Vigtigste > Cykling > Cykling på vejen - praktiske beslutninger

Cykling på vejen - praktiske beslutninger

Er det sikkert at cykle på vejen?

Der er risiko for skade hver gang ducykle på vejenog det er sandt, at iLondon, den risiko erstørreend i mange dele af landet, men i reelle termer,cyklingiLondoner statistisk megetsikker.Londoner også mere og mere catering til cyklister takket være oprettelsen af ​​nye baner og adskilte ruter.



(glad elektronisk musik) - Hvis du ikke allerede har gjort det, kan bycykling være lidt skræmmende. - Cykling er virkelig sjovt i det fri, men det kan også være rigtig sjovt i byen. Du skal bare være opmærksom på lidt forskellige farer, og at du naturligvis interagerer med flere andre trafikanter end på landet. (fræk elektronisk musik) Som altid, før du tager afsted, kan det være nyttigt at tænke lidt over, hvad du skal gøre, såsom at tænke på din destination, den rute, du skal tage, og hvad du kan støde på langs vej.

Planlægning af din rute er meget nyttig, da det kan hjælpe dig med at undgå begrænsede områder eller stier, som du ikke må køre på, og det kan hjælpe dig med at prioritere cykelstier og ruter, der ikke kun er sikrere, men ofte glattere, hurtigere og mere Vær sjovere end at køre på vejen. Nu er der masser af fantastiske apps derude til planlægning af din rute på cykel. Kommot er for eksempel rigtig god, men ofte når du kører rundt i byen, fungerer Google Maps med cykelfunktionalitet rigtig godt. (optimistisk elektronisk musik) - Lad os tale om udstyret - Nu skal du først have en cykel - Ja, men måske er det alt hvad du behøver.

Lad os indse det, i mange lande er cykling bare en form for transport, som at gå eller køre. Og så selv at bære hjelm kan få dig til at skille dig lidt ud. - Ja, men der er også lande, hvor det altid er obligatorisk at bære hjelm, selv på en bycykel og faktisk på alle typer cykler.



Og personligt, hvis jeg ikke var på besøg i min familie i Holland og kørte på min bycykel der, ville jeg sandsynligvis have en hjelm med på alle slags cykelture, jeg har været på. - Hvad angår tilbehør, er springvandslamper en god ide. Uundværlig efter mørkets frembrud.

Og så endnu en klokke, for det vigtigste ved kørsel i byen er stigningen i trafikanter. Så alt, hvad der kan hjælpe dig med at blive set eller hørt, er en god idé. - Ja, og en sidste ting, jeg vil anbefale at tage, hvor der ville være en lås, bare fordi det gør shopping meget mere fleksibelt - Højre - At vide, at din cykel stadig er der, når du kommer ud - Fleksibel og også mere afslappet, så du ikke fortsæt med at køre Bekymr dig, at din cykel ikke vil være der, når du går afsted - Hej, du kan endda gå til floden for at få en is - Du er besat af, at alle byer har en Have-flow. (griner) (glad elektronisk musik) - Vi berørte det kort tidligere, men iført reflekterende tøj, især på dine arme og ben, kan det virkelig gøre det mere genkendeligt - det er fordi den menneskelige hjerne er instinktivt programmeret til at gøre det, biomekanisk Genkend bevægelse mønstre - Vi nævnte også lys, men disse øger også din synlighed for andre trafikanter. - Og din bagage kan være et godt sted at sætte reflekser på, især hvis du ikke vil have specielt tøj på.

For eksempel er en reflekterende rygsæk fantastisk, fordi du kan se den fra alle sider. (glad elektronisk musik) - Storbylivet kan udgøre alle mulige farer ved, at børn går i skole, mennesker, der går deres hunde, huller, afløbsdæksler, endda store lastbiler eller busser. Og hej, du skal endda holde øje med cyklister, der får resten af ​​os dårligt omdømme - tro ikke bare, at du kan springe over kryds i sidste øjeblik; at køre røde lys er farligt, og der er også andre trafikanter Grund til ikke at kunne lide os, hvilket vi sandsynligvis vil undgå - Ja.



Og en sidste bemærkning: Hvis din by har de specielle cykelkasser ved trafiklysene, er det bestemt værd at bruge temaer, du vil ikke kun være mere synlig for trafikanterne bag dig. Hvis det er grønt, kan du også rejse tidligere. Dette holder dig foran trafikken, sandsynligvis indtil det næste sæt trafiklys i betragtning af hastighedsgrænsen på omkring 30 kilometer i timen i de fleste byer. (glad elektronisk musik) - Jeg føler mig i en by, din opførsel er særlig vigtig, flere mennesker Vi kan se dig og se, hvad du laver.

Så giv ikke nogen mulighed for at hente noget dårligt, du har gjort, som de kan bruge mod dig eller andre cyklister. Og det er ret let, alt hvad du skal gøre er at behandle andre trafikanter og andre cyklister, som du selv ønsker at blive behandlet. Vær høflig og prioriter, hvis du har brug for det.

Og husk også, at de fleste af cykelbanerne deles, så der er fodgængere også, så forvent ikke en uafbrudt tur. En simpel bølge af tak eller et smil kan virkelig gøre en enorm forskel, når de interagerer med bilister, andre cyklister og fodgængere. Og vær opmærksom på, at med det momentum du bærer som en person på en cykel, er du ofte den farligste ting på en fælles rejse.



