Vigtigste > Cykling > Cykling i New York - praktisk løsning

Cykling i New York - praktisk løsning

Er New York City cykelvenlig?

Hvis vejen er for smal til encykelog en bil, der kører sikkert side om side, har du ret til at køre midt i rejsebanen. Cykling er tilladt på alle hovedgader og lokale gader i heleBy, selv når der ikke findes nogen udpeget rute.





Cykling er sandsynligvis det største øjeblik i 100 år. Jeg har været i cykelverdenen i over 10 år og har aldrig set så meget fremskridt som i de sidste par uger. - Siden COVID-19 er interessen for cykling steget voldsomt, såvel som en kombination af kede amerikanere, der sidder fast i deres hjem, også Frygt for transportsikkerhed i foråret, cykelbutikker begynder at sælge, og USA står over for en mangel på cykler .

Denne interesse for cykling er stor for klimaet, fordi cykling er en næsten kulstoffri måde at komme rundt på. Men bare fordi folk hopper på cykler betyder det ikke, at byer er klar til at håndtere tilstrømningen af ​​ryttere. I denne episode præsenteret af Brita vil jeg vide, hvordan vi gør USA mere cykelvenlig? (Bell ringer) For at finde ud af det, kommer jeg i kontakt med cykeladvokat Doug Gordon.

Så taler jeg til Shabazz Stuart, grundlægger af OONEE, en start af cykelparkering. - Dette er New Yorks første permanente sikre cykelpark. - Jeg er Lucy Biggers, og dette er One Small Step. (optimistisk musik) Jeg oplevede faktisk livet i en cykelvenlig by.

valnødder og hjertesundhed



I 2010 studerede jeg i udlandet i Amsterdam og cyklede overalt i 14 måneder. I Holland foretages 27% af de lokale ture på cykel sammenlignet med kun 1% i USA.

Jeg har set, hvordan det er at bruge en cykel som min vigtigste transportform, men jeg føler mig stadig ikke sikker på at cykle i New York. Jeg er begejstret for at få forbindelse med cykeladvokat Doug Gordon for at forstå, hvordan byer kan få flere mennesker på cykler. Hvad leder du efter for at forbedre et kvarter for at gøre hendes cykel mere sikker, selvfølgelig ville cykelbaner være et sikkert kvarter, hun kunne gå til det lokale supermarked for en popsicle. Det er en sikker rute (ringende klokker) fra hendes skole (Ringing bells) til denne forretning. Fra denne butik til parken.

Fra parken til en vens hus. Det betyder også rigtig gode steder for dem at parkere deres cykler. (Klink af metal) Langsomme trafikhastigheder er en stor, stor del af det.



Jeg tror, ​​du skal gøre cykling som et naturligt valg for folk som at gå. Når vi forlader vores lejligheder, sætter vi ikke spørgsmålstegn ved, at der vil være et fortov lige uden for døren, disse ting for cyklister skal gøre det til standardvalget, så det kan gåes, cykles, ned ad gaden og helt ned på listen, hvis du absolut skal, gå. - I løbet af de sidste tre årtier har New York City investeret meget i cykelinfrastruktur. inklusive 1.250 miles cykelsti, der bruges til 510.000 cykelture dagligt.

med ball core træning

Denne investering har betalt sig. Sammenlignet med 1980 cykler fem gange så mange New Yorkere til arbejde hver dag. Men vi har stadig plads til forbedringer.

I en by med over 8 millioner mennesker siger færre end 800.000 voksne, at de tager på cykel mindst flere gange om måneden. Dougs drøm om sikkert at køre sin datter til en købmand er stadig ikke en realitet. Hvis du ser på dette kort, kan du se, hvad du kan se 10. gå blokke uden en beskyttet cykelsti.



Jo længere du bevæger dig ind i byen, jo færre cykelstier er tilgængelige. Hvad synes du skal ændres for at gøre byen mere cykelvenlig - Der har aldrig været så stor efterspørgsel efter sikre veje for cyklister, sikre veje for folk i alle aldre og evner. Men den måde, byen foretager disse ændringer på, sidder stadig fast i en meget autocentreret måde at tænke på.

