Vigtigste > Cykling > Forbrændte kalorier cykling - mulige løsninger

Forbrændte kalorier cykling - mulige løsninger

Hvor mange kalorier kan du forbrænde cykling?

Hvor mange kalorier brænder cykling? Moderatcykelforbrændingeromkring 300kalorieren time (det nøjagtige beløb varierer efter størrelse, alder og køn, og hvor moderat dincyklinger). Kør hårdt og sved ogdumagtbrænde600kalorieren time - eller op til omkring 1.000 hvisduvi kører faktisk.



Hvor mange kalorier forbrænder vi virkelig, når vi cykler? Nå, vi ved, at det er en fantastisk måde at tabe sig, så det korte svar er sandsynligvis temmelig meget. Men hvordan beregner vi det virkelig? Hvordan ved vi hvordan? en masse kulhydrater, som vi skal indtage under kørslen, så vi ikke løber tør for energi og rammer væggen? - Ja. Kort sagt er en kalorie en enhed af energi.

Jo flere kalorier en mad indeholder, jo mere energi indeholder den. Og for at sige det igen kan vi beregne nøjagtigt, hvor meget energi det tager at køre i et bestemt tempo. (Funky musik) - At træde på en cykel kræver styrke.

Dette måles i watt. Du kan groft antage, at produktion af en watt i timen forbrænder fire kalorier. Det lyder ikke som meget, men hvis du kører 10 km / t på en flad vej, kræver det cirka 40 watt. 15 miles i timen omkring 100.



Og 20 miles i timen på en flad vej omkring 210 watt. Så at køre 10 miles på en time kræver 140 kalorier. 15 miles i timen 350 kalorier og 20 miles i timen omkring 700.

At vide Præcis hvor mange kalorier du forbrænder kræver en ganske speciel teknologi. Det betyder normalt en effektmåler som den, Matt og jeg bruger på turen i dag. De er dog en ganske betydelig investering, så et alternativ er at bruge en flad vej for at give dig en grov ide om dit kalorieindtag.

Men så snart du går op ad bakke, hvad enten det er langsomt eller ned ad bakke, eller hvis du har stærk hale eller modvind, vil det være helt anderledes. I stedet kunne du få en grov ide om din puls - ja, dette er en rigtig længe etableret metode, der tager din alder i betragtning. Din vægt og hvor længe du faktisk trænede.



Hvis du inkluderer din gennemsnitlige puls i blandingen, kan du få en rigtig god idé om, hvor mange kalorier du forbrændte. - For at give dig et eksempel er jeg 36 år, jeg vejer 70 kg og for at få et gennemsnit på ca. 20 miles i timen eller 210 watt på en flad vej, for mig personligt kræver det kun en gennemsnitlig puls på ca. 140 Slag pr. Minut ved 770 kalorier i timen - Så det er ret klart, at der er nogle unøjagtigheder her. Faktisk er der meget unøjagtighed over hele linjen med alle disse metoder.

Men især pulsen. Tag for eksempel en person, der sammenligner med den næste. Nogle mennesker har virkelig lave hjertefrekvenser, sammenligner en anden, men det påvirker ikke deres kondition på nogen måde.

Og så skal du se på din egen puls. Det kunne ændres ud fra dit træthedsniveau eller endda din kropstemperatur, men hvad med ydeevne? Sikkert måler det faktisk en præstation. Nå, det er det, men for at beregne kalorier ud fra ydeevne er der en antagelse om din krops effektivitet.

jern i kakao



Det vil sige, hvor mange kalorier der spildes ved at skabe denne kraft. Årsagen til, at dette kun er en antagelse, er, at folks effektivitet varierer med så meget som 30 procent. - For at sætte det i sammenhæng er Dette er forskellen mellem behovet for 850 kalorier i en time med 200 watt eller kun 600 kalorier med yderligere tre energigeler hver time.

Nu er der et sidste element, der gør tingene vanskelige. Du holder ikke op med at forbrænde kalorier, når du går af cyklen. Du forbrænder kalorier bare for at holde sig i live, men visse former for motion øger dit stofskifte.

Effekt De får din krop til at forbrænde flere kalorier, selv når du hviler i sengen. Dette skyldes, at træning med høj intensitet forårsager muskelskader og kræver energi til at reparere. Du kan opleve, at anstrengelsen også får dig til at forbrænde flere kalorier i de næste 24 timer.

