Vigtigste > Cykling > Gaver til cyklister - hvordan man håndterer dem

Gaver til cyklister - hvordan man håndterer dem

Hvad har hver cyklist brug for?

Fra at beskytte dit hoved til at holde din bagside glad, det er de væsentlige tinghvernycyklistskal eje.
  • Hjelm. Selvom det ikke kræves af loven, anbefaler Highway Code at bære hjelm.
  • Polstret shorts.
  • Jersey.
  • Solbriller.
  • Flaskebur.
  • Pedaler uden klip.
  • Cyklingsko.
  • Spor pumpe.



At cykle er en let indsats. Men det er meget sværere at være cyklist. - Ja, der er meget at lære om denne mærkelige sport fra os.

Her er de 10 bedste ting, vi mener, at hver cyklist skal vide. ♪ - Når du hører dette for første gang, er det bestemt en af ​​disse “Virkelig?” Øjeblikke. Brug ikke underbukser under dine cykelshorts - Virkelig? - Ja helt sikkert.

Cykelshorts er designet til at blive båret tæt på huden. Der er ingen sømme, så du ikke skafter. De er ofte antibakterielle, og vigtigst af alt er der ikke sådan noget som en BPL. - Det er en synlig trusselinie. - Skål, Simon. - Ja.



Det er rigtigt. Jeg kan godt lide at bidrage, når jeg kan. ♪ ♪ - En ting mere, der ikke kan tages for givet, men når du ved, at det er noget, du vil stole på igen og igen, kør efter kørsel i mere end 90 minutter, du vil føle dig meget bedre og få mere ud af din tur, hvis du spiser kulhydrater, mens du cykler.

Eller hvis du vil, kan du sidde ved siden af ​​vejen og beundre udsigten, så tag en bar, et par geler og en flaske energidrik hver time for at genopfylde de dyrebare energilagre - du ser dette helvede meget. Hjelmen sad akavet og løst på bagsiden af ​​hovedet, men vigtigere, hvilket gjorde den ineffektiv i tilfælde af et fald. Så sørg for at skubbe hjelmen fremad, fjern hårbunker, sørg for, at stropperne er stramme, og sørg for, at skralde er stram, så hjelmen er pæn og plan.

Voila, du er god at gå. Og se også godt ud - Rene cykler ser bedre ud, føler sig bedre og fungerer bedre end beskidte cykler. Det er stort set en kendsgerning.

cykelfotografering



Du kan bruge tusinder på en cykel, men hvis du ikke tager dig af det, vil det føles som lort. Og på en lignende måde kræver billigere cykler også et lignende niveau af TLC. Det spretter dit skridt. - Jeg fortæller dig hvad, Si, dette er en ren cykel. - Vent et øjeblik, whoa, whoa.

Dit fingeraftryk, Matt, jeg vil ikke have dig til at sløre det. What - Hvad? Lyder lidt tilfældigt. Åh ja det er det, men lyt til mig, jo hårdere du træder, jo hurtigere bliver du og jo større er effekterne af aerodynamik - så hvis du vil gå hurtigt, får du aerodynamik.

Så det betyder at bøje albuerne, bøje sig fremad og dukke dit hoved. Og snart bliver det anden natur. ♪ ♪ - Når vi bliver nervøse på vores cykler, bruger vi normalt først en håndfuld bremser.



Men desværre er dette meget ofte det absolut værste, du kan gøre, og det er intetsteds mere tydeligt end i sving. Tricket er at tage en tur i en hastighed, hvor du ved, at du ikke behøver at bremse midt i svingen, da dine dæk allerede kæmper for trækkraft på dette tidspunkt. Selvfølgelig vil der være situationer, hvor du har brug for at bremse midt i svingen, men i disse tilfælde er tricket at gøre det så langsomt som muligt. ♪ ♪ - En af de bedste ting ved cykling er, at du tager arbejdsbyrden fra andre, som chauffører kan dele.

Faktisk, hvis du holder dig tæt nok på førerens baghjul foran, kan du spare op til 30% af indsatsen, 30%. - Hvor meget? - Tredive, 30%. - Tredive, kravle.