Hvis du vil have cykelparkering til 12 cykler i den plads, der kræves for at parkere en bil, skal du kontakte din lokale rådgiver eller rådmand. Og den proces kan tage seks måneder, det kan tage to år. Hvis byen i virkeligheden kun kunne beslutte, ville vi gerne tilbyde cykelparkering og ændre det natten over.

Når det kommer til forbedringer af cykelinfrastruktur, er parkering nøglen. Den grønne og grå struktur bag mig er en OONEE-pod, der holder New York-cyklister sikre og tilbyder gratis parkering. Grundlægger Shabazz Stuart grundlagde OONEE, fordi han forstår, at der ikke er noget, der hedder sikkerhed.

Udskiftning af din cykel er en enorm afskrækkende effekt for cyklister. Hvad jeg prøver at sige til New York City er, hvis vi får folk på deres cykler, hvis folk virkelig ser dette som bekvemt, hurtigt og pålideligt og effektivt, så har vi brug for et sikkert, beskyttet cykelparkeringssystem over hele byen med snesevis af og dusinvis, hvis ikke hundreder, af bygninger. Ideen var, hvordan vi kan skabe en problemfri oplevelse, der er nem for cyklisten at bruge, men også en, der er let at vedligeholde.

Det er fuldt oplyst om aftenen, lys og luft kommer igennem, så det ventileres. Der er elektricitet til e-cykler, og der er en pumpe til at suge op, som efter min mening normalt er forbundet med denne type vilde vestoplevelser, og det bliver igen noget virkelig praktisk og let at bruge. 400 mennesker bruger regelmæssigt pod'en.

De fleste mennesker efterlader deres cykler i mindre end en dag. 8-16 timer er vores mest almindelige varighedssæt. Med dette er du i stand til virkelig at stille dette til rådighed for hele com-samfundet regelmæssigt. - Det er gratis for motorcyklisterne. - Ja, 100%. - Og der er kun en app på din mobiltelefon, som du kan bruge til log ind. - Ja, ikke. - Og så kommer du over tastaturet. - Højre, rigtigt. - Har du det. - Vi synes virkelig, at sponsorer og annoncører skal betale for denne infrastruktur og ikke cyklisten.

Vi troede, at et gebyr på $ 2 muligvis kunne fungere, $ 1 om måneden, men vi har set et meget stejlt fald, der rent faktisk ville bruge det. - I løbet af denne artikel er de fleste af numrene fra The New York 2019 Cycling in the city report. Men Shabazz fortalte mig, at leveringschauffører, der brugte cykler hver dag, ikke blev talt med for denne rapport.

Vi er et overvejende hvidt samfund af planlæggere af advokater. Jeg er i det samfund, ikke? Vi planlægger mennesker, der sandsynligvis for det meste vil være farvede og for det meste arbejderklasse. Og vi beskæftiger os ikke nok med forsiden.

skræddersyet cykel

Hvis vi offentliggør rapporter, der ikke engang inkluderer denne populære lov, sender den en besked, og jeg tror, ​​det er på vores prioritetsliste. Lad os få Black Lives til at gøre noget, hvordan vi planlægger cykelinfrastruktur. Dette er ting, som sorte og brune mennesker er mere tilbøjelige til at stole på deres cykler end biltransport.

Dette er ting, du har brug for nu. Og lad os føre med det. - Hvad er et lille skridt, folk kan tage for at støtte dit arbejde. - For at citere Barack Obama kan du vælge.

Hvis vi vil støtte cykling, er vi nødt til at sende en besked til vores valgte embedsmænd i byer med ansvar for offentlig ret til at gå og offentlig planlægningspolitik. Dette er noget, vi har brug for - hvad er et lille skridt, som folk kan tage? Det pæne ved cyklen lige nu er, at det er en slags social distanceringsmaskine, fordi du ikke kan komme for tæt på en anden person. Jeg synes, det er en rigtig god måde at komme i gang med cykelpendlingsrådgivning, og i dag går jeg sammen med Josh, min kollega, der er en erfaren motorcykel, og vi skal cykle rundt i byen.

