Vigtigste > Cykling > Sådan starter du cykling - omfattende reference

Sådan starter du cykling - omfattende reference

Hvor lang tid skal en begyndercyklus?

Cyklusi 15 til 20 minutter for dine to første tildeltecyklusdage.Cyklusi 30 minutter i weekenden. I denne uge skal vi fjerne en af ​​dagene, ogcyklusi længere tid på de resterende to dage. Vi vil anbefalecyklingi 25 minutter på onsdag og 35 minutter i weekenden.

er 1500 kalorier nok



Hvis du vil komme i gang på en cykel, og der er et par virkelig grundlæggende færdigheder, du gerne vil dække. - I dag skal vi bare holde os til det grundlæggende, så hvis det er første gang, du cykler, er dette artiklen for dig. (Glad musik) Lad os starte i starten, lad os gå første gang, vi går fra det Sørg for, at din cykel er indstillet til din størrelse, og at alt er i orden.

Så vil du bare placere din cykel 30 centimeter væk fra kantstenen. Juster dine krumtap klogt. Vi anbefaler positionen klokken tre for din favorit Legis.

Bare sådan. Hold derefter styret og sadlen, læn cyklen mod dig, tag din hånd af sadlen og sving benet fremad. Tag nu begge bremser, stabiliser din vægt over cyklen, læg din bedste fod på den forreste pedal, skub ryggen på sadlen, se over skulderen for at kontrollere trafikken, og du er klar til at gå.



Så tryk ned på din frontlinje for at opretholde en afslappet balance på tværs af cyklen. (glad musik) - Nu hvor vi er på vej, er det sandsynligvis et godt tidspunkt at begynde at tænke på, hvordan man stopper med kontrol. Dette kunne også udvides til timing og modulering.

Bremsekraften overføres hovedsageligt via forhjulet. Du kan teste dette ved at gå ved siden af ​​din cykel og helt sætte de bageste bremser på. Se hvad der sker med bagmusikken) Gentag dette ved at trække forbremsen helt ned.

Hvad sker der? Den bageste del af cyklen begynder at løfte sig fra jorden, hvilket betyder, at du ikke længere er i stand til at anvende nogen bremsekraft på baghjulet. Okay, det er ekstremt. Men de samme principper gælder.



Hvis du vil sænke farten, er det helt afgørende at beherske dine forreste bremser. Nu gør øvelse mester. Men at være enig med den tid og afstand, det tager at stoppe, er helt afgørende for at have det sjovt, være hurtig og behagelig at cykle. (Klik på cykelhjul) Fortsæt med at øve så mange forskellige stigninger og forskellige vejoverflader som muligt, så du ved, hvor meget greb hver service giver dig - og det fører os til noget, du måske vil bruge dine bremseteknikker efter behov for at mestre cyklen, men det er vigtigt, at du får det rigtigt.

Start med at holde din vægt over dækket, da dette giver dig det bedste greb på vejen. For at gøre dette, vil du lægge dit udvendige ben ned og også lægge vægten gennem din udvendige arm. Og det hjælper dig med at vende.

Ideelt set skulle du øve dig væk fra trafikken, som på en stor parkeringsplads, og så kunne du lave en otte som jeg er ved at vise dig. (Upbeat musik) Og hvad du vil gøre, når du accelererer ud af kurven, vil du stå op for maksimal acceleration. (optimistisk musik) - For at gøre dette er dit forreste ben på vej ned klokken to til tre, bare glid frem på sadlen, for at holde styret fast, men afslappet, når du rejser dig. Cykel bevæger sig under dig, så don prøv ikke at bekæmpe det.



Denne teknik bruges bedst ved acceleration af en kort stigning eller opretholdelse af momentum på en virkelig stejl stigning. Vi kan lægge uforholdsmæssigt mere kraft på pedalerne på pedalerne end når vi sidder. Dette skyldes hovedsageligt tyngdekraften.