Selvom du er virkelig træt, og dine andre cyklister er 20 meter foran dig, vil du gøre dit liv så meget lettere, hvis du lukker dette hul og går på deres cykel. - Tredive procent lettere. Det er 30%, Si! - Hvor meget, ven? - Tredive! - Tredive, grædebaby.

øvelser, der involverer forlængelse og afkortning af en muskel, når den bevæger sig, er

Hvorfor har du ikke sagt det på GCN? Tredive procent lettere - Det er rigtigt, læg barndomsfrygten til side, når du roligt sejlede over styret efter for meget forbremse, for når det kommer til at bremse, er det den ene, der er meget mere effektiv end bagbremsen. Du skal altid bruge begge bremser i sving, som jeg gør nu. Men foretrækker bestemt fronten, og det er også meget vigtigt at vænne sig til at lægge forskelligt pres på begge bremser - Det lyder som sund fornuft, jeg mener, det er sund fornuft.

Du skal virkelig se, hvor du skal på din cykel. Men det kan endda være vigtigere end du tror. - Ja, at se fremad hjælper dig med at undgå farer på vejen.

Det kan faktisk holde dig mere stabil, når du er bag nogen, men faktisk at se i den retning, du vil gå, hjælper dig med at komme derhen. Lad os tage eksemplet på en kurve. Nu på en sving skal du se på udgangen af ​​en sving, ikke den store klippe på ydersiden af ​​svingen, for når du ser der, er det, ja, det er hvor du skal hen - Hvad med logfiler? - Synes det også at være træstammer, Si. - Du er tiltrukket af træstammer? - Nå, underligt. - Tro det eller ej, din cykel er ikke rigtig ude efter at få det, jeg mener, cykling kan være farligt.

Men der er ikke noget at bekymre sig om i hverdagen, så prøv at slappe af mens du cykler. Det gør det sjovere, og du kører endnu bedre. - Det er dog lettere sagt end gjort, og vi forstår det.

For at hjælpe dig derhen foreslår vi at du kører mere, dette vil helt sikkert hjælpe. Prøv at øve dig på de ting, der gør dig nervøs og tro det eller ej, prøv faktisk at bremse. Dette hjælper dig med at slappe af, og så kan du gradvist øge hastigheden, når du bliver mere og mere komfortabel - ja.

Så der går du, et øjebliksbillede af nogle af de vigtigste ting, som enhver cyklist skal vide. - Og for flere tipbaserede færdigheder, hvad med dig bare at klikke her for at svinge og bare klikke her for slipstream. - Ja.

Ashwagandha bruger

Og for at abonnere på GCN, fordi enhver cyklist ved, at du også burde, skal du bare klikke på GCN-logoet, der kan være der.

Hvad køber du en kvindelig cyklist?

21 julGavertil vejCyklingKvinder
  • Stof Vandflaske. Vil du ikke rod på din cykel med overskydende bagage?
  • Castelli Viva Ladies pandebånd.
  • Cinelli Mike Giant styretape.
  • Svelte armvarmere.
  • Hat!
  • Podiumbukser.
  • dhbKvindersBlok Macro Roubaix langærmet trøje.
  • Strava Premium-medlemskab.

De spurgte, og vi lyttede, jeg fik en besked på Instagram, der spurgte, om vi kunne lave en artikel om kvindespecifikke cykler. Jeg synes, det er et godt emne, og det er også meget interessant. Vi er også glade for at høre dine ideer og forslag. Har kvinder brug for cykler specielt til kvinder? I alle, og hvad er mine oplevelser? Jeg er her for at besvare alle disse spørgsmål.

Cykler kommer i alle former og størrelser, ligesom de mennesker, der kører på dem. Du kan ikke kategorisere 50% af befolkningen udelukkende efter køn. Hvorfor har vi stadig mænd og kvinder? 'sbikes historisk set var gennemstigningsrammen designet til kvinder, der kørte almindelige cykler i langt tøj, hvilket var meget upraktisk, da tøjstjernerne skiftede gennem årtierne. Med denne stærke sammenhæng mellem rammedesign og køn fik vi ikke rigtig dette design på landevejscykler, men nogle gange vil tiprøret have en ekstrem hældning mere end sige en mænds ramme, jeg ville bare starte med min oplevelse af cykling uden at være tilfældet er? I min professionelle karriere har jeg nogensinde skrevet en særlig kvindecykel og aldrig følt, at jeg havde brug for det.

