Vigtigste > Cykling > Cykelsaltabletter - levedygtige løsninger

Cykelsaltabletter - levedygtige løsninger

Er salt godt til cykling?

Tilføjersalttil sportsdrikke kan forbedre ydeevnen, antyder forskning. Forskere i Spanien har fundet ud af, at atleter, der supplerer deres elektrolytdrikke med ekstrasaltudførebedrei udholdenhedsbegivenheder end dem, der stoler på drikkevarer alene for rehydrering.5. mar 2015



Vil du have nogle hurtige tip til at få din diæt på rette spor? Kommer snart er vores bedste ernæringstips. (optimistisk musik) I denne artikel kan du se, at jeg bruger produkter fra Enervit-produkter, og det er fordi de er vores ernæringspartner. Men der er selvfølgelig andre produkter der. (Tribal Music) Hydrering, hydrering er afgørende for at opretholde udholdenhed.

Et fald på kun 2% kropsvægt fra svedtab, hvilket er en og en halv pund, hvis du vejer 75 kg, reducerer din udholdenhed, fordobler det og lidt ned til 5%, og du ser et kæmpe fald i ydeevne på ca. 30%. Og jeg kender ingen, der har råd til at forsømme denne type statistik. Så hvordan skal du hydrere? , I timen før træning skal du drikke ca. 500 ml væske.

Ideelt set har den en eller anden form for elektrolyt i stedet for vand, da det gør det lettere for din krop at absorbere i blodbanen, så den kan transporteres til alle dine organer og muskler. Noget som en af ​​disse Elektro ta bs i en Mens du cykler, skal du sigte mod mindst 500 ml i timen, selv i koldt vejr, da du stadig genererer varme, og fugt går også tabt, når du trækker vejret, når luften kommer fugtigt og udstødt i lungerne, når du udånder.



Du skal også bemærke, at svedhastigheden og saltholdigheden af ​​din sved varierer meget fra person til person. Så der er en lille prøve og fejl ved udformningen af ​​den rigtige hydratiseringsstrategi. Det er dog lige så vigtigt som at træne ordentligt eller at have cyklen korrekt justeret.

Endelig, efter din træning, skal du rehydrere med en væske nær stuetemperatur. Dette er for at undgå ubehag, der kan chokere din mave, især med kolde væsker. Du skal også gå i seng godt hydreret.

Og det er blevet sagt mange gange gennem årene, at hvis du ikke vågner op midt om natten, er du sandsynligvis underhydreret. men det er en guide til at fortsætte. (top beat musik) Timing af din diæt.

iliac arterie endofibrose



En af de bedste måder at sikre dig, at du får den bedst mulige pleje, er at spise det rigtige tidspunkt. Så omkring tre timer før din træning, inden for 30 minutter efter din træning, og derefter hver 2-3. time mellem snacks og matricer bruges primært til at sikre konstante blodsukkerniveauer og undgå betydelige insulinspidser. Begge disse hjælper med at opretholde et godt energiniveau i løbet af dagen, ikke kun under træning, men også til dine normale daglige opgaver. ups, når du kører, skal du indtage mad i form af kulhydrater hvert 20. minut.

Noget hurtigt og simpelt, som et af disse produkter her eller noget, du lavede derhjemme for at forhindre ganenes træthed, når du lægger dig gennem et stort publikum, er en fantastisk mulighed for at komme med mange forskellige opskrifter. Personligt har jeg altid foretrukket at blande naturlige produkter og sportsprodukter, når jeg løber og træner. Hjertelige flapjacks, sandwich, wraps og energi jello s.

Det er op til dig at komme med noget godt. (Glædemusik) Konsistens i kosten. Der er ingen mening i at være god en uge om måneden eller to dage om ugen For at virkelig drage fordel af et godt ernæringsprogram skal du være konsekvent i din tilgang.



Du vil bare ikke se fordelene efter hvert eneste måltid, men sammen som en del af det større billede vil du over tid se de resultater og forbedringer, du leder efter. Ernæringsstrategi kan være lidt som at prøve et olietankskib til at transformere. Du bemærker muligvis ikke effekterne med det samme, men over tid tilføjes inputene, og du kan foretage positive ændringer. (elektronisk musik) Undlad at besætte eller straffe dig.

