Vigtigste > Cykling > Cyklist tan linjer - hvordan man adresserer

Cyklist tan linjer - hvordan man adresserer

Hvordan undgår man solbrune linjer, når man cykler?

Honing dinlinjeransvarligt
  1. 1 -Undgåridning ved middagstid. Alle ved, at solen er stærkest ved middagstid, så prøv ogundgåridning i disse tider.
  2. 2 - Brug det rigtige gear.
  3. 3 - Skum op.
  4. 4 - Kend din egen hud.



Denne uge på Ask GCN Alt, hvad vi har svar på spørgsmål om solbrændte mærker, onde pulsskærme, kørsel med vielsesringe, der holder styret. Alt dette og mere. Vi har dækket alle de vigtige spørgsmål.

Inkluderet denne fra The Oncoming Drizzle på Twitter, der blev spurgt, er det okay at fortælle en fremmed, at hans cykel er god, eller er det lidt som at sige, at din kæreste eller kæreste er hot? Dette andet spørgsmål afhænger lidt af leveringen. Så hvis du siger, at din cykel er smuk, men på en måde, der antyder, at du vil skubbe hende ud og derefter løbe væk med den, vil jeg sige, at det ikke er sejt, men ellers får du et kompliment til, hvor smuk din cykel ser ud som jeg tror vi alle kan fortsætte med det, ikke? Uanset hvad. Måske er det tid til at stille et hårdere spørgsmål.

Vi fik dette fra Sveinn Helgason. Han siger, at han har eksperimenteret med forskellige dækstørrelser. Hvad synes vi om at bruge en 25 foran og en 28 på bagsiden? Han siger, at 25 mil dæk er optimale fra et aerodynamisk synspunkt med sine cykler, men at han har en dårlig ryg, og 28-tommer cyklen er mere behagelig.



At køre dæk i forskellig størrelse, for eller bag, er helt fint. Hvis forskellen ikke er for stor, har du ingen negative træk. Jeg vil sige fra et aerodynamisk synspunkt forskellen mellem 25 og 28 inches høj er minimal, og faktisk kan du opleve, at hvis du går hurtigere, vil du alligevel gå hurtigere. 28.

Og faktum er, at hvis du får en snuskede ryg ved hjælp af tyndere dæk, så er det vigtigste, du vil gøre, at du skal sørge for, at din ryg er okay, og det gør dig også hurtigere. Hvis du vil have lidt mere information om hele emnet dæk, hårdt, forsøger denne artikel, der kun spiller i baggrunden, at fjerne nogle af de langvarige myter om dækstørrelser. Se på det.

Nu er en af ​​de mest fascinerende, men også betydelige fordele, faktisk, at bredere dæk skaber mindre rullemodstand. Nu er det svært at sige hvorfor, det fik vi kun virkelig, fordi rullemodstandsdata faktisk har været derude i et stykke tid. Men de eksisterer stadig, og et 28c-dæk ruller i gennemsnit to til tre watt hurtigere end dets tilsvarende 25c-dæk, og det er pr. Hjul og ved 40.000 i timen.

hvor ofte skal du spise



Forskellen er endnu større i 23'erne. Dernæst er vi nødt til at række ud i vores lommer, fordi vi har dette spørgsmål på Twitter fra WaterMillow, hvem spurgte, hvad skal jeg tage med mig, hver gang jeg går på en meget lang køretur? Der er ikke noget let svar på det, fordi meget afhænger af, hvor du kører. Så hvis du f.eks. Bor i Storbritannien, vil jeg varmt anbefale, at du medbringer et ekstra lag, helst et vandtæt, da du aldrig ved, hvornår du bliver våd.

Men hvis du har tendens til at bo i et ørkenområde, er chancerne for, at det sandsynligvis ikke vil være det værd. Du må hellere tage mere vand med dig. Men for at opsummere det, skal du sørge for, at du har nok vand og mad til enten at gennemgå din rejse helt eller for at komme til et sted, hvor du ved, at du kan genopfylde, skal du sørge for at have nok reservedele med dig et par slanger , et reparationssæt til nedbrydning og et multiværktøj med et kædeværktøj.

Og selvfølgelig er en pumpe, om du skal tage ekstra tøj med, enten fordi det bliver meget varmt eller meget koldt eller vådt. Så har du et andet spørgsmål, hvor i verden opbevarer du alle de ting? Så prøv Matt og Idid og tackl dette brændende spørgsmål lige efter du kan se, så sørg for at vælge denne for at finde ud af, hvor du skal lægge alt, når du går på en lang cykeltur, så tager jeg mad, du vil have. Potentielt en hel del at spise, så lad os lægge noget af dette i. - Kan jeg få en blanding af barer og geler? - Ja, en blanding af barer og geler.