Jeg har altid haft det godt på en cykel, og hvis man ser på producentens websted, er disse cykler mærket som mænd, i det mindste ikke mærket som kvinder, i øjeblikket taler om racercykler, der inkluderer gruscykler - cykler med en vejbaseret en Geometri og dropbars efter min mening, uanset om det er en specifik cykel til mænd eller kvinder, er der ændringer, du skal foretage på cyklen for at få det bedst, så det kan være sadlen på styrets vægt, står den type af alle, uanset hvor du får din cykel fra, skal du foretage disse ændringer for at gøre cyklen mere behagelig for dig. Så ideen er at finde den cykel, der passer dig bedst, det betyder ikke noget, hvordan den markedsføres, så længe geometrien passer, tjener den det rigtige formål, og så kan du tilpasse den derfra, så jeg ved, hvornår jeg får en ny cykel der er et par ændringer, jeg har brug for for at få 38 procent til at overføre det på 138 mm stamme og 170 krank, men jeg finder det skifter fra cykel til cykel, en cykel kan være 49 centimeter og derefter en anden cykel kunne være en 51, det skifter bare fra cykel til cykel hos forskellige producenter, så hvad gør en kvindespecifik cykel? kommer i alle former og størrelser, og cykelfabrikker har forsøgt at udvikle et varieret udvalg af cykler til alle. Størstedelen af ​​kvinderne har en kortere torso og længere ben, og mænd har også smalle skuldre og små hænder. Hovedfunktionen på damecykler er en mindre ramme med et kortere toprør, hvilket betyder, at området fra sadel til styret er meget mindre, hvilket betyder, at du kan komme til styret meget lettere.Dette kan være godt for nogle kvinder, men jeg mener generelt, at jeg foretrækker en lidt mere strakt stilling, åh jeg har rigtig lange arme, eller måske er jeg bare brugt til racercykler, smallere styr er også på damercykler, men disse kan let ændres, alle vil efterlade styr i forskellig størrelse afhængigt af deres kørestil, skuldervægt og hvad du finder mere behageligt, en kvindespecifik cykel leveres ofte med en kvindelig sadel, men det gør det ikke betyder nødvendigvis, at sadlen fungerer for dig.

Du bliver muligvis nødt til at ændre det for at få det til at fungere bedre for dig, og frustrerende er kvinders cykler ofte tilgængelige i lyserød eller babyblå. Vi vil ikke have lyserøde cykler snigende sorte, det er vejen at gå, men jeg kan nu lide en metalcykel som de metalliske mennesker, jeg har, kunne jeg se nærmere på dem, hvis kvindelige byte ikke blev mærket med noget andet, så mænd kunne bruge dem, to mænd kunne forsinke brugen af ​​kvindecykler på grund af navnet, men kanel kunne være kortere end andre og en kvindecykel kan være bedre for teenagere, drenge kan finde ud af, at kvindecykler i slutningen af ​​dagen er bedre end de bedste forude og drage fordel af købt kunst, og de bedste kvindeteams i verden, der bruger Carrion, har en bred vifte af kvinder -specifikke cykler, der passer og håndterer godt for folk i alle størrelser, især folk i den mindre ende af spektret, de passer til 650 fods cykler, f.eks. u deres tredobbelte ekstrasmall og dobbelt ekstra små rammer i deres kvinders rækkevidde for ryttere fra en og en halv meter op. Jeg skriver en lille herreramme, men Emma jeg plejede at køre 650b-versionen, du kan se her, en 650b-Wheel Som et hjul, der er lidt mindre end din gennemsnitlige racercykel, betyder Flight Othergrail, at du nu kan få 650b i mindre størrelser.