Stående kan endda være en fantastisk måde at dæmpe virkningen af ​​ujævne veje og gøre din tur lidt mere behagelig, det kan endda give dig mere kontrol. (glad musik) Som med enhver færdighed, du prøver for første gang, anbefaler vi, at du finder et roligt sted væk fra trafik for også at mestre det. - Hvis du kunne lide denne artikel og fandt det nyttigt, så giv os store tommelfingre, og klik her nedenfor for flere artikler om færdigheder.

Hvad er der nødvendigt for at starte cykling?

4) Invester i et par nøglestykker
  1. Hjelm.
  2. Lås (hvis du planlægger at forladecykeloveralt)
  3. Cykellys.
  4. Handsker (om vinteren)
  5. Polstretcyklingshorts (eller strømpebukser om vinteren), et basislag, jersey og vandtæt vandtæt jakke.
  6. Sko og pedaler.
  7. Bæltepumpe (til brug derhjemme), minipumpe, punkteringsreparationssæt.
25. mar 2020

Er 30 minutters cykling om dagen nok?

Cyklingøger din udholdenhed til og fracykel

Træner påcykelfor mindst30 minuttertildagvil opbygge din kardiovaskulære og muskulære udholdenhed. Ved at gøre en konstant indsats vil du bemærke en forbedring af din aerobe kapacitet, så du kancykellængere eller på mere intense forlystelser.

Ridning kan tage alle mulige former og størrelser, men hvis du virkelig er presset til tiden, kan du være i en ordentlig tur på 30 minutter. Nå, vi troede, at vi ville prøve det og se, om vi kan få en ordentlig tur på bare en halv time, tag en undersøgelse i gcn-appen, hvilken tur du foretrækker. Da omstændighederne ikke er de samme for nogen, vil vi vise dig nogle eksempler på det virkelige liv på, hvad vi som gcm-moderatorer gør, når vi kun har 30 minutter til at gøre itapenlets til at cykle sko 30 minutter, der ikke er meget lang tid at tage en tur på vejen.

Jeg troede, det ville tage mig 30 minutter at bare komme ud af døren med mit gear på Mypike, det ville være ret meningsløst for mig en rigtig anstændig session på 30 minutter på turboen med skift og brusebad efter en kort krydret session 2040'erne og Jeg gør det bare så ofte som muligt med en opvarmning og en afkøling, så jeg tror, ​​jeg kunne lave 10-15 sæt, som jeg kunne gøre for at blive organiseret, så jeg går og gør mig klar til at gøre mit udstyr klar og mit cykel klar okay jeg synes dette er den hurtigste ting, jeg nogensinde har flyttet for lidt over to minutter siden, og den tid der klikkes i garagen, min session startede min wahoo ok, så jeg er på cyklen, det tog lidt længere tid, jeg havde forventet næsten fire minutter, men jeg klager over, at jeg virkelig skal tænde blæseren, fordi jeg har lyst til at det bliver ret varmt, så jeg tager det i betragtning lten, okay, så nu er jeg fire minutter og 30 sekunder inde i min opvarmning, Jeg tænkte 20 sekunder før jeg startede min første indsats, okay, nu er det min tur, jeg føler mig lidt mindre stresset, mener jeg Jeg har ikke haft den bedste opvarmning, jeg normalt har haft en god 10-15 minutter, men ja, jeg tror, ​​vi kommer ind i disse første aktiver, jeg tager dem først lidt let, og så kommer vi ind i dem, så jeg har fire sekunder, så jeg må hellere gå væk det meste af tiden ved jeg ikke en gang, hvilken ugedag det er, så giv mig 30 minutter, og du ved, det bliver en smash fest, hvis det er koldt udenfor, og jeg ikke vil at være udenfor er jeg der for længe, ​​eller jeg har planer om at gøre med familien. Jeg ved, at jeg skal gøre det hurtigt, så jeg puster normalt trafikprop for at komme ind i zonen, skal ændre, vi skal ramme det, vi skal ramme målet lige når jeg kommer ud af døren, intet rod Omkring to tre minutter bare for at blæse spindelvævet af mine ben for at varme op, blive behagelig på cyklen og derefter tempoet med en puls på 120 til 140 i fem minutter bare for at få mig i bevægelse, så jeg forbereder mig på træningen, jeg kan gøre det om et øjeblik, så vi har tre minutter, ini trykkede på skødtimeren bare for at komme op. I de næste fem minutter vil jeg opretholde en dejlig høj kadence. Jeg vil ikke stramme musklerne for meget, især hvis du ikke har meget tid, vil du ikke fokusere på at mestre Biggear for at få pulsen superhøj, du vil bare have en isnende kadence, hold tempoet højt arbejde på det kardiovaskulære system stresser ikke nødvendigvis hele kroppen, der kommer senere om et par minutter, passer ind i en tur på 30 minutter, det bliver svært, men jeg tror det er gennemførlig, og jeg vil benytte dette som en mulighed for bare at have en dejlig cykeltur, sprede mine ben, udøve mine lunger, være en med naturen, et fredeligt øjeblik midt i en måske ret stressende arbejdsdag ja ja mine dage er stressende, de er bedre, skift dit tøj.