Så pas på børn, hunde, fodgængere, telefonzombier. Du vil ikke såre dem, og du vil heller ikke skade dig selv ved at falde af. Jeg ved om dette, fordi jeg blev ramt af en hund tidligere på året, selvom det var hunden.

Jeg ville ønske, at jeg havde bremset lidt og undgået at komme til skade. - Måske hvis du havde en klokke Emma, ​​som kan være meget nyttig på cykelstier for at advare vandrere og cyklister om, at du skal forbi. Folk tager ofte lidt høflighed for at fortælle dem, at du er der.

Det er især nyttigt, når du overhaler. (glad elektronisk musik) En af de mest populære ting at lave i byen er shopping. Så hvorfor ikke gå til dit marked og fylde din indkøbskurv fuld? de lokale råvarer og bær det hjem på din bycykel. - Nu er din cykelbagage også en fantastisk måde at øge din synlighed på vejen, som nævnt tidligere.

Cykling i byen er en sikker og behagelig oplevelse. Det er et fantastisk transportmiddel og udforskning. Men du skal være opmærksom og opmærksom på, hvordan dine handlinger skal påvirke andre mennesker, men mest af alt, kom derude og hyg dig, du kunne lide denne artikel, giv os tommelfingre op og klik dernede for flere tip om, hvordan du gør it Cykling i byen.

Hvorfor kører cyklister midt på vejen?

Det enkle svar på hvorforcyklister kører i midtenaf trafikveje er, fordi de har tilladelse og rådes til at tage sådanne handlinger.Ridningfremtrædende i banen viser til en chauffør, der nærmer sig bagfra, med god grund, deskulle gerneikke overhale på det tidspunkt.

Cyklister, der kan være lidt irriterende lige nu. Jeg mener, det er ikke kun det sjove tøj eller cykelbanerne, de synes at tro, at de er over loven, når de kører på fortovet, har plads til fortvivlelse i kølvandet, og får mig ikke engang til at gå over røde lys, der springer, Jeg mener, det er virkelig farligt, ikke sandt, mange mennesker tror det, og medierne mener bestemt, at der er cyklister, der rutinemæssigt ser bort fra trafikreglerne, smelter fortovet og ikke bruger hjelm på mobiltelefoner, så der er cyklister, der ikke er forsikret de kunne kollidere i din bil, kunne de kollidere med dig. Jeg har fundet ud af, at cykler, som du bliver mere og mere aggressive gennem årene, har ret, at de er helt uforudsigelige.

Cyklister tror virkelig, at de er over loven, og betyder det overhovedet noget, så lad os starte med det grundlæggende, når vi taler om cyklister, hvad mener vi med den ret? dette eller endda det, jeg mener, nogle mennesker ligner en stereotype, men der er virkelig ikke sådan noget som en cyklist, der er bare folk, der cykler og ses som en cyklist, er en del af den problematiske stereotype af mennesker, der cykler , du bliver ikke set som en misbruger eller trænet øst, men der er dette stereotype stigma for at være en cyklist, selvom de fleste mennesker, der cykler, naturligvis også bruger andre transportformer, så cyklister adskiller sig virkelig ikke fra andre, og mens statistik Der er ingen beviser for, at folk overtræder loven oftere på cykler end på noget andet tidspunkt. Mange af cyklisterne sagde, at de delvist gjorde det for at øge sikkerheden for mennesker, der undertiden håndterer læselamper, fordi de er bange for, at hvis der er sket noget med dem før, kan de have haft en tæt forbindelse med et køretøj, der prøver at få dem Du kan også være på et fortov af denne grund, men for det meste er det en sikkerhed, og det er et selvbevarende princip. Så ja, nogle cyklister bryder loven, men selvom de gør det, er det særligt farligt.

