Vigtigste > Cykling > Cykeltaktik - mulige løsninger

Cykeltaktik - mulige løsninger

Hvad skal du ikke gøre, når du cykler?

8 tingCyklisterBør aldrigGør
  1. UOPFORDRET TEGNING. Denne rytter foran dig kan se ud som et praktisk menneskeligt skjold, der placeres der afcyklingguder til at blokere for vinden.
  2. UANMÆRKET FORBINDELSE.
  3. HALVHJUL.
  4. BRUG AF INSIDER LINGO I REGULÆRT SAMTALE.
  5. IKKE-STOP TALING.
  6. IKKEKOBLING TIL STOP.
  7. KONTROLLER DIN TELEFON, NÅR du kører.
  8. Bære ørepropper
25. 2017.



Vi har lavet en masse artikler om ting, du skal gøre på din cykel, men vi har ikke gjort meget ved ting, som du bestemt ikke burde gøre for Guds skyld, stop med at gøre det, selvom du er alene eller i en gruppe, du får af din telefon, skal du stoppe med at skrive, mens din vrede fugl spiller på, jeg låste bare op for et nyt niveau, ikke kun er det virkelig farligt, men du ville ikke ride noget på din cykel kunne ikke lade det være Okay, hvornår vil hun lære for det andet, når du kører i en gruppe, er det uhøfligt at være i telefonen, så gør en indsats for ikke at være i telefonen, når du kører, har en samtale med personen ved siden af ​​dig og nyd den smukke omgivelser, hent din telefonmand, jeg er ikke på min cykel, men stadig min samtale, og hvis du stadig ikke er overbevist om ikke at bruge din telefon, kan nogle lande faktisk give dig nogle penge Straf for at bruge din telefon på cyklen, medmindre du vil have politiet at følge op, når du ikke har din mobiltelefon er der for nødsituationer og godt for at tage godt billeder til cyklen vhey mand på hej hvordan er dit billede jeg tror jeg har brug for din hjælp jeg kan ikke holde det lodret jeg har brug for en pind kan du kontrollere om mine ventiler er også opstillet næste gå ikke i dine klamper med dine cykler først du vil begynde at dreje hovedet, for det andet vil du ødelægge dine klamper, og det ser bare forkert ud og for det tredje vil alle tro, at du er Chris Froome, hvilket ikke er dårligt, men du er sandsynligvis ikke en løbsk? Jeg vil altid falde, give plads nok, når du kører forbi parkerede biler. Den sidste ting, du vil gøre, er at stå over for en åben dør, eller at nogen tager ud på gaden. Det handler om at give dig selv nok tid til at reagere, så som jeg sagde, giv dig selv nok plads og tid. Nu sker det ofte med mig, og jeg ved, at mange andre kvindelige chauffører skal gøre, når du er på din tur, og derefter flyver en mandlig chauffør forbi dig og gisp i lundefugle og kun et par minutter senere overhaler du dem igen, fordi du Hej, jeg har sprængt nu, jeg siger ikke, at alle mandlige chauffører gør dette, men nogle fyre prøver lidt hårdere bare for at overhale os kvinder og Jeg hader at bryde ind i dig.

Det er okay, hvis kvinderne er hurtigere end dig, for vi er faktisk ret hurtige, nu er den næste bestemt et nej-nu, hvis du er på gruppetur eller kører med andre mennesker og skal lave en kysse raket, følg farven tilbage eller sørg for, at det er klart for dig, så du ikke banker dem i ansigtet, ikke raket, gem dem til landevejen, når du er midt i byen og går på fortovet folk undskyld hank fik ikke set hende, hvis du løber tør for mad eller drikke på drevet, sandsynligvis ikke værd at fylde dine flasker med en strøm eller en vandpyt, det er 100 værd at vente på en pub eller ashop betyder, at du kan risikere at få løbende mave og afskrive dig selv til næste uges træning, så lad det snavsede vand være bag dig, hej mand, på noget vand, jeg har lidt tid tilbage, har jeg ikke brug for det? drik, at du er i sikkerhed, jeg mener, det ser rigtig rent ud, fårene gjorde deres forretning i den bæk lige deroppe, så jeg ville ikke vide, om du stoppede, det er den bedste fremgangsmåde at være på den måde Skifte et lettere udstyr, du kan kom hurtigt i gang, det er ikke så meget, hvis du kører alene, men i en gruppesituation kan du have svært ved at holde dig oprejst, og det kan få nogen af ​​dine landsmænd eller solbadere til at kæmpe for at flytte væk, så sørg for at du har det godt simpelt udstyr inden du forlader krydset for dit cykeludstyr og shopping, det er ikke en af ​​dem, jeg mener at gå til hjørnebutikken er i Okay, men at handle efter smykker eller tøj, der ikke er okay, de vil ikke sætte pris på dit svedede cykeludstyr Du kan bryde trafikregler som at springe over kryds, spring de røde lys over og vent ikke tålmodigt ved zebraovergangen, vent et par sekunder på, at lysene bliver grønne. Dette er vores liste over de ting, du ikke bør gøre, når du er ude på din cykel. Nu, hvis du har noget af dit, som du gerne vil dele med os, så lad os vide det i kommentarfeltet nedenfor, og hvis du kunne lide denne artikel, så del det! store tommelfinger op, hvis du ikke gør det på cyklen, skal du ikke gøre det

