemæssigt ser bort fra trafikreglerne, smelter fortovet og ikke bruger hjelm på mobiltelefoner, så der er cyklister, der er ikke forsikret de kunne kollidere i din bil de kunne kollidere med dig. Jeg har fundet cykler, som du bliver mere og mere aggressive gennem årene, er rigtige at være helt uforudsigelige.

Cyklister tror virkelig, at de er over loven, og betyder det overhovedet noget, så lad os starte med det grundlæggende, når vi taler om cyklister, hvad mener vi med den ret? dette eller endda det, jeg mener, nogle mennesker ligner en stereotype, men der er virkelig ikke sådan noget som en cyklist, der er bare folk, der cykler og ses som acyklister er en del af den problematiske stereotype af mennesker, der kører en cykel, du bliver ikke set som en misbruger eller trænet øst, men der er dette stereotype stigma for at være en cyklist, selvom de fleste mennesker, der cykler, selvfølgelig også bruger andre transportformer, så cyklister adskiller sig virkelig ikke fra andre, og mens statistikken Der er ingen beviser for, at folk overtræder loven oftere på cykler end på noget andet tidspunkt. Mange af cyklisterne sagde, at de delvist gjorde det for at øge sikkerheden for mennesker, der undertiden håndterer læselamper, fordi de er bange for, at hvis der er sket noget med dem før, kan de have haft en tæt forbindelse med et køretøj, der prøver at få dem Du kan også være på et fortov af denne grund, men for det meste er det en sikkerhed, og det er et selvbevarende princip. Så ja, nogle cyklister bryder loven, men selvom de gør det, er det særligt farligt.

Virkningen af ​​denne adfærd, som folk klynker over, er ubetydelig, når du ser på de statistikker, du ser på, den reelle risiko for skade, som du mener udgør en risiko for alle i Storbritannien, omkring 1.700 mennesker i det år, jeg dræber på gaden og hvor mange af dem, der bliver ramt af cykler, normalt mellem nul og to, de er ikke selvbyggere som gruppecyklister, fordi den iboende sårbarhed man har er meget forsigtig, selv når de er i det og stødende, dette er et fuldstændigt modsat af hvad man kommer ind i biler, fordi folk i biler med sikkerhedsseler, airbags, bestelbure, føler sig så sikre, at de er tilbøjelige til fornærmelser, vi ved, at næsten at holde op med homoseksuelle, nogle politistyrker faktisk har en Lavet en strategisk beslutning om at være mindre opmærksom på at bryde loven og koncentrere sig i stedet ntrer ressourcer om den type forbrydelser, der er mere tilbøjelige til at dræbe mennesker eller er hovedpersoner, der er 13 år i West Midlands. Jeg tror, ​​jeg gav frikortet et rødt lys, der sprang over cyklisterne, og en af ​​dem ville ikke har fået noget for det, at han kørte alle væk, hvilket i sidste ende betyder, at det hele betyder, at det er okay at bryde cykeloven. Jeg vil sige nej, det kan bare ikke være irriterende, kan det? kan også være skræmmende, men det er yderst usandsynligt, at de udgør en alvorlig trussel mod andre, da det er relativt harmløst, så hvorfor ikke alle taler om farlig cykling, det kan bare være fordi folk på cyklen vækker dem eller bare lidt mere indlysende, men du vil ikke nødvendigvis bemærke, at chaufføren gjorde 30 i 2001 i telefonen bag rattet, ja du vidste, at denne del kom, hvad med chauffører, vi kan huske, kan også være cyklister, når de er i biler, de bryder også loven, og hvis de gør det er farligt i dag, fem mennesker dør på vores veje og 63 lider livsskiftende skader, og i de fleste tilfælde når chauffører, der forårsager disse sammenstød, er i den lovovertrædelse, der forårsagede disse sammenstød Din typiske mobiltelefon distraktion Det er sandsynligvis ansvarlig for den store mængde af alle de kollisioner nu de ting, vi er i. Hastighedsgrænsen er ikke bare en grænse, du ser, det er et mål for at komme til den anden adfærd, han drikker selvfølgelig med at køre stoffer, og desværre ved du, du kolliderer, du ved, at bildrinkning er stigende Bil med en hastighed på 30 km / t, den har den samme energi, den samme destruktive kraft som et lille sprængstof, du købte, og det er derfor, vi som samfund er nødt til at gøre en indsats for virkelig kom ind i folk, når du kører denne bil, skal du virkelig tage det på den måde i betragtning af, at der i 2016 var 448 fodgængere dræbt på britiske veje, synes medierne er en stor del, for når vi hører om en hændelse, hvor det er F Cyklistens Fejl er en meget, meget sjælden begivenhed. Det er en enorm overskrift. Det er over hele papirerne. Det er hele nyheden i radioen, og alle ved, at en cyklist gjorde noget forkert, og det er en tragedie, når det sker, men desværre er flere mennesker døde den vores veje hver dag på grund af handlinger og skødesløshed hos en person bag rattet i et køretøj, og som simpelthen ikke rapporterede, at der har været mange i det sidste årti eller så er antallet af dræbte eller alvorligt såret på britiske veje næsten halveret, men b ulk af denne sikkerhedsfordel er følt af mennesker i biler og cyklister, næsten som om de udgør lige så stor fare. Hvis vi virkelig vil gøre vores veje mere sikre, er vi nødt til at flytte vores diskussion og mediefokus væk fra cykling og mod kørsel, og det er ikke fordi chauffører er de store onde, det er bare opfattelser, der inkluderer myter og løgne, der virkelig har hjulpet med at forme klinisk vilje og den offentlige orden, så jeg tror, ​​at vi er nødt til at tale lidt mere i menneskelige termer og anerkende andre mennesker, og vi bliver muligvis nødt til at tage et skridt tilbage i og gennem hele vores liv og indse, at det for langt de fleste er bare mennesker, der kommer rundt og skal være lidt mere høflige over for hinanden. Tak for at se Venligst synes godt om og abonner Efterlad dine kommentarer nedenfor. Hvis du kan lide hvad vi laver, skal du klikke her for at støtte geden