Virkningen af ​​denne adfærd, som folk klynker over, er ubetydelig, når du ser på de statistikker, du ser på, den reelle risiko for skade, som du mener udgør en risiko for alle i Storbritannien, omkring 1.700 mennesker i det år, jeg dræber på gaden og hvor mange af dem, der bliver ramt af cykler, normalt mellem nul og to, de er ikke selvbyggere som gruppecyklister, fordi den iboende sårbarhed man har er meget forsigtig, selv når de er i det og stødende, dette er et helt modsat af hvad man får i biler fordi folk i biler med sikkerhedsseler, airbags, bestillingsbure, føler sig så sikre, at de er tilbøjelige til fornærmelser, ved vi, at næsten at holde op med homoseksuelle, nogle politistyrker faktisk har en Lavet en strategisk beslutning om at være mindre opmærksom på at bryde loven og koncentrere sig i stedet ntriate ressourcer til den type forbrydelser, der er mere tilbøjelige til at dræbe mennesker eller er hovedpersoner 13 år i West Midlands. Jeg tror, ​​jeg gav det fri pas et rødt lys, der springer cyklisterne over, og en af ​​dem ville ikke ' t har fået noget for det, at han kørte alle væk, hvilket i sidste ende betyder, at det hele betyder, at det er okay at bryde cykeloven. Jeg vil sige nej, det kan bare ikke være irriterende, kan det? kan også være skræmmende, men det er yderst usandsynligt, at de udgør en alvorlig trussel for andre, da det er relativt harmløst, så hvorfor ikke alle taler om farlig cykling, det kan bare være fordi folk på cyklen vækker dem eller bare lidt mere indlysende men du vil ikke nødvendigvis bemærke, at chaufføren gjorde 30 i 2001 i telefonen bag rattet, ja du vidste, at denne del kom, hvad med chauffører, vi kan huske, kan også være cyklister, når de er i biler, de bryder også loven, og hvis de gør det er farligt i dag, fem mennesker dør på vores veje og 63 lider livsskiftende skader, og i de fleste tilfælde når chauffører, der forårsager disse kollisioner, er i den lovovertrædelse, der forårsagede disse kollisioner Din typiske mobiltelefon distraktion Det er sandsynligvis ansvarlig for det store beløb af alle sammenstød nu de ting, vi befinder os i Hastighedsgrænsen er ikke bare en grænse, du ser, det er et mål at komme til den anden adfærd, han drikker naturligt køre med stoffer, og desværre ved du, at når du kolliderer, du ved, at bildrinkning er stigende Bil med en hastighed på 30 km / t, den har den samme energi, den samme destruktive kraft som en lille sprængstof, du købte, og det er derfor, vi som samfund er nødt til at gøre en indsats for virkelig kom ind i folk, når du kører denne bil, skal du virkelig tage det på den måde i betragtning af, at der i 2016 var 448 fodgængere dræbt på britiske veje, synes medierne er en stor del, for når vi hører om en hændelse, hvor det er F Cyklistens Fejl er en meget, meget sjælden begivenhed. Det er en enorm overskrift. Det er over hele aviserne. Det er hele nyheden i radioen, og alle ved, at en cyklist gjorde noget forkert, og det er en tragedie, når det sker, men desværre er flere mennesker døde den vores veje hver dag på grund af handlinger og skødesløshed hos en person bag rattet i et køretøj, og som simpelthen ikke rapporterede, at der har været mange af disse i det sidste årti eller deromkring Antallet af mennesker dræbt eller alvorligt såret på britiske veje har næsten halveret, men størstedelen af ​​denne sikkerhedsfordel har været følt af folk i biler og cyklister, næsten som om de udgør lige så stor fare. Hvis vi virkelig vil gøre vores veje mere sikre, er vi nødt til at flytte vores diskussion og mediefokus væk fra cykling og mod kørsel, og det er ikke fordi chauffører er de store onde, det er bare opfattelser, der inkluderer myter og løgne, der virkelig har hjulpet med at forme klinisk vilje og offentlig orden, så jeg tror, ​​vi er nødt til at tale lidt mere i menneskelige termer og anerkende andre mennesker, og vi bliver muligvis nødt til at tage et skridt tilbage i og gennem hele vores liv og indse, at det for langt de fleste bare er mennesker, der kommer rundt og skal være lidt mere høflige over for hinanden. Tak for at se Venligst synes godt om og abonner Efterlad dine kommentarer nedenfor. Hvis du kan lide hvad vi laver, skal du klikke her for at støtte geden

Er cykling for farlig?

National Travel Attitudes Study (NTAS) fra 2019 viser, at 61 procent af de adspurgte sercyklingsom værende 'for farligt'. Flere undersøgelser har vist, at tæt passerer er en af ​​de største afskrækkende midler fracyklingsammen med at dele vejen med lastbiler og dårlig vejoverflade.30. 2019.

cykelpendeltøj

Mange mennesker. Jeg er sikker på, at jeg ser på en cykelsadel og tænker, at det ikke kun skal være ubehageligt, men det er sandsynligvis også dårligt for dig. Du ved - forårsager skade, smerte, følelsesløshed og, hos mænd, måske erektil dysfunktion, måske prostatakræft.

Og alligevel cykler mange af os og har slet ingen problemer. Nogle cyklister gør det på den anden side. Det har jeg, så jeg kan fortælle dig, at når der sker noget, er det virkelig bekymrende.

Se - dette er min 'åh min gud! Min penis er blevet helt følelsesløs! 'Vi kommer tilbage til dette, når vi udforsker problemerne omkring mænds sundhed og cykling. For at gøre dette har vi gået sammen med en af ​​Storbritanniens førende urologer - en mand ved navn Anthony Koupparis - for at give solid, praktisk rådgivning, som alle mandlige cyklister skal lytte til, og når du har brug for en anden grund end omfattende klinisk erfaring til at tro på, hvad han siger, at han også er en jernmand, og disse fyre bruger meget tid i sadlen. Før vi dog starter, her er en hurtig anatomi-lektion.

Det er mig, som jeg cykler på. Dette er nu et skelet, der kører på cykel, og det gjort er et nærbillede af en penis.

Stop med at fnise i ryggen. Det er hverken godt eller sandt i målestok. Under alle omstændigheder, vittigheder til side, er det virkelig vigtigt at forstå vores egen anatomi.

Du ved, jeg er sikker på, at når du kører, er din penis og testikler normalt godt skjult. Området med blødt væv mellem din bagdel og dine testikler kaldes din perineum, og når du er på en cykel, er dette område i kontakt med din sadel. Under huden er din urinrør, som er røret, der forbinder din blære med omverdenen via penis.

Perineum indeholder også de store blodkar og din pudendale nerve, som giver følelsen af ​​området og derfor også hjælper med erektionen. Over perineum er din prostata, en kirtel, der producerer sædvæske, og som krydser urinrøret. I betragtning af vores anatomi og sadlenes form synes det rimeligt at skabe forbindelse mellem cykling og smerte eller følelsesløshed, erektil dysfunktion og prostata-problemer, men lad os se nærmere på det.