Hvordan kan jeg forbedre min cykling?

5 enkle måder atForøg cyklenStrøm
  1. Ridei større gear.Ridningi større gear veddetsamme kadence under et bestemt sæt betingelser giver en konstant højere effekt.
  2. Rideop ad bakke.
  3. Ridei modvind.
  4. Brug bloktræning.
  5. Følge efterdet75 procent regel.



Stærk, dette kan betyde forskellige ting for forskellige cyklister, det kan bare betyde godt, det kan være mentalt hårdt, eller det kan bogstaveligt talt betyde at have massive quads og udskære dem på en sådan måde, at det ser ud til at du er blevet blæst ud af dem Tre ting, der gør dig stærkereSweetspot-indsats nu De af jer, der er på GcM regelmæssigt, vil uden tvivl høre dette udtryk, før vi alle har godkendt det, en intensitet, man kan om at opretholde? En og en halv time, hvis du virkelig er drevet eller for at udtrykke det med hensyn til ydeevne. Det er omkring 85 til 90% af din laktattærskel, og det er en procentdel af din maksimale puls. Det handler om.

Hvordan laver du sweet spot træningen der? Der er en række måder, hvorpå du kan udføre cirka 20 til minutters anstrengelse som en del af længere rejser eller til at erhverve en hurtig teknik. Det er en i faste blokke på en og en halv time, som Tarmac undviger faste blokke på en og en halv time. Som en ekstra bonus for dem af os, der bruger effektmålere, kan det være et virkelig effektivt værktøj til at sikre, at du rent faktisk gør fremskridt, hvis du ikke har en effektmåler, men hvis du ikke har en effektmåler, er der intet at bekymre dig om det kan stadig være meget effektivt.

Du skal bare huske et par ting i tankerne, så først og fremmest skal du undgå alle dine styrketoppe, så ingen sprint over korte stigninger, og du vil have en stort set flad rute, så ingen trafik, hvilket er det, vi leder efter. Det er en vedvarende anstrengelse og ikke meget hoppende rundt, gør det, når du har lyst til det, Okay, så vi arbejder nu på vores evne til aldrig at gå glip af en tur, hvad er den bogstavelige magt til at rulle korte stejle stigninger og væk fra stop sukker? NoBit afhænger naturligvis af dine naturlige træk, dem, hvor en fantastisk forsikring måske ikke har de hurtige trækfibre af en ren sprinter. Uanset hvem du er, forbedringer kan stadig foretages, du kan næsten altid få mere ud af det Gør hvad du har og er fra neuromuskulær træning hjælper med at udvikle neurale veje, der i sidste ende hjælper dig med at rekruttere flere muskelfibre. Hvis du af en eller anden grund starter med en, kan du opnå store gevinster i de første par uger, men så er du plateau, og det er fordi du har udviklet dine muskulære kanaler for at få mere af det, du har, og så alt hvad du skal gøre er at arbejde meget længere for faktisk at opbygge flere muskelfibre.



Jo mere af dette er, at selvom du cykler hele tiden, kan alle dine muskelfibre stadig ikke rekrutteres, og du bliver nødt til at udøve dem. En god måde at gøre dette på er at begynde at stå op med rigtig stort udstyr som din store ring og ned ad kassetten og så bare sprint for at komme så hurtigt som muligt. Slap bare af og gentag de gange, så din session er færdig. Du kan bare gøre det ruller hjem, fordi det er sådan en kort session, at du rent faktisk kan gøre det på vej hjem fra arbejde eller endda tidligt om morgenen eller aftenen for at føje til et andet drev den dag, men pas på. Det er virkelig udmattende, så måske ender du med at føle dig som totalt affald, når du går ud? Til en vis grad afhænger cykelstyrken af ​​mental styrke, så nogle ryttere kan ryste vind og regn af og vinde seks af vores episke cykelløb, mens andre krummer i deres holdbiler, så nogle ryttere kan køre utrolige afstande i timevis og dage som gør det, men til en vis grad afhænger det af dig som person, der kan være overraskende effektiv.

