Vigtigste > Cykling > Cykelkalve - mulige løsninger

Cykelkalve - mulige løsninger

Gør cykling dine kalve større?

Det korte svar er: Du vil ikke udvikle digstørrelår ellerbenbare vedcykling. At være en aerob træning detgør dinmuskler, der er modstandsdygtige over for træthed, men uden at tilføje signifikant masse. Menscykling gørikkebyggemasse eller udvikler nytkalvemuskler detgørtilføje styrke til dets opbygning med høj udholdenhed.26. aug 2020



Hvad sker der fyre? Jeff Cavaliere, ATHLEANX.com. Når det kommer til kalvene, vil mange mennesker få dig til at tro, at du enten bliver en kalv, eller du bliver en kalv.

salsa cutthroat anmeldelse

Jeg kan fortælle dig, at det delvis er sandt. Genetik spiller en stor rolle i den endelige størrelse på dine kalve, men der er bestemt noget, du kan gøre for at ændre det og gøre din situation bedre. Jeg er uden tvivl Jeff Caveliere, men jeg har aldrig været forvekslet med Jeff Calfaliere.

Hvad dette gjorde mod mig - min indsats for at bygge bedre kalve - motiverede mig til at finde flere måder at gøre dette på. Jeg vil fortælle dig, at efter at have arbejdet med professionelle atleter, er der en ting, du vil bemærke ved deres træning: der er ikke meget direkte kalvearbejde i det. Det skyldes, at essensen af ​​selve aktiviteterne, selve spilene - løbere, hoppere, fodboldspillere, der skal gå i flere retninger - normalt har stor kalveudvikling, fordi de har en ting, som vores kalvtræning ikke gør, er højspænding, spontan sammentrækning.



Hvad taler jeg om? Det er når du skaber høj spænding i en enkelt sammentrækning på kort tid. Kort tid. Det er essensen, nøglen til at opbygge større kalve, fordi det er sådan, de reagerer bedst.

Sådan opretter du reel overbelastning. Så her er en chance for at vise dig, hvordan du gør det derhjemme uden en enhed. Du vil placere dig selv, som jeg er lige her, på en måtte eller på gulvet, fødderne enten forankret under en bænk, som jeg viser dig, eller under et møbel, en sofa, uanset hvad det er alt, hvad du gør er at skubbe dig selv ned.

Du vil finde ud af, at dine ankler bøjes, dine fødder bøjes, og dine kalve trækker sig sammen for at holde dig i denne position. Nu skabes der en vis spænding her, men det er ikke det, vi leder efter. Hvad vi skal gøre er at give en hurtig, spontan sammentrækning - denne overbelastning - på kort tid.



Så vil du føle det. Hvis vi er sådan her, starter vi selv. Det eneste der forhindrer mig i at falde fladt på mit ansigt på dette tidspunkt er en utrolig stærk sammentrækning af kalvene.

Utrolig stærk. Hvis du gør det, garanterer jeg, at du vil føle en stærkere sammentrækning med denne øvelse end nogen anden kalveøvelse, du har gjort før. Jeg er ligeglad med, om du gør dette med stående barbell kalvehøjder til 300 pund.

Gæt hvad? Når du vejer 150 pund, er din krop allerede vant til det. Hver gang du tager et skridt, fylder din krop 150 pund. Så hvis du tilføjer, kan han klare 300 pund.



Der er ingen overbelastning. Så tilbage til praksis. Hvis du placerer dig her, bøjes dine knæ, så du kan fokusere lidt mere på din soleus end din mave.

Nu er soleus en rigtig vigtig del af dine kalve. Det er muskelen, der ligger under den mere synlige mave. Hvis du kan udvikle dette, kan du begynde at bygge det og.

At skubbe gastroc ud giver dine kalve større størrelse og definition er ikke at ignorere denne muskel. Det seje ved dette særlige træk er, at jeg bevæger mig fra en bøjet knæposition til en strakt knæposition. Så jeg aktiverer faktisk mere mave, hvis jeg fortsætter med at komme stærkere ud i træningen, kan jeg faktisk få flere og flere mavekramper, fordi jeg kan blive ved med at ekspandere.

