Vigtigste > Cykling > Cykelposition - levedygtige løsninger

Cykelposition - levedygtige løsninger

Er cykling dårlig for kropsholdning?

Cyklingog at sidde er ikke det samme;cyklingstyrker dit kardiovaskulære og muskuloskeletale system, mens siddende ødelægger begge dele. Problemet er, atcyklingog siddende forårsager lignende ubalancer i musklerne; en afrundet fremadpositur, en 'fast' og stiv øvre ryg og stramme hofter (især hoftebøjere).24. aug 2016



Mange mennesker. Jeg er sikker på, at jeg ser på en cykelsadel og tænker, at det ikke kun skal være ubehageligt, men det er sandsynligvis også dårligt for dig. Du ved - Forårsager skade, smerte, følelsesløshed og hos mænd, måske erektil dysfunktion, prostatacancer, måske cykle og slet ikke har nogen problemer.

Nogle cyklister gør imod det. Det har jeg, så jeg kan fortælle dig, at når der sker noget, er det virkelig bekymrende. Se - dette er min 'åh min gud! Min penis er blevet helt følelsesløs! 'Vi kommer tilbage til dette, når vi udforsker problemerne omkring mænds sundhed og cykling.

For at gøre dette har vi gået sammen med en af ​​Storbritanniens førende urologer - en mand ved navn Anthony Koupparis - for at give solid, praktisk rådgivning, som alle mandlige cyklister skal lytte til, og når du har brug for en anden grund end omfattende klinisk erfaring til at tro på, hvad han siger, at han også er en jernmand, og disse fyre bruger meget tid i sadlen. Før vi dog starter, her er en hurtig anatomi-lektion. Det er mig, som jeg cykler på.



Dette er nu et skelet, der kører på cykel, og det gjort er et nærbillede af en penis.

Stop med at fnise i ryggen. Det er hverken godt eller sandt i målestok. Under alle omstændigheder, vittigheder til side, er det virkelig vigtigt at forstå vores egen anatomi.

Du ved, jeg er sikker på, at når du kører, er din penis og testikler normalt godt skjult. Området med blødt væv mellem din bagdel og dine testikler kaldes din perineum, og når du er på en cykel, er dette område i kontakt med din sadel. Under huden er din urinrør, som er røret, der forbinder din blære med omverdenen via penis.



Perineum indeholder også de store blodkar og din pudendale nerve, som giver følelsen af ​​området og derfor også hjælper med erektionen. Over perineum har du din prostata, en kirtel, der producerer sædvæske, og som krydser urinrøret. I betragtning af vores anatomi og sadlenes form synes det rimeligt at skabe forbindelse mellem cykling og smerte eller følelsesløshed, erektil dysfunktion og prostata-problemer, men lad os se nærmere på det.

Men ingen bekymring. Det bliver ikke mere levende end hvad du allerede har set, de foreslog Anthony at nedbryde dette emne. Så vi har følelsesløshed, erektil dysfunktion og også prostatakræft, især prostatakræft.

hvordan man vasker mudret tøj

Lad os starte med døvhed og først og fremmest, kan jeg fortælle det? Er du min følelsesløse penishistorie? - Det ville være, ja



Jeg tror, ​​vi kender hinanden godt nok til at fortælle mig om det. Det var, da jeg var i en vindtunnel i Indianapolis, og vi lavede en vindtunneltest, i hvilket tilfælde skal du sidde forsigtigt på en cykel i 30 minutter, mens din cykel foretager en fuldstændig fejning af vindvinklerne. Hvad det betyder Du skal være helt bevægelig i din overkrop, fordi enhver form for ryk kan forvride resultatet.

hvad kan en producent vinde ved at specialisere sig

Så det er en virkelig kunstig situation at cykle, og efter de 30 minutter gik jeg af, og jeg indså ret hurtigt, at jeg absolut ikke havde nogen fornemmelse i min penis, som faktisk foregår, for heldigvis ved du, at fornemmelsen er vendt tilbage. Så til sidst tror jeg, at der ikke skete noget langsigtet, men hvad sker der på kort sigt? Dybest set på grund af det pres, du lægger direkte på perineum, presser du på nerverne, og du trykker på nogle af blodkarrene, og det er det, der forårsager følelsesløshed. Efter en periode med at sidde på en nerve, vil det tage nogle meget mindre skader, som ikke er langvarige skader, det fører dybest set til følelsesløshed i det område, det tjener, hvilket er, hvad der skete med dig.