For det andet vil du gerne have et nyt lag tøj med dig. Og selv pakket lille og lille, vil det stadig tage lidt plads. Og endelig, i denne moderne æra, vil du uden den mindste tvivl ønske at tage din telefon med dig, så lad os bare holde det også. - Korrekt.

Det er nu tid til den hurtige ildrunde. Først og fremmest har vi et meget sejt spørgsmål fra Rick Snyder, der sagde, hvordan kommer hver eneste stigning kortere og meget mindre stejl efter at have tabt 15 pund? Sig tak til træning med GCN, dette er en meget sej, skarp ydeevne, virkelig, meget, meget godt udført. Og du gør også et meget godt punkt.

Forløb bliver på en eller anden måde kortere og mindre stejle, når du taber pund. Hovedsageligt fordi det er en af ​​de dominerende ting, der holder dig tilbage fra at gå op ad bakkerne. Men du klarer dig også godt for at blive kortere, for hvis din opstigning er 40 minutter, så tag det 25 minutter, betyder at du kan køre med en højere intensitet og komme endnu hurtigere.

Så ja, win-win. Alligevel tillykke Rick. Næste er denne fra Vegas Cycling Freak.

Giver din pulsmåler dig sindssygt høj puls? Sidste uge så jeg 234 på min hovedenhed. Ja jeg gjorde. Faktisk havde jeg begge, enten super lav eller super høj.

Og dybest set var en pulsmåler bestemt ikke et medicinsk værktøj for et par år siden, så det er åbent for variation, enten fra interferens fra kraftledninger eller lignende, eller bare ikke tæt nok rundt om brystet. Så jeg ville ikke bekymre mig, hvis du har vedvarende bekymringer for dit hjerte, så skal du straks se en læge. Du vil ikke rode med noget som dette.

Okay, så vi har Liam Sangaku, der spørger om cykelbrunerne, er de en dårlig ting, eller er de noget at være stolte af? Nå afhænger lidt af, hvem du spørger, foreslår jeg. For mange mennesker er en cykelbrun linje noget, de kan være stolte af. Det viser, hvor meget du bruger dig på cykling.

Det viser, at du har investeret timer og timer i al slags vejr og masser af solskin for at få dette cykeludseende. Men så også, garvning er ikke nødvendigvis en god ting nu og da, betragtes ikke nødvendigvis som sund. Ligeledes, hvis du tager dit cykeludstyr af, måske når du går til stranden, ser du lidt bedøvet ud.

Hvis du aldrig går til stranden, cykler tan linjer. Jeg ved, at jeg stadig har min ret dårlig. Og ja, jeg ligner en fjols på stranden.

Af mange grunde. Okay, så Andrew Logan spurgte, hvordan har du det? Matt tror, ​​at han kører med en vielsesring? Påvirker det hans greb og komfort? Jeg er faktisk ikke sikker. Jeg spurgte ikke Matt.

Jeg antager, at det ikke ville, men her er noget ret interessant, som vi har bemærket: og det er tilbøjeligt til, at mange professionelle rent faktisk binder deres vielsesringe af, når de kører, ikke fra en komfort, men et crashperspektiv iv, fordi du ikke ønsker at det skal være bundet til noget, for så kan du have nogle ret grimme bivirkninger. Så dette kan være noget at tænke på, hvis Matt ikke kommer til at køre meget nu, men hvis du bliver gift, binder du måske din vielsesring op, mens du kører. Og hvis han nogensinde faldt, ville det stoppe.

OKAY. Prasanna Banwat. Hvad er den ideelle fodposition på en pedal? Jeg ser dig ride med tæerne.

Jeg har altid brugt metatarsus. Nå, jeg er ikke sikker på, om det er sådan et almindeligt spørgsmål i disse dage, men i et stykke tid kan metatarsal klampeposition, så at placere dine klamper godt tilbage fra kuglen, måske have været overvejet for større effektivitet på cyklen. Og det er en af ​​de ting, der ligesom en masse sportsvidenskab er virkelig, virkelig svært at faktisk bevise eller modbevise.

Så alle undersøgelserne har været ufattelige, hvilket betyder, at ændring af klamposition ikke har vist, om ændring af klamposition vil påvirke din præstation eller ej. En ting, jeg helt sikkert vil sige, er, at en klapposition midt på foden kan ødelægge din cykelopsætning. Så hvis du flytter din klamp tilbage, bliver du sandsynligvis nødt til at flytte din sadel ned, da din ankel tydeligvis vil have mindre indflydelse.