Faktisk, hvis jeg ville, kunne jeg starte med det samme ved at lægge en fysioball foran mig og få mere og mere aktivering, fordi jeg faktisk kan stole på, at det kommer mig derhen. Ideen er, at disse fyre, hvis du vil begynde at bygge større kalve, handler det ikke om, hvor mange øvelser eller hvor mange reps du laver. Det handler om at lave reps af høj kvalitet og få dine kalve til at gøre deres bedste.

Det er spontant med en højspændingsoverbelastning. Dette vil resultere i større kalve, og det er derfor, du kan se det meget tydeligere hos atleter, fordi de gør det hver eneste gang du kommer på banen. Du kan gøre det nu, og nu har du et våben i dit arsenal til at hjælpe dig.

Hvis du fandt denne artikel nyttige fyre, bedes du give dine kommentarer og tommelfingre op nedenfor. Jeg har åbenbart læst, hvad du siger. Du har bedt om en kalvartikel i et stykke tid, nu giver jeg dig den.

Jeg vil have, at du fortsætter med at efterlade dine kommentarer, fordi denne kanal handler om dig, og jeg vil give dig det, du ser ønsker. Okay fyre. I mellemtiden, hvis du leder efter et komplet program til at træne uden udstyr, har vi et ATHLEAN-0-program på ATHLEANX.com.

vandtæt cykelbukser

Du behøver bogstaveligt talt ikke andet end din egen kropsvægt, ligesom denne øvelse, og du kan foretage store ændringer på bare seks uger. Okay fyre. Det er slut på ATHLEANX.com.

Vi ses igen om et par dage.

Fungerer cykling dine kalve?

Det er kontraintuitivt, men tilsyneladende er det ægte. Disse undersøgelser viser, at mensdetquads og glutes er ganske aktive underdetpedal slagtilfælde (som man kunne forvente),kalvendybest set holderdetfod stabil pådetpedal.Kalvefungere som et link mellemdetfod ogdetelproduktion af quads / glutes.

Er cykling eller løb bedre for kalve?

Ikører, de primære muskler, der anvendes, er hamstrings, quadriceps, glutes, iliopsoas ogkalve. Ingen af ​​demkørerheller ikkecyklinghar tendens til at opbygge den samlede muskelmasse; faktisk kan disse sportsgrene få muskelfibre til at krympe, fordi kroppen sigter mod at gøre muskelfibre mere metabolisk effektive.15. jan. Dec 2019

Skader cykling dine kalve?

Skader pådetunderekstremiteter, forbundet medcykling, er stammer afdetquadriceps, hamstring ogkalvmuskler sammen med overforbrug (tendinitis) afdetAchilles og patella sener.

Er cykling god til stramme kalve?

De, der starter et program med selvhjælpsøvelser, kan drage fordel med det samme med en øjeblikkelig forbedring afkalvmuskeltæthed. Udfør disse specifikke øvelser, pre / post ride og 24 timer efter hver tur. Somcyklister, vi har alle oplevetøm,tætog / eller budkalvmuskler.11. sep 2014

Giver cykling dig tynde ben?

Beggecyklingog løb kan hjælpedutone ogslankneddine ben. For atslank dine ben,duskal reducereditsamlet kropsfedt. Både kører ogcyklinger effektive til cardio og forbrænding af fedt. Når det kombineres med sund kost,dine benviljeslankned og få nogle muskeldefinitioner.6. apr 2018

Hvorfor har cyklister store ben?

'Professionelcyklister haren størrelårmuskeltværsnit end ikke-cyklister, ”Siger Gottschall. Specielt markante er quadriceps muskler, der skubber pedalerne ned såvel somstorhamstring muskler, der hjælper med at feje pedalerne op.25. jan. 2021 g.

Har cyklister store ben?

