Vigtigste > Cykling > Cykeludstyr - mulige løsninger

Cykeludstyr - mulige løsninger

Hvilket udstyr er bedst til cyklus?

En højgear, undertiden omtalt af cyklister som en 'storgear', er optimal, når man kører ned eller kører i høje hastigheder. Den højeste eller størstegearti acykelopnås ved at kombinere den største forreste kædestørrelse med den mindste bageste tandhjul eller tandhjul - f.eks. udtrykt som '53x11'.



I dag taler vi om cykeltransmissioner. Dette lyder måske kompliceret, men hvis du lærer at bruge det korrekt, kan det gøre en verden til forskel. - Vent et øjeblik, Heather.

Jeg er virkelig ked af det, men hvad i alverden er så kompliceret ved cykeludstyr? - Mark, jeg vil ikke være den, der påpeger dette, men du er i krydskæde lige nu, og der er en bakke, vi skal op ad, så måske skulle du ændre det. - Det er lidt hårdt Heather. Jeg var lige ved at lægge det i min lille ring. - Nå, hvis du ikke ved nøjagtigt, hvad vi laver her, skal du ikke bekymre dig, vi er overalt. Forklarer gear for at hjælpe dig med at køre (glad musik) Lad os starte med et nærmere kig på gearene.

Nå, de forreste gear her på højre pedal er dem, der kan gøre en væsentlig forskel. Normalt kaldes de kæderinge, og en cykel kan have en, to eller nogle gange endda tre kæder. Og kæden bevæges derefter af den forreste mech mellem kæderinge, som er fjerde her oppe, og som derefter styres af skiftere, normalt på venstre side af aero-styret, basestangen eller styret, jo mindre kæderingen er, lettere på gearet. - Men bag på cyklen har vi kassetten, der har flere gear, hvilket betyder flere gearvalg og derfor mindre skift mellem gearene.



Nu har jeg i øjeblikket et 11-trins hjul på min cykel, hvilket betyder 11 gear, men du har muligvis en 10-trins, en ni-trins, en otte-trins eller måske endda en 12-trins, hvis du har et fancy hjul på din cykel. I modsætning til kædehjulene er det mindre gear, vi har her, faktisk det hårdeste gear, hvilket betyder mest modstand, og det største gear her er det nemmeste gear, hvilket er den nemmeste modstand. Så har vi bagskifteren eller skifteren nedenunder, som vi kan skifte mellem disse gear og gear, højre styr eller aero-styr. (glad musik) - Okay, lad os se, hvordan du rent faktisk skifter gear, fordi der er noget talent.

Jeg mener, du kan arbejde dig fra din største tandhjul til din mindste tandhjul på få sekunder, men dine cykelkomponenter takker dig ikke - nej, de er det ikke, og du risikerer at låse dine gear i proces også. I stedet skal du prøve at skifte gear ad gangen, langsomt bevæge dig op eller ned gennem gearene og sørge for at træde i mellem disse ændringer. Du vil også bemærke en ret stor forskel, hvis du let svigter pedalerne lige så let under kontakten.

Og jeg ved, at dette måske lyder virkelig underligt, især når du prøver at skubbe hårdt og gå op ad en bakke, men du vil virkelig bemærke forskellen med lidt øvelse. Nu siger jeg ikke, at du er helt slukket for gas eller pedaler, men bare en velindstillet frigivelse af trykket på pedalerne vil gøre en verden til forskel. - Ja, og den bedste måde at finde ud af er at gå og eksperimentere.



Så find en dejlig stille gade, der simpelthen er bølgende, og øv dig i at skifte gear og derefter ændre det tryk, du anvender forskellige steder. (Joy Music) Mens vi handler om at skifte, er der noget, du vil undgå, og det er cross-chaining, som Mark pænt demonstrerede i introen. Nu er det ikke kun et stort forbud, når du cykler, det er faktisk fordi det er for ødelagt komponenterne på din cykel. - Ja det er det.