Det er godt at holde sammenhængen med din diæt. Hvis du en dag glider, forkæler dig for meget og vandrer lidt, skal du ikke bekymre dig. Men sørg også for at du ikke bakker dette op med en anden dårlig dag, den store ordning med ting er ikke så dårlig, og du kan derefter bruge det som motivation til at fortsætte en stærk hengivenhed til mad, der vil gavne din ridning i stedet for hæmme dem.

Hvis du er usikker på, hvor meget du skal spise på en dag og ønsker at lære lidt mere, skal du føre en maddagbog de næste syv dage med at spise, hvor meget du spiser og hvor meget du drikker. At reflektere over kalorieindholdet i et måltid eller en dag i dit liv kan være en af ​​de mest kraftfulde tilgange til en veldesignet måltidsplan. Det kan være ret overraskende, hvad du allerede ubevidst indtager.

Du undervurderer muligvis og har svært ved at give brændstof til de hårde træningsprogrammer. Skab ikke et usundt følelsesmæssigt bånd til mad. Det er godt at forstå værdien af ​​hvad du spiser og adskille det fra, hvordan du har det under eller efter du spiser det.

Hvis du tænker på at spise end at gå til tankstationen, er du meget mindre tilbøjelig til at spise for meget. Hvad hvis du spiser for meget? -fylde en bil? Det spildes, flyder over, og i tilfælde af menneskekroppen bliver det derefter fedt. (elektronisk musik) Sportsernæring, som for alle ting i livet, er der tid og sted for alt.

Og det inkluderer målrettet designede, præstationsbaserede ernæringsprodukter. Det betyder ikke, at disse produkter skal stole på hele tiden, men det betyder, at de har et sted i din kost. Disse produkter er specielt designet til brugervenlighed og absorption.

Uanset om det er en kulhydratdrink til cyklen, en bar til at genopbygge dine glykogenniveauer eller et supplement efter turen, er det beregnet til muskelregenerering. Disse produkter skal bruges som et supplement til kosttilskuddene for at muliggøre en ellers varieret og afbalanceret diæt. Har du nogensinde ført en maddagbog? Har du ernæringsmæssige overraskelser, som du gerne vil dele med os? Giv os besked i kommentarerne nedenfor, som denne artikel eller tommelfinger op og klik nedenfor for mere indhold.

Hvorfor anbefales salttabletter generelt ikke?

Højnatriumniveauer kan hæve blodtrykket, så personer med forhøjet blodtryk (hypertension), der tager antihypertensiv medicin, skal muligvis undgåsalt tabletterog en høj-natriumkost.Salt tabletterog ekstranatriumkan gøre medicin til hypertension mindre effektiv.28. okt 2019

top blendere 2018

Velkommen tilbage til næste artikel. I dag taler vi om salt. Ja.

Forhindrer salt kalvkramper? Dette er mit generelle bordsalt. Men ved du hvad jeg mener? Du har set det ved løb, folk en håndfuld af det tager tingene og skubber det til dem i ansigtet. Hjælper det virkelig? Det er det, vi skal tale om i dagens artikel.

Vi er ledsaget af vores træner Lindsay Parry og taler om bordsalt. Skal du tage en håndfuld med dig, når du løber? Hjælper det virkelig? Forårsager det faktisk kramper? Vi finder ud af det i dagens artikel. Glem ikke, hvis du ikke har abonneret og ikke vil gå glip af nogen af ​​vores artikler, skal du bare klikke på knappen på skærmen og tjekke vores hjemmeside CoachParry.com, vi hjælper dig Bliv hurtigere og hurtigere.

Fremhæv disse artikler, vi har podcasts, og du vil ikke gå glip af nogen af ​​dem. Dette er CoachParry.com.

Det er millionspørgsmålet. Hver gang vi ping snakker om cram, er det hvad jeg siger. Lindsay, hvis vi havde helbredet, ville vi være gazillionærer.

Ja absolut. Da det er en del af fødevareindustrien, der tjener ret mange penge, fordi der er mennesker derude, der har elektrolytbalance på grund af kramper, men vi ved, at dette ikke er hovedårsagen til kramper. Så de få mennesker, det hjælper, er nok til at holde hele branchen oppe, fordi de har nok sager, der fungerer, som alle ønsker, lad os tale, du nævnte elektrolytter.