Du vil helt sikkert vide, hvordan du fokuserer på smerte for at få ting til at virke meget værre, for at gøre din smerte eller ubehag positiv og faktisk være sådan med en positiv holdning, vil du opdage, at du kan opretholde hastigheder, der var muligt, når du føler dig negativ, så du vil sandsynligvis finde dig selv i at gå hurtigere, når du klatrer, men når du holder fast i dig selv, og så blev det droppet nu, tager det praksis, så som mor vil du have det? At fokusere på dine mål kan være virkelig effektivt, da det fokuserer på et positivt resultat. Og så er der noget andet, der er lidt underligt. At få kontrol over din vejrtrækning hjælper dig med at få en bedre ramme for at blive en stærk rytter, så skal du udvikle din aerobe motor, du skal forbedre din maksimale ydeevne, uanset om du betragter dig selv som en tynd klatrer eller ej, men så er alt hvad du skal gøre, at overbevise dig selv om, at du er stærk.

Dette er sandsynligvis det mest kraftfulde værktøj, vi har. Men du vil heller ikke forsømme din træning, så bare klik deroppe, så kommer du til videoen Sådan forbedrer du din højeste ydeevne Eller der nedenfor og får dig til en om, hvordan du træner til hurtige flade forlystelser, inden du går til enten af dem skal du sørge for at tilmelde dig gcN for at gøre det. Klik bare på kloden

Hvordan cykler du et løb?



hvor skal man starte
  1. Identificer typen afraceeller begivenhed, du vil gøre. Overvej hvilken type ridning du kan lide at lave, eller hvad du vil prøve.
  2. Find dit lokale supportsystem.
  3. Vælg en begivenhed (eller et par)
  4. Køb enracinglicens.
  5. Få dit udstyr sammen.

Det er klart, at vi er partiske, men cykling er bestemt en af ​​de mest spændende sportsgrene, der bruges til at forfølge sprintmålene, bjergdueller og hurtige skøre løb, det er til tider en vild sport, hvilket er en del af dens charme, og det er ikke som noget andet derude Der er et par væsentlige ting, men hvis du virkelig vil forstå racing, i dag skal vi gennemgå nogle detaljer, så du virkelig kan sætte pris på skønheden ved at cykle i al sin herlighed, det forklarer hvorfor racing udvikler sig på en bestemt måde - træk for Kendt som at køre bag en anden rytter, når de dybest set bryder vinden i slipstrømmen, reduceres trækket fra rytteren bag dem med 25 til 50 procent. Kort sagt, at følge en anden cyklist sparer dig masser af energi, og det er derfor, du ser chauffører, der deler hjørner foran i løbet af et løb, og det er derfor, hold har så mange ri at beskytte deres leder under et racercykelløb er dybest set en løbende kamp for at gemme sig for vinden og spare din energi mere end dine konkurrenter, så du kan bruge dem, når du har dem har brug for det meste af det, der normalt er i målet. Forskellige taktikker og teknikker bruges til at skjule dybt i pelotonet, at dit hold er i spidsen, så du kan sidde bag dem i et konstant tempo eller blot nægte at komme frem og lade som om du er for træt eller bliver nødt til at tage lidt mere tid til at spise eller drikke er en almindelig taktik bag en anden rytter, der sparer masser af energi. Du vil hurtigt forstå en masse af de komplicerede cykelløb Sprinting ser vildt ud på tv og i det virkelige liv er det endnu mere uhyggeligt Ryttere overalt rigtig høje hastigheder giver megen prestige til målstregen berømmelse, og der er bare en masse grrr, når du er derude, sprinten starter nogle gange længe før målstregen op til 50 miles fra mål, når holdene begynder at rejse sig for at organisere og få en god position til den sidste kilometer Hver chauffør har et specifikt job, hvor han vil være foran K, et hold ønsker at starte for tidligt, fordi enhver indsats tæller, så alle prøver at vente så længe som muligt, inden de når målstregen i fr For at holde så mange kørere som muligt friske til målstregen, da tempoet bliver de sidste par miles før målstregen hurtigere og hurtigere, det er som stormende ulve i spidsen for pakkteamet, dets chauffører går helt ud ved 10.