Vær foran på din største klinge og derefter bag på din største tandhjul, hvilket naturligvis er dit nemmeste udstyr. Eller tværtimod, du kan være i din mindste kædehjul foran og derefter i din mindste tandhjul bagpå, hvilket er din hårdeste, så i det væsentlige det modsatte. Så hvad der sker her er, at du kører din kæde gennem en temmelig vidvinkel, som potentielt vil strække den, du kan beskadige komponenterne og også risikoen for, at din kæde falder eller glider.

Nu har vi dækket det grundlæggende og de grundlæggende regler, det er på tide at se, hvordan vi kan optimere vores gear, og det fører mig til kadence. Kadence måles i omdrejninger pr. Minut, også kendt som RPM. Og at finde den rigtige omdrejningstal hjælper dig igen med at køre bedre - Ja, kort sagt, jo højere eller hårdere gearet er, jo højere modstand.



Og generelt betyder det, at vores ben roterer langsommere, medmindre du absolut flyver med færre omdrejninger i minuttet og derfor en lavere kadence, når du falder ned. Men hvis vi alternativt er i et lavere eller lettere gear, har vi mindre modstand, og vores ben drejer sig derfor generelt hurtigere, vi går for at have en højere kadence - Ja, kadence er en meget personlig ting. Nogle cyklister foretrækker en højere kadence, andre er lavere.

Men generelt er en god type mål mellem 80 og 95 RPM. Du vil opdage, at gode sportsure eller cykelcomputere kan måle dette og derefter vise det, så du ved, at du er på rette spor. - Ja, over tid vil du vænne dig til det og lære din kadence selv, og du behøver ikke længere ty til sportsure eller computere så ofte.

Og kan endda komme til det punkt, hvor du kan tilpasse dig, så du måske hurtigt kan skifte til et lettere gear ved en lavere kadence, eller hvis din kadence bliver højere, og du begynder at dreje, skift til et lidt hårdere gear (optimistisk musik) I teorien er alt meget godt, men vi ved alle sammen, at ting i den virkelige verden, ude på gaden, kan føle sig lidt forhastet. Vi ser ikke tingene komme, vi er ikke helt klar over, hvor lang en stigning er, eller måske endda hvor stejl en stigning er, så det er her, vi skal starte med at se fremad og være opmærksomme og næsten forudse disse gearskift. . Tag denne bakke for eksempel, du skal ikke bare komme op ad denne bakke, køre i samme gear som du var på fladen og bare håbe på det bedste, for hvad der skal ske, får din kadence til at falde, og så vil du ende grib op og skift gennem mange gear meget hurtigt og ineffektivt og muligvis endda blokere gearene som nævnt tidligere.

I stedet for vil du gå ind i den bakke foran den, og når du nærmer dig bakken, skal du begynde at skifte gear. Det kan endda betyde, at du skifter ind i din mindre kædehjul, mens du lægger mindre pres på pedalerne. Og så når du kommer til stigningen, kan du begynde at skifte gradvist gennem den bageste kassette og gennem de mindre gear, når bakken bliver stejlere. - Nå, at skifte gennem gearene er ikke kun for bakkerne, du skal også overveje det, når du ankommer til et kryds eller et trafiklys, fordi de siger, at du har vampet et ret stort gear, så kommer du til standen.

hvornår slutter tour de france

At komme ind i et stort gear bliver utrolig svært, så tænk på det på forhånd, og skift et par gear ned - dette gælder nu også for kurverne for at læse vejen foran dig og for at skifte i overensstemmelse hermed i stedet for bare at gå ind i en kurve i samme gear og derefter kæmper for at accelerere ud af hjørnet. I stedet for, når du svinger som jeg vil gøre nu, skal du bare skifte et par gear ned, gå rundt om hjørnet og gøre mit liv meget lettere. - Da vi talte om at vælge dine gear før, er valget din din kadence er meget en personlig præference.

Det er ikke en størrelse, der passer til alle. Så det handler om at finde ud af, hvad der passer dig. - Ja, det kan virkelig tage lidt prøve og fejl, så jeg foreslår, at du går ud og prøver en række forskellige kadenser, indtil du finder ud af, hvilken der passer dig.