Og hvis det er det, du virkelig vil have, er intervaller med høj intensitet det, du har brug for. Hvis du nogensinde vil måle nøjagtigt mængden af ​​kalorier, du forbrænder under cykling, skal du kende mængden og typen af ​​gasser, du udånder, og forholdet mellem ilt og kuldioxid. Og som du kan forestille dig, ville dette kræve noget ret specialiseret udstyr, som sandsynligvis vil blive gjort i et laboratorium.

Og lad os være ærlige. Skal du virkelig være så specifik? - Sandsynligvis ikke, men hvis du stort set ved, hvor mange kalorier du forbrænder under ridning, kan du vide, hvor meget du skal spise, eller hvor meget energi at drikke, du skal bruge for ikke at miste energi, mens du kører. Faktisk kræver hvert 90-minutters kørsel en form for kulhydratindtag, selvom dit primære mål er at tabe sig.

Og hvis det er tilfældet, begrænser det kalorier fra cyklen, det vil være bedre. - Så skal du spise kage? - Ja. Alligevel - Hvis du ikke allerede har tilmeldt dig Global Cycling Network, skal du gøre det, så du ikke går glip af nogen af ​​vores artikler.

Og du kan gøre dette ved at klikke på kloden - ja, og hvis du vil sigte med høj intensitet indendørs, på din indendørs træner, der nede har vi den perfekte artikel til dig. Hvis du derimod vil vide, hvor du skal spise mad bedst, mens du er på cyklen, kan du finde den lige der nede. - Og tip, det er sandsynligvis en café - Nej, faktisk på cyklen - Åh. - Okay.

Hvor mange kalorier forbrænder du cykling i 1 time?

Kalorier brændt cykling/cykling 1 time

Entimeafcyklingved en moderat intensitet (12-13,9 mph) vilbrænde654kaloriertil nogen, der vejer 180 kg. Det sammetimeridning på en stationærcykelvil kunbrænde572kalorier.
05.21.2021

Vil jeg tabe mig ved at cykle 30 minutter om dagen?

En person, der vejer 185 pundkanforbrænd 355 kalorier vedcyklingi dette tempo. Og i et hurtigere tempo på omkring 14 til 15,9 miles i timen, en 155 pundkanbrænde op til 372 kalorier på bare30 minutter, mens en person, der vejer 185 pundkanforbrænd 444 kalorier i den tidsramme.07.17.2020

OKAY. Du har brug for en stationær cykel til denne ti minutters træning, og hvis du ikke har en, skal du lave en af ​​mine mange andre ti minutters træning for at se godt ud nøgen. Og inden vi starter denne træning, skal du gå videre og indstille din stationære cykel, så du er klar til at gå, men sørg også for at varme op i mindst fem til ti minutter, og hvis du allerede er opvarmet, så lad os komme i gang.

Okay . Vent til nedtællingsuret vises i hjørnet. Okay, om ti sekunder skal du træde så hurtigt som muligt.

Okay, gør dig klar. Gør dig klar, vi træder hurtigt på det rigtige trin, gør os klar, vi starter om tre, to, en, gå, okay, kom nu, pedal, pedal, pedal, pedal, kom så hurtigt som du kan, kom på, pedal så hurtigt som muligt, kom nu. Bliv ved.

Fortsæt med det og stop. Slap nu af. Nu sker det.

æble fordele for hjernen

Vi træder igen om syv sekunder, okay? Bliv klar, gør dig klar Kom nu, bliv klar, og gå. Kom nu, pedal. Pedal så hurtigt som muligt, så hurtigt som muligt.

Kom nu. Kom nu. Lad som om du prøver at flygte fra en hund, der jagter dig.

Kom nu, spar det hurtigt. Og stop. Okay, slapp af.

Lad os gå, hold øje med uret. Lad os gå. Næsten, gør dig klar og gå.

Pedal, pedal, pedal. Gå hurtigt i 10 sekunder, så hurtigt du kan. Giv alt hvad du har Kom nu, kom meget hurtigt på pedalerne.

Kom nu, fortsæt med at træde, fortsæt med at træde og stop. Hvis det er for let for dig, og hvis du vil, kan du nu pedalere meget langsomt, okay? Bliv bare i bevægelse, stop ikke. Færdig? Og gå.