At være i top i 20 måske endda 30 sekunder, da de falder af og brænder en efter en, indtil deres sprinter er den eneste tilbage, når de starter til målstregen. Forhåbentlig tidsbestemte holdet tiden perfekt, ikke for langt til målstregen, så her bliver det meget mere kompliceret tegning til fordel for føreren bagpå, vi gik over det, men i sidevind her kommer luften ind fra siden og chaufførerne begynder at blande, de kalder denne sæson og dybest set betyder det, at hvis du vil have ly, skal du sidde lidt bag føreren foran dig, men til siden, fordi vinden kommer fra siden, så vejen er lige så bred, og det betyder, at når vejen er helt åben, søger måske 10 måske 15 chauffører ly, men så er resten af ​​besætningen nødt til at lægge en enorm mængde styrke ellers vil de blive droppet, eller de kan gå og køre fra en ny tempolinje bag denne tempolinje, så de dybest set skal arbejde sammen for at holde trit, og når de er ude af lykke, og så bliver tingene meget hårde meget, derfor kommer lidelsen i tagrenden med det Næste gang du ser en race split for at fuldføre dele, du vil vide, hvorfor målstregen er tydeligvis det punkt, hvor vinderne vinder, men i starten af ​​løbet er der nøglepunkter, hvor rytterne skal tackle de fire forreste hjørner og alle mulige vejrester overalt, der kan endda være et asfalteret spor, disse er alle grunde til, at racere skal være i spidsen for at undgå en ulykke og for at holde sig ude af mængden som en stor lang ledning, der løber bagud på de vigtigste øjeblikke. Ikke kun vil du falde langt bag gruppen, men du får den piskesmæld eller yo-yo-effekt, hvor pelotonet udvides, og det betyder, at du skal bruge meget energi på at komme tilbage og med disse Holde tempoet i fronten. Derfor starter løbet pludselig midt i løbet eller et trin, hvor hold er mod hver andet Dette er en færdighed for rytterens holdledere, der ved, hvor disse nøglepunkter kan gå under i løbet, hvorfor ældre mere erfarne ryttere er så værdsatte i professionel cykling, selv når det fysisk ikke er længere tid er løbet vinder ta kes selvfølgelig den store præmie, men der er andre præmier e i cykeltrøjer tildeles ofte ryttere af forskellige klassifikationer inden for løbet i et flerdages etapeløb, du vil bære en trøje, hvis du fører en bestemt klassificering Tag, for Eksempelvis er Tour defrancedas som den prikkede trøje af topkøreren i bjergklassifikationen, der er den grønne trøje til punkterne i sprintklassifikationen, der er den hvide trøje for de unge førerklassifikation og så er der den gule trøje, som er lederen af ​​løbet i giroen italia skelner tidligere der var endda en trøje til l Final samlede kørere vi må ikke glemme de nationale champs dette er specielle trøjer der gives til kørere der vinder deres respektive nationale mesterskabstitel, som er altid en endagsløb og kun kørere fra dette land er meget stolte af, hvor de er sammen derfor at repræsentere dit land på højeste niveau, at bære denne trøje er en privile ge, der aldrig tages let på. Nu kan vi heller ikke glemme verdensmesterskabet, som sandsynligvis er den mest prestigefyldte trøje i hele pelotonet.

Trøjen er altid hvid med regnbuebånd på brystet, vinde verdensmesterskabet er let nok den mest prestigefyldte pris i hele cykling uden for en stor turné. Alle disse trøjer giver et meget farverigt pelotongiving-løb for højttalere og fans noget at se på og tale om i de kommende år. Måske har du nu hørt udtrykket domestique, for eksempel kom den canadiske rytter Michael Woods først for nylig op med. underskrevet teamisrael start nation som chris froommultiple tour de france vinder og stageraceras hans super domestique til næste sæson, hvilket ikke betyder, at Woodsy løber rundt, og Chris laver tøjvask i huset teamleder har brug for pålidelig hjælp, som de kan stole på i løb og i Redningen og derhjemme tager dem ikke ud af vinden og giver dem taktisk hjælp under løbet, undertiden dækker bevægelser og modbevægelser, for eksempel skal Super Domestiques være en så god chauffør som deres teamleder, de har bare ikke at stræbe efter sejr i slutningen af ​​den etape, hvor Dodge-presset er generelt. En klassifikationsdriver, der til tider kan være enorm, vil forbruge en domæneenergi, hvor race direktører gemmer det, de har flasker mad med sig, de stopper endda til toilettet med deres førende gcm-moderatorer på et eller andet tidspunkt var gode indenlandske, så vi ved en ting eller to at øve på at få flasker og det hårde arbejde, alligevel er der nej der er ingen berømmelse med dette job, men hvis du gør det godt, vil du have en lang og værdsat karriere i pelotonet og i sportsbukserne med al denne seriøse racing-samtale international og cykling, dette er den sportsforening, de dybest set skriver og overvåger alle reglerne for løbet, der køres, og sørg for, at det bliver gjort korrekt.