sofa stretch

Hvad er den britiske cykelrabat?



Eksisterende medlemmer og dem, der tidligere har været medlemmer, er berettigede til 10%rabatnår de opretter deres første instruktioner om direkte debitering for at forny eller slutte sig til deresBritisk cyklingmedlemskab.

Rapha, det eksklusive cykeltøjfirma grundlagt af Simon Mottram i 2004, er et af de største cykelmærker, når det kommer til tøj. Virksomheden sammenlignes ofte med Marmite på grund af sine høje priser, og mærket er ofte forbundet med velhavende metroseksuelle kaldet Raphia af deres kritikere. Mottram blev citeret for at sige, at nogle mennesker elsker os, og andre ikke, og det er fint, og at du skal se bedst ud på at sidde på en cykel hele dagen uden virkelig at være interesseret i at nedgradere dens kvalitet for at få en billigere en tilfredsstillende pris.

Nogle mennesker spørger, hvorfor cykeltøj ikke ses i samme lys som mode, og Mottram kalder det modepolitiet til cykling. Det virker underligt, at folk er villige til at bruge mere end £ 2.000 på en cykel, men ikke sprøjte på det rigtige gear. Rapha sælger alt fra fritidstøj til cykeludstyr, begivenheder, sociale netværk og havde endda sin egen feriearm indtil for nylig.



Men hvordan opstod et lille tøjfirma? komme til et globalt livsstilsmærke, der fik dem til at dominere cykelverdenen? Sådan skete det, før Mottram startede forretningen i 2004, stod Mottram over for problemer i over to år og havde 200 møder for at tjene penge til at starte forretningen, fordi cykling ikke var så populær som den er i dag, ingen bank ønskede at investere, især siden Mottram havde ringe erfaring med at sælge tøj eller drive en online forretning. Efter 200 finansieringsopkald rejste Mottram endelig Funded af 6 private investorer med høj nettoværdi og en lang liste med venner og familie. Mottram kom op med ideen til Raphain i 2001 efter at have været træt af den dårlige kvalitet af cykeltøj på markedet og fandt ud af, at det meste af tøjet enten ikke passede godt eller brugte ringere materialer, mens andre kun kom med chokerende design af Raphas cykelteam 1960'erne opkaldt efter drikkevareproducenten St.

