Vigtigste > Cykling > Crossfit og cykling - hvordan man håndterer

Crossfit og cykling - hvordan man håndterer

Er CrossFit godt for cyklister?

CrossFitgiver dig mulighed for at tilføje variation i dit program. Suppler din ridning med styrketræning og metcon (metabolisk konditionering) træning vil ikke kun forbedre dincyklingydeevne, men du opnår også store fysiske gevinster.





Dette er muligvis den eneste gymnastiksalartikel på YouTube, der ikke handler om at blive fedt, revet, strimlet og forrådt. I stedet handler det om at blive stærkere, selvom du ikke fik det indtryk af de to, du ser foran dig nu. Cyklister har gode grunde til at have en så slank torso, og det er fordi armene ikke rigtig gør det hurtigere.

En bulende biceps ville kun bremse ollie ned - Ja, det er derfor, jeg er så langsom - Præcis. Men nogle gange må vi endda indrømme, at ukrudt er lidt af en hindring, selv på en cykel, og du kan være stærk uden at anvende - tusind og et, tusind og to, så her er fem grundlæggende øvelser, som vi håber vil gøre dig stærkere på cyklen. I dag instrueres vi af Carl Constanza fra Stanza Fitness.

Carl forstår cyklisternes behov, som før han blev fitnes s træner, Carl konkurrerede som en top downhill mountainbiker i løb i ind- og udland. Vi giver dig prøve gentagelser og sæt for hver øvelse, men før vi gør det, er det vigtigt at understrege, at det vigtigste er at bruge korrekt teknik og bevægelse for at få maksimal fordel og undgå skader. Forøg kun belastning eller vægt, hvis du sikkert og korrekt kan udføre en øvelse. (rolig musik) - Først starter vi med en bulgarsk split squat - Okay - grunden til at vi gør dette er fordi det er god øvelse.



Det træner dine ben på den ene side og er også godt for din balance og stabilitet Platform. - Ja. - Sæt et ben på kassen eller bænken, løft din venstre arm i luften, lås den ud. - Okay. - Gå derefter ned og hold din vægt på din hæl og i midten af ​​din fod, og gå derefter lige op. - Okay.

Hvordan er det? - Det er ikke dårligt. Lad os lave fem reps. - Fem? - Ja, fem. - Hvilken slags håndvægt er det, som 20 kilo? - Det er jeg ganske sikker på. - Okay. - Godt, en til.

Fremragende og rolig. Pæn. Okay? Ikke dårligt.



Godt ? - Ja. Åh, det er fem. Det er fem kilo. (blød musik) - Så den næste øvelse er et skridt op, og hvad der primært fungerer er dine quads, hamstrings og glutes.

Så hvad jeg vil have dig til at gøre, hvis du bare stod foran kassen. Lad os gå. OKAY.

Sæt dit ben på kassen, dit førende ben. Det er rigtigt. Læn dig meget let ind for at lægge vægt på dit forben, hold brystet oppe og kør derefter fra midten til hælen på din fod.

mountainbike



Okay, rør din fod ned, som hjælper dig med at balancere, vipp lidt fremad for at lægge vægt på forbenet og derefter langsomt ned, hvis du går langsommere, hjælper det din stabilitet. Hvis du endda falder i det, vil det køre det højre ben, der kommer ned, så læne dig ind, læg vægten på din hæl og midten af ​​din fod, løft dit bryst op, hvilket også hjælper dig med at opretholde en neutral ryg Okay, og flyt derefter din forben op. Det er bedre.

Rør højre ben ned. Hold brystet op igen, langsomt ned, find gulvet. Dette er bedre, meget bedre kontrol.

Læn dig ind, fyld op. Godt og derefter langsomt ned igen. Fremragende. (stille musik) Den næste øvelse, vi laver, er at ro med håndvægte.

Dette fungerer mest på din overkrop. Vi målretter mod dine lats, inklusive en del af din Biceps og derefter din kerne, der går derfra til der, omkring 360. - Okay. - Hvad mig? Alt du skal gøre er at tage en parallel kropsholdning til bænken - ja - bøj fremad, læg din hånd, løft brystet op og hold en neutral rygsøjle.

Så hvis du bare kunne gøre dette for mig først. - Okay. - Når du først er i denne position, er det rigtige, du vil gøre, at løfte brystet op.