Det er en tendens, som de tror vil udvikle sig i fremtiden, mindre om kønsspecifikke og flere valgleverandører i alle størrelser, som vi talte med et par om, og de sagde, at de ikke laver kvindecykler, de laver cykler, der har foretrukne kvinder, der kører , de kvinder, der kører for velgørenhedsorganisationer Cliff Procycling-teamet anmodede aldrig om en damecykel. De vigtigste aspekter af den tilpassede pasform i henhold til en bjørn er ved kontaktpunktet. Derfor har de komponenter, du rører ved det, du skriver, et smalt styr til slanke skuldre, de har også længere og kortere trapper til kortere torsoer og længere arme, de har også en sejrrig specifik cirkel, der er mere velegnet til kvinder og kortere og længere krumtap Dette følger trenden med at producere en hel række forskellige rammestørrelser og komponentindstillinger, der passer til de andre rytterpræferencer.

I slutningen af ​​dagen vælger jeg den cykel, der passer dig bedst. Som folk, der er mere interesserede i cykler end køn, kan nogle kvinder være bedre egnet til kvindecykler, men antag ikke, at du har brug for en kvindes ikke-specifikke cykler med det samme kan det være en god tidsbesparelse for en ny cyklist, men husk at der er forskellige former og størrelser, som vi har forskellige skulderlængder eller forskellige benlængder uanset køn, hvorfor ikke? Gå til din lokale cykelbutik og prøv at få en cykel eller bare sidde på nogle cykler. Ting kan altid ændres og optimeres.

Det vigtigste, der gør cyklen mere behagelig for dig, er styret i den rigtige størrelse, indstil dig ordentligt og sørg for, at du kan nå alle bremserne på gearene for at have kontrol over cyklen. Håber du nød denne artikel om kvinder-specifikke cykler, og jeg håber, det besvarede nogle af dine spørgsmål GCMapp har vi virkelig brug for kvinder-specifikke cykler, gå til Gianna og få afstemning, og de vil blive brugt uanset hvor du får din cykel fra, de vil have en ramme uden ansigtsgeometri hver gang de besøger eometri efter min mening ja, jeg er nødt til at give det bedste, jeg har de andre ressourcer, du kan få, jeg troede, at det værste er bedst for dig, så du måske også vil rote lidt hvis det passer dem bedre, så måske det subtile meget praktisk i dag

Hvilket udstyr bruger professionelle cyklister?

Fordele oftebrugen 55 × 11-tand højgeartil tidsforsøg. På flade eller rullende etaper har de muligvis 53 / 39T kæderinge med en 11-21T kassette. I moderate bjerge skifter de til en stor tandhjul på 23T eller 25T. I disse dage har de tilsluttet sig de store-gearrevolution som mange rekreative ryttere.

Professionel cykling har ændret sig på mange, mange måder i løbet af de sidste par årtier. Og et subtilt, men alligevel vigtigt aspekt er de udvekslingsforhold, der bruges af chaufførerne af Katusha Alpecin team truck. Du kan se ved, at det er stablet der fyldt med smukke røde holdcykler.

I dette lille skab har vi et udvalg af kassetterne; så baghjulene, der er tilgængelige for førerne, ville ikke have været det halve valg. Chaufførerne ville have brugt enten en 11-21 eller en 11-23. I ekstreme tilfælde måske en 11-25.

Så mange gear alle meget tæt på hinanden. Nu er den mindste kassette her imidlertid 11-25. Derefter har de 11-26, 11-28, som de bruger de fleste dage, så 11-30 og endda fire 11-32 patroner heroppe, der for det meste er forbeholdt Tony Martin, der kan lide at tilbringe det hele dagen i sin store kædekørsel.

Så det virker lidt underligt, gør det ikke, da vejene ikke bliver stejlere, cykelteknologien er blevet bedre, kørerne sænker ikke meget, hvis overhovedet, men deres gear er blevet lettere. Jeg tror, ​​vi skal stille et par spørgsmål. Jason er en tidligere professionel cyklist og dig.