Salte, er det først og fremmest en vigtig faktor i kramper? Skal vi have mere, skal vi have mindre Hvad med salt og kalvekramper? Især natrium er meget interessant, for hvis du har meget lidt natrium, kan det føre til kramper. Mens ting som magnesium- og calciummangel sandsynligvis er værre end natriummangel, kan det absolut. Årsagen til, at du ikke bare vil gå over bordet og begynde at bruge smadrende salttabletter, er fordi for meget natrium også kan føre til kramper.

Så jeg tror, ​​at det er meget vigtigt at erstatte noget natrium i meget lange ultradistance- og flerdagesløb. Men det er den slags ting, jeg sandsynligvis vil forsøge at få adgang til en slags laboratorietest for at finde ud af, hvad den rigtige mængde natrium er og få nok natrium gennem energidrikke, geler, barer, tabletter osv. Jeg tager, fordi alle af disse ting har noget natrium i sig, så for de fleste mennesker, så længe vi praktiserer god ernæring, vil du erstatte en stor del af det natrium, du mister, og så for de fleste er dette ikke årsagen til kramper.

For de fleste er kramper forårsaget af træthed, der er en forsinkelse i signalering på grund af træthed ved at fortælle musklerne, hvornår de skal trække sig sammen, og hvornår de skal slappe af. Og normalt har vi altid to muskler, der arbejder sammen. Og hvis vi ser på quads og hamstrings, er det et eksempel.

Så hvis din quadriceps trækker sig sammen, ville du være opmærksom på, at dine hamstrings er pæne og afslappede. Og når dine hamstrings har brug for at trække sig sammen, vil du have din quadriceps til at være pæn og afslappet. Og med det kommer denne forsinkede signalering og træthed, og der kommer et punkt, hvor begge muskler trækker sammen på samme tid. Eller lad os sige, at quadriceps skal trække sig sammen nu, fordi du er ved at ramme gulvet, men hamstringen er trukket sammen, og den er ikke helt trukket sammen endnu og quadriceps trækker sig sammen for hurtigt.

Boom! Vi har fuldstændig ufrivillig muskelsammentrækning. Dette er en krampe Lindsey, du vil se det ganske ofte ved løbende begivenheder, fyrene står på siden af ​​vejen med bordsaltflasker, og så går den ene eller den anden løber forbi, snupper en håndfuld og fortærer dem. Jeg kan ikke tænke på noget værre, hjælper det virkelig? Sandsynligvis ikke for kramper, for at være retfærdig, men det eneste område, hvor det at have lidt for meget salt kan være praktisk, er at det kan give din tørst efter elektrolytter og gennem vores sved, og vi får masser af vand på samme tid os og ingen energi drikkevarer og nok af alle de andre gode ting, vi kan faktisk begynde at fortynde vores natriumniveauer i vores kroppe, som kommer først, og du vil ikke føle tørst, så er dehydrering normalt ikke en medicinsk tilstand, det er sandsynligvis ikke godt at være uden at drikke i timevis .

På den ene side er det én ting. På den anden side er det selvfølgelig meget mere alvorligt, hvis du ikke er tørstig, kun pumper faste mængder væske, og dette natriumniveau fortsætter med at falde, så kan vi komme ind i meget farligt område med vandforgiftning eller hyponatræmi. Og det kan hurtigt blive en medicinsk tilstand.

Så bestemt er noget salt og nogle salte fødevarer og et par salttilskud en god idé. Jeg mener, den første håndfuld salt, som du ikke kan forestille dig noget værre. Lindsay lad os se om nogen er tilbøjelige til kramper og se efter løsninger.

Vi talte om salt i dag. Hvad er nogle af de andre ting, du kan se på for at forhindre kramper? Så se igen som vi talte om i tidligere artikler, nogle gange er der forebyggende ting og ting, som okay, så vi ved, at omkring en tredjedel af mennesker, der har kramper, har kramper på grund af ernæringsmæssige ubalancer, hvilket typisk indikerer, at der er en elektrolytbalance . Så hvis du får et anfald, er det bestemt værd at prøve nogle af de elektrolyttilskud, der sælges, endda noget som rehydrering eller noget lignende, tag 30 km i en Ultra og derefter hver 30 km længere. Dette er sandsynligvis mindre af et problem i et maraton, men det kan være en god idé at gøre det halvvejs gennem et maraton.

citroncykler

Du kan prøve det, okay? Hvis det virker, fantastisk, for så har du din løsning lige der. Så er der nogle produkter derude nu, der kan hjælpe med at stoppe kramper ved at tvinge motorneuronerne til at bremse. Hej, disse motorneuronsites er faktisk knyttet til og bremser dem.

