Vigtigste > Cykling > Cykeltræningsplan - brugbare løsninger

Cykeltræningsplan - brugbare løsninger

Hvor mange timer om ugen skal jeg cykle til træning?

Tilcyklisterkører ofte 20-30timer om ugen. Ryttereuddannelsetil ultramarathon begivenheder kan logge endnu mere. Fritidscyklister (kategori 3, 4, 5 og mestre) lægger normalt omkring 10 ugentligttimer, selvom nogle klarer sig med 5 eller 7 kvalitettimerhvis deres begivenheder er korte.



Så hvad gør profferne faktisk? (fræk musik) For at gøre det skal vi se på en fuld racingkalender. Nogle fagfolk kører alle tre Grand Tours 60 til 90 dage om året. Andre professionelle kan køre lidt mindre, 40 til 70 dage, bestående hovedsageligt af en-dags klassikere eller mindre fire til ti-dages etapeløb gennem hele sæsonen.

Mange ryttere vil konkurrere over det fladere, mindre kuperede terræn, mens et stort antal af dem vil konkurrere i de brutale bakkede bjerge. For at besvare spørgsmålet, hvad gør de professionelle egentlig? Det er ikke så let. De gør en bred vifte af alt.

kulhydrater og søvn

De har dog en ting til fælles: varigheden. De fleste professionelle cykelbegivenheder varer fire til seks timer eller 180 til 260 kilometer. En professionel skal derfor træne for god udholdenhed på forskellige terræn.



Nogle chauffører er gode til at sprinte og har brug for at lægge ekstra opmærksomhed på det i deres træning, mens andre er gode til cl. vil være imbind og skal derfor fokusere mere på det. Nogle førerroller vil være at arbejde for holdet, og de kæmper sjældent selv om sejren.

Derfor skal din træning opfylde de krav og behov, dette medfører. (soft jazz) Hvor meget skal professionelle træne? Det afhænger af hvilken periode de er i løbet af sæsonen. Mens løb ikke tæller som træning, har de en træningseffekt på kroppen, så det kan være i spidsbelastningstiden. Professionel behøver muligvis ikke at indarbejde meget ekstra træning med fokus på bedring overhovedet.

Ulempen ved dette er selvfølgelig, at du på et eller andet tidspunkt virkelig skal investere timerne på cyklen Se back-to-back uger på 30 til 40 timer på cykeltræning i hele byggeperioden. Enten mellem racerblokke eller i vinterperioden. Kan du huske Chris Reams 'Monster Month on Strava? Hvor kørte han omkring 140 timer og 4.400 kilometer? Dette er en uhyre måned, af enhver standard, det understreger den enorme arbejdsbyrde for en professionel chauffør for at overleve en racersæson på det absolutte øverste niveau. (blød jazz) Så hvorfor skal profferne overhovedet træne? Du har helt sikkert råd til at læne dig tilbage og slappe af? de er super talentfulde.



Måske mener jeg bare hårdtarbejdende og engageret. Jeg tvivler ikke på talentet, men der er ingen måde at nå det øverste niveau uden at arbejde hårdt på et eller andet tidspunkt. Efterfølgende træningsdage hjælper med at forbedre ensartethed i ydeevnen.

De forbedrer restitutionstiderne og modstandsdygtigheden over for træthed. Intervallerne inden for disse træningsprogrammer hjælper med at opbygge den styrke og aerobe egnethed, der kræves for at holde cyklen i bevægelse med en så høj intensitet, og gentagne intervaller vil hjælpe med at give modstand mod muskeltræthed på cyklen til at udvikle uddannelse af professionelle? Nå, der ligger skønheden i denne sport. Inden for et rimeligt interval og på bestemte tidspunkter af året kan en professionel træne næsten hvor som helst.

For eksempel i bjergene. Der vil være tidspunkter af året, hvor en professionel har brug for at gå til et bestemt sted for at træne. Måske vil det være en højde-autocamper eller en rekonstruktion af de belgiske klassikere.



Måske har du brug for fladere veje til sprinttræning, eller hvis du er klatrer, skal du gå til bjergene for at gå alvorligt op ad bakke, intervaller der trods tyngdekraften, men i det store og hele har en professionel råd til lidt fleksibilitet, når det kommer til at vælge, hvor man skal dyrke motion; dog vil du opdage, at en professionel næsten altid er mulig, når du rejser til varmere, tørre vejr, for hvem vil virkelig blive våd og kold, når de ikke rigtig behøver det. (blød jazz) En ting er sikkert, disse professionelle kører sikkert meget, men gør de noget andet? Det kommer an på. Nogle chauffører forbander ved at udføre ekstra styrke- og konditioneringssessioner i et fitnesscenter eller en sportsskole.