Vent på, du er ikke her, se væk efter en anden smule privatlivshjelme checkokay, jeg er klar, jeg er væk, jeg er ude af døren, jeg er ude i det fri åh, føles godt at være ud nu tog det mig to minutter at blive klar, fordi jeg skar alt det faffing just-kit ud af døren på cyklen, jeg tillod mig 13 minutters køretid, som jeg vil gøre en vej på mine lokale veje, og jeg gjorde dette fordi jeg ikke ønsker at vælge en sløjfe, der kan være længere, end det sandsynligvis ser ud på papir, og også fordi det betyder, at jeg ved, at jeg bare skal vende om og komme tilbage, så jeg kan være tilbage til tiden, så hvis jeg gør 30 minutter? i en retning 13 minutter tilbage, det er 26 minutter samlet rejsetid, så jeg har de to minutter klar til at blive klar, giv mig to minutter mere til at skifte bagefter, fordi jeg har et meget vigtigt møde efter det, så jeg er nødt til at sørge for, at jeg får tilbage i tiden, så alle skal være i stand til at køre i topkvalitet på 20 minutter 26 minutters køretid jeg slap væk i en halv time, jeg kom af cykelsko, men jeg er ligeglad, jeg besluttede at tage en sang om at skrive om det jeg blev våd våd våd våd cykelsko og det ville virkelig have mig til at synge for bluesnow min 30 minutters træning, jeg kommer ud og går op et par bakker i bad, hvor jeg bor, fordi de er virkelig tæt, så jeg håber, jeg kan gøre en god 10 minutter af vo2 max anstrengelse i dette vindue, hvad skal jeg gøre? fordi det tager mig 10 minutter at blive klar, så jeg har kun 20 minutter tilbage til at klatre op inutes, gennemsnittet er 10, det er svært, men jeg tror, ​​jeg kan gøre to anstændige reps her, cirka 380400 watt, og så er det cirka 10 minutter på denne form for vo2 max endstop-samtaler var jeg på turbo 19 og et halvt minut nu stoppede jeg med at tælle, hvor mange 20 sekunders indsats jeg gjorde, men jeg begynder at vågne op, jeg sværger, min hjerterytme stiger, så jeg får en god træning, tror jeg 'm fitfive mere inden da vil det betyde yderligere fem minutter åh nej jeg er nødt til at køle ned ja yderligere fem og derefter to minutters nedkøling virkelig bare drej mine ben og se om jeg kan kan bevæge mig på bare tre minutter, der vil være næsten alt okay lad os gøre lidt mere indsats, jeg ønsker det slags nu, men jeg har kun været på vej i et dejligt, let ti minutter Virkelig, jeg fik mig færdig herovre det sekund, lavede min anden rep og uret kører for cirka 26 minutter, hvilket betyder, at jeg har fire minutter til at komme hjem og blive ændret, det er dumt idé oh godoh, jeg må hellere fnise så meget for en cool downokay, så jeg vil ikke være på min tur i syv minutter, men jeg troede, jeg bare stoppede lidt, fordi jeg fandt nogle gode brombær. Jeg mener, at jeg normalt kommer her om efteråret for at plukke dem være så tidligt i sæsonen for at være ærlig, og og jeg har lige bemærket dem her, jeg bliver nødt til at stoppe og se, jeg prøver dem bare meget saftige, men alligevel lidt tærte en lidt forbanna off kunne du have været lidt længere i to uger, jeg synes det er godt at vide alligevel, jeg knækker bedre, fordi det på en eller anden måde bruger lidt dyrebar tid, jeg er meget heldig at have dette som en lille fræk tur i min frokostpause for at fortælle dig bjerget er en stejl stigning undervurder det ikke helt op til midten af ​​Myride og Carrick på skjorte og lige på broen over floden nu, og som du kan se et helt vidunderligt udsigtspunkt herfra, er floden temmelig opsvulmet skal jeg sige vi havde meget regn, så det ser temmelig mørkt ud specielt rødt.Denne stakkels kano havde lidt af en ulykke, tror ikke, så han får en kanotur på en halv time åh, jeg blev lidt vild, jeg må hellere gå tilbage, for godt, ruterne taler strategisk, og for at være ærlig har jeg lidt lidt med væk, fordi jeg var på downsiskin hill, det tager mig 30 minutter at komme her, og vejen tilbage er helt op ad bakke, dette er ikke i min plan, jeg har ikke tænkt på det, jeg har slet ikke