Og hvad gør du? Jeg vil sandsynligvis finde ud af, at nogle kadenser føles meget mere anstrengende end andre. I så fald vil du sandsynligvis undgå dem. - Ja, og glem ikke, at du også kan ændre gearets udvekslingsforhold for at forblive med, hvad det kom fra butikken.

Og sig, at du har en kuperet, off-road racing-tegneserie, når du holder op, måske vil du ændre dit gearforhold. Den nemmeste ting at gøre er at skifte kassette. Ikke at jeg gjorde det personligt, men Mark gjorde det, og vi har faktisk en artikel om, hvordan du ændrer din kassette hernede. - Ja, og hvis du vil tilføje til det og lære lidt mere om gearforhold, se vores Watch gear ratio-artiklen ved blot at klikke nedenfor, og glem ikke at kunne lide denne artikel og abonnere på kanalen, hvis du ikke allerede gør det.

Hvilket udstyr har du brug for til cykling?

  • 10 Cykling Essentials.
  • Hjelm. Sikkerhed først.
  • Hydrering. Pakning avandflaskehjælper dig med at holde dig hydreret til din tur.
  • Reserve rør. Mens patch-sæt kan være meget nyttigt, er det den mest sikre måde at have et erstatningsrør at vide, at du vil være god at gå efter et fladt dæk.
  • Pumpe eller CO2.
  • Sædetaske.
  • Lys.
  • Låse.

Der er en overraskende mængde udstyr, du skal tage på en lang tur, hvis du vil være helt selvforsynende, men som du kan se her, er det ret svært at lægge alle de ting i de tre baglommer, som du får på en cykeltrøje. Så her er en guide til, hvordan vi effektivt pakker vores udstyr her på GCN. Så pænt arrangeret på dette bord, her er det udstyr, du skal tage med dig.

Først en vest, en regnkappe, et par energigeler, noget mad, en telefon og et vandtæt dæksel, et par dækhåndtag, et par lapper, en minipumpe, et multiverktøj, et super multiværktøj, to rør, en mini tube solcreme, afhængigt af vejret, selvfølgelig ID, en tegnebog, nogle kontanter, en mere retro måde at bære dit udstyr på, en bidon. Så jeg hører dig spørge, skal vi lægge alt dette i? i vores lommer? Svaret: Det er vi ikke. Nej, hvis du lægger alt dette i din trøje, bukker dine lommer ud, og sættet flyver til venstre, højre og i midten.

Og der, mine damer og herrer, bliver en sadeltaske af uvurderlig værdi, hvad du vil have, og der er stadig plads til dine dækhåndtag, læg dem derinde og også et multiverktøj. Lad os gå, glide ned ad siden, pæne og rene. Sæt det i.

Hvor kompakt og effektiv er det? Så med dine slanger og værktøjer væk, lad os komme til de andre ting. Så min kappe og minipumpe er generelt fastgjort, så de ikke graver og lægger i min midterlomme bagpå, så den forbliver pæn og central og afbalanceret. Derefter er kontanter.

hvordan man træner i høj højde

Nu er der et par måder, du kan tage kontanter med på farten. En rigtig hemmelig slags old school-hemmeligholdelse, du har en regning på £ 20 her, lige nok til at dække enhver eventualitet, og også et kaffestop, hvis det er nødvendigt, er at trække endestikkene ud på dit styr og placere dem pænt inde i stuvet væk. Og en anden måde at holde penge på er denne.

Mange af jer gør det måske allerede, men det er godt. Selvfølgelig, hvis du har en mobiltelefonetui, skal du lægge din £ 20-regning eller enhver anden valuta, der bruges i dit land, slip den ind, og det eliminerer behovet for at tage din tegnebog med. Når vi taler om telefoner, selvom de fleste telefoner leveres med etui, er det vigtigste at tage sig af skærmen og ikke ridse den, især når du lægger ting i og ud af lommen under kørsel.

Så skaff dig en lille plastikhylster, sådan noget, det er bare en gammel Santini-taske til at holde armvarmerne i. Telefonen er virkelig klar til brug. Endelig er ID en af ​​de sidste ting, der kan være vigtige på en rejse eller når man går ud generelt.