Dette synes bestemt at være populært, når man vender tilbage fra en skade eller endda forsøger at forhindre skade og opbygge muskler. Andre vælger måske lidt mere fitness ved at se på svømning, løb eller langrend. Det er sjældent at finde en professionel, der ikke har mindst et andet afsætningsmulighed til deres fitness fix, men det er næsten helt sikkert inkluderet i en veldesignet, struktureret tidsplan. (blød jazz) (stønner af smerte) Profferne træner helt klart lange, hårde timer, men betyder det, at vi skulle? Jeg tænker ikke som en professionel; I stedet skal du tage de principper, vi har rørt ved her i dag, og anvende dem på din egen cykling.

Dette giver dig et gennemtænkt, struktureret træningsprogram og drager fordel af det. Denne artikel har givet dig en bedre forståelse af, hvorfor professionelle træner som de gør. For seks atletiske fejl at undgå, klik her, men giv os først tommelfingre.

Hvad er en god cykelplan?

Tydelige horisonter i dincyklinguddannelseplan

”Du kunne begynde med en tre-dagescyklushvor den første dag er din sværeste session, den næste dag en middelintensiv session og derefter en dag med kun lav intensitet. 'Så en fridag efterfulgt af en to-dagescyklusmed et medium efterfulgt af et lavt, så endnu en fridag.

Et nyt år, et nyt mig. Men det inkluderer stadig cykling, ikke? Det siger sig selv, men det betyder ikke nødvendigvis, at du skal fortsætte de samme træningsprogrammer, som du gjorde sidste år. Dernæst er fire sessioner, som vi alle kan klare uden gadgets eller elektronik.

Sjov, frihed, lidt smerte og i sidste ende bedre ydeevne. Hvad kan være bedre end det? - Dan, jeg er bare nødt til at rette dig, du skal selv bestemme nogle af dem. Selvom du faktisk kan gå analogt, og det er teknisk set ikke elektronisk. - Det er hvad jeg mente. (sjov musik) - Dette er en gammel klassiker.

Smertefuldt, men meget frugtbart med hensyn til præstationsgevinster. Så find en stigning, der er cirka fem minutter lang, og gentag den seks gange. Men for at krydre tingene lidt, i stedet for bare at ride hårdt, prøv en anden stil eller teknik på hver af de seks reps.

Her er nogle, som vi har gjort tidligere. - Rep en. I sadlen, højeste kadence, skal du ikke engang komme ud af sadlen på vej op.

Oplevet indsats: otte ud af 10. Gentagelse to. Fra sadlen, men prøv at holde den hele vejen uden at sidde ned.

Oplevet indsats: otte ud af 10. Gentag tre. Start dette i sadlen med en moderat intensitet.

Kun fem ud af 10 indsats. Derefter øges indsatsen gradvist, når du går ned ad bakken, indtil du sprinter ud af sadlen øverst. Gentag fire.

Start med at springe fra sadlen til 40 pedalomdrejninger, så sæt dig ned og prøv at holde fast. Dette vil føles virkelig hårdt, og du vil falme væk, men det betyder ikke noget. Bare tryk så hårdt som muligt helt til toppen.

Rep fem. En anden stigning med høj kadence, men denne giver dig mulighed for at sidde i eller ud af sadlen. Oplevet indsats: ni ud af 10.

Gentagelse seks. Ind og ud. Så start i sadlen, kom så ud og skift hver 50 pedalomdrejninger.

Det inkluderer optælling, men forhåbentlig vil det distrahere dig fra smerten, da det sidste trin 10 af 10 skal opfattes anstrengelse ned, køre hjem, hvile, godt gjort. (lystig musik) - Session to inkluderer også noget specifikt kadencearbejde. Hvad du har brug for er en lokal cirkulær rute, der er cirka 10 miles og er markeret cirka halvvejs igennem.

zipp-dæk

Så det er noget, du genkender. Varm op og gentag derefter to gange. Det er her det specifikke kadence arbejde kommer i spil.

Start skiftet med et godt gear ved en relativt høj kadence, og når du ser pausemarkøren, er det det for mig, skift til et højere gear og kør ved en lavere kadence. Så når du er tilbage i starten, skal du gentage dette til din anden runde. Når du bliver montør, kan du måske tilføje en tredje runde, når du har mere tid.

Hvis du gentager denne session, skal din anstrengelse være omkring 8 ud af 10, noget der er ret hårdt, men bestemt opretholdt i hele sessionen og ikke i fuld fart. Forsøg også at blive i sadlen så meget som muligt. At komme ud af sadlen lejlighedsvis for at strække dine ben er ikke et problem, men dette bør være en siddesession, hvis det er muligt. Afhængigt af din kondition varer denne session ca. 90 minutter til to timer.