En af deres regler er, at du ikke kan bære sokker, der kommer længere end midten af ​​din kalv. Når du kører, er der en grund til nogle regler, men der er også grunde, der bedst overlades til fantasien, men det understreger bare, at du ikke behøver at forstå nogle af de komplicerede ting ved cykling for at nyde at cykle, tidsbesparende og racing Det er meget vigtigt at forstå, at det ofte er mellem 10 og 25 af vinderens tid, så der er en lille buffer, der normalt er omkring 25 til 50 minutter ekstra tid, efter at løbsvinderen slutter uden for den buffer, du kørte på store ture uden for tiden, det er derfor, den sidste gruppe får så meget opmærksomhed på de store bjergetaper, nogle gange skal de tungere kørere og sprintere b

Det er lige så svært som lederne at komme til mål inden for den tid, ellers er de over løbet og kan ikke længere deltage i sprints senere i etapeløbet. Nu er vi nødt til at tale om løbere, løbere er den lille gruppe ryttere, der flygter i starten af ​​løbet og fører det meste af dagen, før de undertiden fejes af jagteholdet mod målstregen, breakouts sker for en række forskellige grunde, men de fleste af dem Tidsforsøgere og hold søger reklame ved at gå væk fra fronten og få tv-tid, mens kameraerne ruller, og resten af ​​pelotonet i baggrunden hjælper også med at have en outlier foran i løbet af et stykke tid så holdene styrer løbet kan. Angreb bliver normalt afskrækket, mens en udbrudsgruppe er foran, kører holdene normalt tempoet op, men trækker ikke bremserne for tidligt, ingen vil angribe og derefter i ingenmandslandet midt i pausen og ind pelotonet, for det er virkelig bare spild af energi, og selvfølgelig bliver breaka måder nogle gange ikke fanget på linjen, og de tager det til mål for en stor sejr fra en, der normalt ikke havde forventet at vinde på dagene , så vi er nødt til at tale om de uskrevne regler i cykelpelotonet lidt godt, lad os teknisk sige ting, der er i modstrid med de regler, vi tidligere har hørt om strømperne, der er bizarre, men de er i regelbogen, men så er der en antal ting, som vi bør holde øje med under omstændighederne. At skubbe det til, når tinget er et træk bagfra på en teambil, teknisk set er det forbudt, men hvis du er faldet eller en sc. Hvis du havde dårlig mekanik, er det temmelig retfærdig og betragtes som okay af hele gruppen Håndhæv reglerne, hvis det er nødvendigt, men den mest erfarne rytter i pelotonet eller gruppen bliver den uofficielle stemme i pelotonet, hvis der er et problemnedbrud, denne rytter stopper undertiden et løb for at sikre, at alle bliver behandlet, og okay andre hold vil også nogle gange hjælpe ryttere i problemer med enten at give dem en ekstra flaske eller trække dem tilbage i gruppen, hvis de er så indadvendte, hvordan hvis du? ridse på ryggen, jeg skraber dine venner i professionel cykling, så forhåbentlig har dette ryddet op på nogle af nuancerne og særegne ved cykling.

hvordan man kommer hurtigere på en cykel

Helt ærligt kan det være meget forvirrende, og forhåbentlig ødelagde det ikke tingene. Cykling er en helt vild sport, men hvis du virkelig får det, er det super smukt og sjovt at se, men vi vil meget gerne høre fra dig, så lad os vide i kommentarerne, hvad du lærte fra denne artikel, hvad du har lært ikke vidste noget du måske vil vide om en fremtidig artikel, vi ses næste gang

Hvorfor bruger cyklister stramt tøj?

Aerodynamik. En af grundene til, atcyklingshorts er såtæter til aerodynamik. Det siger sig selv, at jo tættere noget på din krop er, jo mindre luftmodstand vil der være, så du kan ride længere, hurtigere og med mindre anstrengelse.

Hvis du vil cykle, har du brug for cykeludstyr, ikke? Cykeltrøje, cykelshorts. - Nej, nej, nej, du behøver ikke ligne en cyklist, hvis du vil cykle. (klemmer fingrene) Der er mange forskellige tøjmuligheder.