Men ingen bekymring. Det bliver ikke mere levende end hvad du allerede har set, de foreslog Anthony at nedbryde dette emne. Så vi har følelsesløshed, erektil dysfunktion og også prostatakræft, især prostatakræft.

Lad os starte med døvhed og først og fremmest, kan jeg fortælle det? Er du min følelsesløse penishistorie? - Det ville være, ja

Jeg tror, ​​vi kender hinanden godt nok til at fortælle mig om det. Det var, da jeg var i en vindtunnel i Indianapolis, og vi lavede en vindtunneltest, i hvilket tilfælde skal du sidde forsigtigt på en cykel i 30 minutter, mens din cykel gør en fuld svingning af vindvinklerne. Hvad det betyder Du skal være helt bevægelig i din overkrop, fordi enhver form for ryk kan forvride resultatet.

Så det er en virkelig kunstig situation at cykle, og efter de 30 minutter kom jeg ud og indså ret hurtigt, at jeg absolut ikke havde nogen fornemmelse i min penis, som faktisk foregår, for heldigvis ved du, at fornemmelsen er vendt tilbage. Så i slutningen af ​​dagen tror jeg, at der ikke skete noget på lang sigt, men hvad sker der på kort sigt? Dybest set på grund af det pres, du lægger direkte på perineum, presser du på nerverne, og du trykker på nogle af blodkarrene, og det er det, der forårsager følelsesløshed. Efter en periode med at sidde på en nerve, vil det tage nogle meget mindre skader, som ikke er langvarige skader, det fører dybest set til følelsesløshed i det område, det tjener, hvilket er, hvad der skete med dig.

Så det svarer til at falde i søvn i en mærkelig position og vågne op med dine arme helt døde, og det er massivt foruroligende, men følelsen kommer ret hurtigt tilbage, og der er ingen langvarig skade. Meget ligner det lige rigtigt. Så hvad skal vi så gøre? Hvis vi lider af døvhed efter at have cyklet, hvad er den første anløbshavn? Hvis du finder ud af, at dette sker, skal du gå på cyklen, og den bliver følelsesløs bagefter.

Jeg ved mere end jeg gør, du får en ordentlig cykeltilpasning og nogen til at se på din sadel og alt, hvad der følger med den. Hvis du nu kommer på din cykel i lang tid, og hver gang den er følelsesløs i det område, og den forbliver følelsesløs, og så gør du det samme igen og igen, vil du uundgåeligt medføre nogle langsigtede skader, men sund fornuft tager over, og når det sker så bare få den rigtige cykelpasning og den rigtige sadel. En enkelt følelsesløshed derefter vil ikke forårsage nogen langsigtet skade på fornemmelsen i dette område eller nogen erektioner og lignende.

søbred cykeltur

Derefter ville det næste emne være erektil dysfunktion, og er der på baggrund af det, vi har hørt om følelsesløshed, en sammenhæng mellem cykling, gentagen følelsesløshed, der fører til erektil dysfunktion? - svaret er nej. Mere vigtigt er vigtigheden af ​​erektil dysfunktion i første omgang. Processerne, der fører til erektionsproblemer, er nøjagtigt de samme som de processer, der fører til hjerte-kar-sygdomme, som fører til et hjerteanfald.

Så hvis du har diabetes eller forhøjet blodtryk eller ryger, har du sandsynligvis erektil dysfunktion, men du har sandsynligvis også hjertesygdomme. Faktum er, at de fleste middelaldrende begynder at cykle. Nu, hvis du er en cyklist og i den bestemte alder udvikler erektil dysfunktion, skulle din første tanke ikke være: 'Åh, dette er min sadel bare på grund af cykling.' Det skal være sådan, at jeg ikke begraver mit hoved i sandet. Dette kan være en indikation af noget, der ikke er blevet diagnosticeret.

Jeg er nødt til at få dette tjekket ud. Du synes godt med det faktum, at det ville være ret vanskeligt at påføre den slags skade på din pubic nerve, som derefter ville føre til erektil dysfunktion. Så er det faktisk ret svært at gøre det? Den underlige følelsesløshed, der påvirker dit perineum, vil ikke give dig erektil dysfunktion.

Og faktisk giver det dig ikke erektil dysfunktion. Gå og få det tjekket ud. For det første at have en ordentlig MOT fra hjertets synspunkt, hvorfor så ikke have en erektionsproblembehandling? Jeg mener, cirklen er kommet fuld.

Det er gået fra at være en lidt latterlig ting til et reelt helbredsproblem, som du kan få ordnet. Og så finder du dem. Hvad med prostata-relaterede problemer og især prostatacancer.