Hav det sjovt. (sjov musik) - En god, solid sprint-session kan få dig til at føle dig hurtig og stærk uden den generelle følelse af træthed, som du kan få med længere ture og længere intervaller, det kan nogle gange ske. Nu skal du bare starte med en meget god opvarmning, og alt hvad du skal gøre er 30 sprints på en time. Men faktum er, at det kun er et minut hver anden, og det er meget mindre end noget som et kriterieløb, og ideen er at gøre dette så interessant som muligt, så du ikke keder dig.

Så varier alle sprints, prøv forskelligt. F.eks. Kan du lave stående sprints, nogle sprints med højere hastighed, nogle sprints med lav kadence, nogle sprints med høj kadence, nogle sprints med korte 5 sekund eller nogle længere anstrengelser fladt, endda nogle i slutningen af en nedstigning. Uanset hvad du gør, jo mere varians du kan finde, jo bedre.

Afkøles, og du er færdig. (sjov musik) - Denne sidste handler om et stadigt stigende tempo, nu kan du gøre dette over en 90 minutters kørsel, men du kan øge det til et par timer, hvis du vil. Ideen er, at når turen skrider frem, opbygger vi gradvist et tempo, som du føler, varmer op i det, så i de første 10 minutter skal du køre rigtig jævnt, holde dine gear lette og din kadence høj.

Så vil vi køre de næste 15 minutter med en indsats på fem ud af 10. Så går vi til seks ud af 10. Så syv, så otte, så ni og i de sidste fem minutter vil vi have en fuld præstation af 10 ud af 10.

Forhåbentlig hvis du fremskynder tempoet korrekt, skal du være energisk til denne endelige anstrengelse. Og det får dig til at føle dig rigtig god og motiveret, når du kommer hjem. Med hensyn til træningseffekten øger det vores udholdenhed, det øger vores tærskel, men uden at efterlade os med de virkelig kedelige steady state-forlystelser. (Bukser) - Du kan fortælle os, hvordan du kommer videre med disse særlige sessioner ved at efterlade dine kommentarer i afsnittet nedenfor, men vi vil også gerne høre om interessante pods og sessioner, som du tidligere har brugt, for at hjælpe dig med at komme i form - At komme i form er én ting, blive hurtigere, nogle gange kan det kræve, at du taber lidt i vægt.

Så hvis du har brug for nogle tip om sagen, skal du bare klikke der for en artikel nedenfor. Eller hvis du vil se vores træningsafspilningsliste med alle vores træningsartikler på et praktisk sted, skal du bare klikke derovre. - Klik på kloden for at abonnere på Global Cycling Network.

Mange flere træningsenheder vil blive tilbudt til dig i fremtiden.

cykel gavekurv

Hvordan bygger cyklister udholdenhed for begyndere?

Tilbyggeudholdenhed:

Lav en 15-minutters let pedalopvarmning. Drej i et let tempo i 5-10 minutter for at lette træningen, og bevæg dig derefter op til et større gear, mens du træder på omkring 70-75 omdr./min. Sig efter 2-3 intervaller i 15 minutter med en 7-minutters restitutionspause mellem gentagelser. Køle ned med 15 minutters let pedalering.
27. aug 2015

I denne artikel viser vi teenagere gode måder at forbedre deres styrke på en cykel på. Vi vil alle være stærkere, men hvad betyder det faktisk godt? Den tekniske definition af styrke er din evne til at arbejde mod modstanden, styrke er den maksimale kraft, vi er imod, de kan anvende en belastning, der i vores tilfælde leveres af pedalerne, vi kan udøve for at forbedre vores styrke ved at øge den modstand, vi er arbejder imod, men hvordan hjælper det os godt på cyklen, det handler om at øge din evne til at håndtere situationer, hvor du har brug for ekstra styrke, såsom korte skarpe forbrydelser eller sprints, eller endda og dens mest basale acceleration ud af hjørnerne, med det i tankerne skal vi primært fokusere på at lægge mere styrke imod det Pedalering end normalt ville være nødvendigt i løbet af en tur, men i kortere perioder på en sådan måde I et interval, som det da er rigtigt, vil det gøre ondt, men heldigvis! os terrænet her i en mand er fantastisk til disse intervaller med en kombination af korte s stejle stigninger og miles og miles af rullende veje. Der er et par forskellige typer styrker, vi kan træne på cykler, men for nu skal vi selv på vej Min favorit de korte, skarpe, ulidelige, eksplosive hecklere, der lyder forfærdeligt Chris, hvorfor viser du os ikke, hvordan vi gør det? Anstrengelse hjælper specifikt med at fokusere på den maksimale kraft, du kan generere i små bursts. En god sprinter som Chris kan nu generere mere strøm end din typiske familiebil.