Kom hurtigt. Kom nu, pedal hurtigt. Pedal hurtigt Gå hurtigere end mig, kom nu, virkelig hurtigt, kom op, stå op, kom op, kom, kom, intens, og stop, gå, slappe af, hvad du end gør, jeg vil ikke have dig at stoppe, alle sammen, gør du? Jeg er ligeglad med, om du bare sidder der og stirrer på din cykel i ti minutter, bare en ti minutters træning, ikke helt.

Kom nu. Kom nu, p edal hurtigt, tag det op, tag det op. Kom nu, kom hurtigere, kom væk herfra.

Gå af denne hund. Kom nu, fortsæt. Husk, du har en stor hund, der jagter dig.

Kom nu, hurtigt, hurtigt. Og stop. Gå, slappe af.

Okay, se på uret. Vent på, at den siger 'Gå', og så går du igen, okay? Kom igen, tre sekunder mere, fortsæt med at blive klar. Og gå, hastighed, hastighed, hastighed, hastighed.

Tag det op, tag det op. Kom nu, fem sekunder, fem sekunder mere. Gør dig klar.

Næsten næsten tid til at hvile. Og vent, lad os gå. Okay, tjek dette ur.

Tænk bare på den flotte krop, du får, når du er færdig med denne træning. Og gå. Det er rigtigt, gå videre.

Du er nødt til at gøre det hårdt 'Du' Jeg er nødt til at gøre det intenst, fordi se ud. Medmindre det er hårdt og intens, forbrænder du ikke dit fedt. Kom nu, gør det intenst.

Pedal hurtig, pedal hurtig. Og stop. Kom nu, jeg ved, det fungerer for dig, okay? Hvis det fungerer for dig, betyder det, at det fungerer for dig.

Det betyder, at du forbrænder fedt igen, okay? Du ønsker ikke, at det skal være let. Du vil have, at det skal være lidt af en udfordring. Gå.

Gå. Gå, det kan være svært, men vi ses. Når du begynder at forbrænde fedt og tabe sig, vil du gerne begynde at gøre det hver dag.

Okay, lad os gå. Og stop. Men lad mig tage det tilbage.

Du vil ikke gøre dette hver dag. Bare gør det tre eller fire gange om ugen, okay? Men du vil gerne gøre det hver dag, når du ser resultaterne. Kom nu, fortsæt, fortsæt, lad os forbrænde noget fedt.

Tænk på denne ene flotte krop, du kommer, hurtigere, hurtigere, kom nu. Du skal gøre det til en udfordring, du skal gøre det intens. Hold op.

Husk, du skal gøre det intenst. gør det ikke intenst, du forbrænder ikke dit fedt. Jeg ved, det er svært, det er endda svært for mig også.

Men jeg gør det, fordi det fungerer nu. Gå. Kom hurtigt.

hej til udholdenhed

Kom nu kom nu. Lad som om du prøver at komme væk fra en hund. Forsøger at være hurtigere end mig Kom nu, kom igen og lyt, medlem, som jeg sagde, hvis det er for let for dig, skal du bare begynde at træde meget langsomt, okay? Tre sekunder mere, gør dig klar og gå.

Kom nu, fortsæt. Pedal, pedal, pedal, kom nu. Fem sekunder mere, kom nu, træder op, fremskynder.

Kom nu, du er næsten færdig. Og stop. Og som nogle af jer har du muligvis en stationær cykel, som du skal fortsætte med at træde for at stoppe.

Så hvis det er tilfældet, skal du bare pedal meget langsomt for denne rest, så din cykel kører. Kom nu. Kom nu, fortsæt.

Fortsæt, giv ikke op. Kom hurtigere. Kom nu, giv ikke op.

Kom næsten. Og stop. Lige nu skal der være en lille stemme i dit hoved, der prøver at bede dig om at stoppe, men fortæl den stemme at holde kæft, okay? fortæl den stemme, du vil have en sexet krop, fortsæt, lad ikke stemmen stemme dig, fortæl den stemmen i dit hoved for at være stille, jeg prøver at få en sexet krop, lad mig stille.

Okay næsten. Hold op. Det er rigtigt, hvis du gør dette, vil du forbrænde fedt, og du vil kigge eller nøgen.