Du skal også bevæge dit sæde fremad og derefter bevæge din fod fremad på pedalen betyder også, at det er mere sandsynligt, at din fod rammer dit forhjul, når du drejer. Og så bliver du enten nødt til at sænke dit styr og sandsynligvis også øge din stængellængde. Så det skal siges, at cykelgeometri er baseret på et relativt sæt strenge parametre, og hvis du rodede med en sådan klapposition, kan du få utilsigtede konsekvenser med en stockcykel.

Men det bør ikke nødvendigvis udskyde dig, hvis du har lyst til, at det gør en forskel. Okay, det sidste hurtige skudspørgsmål, sendt på Twitter af Simon @ Nom_De_Plum, der spurgte, hvorfor professionelle cyklister altid ser ud som om de sidder foran, hvilket betragtes som den industristandard metode til cykeltilpasning kaldet KOPS kaldes. bøjet til vandret.

Og grunden til, at jeg tror, ​​er, at mange fordele nu effektivt skifter deres position fremad og derefter roterer rundt om bundbeslaget, så alt bevæger sig fremad. Så sædet blev bevæget fremad, og derefter styret falder, og så strækker stammen sig også ud. Så du har næsten en tidsposition på cyklen.

Så alt sammen efter aerodynamik, og så også fordi UCI nu giver dig mulighed for at have en sadel på skråningen, og det gør også folk mere komfortable, når de er i den position. Det er sandsynligvis hvorfor. De faktiske kontaktpunkter og placering på hofterne og alt andet vil sandsynligvis forblive den samme, det er bare fordi alt flyttede rigtigt, vi har et meget godt spørgsmål fra TheAlexArrow, der sagde, at han får sin første Gran Fondo om en måned, Gran Frondo Segafredo, har vi nogle råd til at forberede os på den sidste måned? gør virkelig.

yoga til abs

Den gode nyhed er, at du stadig har tid til at finpudse din form, men det vigtigste, du skal gøre nu, er faktisk at vurdere, hvor du er lige nu. Så hvis du er lidt træt, når du har lavet en masse hård træning, vil du sandsynligvis ikke lægge for meget pres på lige nu. De vil prøve at tage tingene tilbage, virkelig føle fordelene ved det arbejde, der allerede er udført, finde ud af, hvilke aspekter af din ridning der skal forbedres, og fokuser derefter på det.

Eller prøv bare at afkrydse alle felter. Du forbedrer muligvis ikke inden for et bestemt område, men du vil konsolidere alt det arbejde, du har udført. Det vigtigste er dog utvivlsomt at sikre sig, at du er frisk på selve arrangementets dag.

Så det kan tage syv dage, det kan tage dig 10 dage at føle, at du er i topform, men sørg for at budgettere for det, hvis du går til denne dejlige begivenhed. Og så stillede Alex et andet spørgsmål, nemlig om vi fik nogle tip til gode manerer under hans Gran Fondo. Nåvel.

Matt og Dan lavede faktisk en stor artikel for nylig, den vil være på toppen af ​​kanalen om atletiske etikette-tip, eller du kan tjekke denne absolutte perle fra arkiverne om How to Be a Gentleman or a Gentle Lady 'Cyclist is pothole looking forward? Gå ikke bare rundt i det uden at tænke over det. Vis det og skrig det ud, så dine kolleger ikke lander på deres ansigt eller ender med et nyt formhjul. ' - Det sidste spørgsmål i denne uge er et meget godt.

Det sendes ind af Elad Lemberg, som jeg synes er relativt nyt for cykling, fordi han spurgte, hvordan man holder et styr, når du har tre positioner? Så effektivt på toppen, hvor dine hænder er på den flade del, på hætterne og derefter på dråberne. Nu kan du selvfølgelig skræddersy det, så det passer til dig. Det hele er baseret på komfort, men normalt holder du toppe, mens du klatrer, det er en meget afslappende position, og det er også den position, der er længst væk fra dine bremser eller gear, at du pludselig skal stoppe.

Det er når du er oppe. Så er dråberne der, når du vil gå hurtigere, dvs. gå ned ad bakke eller måske gå fladt hurtigt, princippet er, at du er meget tæt på dine pauser der.