Raphael. Takket være sit stramme budget måtte Mottram offentliggøre Rafa-ambassaden gennem mund til mund alene. Snart begyndte deres nyligt introducerede tøj at skabe interesse, og virksomheden havde et salg på £ 300.000 i det første år.

Virksomheden voksede med fire værdier: elsker sport og gør det til en del af dit liv; inspirere andre og gå med et godt eksempel; lide fordi det ikke er godt nok; og tænk selv, vær altid proaktiv. Rapha fik virkelig en flyvende start i 2007, da cykling blev stadig mere populær i Storbritannien efter at have deltaget i Tour de France det år i London ved OL i Beijing 2008, Team GBs cykelteam dominerede med 8 guld-, 4 sølv- og 2 bronzemedaljer og Bradley Wiggins fra Team Sky, der vandt Tour de France 2012. Denne britiske succes udløste et boom i cyklingens popularitet og skabte en ny gruppe cyklister kaldet MAMIL: Middle-Age Men In Lycra.



Da cykling voksede, voksede også interessen for Raphas produkter, idet virksomheden samarbejdede med Paul Smith ved flere lejligheder, især da de begyndte at levere udstyr til Team Sky i 2013, et forhold der ville vare tre år, men Mottram så fremad og gjorde ikke ønsker, at Rapha bare skal være endnu et tøjfirma, så de dannede Rapha Cycling Club, en klub For kun medlemmer tilbyder adgang til begivenheder i deres klubhuse rundt om i verden eksklusivt sæt, et socialt netværk for cyklister samt nedsatte cykeludlejninger og kaffe blandt andet. Dette gav Rapha en abonnementsbaseret indtægtskilde, der ville give mere sikkerhed, hvis salg af tøj mislykkedes. Med omkring 13.000 medlemmer, der i gennemsnit betaler mellem £ 70 og £ 120 om året, begyndte Rafa overgangen til et livsstilsmærke.

I 2017, med et salg på £ 63 millioner om året, blev Rapha købt af RZC Investments, Walmart venture kapitalfirmaet, for £ 200 millioner. Dette var allerede en tvivlsom vurdering af virksomheden, som på det tidspunkt kun tjente 1,4 millioner £ i fortjeneste.

På trods af det vellykkede salg sagde Mottram offentligt, at de havde brug for at gøre deres produkter mere tilgængelige for at forbedre virksomhedens levetid, selvom det ikke gjorde det. Jeg ønsker ikke at blive sammenlignet med Aldi, der sælger en £ 15 cykeltrøje. Det kan have vist sig at være en fejltagelse, da Rapha havde et tab før skat på £ 50 millioner pr. 2019, fordi deres salg faldt i vid udstrækning på grund af de øgede værdier af rabatter og tilbud.

For at ændre virksomhedens formuer besluttede Mottram at lukke rejsebureauvirksomheden, afskedige medarbejdere og ændre strategien for fremtiden. Men hvordan ser Raphas fremtid ud? Rapha meddelte, at de vil samarbejde med Zwift for at lancere deres første Rafa Cycling Club Championships mellem 4. maj og 10. maj. Tag løbet online, mens alle sidder fast og tilbyder en række gruppetræningsture med pro-cyklist Justin Williams, og de to hold, Rafa sørger nu for Canyon-SRAM og EF Pro Cycling, græsrods og nonprofit-finansiering, der tjener et underbetjent publikum, introducerer dem til cykling dele deres overskud og utvivlsomt forbedre deres image på lang sigt.

På trods af sin succes og dominans på markedet debatteres Rapha stadig hårdt blandt cyklister, hvoraf nogle antyder, at de ovennævnte Aldi-trøjer sandsynligvis er lige så gode som det 20. århundredes legender bar. Og andre mener, at i søndagens peloton er alt, hvad der betyder noget, hvor meget disponibel indkomst du har, og alt andet ser ikke ud til at være noget Mottram og Rapha er bekymrede for, at når en kunde køber Rapha, handler det ikke kun om at købe produktet, det handler også om at have en oplevelse og et forhold til ham er mærket, og sådan skete det

rapha cykler

Hvilke problemer står cyklister overfor?