Det, du har, er helt op til dig - men hvad er det bedste, og hvad går du glip af, når du ikke bruger andet cykeludstyr end seriøst poseringspotentiale. - Ja, heldigvis sendte SHIMANO os et øjebliksbillede af deres S-PHYRE-sortiment, så vi kan diskutere det ældgamle spørgsmål, Lycra versus Baggies. (intens musik) (rockmusik) - Så først og fremmest, hvorfor er cykeludstyret stramt i første omgang? - Fordi det naturligvis får dig til at se godt ud.

Jeg mener bare se på os - Okay, det kan være en faktor, men jeg tænkte lidt mere praktisk. Stramt tøj gør dig hurtigere. (Rockmusik) - Ja, det er sandt.

Det er en stor fordel ved Lycra. Ikke at vi går ind for at ride rundt i en aerodynamisk romper hele tiden, men forskellen mellem et veltilpasset cykelsæt og baggie shorts og en trøje er stor. Ret, du kan mærke forskellen, stor.

Og hvis du vil måle det, kan du sandsynligvis finde det op til 2 km i timen hurtigere uden ekstra indsats. - Nå, det snuser ikke på det, men hvad hvis hastighed ikke er din ting? Nå, effektivitetsbesparelserne, hvilket betyder, at du faktisk kan fortsætte med at køre for den samme indsats, og det er derfor, cykeltøj har udviklet sig som det har været. Fra tætsiddende uldtøj og med rette.

Og hvis du ser på banebrydende tøj, vil du opdage, at du har gjort alt for at gøre pasformen så god som muligt, ingen baggie stykker, det vil sige den passer som en anden hud. - Hvilket har andre fordele, også fordi måske ikke alle af os vil være hurtige nok til at mærke de fulde fordele ved aerodynamik, og mange af os er ligeglad, men stram kan også være behagelig. Løstsiddende tøj kan undertiden trække sig sammen og derfor føre til trykpunkter, der c.

På tæt beklædningsgenstande bevæger stoffet sig dog ikke, hvilket betyder, at du altid ved, hvor sømmene vil være. Derfor kan producenterne flytte dem til områder, hvor de ikke vil skabe problemer, som f.eks. Under din bum - og når du kombinerer det med polstring i shortsen, som i dette tilfælde er virkelig avanceret, har den variabel tykkelse, ventilation og Form, så den forbliver på plads og forhindrer, at den klumper sig sammen, hvilket betyder, at du kan køre i komfort meget længere. På dette tidspunkt, Katherine, er det ret værd at bemærke, at puder eller shammies på grund af deres tekniske navn kan være ret forskellige mellem mænd og kvinder på grund af vores forskellige fysiologier dernede. (Latter) - Tak for afklaringen om Sy. - Det er en fornøjelse. (Rockmusik) Alligevel, tilbage til komfort og den stramme pasform, er moderne cykeltøjsmateriale også super åndbart.

I dette tilfælde brugte S-PHYRE noget, de kaldte dry-touch, hvor stoffet faktisk tilføjer fugt fra huden til stoffets yderkant, så du kan være mere behagelig. Stoffet er også superlys og tørrer også hurtigt. - Og når alt kommer til alt, dette er stort og noget, der ikke får - Cyklister, der klør sig i hovedet, er skulderstropper eller strømpebukser. - Ja, aldrig, aldrig at blive set, det skal siges, de er der for at bygge bro over en kløft her mellem shorts og jersey, når du læner dig frem på cyklen og også for at undgå et linning, der rent faktisk kan grave ind igen, når du er på cyklen er. - Og bare for at gentage det igen, Sy, må aldrig, aldrig bæres udenfor. - Aldrig. (Popmusik) - Okay, så Lycra er hurtig og behagelig, hvorfor skal du så have noget andet på? - Fordi du måske ikke vil se sådan ud. - Nogle gange overlader Lycra ikke meget til fantasien.

Baggie shorts er en fantastisk måde at køre i stil på, mens du beskytter din beskedenhed. Men lad mig fortælle dig, ikke alle løstsiddende shorts er skabt ens. Ridende sp Eff icient shorts vil helt sikkert være mere behagelige. - Ja, kombiner noget som dette med bibshorts nedenunder, og du ofrer ikke komforten.

Bare sørg for at du ikke kan se stropperne. (Popmusik) - Det er ikke kun shorts, der kan køre specifikt. Som enhver, der nogensinde har trænet i en standard bomuldst-shirt, ved, er tekniske stoffer et must her.