Det vil så give dig mulighed for at få en dejlig neutral rygsøjle, okay? Du vil ikke have en kurve i ryggen, så når du holder brystet op, og hvad du vil gøre nu, er at bøje knæene lidt og slippe dig selv lidt. Det er rigtigt. Hold så fast i håndvægten, som du tager håndvægten fra mig, hold den lidt foran dig, og tag albuen op til hoften.

Så fem reps for mig. Sæt farten ned, ikke for hurtigt. Fremragende.

anbefalede mountainbikes

Hvis du sidder i siddende positioner ganske ofte, hvad enten det er for et job, eller endda hvis du sidder meget, mens du cykler, er der ingen modstand, så der opbygges muskler i disse områder, men det er kun så godt som hvor godt du udfører øvelsen. Du vil gøre det med effektive bevægelsesmønstre og perfekt udførelse. Og stilhed.

Sejt godt (blød musik) Derefter laver vi en omvendt række, der primært træner din overkrop, din ryg og også din grebstyrke. Så hvad jeg ønsker er, at du kommer under baren med fødderne pegende i den retning, langsomt ned. Pas på dit hoved.

Så hvad du har brug for at sigte mod, er at bringe din krop ned og bringe brystet på linje med baren. OKAY? r bredde fra hinanden, og du kan se efter den glatte del og den ru del, og det er normalt den ru del. Det greb, jeg vil have, er omvendt greb, okay? Så det var det. underhånd.

Godt, okay. Nu vil vi gå lige op, så træk brystet lige op mod baren, og se derefter, hvordan du klemmer dine skulderblade sammen. God, meget flot.

Gå langsomt ned, det er det, og derefter Sikkerhedskopier. Tre. Fire.

Godt, en mere. Fremragende, godt, og hvil derefter på gulvet. Så når du gør det, er det vigtigt at komme ned pænt og jævnt også, for så er muskelen under spænding.

Hvis du kommer for hurtigt ned, er muskelen ikke spændt længe nok, så bare op, pæn og eksplosiv og derefter langsomt ned igen. Okay? (energisk musik) Den næste øvelse er lungerne. Hvad vi skal gøre er at bruge en kettlebell på den ene side af din krop bare for at udfordre din stabilitet og balance.

Områderne, hvor dette virker, er dine glutes, dine skinker og dine quads. - Okay - så din kerne også, da du har kettlebell, der er afbalanceret af stabilitetsårsager - Okay - dejlig. Så, kettlebell kun op, hold dine albuer op og din kettlebell tæt på din krop.

specialafvigelse gennemgang

Det er rigtigt. Bryst op som altid med de andre øvelser, og derefter støt fremad. Det er godt.

Fremragende. Et trin mere. Så skift bare arme og for at gøre det lidt sværere for dig, fordi du ser ud til at have det, jeg vil have under kontrol, at du er imod at få fodfæste sammen, så jeg vil bare have, at du tager det næste skridt, okay? Så du går bare ligeud.

Det er det, og derefter lige til det næste. Du kan stadig bruge den til at bevæge sig ret langsomt, så du har kontrol. Det er rigtigt, og stor tur ud af det forben, pæn og eksplosiv.

Nå, en ting mere. Jeg tror, ​​det sandsynligvis var snyd. (Chuckles) - Så der har du det.

Fem vigtige øvelser for at hjælpe ukrudtscyklister, noget der bliver mindre urteagtige og forbedrer den styrke h på cyklen. - Tak, Carl. - Selvfølgelig ja.

Intet problem. Absolut, disse øvelser hjælper med din præstation på cyklen og forhåbentlig også undgår skader. - Hvis du fandt denne artikel nyttig og kunne lide den, skal du give den tommelfingre, og du kan klikke på mine våben for mere cykeltræningsindhold. (griner)

Er cykling bedre end CrossFit?

Det lyder barebedre.

Cyklinger en auditive symfoni af klikgear, summende dæk, hvirvlende hjul og brusende vind.CrossFitlydemeresom en bygningsimplosion takket være meget stærke mennesker, der taber meget tunge vægte fra meget høje steder.
4 2018.

Er CrossFit godt for MTB?

CrossFiter i sidste ende et middel til et mål med at blive bedre på min cykel. Jeg bemærkede næsten med det samme, at dukkede op og over forhindringer på minmountainbikevar lettere med mit nyfundne boost i overkropsstyrke og underkropsmoment.

Hvor mange dage om ugen skal du lave CrossFit?