tænkt igennem det, så jeg nødt til Hvis jeg skal gøre dette møde, fordi det faktisk er et vigtigt møde, skal du flytte 30 minutter, så det er okay, så jeg er lige færdig med denne sætning To minutters tærskel sidste 30 sekunder, jeg rammer den hårdt, og jeg tager en pause på to minutter gør 30 sekunder alt sammen, så de første to minutter er færdige, nu har jeg to minutter fri, og jeg vil dybest set bare køle ned, så gør jeg det igen, yderligere to minutter. Jeg kom her til denne lokale sandkasse bare for at gøre en god indsats, det er spændende og have lidt off-road sjov for mig, så jeg nyder virkelig at bruge 30 minutter af min dag, sandsynligvis som mange af jer off-road Procentdelen er ikke ubetydelig, så jeg har stadig 60 sekunder til at hvile, så gør jeg to mere af disse to minutters indsats, så laver jeg også noget off-the-bike-arbejde, ja, lad os starte med den anden, lad os gå andet sæt færdigt, vi har to minutter mere, og så vil jeg lave mit sidste sæt af disse tærskel-Vo2-intervaller, som jeg ikke havde meget at huske denne session havde brug for mit udstyr mine sko min cykel og jeg glemte et svejsehul tre mere Jeg kan gøre det endnu mere, gør en indsats, så kan jeg ringe ned, jeg vil altid anbefale at varme godt op og foretage et godt telefonopkald, når du foretager en session som denne, men enten troede jeg, jeg fik det igennem, men det gjorde jeg helt klart ikke kommer ikke ned i 27 minutter, og jeg forstod lige, at to minutters nedkøling efter en så intens session ikke er lang nok, mine ben brænder stadig, min hjerterytme er stadig temmelig høj, og hvis jeg går af mine ben nu, vil mine ben hader mig i morgen, så jeg bliver på turboen i et par minutter mere bare for at køle ned ordentligt, så jeg ikke ' t har nogen smerter senere, men hvad tænkte jeg, tre minutter på at komme ud og tage et bad? og det viser sig, at jeg ikke har planlagt så godt, jeg bliver så hårdt som muligt for at komme hjem mod Hillah Power, så disse intervaller er færdige, nu er det tid til at gøre noget fra cykelarbejdet, hvis jeg parkerer cyklen og nu holder jeg ud i yderligere 20 sekunder, så mens jeg arbejder mig tilbage nu, fortsætter jeg denne indsats, nu en mere, jeg føler mig syg, også for alt det, jeg har det område, jeg er i, bor aldrig rigtig, jeg har aldrig været for langt hjemmefra, jeg har en sidste indsats at gøre, det gør jeg kun ved siden af ​​vejen, mens jeg vender tilbage til mit hus Okay, nu 20 sekunder lige lykkedes det mig at teste det over stigningen og Jeg er ved at rejse hjem nu, jeg tror, ​​jeg er klar, jeg har 25 minutters køretid, så jeg har tre minutter til at komme hjem, to minutter, for at blive ændret, og så er jeg tilbage på arbejde om en halv time, så nu er jeg overbevist om, at jeg vil se det ved mit skrivebord, så jeg har lige gennemført mit møde, og jeg har muligvis ikke foretaget de mest episke rejser, men du ved hvad det ikke betyder noget, fordi jeg ud a mi har frisk luft, og jeg er lidt trænet er bedre end intet nogle gange i livet, vi gør ikke noget, fordi vi ikke kan gøre alt, vi foretrækker ikke at gøre noget end at gøre lidt, og du ved, nogle gange alt at gøre er let at komme derude, vride benene og prøve det, og det er den magiske ret, så jeg går tilbage og bygger det hele ind i min tur, så jeg kommer tilbage til min plads omkring et par minutter, og jeg ved Jeg gjorde allerede min uh tre minutters opvarmning Jeg lavede min lille smule let tempo Jeg gjorde mine to minutter til to minutter af cyklen og løb med sprints nu vil jeg være ic h gøre et par sidste sprint for at afslutte denne sidste så det er det 3 0 minutter med mig ser ud, hvis du kan hoppe ud derfra, gør det, du vil føle dig bedre, du vil få blodet til at strømme i din hjerne, du vil selv føle dig meget positiv, du vil have det godt, du har noget i en lille smule er bedre end intet er hvad der altid siges have det sjovt, vær sikker, tak fordi du kiggede på dem alle.