Kom nu, det er det, det handler om. Se på mig, jeg sveder også, jeg ved, det er svært, men se, det fungerer. Gå uanset hvad du gør, giv ikke op. giv ikke op, jeg er ligeglad med, om du sidder på cyklen i ti minutter.

Fortsæt. Hold op. Normalt er det kun omkring ti minutter.

Det er ti minutter, men det er virkelig svært, men det virker virkelig, okay? Fortsæt. Parat? Gå. Præcis, kom nu, fremskynd det.

Kom nu kom nu. Giv det alt, hvad du har. Kom nu, se på mig.

Kom nu, giv alt, hvad du har. Og stop. Lad os slappe af.

Hold uret. Hvis det bliver for svært for dig, skal du bare begynde at træde lidt langsommere. Men alligevel vil jeg have dig til at prøve at give alt, hvad du har.

Okay? Forsøg altid at give alt, hvad du har, for se, det var kun ti sekunder. Okay, ti sekunders hårdt arbejde, så ti sekunders hvile, kom nu. Er der næsten.

Og stop. Se på mig, jeg sveder også. Jeg ved, det er hårdt, men se, det var kun ti sekunders hårdt arbejde.

Kom nu, gør dig klar. Giv bare alt hvad du har i ti sekunder. Gå.

Ti sekunder, giv alt hvad du har, ti sekunder, kom nu. Syv sekunder. Kom hurtigere.

Kom nu, fem sekunder. Kom hurtigere, kom nu. Kom nu, næsten der.

Og hold der, du går. Nå, se, hvis du ikke kan lide lyden af ​​min stemme, skal du bare trykke på lydløs-knappen og træne, okay. Alt du skal se efter er partiet og stoppet.

Kom nu. Fortsæt, fortsæt Kom hurtigere. Kom nu, du kan gøre det.

Og stop. Jeg ved, du bliver træt lige nu, men det betyder bare, at det fungerer for dig. Det er en udfordring.

Du er træt, hvilket betyder, at din krop forbrænder fedt under samtalen. Gå. Gå.

Kom nu, fortsæt, fortsæt. Kom nu, vi er næsten færdige, det er kun omkring fire minutter. Kom og stop.

Og når du tænker over det, hvis der er fire minutter tilbage, så skal du kun to af disse fire minutter arbejde hårdt, og de andre to minutter vil være hvile. Så det er virkelig kun to minutters hårdt arbejde, a Og det hårde arbejde vil betale sig for dig, og du vil se godt ud nøgen bagefter. Kom nu, næsten færdig, og stop.

cykelstangcykler

Fortsæt, kom nu, giv ikke op. Du behøver ikke give op nu, for vi er næsten færdige. Omkring tre eller fire minutter mere, kom nu.

Giv ikke op på mig. Gå Hold øje med uret. Kom nu.

Tænk på den flotte krop. Kom nu, kom nu og stop det. Tænk over det.

Folk vil sige, hvor godt du ser ud, når du har mistet al den vægt, hvordan du ser anderledes ud, hvordan du bedre passer ind i disse tøj. Fortsæt, kom nu, om det handler om at se bedre ud, noget rigtigt? Ser bedre ud, ser bedre ud, ser godt ud, ser sexet ud, imponerer mennesker. Kom nu, det er det, det handler om.

Tag det op, hold op med at tænke over, hvorfor du vil tabe dig. Kom nu. De fleste mennesker ønsker at tabe sig for at imponere andre bare for at bevise, at de kan tabe sig eller for at se bedre ud.

Kom nu, uanset hvad du skal gøre, så tænk over årsagerne. Hold op. Kom nu.

Præcis os Næsten færdig. Bliv ved med mig. Bliv ved med mig.

Jeg ved, det er svært, du kan se det, se på mig. Gå. Jeg sveder også.

Jeg arbejder hårdt, jeg arbejder lige så hårdt som du gør på denne træning. Kom nu, træd på pedalerne. Kom nu, træd på pedalerne, træd på pedalerne.

Hold op. Kom nu, kom nu, giv mig ikke op. Kom igen, tre sekunder til, så går vi igen.

Gør dig klar. Gå . Præcis, kom nu.

Kom nu, træd på pedalerne. Pedal. Kom nu, næsten færdig.

Kom og stop. Hej du fortsætter. Jeg tror der er to minutter tilbage, hvad betyder det? Et minut hårdt arbejde, et minut hvile. Når du er kommet så langt, skal du ikke give op.