Det handler ikke nødvendigvis om at opbygge mere muskelvæv, men snarere om at optimere den måde, du bruger din eksisterende neuromuskulære træning på. Du har brug for 10 til 15 minutters opvarmning og nogle store flade veje eller ingen pudebetræk, men på ingen måde gå ned ad bakke, og du har brug for mindst 30 sekunders fri vej foran dig, så er det tid til at begynde din indsats, mens du sidder eller stående er vigtigt er, at du starter langsomt, og der er absolut alt, ingen start bare lidt hurtigere end gangtempo og omfattende udstyr, det er nu virkelig 10 ud af 10 på den opfattede anstrengelsesskala, så du skal virkelig gå ind i det, sprintanstrengelsen skal aldrig føles behagelig, og efter 20 til 30 sekunder vil du opdage, at kvaliteterne falder på det tidspunkt, du skal stoppe, ja, og du har brug for en rigtig god restitutionsperiode på ca. 10 minutter for en næsten fuldstændig opsving, men hvis du er mellem 4 og 6 minutter på hastende tid, 6 af disse bestræbelser kan muligvis fungere godt for dig, når alt kommer til alt, kvalitet, ikke kvantitet, er det, vi stræber efter virkelig nok nu for at sikre, at du får en god hvile, og du vil virkelig have en meget nyttig session under din bælte. En anden fordel er selvfølgelig, at du kan inkludere dette som en del af det længere drev, hvis du har tid og kan gøre disse bestræbelser, mens du sidder eller står, gå videre til den lidt længere indsats, og jeg bliver ofte revet mellem varigheden, som jeg skal bruge til dette, men i dag skal vi gøre to minutter, du kunne selvfølgelig gøre tre, hvis du vil gå tilbage op ad bakke så langt som muligt med en 10 procents hældning, ville det være ideelt, men du kunne også med modvind eller endda stadig klikke på plads med bremserne på, og disse bestræbelser er ideelle til at gengive de korte skarpe stigninger, der er forskellige i nogle løb som Asheville yepput på panderne, smør ud, ja brutal start med en kadence på omkring 50 gentagelser pr. minut, det vil sige, at du virkelig har brug for et godt udstyr til det, du sandsynligvis ikke vil accelerere for hurtigt i benene til, at det ikke er som at lave rigtig tunge squats, bare den følelse skal opretholdes i to minutter, eller på en skala fra opfattet anstrengelse være mellem ni og en halv og ti, for trods alt ved vi nu, at alt under tre minutters anstrengelse er sådan her stort set det maksimale på dette tidspunkt, vil du uden tvivl føle, at der opstår dybe muskelforbrændinger og ser frem til dit bedring slags genopretning, du vil have den slags anstrengelse, og igen kan du ikke sætte det i en kortere kørsel, hvis du vil have ja, og det gyldne antal bestræbelser at gøre er seks lidt lavere end den tidligere indsats, vi diskuterede, men på grund af det , du kan gøre dette længere, du gik videre til den længere indsats, og disse er min mindst foretrukne, hvis jeg er ærlig, men hej, de er gavnlige for bierne.

Vi målretter mod din styrke udholdenhed, så tænk længe eller tag lange strækninger med sidevind, ja jeg kan heller ikke lide den slags indsats, men jeg kan godt lide dem lidt mere end den kortsigtede indsats, som jeg virkelig ikke gør Det er ikke sådan som tiden er og indsatsen ideelt set ved opstigningen eller når du er på fladen med modvind, kommer i en god racerposition, sæt dine sko på, og du er væk, de 10 minutter er ubehageligt at bruge lang tid i en sådan lav nøgle, men hold fast ved det, fordi det virkelig tilføjer din pedaleffektivitet og muskelrekruttering, hvilket igen hjælper med at opbygge din muskulære udholdenhed som med den anden anstrengelse, en restitutionsperiode bagefter er vigtig og ideelt set ville du gøre dette til en god 1 til 3 minutter ved omkring 100 til 110 omdrejninger pr. Minut efterfulgt af et par minutter mere i en lejr, der er mere naturlig for dig, så din lige ryg arbejder hurtigt dine muskler ordentligt på cykelpedalen, hvis du er en begynder, du vil sigte mod to ti minutter af denne anstrengelse, hvis et forskud d rytter gør det 3 gange 15 eller endda 4 gange 15 efterfulgt af 15 4 gange 15 og dit navn i cirka syv og et halvt til otte på den opfattede anstrengelsesskala, eller hvis du bruger en parameter, der er en god slutning på århundredet efter disse sessioner vil jeg næsten altid anbefale en let dag, da dette gør det muligt for dine muskler at komme sig stærkere, og det er når vi kommer sig, men godt, at godt arbejde udføres på cirka 30 til 60 minutter med let 30 til 60 minutter ideel ja nu gør det ikke glem at give denne artikel tommelfingre, hvis du kunne lide den, del den med dine venner, der har brug for lidt mere styrke, og hvis du ønsker at se små g reat træningsartikler shotout i Amman, klik her

Er 30 minutters cykling om dagen nok?