Så tag et kørekort, og et firma kaldet Road ID, for eksempel laver de også armbånd, der har alle de detaljer, du har brug for, hvis du får problemer. Derudover kan dine geler du klæbe dem på begge sider, du har et dejligt, velafbalanceret posesæt, så du kan komme på vej. Nu er noget andet, du måske vil have med dig på en tur, men bestemt ikke i de vejrforhold, vi i øjeblikket har i Storbritannien, et lille rør med solcreme.

Som jeg sagde, bestemt ikke i dag. Når alt kommer til alt berørte vi en old school-måde at bære dit udstyr på i en af ​​vores GCN-artikler, men her er en påmindelse til dig. Du får en gammel bidon, klipper det af, mange professionelle gør det faktisk, og som en påmindelse har du brug for to flaskebure på din cykel, ellers bliver du lidt tørstig.

Skær toppen af, hent dit kit. Så du har pakket dine rør pænt, en plastikpose i passende størrelse, pletter, dit multiværktøj og dine dækhåndtag. Rul dem alle sammen, pæne og kompakte, pæne og stramme sådan.

Bagekunst kommer derinde. Sæt det i, pænt og pænt, og der har du det. Og hvis du kan lide denne artikel, skal du sørge for at give den tommelfingre.

Og klik på vores etiketteartikel her, og hvordan man kører en herre eller en blid cyklist, klik her nedenfor. Og for at blive fan og abonnere på GCN er det helt gratis, klik på min gamle skolebidon. Undskyld mig.

Undskyld! Vi er kede af det!

Hvad skal en cyklist have på?

Bedste tøj tilcykling
  • Cykel shorts. Shorts lavet specielt tilcyklinggiver dig mest komfort under ridning.
  • Cykeltrøje. En kortærmet fugtabsorberende cykeltrøje er også et godt valg på en varm dag.
  • Cykelsokker.
  • Cykelhandsker.
  • 40 til 50 grader.
  • 25 til 40 grader.
  • Under 25 grader.

Hvis du vil cykle, har du brug for cykeludstyr, ikke? Cykeltrøje, cykelshorts. - Nej, nej, nej, du behøver ikke ligne en cyklist, hvis du vil cykle. (klemmer fingrene) Der er mange forskellige tøjmuligheder derude.

Det, du har, er helt op til dig - men hvad er det bedste, og hvad går du glip af, når du ikke bruger andet cykeludstyr end seriøst poseringspotentiale. - Ja, heldigvis sendte SHIMANO os et øjebliksbillede af deres S-PHYRE-sortiment, så vi kan forklare det ældgamle spørgsmål om Lycra vs. Baggies for dig. (intens musik) (rockmusik) - Så først og fremmest, hvorfor er cykeludstyret overhovedet stramt? - Fordi det naturligvis får dig til at se godt ud.

Jeg mener bare se på os - Okay, det kan være en faktor, men jeg tænkte lidt mere praktisk. Stramt tøj gør dig hurtigere. (Rockmusik) - Ja, det er sandt.

Det er en stor fordel ved Lycra. Ikke at vi går ind for at ride rundt i en aerodynamisk romper hele tiden, men forskellen mellem et veltilpasset cykelsæt og baggie shorts og en trøje er stor. Ret, du kan mærke forskellen, stor.

Og hvis du vil måle det, kan du sandsynligvis finde det op til 2 km i timen hurtigere uden ekstra indsats. - Nå, det snuser ikke på det, men hvad hvis hastighed ikke er din ting? Nå, effektivitetsbesparelserne, hvilket betyder, at du rent faktisk kan fortsætte med at køre for samme indsats, og det er netop derfor, cykeltøj har udviklet sig som det har været. Fra tætsiddende uldtøj og med rette.

Og hvis du ser på banebrydende tøj, vil du opdage, at du har gjort alt for at gøre pasformen så god som muligt, ingen baggie stykker, det vil sige den passer som en anden hud. - Hvilket også har andre fordele, fordi måske ikke alle af os vil være hurtige nok til at mærke de fulde fordele ved aerodynamik, og mange af os er ligeglade, men stram kan også være behagelig. Løstsiddende tøj kan undertiden trække sig sammen og derfor føre til trykpunkter, der c.