Ligesom det tætsiddende tøj hjælper de virkelig med at væge din sved væk fra din hud og holder dig kølig og tørrer også meget hurtigt for at undgå den klamme t-shirt-følelse. Undskyld, Sy. (mærkelig musik) - Ah, ikke igen.

Seriøst, kan vi ikke slette optagelserne? (Suk) Du skal stadig klippe med en cykelposition. Men i det væsentlige med performance-stof og den pasform, der skal arbejde i en cykelposition uden at blive fanget i din sadel eller forårsage store problemer, mister du bare Lycra med hensyn til hastighed og opbevaring. - Ah ja, opbevaring.

En opbevaring Cykeltrøjen har normalt tre baglommer, der er perfekte til transport af dagligvarer, måske en minipumpe og et ekstra rør, endda et ekstra lag eller to. Med Baggys får du det bare ikke længere. Eller i så fald vil din trøje dingle rundt om dine knæ.

Mens shorts som disse giver dig noget lagerplads, har du sandsynligvis brug for lidt mere, så du kan binde dig selv eller din cykel rundt i en ekstra taske. (Rockmusik) - En tredje overvejelse er, at jeg synes, at Lycrais er lette at lægge lag på under skiftende forhold. For eksempel kan armopvarmere og benopvarmere, som bogstaveligt talt er stofrør, gøre en enorm forskel for din generelle varme ved at omdanne korte ærmer til lange ærmer og derefter være i stand til at tage dem af meget hurtigt, gemme næsten ingen steder og stoppe dem ind i din baglomme, når du varmer op.

Du kan bruge dem med baggies, men det er bare ikke helt det samme - uanset om du bærer baggies eller lycra, hvis du kører under skiftende forhold, synes jeg det er vigtigt at medbringe en tynd vind- eller vandtæt jakke eller vest med dig Nå, de samme regler Anvend, hvis du går hurtigt, vil du have noget, der passer godt. Når du vælger Baggies, vil du have noget, der følger med det, også æstetisk. (Lynlås) - Så hvis hastighed ikke er vigtig for dig, og du kan lide at bære tasker på din cykel for de ting, du ellers ville have i din taske, så er der virkelig ingen grund til, at du ikke kan bære tasker - ja det koger i det væsentlige hvordan du vil se ud på din cykel.

Hvis du vil se ud som en cyklist, der kan tygge miles og måske køre lidt, så bærer du Lycra - og hvis du vil se ud som en cyklist, der prioriterer smil frem for miles, fortæller baggys denne historie - i slutningen af dag er der mange muligheder for cykeludstyr. Du skal bare vælge det, du bedst kan lide, og vælge noget, der er specifikt for dig. Kørsel blev designet med tanke på bagsiden af ​​dit sind, fordi du vil føle fordelene ved cykelspecifikke stoffer og pasformer, uanset om det er Lycra eller Baggies.

Katherine, hvad er din personlige vinkel mellem lycra og baggies? Jeg kører på min mountainbike og har dybest set meget stramme baggys på dette tidspunkt. (Latter) Ja alligevel er vi virkelig glade for at se, hvad du kører, så lad os vide det i kommentarfeltet, er du baggies eller er du lycra? - og vi har en anden god artikel til dig, den er flad mod drop- Bars, lige her nede.

Skal cykeltrøjer være stramme?

Ditcykeltrøjeskal passe tæt, med manchetterne tæt nok til at undgå gnidning, men heller ikke grave i din armtænke strammere end en t-shirt, men mindretætend et basislag.

Er 20 km / t på en cykel hurtigt?

Gennemsnitlig hastighed - indikationer

De fleste cyklister kan nå 10-12mphgennemsnit megethurtigtmed begrænset træning. Rimelig oplevelse, medium (for eksempel 40 miles): gennemsnit omkring 16-19mph. Ganske kompetent klubrytter, sandsynligvis regelmæssig træning, mellemlange afstande (siger 50-60 miles):tyve-24mph.

Hvorfor bliver jeg ikke hurtigere på cykling?

Kernetræning skal være som at pumpe dine dæk, noget du gør flere gange om ugen for at holde dig frafårflad! Fordi når din kerne bliver svag, mister du kraftoverførsel fra din overkrop til din underkrop. Det gør dig mindre stabil i sadlen, og du kan ikke skubbe maksimal kraft ind i dine pedaler for at gåhurtig.

Hvor meget koster en racercykel?

Jo mere du betaler, jo lettere er acykelvil beweight er generelt vigtigere for racere end rekreative kørere. Selvom du kan finde nogle modeller til mindre, de flesteracercyklerstart på omkring $ 2.000 og blive dyrere derfra.