Cyklingøger din udholdenhed til og fracykel

Træner påcykelfor mindst30 minuttertildagvil opbygge din kardiovaskulære og muskulære udholdenhed. Ved at gøre en konstant indsats vil du bemærke en forbedring af din aerobe kapacitet, så du kancykellængere eller på mere intense forlystelser.

Ridning kan tage alle mulige former og størrelser, men hvis du virkelig er presset til tiden, kan du være i en ordentlig tur på 30 minutter. Nå, vi troede, at vi ville prøve det og se, om vi kan få en ordentlig tur på bare en halv time, tag en undersøgelse i gcn-appen, hvilken tur du foretrækker. Da omstændighederne ikke er de samme for nogen, vil vi vise dig nogle eksempler på det virkelige liv på, hvad vi som gcm-moderatorer gør, når vi kun har 30 minutter til at gøre itapenlets til at cykle sko 30 minutter, der ikke er meget lang tid at tage en tur på vejen.

Jeg troede, det ville tage mig 30 minutter at bare komme ud af døren med mit gear på Mypike, det ville være ret meningsløst for mig en rigtig anstændig session på 30 minutter på turboen med skift og brusebad efter en kort krydret session 2040'erne og Jeg gør det bare så ofte som muligt med en opvarmning og en afkøling, så jeg tror, ​​jeg kunne lave 10-15 sæt, som jeg kunne gøre for at blive organiseret, så jeg går og gør mig klar til at gøre mit udstyr klar og mit cykel klar okay jeg tror, ​​det er den hurtigste ting, jeg nogensinde har flyttet for lidt over to minutter siden, og den tid, der blev klikket i garagen, startede min session min wahoo ok, så jeg er på cyklen tog lidt længere tid, jeg havde forventet næsten fire minutter, men Jeg klager over, at jeg virkelig er nødt til at tænde blæseren, fordi jeg har lyst til at det bliver ret varmt, så jeg tager det i betragtning lten, okay, så nu er jeg fire minutter og 30 sekunder inde i min opvarmning, jeg tænkte 20 sekunder før jeg starter min første indsats, okay, nu er det min tur, jeg føler mig lidt mindre stresset, jeg mener jeg h har ikke haft den bedste opvarmning, jeg har haft normalt 10-15 minutter, men ja, jeg tror, ​​vi kommer ind i disse første aktiver, jeg tager dem først lidt let, og så kommer vi ind i dem, så jeg har fire sekunder, så jeg må hellere gå væk det meste af tiden ved jeg ikke en gang, hvilken ugedag det er, så giv mig 30 minutter, og du ved, det bliver en smash fest, hvis det er koldt udenfor, og jeg ikke vil være udenfor Jeg er der for længe, ​​eller jeg har planer om at gøre med familien. Jeg ved, at jeg skal gøre det hurtigt, så jeg puster normalt trafikprop for at komme ind i zonen, skal ændre, vi skal ramme det, vi skal ramme målet lige når jeg kommer ud af døren, intet rod Omkring to tre minutter bare for at blæse spindelvævet af mine ben for at varme op, blive behagelig på cyklen og derefter tempoet med en puls på 120 til 140 i fem minutter bare for at få mig i bevægelse, så jeg forbereder mig på træningen, jeg kan gøre det om et øjeblik, så vi har tre minutter, ini trykkede på skødtimeren bare for at komme op. I de næste fem minutter vil jeg opretholde en dejlig høj kadence. Jeg vil ikke stramme musklerne for meget, især hvis du ikke har meget tid, vil du ikke fokusere på at mestre Biggear for at få pulsen superhøj, du vil bare have en isnende kadence, hold tempoet højt arbejde på det kardiovaskulære system stresser ikke nødvendigvis hele kroppen, der kommer senere om et par minutter, passer ind i en tur på 30 minutter, det bliver svært, men jeg tror det er gennemførlig, og jeg vil benytte dette som en mulighed for bare at have en dejlig cykeltur, sprede mine ben, udøve mine lunger, være en med naturen, et fredeligt øjeblik midt i en måske ret stressende arbejdsdag ja ja mine dage er stressende, de er bedre, skift dit tøj.