Så hvordanmangegangeskulle du gøre CrossFittiluge? Generelt set 5dage om ugenmed 2dagehvile eller aktiv bedring. Desværre deltager de fleste sporadisk 2-3dage om ugenmed minimal ændring, mens de, der konsekvent kommer, viser målte forbedringer.

frie vægte vs maskinundersøgelser

Okay gutter, dette er Adrian, og dette er den brutale skyde. Denne uge skal vi tale om hvile. Jeg får mange spørgsmål fra hovedtrænerne her på Wasatch Crossfit om hvornår er det passende at hvile? Hvor mange dage i træk skal jeg træne, træner? Alle disse ting, jeg vil tage fat på, naturligvis er der et par tårer, som vi har arbejdet med her, vi har atleten, der kører Crossfit for at se Crossfit-spilene, så det er mere en elite-status som fitness.

De arbejder på dig flere gange om dagen, forhåbentlig har du en tidsplan, så enten det program, du følger, eller de undervisere, der administrerer dit program i gymnastiksalen, skal give dig feedback, hvornår og hvor du skal være komfortabel, være frem og tilbage og have nogle klare linjer kommunikation mellem dig som atlet og dem som træner, men ideelt set er det allerede sat i sten for dig. Forhåbentlig hjælper dette også med at diktere programmet. Med hensyn til sejr vil intensiteten være høj, når det gælder afladning osv., Ethvert CrossFit-motionscenter i landet eller rundt om i verden.

Dette er bare hverdags crossfitters, der forfølger dem til at leve en højere livskvalitet, lære nye færdigheder til at positionere sig mentalt, lære nye lektioner om, hvad det virkelig betyder at gøre en indsats, når de stopper. Du fik ideen, men vores fitnesscenter her i Utah er åbent seks dage om ugen mandag til lørdag, så vi kunne muligvis have atleter seks dage om ugen, ikke? er det forkert? er ligeglad? Nå det afhænger af personen. Hvad jeg gør meget er, at folk normalt kommer ud i fuld gang, og jeg foreslår normalt, at de starter med to til tre dages træning om ugen, hvilket for mange af jer kan virke meget lidt. Hvad vi virkelig vil opnå med Crossfit, du skal først forstå det store billede, og et stort billede vil være vores hovedfokus; Når du træner i dette motionscenter, skal det 60 minutter lange vindue, der er tildelt dig, være i fokus, det vil sige alt hvad du har i hver programmeret bevægelse, så hårdt som du kan ønske at gå regelmæssigt i gymnastiksalen i fem eller seks dage i træk, hvorfor jeg normalt foreslår en 2-3-dages plan for begyndere, der giver dem en fridag på en fridag, en fridag på en dag, hvis du har været dyrlæge i samfundet i et stykke tid, tror du der ikke er Det er ikke muligt at gå glip af gymnastiksalen på træningsdagen, eller der er ingen måde, jeg vil gå mindst fem dage om ugen.

Nå, hvordan går det med dig, det vil være anderledes igen på din livsstil og tidsplan, jeg er ærlig, de er atleter i gymnastiksalen, som jeg ville ønske, at de virkelig ville tage en fridag midt i uge, men de vil ikke, og de kan også arbejde på en slags swing-skift, der ikke tillader dem at gå i gymnastiksalen lørdage og søndage, eller måske er de virkelig fuldtidsarbejdende mor og far og i weekenden vil de have deres gode tid på de to dage, hun tilbringer sammen med sin familie Alt hvad du laver CrossFit øger livskvaliteten, du lever. Jeg ville aldrig tage det væk for at få dig til gymnastiksalen en anden dag, men hvis du kan diktere, at hvad jeg ofte foreslår, ligner meget, hvad Coach Glassman designet Crossfit, som skal følges, som om du skulle Gå til crossfit .com og skriv tidsplanen ned hver dag i løbet af året, hvert år, uanset om det er en ferie, uanset om det er en snedag, uanset hvad der sker dagen eller natten før den aktuelle dag, vil det være en tre på en af ​​en slags tidsplan, og hvad der er unikt ved det er, at coach Glassman faktisk studerede dette.

Så det er ikke en tilfældig tidsplan, men hvad han bemærkede var evnen for de atleter, der arbejdede med temmelig høj kapacitet, at vi lavede de rigtige ting uden for gymnastiksalen, som god ernæring, god søvn, de mennesker, der kom til gymnastiksalen og seriøst arbejde i en time kunne opretholde intensiteten for dag 1, dag 2, dag 3, men på dag 4 sprang de virkelig ud, så hvordan ser det ud for dig som atlet - ideelt set kan det se ud som om du kom til gymnastiksalen og gør det så hårdt som muligt mandag, tirsdag og onsdag. Du kan ikke følge programmeringen til tee. Torsdag kan være en aktiv fridag for dig, eller du kan bare springe gymnastiksalen over. Jeg prøver at opmuntre mine atleter til, at når de ikke er her, er de hårde på banen, de går udenfor, måske er det en afslappet spadseretur med deres familie, måske er det en dejlig let løb, måske er det ikke noget, måske har du bare bogstaveligt talt Netflix og chill på torsdag.