Så det svarer til at falde i søvn i en mærkelig position og vågne op med dine arme helt døde, og det er massivt foruroligende, men følelsen kommer ret hurtigt tilbage, og der er ingen langvarig skade. Meget ligner det lige rigtigt. Hvis vi lider af døvhed efter at have cyklet, hvad er den første anløbshavn? Hvis du finder ud af, at dette sker, skal du gå på cyklen, og den bliver følelsesløs bagefter.

Jeg ved mere end jeg gør, du får en ordentlig cykeltilpasning og nogen til at se på din sadel og alt, hvad der følger med den. Nu hvis du kommer på din cykel i lang tid, og hver gang den er følelsesløs i det område, og den forbliver følelsesløs, og så gør du det samme igen og igen, vil du uundgåeligt forårsage langvarig skade, men sund fornuft overtager det, og når det får bare den rigtige cykelpasning og sadel. En enkelt følelsesløshed derefter vil ikke forårsage nogen langsigtet skade på fornemmelsen i dette område eller nogen erektioner og lignende.

Derefter ville det næste emne være erektil dysfunktion, og ud fra hvad vi har hørt om følelsesløshed, er der en sammenhæng mellem cykling, gentagen følelsesløshed, der fører til erektil dysfunktion? - svaret er nej. Mere vigtigt er vigtigheden af ​​erektil dysfunktion i første omgang. Processerne, der fører til erektionsproblemer, er nøjagtigt de samme som de processer, der fører til hjerte-kar-sygdomme, som fører til et hjerteanfald.

Så hvis du har diabetes eller forhøjet blodtryk eller ryger, har du sandsynligvis erektil dysfunktion, men du har sandsynligvis også hjertesygdomme. Faktum er, at de fleste middelaldrende begynder at cykle. Hvis du er en cyklist nu og i den bestemte alder udvikler erektil dysfunktion, skulle din første tanke ikke være, 'Åh, dette er min sadel' bare på grund af cyklen. 'Det skulle være, jeg vil ikke begrave mit hoved i sandet. Dette kan være en indikation af noget, der ikke er blevet diagnosticeret.

Jeg er nødt til at få dette tjekket ud, hvilken type skade på din pubic nerve, der derefter vil føre til erektil dysfunktion. Så er det faktisk ret svært at gøre det? Den mærkelige følelsesløshed, der påvirker din perineum, vil ikke give dig erektil dysfunktion. Faktisk vil det ikke give dig erektil dysfunktion.

Gå og få det tjekket ud. For det første at have en ordentlig MOT fra hjertets synspunkt, hvorfor så ikke have en erektionsproblembehandling? Jeg mener, cirklen er kommet fuld. Det er gået fra at være en lidt latterlig ting til et reelt helbredsproblem, som du kan få ordnet.

Og så finder du dem. Hvad med prostata-relaterede problemer og især prostatacancer. Heldigvis har cykling ingen effekt på prostatakræft.

Men det er ikke kun, hvordan prostatakræft udvikler sig, det er også spørgsmålet om, hvorvidt du screenes for prostatakræft forkert. En af de ting, vi bruger til at give en indikation af en risiko for prostatakræft, er at have en blodprøve, og der er en tanke om, at hvis du cykler meget, kan du irritere din prostata, og det kan være din blodprøve, der kaldes PSA kaldet kunstigt hæve blodprøve en prostataspecifik antigenblodprøve, der kommer til det punkt, du gjorde, at blodprøven er kunstigt forhøjet, og så har du en hel række tests, som du aldrig havde brug for, fordi du cyklede, og det er faktisk ikke sandt, ikke det - der er en chance for, at det kunne blive påvirket lidt, men hvis man ser på laboratoriebaseret forskning på mange, er der mange molekylære markører for prostatakræft, cykling og motion, der ikke gør nogen forskel for nogen af ​​indikatorerne for prostatakræft, så cykling er god Du bliver bedre , det forbedrer din kardiovaskulære sundhed alle de ting, der reducerer din risiko for kræft, og det påvirker ikke forkert screening af prostatacancer. Og så fortsætter det.