Heldigvis har cykling ingen effekt på prostatakræft. Men det er ikke kun, hvordan prostatakræft udvikler sig, det er også spørgsmålet om, hvorvidt du screenes for prostatakræft forkert. En af de ting, vi bruger til at give en indikation af risikoen for prostatakræft, er at have en blodprøve, og der er en tanke om, at hvis du cykler meget, kan du irritere din prostata, og det kan være din blodprøve, der kaldes PSA kaldet kunstigt hæve blod test en prostata-specifik antigenblodprøve, der kommer til det punkt, du lavede den blodprøve, den er kunstigt forhøjet, og så har du en hel række tests, som du aldrig havde brug for, fordi du cyklede, og det er faktisk ikke sandt, ikke det - der er en chance det kunne blive påvirket lidt, men hvis man ser på laboratoriebaseret forskning på mange, er der mange molekylære markører for prostatakræft, cykling og motion, der ikke gør nogen forskel for nogen af ​​indikatorerne for prostatakræft, så cykling er god. Du bliver bedre, det forbedrer din hjerte-kar-sundhed alle de ting, der reducerer din risiko for kræft, og det påvirker ikke forkert screening af prostatacancer.

Og så fortsætter det. Heldigvis er der ingen høj risiko for prostatakræft. Hvad vi skal gøre som fyre er at tænke over det.

Så når vi bliver ældre, er sandsynligheden for at udvikle prostatakræft højere. Den første ting du skal gøre nu er at være opmærksom på nogle af symptomerne nu, de ting vi ser ud til er ting som vandarbejdssymptomer, rygsmerter, problemer med blødning i vandet, den slags ting, hvis du er bekymret for disse ting, hvis du oplever disse ting igen, skal du enten se en urolog eller en huslæge og have en rimelig diskussion om vurderingen. Det betyder ikke automatisk, at du bliver screenet for prostatakræft, men den pågældende læge vil lede dig gennem de gode ting ved eksamen og muligvis ulemper ved en eksamen.

Så kan du to beslutte, om du vil fortsætte eller ej. Jeg vil ikke have, at fyre overhovedet ignorerer det. Og for det meste finder vi disse ting meget tidligere i disse dage, og de kan sorteres fuldstændigt.

Hvilken alder taler vi om her? Hvilken alder skal du bekymre dig om? Og jeg sætter pris på, at der sandsynligvis er tragiske eksempler, som du kender, tidlige tilfælde, men du har ret.

Så og med min i min praksis, har jeg et meget forvrænget billede. Så vi har så stor praksis, at du får patienter i 30'erne til 80'erne og 90'erne til at tænke over det, og hvis du har bekymrende symptomer, skal du ikke gå i panik, ikke begrave hovedet i sandet og føre. Har en rimelig diskussion og vurdering af hvad problemet er, hvis der er nogen røde flag at handle på, og hvis du har brug for dem, så der er ingen sammenhæng mellem cykling og prostatacancer, men prostatacancer er en stor for en stor del af cyklister Problem bare fordi de Er mænd, de er middelaldrende og så nødt til at tænke over det godt Jeg ved ikke om dig, men min største takeaway fra denne samtale med Anthony er, at vi sandsynligvis ikke bør tage vores helbred for givet. Vi burde stå over for vores egen dødelighed og faktisk søge hjælp, når vi har brug for det, fordi vi ikke bliver tynde. Gs er sandsynligvis det største problem, som vi alle vil stå over for. Nu har jeg sandsynligvis videregivet lidt for meget information, end jeg har givet dig Fortalt om min følelsesløs penis i vindtunnelen Men jeg tror, ​​i den forstand, at vi måske alle skal prøve at føre en samtale, med måske vores venner i klubben, der kører den i weekenden, har i det mindste denne artikel, jeg tror, ​​det ville være positivt Udgangspunkt.

Sørg også for, at det giver mig store tommelfingre op for at takke Anthony for hans tid og utrolige delingsoplevelse med os, og hvis du gerne vil se en anden artikel om det samme emne. Vi har bare en på denne kanal, der hjælper dig med at købe den rigtige sadel, så du kan møde det første problem med døvhed.

Er det dårligt at køre på mountainbike på vejen?

Det hurtige og enkle svar er: Ja, det kan durideditmountainbikepå gaden.Mountainbikeser primært designet tilcykelstier, og fungerer ikke næsten lige så godt, når man kører påvej, men du kan helt sikkert gøre det.

Jeg lavede netop en artikel til GMBN om, hvordan du bruger din bypendling, det være sig til college, skole, arbejde, uanset hvad det er for at få den bedste effekt, i det væsentlige med det. Du har mere tid på din mountainbike. Jeg øgede min puls af fitnessårsager og havde selvfølgelig bare det sjovt. Da jeg lavede denne artikel, indså jeg, at jeg var nødt til at foretage et par tilpasninger af min cykel for at gøre den lidt mere egnet til den. ”Fordi jeg ikke rigtig har en anden cykel i øjeblikket.

Dette er min hovedcykel, så det er bestemt ikke så sjovt at køre på en 29er-cykel med seks tommer rejse i bymæssigt terræn - det er godt for en smule urban thrashing. (Intro lydeffekter) (ubekymret musik) For at indstille min cykel ordentligt foretog jeg et par justeringer. Nu begynder vi at se på dækkene.

På forhånd kører jeg en Trail King ligesom mit normale dæktryk. Jeg kører normalt mellem 26 og 28 psi. Lige nu kører jeg 50 psi, når jeg kører til arbejde. når jeg gør min daglige pendling til arbejde.

Og hvis jeg bare laver nogle urbane ting, der får mig til at falde ned ad trappen. Det siger sig selv, at du ikke har så meget trækkraft, det er ikke så behageligt. Imidlertid betyder det, at det er Vil hjælpe mig med at beskytte mine fælge lidt mere, og det ruller meget hurtigere.