En af de størsteudfordringerafcyklingiUKer kulde og regn. Men vigørfå de for sjældne sommerdage, når solen slår ned entusiastiskcyklisterder skynder sig for at opsuge strålerne. Mencyklister kanblive offer for varmeslag, hvilket er alvorligt, hvis det ikke fanges hurtigt.

Mange mennesker. Jeg er sikker på, at jeg ser på en cykelsadel og tænker, at det ikke kun skal være ubehageligt, men det er sandsynligvis også dårligt for dig. Du ved - forårsager skade, smerte, følelsesløshed og, hos mænd, måske erektil dysfunktion, måske prostatakræft.

Og alligevel cykler mange af os og har slet ingen problemer. Nogle cyklister gør det på den anden side. Det har jeg, så jeg kan fortælle dig, at når der sker noget, er det virkelig bekymrende.

Se - dette er min 'åh min gud! Min penis er blevet helt følelsesløs! 'Vi kommer tilbage til dette, når vi udforsker problemerne omkring mænds sundhed og cykling. For at gøre dette har vi gået sammen med en af ​​Storbritanniens førende urologer - en mand ved navn Anthony Koupparis - for at give solid, praktisk rådgivning, som alle mandlige cyklister skal lytte til, og når du har brug for en anden grund end omfattende klinisk erfaring til at tro på, hvad han siger, at han også er en jernmand, og disse fyre bruger meget tid i sadlen. Før vi dog starter, her er en hurtig anatomi-lektion.

Det er mig, som jeg cykler på. Dette er nu et skelet, der kører på cykel, og det gjort er et nærbillede af en penis.

Stop med at fnise i ryggen. Det er hverken godt eller sandt i målestok. Under alle omstændigheder, vittigheder til side, er det virkelig vigtigt at forstå vores egen anatomi.

Du ved, jeg er sikker på, at når du kører, er din penis og testikler normalt godt skjult. Området med blødt væv mellem din bagdel og dine testikler kaldes din perineum, og når du er på en cykel, er dette område i kontakt med din sadel. Under huden er din urinrør, som er røret, der forbinder din blære med omverdenen via penis.

Perineum indeholder også de store blodkar og din pudendale nerve, som giver følelsen af ​​området og derfor også hjælper med erektionen. Over perineum er din prostata, en kirtel, der producerer sædvæske, og som krydser urinrøret. I betragtning af vores anatomi og sadlenes form synes det rimeligt at skabe forbindelse mellem cykling og smerte eller følelsesløshed, erektil dysfunktion og prostata-problemer, men lad os se nærmere på det.

Men ingen bekymring. Det bliver ikke mere levende end hvad du allerede har set, de foreslog Anthony at nedbryde dette emne. Så vi har følelsesløshed, erektil dysfunktion og også prostatakræft, især prostatakræft.

Lad os starte med døvhed og først og fremmest, kan jeg fortælle det? Er du min følelsesløse penishistorie? - Det ville være, ja

flydning

Jeg har lyst til, at vi kender hinanden godt nok til at fortælle mig om det. Det var, da jeg var i en vindtunnel i Indianapolis, og vi lavede en vindtunneltest, i hvilket tilfælde du skal sidde forsigtigt på en cykel i 30 minutter, mens din cykel foretager en fuldstændig fejning af vindvinklerne. Hvad det betyder Du skal være helt bevægelig i din overkrop, fordi enhver form for ryk kan forvride resultatet.

Så det er en virkelig kunstig situation at cykle, og efter de 30 minutter kom jeg ud og indså ret hurtigt, at jeg absolut ikke havde nogen fornemmelse i min penis, som faktisk foregår, for heldigvis ved du, at fornemmelsen er vendt tilbage. Så i slutningen af ​​dagen tror jeg, at der ikke skete noget på lang sigt, men hvad sker der på kort sigt? Dybest set på grund af det pres, du lægger direkte på perineum, presser du på nerverne, og du trykker på nogle af blodkarrene, og det er det, der forårsager følelsesløshed. Efter en periode med at sidde på en nerve, vil det tage nogle meget mindre skader, som ikke er langvarige skader, det fører dybest set til følelsesløshed i det område, det tjener, hvilket er, hvad der skete med dig.