Vent på, du er ikke her, se væk efter en anden smule privatlivshjelme checkokay, jeg er klar, jeg er væk, jeg er ude af døren, jeg er ude i det fri åh, føles godt at være ud nu tog det mig to minutter at blive klar, fordi jeg skar alt det faffing just-kit ud af døren på cyklen, jeg tillod mig 13 minutters køretid, som jeg vil gøre en vej på mine lokale veje, og jeg gjorde dette fordi jeg ikke ønsker at vælge en sløjfe, der kan være længere, end det sandsynligvis ser ud på papir, og også fordi det betyder, at jeg ved, at jeg bare skal vende om og komme tilbage, så jeg kan være tilbage til tiden, så hvis jeg gør 30 minutter? i en retning 13 minutter tilbage, det er 26 minutter samlet rejsetid, så jeg har de to minutter klar til at blive klar, giv mig to minutter mere til at skifte bagefter, fordi jeg har et meget vigtigt møde efter det, så jeg er nødt til at sørge for, at jeg får tilbage i tiden, så alle skal være i stand til at køre i topkvalitet på 20 minutter 26 minutters køretid jeg slap væk i en halv time, jeg kom af cykelsko, men jeg er ligeglad, jeg besluttede at tage en sang om at skrive om det jeg blev våd våd våd våd cykelsko og det ville virkelig have mig til at synge for bluesnow min 30 minutters træning, jeg kommer ud og går op et par bakker i bad, hvor jeg bor, fordi de er virkelig tæt, så jeg håber, jeg kan gøre en god 10 minutter af vo2 max anstrengelse i dette vindue, hvad skal jeg gøre? fordi det tager mig 10 minutter at blive klar, så jeg har kun 20 minutter tilbage til at klatre op inutes, gennemsnittet er 10, det er svært, men jeg tror, ​​jeg kan gøre to anstændige reps her, cirka 380400 watt, og så er det cirka 10 minutter på denne form for vo2 max endstop-samtaler var jeg på turbo 19 og et halvt minut nu stoppede jeg med at tælle, hvor mange 20 sekunders indsats jeg gjorde, men jeg begynder at vågne op, jeg sværger, min hjerterytme stiger, så jeg får en god træning, tror jeg 'm fitfive mere inden da vil det betyde yderligere fem minutter åh nej jeg er nødt til at køle ned ja yderligere fem og derefter to minutters nedkøling virkelig bare drej mine ben og se om jeg kan kan bevæge mig på bare tre minutter, der vil være næsten alt okay lad os gøre lidt mere indsats, jeg ønsker det slags nu, men jeg har kun været på vej i et dejligt, let ti minutter Virkelig, jeg fik mig færdig herovre det sekund, lavede min anden rep og uret kører for cirka 26 minutter, hvilket betyder, at jeg har fire minutter til at komme hjem og blive ændret, det er dumt idé oh godoh, jeg må hellere fnise så meget for en cool downokay, så jeg vil ikke være på min tur i syv minutter, men jeg troede, jeg bare stoppede lidt, fordi jeg fandt nogle gode brombær. Jeg mener, at jeg normalt kommer her om efteråret for at plukke dem være så tidligt i sæsonen for at være ærlig, og og jeg har lige bemærket dem her, jeg bliver nødt til at stoppe og se, jeg prøver dem bare meget saftige, men alligevel lidt tærte en lidt forbanna off kunne du have været lidt længere i to uger, jeg synes det er godt at vide alligevel, jeg knækker bedre, fordi det på en eller anden måde bruger lidt dyrebar tid, jeg er meget heldig at have dette som en lille fræk tur i min frokostpause for at fortælle dig bjerget er en stejl stigning undervurder det ikke helt op til midten af ​​Myride og Carrick på skjorte og lige på broen over floden nu, og som du kan se et helt vidunderligt udsigtspunkt herfra, er floden temmelig opsvulmet skal jeg sige vi havde meget regn, så det ser temmelig mørkt ud specielt rødt.Denne stakkels kano havde lidt af en ulykke, tror ikke, så han får en kanotur på en halv time åh, jeg blev lidt vild, jeg må hellere gå tilbage, for godt, ruterne taler strategisk, og for at være ærlig har jeg lidt lidt med væk, fordi jeg var på downsiskin hill, det tager mig 30 minutter at komme her, og vejen tilbage er helt op ad bakke, dette er ikke i min plan, jeg har ikke tænkt på det, jeg har slet ikke tænkt igennem det, så jeg nødt til Hvis jeg skal gøre dette møde, fordi det faktisk er et vigtigt møde, skal du flytte 30 minutter, så det er okay, så jeg er lige færdig med denne sætning To minutters tærskel sidste 30 sekunder, jeg rammer den hårdt, og jeg tager en pause på to minutter gør 30 sekunder alt sammen, så de første to minutter er færdige, nu har jeg to minutter fri, og jeg vil dybest set bare køle ned, så gør jeg det igen, yderligere to minutter. Jeg kom her til denne lokale sandkasse bare for at gøre en god indsats, det er spændende og have lidt off-road sjov for mig, så jeg nyder virkelig at bruge 30 minutter af min dag, sandsynligvis som mange af jer off-road Procentdelen er ikke ubetydelig, så jeg har stadig 60 sekunder til at hvile, så gør jeg to mere af disse to minutters indsats, så laver jeg også noget off-the-bike-arbejde, ja, lad os starte med den anden, lad os gå andet sæt færdigt, vi har to minutter mere, og så vil jeg lave mit sidste sæt af disse tærskel-Vo2-intervaller, som jeg ikke havde meget at huske denne session havde brug for mit udstyr mine sko min cykel og jeg glemte et svejsehul tre mere Jeg kan gøre det endnu mere, gør en indsats, så kan jeg ringe ned, jeg vil altid anbefale at varme godt op og foretage et godt telefonopkald, når du foretager en session som denne, men enten troede jeg, jeg fik det igennem, men det gjorde jeg helt klart ikke kommer ikke ned i 27 minutter, og jeg forstod lige, at to minutters nedkøling efter en så intens session ikke er lang nok, mine ben brænder stadig, min hjerterytme er stadig temmelig høj, og hvis jeg går af mine ben nu, vil mine ben hader mig i morgen, så jeg bliver på turboen i et par minutter mere bare for at køle ned ordentligt, så jeg ikke ' t har nogen smerter senere, men hvad tænkte jeg, tre minutter på at komme ud og tage et bad? og det viser sig, at jeg ikke har planlagt så godt, jeg bliver så hårdt som muligt for at komme hjem mod Hillah Power, så disse intervaller er færdige, nu er det tid til at gøre noget fra cykelarbejdet, hvis jeg parkerer cyklen og nu holder jeg ud i yderligere 20 sekunder, så mens jeg arbejder mig tilbage nu, fortsætter jeg denne indsats, nu en mere, jeg føler mig syg, også for alt det, jeg har det område, jeg er i, bor aldrig rigtig, jeg har har aldrig været for langt hjemmefra, jeg har en sidste indsats at gøre, det gør jeg kun ved siden af ​​vejen, mens jeg vender tilbage til mit hus Okay, nu 20 sekunder lige, det lykkedes mig at teste det over stigningen og jeg er ved at rejse hjem nu, jeg tror, ​​jeg er klar, jeg har 25 minutters køretid, så jeg har tre minutter til at komme hjem, to minutter, for at blive ændret, og så er jeg tilbage kl. arbejde om en halv time, så nu er jeg overbevist om, at jeg vil se det ved mit skrivebord, så jeg har lige lavet mit møde, og jeg har måske ikke foretaget de mest episke rejser, men du ved, hvad det ikke betyder noget, fordi jeg ' m ud har jeg frisk luft, og jeg er lidt trænet, er bedre end intet nogle gange i livet, vi gør ikke noget, fordi vi ikke kan gøre alt, vi foretrækker ikke at gøre noget end at gøre lidt, og du ved, nogle gange alle du skal gøre er let at komme derude, vride benene og prøve det, og det er den magiske ret, så jeg går tilbage og bygger det hele ind i min tur, så jeg kommer tilbage til min plads omkring et par minutter, og jeg ved, at jeg allerede lavede min øh tre minutters opvarmning, jeg lavede min lille mængde let tempo, jeg gjorde mine to minutter til to minutter væk fra cyklen og løb med sprints nu bliver jeg ic h gør et par sidste sprint for at afslutte denne sidste en så det er det 3 0 minutter med mig ser ud som om du kan hoppe ud derfra gør det vil du føle dig bedre du vil få blodet til at strømme i din hjerne du vil selv føle dig meget positiv du vil føle dig godt du har noget om lidt er bedre end intet er hvad der altid siges have det sjovt, vær sikker, tak fordi du kiggede på dem alle.