Så du kan virkelig stoppe pludselig, du har meget kontrol, og du vil være lidt mere aerodynamisk, fordi du er lidt længere fremme, og du kan krumme dig pænt og lavt ned over styret. er stort set hvor de fleste mennesker kan tilbringe det meste af deres tid, og det er i en virkelig, virkelig behagelig position. Den eneste ulempe er, at der er meget lille chance for, at du glider af bremserne eller hætten, hvis du rammer en bump, uanset hvad, hvorfor dråberne er så gode, når tingene bliver lidt skitserede, eller når du er, er virkelig hurtige.

Dette er en meget forkortet version nu. Hvorfor ikke klikke på denne artikel her, som er en meget, meget, meget gammel GCN-artikel, men det hele dækker relevante punkter - hold din bar i topsis i lange, stabile stigninger. Det løfter din krop op, åbner din membran og vipper dine hofter tilbage, hvilket gør det lettere at rekruttere dine glutes til kraftig, effektiv klatring. Denne lodrette position er den mindst tilgængelige aerodynamiske og skaber betydeligt mere træk end både dråberne og hætter.

Du skal egentlig kun bruge denne position eller bare klatre eller køre langsomt, fordi du er langt fra dine pauser. Kør ikke sådan i en flok, da du ikke kan reagere rettidigt, og det er lidt uansvarligt. - Okay, forhåbentlig svarede det på et par spørgsmål, du måtte have om cykling.

Det er klart, at du har meget mere at komme, så husk, hvis der er noget, du vil have os til at kigge på, skal du bare stille dit spørgsmål i kommentarfeltet nedenfor eller bruge hashtagget #torqueback på Twitter eller Instagram eller faktisk hashtagget #AskGCN, som synes at være mere populært i disse dage. Vi giver dig det. Abonner på GCN nu, før du forlader denne artikel.

Det er meget simpelt, bare klik på kloden, og hvis du leder efter mere indhold, er det tid til Giro D'Italia. Hvordan kunne du ikke? viden? Så med det i tankerne skal du bare klikke dernede for at se vores Giro-preview-shows, så du har alle de oplysninger, du har brug for, eller for at otte chauffører kan se på Giro, Lloyds tip, skal du bare klikke dernede.

Kan du få en tan-cykling?

Hvor lang tid tager det for solbrune linjer at forsvinde?

Problemet medCyklingI øjeblikket

Desværre er der som ved mange ting i livet en ulempe ved besættelsen af ​​at opnå perfektgarvetquads. ”Når som helstvierbliver solbrændt, det er et tegn på hudskader, ”siger hudlæge Dr. Neal Schultz, der har praktiseret i New York City i tre årtier.
16. juni. 2016 nov.

Kan solbrune linjer blive permanente?

I gennemsnit aellerså linjerkan vare alt fra 7-10 dage, op til 8 uger. Afhængigt af mængden af ​​hudeksponering og individet kan du opleve kortere eller længere ventetider på dintan linjer til at forsvinde. Når det er sagt, er der meget at overveje, når du tager dinså linjeri betragtning.

Hvad betyder brunbrun linje?

TILså linjeer en visuelt klar opdeling på den menneskelige hud mellem et område med udtalt komparativ bleghed i forhold til andre områder, der er solbrunet ved udsættelse for ultraviolet (UV) stråling. Strålingskilden kan være solen eller kunstige UV-kilder såsomgarvninglamper.

Hvorfor forsvinder mine solbrune linjer ikke?

Melanin spiller en rolle i, hvordan vores hud naturligt beskytter sig mod UV-skader. Da huden udsættes for solen, mørkner den naturligvis som et svar. Men når denfalmer, huden begynder at lyse tilbage til sin naturlige farve. Men når cellerne beskadiges af pigment, misfarves det ikkefalmeopstår.16. juni. 2021

Hvordan løser du akavede tanfarver?

Tilrette optraditionelså linjer, Siger St. Tropez's hudbehandlingsekspert Sophie Evans at 'male lotion tungt på dinså linjerat være så omhyggelig som muligt. Lad være i otte timer (eller natten over), og brus det derefter af. ' Når det er tørt, skal du se om dinlinjerer lige. I så fald skal du lade dem være.

Hvorfor forsvinder mine solbrune linjer aldrig?

Da huden udsættes for solen, mørkner den naturligvis som et svar. Men når denfalmer, huden begynder at lyse tilbage til sin naturlige farve. Men når cellerne beskadiges af pigment, misfarves det ikkefalmeopstår.16. juni. 2021

Hvordan slipper du hurtigt af sokbrune linjer?