Nu sker det. (optimistisk musik)

Er det sikkert at cykle i New York?

Faktum er, at de fleste mennesker, der bekymrer sig, også er detfarligt at cykle i NYChar faktisk ikke prøvet at cykle rundt i byen. I det mindste ikke for nylig. Sammenlignet med andre transportmuligheder her er cykling faktisk en af ​​de sikreste (undskyld busser).6. 2016.

Er det let at cykle i NYC?

Naturligvis,cyklinger nemmest i en let varm, solskinsdag. Til sommer og forår skal du bare bære så lidt som muligt eller investere i nogle smarte, svedtransporterende stoffer. Sørg for at skylle på solcremen.

Hovedårsagen til ikke at køre byen er bekymring for sikkerhed. Jeg mener, det kan være ret skræmmende med travle kryds og mange biler i bevægelse, men det behøver ikke at være nej, med nogle råd og nogle regelmæssige chauffører kan du opbygge dine færdigheder og tillid til denne artikel, jeg giver dig tips til at hjælpe mig med at du føler dig sikker og selvsikker under kørslen. Lad os gå, inden du tager af sted, lad os sørge for at den cykel, du kører, er godt vedligeholdt og i god stand, så kontroller dine bremser, at de fungerer, hvis du har brug for dem, kontroller dæktrykket korrekt, så du ikke får alle disse flade dæk længere, og hvorfor ikke kontrollere dine gear for at sikre, at de ikke glider rasler ordentligt, hvis du har gjort det godt, så kan du ramme vejen og udstyre din cykel med for- og baglygter, især om vinteren, men du kan også gøre det her sommer, der hjælper dig med at blive synlig i Når du kører om natten, men også i de svage dagslys, er det også en god ide at lade lysene være på din cykel, så du aldrig glemmer dem, og hvorfor ikke tænke på at tilføje en abell til din cykel - dette vil sikre, at Destry kender din cykel og ved, hvordan man forbereder og udstyrer dig hej. Hjælper med at reducere og håndtere alle de farer, en by kan udgøre for fodgængere og travle arbejdere, og de uventede overraskelser, hvor kontoret ikke er nede gade, jeg mener, den største frygt o f at fare vild i byen, når du ikke ved, hvor du er.