Håber du nød denne, og jeg håber, det inspirerede dig til at gå på din cykel og nyde disse mindre forlystelser, men lad os det vide i kommentarerne nedenfor, hvis du har en favorit til mindre buer, som du kan lide? lav eller foretrækket træning eller foretrukne små ture på landeveje som mig, jeg vil virkelig gerne høre fra dig som os alle, og lad os det vide i kommentarfeltet nedenfor, bare se dig omhyggeligt snart, tak for at se alle sammen og have det sjovt ridning

Er cykling hver dag for meget?

Når det er skadeligt at kørehver dag? Rider dincykel hver dagved maksimal intensitet og i længere perioder uden at tage hviledag vil gøre dig mere skade end godt. Du kan gøre det værre ved ikke at se på din ernæring, hydrering og ikke få nok søvn.26. apr 2021

Reducerer cykling mavefedt?

Ja,cyklingkan hjælpemister mavefedt, men det vil tage tid. En nylig undersøgelse viste regelmæssigtcyklingkan forbedre sig genereltfedtab og fremme en sund vægt. Tilreduceresamlet setbugomkreds, aerobe øvelser med moderat intensitet, såsomcykling(enten indendørs eller udendørs), er effektive til at sænkemave fedt.2. feb 2021

Er cykling hverdag dårlig?