Nu har jeg altid tendens til at køre et hurtigere rullende dæk alligevel. Nu er Mountain King-dækket et godt dæk, det ruller hurtigt, men har ingen toppunkt. Sagen, som Trail King laver, er meget lettere, hvilket betyder at nedbrydning af trapper ikke gør meget. Så jeg får dem til at gå omkring 50 pund. Jeg kører ikke dette foran, jeg kører bare dette bagpå.

vejcykelture

Så dette er Nukeproof ARD-systemet. Så dette er en fælgindsats, der er flere på markedet, der er CushCore. Dette er virkelig et meget specialiseret produkt, fordi det kun passer og starter, når du har brug for at tage det af, lidt nig, så hvis du er en seriøs downhill-racer, kan CushCore muligvis være en mulighed for dig.

Men Nukeproof ARD-systemet fungerer rigtig godt og har også stor værdi eller i 29 tommer, og de leveres med ventilstænger, der er egnede til brug sammen med dem, og de absorberer ikke dit dækforsegling inde i dit dæk, så læg din normale mængde For at være retfærdig gør jeg altid lidt mere alligevel. Og det hjælper dækket med at blive på fælgen, det hjælper med at beskytte dækkets sidevægge mod at klemme, hvad der sker, når du går ned ad trappen og knuser lignende ting, og selvfølgelig giver det dig lidt mere greb og beskytter fælgen. En win-win-situation på alle niveauer.

Og de er også så lette. Nu har min Nukeproof Mega290 selvfølgelig 29 tommer hjul. Og den har 150 mm affjedring over Fox X2 Shock.

Nu er Fox X2 helt klart et meget, meget godt, meget kapabelt chok. Men han er ikke ligefrem mands bedste ven, når du kører rundt i byen. Selvfølgelig er dette ikke en bycykel, den er ikke designet til det.

Men du kan stadig bruge det til din fordel. Nu kan jeg godt lide omkring en tredjedel af min tilgængelige rejsesag. Jeg har en tendens til at foretrække, at mine dæk er fastere og min affjedring på den blødere side bare for at få en rigtig god fornemmelse på cyklen.

Og det tillader det, fordi det er meget kontrolleret med firevejs dæmpning, komprimering med lav hastighed og rebound med høj og lav hastighed. Den har også en separat klatrekontakt, et separat kredsløb til denne komprimering med lav hastighed. Og det giver det effektivt en platform, så den ikke bobler for meget, mens du træder på pedalerne.

Det er fantastisk, men jeg vil heller ikke bryde denne funktion. Det er et shim-baseret system indeni, og når du kører det effektivt låst, ligesom ethvert stød, hvis du kører det så i det lange løb, vil du dybest set bøje skiverne på indersiden, og det fungerer ikke som det gjorde Så hvad jeg kan lide at gøre med min spjæld, og det samme med min gaffel, som jeg kommer til et øjeblik til bykørsel, er også at foretage et par ændringer her, jeg løber normalt med en 3. slæk, og jeg løber mindre end en fjerdedel slap her for min daglige kørsel. Jeg foretager kun mine ændringer i weekenden og henviser altid tilbage til min base.

Derfor siger jeg altid i vores artikler om selvstudier om suspension, at når du har fundet din gode holdning, din base for kørsel på alle måder, skal du notere det. Du kender dit pres, du kender dine klik, hvad enten det er helt åbent eller helt lukket. På den måde kan du altid henvise til dem med lethed.

Nu har jeg komprimeringen med lav hastighed fuldt indpakket i spjældet, jeg vil dybest set ikke bevæge sig, når jeg træder og sprinter gennem trafikken, og det, men jeg vil stadig have, at spjældet gør sine egne ting. Så jeg vil ikke rigtig bruge denne opstigningsafbryder, medmindre jeg absolut skal. Nu er der selvfølgelig nogle brutale bakker, og det hjælper, fordi din kropsvægt flyttes så ekstrem baglæns, uanset hvilken affjedringsplatform du har, nogle gange hjælper det bare virkelig med at stå cyklen lidt bedre.

Men så kan jeg også øge reboundet. Nu tror du måske, at kompressionen ved lav hastighed, når du træder, gør alt arbejdet for at holde cyklen i at rulle rundt, men faktisk sænker cyklens rebound ned ved hjælp af den samme indstilling, lav et enkelt opkald med din lavhastigheds rebound-dæmpning, men det fungerer endnu bedre, hvis du bare kan gøre det ved lav hastighed. Hvis du skruer op for det, vil du opdage, at cyklen næppe bevæger sig.

Du bevæger dig stadig, når du begynder at støde på bump og trin og gøre ting, men gør det virkelig? Få cyklen godt op. I modsætning til det bageste spjæld, som kræver lidt mere arbejde, har gafler ikke en tendens til at gøre dette, da det afhænger af, om du har en vælgerhåndtag, om du har en lås eller noget lignende på din gaffel. Du har måske noget som den ældre CTD, Climb Trail Decent.

Hvis du har Fox eller Rocks, har du trevejsklikeren ovenfor. Når du har det, gør det en verden af ​​forskel at køre stien på mediumindstillingen og derefter justere din kompression med lav hastighed, som du finder det passende. Du får det til at ligne, hvordan jeg beskrev det med dette spjæld, men desværre for mig, ja, ikke desværre, jeg har den bedre FOX-gaffel, det har faktisk den Grip2-spjæld i sig, men det betyder, at det ikke er en Har tre -placeringsknap.