Håber du nød denne, og jeg håber, det inspirerede dig til at gå på din cykel og nyde disse mindre forlystelser, men lad os det vide i kommentarerne nedenfor, hvis du har en favorit til mindre buer, som du kan lide? lav eller foretrækket træning eller foretrukne små ture på landeveje som mig, jeg vil virkelig gerne høre fra dig som os alle, og lad os det vide i kommentarfeltet nedenfor, bare se dig omhyggeligt snart, tak for at se alle sammen og have det sjovt ridning

Hvordan begynder jeg at cykle til fitness?

Planlæg at komme videre på dincykelog kør i 30-60 minutter, 3-5 dage om ugen.Starthver tur med en opvarmning. Pedal i et langsomt, let tempo i 5-10 minutter. Så øg din hastighed, så duStartat svede.26. nov. Feb 2020

Er cykling bedre end løb?

Antallet af kalorier, du forbrænder i en af ​​øvelserne, afhænger af intensiteten og længden af ​​tiden. Generelt,kørerforbrænder flere kalorierend cyklingfordi det bruger flere muskler. Imidlertid,cyklinger blidere på kroppen, og du kan muligvis gøre det længereellerhurtigereenddu kanløb.21. jan Feb 2020

Kan du tabe mavefedt ved at cykle?

Ja,cykel kanHjælpmister mavefedt, men det vil tage tid. En nylig undersøgelse viste regelmæssigtcyklingkan forbedre sig genereltvægttabog fremme en sund vægt. Tilreduceresamlet setbugomkreds, aerobe øvelser med moderat intensitet, såsomcykling(enten indendørs eller udendørs), er effektive til at sænkemave fedt.2. feb 2021

Reducerer cykling mavefedt?

Ja,cyklingkan hjælpemister mavefedt, men det vil tage tid. En nylig undersøgelse viste regelmæssigtcyklingkan forbedre sig genereltfedtab og fremme en sund vægt. Tilreduceresamlet setbugomkreds, aerobe øvelser med moderat intensitet, såsomcykling(enten indendørs eller udendørs), er effektive til at sænkemave fedt.2. feb 2021

Reducerer cykling mave?