På tæt beklædningsgenstande bevæger stoffet sig dog ikke, hvilket betyder, at du altid ved, hvor sømmene vil være. Derfor kan producenterne flytte dem til områder, hvor de ikke vil skabe problemer, som f.eks. Under din bum - og når du kombinerer det med polstring i shortsen, som i dette tilfælde er virkelig avanceret, har den variabel tykkelse, ventilation og Form, så den forbliver på plads og forhindrer den i at køre op, hvilket betyder at du kan køre i komfort meget længere. På dette tidspunkt, Katherine, er det ret værd at bemærke, at puder eller shammies på grund af deres tekniske navn kan være ret forskellige mellem mænd og kvinder på grund af vores forskellige fysiologier dernede. (Latter) - Tak for afklaringen om Sy. - Det er en fornøjelse. (Rockmusik) Alligevel, tilbage til komfort og den stramme pasform, er moderne cykeltøjsmateriale også super åndbart.

I dette tilfælde brugte S-PHYRE noget, de kaldte dry-touch, hvor stoffet faktisk tilføjer fugt fra huden til stoffets yderkant, så du kan være mere behagelig. Stoffet er også super let og tørrer også hurtigt. - Og når alt kommer til alt er dette en stor og noget, der ikke får - Cyklister, der klør sig i hovedet, er skulderstropper eller joggebukser - Ja, aldrig, aldrig at blive set, det skal de siges at være der for at bygge bro over et hul her mellem shorts og jersey når du læner dig fremad på cyklen og også for at undgå et linning, der rent faktisk kan grave ind igen, når du er på cyklen. - Og bare gentage det igen, Sy, aldrig, må aldrig bæres udenfor. - Aldrig. (Popmusik) - Okay, så Lycra er hurtig og behagelig, hvorfor skal du så have noget andet på? - Fordi du måske ikke vil se sådan ud. - Nogle gange overlader Lycra ikke meget til fantasien.

Baggie shorts er en fantastisk måde at køre i stil på, mens du beskytter din beskedenhed. Men lad mig fortælle dig, ikke alle løstsiddende shorts er skabt ens. Ride sp Eff icient shorts vil helt sikkert være mere behagelige. - Ja, kombiner sådan noget med bibshorts nedenunder, og du ofrer ikke komforten.

Bare sørg for at du ikke kan se stropperne. (Popmusik) - Det er ikke kun shorts, der kan køre specifikt. Som enhver, der nogensinde har trænet i en standard bomuldst-shirt, ved, er tekniske stoffer et must her.

Ligesom det tætsiddende tøj hjælper de virkelig med at væge din sved væk fra din hud og holder dig kølig og tørrer også meget hurtigt for at undgå den fugtige skjortefølelse. Undskyld, Sy. (mærkelig musik) - Ah, ikke igen.

Seriøst, kan vi ikke slette optagelserne? (Sukk) Du skal stadig skære med en cykelposition. Men i det væsentlige med performance-stof og den pasform, der skal arbejde i en cykelposition uden at blive fanget i din sadel eller forårsage dig meget problemer, taber du bare til Lycra med hensyn til af hastighed og opbevaring. - Ah ja, opbevaring. En opbevaring Cykeltrøje har normalt tre baglommer, der er perfekte til at bære dagligvarer, måske en minipumpe og et ekstra rør, endda et ekstra lag eller to.

Med Baggys får du det bare ikke længere. Eller i så fald vil din trikot hænge rundt om dine knæ. Mens shorts som disse giver dig noget lagerplads, har du sandsynligvis brug for lidt mere, så du kan binde dig selv eller din cykel rundt i en ekstra taske. (Rockmusik) - En tredje overvejelse er, at Lycrais efter min mening er let at lag på for skiftende forhold.

For eksempel kan armopvarmere og benopvarmere, som bogstaveligt talt er stofrør, gøre en enorm forskel for din samlede varme ved at gøre korte ærmer til lange ærmer og derefter være i stand til at tage dem af meget hurtigt, de stopper næsten ingen steder og stopper ind i din baglomme, når du varmer op. - Du kan bruge dem med baggies, men det er bare ikke helt det samme - Uanset om du bruger baggies eller lycra, hvis du kører under skiftende forhold, synes jeg det er vigtigt at medbringe en tynd vind- eller vandtæt jakke eller vest med dig. Nå De samme regler gælder, hvis du går hurtigt, vil du have noget, der passer godt.