Når du er kommet så langt, skal du bare give det alt, hvad du har. I sidste ende skal du virkelig give alt, okay? Brænd det op, kom igen. Og stop.

Kom nu, dette er den sidste del. Kom nu, du skal virkelig hente det her. Gå ikke langsommere, fordi dette er slutningen, gå hurtigere.

Okay? Og gå. Prøv at gå hurtigere, jeg ved, at dine ben er i brand. Kom hurtigere, hurtigere.

Kom nu, kom nu Når dine ben brænder, så tænk på dit smukke kropsudseende, som du får. Kom nu, bare tænk over det og stop. Lad os gå.

Giv ikke op, kom nu. Kom nu, tre sekunder, og så går vi igen. Kom og kom, træd på metallet.

Kom nu, lad som en hund jagter dig som jeg sagde før. Kom nu, gå hurtigere, hunden fanger dig, kom nu. Fremskynd det.

Kom nu, dette er den sidste del, du skal virkelig hente den. Dette kan være dit sidste øjeblik, så det betyder 30 sekunders hårdt arbejde og 30 sekunders hvile. Kom nu, gå.

Kom nu, kom nu, lad dig være. Tag ikke denne hund. Kom nu, denne hund fanger dig. Kom hurtigere.

Kom nu, kom hurtigere væk fra denne hund, tag den op, hent den. Og stop. Kom nu, jeg er ikke sikker på, hvor meget tid vi har tilbage, men jeg ved, at vi næsten er færdige, kom nu, kom nu, Pi kom igen, kom nu, giv det alt, hvad du har nu.

Dette er slutningen, giv alt hvad du har. Kom nu, kom igen Kom op, hent det Jeg tror det er mindre end 30 sekunder. Giv ikke op, vær venlig at ikke.

Fortsæt, kom nu, du vil se godt ud bagefter, det ved jeg. Kom nu, tag det op. Don stop ikke, stop ikke, stop, gå, se på dette, du klarede det, du klarede det, godt job, okay, du kan gå af din cykel nu, du har gjort det, godt job.

Godt arbejde. Hvis du ønsker at få en gratis DVD med alle mine fedtforbrændingsøvelser på en DVD, skal du bare gå til nowloss.com/free og ja, det er virkelig gratis.

Jeg vil ikke lade dig betale for forsendelsen. Jeg betaler forsendelsen for dig, og jeg gør det, fordi jeg virkelig vil have dig til at se godt ud nøgen. Og alt hvad du skal gøre for mig er, at du kontakter mig via min hjemmeside på nowloss.com og fortæller mig dine succeshistorier om, hvordan min gratis DVD hjalp dig med at se bedst nøgen ud.

Hvor mange kalorier brænder en 45-minutters cykeltur?

TILFire. Fem-minutindendørscyklingtræningkan brænde350-600+kalorier. Indendørscykling eren ringe måde at få en højintensiv konditionstræning på.11.06.2018

Hvordan kan jeg forbrænde 1000 kalorier om dagen?

? Gå løbebånd i 60 minutter

Gå videretilløbebånd med moderat hastighed i 60 minutter hverdagkan hjælpe digforbrænd 1000 kalorier.
02.23.2021

Vil cykling en time om dagen hjælpe mig med at tabe mig?

Cyklingentime om dagentilvægttaber en glimrende måde at booste påvægttab. Et individ på 180 pundcyklingtil entimeved en moderat intensitet forbrænder ca. 650 kalorier. Hvis du kører seks dage om ugen i et år, skal duviljeforbrænde omkring 202.800 kalorier, hvilket svarer til cirka 58 pund kropfed!07.25.2020

Vil jeg tabe mig ved at cykle en time om dagen?

Cyklingentime om dagentilvægttaber en glimrende måde at booste påvægttab. Et individ på 180 pundcyklingtil entimeved en moderat intensitet forbrænder ca. 650 kalorier. Hvis du kører seks dage om ugen i et år, skal duviljeforbrænde omkring 202.800 kalorier, hvilket svarer til cirka 58 pund kropfed!25. 2020.

sram rival anmeldelse

Er 30 minutters cykling om dagen nok?

Cyklingøger din udholdenhed til og fracykel

Træner påcykelfor mindst30 minuttertildagvil opbygge din kardiovaskulære og muskulære udholdenhed. Ved at gøre en konstant indsats vil du bemærke en forbedring af din aerobe kapacitet, så du kancykellængere eller på mere intense forlystelser.