Så vi kan vende tilbage til denne ting, at agonist og antagonist fungerer godt sammen, fordi vi forbedrer koordineringen af ​​dette kontraherende og afslappende, og disse produkter har normalt paprika eller chiliekstrakt i sig, og agurkesaft er en anden, der kan gøre nøjagtigt det samme. Så dette er noget, du kan prøve, og det vil ofte stoppe kramperne under løbet. Men selvfølgelig vil vi komme til et punkt, hvor vi ikke får svækkende kramper under et løb.

Og det gør vi med forbedret og bedre træning, hvis du træner igen. Indarbejde styrketræning i din rutine, når du går ind i løbet og lærer dig selv at løbe / gå, og brug disse gangpauser for at reducere træthed eller for at forsinke begyndelsen af ​​træthed i løbet og dermed starten på At reducere kramper en af ​​disse artikler på Hvad vi fik ud, skal du klikke på knappen Abonner her. Du kan se vores seneste artikel her, og en af ​​vores mest populære er her.

Og også hvis du vil barbere din PB i 10 minutter. Alt du skal gøre er at downloade vores gratis vægttræningsprogram. Du kan få det lige her.

Transkriberet fra https://otter.ai

Hvad er det bedste supplement til cykling?

Kosttilskud til cyklister: sundheds- og ydeevne boostere, du virkelig kan stole på
  • Valleprotein. Bland valleprotein i smoothie- eller milkshake-drinks.
  • Beta Alanine.
  • Kreatin.
  • Koffein.
  • Nitrat (findes i rødbederjuice)
  • D-vitamin
  • Jern.
  • Elektrolytter.

Hvad gør saltpinde?

SaltStickHætter indeholder en afbalanceret forsyning med biotilgængeligt natrium, kalium, magnesium og calcium. Denne formulering giver elektrolytter, der hjælper med at minimere varmestress og muskelkramper på grund af sved, i en mængde og form, som din krop let kan absorbere.

Dette er en genstand, der hedder Salt Stick, og Salt Stick er egentlig bare en buffer til elektrolytsalt, det er bare en saltpiller med forskellige slags mineraler, og det giver dig vitaminer, calcium, magnesiumchlorid, natrium og kalium, alle de ting, som når du sveder voldsomt, som du har brug for, men det er ikke det, det er bare grundlæggende ting, det er virkelig et anstændigt produkt, jeg kan lide det, men lad os tale om det, et andet produkt er dispenseren, som jeg synes er den sejeste ting, jeg er her i dag. Faktisk er min kameramand i dag Jay Spencer Ed's fra den sprudlende ChronicPK podcast, som er en inspirerende podcast, og han har virkelig delta og meget med ikke bare løb og sådan noget, men folk der har kronisk smerte, som han lider af, og så spurgte jeg ham til at være her i dag for at hjælpe mig med at gennemgå dette produkt, så jeg forklarer ham for at gøre hans idé til virkelighed. Jeg har faktisk brugt denne løb, og jeg elsker det, jeg vil fortælle dig, hvorfor hej jay spencer, hvordan har du det i dag, det går fint med mig for at vise dig dette produkt, og jeg tror, ​​du finder det ret interessant først og fremmest, dette er en bælteclips, bare hvis du spekulerer på, at vi vil lægge dette til side, er kringlepinddispenseren. Nu ved du, at vores område har været meget varmt for nylig, og du er enig i, at det faktisk har været i stå for nylig, w Fordi det var så varmt, at det var over 95 grader om natten, hvor mange uger nu er det fire uger, går vi over 100 i dag, ja, næsten umuligt , vi løb om natten, og de få gange vi har prøvet at gå ud, og elektrolyttabet var enormt.