Når du vælger Baggies, vil du have noget, der følger med det, også æstetisk. (Lynlås) - Så hvis hastighed ikke er vigtig for dig, og du kan lide at bære tasker på din cykel for de ting, du ellers ville have i din taske, så er der virkelig ingen grund til, at du ikke kan bære tasker - ja det koger i det væsentlige ned til hvordan du vil se ud på din cykel. Hvis du vil se ud som en cyklist, der kan tygge miles og måske køre lidt, så bærer du Lycra - og hvis du vil se ud som en cyklist, der prioriterer smil frem for miles, fortæller baggys denne historie - i slutningen af ​​Der er mange muligheder for cykeludstyr i løbet af dagen.

Du skal bare vælge det, du bedst kan lide, og vælge noget, der er specifikt for dig. Kørsel blev designet med tanke på bagsiden af ​​dit sind, fordi du vil mærke fordelene ved cykelspecifikke stoffer og pasformer, uanset om du bruger Lycra eller baggies. Katherine, hvad er din personlige vinkel mellem Lycra og Baggies? - Jeg er omkring 75% baggies, de fleste af mine off-road-ture - Virkelig? - Ja - jeg er dybest set Lycra hele dagen undtagen når jeg kører på mountainbike og i bund og grund har meget stramme baggys på dette tidspunkt. (Latter) Ja alligevel, vi er virkelig glade for at se, hvad du kører, så lad os vide det i kommentarfeltet, er du baggies eller er du lycra? - og vi har en anden god artikel til dig, den er flad mod faldstænger, her nedenfor.

højhjulet cykel

Hvad hedder et cykeltøj?

Cykel shorts(også kendt somcykelshorts, cyklingshorts, vaskeskind, knæk eller spats eller lår klamrer sig fastshorts) er korte, hudtætte beklædningsgenstande designet til at forbedre komfort og effektivitetcykling.

Er gear 1 højt eller lavt på en cykel?

Cyklergenerelt har1, 3, 18, 21, 24 eller 27 hastigheder. (10- og 15-hastigheder er forældede, og du kan ikke se dem på nyecyklerlængere.)Nederstenumre erlave gear, og højere tal erhøje gear. Førstgearer enlavt gear.

Skal jeg købe cykel med gear eller uden gear?

Gearetcyklussergiver dig mulighed for at lave flere kombinationer afgear. Så hvis du ercyklingop ad bakke, kan du bruge laveregearfor at hjælpe dig med at træde hurtigere, menudenudmattende dine ben. gearetcyklusserhjælper dig med at opretholde en kadence - hvilket er den hastighed, hvormed du pedaler pr. minut (RPM).9. jan Dec 2019

Hvorfor bruger cyklister stramt tøj?

Aerodynamik. En af grundene til, atcyklingshorts er såtæter til aerodynamik. Det siger sig selv, at jo tættere noget på din krop er, jo mindre luftmodstand vil der være, så du kan ride længere, hurtigere og med mindre anstrengelse.3. december 2020

Er cykling god til vægttab?

CyklingtilVægttab: 4 effektive strategier at prøve.Cykelridning er en fremragende cardio træning. Det kan hjælpe med at øge dit hjerte og lungesundhed, forbedre din blodgennemstrømning, opbygge muskelstyrke og sænke dit stressniveau. Oven i købet kan det også hjælpe dig med at brændefed, fakkel kalorier ogtabe sig.17. juli Feb 2020

Skifter du gear, mens du træder på pedalerne?

Regel 1.Dumå værepedal, når du skifter gear. hvisduklik på skifterne udenpedal, detgearvil ikkelave omså længedu gørStartpedalognår du gør det,duJeg vil høre nogle meget foruroligende lyde.Duheller ikke vilflyttedetgear mensstå stille.

Hvilket udstyr skal jeg cykle på på flad vej?