Jeg har været teamforbindelse for SRAM i 10 år? Så du var typen til at bygge bro over kløften mellem hold og fabrik - Præcis, ja - Okay, så du er ret godt placeret til at kommentere, hvordan gearvalg, gearvalg, gear har ændret sig i de sidste par årtier - håber jeg så ja - Okay, hvorfor ser vi dette skift? Hvis du tilgiver ordspillet! - Ja, jeg tror, ​​vi ser bestemt, hvordan 11-25 var standardkassetten for 10 år siden. De har alle redet og bjergetaper i turen, de ville gå til 26, mens i dag bliver en 26 eller endda 28 gå-til-kassetten, og i bjergetaperne går de 30 eller 32 inches, men på samme tid kan du se, at du kører på større kæderinge hele tiden på de flade etaper, så gearområdet generelt kun udvides - og derfor blev det udvidet. Er det en anmodning fra hold, som du derefter opfylder, eller er det et tilfælde, hvor ryttere bruger kompakte kædesæt og kun drager fordel af større gearforhold i bjergene, så de ikke kører, og det er det, der driver det, de gør Brug hold? - Nej, jeg mener, vi giver dybest set holdene, hvad de gerne vil bruge af vores tilbud, og WiFLi-bagskifteren, der giver dem mulighed for at gå op til et 32-tænder tandhjul, giver dem virkelig fleksibiliteten til at cykle i det hele tur, og alt hvad du skal gøre er at skifte kassette.

Med Compact behøver du ikke gøre det, og det forenkler stort set hele dit liv. Men hvorfor gør du det overhovedet? Fakta om at kadence øges, så hvor hurtigt træder folk på pedaler, eller er de bare lidt langsommere? Jeg mener, jeg tror ikke det er tilfældet - jeg tror, ​​at rytterne går lidt langsommere op ad bakke, jeg tror, ​​at cyklerne sandsynligvis går hurtigere på fladen, hvad enten det er fordelene ved bedre træning og en meget bedre aerodynamik på cyklen for 10 år siden, 20 år siden, men hvis du ser artikler fra 70'erne, kan du virkelig se, at de gør en masse af disse ting, og nu ved du, rigtig dejligt at træde op ad bakkerne. Så hele cykelstilen har ændret sig, tror jeg.

Bare fordi

Las Vegas Cykling

Nu har du muligheden for at køre disse gear. Fyrene i 70'erne og 80'erne og endda de tidlige 90'ere havde aldrig chancen - Nu har Katusha-mekanikerne fortalt mig, at den største fan af en 11-32 kassette faktisk er Tony Martin. Nu er han sandsynligvis en af ​​de stærkeste kørere i pelotonet.

Og hvorfor kører en fyr som Tony 11-32, fordi 32 er en stor kassette, ikke? - Absolut, men han har for eksempel en 58 kædehjul på sin cykel - okay, fair nok - så han kan virkelig køre den store kæde med 32 kassetten næsten hele tiden, og du ved, det er hans mål. Når det går hurtigt ned ad bakke, har han det rigtige gear til at komme op til sandsynligvis 75, 80 Ks i timen og stadig pedalere, men ikke blive skør eller overvælge - så som du siger, det er faktisk bare en del af det, som du siger For at kunne blive længere i den store klinge og derfor slet ikke behøver at bruge den lille ring? - Absolut. Jeg mener, især når du har så store kæder, har du et stort hul mellem den store kædehjul og den lille kædehjul, så de vil helt sikkert blive i den store kædehjul så længe som muligt - så rytterne er mere bekymrede over det interesseret ved at redde deres ben og forårsage dem så lidt skade som muligt, så de kan være friskere i slutningen af ​​et tre ugers løb.

Men teknologi har også spillet en nøglerolle, så lad os se på en af ​​Katusha-skufferne her. Nå, dette er en SRAM eTap bagskifter, og det er, som du kan se, en mellemstor bagskifter lidt længere, og det er også, hvad de kalder WiFLi, og hvad det gør er i Det betyder effektivt, at denne bagskifter gør det, der kan boltes til cyklen året rundt, og mekanikerne kan let skifte mellem 11-25 kassetter og 11-32. Når det er sagt, kræves der ingen ekstra indsats, og en 11-28 har muligvis byttet en helt ny bageste trekant og endda en ny kæde for at gøre det lidt længere.

cykelhamstring

Så det er teknologiske fremskridt som WiFL, der faktisk tillod ryttere at gå let på benene, bruge mere passende gear og derefter gå hurtigere. Nu bruger holdet stadig såkaldte short-cage derailleurs, som denne. Du kan se, at det er meget mindre til sammenligning.