Ja,cykel kanHjælpmister mavefedt, men detviljetage tid. En nylig undersøgelse viste regelmæssigtcyklingkan forbedre det samlede fedt tab og fremme en sund vægt. Tilreduceresamlet maveomfang, aerob træning med moderat intensitet, såsomcykling(enten indendørs eller udendørs), er effektive til at sænkemave fedt.2. feb 2021

Reducerer cykling mavefedt?

Cyklinger en god træning at tilføje til dit fitnessregime. Det er en meget effektiv øvelsekanhjælpe digreducere mavefedtog nå dine vægttabsmål hurtigere.4. juni. 2018 nov.

Giver cykling dig en flad mave?

Ja!Cykling kanHjælpduat få enflad mave. Mendu kanbrænde fedtet ved udbulingen vedcykling.Cyklinger en fantastisk kalorieforbrændende træning for 130 pund menneskerkanbrænde næsten 600 kalorier i løbet af en times kraftig cykeltur.

Hvad er den bedste måde at blive en nybegyndercyklist på?

Top tip til en nybegyndercyklist 1) Køb din cykel fra en lokal butik. Cykelbutikker har lov til at holde åbent på dette tidspunkt, da de leverer en service til dem 2) Bliv komfortable på din cykel. Mange pro-cyklister, der har kørt i årtier, justerer stadig deres cykeltilpasning 3) Lær hvordan man retter en

santa cruz elektrisk mountainbike

Hvad er den bedste måde at begynde at cykle på?

Forvent ikke at blive magisk en morgenperson, bare fordi du har en ny cykel eller planlægger at køre 100 miles for tidligt. Start lille og vokse derfra. Uanset hvornår du vælger at køre, læg dit sæt, fyld dine flasker og pump dine dæk op i forvejen.

Hvad skal jeg gøre i den første uge med at cykle?

Denne første uge handler om at opbygge tillid og komfort. På en flad, stabil rute væk fra tung trafik skal du bruge hver tur til at kontrollere din cykels opsætning. Sørg for, at du er tilfreds med den måde, din kropsposition føles på, når du kører, og foretag justeringer, hvis det er nødvendigt. Ekspert tips til, hvordan du sømmer din pedalteknik og cykler som en professionel.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Blodtrykscykling - Komplet vejledning

Er cykling god mod forhøjet blodtryk? Aerob træning, såsom cykling og løb, kan reducere dit blodtryk op til 10 mmHg, siger Creswell. Det er omtrent lige så meget som nogle medikamenter. Styrketræning kan også hjælpe med at reducere det med ca. 3 til 6 mmHg, siger han. Og det er aldrig for sent at gøre en målbar forskel.

Cykel-OL - mulige løsninger

Er der cykling i OL? Cykling har været en del af de olympiske lege siden de første moderne sommer-OL i 1896.

Rabat på cykeltøj - praktiske beslutninger

Hvorfor er cykeltøj så dyrt? Nå, det er også dyrt. De har brug for så mange øjenkugler på deres produkt som muligt, og de skal på en eller anden måde vinde folks tillid. En forhandler kan stå inde for et produkt og har trafikken til deres websted eller fodfald til deres butik for i det mindste at give det en chance. 2014.

Cykel gluten - den ultimative guide

Hvordan arbejder du dine glutes, når du cykler? Hav en behagelig sadel: Når dit sæde er ubehageligt, er det mere sandsynligt, at du drejer dine hofter bagud og slukker for en del af gluten. Opvarmning: Efter at have kørt let i et par minutter, hop af cyklen og lav et par squats eller strækninger. Dette hjælper med at få gluterne i gang og minder dem om at skyde, når du træder.

Pactimo cykeltrøje - handlingsorienterede løsninger

Er Pactimo et godt brand? Det er anstændige ting. Jeg har to. Bare sørg for, at det ikke er en klubtilpasning, da slangen er enormt løs. Det er gode ting, har flere trøjer og bibshorts, det holdes rigtig godt efter et par tusind miles.27. 2018.