Top tip til dig, hvis du finder en kollega eller ven at følge, så gør det, så du kan fokusere på dig selv og dine omgivelser i stedet for anvisningerne, og når du skal køre alene er jeg desværre fordi jeg ikke har en labyrint, så er det ok at stoppe stop i et sikkert område og kontrollere ruten og kontrollere et kort ved nøjagtigt, hvor du skal hen, før du går igen, det sidste, jeg vil gøre, er at fiksere på en navigation i appen eller noget, der er knyttet til dit styr, fordi det er, hvad der bliver farligt i trafikken, så hold ikke dine øjne høje, ja, på dette niveau ved du, hvad jeg taler om, positivt engagement med andre trafikanter vil gøre det lettere for dig at få øje på det, men det kan også føles sikrere, især når du er ved et vejkryds som denne, så det er bydende nødvendigt, at du gør det på forhånd, signalerer tydeligt, og du kan også få øjenkontakt med den trafikant, der sørger for, at du bliver behandlet lidt bedre og giver dem nok tid til at manøvrere noget, du skal husk, men tjek signalet og derefter manøvrering ligesom Hank gjorde, det er også værd at øve, hvis du øver dette på en stille vej, så du kan køre i en lige linje, men også se bag dig - ligesom Hank gjorde døden, jeg mener hvem Fyr ved præcis, hvad han laver, er det ikke det bedste råd, jeg har? nogensinde hørt, og det bedste råd, jeg kan give dig, er ikke at være en guide og køre for forudsigeligt, kør så glat for alle trafikanter, du ved præcis, hvad du laver, og kan bedømme i overensstemmelse hermed, om det er sikkert at tage cykelstien, men du kører muligvis på vejen, og det er faktisk sikkert, men jeg vil sige, kør ikke for tæt på kanten af ​​vejen, ikke i tagrenden, da det kun vil tilskynde biler til at overhale dig for tæt, og du vil ikke være i stand til at undgå farer som parkerede biler eller potholes, mens du er i banen, selvom du kan tage kontrol på den måde og give dig selv nok plads til at have nok plads i tilfælde af en fare som at parkere biler eller en pause For at manøvrere rundt om det, tage banen er lovlig og anbefales i motorvejskodens blinde pletter Ja, de er virkelige, især på store køretøjer, men en ting at passe på er ingen som taget, fordi lyspunkterne på disse køretøjer er helt massive og de måske ikke se dig kravle rundt inden inden t hej drej, du har masser af plads, bare hvis de vender og sørg for at du kan se dem, og føreren kan se dig, når det er sikkert at gøre det, især når det er vådt, og de har også en hel masse forskellige overflader, når du er kørsel i den våde, især brosten, beton og endda asfalt, men undgå de hvide eller endda de gule linjer, især når du kører i sving, og nogle byer har dem ikke, men sporvognslinjer kan være helt dødbringende, især hvis du får din cykel fanget i en af ​​dem, fordi jeg lærer af erfaring, slutter det ikke godt, så når du kommer i kontakt med en sporvognslinje, og den hopper, når den gør det, kan du dække et dæksel igen, men hvis du ikke kan undgå det, så lige over det uden at bremse, fordi du bryder min Guinness, og hvad der ikke vil, og nu gjorde vi alle det, men du ved, hvornår du kommer, når der er mange kørere, og du alle kan blive konkurrencedygtige og køre med andre pendlere og kom så til din destination eller sved den ud Din th ing Jeg vil sige ikke kør, kom ud af løbet på banen og nyd din pendling virkelig dejlig og let, og på den måde har du vundet. Jeg ankommer ikke alle svedige, og du kan lige så godt ikke skære andre cyklister i din proces. Nyd din pendling til arbejde, jeg mener, tag dig tid til at slappe af efter lidt chill. Jeg håber du nød denne artikel, fordi jeg har et ord Cykling rundt i en by er langt den bedste måde at komme rundt på. Jeg håber, at disse tip og tricks hjalp dig med at gøre føler dig sikker, have det sjovt, men vigtigst af alt, vær sikker, mens du kører rundt i byen.

cykeltrænere til salg

Pas på alt, hvad jeg vil se i den næste artikel yep

Hvor kan jeg cykle i NYC?

De 10 bedste cykelstier iNew York City
  • Hudson River Greenway. Parkere. Facebook.
  • Ocean Parkway cykelsti. Parkere. Facebook.
  • Governors Island. Bygning. Facebook.
  • Bronx River Pathway. Bro, park. Facebook.
  • Pulaski til Williamsburg Bridge. Bro, park. Facebook.
  • Rockaway Ride. Bro, mindesmærke. Facebook.
  • Central Park Loop. Park, zoologisk have.
  • Prospect Park Path. Biograf, Park, Teater, Zoo.

Kan du cykle på fortovet i NYC?

Cykel fortovLov iNew York City

INew York City, kan cyklister, der søger tilflugt fra de potentielt farlige gader, forsøge at være i sikkerhed vedridningfortove; dog iNYCdette er udtrykkeligt forbudt. Ingen skalcyklepå enhverfortovmedmindre tilladt af et officielt tegn.

Er det ulovligt at cykle uden hjelm i NY?

A. INew YorkStat, alle cyklister under 14 år skal bære sikkerhedscertificeredecykelhjelmenår de er operatører eller passagerer på cykler (sek. Børn i alderen 1 til 4 år skal bære certificeretcykelhjelmogridei specielt designet børnesæde.

Hvor farligt er det at cykle i NYC?

Ifølge data indsamlet af The New York Times og offentliggjort tidligere i denne måned, iNew York Cityalene sidste år blev 124 fodgængere og 28 cyklister dræbt, og mere end 10.000 fodgængere og mere end 4.000 cyklister blev såret på trods af den nuværende byråds forsøg på at gøre begge aktiviteter mere sikre.