Cykling hver dager godt, når du er færdig med et korrekt intensitetsniveau, og hvis din krop har tilstrækkelig tid til at komme sig. Konkurrencedygtigcyklisterhar brug for restitutionsdage givet intensiteten af ​​deres træning og løb, mens de er mere afslappedecyklisterkan cykle uden at tage fridage.26. apr 2021

receptpligtige cykelsolbriller

Bygger cykling udholdenhed?

God til styrke ogudholdenhed-cyklingøgesudholdenhed, styrke og aerob kondition. Så intens som du vil -cykel kanudføres med meget lav intensitet til at begynde med, hvis du kommer sig efter skade eller sygdom, menkanvære bygget op til en krævende fysisk træning.

Kan jeg miste mavefedt ved at cykle?

Forbrænder cykling fedt? Ja. Selvom dinmavemusklerne arbejder ikke så hårdt som dine quads eller glutes, når du kører, mencyklingaerob natur betyder, at du brænderfed.2. jan. Feb 2020

Er 1 times cykling om dagen god?

Cyklingentimetildagfor vægttab er en glimrende måde at øge vægttabet på. En 180 pund personcyklingtil entimeved en moderat intensitet forbrænder ca. 650 kalorier. Også selvomcykling30 minutter adagkonsekvent i et år kan forbrænde over 100.000 kalorier og resultere i næsten 30 pund vægttab.25. jul Feb 2020

Hvorfor har du brug for en cykeltræningsplan?

En træningsplan kan bruges som forberedelse til racersæsonen. Det vil forbedre din udholdenhed, evne til at køre i zoner med høj intensitet og øge din maksimale kraft. Race Ready Criterium Training Plan er bygget med 4 ugers blokke, 3 ugers træningsbelastning og 1 ugers restitution.

Hvad er specialfasen af ​​en cykeltræningsplan?

Efter basis- og opbygningsfaserne i din cykeltræningsplan kommer specialfasen. Specialfasen forfinerer den fitness, du har bygget i basis- og byggefasen, samtidig med at den akkumulerede træthed reduceres. På den måde vil du være forberedt på kravene til din målbegivenhed.

Hvad er den bedste 5-ugers cykeltræningsplan?

Den første blok på fem uger får dig i gang med nogle træningsniveauer med lav intensitet, der bygger på anden halvdel af programmet og nogle længere og højere intensitetssessioner.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

OL kvinder cykler - hvordan løser du det?

Hvad er de 4 typer cykling i OL? Der er i øjeblikket fire cykeldiscipliner på det olympiske program. Mountain Bike. Læs mere. Vejcykling. Læs mere. BMX. Læs mere.Spor cykling. Læs mere.BMX Freestyle. Læs mere.

Peloton cykel anmeldelse - finde løsninger

Er en pelotoncykel prisen værd? Pointen er, at hvis du trofast vil bruge en Peloton-cykel, kan det være prisen værd. For det første giver det månedlige abonnement ubegrænset streamingadgang til alle Pelotons træningsprogrammer. Du kunne gøre to om dagen, hvis din tidsplan tillod, der er virkelig ingen grænse. 5 maj 2021 г.

Lastcykel - almindelige spørgsmål

Hvor meget koster en lastcykel? Yuba Bikes, Xtracycle, Pedego Electric Bikes, Radwagon, NTS Works, Felt, Babboe Cargo Bikes og Douze Cycles fremstiller elektriske lastcykler, der varierer i pris fra $ 1.700 til $ 6.000 USD. 17. december 2015

Vandrensende cykel - holdbare løsninger

Hvad er en vandrensende cykel? CycloClean er en japansk designet cykel, der renser vand med pedalkraft. Rettet mod udviklingslandene kan cyklen suge op, skrubbe ren og derefter opbevare vand fra stort set enhver kilde. Så er alt, hvad du skal gøre, at køre hjem. CycloClean er en japansk designet cykel, der renser vand med pedalkraft. г.

Cykelmotivation - hvordan man skal håndtere

Hvordan kan jeg blive motiveret til at cykle? Sådan styrker du din motivation til at køre Alle atleterne har nyheder og kæmper med motivation. Skjul din cykelcomputer. Spruce din cykel. Sigt efter en givende destination. Løbe ærinder. Lav faste planer med ridepartnere. Forbered dit udstyr natten før. Udforsk nye veje.

Cykling i regnen - almindelige svar

Hvad gør motorcyklister, når det regner? Under kørsel, sænk så meget som muligt, klem din kobling og kyst gennem pølen. Ved højere hastighedsforhold skal du prøve at opretholde din hastighed og undgå pludselige ændringer, da det kan reducere trækkraften på din motorcykel. Overvej også den type dæk, du har på din motorcykel.