Jeg kan ikke fortælle dig, hvor farligt det er at sænke dine elektrolytter, når du kan kontakte en læge eller din sundhedsudbyder for nogen form for ernæringstilskud eller lignende, vi er ikke din læge, vi taler om et produkt i vores personlige mening, men hvis du husker det, prøvede jeg at gå i det for et par uger siden, mine hænder var hævede, hvilket i det mindste for mig var et tegn på hyponatræmi, hvilket betyder et tab af natrium i blodet, og det kan faktisk være farligt, at vi måtte stop mig med at forstå, at for at stoppe løbeturen ved du, at vi faktisk vidste, at jeg næsten var nødt til at bære mig selv tilbage, og det var ret farligt, vi blev lidt smartere, og du ved, vi er begyndere, der kun har gjort det i omkring et år, og det er derfor, vi stadig lærer, og når vi tilføjer afstand og vores udholdenhedsløb, finder vi ud af, at vi mister, hvor vi skal gøre mere vigtigere, som en erstatning for diæt, er du enig med mig, jeg er helt enig, og du har også oplevet et minut langt tab af elektrolytter. Så hvis du kører et langt løb, er det som om, at de fleste løbere er rigtig almindelige i weekenden, så her i dag har vi saltpindhætterne, som er mølledåser eller Buffett-elektrolyt, men jeg vil vise dig dette produkt, som du ser, der klikker på plads på dit bælte, du klikker på enheden nu, du kan snappe I PI af og klikke det på min nathan-hydratiseringspakke, eller det kan også gå på arace-bæltet, du vrider det lidt, og det glider pille i din hånd. Se på wow, der smigrer din side, og så kan du faktisk bare tage pillen ud og fortsætte og sluge den, og du er færdig, du har dine elektrolytter, du skal jage den ned med lidt vand, og du er op ad vejen wow det bærer mere end en støvle ja det bærer tre piller, tre er der, når du har brug for det, når du har brug for mere end tre piller, du skal hjem, forstå, om du er en triatlet og meget brændende din skrivning i varmt vejr eller hvad en af de afskårne tekster, dit styr ville være guld værd, ville du være uenig i at sige, at det ser ud til at være? Jeg kan virkelig godt lide navnet, fordi det virkelig kommer ned til det grundlæggende. Dette er ikke en magisk kur Elektrolytter er bare salte, og hvis du vasker alle salte ud af din krop ved at svede eller blive for fugtig, vil du have problemer, fordi du er grundlæggende vasket alle dine celler ud, alle mineraler fra dine kropsceller, og jeg vil kunne behandle disse væsker ordentligt, og du vil have mange sundhedsmæssige problemer op, jeg har jami'a på internettet, og du vil se, lad os Gå skub en anden pille ud på siden. Jeg vil bare læse en ting her, der er lavet af et firma kaldet toker engineering, så dette var et teknisk problem saltpind ejet af et firma kaldet tokerengineering, og disse fyre gjorde denne billige lille enhed glimrende for at være let Bær tre elektrolytpiller med dig for at holde dig sund i løbet af vores lange tid og få et svedigt løb eller kør det igen, meget sejt, tror du ikke, jeg elsker det godt, det er det i dag, tak og håber du nød det en nd Jeg anbefaler Salzstock, og jeg ved, at Jay Spencer Ed er her fra det ramblingkroniske PK-show, han sandsynligvis kommer ned og finder? Du tænker ikke engang på en saltpindedispenser, ja Sirall, pas på farvel

Er vejsalt dårligt for cykler?

Vejsalter en del af vinterlivet for mange canadiere. Heldigvis forcykeltrækkraft,saltanvendes liberalt påvejefor at hjælpe med at bryde isen op. Desværre for dig, det sammesalter meget ætsende og kan forårsage alvorlig skade på dincykel.18. december 2019

fixie dæktryk

Er vejsalt dårligt for cykler?

Saltog kemisk issmeltning er nødvendigt ondt i områder, hvorvejefryse over. Men de kan være hårde påcyklerforårsager rust, slid og korrosion på din kæde og drivlinje og endda på nogle stål- og aluminiumsrammer. Skyl dincykelefter hver tur på behandletveje. Tør det, og smør derefter dit drivsystem.2. december 2013

Har du brug for salt for at forblive hydreret?