Så det svarer til at falde i søvn i en mærkelig position og vågne op med dine arme helt døde, og det er massivt foruroligende, men følelsen kommer ret hurtigt tilbage, og der er ingen langvarig skade. Meget ligner det lige rigtigt. Så hvad skal vi så gøre? Hvis vi lider af døvhed efter at have cyklet, hvad er den første anløbshavn? Hvis du finder ud af, at dette sker, skal du gå på cyklen, og den bliver følelsesløs bagefter.

Jeg ved mere end jeg gør, du får en ordentlig cykeltilpasning og nogen til at se på din sadel og alt, hvad der følger med den. Hvis du nu kommer på din cykel i lang tid, og hver gang den er følelsesløs i det område, og den forbliver følelsesløs, og så gør du det samme igen og igen, vil du uundgåeligt medføre nogle langsigtede skader, men sund fornuft tager over, og når det sker så bare få den rigtige cykelpasning og den rigtige sadel. En enkelt følelsesløshed derefter vil ikke forårsage nogen langsigtet skade på fornemmelsen i dette område eller nogen erektioner og lignende.

Det næste emne ville være erektil dysfunktion, og baseret på hvad vi har hørt om følelsesløshed, er der en sammenhæng mellem cykling, gentagen følelsesløshed, der fører til erektil dysfunktion? Mere vigtigt er vigtigheden af ​​erektil dysfunktion i første omgang. Processerne, der fører til erektionsproblemer, er nøjagtigt de samme som de processer, der fører til hjerte-kar-sygdomme, som fører til et hjerteanfald. Så hvis du har diabetes eller forhøjet blodtryk eller ryger, har du sandsynligvis erektil dysfunktion, men du har sandsynligvis også hjertesygdomme.

Faktum er, at de fleste middelaldrende begynder at cykle. Nu, hvis du er en cyklist og i den bestemte alder udvikler erektil dysfunktion, skulle din første tanke ikke være: 'Åh, dette er min sadel bare på grund af cykling.' Det skal være sådan, at jeg ikke begraver mit hoved i sandet. Dette kan være en indikation af noget, der ikke er blevet diagnosticeret.

Jeg er nødt til at få dette tjekket ud. Du synes godt med det faktum, at det ville være ret vanskeligt at påføre den slags skade på din pubic nerve, som derefter ville føre til erektil dysfunktion. Så er det faktisk ret svært at gøre det? Den underlige følelsesløshed, der påvirker dit perineum, vil ikke give dig erektil dysfunktion.

Faktisk vil det ikke give dig erektil dysfunktion. Gå og få det tjekket ud. For det første at have en ordentlig MOT fra hjertets synspunkt, hvorfor så ikke have en erektionsproblembehandling? Jeg mener, cirklen er kommet fuld.

Det er gået fra at være en lidt latterlig ting til et reelt helbredsproblem, som du kan få ordnet. Og så finder du dem. Hvad med prostata-relaterede problemer og især prostatacancer.

Heldigvis har cykling ingen effekt på prostatakræft. Men det er ikke kun, hvordan prostatakræft udvikler sig, det er også et spørgsmål om at blive screenet forkert for prostatakræft. En af de ting, vi bruger til at give en indikation af risikoen for prostatakræft, er at have en blodprøve, og der er en tanke om, at hvis du cykler meget, kan du irritere din prostata, og det kan være din blodprøve, der kaldes PSA kaldet kunstigt hæve blod test en prostata-specifik antigenblodprøve, der kommer til det punkt, du lavede den blodprøve, den er kunstigt forhøjet, og så har du en hel række tests, som du aldrig havde brug for, fordi du cyklede, og det er faktisk ikke sandt, ikke det - der er en chance det kunne blive påvirket lidt, men hvis man ser på laboratoriebaseret forskning på mange, er der mange molekylære markører for prostatakræft, cykling og motion, der ikke gør nogen forskel for nogen af ​​indikatorerne for prostatakræft, så cykling er god. Du bliver bedre, det forbedrer din hjerte-kar-sundhed alle de ting, der reducerer din risiko for kræft, og det påvirker ikke forkert screening af prostatacancer.

Og så fortsætter det. Heldigvis er der ingen høj risiko for prostatakræft. Hvad vi skal gøre som fyre er at tænke over det.