Uanset hvad du kan lide at gøre, men målet er at hvile og komme sig, måske noget at strække. Det er ikke sådan, det skal se ud, når du er gået så hårdt som muligt uden nødvendigvis at kalde det træning, ikke? Jeg ved, at mange af dig derude er skyldige i at komme i gymnastiksalen, du går som, 'Yeah, brother, I'm restin' 'og så laver du en max rep på en rep, og du tænker,' Yeah, bare PR 'd no big deal' og jeg venter, at dette ikke skal ske, du skal hvile dig rigtigt i dag, så ikke få dit dygtige arbejde praktiseret og lav en træning, men hvis du er den atlet, kan de gå mandag, tirsdag og onsdag , Hvil torsdag, så har du muligheden for fredag ​​og lørdag til virkelig at strejke igen og derefter tage en komplet hvile på søndag. Af denne grund foreslår jeg igen midten af ​​ugen som hviledag, og det kan ikke altid være onsdag eller torsdag, men hvis du kan hvile mandag og tirsdag og derefter måske på onsdag og igen bryder det din uge op, så du kan slappe af , hvis du er øm, så når du er træt, kan du hvile og slappe af, og så kan du komme tilbage her og gøre dine ting med den højeste intensitet for de bedste resultater.

Vil bare dække en sidebemærkning til dine trænere derude, der træner en fitness træning, du vil have dine atleter ikke tage dit råd. Jeg har nogle her i dette motionscenter, der fik mig til at tænke, 'Hej, lyt, du vil tage en fridag og hvile dig.' Så hvad jeg laver, og jer kan være på udkig efter en brute shoot, en af ​​Nick Fowlers bomber af viden her hos os, at vi skal tale specifikt om programmering og måske hvordan man inkluderer atleteres beskyttelse mod sig selv og bare daglige overvejelser, hvor ofte er det for ofte at gå over hovedet? Hvor hårdt skal det være? Hvor ofte skal du hænge på en pull-up bar? Der er masser af gode ressourcer, der kan føre dig i denne retning, men det er det, der vil være på udkig efter, og nogle videnbomber og nogle brutale skud skal komme, men hvad angår resten, fyre, for at være kloge, bryde din uge videre, tænk på det standardiserede CoachGlassman-program med tre, du kan gå en gang mandag, tirsdag, onsdag, hvile torsdag, fredag, lørdag hårdt, hvile søndag.

Jeg tror, ​​du vil være på rette spor og få rigtig gode resultater i rigtig lang tid og forblive sund også.

Kan jeg løbe og lave CrossFit?

Det er fuldstændigt muligt at balancereCrossFitmedkører.

Før jeg tilmeldte mig dette eksperiment, blev jeg sjældent styrketrænet, fordi det ikke passede pænt ind i min træningsplan. Jeg fortalte Coach Kurt, at mit mål var at opretholde 20 til 25 miles om ugen, og han fortalte mig, at det var for meget, at volumen ville risikere udbrændthed.

Bliver jeg i form med CrossFit?

CrossFit kanabsolut hjælpe digi storform, og afhængigt af hvilken træner du arbejder med, er det ikke så farligt som nogle menneskerville havedu tror. Det sagt,CrossFiter ikke den bedste måde at få muskler og styrke og tabe fedt, hvorfor mange menneskeri det første.

Hvad er Cross Git?

En form for intervalltræning med høj intensitet, CrossFit er en styrke- og konditionstræning, der består af funktionel bevægelse udført på et højt intensitetsniveau. CrossFit svarer til Orange Theory, fordi der er en standard 'træning af dagen' (WOD), som alle medlemmer gennemfører den samme dag.08.11.2019

Er peloton godt til mountainbiking?

DetPlatonerstoremisforstå mig ikke for det, men ingen af ​​de forlystelser, de tilbyder, 'føles' sommountainbikeforlystelser.Mountainbikinger meget mere dynamisk end vejkørsel (hvilket er hvadPlatonrides ser ud til at efterligne).