Du manglerlige den rigtige mængdeNatriumi din krop for at hjælpe den perfekte mængde vand med at bevæge sig ind og ud af dine celler.Salter afgørende forhydrering. Og det er missionskritisk for rehydrering.

Er cyklister gode i sengen?

Cyklinghar vist sig at være et ideelt middel til at have lav effekt til at løse de problemer, der er forbundet med seksuel dysfunktion, især blandt mænd, der nærmer sig eller i middelalderen. 'Det er faktisk de aerobe fordele og boostet til blodgennemstrømningen, der har vist sig at skabecyklingen seksuel forbedring for mange mand.

Hvilke stoffer bruger cyklister?

Detcyklister'favorit, erythropoietin har forårsaget næsten tre gange så mange forbud som den næstmest populære PED. Lance Armstrong kaldte EPO “the 10% -er” og enmedicinat du simpelthen skulletage. Det øger strømmen af ​​røde blodlegemer og ilt til musklerne for mere kraft og energi.

Hvornår skal du tage saltpinde?

Som en generel retningslinje skal atleter indtage en kapsel hvert 30-60 minutter under aktivitet. Pre-loading med produktet kan også være nyttigt sammen med at inkludere det under ernæring efter træning. Lær at integrereSaltStickind i dine præstationsmål.

Hvorfor blev min saltblok sort?

Madlavning på ensaltblokder ikke er opvarmet højt nok, vil ikke kun over-saltdin mad, men det vil også nedbryde dinblokmeget hurtigere.Saltblokke drejeruigennemsigtig ved opvarmning og kan udvikle revner eller endda store revner. De kan også tage farve fradetproteiner kogt på det.

Hvorfor er salttabletter gode til langdistanceløbere?

De leverer 215 mg natrium, 63 mg kalium, 14 mg calcium, 22 mg magnesium samt 100 IE D-vitamin for at hjælpe kroppen med at absorbere og udnytte calcium. Hvis du laver langdistance eller træner intenst i varmen, er det værd at prøve disse og have nogle ved hånden.

Hvor meget natrium har en cyklist brug for om dagen?

I ingen særlig rækkefølge er der fem af vores yndlingscykelsolbriller. Nogle atleter kan kræve mere end 10 gram natrium om dagen for at kompensere for den mængde, der er tabt i sved. Atleter har også brug for mere væske end stillesiddende individer - op til 10 liter om dagen. Både dehydrering og udtømning af natrium påvirker atletisk præstation negativt.

Hvilket er det bedste elektrolyttilskud til landevejscyklister?

Fedtfattig chokolademælk - 160 kalorier, 380 mg natrium, 425 mg kalium - 2 portioner til lig med natrium tabt i 1 qt. af sved Sportsdrikke har mangel på natrium.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Solide gummicykeldæk - hvordan løser vi det?

Gør de solide gummicykeldæk? TANNUS SOLID DÆK Letvægtspatenterede flercellede skumdæk er 100% punkteringssikre.

Vintage motobecane-cykler til salg - Sådan repareres

Er Motobecane-cykler gode? Det er ikke eksplosivt under hård pedalering, og hvis den fornemmelse af stivhed og øjeblikkelig kraftoverførsel er vigtig for dig, kan en aluminiumscykel måske være bedre. Men for at komme ud og nyde vejene ser Motobecane ikke kun den del ud, det er også en af ​​de glatteste cykler for pengene.

Sådan parkeres en cykel - holdbare løsninger

Hvordan låser du din cykel på en parkeringsplads? Når du parkerer udenfor, skal du kigge efter: sikre, forankrede udendørs cykelstativ. Cykelstativ, hvor der er to kontaktpunkter med rammen, giver sikkerhed og stabilitet (dvs. post-og-ring pullerter, omvendt-U, løkker, forskudt hjulbrønd, vægbeslag, klædebøjler) god belysning. områder med høj eller medium trafik.

Van rysel-cykler - anførte spørgsmål og svar

Hvilken gruscykel? Vi testede disse gruscyklerMærkeModelPrisMeridaSilex + 6000Testbogstav2949 EuroTiticiA-GR 012990 EuroRoseBackroad GRX RX8102999 Euro * StorckGrix ProTestbogstav 2.999 Euro

Carlton cykler - almindelige svar

Hvornår købte Raleigh Carlton? 1960