Så når vi bliver ældre, er sandsynligheden for at udvikle prostatakræft højere. Den første ting du skal gøre nu er at være opmærksom på nogle af symptomerne nu, de ting vi ser ud til er ting som vandarbejdssymptomer, rygsmerter, problemer med blødning i vandet, den slags ting, hvis du er bekymret for disse ting, hvis du oplever disse ting igen, skal du enten se en urolog eller en huslæge og have en rimelig diskussion om vurderingen. Det betyder ikke automatisk, at du bliver screenet for prostatakræft, men den pågældende læge vil lede dig gennem de gode ting ved eksamen og muligvis ulemper ved en eksamen.

Så kan du to beslutte, om du vil fortsætte eller ej. Jeg vil ikke have, at fyre overhovedet ignorerer det. Og for det meste finder vi disse ting meget tidligere i disse dage, og de kan sorteres fuldstændigt.

Hvilken alder taler vi om her? Hvilken alder skal du bekymre dig om? Og jeg sætter pris på, at der sandsynligvis er tragiske eksempler på tidlige tilfælde, du kender, men du har ret.

Så og med min i min praksis, har jeg et meget forvrænget billede. Så vi har så stor praksis, at du får patienter i 30'erne til 80'erne og 90'erne til at tænke over det, og hvis du har bekymrende symptomer, skal du ikke gå i panik, ikke begrave hovedet i sandet og føre. Har en rimelig diskussion og vurdering af hvad problemet er, hvis der er nogen røde flag at handle på, og hvis du har brug for det. Så der er ingen sammenhæng mellem cykling og prostatakræft, men prostatakræft er et stort problem for en stor del af cyklister Bare fordi de er mænd, de er middelaldrende og så skal de tænke over det. Jeg ved ikke om dig, men min største takeaway fra denne samtale med Anthony er, at vi sandsynligvis ikke bør tage vores helbred for givet, vi skal stå over for vores egen dødelighed og faktisk søge hjælp, når vi har brug for det, fordi vi ikke får tynde gs er sandt. største problem, som vi alle står over for nu, jeg formodede sandsynligvis lidt for meget information, når jeg fortalte dig om min følelsesløse penis i vindtunnelen, men jeg tror, ​​i den forstand, at vi måske alle skal prøve at føre en samtale med måske vores venner på klubben, der kører det i denne weekend i det mindste snak om denne artikel, jeg tror, ​​det ville være et positivt sted at starte.

Sørg også for, at det giver mig store tommelfinger op for at takke Anthony for hans tid og utrolige delingsoplevelse med os, og hvis du gerne vil se en anden artikel om det samme emne. Vi har bare en på denne kanal, der hjælper dig med at købe den rigtige sadel, så du kan møde det første problem med døvhed.

fordelene ved grønne smoothies

Hvor mange cyklister dør om året UK?

Department of Transport (DfT) statistik viser 140cyklistervardræbtiStorbritanniensidst i 2020, op fra 100 i 2019. Automobile Association (AA) sagde, at biltrafikken kun lå på 22 procent af niveauerne før låsning sidstår.25. 2021.

Er det værd at deltage i cykling i Storbritannien?

Ja det erværdidet, for den bit, du håber, du aldrig bruger. Du får også rabatter hos mange forhandlere, så du kan lavemedlemskabbetale for sig selv, selvom du aldrig behøver at bruge forsikringen. For forsikringen, se også påCykling UK(CTC)

Indeholder British Cycling-medlemskab forsikring?

Hvadinkluderer British Cycling-medlemskab? De fleste af voresmedlemskabpakker (ekskl. ventilator og bronzemedlemskab)omfatte: Ansvarforsikringtil dit dagligecyklingfor krav på op til? 15m og intet overskud at betale i tilfælde af et krav mod dig, som er din skyld.25. 2019.

Hvor mange cyklister dræbte London 2020?

Sekscyklistervardræbti2020fra fem i 2019, mens antallet af alvorlige skader steg fra 773 til 862.24.06.2021

Hvor mange cyklister dør på vejen?

USA cykelDødStatistikker

I gennemsnit 742cyklister døri fatale cykelulykker hvert år. Ifølge FederalMotorvejAdministration (FHWA). Fra 2007 til 2018 8.908cyklisterhardødeoveralt i USA. Vi tog dette tal og delte det med 12 for at få gennemsnittet.

