Vigtigste > Cykling > Cykling af benkramper - omfattende håndbog

Cykling af benkramper - omfattende håndbog

Hvordan stopper man kramper i benene, når man cykler?

Kalvekramperkan ofte lindres, mens du kører ved at stå på din cykel og slippe din hæl i bunden af ​​pedalslaget. Tilkramperpå forsiden af ​​låret, tag din fod af og løft den mod din bagdel. Stræk dine firhjulstræk ved forsigtigt at trække i foden med den samme sidehånd.12. juni 2020



♪ Bob og Brad ♪♪ De to mest berømte ♪♪ Fysioterapeuter ♪♪ På Internettet ♪ - Hej folk, jeg er Bob Schrupp, Fysioterapeut - Brad Heineck, Fysioterapeut - Sammen er vi de bedst kendte fysioterapeuter på Internettet - Efter vores mening Selvfølgelig, Bob. - Jeg foreslår Brad, du kan se det, jeg er foran ham. - Ah, han har mig! ”Det er som om jeg træner --- Jeg ville sige, at jeg sandsynligvis har et godt udkast.

Ja, det har det, det er som at køre bag en sejlbåd. (humrer) - I dag taler vi om enkel og på den måde kan du lindre smerter i knæ, ryg og iskias. - Det er rigtigt, Bob. - Meget vigtigt for den korrekte position. - Det er rigtigt, mange mennesker spørger om at cykle med isjiasmerter i ryggen, så lad os give svarene. - Okay.

Og hvis du er ny på vores kanal, skal du tage et sekund til at abonnere. Vi har artikler om, hvordan man forbliver sund, fit og smertefri, og vi uploader dem hver dag. Du vil også gå til vores websted bobandbrad.com.



Fordi vi altid giver noget væk, hvad giver vi væk nu? Vi ved det ikke. Gå over og tjek det ud. De er gode, men de er vidunderlige gaver.

Nogle gange som en SleepOvation-madras kan noget lignende være. Under alle omstændigheder kan du også gå til Bob og Brad på Facebook, den er fastgjort øverst på siden, du kan også se en kortere version af os på Twitter og Instagram. Bob, okay.

Skal vi fortsætte? - Ja. - Ja, vi kan stoppe med at træde i et stykke tid, så vi kan tale effektivt til vores publikum. Så big deal med rygproblemer, knæsmerter forbundet med cykling er attitude.



Hvor? Det er meget vigtigt at folde sædet op og ned, fremad og bagud er det næste, og så er højden på dit styr helt afgørende for at fjerne belastningen fra ryggen - hvad vi har her er, at vi har to forskellige niveauer af cykling her. Vi har en cross-trainer-cykel, den fungerer meget godt, normalt vil folk, der ikke er seriøse cyklister, ikke kører mange kilometer, have en cross-trainer. Det er ikke altid sandt. - Det er mig. - Og det er en racercykel.

For alle Tilfælde, der er sværere at indstille for at minimere stress i lænden, og jeg vil tale om det om et øjeblik, det vil vi være, så når du har samlet en cykel til dig, vil du have den samlet korrekt ellers kaldes den en outsider. - Er det ikke sødt? Så lige nu-- - Og jeg siger dig - jeg er slet ikke ekspert på dette, men jeg ser det hele tiden, og jeg synes, det gør mig skør, især det sæde, der er for lavt. - Højre, højre.

Dette for lave sæde er det største problem. Bob, hvorfor går du ikke på din cykel, så taler vi - først og fremmest --- du vil have mig på din cykel til at vise, hvordan det er, når du --- ja, jeg vil bare nævne et par ting. Få din cykel i en træner, det er den bedste måde.



Åh, gå ikke længere. - Sæt forhjulet i et beslag, og målet er at få din cykel i niveau, så den aksel til aksel, jeg bliver teknisk her nu, men hvis ikke ved du det, hvis du kun har en, der ønsker en generel tilpasning, hvis du vil have det generelt, okay, vi har det her. Se på sædet, hvis du ser på Bobs sæde, kan du se, at det er lidt højere.

Det er ikke niveau, og Bob klagede. Han siger: ja, det er ubehageligt. Han føler altid, at han bliver skubbet tilbage, og det er ubehageligt i det perineum eller prostata, og det kan føre til problemer i dette område, og det vil du ikke have. - Præcis. - Så dette sæde skal nivelleres, hvilket er hvad Det gør vi ikke, men det er bestemt et mål senere her --- Jeg sætter pris på det, Brad.