I stedet får jeg en lavhastighed og en højhastighedskompressionshjul ovenpå, og du gættede det, lavhastighedshjulene roterer virkelig trykket i gaflen, hvilket jeg kun gør i den bageste dæmper. Fordi jeg virkelig tror, ​​at denne indstilling og lidt højere hastighed virkelig beroliger gaffelen. Gør mig ikke forkert, det er intet at gøre, da jeg løber dette off road, off road, jeg kan godt lide det meget følsomt, kører godt og hurtigt, men i et bymiljø kan jeg lide det lidt langsommere, mindre reaktivt, jeg vil have det det gør bare sine ting stille.

Og som du kan se, rejste jeg ikke så meget, selvom jeg brød ned en af ​​disse trapper. Normalt når det kommer til vinterkørsel, vil jeg gerne skifte til flade pedaler så meget som muligt, fordi det gør tingene lettere og meget sjovere, men til bykørsel pendler jeg til arbejde, jeg vil bare gøre jobpedalen og sprinten, jeg sætter klip som standard på, det er det, jeg kører for det meste, og det giver perfekt mening, det betyder også, at jeg kan drage fordel af de store, vandtætte, reflekterende vinterstøvler, jeg har helt fantastiske for pendlen til arbejde gør naturligvis deres arbejde off-road, og de har masser af reflekterende ting på dem, så det er bare en god solid combo der. Nu kan ridning rundt i byen naturligvis få din cykel til at lave forfærdelige lyde med kæden, der slår overalt.

Især når du kører din affjedring strammere, mindre reaktiv og dine dæk kører meget mere fast. Dette betyder, at du vil bemærke kædeklapper mere. Nu kan kædeslap være irriterende, men det fjerner også klumper af maling fra din ramme, så sørg for at du har en dejlig gummibelagt kædestikbeskytter som denne.

Hvad vil også hjælpe dig nu, hvis du får noget på bagsiden af ​​vasken, skal du blive der, hvor kæden rent faktisk rammer, når den er helt løs. Du vil miste en masse farve, hvis du ikke har det beskyttet, og selvfølgelig er det tabt, det bliver irriterende, når du ikke har noget der. Nu vil jeg gerne anbefale Scotch Mastik Tape til folk.

Jeg tror, ​​det er 2228, jeg har brugt det mange gange af artikler om GMBN og GMBN Tech, det er ikke de billigste ting derude, men det fungerer fantastisk godt. Og det er virkelig seriøst, kraftigt gummi, der stikker lige ud, så du kan skære det i størrelse og lime det overalt. Ganske diskret, gør du ikke det, jeg ved engang, at det er der, men det betyder, at jeg ikke får en kædeklappe, jeg får ikke kæden til at skrælle klumper af maling af.

Og der er en ekstra fordel ved lydisolering af din cykel også. Nu i den artikel, jeg lige har lavet til GMBN, går jeg gennem bagsiden af ​​mange boligudviklinger, gyder, trapper, den slags ting, som nogle mennesker måske ikke kan lide. Det er sjovt, og selvfølgelig vil jeg aldrig køre for hurtigt i et område, hvor der sandsynligvis er mennesker.

Sørg altid for, at kystlinjen er klar, men nogle gange kan folk ikke lide dig der, og hvis din cykel er lidt på den stille side, kan du slippe af sted med denne sassy tur uden at nogen bemærker det. Og den sidste er sund fornuft. Hvis du kører i bymæssige omgivelser, skal du få nogle lys, i det mindste få nogle grundlæggende LED-lys foran og bag på cyklen, så du kan ses. Og du kan oplade dem ved dit skrivebord på arbejde eller skole, eller hvor du end er, opladning vil ikke være et problem, og de mest moderne, du får nu, kan du tilslutte dem via USB, så du kan gå direkte ind på din computer eller noget lignende, dette er ikke noget problem.

Der er ingen undskyldninger for ikke at have lys af sikkerhedsmæssige årsager. Og hvis du insisterer på at bære mørkt tøj, skal du sørge for at nogle af dem har nogle reflekterende paneler på, fordi du måske tror, ​​du kan ses, men chauffører vil ofte ikke se dig. Så tag ikke risikoen.

Nå, det er de ændringer, jeg har foretaget på min totalt uegnede bycykel, og ved du hvad? Det går ret godt, jeg kan endda udfordre et par roadies, så jeg ville elske at se, om du kan foretage ændringer på dine cykler for at gøre dem mere egnede til denne type ting. Og glem ikke, hvis du kører sådan her, skal du sende et par klip på showet med snavs, og jeg er sikker på, at martin og drengene ville elske at se de ting. Klik her for en anden byartikel, hvis du vil se, hvad jeg gjorde med Chris Smiths cykel for at sætte den op til Gibb.

Dette er også en rigtig cool artikel, der kommer til at falde når som helst Nu på GMBN, så hold øje med denne. Og selvfølgelig, hvis du kan lide hvad vi laver her på GMBN Tech, så giv os store tommelfingre og tryk på abonnementsknappen.

cykelsko

Hvorfor hader bilister bilister?