Reducerer cykling mave?

Ja,cykel kanHjælpmister mavefedt, men detviljetage tid. En nylig undersøgelse viste regelmæssigtcyklingkan forbedre det samlede fedt tab og fremme en sund vægt. Tilreduceresamlet maveomfang, aerob øvelser med moderat intensitet, såsomcykling(enten indendørs eller udendørs), er effektive til at sænkemave fedt.

Hvor lang tid tager det at forbrænde 500 kalorier på en cykel?

Ifølge Harvard Health Publications er en rekreativ 12 mphcykelridevil brænde298kalorierhver halve time for en person, der vejer 155 kg. Denne personvilleskalcykeli cirka en time tilforbrænd 500 kalorier.

Hvor mange kalorier forbrænder du på en cykeltur?

Den gennemsnitlige person vil forbrænde mellem 450 og 750 kalorier i timen. Antallet af kalorier afhænger af din vægt, hastighed og cykeltid. Brug vores lommeregner til at få et personskøn over de forbrændte kalorier på din sidste cykeltur. Forbrændte kalorier Cykel- / cykelberegner

Hvor mange kalorier forbrænder en 200 pund cyklist?

På en plan plan overflade forbrænder en person på 200 pund 1000 kalorier ved at cykle ved: 8,5 km / t i 180 minutter, 10 km / t i 16 minutter og 15 km / t i 24 minutter. I samme scenarie forbrænder en person på 150 pund 1000 kalorier ved at cykle ved: 5,5 mph i 240 minutter, 10 mph i 124 minutter og 15 mph i 84 minutter.

Hvad er formålet med en cykel kalorieberegner?

Brugsformål Kontroller kalorier for at tabe sig [8] 2021/05/31 08:02 Mand / 60 år eller derover / En pensioneret person / Meget / Formål med brugen Motion / vægttab Kommentar / anmodning ja! 50 miles i maj! Længere kører nogensinde! [9] 2021/05/31 01:23 Mand / 60 år eller derover / Selvstændige / Meget / Formål med brugen

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Bmc cykel anmeldelser - en løsning på

Er BMC-cykler gode? At være et præstationsorienteret brand, er BMC stolt af sin tekniske og ramme teknologi. Disse cykler er et godt valg, hvis du er mere interesseret i at hente en topramme og opgradere komponenter, mens du går, eller dybest set hvis du er mere generet af rammen end logoet på skifterne og bremserne.

Islabike anmeldelser - pragmatiske løsninger

Hvilken er bedre frø eller Islabike? Islabikes Cnoc 16 syntes lidt mere manøvredygtig end Frog 48; den har mindre spor og dermed lidt lettere styring. Cnocs mere oprejste kørestilling på grund af det højere styr kan have været en faktor for, at Martha så ud til at se fremad mere end på jorden.

Hjelm anmeldelser - praktisk løsning

Hvad er det bedste mærke hjelme? Hvis du er på udkig efter en ny hjelm og ikke har tid til at læse vores anmeldelser, kan du overveje at overveje et af disse mærker. 1 AGV. Den italienske hjelmproducent AGV stiger til toppen i 2021 fra nummer 2. Nr. 2 Shoei. nr. 3 haj. Nr. 4 HJC. Nr. 5 Arai. Nr. 6 Caberg. Nej. 7 Nolan. Nr. 8 X-Lite.

Rudy-projektets solbrilleanmeldelse - hvordan man beslutter

Er Rudy solbriller gode? Rudy Project Defender-solbrillerne giver dig det store objektiv på udkig efter et fremragende synsfelt med en rigtig god fotokrom linse. De er modstandsdygtige over for misting, hvilket rydder hurtigt, hvis det sker. Men al den ydeevne gør dem dyre.

Hybridcykelanmeldelser - varige løsninger

Hvad er den bedste hybridcykel for pengene? Bedste hybridcyklerCannondale Quick 4. Giant ToughRoad SLR 2. Cannondale Bad Boy Alfine 8. Cannondale Treadwell. Specialiseret Sirrus 2.0. Octane Kode Pendler. Bombtrack Arise gearet. BMC Alpenchallenge 01 One. Rider som en landevejscykel, ligner en hybrid fra fremtiden.