Bagepulver

Sandsynligvis den mest billige og effektive måde atfjerneditså linjer. Bland en stor skefuld eller to i et glas vand og rør, indtil den bliver en glat pasta. Sæt pastaen pågarvetområder omkring dinlinjerogfjerneefter ca. 15 minutter.
16. jul. Dec 2019

Solbrændes du bedre med barberede ben?

For alle damernebarberinger nogetvibetragt det som vigtigt! Men dette er en enorm faktor i hvorforbenvil ikke. Vedbarberer digeksfolierer huden og fjerner derfor noget afgarvethud. Prøv at skære ned påbarberingog altidbarberingpå en dagduplan om at bruge tidgarvning.

Hvad betyder det at have en solbrun linje på din cykel?

For mange er en solbrun linje en overgangsritual, et medlemskort til en klub, der forenes ved lidelse og ophidselse. Det er en simpel ligning: Jo dybere solbrændtheden når ud til kanterne af en cyklussæt, jo flere miles har de kørt. Vis op til en lokal gruppetur, og du kan måske stirre med ærefrygt på en rytter med dybt garvede muskler.

Kan en cyklists tanfarvet linje forårsage latterliggørelse?

Fra cyklen kan en cyklists tan-linjer imidlertid forårsage latterliggørelse, især sokelinjer og t-shirt-linjer. Desværre for professionelle, når de kører i solen i op til seks eller syv timer om dagen, har de ikke friheden til at overveje, hvor gode deres cykelbrune linjer vil se ud, når de er ude af cyklen, endsige når de bærer en huddragt.

Hvem er den bedste cyklist i verden?

Mens Chris Boardman er bedst kendt for sine banebedrifter, der vandt Olympic Individual forfølgelsesguld i Barcelona i 1992, viser disse solbrune linjer, at han satte en masse træning på vejen for at hjælpe sin dygtighed på banen. Luxembourgs Tour de France-vinder i 2010 gik for nylig på pension på grund af et vedvarende knæproblem.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Low carb diæt og afib - svar på problemerne

Kan en diæt med lavt kulhydratindhold forårsage AFib? Diæter med lavt kulhydratindhold er forbundet med øget risiko for atrieflimren, hvilket indikerer, at denne populære vægtkontrolmetode, ved at begrænse indtagelsen af ​​kulhydrater, bør anbefales med forsigtighed, og der bør udføres flere undersøgelser for at evaluere effekten.25.04.2019

Let mad til mavebesvær - hvordan man beslutter

Hvilke fødevarer er lette på maven? 11 fødevarer, der er lette at fordøje Toast. Del på Pinterest Ristning af brød nedbryder nogle af dets kulhydrater. Hvide ris. Ris er en god kilde til energi og protein, men ikke alle korn er lette at fordøje. Bananer. Æblesau. Æg. Søde kartofler. Kylling. laks.

Atkins diæt vs keto - hvordan man retter det

Hvad er bedre Atkins eller keto? Atkins og keto er begge diæter med lavt kulhydratindhold, der kan være til gavn for vægttab, diabetesstyring og hjertesundhed. Deres største forskel er, at du gradvist øger dit kulhydratindtag på Atkins, mens det fortsat er meget lavt på keto-dietten, så din krop kan forblive i ketose og forbrænde ketoner til energi. 13. juni 2019

Protein shake til muskelgendannelse - holdbare løsninger

Hvilket protein er godt for muskelgendannelse? En undersøgelse viste et positivt anabolsk respons, efter at deltagerne indtog 20 gram valleprotein inden træning (9). Andre fordele ved at spise protein inden træning inkluderer: En bedre anabolsk respons eller muskelvækst (11, 12) Forbedret muskelgendannelse (12)

Termisk mad diæt - innovative løsninger

Hvilke fødevarer har den bedste termiske effekt? Kulinarisk ernæringsekspert Trudy Stone er enig: ”Æg er en af ​​de bedste kilder til fedtforbrændende proteiner, der får dit stofskifte fyret. Diæt med højt proteinindhold har vist sig at øge dit stofskifte på grund af den termiske effekt af mad - mængden af ​​kalorier, som din krop forbrænder for at metabolisere fødevarer. ”27 februar. 2019 г.

Sunde probiotika - typiske svar og spørgsmål

Hvad er det sundeste probiotiske at tage? En generel anbefaling er at vælge probiotiske produkter med mindst 1 milliard kolonidannende enheder og indeholdende slægten Lactobacillus, Bifidobacterium eller Saccharomyces boulardii, nogle af de mest efterforskede probiotika.9 нояб. 2018 г.