Uanset hvor godt du overholder reglerne eller cykler høfligt, er der et mindretal afchaufførerdet ganske enkelthader cyklisterfor at være på vej, og det er skræmmende.Cyklisterer virkelig sårbare, og det kræver virkelig ikke meget at justere adfærd for at beskytte dem bedre.

Hvorfor er cyklister så irriterende?

Ti grunde til at findeCyklister irriterende

1) De tror, ​​de ejer vejen. 2) De ignorerer reglerne, såsom at stoppe ved røde lys eller envejssystemer. 5) De betaler ikke nogen vejfondstilladelsespenge eller bidrager på nogen måde til vedligeholdelse af vejene. 6) De har en sindssyg følelse af ret.
20.03.2018

Hvilke problemer står cyklister overfor?

En af de størsteudfordringerafcyklingiUKer kulde og regn. Men vigørfå de for sjældne sommerdage, når solen slår ned entusiastiskcyklisterder skynder sig for at opsuge strålerne. Mencyklister kanblive offer for varmeslag, hvilket er alvorligt, hvis det ikke fanges hurtigt.

Kan jeg køre på mountainbike på fortov?

Dukan rideditmountainbike på fortov. Bare husk, at det vil være sværere at træde (dvs. langsommere) ogfortover hårdt på traditionel knobbymountainbikedæk.

Er en mountainbike med fuld affjedring det værd?

Du vil have en mere behagelig tur: Afuld-suspension mountainbikevil opsuge det meste af de skurrende ujævnheder, der ellers ville blive sendt til din krop (og i nogle tilfælde fjerne dig fra dincykel). Dette kan hjælpe med at reducere træthed, hvilket igen kan give dig mulighed for at køre hurtigere i længere tid med større komfort.16. 2018.

Hvorfor er cyklister så vrede?

En cykel raseri kan begynde, fordi encyklist, chauffør eller fodgænger mener, at en anden vejbruger var uhøflig og overtrådte trafikregler eller i mange tilfælde fordi nogen følte, at deres sikkerhed kompromitteres af handlinger fra en anden trafikant.

Hvad betyder det at være en cykelrytter?

Generelt set er enhver, der cykler på asfalterede gader og veje - i modsætning til terrængående stier, landskaber i landskaber, strande eller ukendt vildmark - en cykelrytter, hvad enten formålet med denne cykling er ærend, løb, pendling, pendling, genskabe, træne, eventyr, touring eller væddeløb.

Er det OK at cykle på hovedveje i Storbritannien?

Cyclescheme er Storbritanniens mest populære cykel til fordel for arbejdet og skaber flere cyklister end nogen anden udbyder. Cykling er mere behageligt på stille ruter, men hovedveje er muligvis den eneste mulighed for en del af din rejse. Cykling er generelt tilladt på alle veje undtagen motorveje. I sig selv er de store veje fine på cykel. De er direkte.

Hvad er den bedste ting at gøre, når man cykler i trafikken?

Gå ud af tagrenden! Sørg for, at din vejposition ikke er for tæt på kantstenen. Hvis du holder dig væk fra tagrenden, bliver du mere synlig for chauffører og hjælper dig med at gå glip af glatte afløbsdæksler, potholes og snavs ved siden af ​​vejen. Også, hvis nogen overhaler dig for tæt, har du mere plads til venstre for at bevæge dig ind.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Fødevarer, der forhindrer lungekræft - hvordan man håndterer

Hvad er de bedste fødevarer til bekæmpelse af lungekræft? Vælg proteinrige fødevarer. Magert kød såsom kylling, fisk eller kalkun. Æg. Mejeriprodukter med lavt fedtindhold såsom mælk, yoghurt og ost eller mejeriprodukter, erstatninger. Nødder og nødder, bønner. Bønner. Sojamad.

Proteinpulver til piger - løsninger på problemerne

Hvad er godt proteinpulver til kvinder? 4 af de bedste proteinpulvere til kvinder ALOHA Organisk Proteinpulver. Dette plantebaserede proteinpulver er ideelt til kvinder med allergi, fordi det er fri for gluten, lactose og soja. Tone It Up Organisk plantebaseret proteinpulver. Vega Protein & Greens. Orgain Organic Protein & Superfoods Plantebaseret proteinpulver.

Low carb diæt og afib - svar på problemerne

Kan en diæt med lavt kulhydratindhold forårsage AFib? Diæter med lavt kulhydratindhold er forbundet med øget risiko for atrieflimren, hvilket indikerer, at denne populære vægtkontrolmetode, ved at begrænse indtagelsen af ​​kulhydrater, bør anbefales med forsigtighed, og der bør udføres flere undersøgelser for at evaluere effekten.25.04.2019

Mad, der bremser dig - praktiske løsninger

Sænker æg? Æg. Æg er en fremragende kilde til magert protein, men mangler de kulhydrater, der er nødvendige for at skabe en intens svedesession. Og fordi protein tager længere tid for kroppen at fordøje, kan en omelet veje dig ned, hvis den indtages for tæt på din træning.

Er clif bars sunde - hvordan man beslutter

Er Clif Bars faktisk godt for dig? Højt i kalorier, de indeholder også 44 gram kulhydrat for at hjælpe med at brænde dine muskler eller genopfylde dine glykogenforretninger. Det er en god idé at tage en Clif Bar til en lang vandretur, men hvis du spiser dette mens du sidder i sofaen, er du bedre stillet med en mere nærende snack. 18 okt, 2019