Hvordan opsiger jeg mit UK Cycling-medlemskab?

Enhver person, der anmoder om enaflysningaf enMedlemskabeller Racing License skal kontakteBritisk cyklingvia e-mail påmedlemskab@britishcycling.org.uk. Alternativt kan enkeltpersoner stille deres anmodning skriftligt til:MedlemskabAfdeling,Britisk cykling, Stuart Street, Manchester, M11 4DQ.

Hvorfor har cyklister ikke forsikring?

Cyclenation, et forbund bestående af lokalecyklingorganisationer, forklarer årsagencyklister ikke hartilhar forsikring, med angivelse af: 'I de fleste kollisioner, der involverer encyklistog et andet vejkøretøj er detcyklistder kommer dårligst ud.

Er der gode cykelfirmaer i Storbritannien?

Men alt går ikke tabt, der er nogle fantastiske britiske cykelfirmaer, der producerer fremragende, verdensberømte cykler, komponenter og tilbehør af høj kvalitet. Disse mærker er stolte af deres britiske arv og repræsenterer det bedste af, hvad Storbritannien har at tilbyde cykelverdenen.

Hvem er det nationale styrende organ for cykling i Storbritannien?

www.britishcycling.org.uk. British Cycling (tidligere British Cycling Federation) er det vigtigste nationale styrende organ for cykelsport i Storbritannien. Det administrerer mest konkurrencedygtige cykling i Storbritannien, Kanaløerne og Isle of Man.

Hvor kom Storbritannien til at cykle ved OL?

Ved cykelbegivenhederne i Athen i 2004 blev Storbritannien nummer tre i medaljetabellen: de tog to guld, et sølv og en bronze, hvor Bradley Wiggins tog en medalje i hver farve - den første britiske olympiske, der gjorde dette i 40 år.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Cykling af erektil dysfunktion - brugbare løsninger

Kan cykling kurere erektil dysfunktion? Mere markant var imidlertid konstateringen, at mænd, der cykler mindre end 3 timer om ugen, eller som kun lejlighedsvis har et odds-forhold på 0,61 for at udvikle moderat eller komplet ED. Dette indikerer, at moderat træning i form af cykling faktisk kan forhindre ED.

Crossfit og cykling - hvordan man håndterer

Er CrossFit godt for cyklister? CrossFit giver dig mulighed for at tilføje variation i dit program. Hvis du supplerer din ridning med styrketræning og metcon (metabolisk konditionering) træning, forbedrer du ikke kun din cykling, men du opnår også store fysiske gevinster.

Cykling vægttab - hvordan man løser

Kan du tabe mavefedt ved at cykle? Ja, cykling kan hjælpe med at tabe mavefedt, men det tager tid. En nylig undersøgelse viste, at regelmæssig cykling kan forbedre det samlede fedt tab og fremme en sund vægt. For at reducere den samlede maveomfang er aerobe øvelser med moderat intensitet, såsom cykling (enten indendørs eller udendørs), effektive til at sænke mavefedt. г.

Fodcykling - hvordan man kan slå sig ned

Er cykling dårligt for dine fødder? Det er en fremragende kardiovaskulær træning, som er sjov og kan udføres uafhængigt eller sammen med en gruppe. Der er også reduceret kraft på tværs af mange led i underekstremiteterne og foden. 14. maj 2013

Cykel skiftende kabel - find løsninger

Hvornår skal skiftekabler udskiftes? 5000 til 6000 miles er en god tidsramme til udskiftning af kablerne. Andet klogt venter til de bremser og enten har en god stiv pedal ind eller dejlig let drejning, afhængigt af det ødelagte kabel. 9 dæk. 2010 г.

Cykling tilbage - hvordan man opnår

Er det hårdt at cykle på ryggen? Selvom cykling kan være en god træningsmulighed for dem med eksisterende rygsmerter, kan det også forårsage rygsmerter, hvis de ikke gøres ordentligt. Dårlig kropsholdning på cyklen kan belaste ryggen. At læne sig over, med ryggen buet og hovedet op, kan belaste både ryg og nakke. 13. apr. 2016