Jeg sætter pris på, at du foretog justeringerne her, så - Så gør alt klar, nu kommer du ind, Bob. Nu har vi sat det op, så Bob kan sparke. Bob har, jeg kalder dem stigbøjler, nogle kalder dem buret, når du ikke har clips eller klikløse pedaler, men vi kommer til at ramme lejlighederne en gang, og det er fint, det vi taler om her.

Nå, Bob, hvorfor træder du ikke bare for at sidde i. Så sæt din bum i sadlen, så den lyder eller føles behagelig, det er her du normalt går normalt? - Højre, højre - Okay. I cykelverdenen kaldes dette en sadel.

Når jeg siger sidde, siger de hvad sit er, ingen idé? - Højre, højre. - Lad os alligevel gå ned til 6:00-positionen på den pedal, du vil have det --- Jeg går faktisk lidt længere tilbage, ikke? - Ret. - Lad os gå. - Akslen, kan du løfte foden? - Ja. - Pedalaksen skal være på linje med dine falanger, lige der, de store, jeg går på fodkuglen. - Sikker. - Lige hvor tæerne forbinder, og du har disse led, dette er den korrekte position for foden på pedalen. 6:00 position, fod på gulvniveau, så nej, kan du bøje dorsa, bob? Ja, det ville være alt for lavt, og hvis ja, gå derop eller bøj plantarly, lad os få det rigtigt, og så ser vi på knæbøjningen.

Nu har jeg været i en ekspertundervisningskurs --- det er bag dig, Brad. - Jeg har lagt det der, så jeg ikke behøver at kigge - (Bob griner) Fysioterapeuter og en kinesiolog, og de er meget af cykler kørte, studerede dette grundigt h, de var de mest professionelle mennesker og kyndige mennesker i marken, og de sagde, at mellem ni og 14 grader knæbøjning er den rigtige højde. Hvis vi nu ser på Bob, ved jeg, at du ikke har et goniometer, men du kan klare dig uden ham, hvis jeg måler ham nu, vil han have 50 graders knæbøjning - Wow - Sædet er tydeligvis for lavt.

Dette knæ får meget overdreven belastning over tid, så hvorfor rejser du dig ikke bare Bob, denne cykel er smuk, fordi sædet er let at justere, jeg går op omkring en og en halv, det fungerer fint for en artikel. Normalt skal du komme ud af en skruenøgle og gøre det. Træd nu tilbage på pedalerne, Bob.

Føler du en stor forskel? - Oh yeah. - Og vi må se, at du måske er for høj. - Det kan, det føles som om jeg næsten er ved at komme til enden - Kom nu, hvis du har lyst til det, når du ned for at røre ved pedalen, det er næsten helt sikkert for højt.

Hvorfor går du ikke tilbage kl. 06:00 Ja, jeg kan allerede se, at du er for høj.

Du når og ting går frem og tilbage, ja, og du er under ni grader. Lad os bare svigte dig lidt, så bruger jeg ikke mere tid på det, men det er ideen. OKAY.

Så du fik sædet rigtigt på den måde, du fik højden-- - Nu føles det - Det føles som om vi er temmelig tæt på - Og det føles fordi du kørte det for lavt er. - Ret. - Og du bemærkede en forskel. - Ja, ja. - Okay.

Dernæst går vi til positionen 3:00, det vil sige at 12:00 er her, nu er vi ved tre fødder, vi skal se om sædet skal være fremad eller bagud. Hvad der fungerer bedst er, at du bruger en lodret lodde bob, så jeg har faktisk en lod bob her. Vi hænger det på knæskallen eller knæskallen, kan du holde det, Bob? - Jo da. - Fortsæt, tak, perfekt.

Få det af vejen. Og du lader det falde til ro, og når vi ser på det, sidder du på det sted, hvor du har det godt? , ofte er jeg, jeg ville være sådan. Det er behageligt her. - Okay.

Så han sidder i sædet, og det skal vi se. Nu skal spidsen af ​​lodet være på linje med pedalaksen, som er omtrent her. Så hans sæde bliver sandsynligvis nødt til at bevæge sig en tomme frem, når vi er igennem med denne artikel.

Jeg vil flytte sædet fremad og udjævne det, så vi kan få denne position rigtig. - Fremragende. - Nu er vi færdige med sædet.

Du har cockpittet klar til start. - Gotcha. - Det er det, vi kalder det, det er det, jeg kan lide at kalde det.

Og den næste er bagsiden. Hvordan skal vi holde stresset tilbage? Nu er en elliptisk maskine med denne type styr sandsynligvis det bedste scenarie for at minimere rygspænding. Du har rygsmerter eller ischias, der holder dig oprejst, okay. - Ja, du vil ikke være sådan. - Præcis, nøjagtigt.