Hvor lang er det gennemsnitlige cykelløb?

VejLøber, hvad man normalt tænker på, når man tænker på professionelcykelløb. Oftest mellem 40 og 100 miles ilængde, de kan bestå af adskillige omgange eller kun en omgang. Terrænet er heterogent bestående af stigninger, nedkørsler og lejligheder og holdes oftest som enracemellem to byer.

Er cykling nok motion?

Cyklinger en førsteklasses cardiotræning. Du forbrænder cirka 400 kalorier i timen. Plus det styrker din underkrop, inklusive dine ben, hofter og glutes. Hvis du vil have entræningdet er blidt mod din ryg, hofter, knæ og ankler, dette er et godt valg.

Hvilken er den bedste bog til cykeltips?

Hentet fra min cykelbog, 1.100 bedste all-time tip (Rodale Books, 2013), her er en generøs hjælp af visdom fra de mest dygtige og kyndige trænere, fysiologer og cyklister i verden. Nr. 1 For at undgå ømhed og træthed i musklerne skal du ikke bøje skuldrene. Vip dit hoved hvert par minutter for at afværge stramme nakkemuskler.

Hvordan forbedrer du din præstation i et cykelløb?

'Opvarmninger kan næsten altid forbedre ydeevnen,' siger Holcomb. Dette gælder især i ethvert løb, der har en hård, hurtig start, som en tidsprøve. Så selvom det kun er et par minutter, skal du dreje rundt og få dine ben i bevægelse (og kontroller at din cykel fungerer perfekt!).

Hvad kalder du gruppen af ​​cyklister i et løb?

Peloton: Hovedgruppen af ​​ryttere i et løb. Breakaway: Den lille gruppe eller rytter, der er kommet foran pelotonet. Chase group: En gruppe, der forsøger at indhente udbruddet (dette kan være hele pelotonet eller en gruppe ryttere, der bryder væk fra pelotonet for at gå efter udfaldet). Cyklister kører på ruller for at varme op og køle ned.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Bedste cykelsolbriller - listede spørgsmål og svar

Er polariserede solbriller gode til cykling? Polariserede linser anbefales til vandaktiviteter og kørsel, men er ikke ideelle til landevejscykling, da der er situationer, hvor blænding faktisk kan være en fordel. 18.05.2021

Racercykelløb - brugbare løsninger

Hvad kalder du et cykelløb? Racercykelracing er cykelsportdisciplinen for landevejscykling, der holdes på asfalterede veje. Scenevæddeløb eller 'ture' tager flere dage og består af flere massestart- eller tidsforsøgsfaser kørt fortløbende.

Cykelben - handlingsorienterede løsninger

Kan du få store ben ved at cykle? Det korte svar på, om cykling vil gøre dine ben enorme, er - nej. Selvfølgelig forbedrer cykling dine benmuskler, men som en aerob træning fungerer det dine udholdenhedsmuskelfibre, hvilket gør dem mere modstandsdygtige over for træthed under træning, men ikke får dem til at vokse. 21. juni 2018

Mountainbike-greb - hvordan man beslutter

Hvad er de bedste greb til mountainbiking? Dette er de bedste mountainbike-greb BEDSTE SAMLET: PNW Loam Grips. BEDSTE FOR STORE HÆNDER: OURY Enkeltsidet Lock-On V2. BEDSTE TACKY GRIP: Race Face Half Nelson. BEDSTE ENDURO GRIPS: Ergon GE1 Evo Factory. ESI Racer's Edge. BEDSTE BUDGET: Bontrager XR Trail Comp. BEDSTE TIL HELDAGSTUR: Ergon GA3.28 maj 2021 г.

Mountainbikesko - handlingsorienterede løsninger

Hvilken type sko er bedst til mountainbiking? Bedste flade MTB-sko Fem Ten Freerider Pro. En stilfuld, holdbar mountainbikesko med fremragende greb. Specialiseret 2FO Flat Roost. Giro Riddance. Pearl Izumi X-Alp Flow. Bontrager Flatline. Ride Concepts Livewire. Giro Code Techlace. Scott MTB Team Boa.

Cykelpulsmåler - omfattende reference

Er en pulsmåler det værd at cykle? Selvom effektmålere stadig er for dyre for mange ryttere, er pulsmåler overkommelige og bør betragtes som en væsentlig del af udstyret. Det er naturligvis muligt at træne på at føle og bruge de forskellige skalaer for opfattet anstrengelse, og cyklister klarede sig perfekt i dagene før pulsmålere.