Den generelle regel er: vælggearsom giver dig mulighed for at træde komfortabelt. Hvis du skubber hårdt på pedalerne, og dine pedalslag er langsomme, skal du vælge en lightergear. Hvis du går meget langsomt og for at gå hurtigere, er du nødt til at dreje dine ben ubehageligt, og vælg derefter en højeregear.

Hvilket er det bedste cykeludstyr at købe?

Nyd det mest alsidige og praktiske cykel- og motorcykeludstyr, så inden du kører på vejen, skal du shoppe det nyeste inden for overkommelige cykeludstyr inklusive topcykler, cykeltasker, cykelklokker og -låse, cykelcomputere, cykelhjelme, cykelholder, cykling sko og andet tilbehør.

Er der en online butik til cykeludstyr?

Om online cykeludstyr En passion for cykling. En dedikation til overkommelige cykeludstyr. Online cykeludstyr blev oprettet for at gøre cykeltøj overkommeligt igen. Med et dedikeret team af designere, der cykler selv, og vores egen fabrik i Asien, designer vi, fremstiller og sender vores udstyr direkte til din dør gratis.

Hvilken slags tøj bærer du på en cykel?

Til essentielt cykeltøj har vi dækket dig (bogstaveligt talt) med cykeltrøjer, cykelsko (især cykelsko), cykelshorts, cykelhætte, cykelsokker, filtermasker, hatte, hovedbeklædning, masker, regnfrakke, reflekterende sikkerhedsvest , cykelshorts, ærmedragter, T-shirts og meget mere.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Low carb diæt og afib - svar på problemerne

Kan en diæt med lavt kulhydratindhold forårsage AFib? Diæter med lavt kulhydratindhold er forbundet med øget risiko for atrieflimren, hvilket indikerer, at denne populære vægtkontrolmetode, ved at begrænse indtagelsen af ​​kulhydrater, bør anbefales med forsigtighed, og der bør udføres flere undersøgelser for at evaluere effekten.25.04.2019

Let mad til mavebesvær - hvordan man beslutter

Hvilke fødevarer er lette på maven? 11 fødevarer, der er lette at fordøje Toast. Del på Pinterest Ristning af brød nedbryder nogle af dets kulhydrater. Hvide ris. Ris er en god kilde til energi og protein, men ikke alle korn er lette at fordøje. Bananer. Æblesau. Æg. Søde kartofler. Kylling. laks.

Atkins diæt vs keto - hvordan man retter det

Hvad er bedre Atkins eller keto? Atkins og keto er begge diæter med lavt kulhydratindhold, der kan være til gavn for vægttab, diabetesstyring og hjertesundhed. Deres største forskel er, at du gradvist øger dit kulhydratindtag på Atkins, mens det fortsat er meget lavt på keto-dietten, så din krop kan forblive i ketose og forbrænde ketoner til energi. 13. juni 2019

Protein shake til muskelgendannelse - holdbare løsninger

Hvilket protein er godt for muskelgendannelse? En undersøgelse viste et positivt anabolsk respons, efter at deltagerne indtog 20 gram valleprotein inden træning (9). Andre fordele ved at spise protein inden træning inkluderer: En bedre anabolsk respons eller muskelvækst (11, 12) Forbedret muskelgendannelse (12)

Termisk mad diæt - innovative løsninger

Hvilke fødevarer har den bedste termiske effekt? Kulinarisk ernæringsekspert Trudy Stone er enig: ”Æg er en af ​​de bedste kilder til fedtforbrændende proteiner, der får dit stofskifte fyret. Diæt med højt proteinindhold har vist sig at øge dit stofskifte på grund af den termiske effekt af mad - mængden af ​​kalorier, som din krop forbrænder for at metabolisere fødevarer. ”27 februar. 2019 г.

Sunde probiotika - typiske svar og spørgsmål

Hvad er det sundeste probiotiske at tage? En generel anbefaling er at vælge probiotiske produkter med mindst 1 milliard kolonidannende enheder og indeholdende slægten Lactobacillus, Bifidobacterium eller Saccharomyces boulardii, nogle af de mest efterforskede probiotika.9 нояб. 2018 г.