Godt. - Jeg ved ikke, hvordan ser jeg ud? Min krop? - Du ser vidunderlig ud, Bob. - Jeg mener, min kropsbevidsthed er - Åh nej, jeg ville ikke fortælle dig sandheden, men hvis din kone holder øje med det, ved du det.

Så højden kan justeres lige her, du kan løsne det, og faktisk, hvis det blev højere, ville det tage mindre stress af ryggen, ja, virkelig blive så stor som muligt. - Jeg synes det er så højt som det bliver .- Det kan være, det er meget godt - og du har en dejlig, ja, for det kan også indstilles her, - Åh, det vil sige - - På halsen-- - Det var ikke klart for mig.

Men du er også så høj som du kan. Det kan måske gå lidt højere. Hvis du nu er en seriøs cyklist, tænker du på hastighed, og du vil have mindre rygsmerter, de passer ikke. - Lige. - Fordi du er mere som et sejl, vil du fange vinden, det vil bremse dig , men det er du bliver nødt til at ofre for din ryg. - Det er rigtigt, og min eneste bekymring er at bevare min rygsundhed y. - Sådan er jeg.

Jeg ved, at med min cykel her er jeg indstillet på racercyklen, det er meget mere stressende for min ryg. Hvis du ser nøje her, fik jeg en mekaniker til at foretage en halvanden ekstra kontrol, end det normalt bremser mig, men alligevel er det sådan, jeg arbejder med det. Og på et tidspunkt går jeg sandsynligvis endnu højere eller får en elliptisk maskine, det afhænger af, hvordan min ryg føles, når jeg træder ind i 80'erne og 90'erne. (Latter) Jeg er optimistisk nu! - Atta dreng, kammerat! Jeg kan lide det! - Gå så væk, Bob.

Gå væk, okay. Så Bobs cykel er sat op, og så skal jeg gå over noget igen om rygsmerter og generel komfort på en cykel. Hvis du har en landevejscykel, okay, jeg har aerobarer på min, fordi jeg laver triatlon og jeg kan også lide det.

Når du får det, bliver dine fingre følelsesløse, og du er på fald eller noget i hætten, eller du er her, og min højre hånd begynder normalt at blive følelsesløs. den mediale nerve, så jeg går ind i den position og holder den der. Det er lidt sværere på ryggen, men det fjerner følelsesløshed i mine hænder.

Jeg kører normalt på fladen sådan her, jeg føler mig meget bedre på ryggen. Sænker mig ned med vinden, men ryggen føles bedre, og i denne alder skal jeg i lang tid, jeg skal redde min ryg og arbejde den her op. Så Bob, er det ikke flere spørgsmål til dig? - Nej, men jeg kan nu sige, at min plads skal skubbes fremad.

Fordi jeg skal afbalancere min ryg, er jeg lige ved hånden, så --- Ja, helt rigtigt - jeg er sådan, og du er lige nu, hvor du påpeger, dasthi er virkelig ubehageligt! - Ja! Du vil ende med prostata problemer. Hvis du ikke - - Ja, jeg er her - syng sopran. - Nå, jeg tror, ​​vi har det hele dækket, Bob - Ja, meget godt. - Ting ser ret godt ud, så sæt din cykel ordentligt, kør ikke upassende og nyd vejret. (Ringetoner) Åh Bob, dette er --- Jeg er så glad for, at du er sådan, jeg justerer min cykel, jeg vil være i god position - Okay, vi må sige farvel nu - Okay, Adios! - På det kan du satse.

Hvordan stopper du kramper i benene hurtigt?

Påfør varme eller kulde.

Brug et varmt håndklæde eller varmepude på anspændte eller stramme muskler. At tage et varmt bad eller lede strømmen af ​​et varmt brusebad mod den trange muskel kan også hjælpe. Alternativt kan massage af den trange muskel med is lindre smerter.
3. marts 2021

Hvad forårsager kramper i benene om natten?

Det meste af tiden, ikke tydeligtårsagtilkramper i natbenetkan identificeres. Generelt,kramper i natbenetsandsynligvis være relateret til muskeltræthed og nerveproblemer. Risikoen for at havekramper i natbenetøges med alderen. Gravide kvinder har også større sandsynlighed for at havekramper i natbenet.13. august 2005

ALANNA: STOPPER DU BENKRUSLEN OM NATTEN? DET KAN VÆRE ET TEGN PÅ EN FORSKELLIG TILSTAND. HER ER DR. K.