Heldigvis er der ingen høj risiko for prostatakræft. Hvad vi skal gøre som fyre er at tænke over det. Så når vi bliver ældre, er sandsynligheden for at udvikle prostatakræft højere.

Den første ting du skal gøre nu er at være opmærksom på nogle af symptomerne nu, de ting vi ser ud til er ting som vandarbejdssymptomer, rygsmerter, problemer med blødning i vandet, den slags ting, hvis du er bekymret for disse ting, hvis du oplever disse ting igen, skal du enten se en urolog eller en huslæge og have en rimelig diskussion om vurderingen. Det betyder ikke automatisk, at du bliver screenet for prostatakræft, men den pågældende læge vil lede dig gennem de gode ting ved eksamen og muligvis ulemper ved en eksamen. Så kan du to beslutte, om du vil fortsætte eller ej.

Jeg vil ikke have, at fyre overhovedet ignorerer det. Og for det meste finder vi disse ting meget tidligere i disse dage, og de kan sorteres fuldstændigt. Hvilken alder taler vi om her? Hvilken alder skal du bekymre dig om? Og jeg sætter pris på, at der sandsynligvis er tragiske eksempler, som du kender, tidlige tilfælde, men du har ret.

Så og med min i min praksis, har jeg et meget forvrænget billede. Så vi har så stor praksis, at du får patienter i 30'erne til 80'erne og 90'erne til at tænke over det, og hvis du har bekymrende symptomer, skal du ikke gå i panik, stikke hovedet i sandet og lede. Har en rimelig diskussion og vurdering af hvad problemet er, hvis der er nogen røde flag at handle på, og hvis du har brug for dem, så der er ingen sammenhæng mellem cykling og prostatakræft, men prostatakræft er en stor for en stor del af cyklister Problem bare fordi de er mænd, de er middelaldrende og har derfor brug for at tænke over det. Jeg ved ikke om dig, men min største takeaway fra denne samtale med Anthony er, at vi sandsynligvis ikke bør tage vores helbred for givet. Vi skal stå over for vores egen dødelighed og faktisk søge hjælp, når vi har brug for det, fordi vi ikke får tynde gs er sandsynligvis det største problem, som vi alle vil stå over for.

hvordan man forhindrer varmeslag

Nu har jeg sandsynligvis givet lidt for meget information, end jeg har givet dig Fortalt om min følelsesløse penis i vindtunnelen Men jeg tror, ​​i den forstand, at vi måske alle skal prøve at føre en samtale med måske vores venner i klubben, der kører den i weekenden i det mindste har denne artikel, jeg tror, ​​det ville være et positivt udgangspunkt. Sørg også for, at det giver mig store tommelfingre op for at takke Anthony for hans tid og utrolige delingsoplevelse med os, og hvis du gerne vil se en anden artikel om det samme emne. Vi har bare en på denne kanal, der hjælper dig med at købe den rigtige sadel, så du kan møde det første problem med døvhed.

Hvad er korrekt cykelposition?

Den amerikanske olympiske komité hævder detordentlig cykelpositionindebærer mere end bare at sidde lige op. Der skal være lidt pres på hænderne, og overkroppen skal være vinklet lidt fremad. Desuden skal din position føles behagelig og flydende.11. juni Dec 2019