'Professionelcyklister haren størrelårmuskeltværsnit end ikke-cyklister, ”Siger Gottschall. Specielt markante er quadriceps muskler, der skubber pedalerne ned såvel somstorhamstring muskler, der hjælper med at feje pedalerne op.25. jan. 2021 g.

Forkorter cykling kalvemuskler?

FleksibelMuskelAfkortning ogCykling

Cyklinger en af ​​de få aktiviteter, hvormusklertrækkes koncentrisk sammen (mens den afkortes) snarere end excentrisk (mens den forlænges). Den gentagne bevægelse forårsagermuskelfibre tilforkortehvis der ikke træffes handling.
23. apr 2018

Slanker dine ben dine cykler?

De kalorieforbrændende fordele vedcyklinghjælp tilslankditben, selvom du forbrænder kalorier fra hele din krop. For at sikre, at du bruger dine benmuskler til udholdenhedsopbygning - som trimmer fedt - cykler i et tempo mellem 80 og 110 omdrejninger pr. Minut (omdr./min.). Dette er et ret hurtigt tempo.6. juni. Dec 2019

Hvor går dine kalve hen, når du cykler?

Placeret på det øverste rygområde på underbenet er kalve nødvendige for de nedadgående benstød i hver gang du træder. En regelmæssig cykelrutine, hvad enten det er på veje, bjergstier eller inde i dit lokale fitnesscenter, kan hjælpe dig med at tone og styrke dine kalvemuskler.

Hvordan helbredes en lægskade fra cykling?

Hælelifter i begge sko kan hjælpe i et par uger, da de letter belastningen på lægmusklerne, mens du går. Svømning eller blid cykling er en god måde at øge blodgennemstrømningen til musklerne for at fremme heling. Det vil være et løft for din selvtillid at komme tilbage på din cykel, mens dine muskler heler, men pas på ikke at overdrive det.

Hvor er kalvene placeret i kroppen?

Placeret på det øverste rygområde på underbenet er kalve nødvendige for de nedadgående benstød i hver gang du træder. Kalvenes gastrocnemius- og soleus-muskler arbejder sammen med hamstrings og quadriceps i overbenet for at holde dine fødder i gang.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Blodtrykscykling - Komplet vejledning

Er cykling god mod forhøjet blodtryk? Aerob træning, såsom cykling og løb, kan reducere dit blodtryk op til 10 mmHg, siger Creswell. Det er omtrent lige så meget som nogle medikamenter. Styrketræning kan også hjælpe med at reducere det med ca. 3 til 6 mmHg, siger han. Og det er aldrig for sent at gøre en målbar forskel.

Cykel-OL - mulige løsninger

Er der cykling i OL? Cykling har været en del af de olympiske lege siden de første moderne sommer-OL i 1896.

Rabat på cykeltøj - praktiske beslutninger

Hvorfor er cykeltøj så dyrt? Nå, det er også dyrt. De har brug for så mange øjenkugler på deres produkt som muligt, og de skal på en eller anden måde vinde folks tillid. En forhandler kan stå inde for et produkt og har trafikken til deres websted eller fodfald til deres butik for i det mindste at give det en chance. 2014.

Cykel gluten - den ultimative guide

Hvordan arbejder du dine glutes, når du cykler? Hav en behagelig sadel: Når dit sæde er ubehageligt, er det mere sandsynligt, at du drejer dine hofter bagud og slukker for en del af gluten. Opvarmning: Efter at have kørt let i et par minutter, hop af cyklen og lav et par squats eller strækninger. Dette hjælper med at få gluterne i gang og minder dem om at skyde, når du træder.

Pactimo cykeltrøje - handlingsorienterede løsninger

Er Pactimo et godt brand? Det er anstændige ting. Jeg har to. Bare sørg for, at det ikke er en klubtilpasning, da slangen er enormt løs. Det er gode ting, har flere trøjer og bibshorts, det holdes rigtig godt efter et par tusind miles.27. 2018.