FRANCIS LEEFROM DEN AVANCEREDE VENCARCENTER. HVORFOR FÅR NOGLE MENNESKER? DR. LEE: DEN FØR VI ØNSKER AT TALE I DAG, ER OM ABNORM VENCIRKULATION.

Mennesker taler om ben smerter, der kan være mange af begyndelsen af ​​elektrolytabnormalitet er, er fra utilstrækkelig eller brændstof. DETTE ER SVÆRT FOR MENNESKER, DER HAR KAPACITET TIL AT REALISERE VINDER ELLER VENOUS UTILFÆLLIGHED. OP TIL CIRKELT 40% HAR OGSÅ EN FORM MED BENKRAMPER HAR OGSÅ KOMBINATIONER, DER ER STORE VINER, DINE LEGCRAMPER ER MULIGT AF THIFFIEN VIS DINE BEN MERE MERE I SOMMEREN.

KAN DU BEMÆRKE, VIL DU TAGE EN LÆGE OM DET? DR. LEE: Du får en masse benknusninger, ELLER HVIS DU HAR LONDON VARETA VARIOS G TID ALT SUDDENLY STARTER, DER HVORDAN OPVANDRINGEN BLIVER SVÆR. DET ER NÅR DU SKAL SE LÆGER.

I SOMMERNE VÆRDES DET VÆRRE, NÅR DET VÆRRES VÆRT, TEMPERATUREN BLIVER VARMERE, FORDYNNINGERNE UDVANDLER MERE, SÅ AT DE BLIVER IGEN MERE. MEN DAGSLYSET ER LANGERE FOR. MENNESKER ER PÅ VEJEN LENGERE OG PÅ DINE FODER.

FORDU FOR DU ER PÅ DINE FODER LENGERE, OG I takt med at venerne udvider sig, fører dette til mere mulighed, mere smerte og nat, du kan have flere benstænger: PEGARAMLENA ER, ER FOREBYGGENDE FORANSTALTNINGER - KAN DU TAGE DET? - BLE KRAMPEN FOR TEKRAMIKOSE? DR. LEE: DER ER FORSKELLIGE ARTIKLER LIGE QUININ. NOGEN SVÆR PÅ EN LITT RABEL SANDRED FØR SOVE.

Nogen mennesker sværger af det. DET FUNGERER IKKE MEST. FOREBYGGELSE ER VIGTIGT, DET ER GODT AT BÆRE KOMPRESSIONSSOKER TOLERERE KOMPRESSIONSSOCKS - DE ER SVÆRE AT TÆNDE I SOMMER.

Du bliver meget varm. DET LÆRER GRUNDLÆGGENDE PÅ PLEJE AF DINE BEN. DETTE ER TING, DU KAN GØRE. DANNY: HVAD OM BEHANDLINGEN? DR.

LEE: MED HENSYN TIL BEHANDLING ER RUBBERS MEGET VIGTIGE MEDICINSKE BETINGELSER I VENOUS UTILFÆLDIGHED. FORDI DE ER MEDICINSKE OPDELINGER, VIL DU VÆRE LÆGGET MED BETYDENDE BEHANDLING AF LÆNESMEDE TIL - FOR IT.ALANNA: DET VAR FØR OG SIGER EFTER OPERATIONEN.

DR. LEE: DET ER RIGTIGE ALANNA: DER ER EN BETYDENDE FORSKEL, DER LIGER PINFUL DR. LEE: Det er meget simpelt at gøre.

ALLE DISSE BEHANDLINGER ER ALLE KONTORBASEREDE. ALLE AMBULERET. DU KOMMER OG GÅR UD.

Det er meget let at gøre. FOR DE fleste patienter er resultatet meget bemærkelsesværdigt.

Hvad er den bedste drink til kramper i benene?

Drikkemasser af væsker. Sportdrikkevarer, såsom Gatorade, vil ofte hjælpekramper i benene.

Er cykling god til stramme kalve?

De, der starter et program med selvhjælpsøvelser, kan drage fordel med det samme med en øjeblikkelig forbedring afkalvmuskeltæthed. Udfør disse specifikke øvelser, pre / post ride og 24 timer efter hver tur. Somcyklister, vi har alle oplevetøm,tætog / eller budkalvmuskler.11. september 2014

Er magnesium godt til kramper i benene?

Sidenmagnesiumspiller en rolle i neuromuskulær transmission ogmuskelsammentrækning, er det blevet antaget, atmagnesiummangel kan prædisponere formuskelkramper. Dermedmagnesiumtilskudanbefales ofte at forhindrekramper.