Hvis du er ny med at cykle, har du sandsynligvis udarbejdet nogle, hvis ikke alle de grundlæggende positioner, der er tilgængelige for dig på cyklen, men at vide, hvornår du skal bruge dem, er et andet spørgsmål om grundlæggende positioner i sadlen, som du kan bruge her Tilgængelig som denne, hvor du tilbringer det meste af din ridetid og ud af sadlen, hvilket er godt til korte stigninger og acceleration, mens du sidder. Hold hænderne på styret og bremsehætterne her, hvor du bruger det meste af din tid. komfort, fordi din krop er ret oprejst og kontrollerer, fordi du nemt kan bremse herfra og også skifter styret her er også den bedste position røv ud af sadlen, især når du klatrer, det er nu ikke så effektivt som at holde det nede sadeltimeout for korte bump, måske bare for at strække ømme muskler, men når du skal øve dig lidt mere p, kan du stadig bremse, du kan stadig skifte gear, og hvis du skubber ordentligt, kan du trække i styret for maksimal kraft e nu når du bruger klikløse pedaler samt skubber op med dine fødder, fordi det hjælper dig med at sætte ubrugelig kraft på styret, monter dit styr her på Drops giver dig mest kontrol over din cykel, du kan ramme bremserne med den største kraft, og dine hænder er også i en rigtig sikker position, så de ikke bliver ramt over ujævnheder, så dette er den bedste position, når du går ned ad bakke eller generel hurtigkørsel gør dig meget mere aerodynamisk, og det er lettere at køre den samme hastighed eller endda hurtigere, jo hurtigere du går, jo mere aerodynamisk skal du være dine ben, sandsynligheden er, at du vil miste styrke, som jeg nu skal handle for aerodynamik. Denne position kan også let overføres til ridning fra sadlen hurtigt, især når du springer, holder dråberne dine skuldre lave over cykelens forside, du kan også stoppe korrekt på styret og udgøre maksimal kraft den sidste ting, der kører på dropscan virkelig hjælper når du svinger på dråberne, dit tyngdepunkt er lavt og hjælper med at fordele din vægt jævnt på cyklen, nu vil du ikke have for meget vægt på forhjulet. Det er godt at have noget til at forbedre dit greb, den sidste position holder fast i toppe og at holde fast i styret her sætter dig i den mest lodrette position, vi anbefaler ikke rigtig til lange, stabile stigninger, fordi du er langt fra dine bremser i dit udstyr. Se hvor meget kontrol du har over en cykel, det er bare lidt mindre, men når du har en dejlig lang, jævn stigning er det virkelig behageligt, du kan læne dig tilbage i sadlen, slappe af lidt, åbne lungerne, bare fokusere på at træde nu hvis du har lyst til at komme af sadlen i denne position bare for at give dine muskler noget styrke, vil jeg anbefale at lægge hænderne tilbage på emhætterne, når du får din cykel fra toppen Kan ride på en sadel, men at være usikker og ligner en idiot, jo mere tid du bruger på cyklerne, jo lettere bliver det for dig at finde den og skifte position, især med dine hænder, og det skal blive en anden natur, det er også værd at bemærke, at der ikke er nogen usikker måde at flyt hænderne på baren på Simons plettede hjelm, og hvis den slags barnlig humor appellerer til dig, skal du klikke på Mad

Forbedrer cykling rygpositionen?

Ud over de aerodynamiske fordele er fordelene også fysiologiske. “Den overbukkedecykelpositionsætter atletens ryg og bækken i et optimaltpositiontil kraftproduktion fra den store, dynamiske gluteale muskulatur, ”siger Sapp.24. jan. Dec 2019

Er cyklister gode i sengen?

Cyklinghar vist sig at være et ideelt middel til at påvirke de problemer, der er forbundet med seksuel dysfunktion, især hos mænd, der nærmer sig eller i middelalderen. 'Det er faktisk de aerobe fordele og boostet til blodgennemstrømningen, der har vist sig at skabecyklingen seksuel forbedring for mange mand.

Er cykling hverdag dårlig?

Cykling hver dager godt, når du er færdig med det rette intensitetsniveau, og hvis din krop har tilstrækkelig tid til at komme sig. Konkurrencedygtigcyklisterhar brug for restitutionsdage givet intensiteten af ​​deres træning og løb, mens de er mere afslappedecyklisterkan cykle uden at tage fridage.26. apr 2021

Er cykling hver dag for meget?

Når det er skadeligt at kørehver dag? Rider dincykel hver dagved maksimal intensitet og i længere perioder uden at tage hviledag vil gøre dig mere skade end godt. Du kan gøre det værre ved ikke at se din ernæring, hydrering og ikke få nok søvn.26. apr 2021

Er cykling dårligt for din hals?

Hvisdu erkører en vejcykel,dithovedet tippes opad, hvilket kan forværre gigti nakken, skabe klemte nerver og bidrage til spinal stenose.6. aug 2015

Er cykling god til din kropsholdning?

10. Forbedrer balancepositurog koordinering. Når du stabiliserer digditkrop og holddin cykellodret, du bliver bedreditsamlet balance, koordination ogpositur.21. jan. Feb 2020

Kan cykling hjælpe med kropsholdning?

BedrePositurog koordinering

Selv omcykling gørikke involverer dig i at stå lige med skuldrene tilbage, det er faktisk en fantastisk måde atforbedreditpositur. Når du kører på en cykel, er du tvunget til at holde ryggen lige og undgå slumring.