Men kun effektiv til tidskørsel cykler, hvor du kan være sikker på, at kørerne ikke har brug for rigtig lette gear, fordi du ikke ofte klatrer super stejle bakker i løbet af tidsprøven. Det er derfor, det stadig er der. Nå, det har forhåbentlig kastet lys over udviklingen af ​​gearkassen i Pro Peloton; en blanding af rytterpræferencer, der kræver lavere gear for hurtigere stigningshastigheder, og parret den derefter med teknologisk udvikling af komponenter som SRAM WiFLi.

Sørg for at abonnere på GCN. For at gøre dette skal du bare klikke på kloden og derefter, hvis du vil have lidt mere indhold, hvorfor ikke se Tony Martins TT-cykel med denne monsterringring med 58 tænder.

Hvad er den bedste gave til en cykelrytter?

Disse LED-lys ser fantastiske ud i mørket omkring cykelhjulene. Det giver også et skjold mod enhver pludselig trafikulykke, der måtte opstå. Kommer i forskellige farvekombinationer. Den bedste gave til børn og voksne cyklister. 4. Reflekterende LED cykelvest Ideel til sikker cykling om natten.

Hvad skal jeg få en cyklist til fars dag?

Fars dag gaveideer til cyklister. Til cykelgaver til far, er smarte cykelbånd gode cykelgaver, ligesom de trendy cykelsokker eller bycykeljeans. Praktiske gadgets som smartphone-cykelhandsker, de genopladelige cykellamper eller 16-i-en-cykel-multiværktøjet ville også også være perfekte farsdagscykelgaver.

Hvad skal jeg få en cykelelsker til jul?

For at hjælpe dig med at sortere de noget uendelige muligheder for gaver til cykelelskere, har vi undersøgt de nyheder, der appellerer til både nye cyklister og professionelle cyklister for at finde ud af, hvad det præcist er, som de gerne vil finde under deres juletræer i år.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Blodtrykscykling - Komplet vejledning

Er cykling god mod forhøjet blodtryk? Aerob træning, såsom cykling og løb, kan reducere dit blodtryk op til 10 mmHg, siger Creswell. Det er omtrent lige så meget som nogle medikamenter. Styrketræning kan også hjælpe med at reducere det med ca. 3 til 6 mmHg, siger han. Og det er aldrig for sent at gøre en målbar forskel.

Cykel-OL - mulige løsninger

Er der cykling i OL? Cykling har været en del af de olympiske lege siden de første moderne sommer-OL i 1896.

Rabat på cykeltøj - praktiske beslutninger

Hvorfor er cykeltøj så dyrt? Nå, det er også dyrt. De har brug for så mange øjenkugler på deres produkt som muligt, og de skal på en eller anden måde vinde folks tillid. En forhandler kan stå inde for et produkt og har trafikken til deres websted eller fodfald til deres butik for i det mindste at give det en chance. 2014.

Cykel gluten - den ultimative guide

Hvordan arbejder du dine glutes, når du cykler? Hav en behagelig sadel: Når dit sæde er ubehageligt, er det mere sandsynligt, at du drejer dine hofter bagud og slukker for en del af gluten. Opvarmning: Efter at have kørt let i et par minutter, hop af cyklen og lav et par squats eller strækninger. Dette hjælper med at få gluterne i gang og minder dem om at skyde, når du træder.

Pactimo cykeltrøje - handlingsorienterede løsninger

Er Pactimo et godt brand? Det er anstændige ting. Jeg har to. Bare sørg for, at det ikke er en klubtilpasning, da slangen er enormt løs. Det er gode ting, har flere trøjer og bibshorts, det holdes rigtig godt efter et par tusind miles.27. 2018.