Hvorfor forhindrer benkramper i at lægge en sæbe i sengen?

Blandt deres tip: At sove med enet stykke sæbeunder et monteret lagen. Så usædvanligt som det lyder, kan det være effektivt, siger neurolog og søvnekspert Jessica Vensel-Rundo, MD. Dette er fordi noglesæbeindeholder magnesium, som harmuskelafslappende egenskaber og kan lette rastløshedbensymptomer.11. apr. 2019

Forhindrer drikkevand før sengetid krampe i benene?

Drikkeret par ounce tonicvandburde ikke være skadeligt, men det er det sandsynligvis ikkeforhindreditkramper i benene. Der er et par andre ting, du kangørdog. Fordikramperer ofte forårsaget af dehydrering, skal du sørge for at få nok væsker. Menundgåkoffeinholdige og alkoholholdige drikkevarer, som dehydrerer.

Hvad mangler din krop, når du har kramper i benene?

Mineralforarmning. For lidt kalium, calcium eller magnesium iditkostkanbidrage tilkramper i benene. Diuretika - medicin, der ofte ordineres til forhøjet blodtryk - ogsåkannedbryder disse mineraler.3. marts 2021

Vil drikkevand hjælpe med kramper i benene?

Drikkeret par ounce tonicvandbør ikke være skadeligt, men det forhindrer sandsynligvis ikke dinkramper i benene. Der er et par andre ting, dukangør dog. Fordikramperer ofte forårsaget af dehydrering, skal du sørge for at få nok væsker. Men undgå koffeinholdige og alkoholholdige drikkevarer, som er dehydrering.

rapha walmart

Hvilken drink får kramper til at forsvinde?

Drikkerkamille, fennikel eller ingefær te er en let, naturlig måde at lindre menstruation påkramper.

Hvorfor får jeg kramper i benene, når jeg kører på min cykel?

Årsager til kramper i benene under cykling. Der er tre hovedteorier om årsagen til træningsassocierede muskelkramper (EAMC): Måske er den mest almindeligt nævnte årsag til kramper i benene, når man cykler, simpel dehydrering og tab af hætteglaselektrolytter på grund af overdreven svedtendens.

Hvem er cyklisten med kramper i benene?

Fred Matheny har lidt af kramper i benene gennem sin cykelkarriere. Når han nævnte det i RoadBikeRider.com-nyhedsbrevet - som han gjorde efter hans krampefest på en episk Colorado-tur - ville RBR modtage et udslæt af retsmidler fra abonnenter.

Hvad skal jeg gøre, når du har kramper i benene?

For det første, når en krampe starter, bliver det at stoppe smerten din højeste prioritet. Den bedste tilgang er hurtigt at forlænge den berørte muskel. Hvis det f.eks. Er krampe i lægmusklen, skal du forlænge muskelen ved at sænke hælen og hæve tæerne. Bliv ved med at strække den, indtil smerten stopper.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Tour de France etape 19 resultater - Sådan løses

Who won the Tour de France Stage 19? Soren Kragh Andersen

Australsk vinder i Tour de France - besvare spørgsmålene

Har en australier nogensinde vundet Tour de France? Cadel Evans blev Australiens første og eneste vinder af Touren i 2011.

BBQ tour de france - besvare spørgsmålene

Er Cavendish i Tour de France 2021? Tour de France cykling 2021 - Trin 10 - Mark Cavendish sikrer 33. Tour etape sejr for at komme tættere på rekord

Tour de france sceneprofiler - Komplet manual

Hvor mange er der i Tour de France? Gennemsnitlige værdier Tid3: 51: 32 timer Effekt 246,0 wattHjertefrekvens153,0 / minHastighed43,03 km / tKadens79,0 / min

Elektrisk cykel Frankrig - hvordan man håndterer

Er elektriske cykler lovlige i Frankrig? Så snart den elektriske cykel overskrider den lovlige grænse på 25 km / t, betragtes den ikke længere lovligt som en elektrisk cykel, men som en hurtigcykel i Frankrig. Sidstnævnte, hvis hastighedsgrænse er begrænset til 45 km / t, er underlagt forskellige regler.

Tour de france tal - hvordan løser du det?

Hvordan tildeles numre i Tour de France? Den første del af et løbenummer tildeles af løbets arrangører, mens den anden del vælges af holdet. For at være 51 skal du være leder af holdet givet den sjette kaj i løbet. Ni ryttere pr. Hold betyder, at ingen bærer en hagesmæk, der slutter med nul.