Hvor mange cyklister dør i NYC hvert år?

Men på samme tid 24cyklisterhardødepå byens gader detteår, Viser NYPD-statistikker. Det er kun fem mindre end de 29 dødsfald på cykler, der blev rapporteret i 2019. Byen har regnet med 98 fodgængere som dødsfaldårlukker fra 123 i hele 2019.

Kan du cykle på fortovet i New York?

Et stykke tidkører på cykelti afortover ikke forbudt afNew Yorkvedtægter, har nogle kommuner vedtaget forordninger, der forbydercykeltrafik på vissefortove. Dette forbud er normalt sendt.Fortoveer til fodgængere.

er brun ris pasta sund

Kan du cykle uden hjelm i NYC?

I staten New York er passagerer i alderen fem og derunder ogcykelryttere under 14 år skal bærecykelhjelme.NYCDOT er vært for begivenheder i løbet af året for at give ud gratiscykelhjelmefor børn. Lovligt har voksne lov til atcykle udeniført enhjelm.13.11.2020

Hvor er cykelruterne i New York?

State Bicycle Route 5 er en underskrevet cykelrute på vej, der strækker sig 365 miles fra Niagara Falls over New York til Massachusetts state line. Ruten sideløbende med Erie Canal og New York State Canalway Trail Den krydser også med State Bicycle Routes 9, 11, 14, 19 og 517. Masser og mere !!

Er der et cykelprogram i New York?

Masser og mere !! Velkommen til New York State Department of Transportation's cykelprogramwebsted, en gateway for alle at opdage de mange forskellige cykelmuligheder og informationer, der er tilgængelige i New York.

Hvor mange cykler i New York City?

Hej, og tillykke med din beslutning om at blive en af ​​de mere end 800.000 almindelige cyklister i New York City! Vi er midt i en slags cykelrenæssance med næsten en halv million cykelture i de fem bydele hver dag.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Boxing Day handler USA - hvordan man håndterer

Er der Boxing Day salg i Amerika? Boxing Day-salg er ikke en fremtrædende tradition i USA, selvom mange detailhandlere ofte begynder at sælge efter jul den dag.

Bedste cykellamper - anførte spørgsmål og svar

Er LED-lys gode til cykler? At være genopladelig er fantastisk og alt, men det betyder, at når du først er på farten, kan du ikke bare smække et nyt par AA'er, hvis du løber tør for juice. De bedste cykellamper bruger dog lysdioder til at indikere, hvor meget batterilevetid du har tilbage, så der er virkelig ingen undskyldning.

Brudt rygsøjlegenopretningstid - mulige løsninger

Kan du gå med en brækket rygsøjle? Afhængigt af hvor alvorlig din skade er, kan du opleve smerter, gåbesvær eller være ude af stand til at bevæge dine arme eller ben (lammelse). Mange brud heler med konservativ behandling; dog alvorlige brud kan kræve operation for at justere knoglerne.

Driver på italiensk - hvordan man afregner

Hvad betyder Cuesta på italiensk? : en bakke eller højderyg med et stejlt ansigt på den ene side og en blid hældning på den anden.

Specialiseret sikringskomp. - praktisk løsning

Hvor meget koster en specialsikring Comp 29? Den svageste del er sandsynligvis niveaubremserne. De er selve basisspecifikationen, ikke engang niveau T. Ved 190 kg føler jeg bestemt, at jeg har brug for lidt mere stopkraft. Heldigvis kommer XL med 180 og 200 mm rotorer, hvilket er den frelsende nåde.

Ydeevne blodprøvning - hvordan man løser

Kan en blodprøve fortælle dig, hvor atletisk du er? Blodtrækninger og fysiologiske tests giver os ikke nok information til at fortælle, hvad der gør en atlet fantastisk, eller hvordan man gør en atlet bedre. Stadig, hvis en atlet er sund, spiser rigtigt og ikke overdriver deres træning, har de en bedre chance for at præstere bedre. 2018.