Er cyklister attraktive?

Det er videnskab:Cyklistererhed. En nylig undersøgelse fandt detcyklisterder udmærkede sig i Tour de France opfattes som meretiltrækkendeend andre atleter - og det er de top 10 procent afcyklister“Er cirka 25 procent meretiltrækkendeend de laveste 10 procent. ” Måske er hurtig den nye rig?Cyklisterer gode.10. apr 2014

Er cykling dårligt for knæene?

HvorforCyklingEr godt for dinLed

'Cyklinger en øvelse med lav effekt, ”siger Shroyer. Det betyder atcyklingbegrænser belastningen på vægtenled, ligesom dine hofter,knæog fødder. Plus, bevægelsen hjælper med at smøreled, hvilket reducerer smerte og stivhed.
10. jul. Dec 2019

min cykel blev stjålet for nylig

Hvordan forbedrer du din kropsholdning?

Korrekt cykelposition 1 Korrekt cykelposition. Vedligeholdelse af den korrekte cykelposition kan gøre hele forskellen, når det kommer til, hvordan du har det efter at have kørt et godt stykke. 2 Få den rigtige cykeltilpasning. Lige så vigtigt som at have den rigtige kropsholdning er at have den rigtige cykelpasning. 3 Øvelser i cyklestilling.

Hvilken er den korrekte kropsholdning for en cyklist?

Bækkenet skal være neutralt, benene bevæger sig op og ned fra hofteleddet, og knæene bøjes og strækker sig. Skuldrene skal være nede og skulderbladene fladt på ryggen. For at hjælpe med denne position kan du forestille dig at flytte albuerne mod knæene og trække forsigtigt i styret, som om du prøver at bryde dem i halvdelen.

Hvad skal din kropsposition være på en cykel?

Efter at have fået en professionel cykeltilpasning er korrekt kropsposition normalt den næste ting, vi ser på, når vi diagnosticerer smerte under ridning. Det lyder måske simpelt, men at minde dig selv om at slappe af på skuldrene, mens du er ude på en lang køretur eller hård indsats, kan redde dig fra grimme nakkesmerter den følgende dag. Hvad er en god neutral position på en landevejscykel?

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Priser på cykler - hvordan løser vi det?

Hvor meget koster en god cykel? De cykler, vi har testet, har kostet fra omkring $ 300 til næsten $ 2.000. Vi fandt ud af, at flere penge køber en letvægtsramme lavet af kulfiber, aluminium (eller en kombination af begge materialer) eller højstyrkestål og andre komponenter af høj kvalitet. Men du kan stadig købe en god cykel for kun et par hundrede dollars.

Stationært cykeltilbehør - hvordan man løser det

Hvordan kan jeg gøre mit motionscykel sæde mere behageligt? Sådan laver du et motionscykelsæde mere behageligt (eller landevejscykel) Det kan hjælpe at justere sadlen. Kontroller vinklen på din sadel. Din haleben skal ikke røre ved sædet, så juster det i overensstemmelse hermed. Placer styret i niveau med eller lidt højere end sadlen.

Hurtigste cykel - almindelige spørgsmål

Hvad er den hurtigste hastighed på en cykel? 183.932 mph

Mobil cykelreparation - praktiske løsninger

Hvor meget koster en cykelindstilling? Afhængigt af dit område koster den gennemsnitlige cykelindstilling alt mellem $ 60 og $ 100. De fleste butikker tilbyder to muligheder - En mindre / grundlæggende justering, der koster $ 55 til $ 89 og en Major Tune-up, der typisk koster mellem $ 119 og $ 150. Omkostninger afhænger ofte af de tjenester, der er inkluderet i afstemningen.

Livestrong cykel - hvordan løser du det?

Hvor meget koster en Livestrong cykel? Cyklen, der kommer i varemærket gul-og-sort farve, koster $ 1.700, hvoraf $ 1.000 går til Livestrong, Lance Armstrongs kræft-velgørenhed.

Cykelfolk - besvare spørgsmålene

Hvad kalder du en person, der cykler? Hvis du cykler, kan dit køretøj også kaldes en cykel. Du kan blive kaldt en cyklist, en cyklist eller en cyklist.