Er CrossFit 3 dage nok?

I betragtning af intensitetsniveauet afCrossFit, og som med enhver træning eller aktivitet, har kroppen brug for dettilstrækkelighvile til opsving og genopbygge. Den anbefalede tidsplan for enCrossFitatlet erTre dageON og 1dagOFF for at sikre, at en atlet får detnokhvile.

Hvilket er bedre fitnesscenter eller CrossFit?

Brug af enfitnesscenterog tilpasset fitnessplan kan du designe noget omkring dit ønskede resultat. ' Sammenfattende, hvilket erbedreafhænger virkelig af personen. Vægtløftning vinder hænderne nede af sikkerhed, menCrossFitvinder for kammeratskab og support. Begge kan opbygge muskelmasse, forbrænde fedt og have generelle sundhedsmæssige fordele.9. 2014.

Er det bedre at lave CrossFit eller cykle?

Jeg har offentligt erklæret min kærlighed til CrossFit som en måde at opbygge seriøs styrke på livet - på og uden for cyklen. CrossFit gør dig stærk, atletisk, godt afrundet og vigtigst af alt, bygger muskler, der kan glide væk over tid. Jeg vil ikke gennemgå endnu en lavsæson uden den, og jeg holder den i rotation for styrkevedligeholdelse.

Hvad har du brug for at vide om CrossFit?

I henhold til deres webstedsdefinition: ”CrossFit er det vigtigste styrke- og konditioneringsprogram for mange politiakademier og taktiske operationsteam, militære specialoperationsenheder, kampsportartister og hundreder af andre elite- og professionelle atleter over hele verden.

vægtet ab træning

Hvad skal jeg gøre, hvis du springer over to CrossFit-træningsprogrammer?

Når dette sker, skal du springe de to næste Crossfit-træningsprogrammer over, og skifte enhver svømmetur, cykel eller køre træning for kun at være aerob - intet over anaerob eller laktatgrænse. For de Crossfit-træningsprogrammer, du har springet over, er det OK at lave en simpel kernerutine, men ingen 'bare gå let' -ændringer af Crossfit-træningsprogrammer.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

2020 uci verdensmesterskaber på vej - praktisk løsning

Hvem vandt UCI Men's Road Race 2020? Franskmanden Julian Alaphilippe

Cyclocross verdensmester - hvordan løser vi det?

Hvem vandt cyclocross mesterskabet? Mathieu van der Poel kom sig efter et andet omgangsnedbrud, inden han satte en masterklasse på cykelridning for at opnå en fjerde elite mænds cyclo-cross verdensmestertitel. Den 26-årige afsluttede en ren fejring af verdens titler til Holland fra UCI Cyclo-cross verdensmesterskabet i den belgiske kystby Oostende.

Runner's verdens digitale abonnement - hvordan man løser det

Hvor meget koster et Runner's World-abonnement? Et år siden lanceringen har Runner's World + -medlemskab haft 18.000 tilmeldinger med 13.500 nuværende aktive medlemmer, hvoraf 60% har tilmeldt sig det årlige abonnement, der koster $ 50 eller $ 30 for eksisterende trykte abonnenter. 10.03.2020

Uci verdensmesterskabsvej - mulige løsninger

Hvor kan jeg se UCI Road World Championships? USA Cycling annoncerede den 4. september 2020 de atleter, der vil repræsentere USA i Elite mænds og kvinders tidsforsøg og landevejsløb ved UCI Road World Championships 2020, der finder sted i Imola, Italien den 24. - 27. september 2020. Du kan se alle væddeløb live på den olympiske kanal.

Verdens hurtigste kvinde 2016 - almindelige svar

Hvem er den hurtigste kvinde i verden 2020? Shelly-Ann Fraser-Pryce bliver den hurtigste kvindelige sprinter i live, løber bedste 100 m siden Florence Griffith Joyner. Kun en kvinde i historien har kørt en hurtigere kvindes 100 meter end Shelly-Ann Fraser-Pryce gjorde lørdag: Florence Griffith Joyner. 2021.

Runner's verdenshalvmaratonplan - varige løsninger

Er 2 timer og 30 minutter en god halvmaraton-tid? Sæt dine mål At afslutte et halvmaraton på mindre end to timer er et fælles mål for erfarne halvmaratonløbere. Højst konkurrencedygtige løbere sigter mod hårdere mål, som en halvmaraton på 1 time og 30 minutter (6:51 minutter pr. Kilometer tempo eller hurtigere).