Vigtigste > Cykling > Ideel cykelvægt - holdbare løsninger

Ideel cykelvægt - holdbare løsninger

Hvad er gennemsnitsvægten for en professionel cyklist?

omkring 68 kg



Kost er så utroligt vigtigt for professionelle cyklister, at det ikke kan undervurderes. Og det er derfor, World Tour-hold investerer meget i ernæring. I vil alle have mindst en kok, der rejser med holdet plus mindst en ernæringsekspert.

Det er ret klart, hvad en kok gør, men hvad med en ernæringsekspert? Nå, jeg finder ud af det ved at foregive at være en professionel cyklist igen og spørge Nigel Mitchell, som er Nutritionistat Team EF Education First og også en ven af ​​GCN for at skrive vores bog, The Plant-Based Cyclist. Dørhåndtag) (Heavy Bass) (whoosh) Jeg har vel aldrig været så nervøs for at gå til GCN-studiet. Okay, Nigel? - Hiya Si, det har jeg hørt.

Du behøver slet ikke være nervøs, du skal vide, at du har kendt mig længe. - Nå, det er sandt, det er sandt. Men skalaerne lyver aldrig, og jeg tror, ​​det vil være en del af det. - Men det er interessant at du siger det, fordi dit fokus som atlet er på vægten? - Ja. - Selvom mit fokus som ernæringsekspert er meget bredere.



Mit fokus er på din generelle sundhed og ydeevne, og vægt er kun en lille del af det. - Det er interessant, fordi det var mit første spørgsmål. Hvad gør en ernæringsekspert for et World Tour-hold? - Nå, det er et spørgsmål, som mange mennesker gerne vil have et svar på. (griner) Nej, seriøst, det er virkelig ret udmattende og dybt arbejde, og det fungerer på mange forskellige niveauer.

Så der er et strategisk niveau, hvor vi virkelig prøver at udvikle en positiv kultur omkring mad og ernæring og sundhed og ydeevne. Og det inkluderer at arbejde med kokken, arbejde med hotellerne, med soigneurs og arbejde med ernæringspartnerne i teamet. Og jeg tror, ​​at hvis du har det rigtige miljø og den rigtige kultur, så lærer chaufførerne faktisk af den erfaring, og det har stor indflydelse på, hvordan de spiser og opfører sig.

ernæringsgær mayoklinik

Og en del af mit job er, at jeg altid har individuelle møder med chaufførerne, især i træningslejrene. Og når en ny chauffør slutter sig til holdene, gør jeg en lille en-til-en introduktion med dem, hvilket normalt er tilfældet tager mellem en og to timer, så det er ret dybtgående. - Ja! - Og hvad jeg vil prøve der, er virkelig at prøve og forstå, har du madintolerancer? har du nogen præferencer? har du nogen sygehistorieproblemer relateret til diæt? Hvordan jernmangel, vitaminmangel? D, ting som dette, så vi kan se på nogle af de historiske blod, hvad de har der, og hvordan diæt og ernæring kan gøre dette.



Har du problemer med visse fødevarer? Tal med dem om filosofien i holdet, ikke? vi med mad. Jeg vil tale om, hvor fantastisk holdkokken er, og hvordan han har brug for at kommunikere med denne kok om de fødevarer, han tilbyder på de løb, vi er fra et kropssammensætnings synspunkt - Okay. Så skal vi gå videre og derefter se på kropssammensætningen? - Nå, interessant, Si, hvad jeg gjorde, jeg gravede mine noter op fra dig fra 2005, da du var mountainbiker.

Så vi har nogle historiske data, så vi rent faktisk kan se, hvordan du har ændret dig i løbet af de sidste 15 år - ja, så i dag skal vi ikke kun finde ud af, hvad en verdensrejsende ernæringsekspert gør, men også finde ud af, hvordan jeg gjorde de sidste 15 år er faldet år. - Så du er nødt til at klæbe dig ned til dine bukser. - Nå, det er din heldige dag, er det ikke? (griner) (klokke ringer) Nå, så interessant som det ville have været at læse kommentarerne, sidder her i mine bukser, fandt jeg et par gymnastikshorts, som jeg tror Nigel sandsynligvis kunne være fra 2005 - Ja, jeg tror du kunne tjek mode.

Den anden ting er, at jeg næppe genkender dig uden din GCN-hættetrøje, du har en t-shirt - jeg har, det er også GCN skrevet på den, det må jeg nok slippe af med, ikke? - Ja, så dybest set, hvad vi laver? Her er, jeg skal tage nogle målinger på din krop, og vi måler otte pletter på din krop, og hvad vi laver er, vi ser bare på det samlede antal, vi træner ikke en kropsfedtligning. eller noget lignende, selvom folk ofte er vant til at gøre det. Jeg kan ikke lide at bruge det, fordi du skal bruge visse regressionsligninger, og hvis du ikke bruger de samme ligninger, får du helt forskellige tal.



Og der er meget mere, hvis vi bare har en total, siger vi ikke, at det er godt eller dårligt, vi siger, at du er lige her. Og hvad vi gør over tid er, at vi kan overvåge det, så vi ved, vi kan se på, hvor atleten er på forskellige stadier af sæsonen. Nogle gange arbejder vi på mål for folk, der har brug for en bestemt vægt.

Men det handler lige så meget om at beskytte rytteren som hvad det handler om at nå præstationsmål, for det er virkelig let at tage vægten for langt, og hvis vi tager vægten for langt, har vi både sundheds- og ydeevneproblemer en enkelt driver - Okay - Så hvis vi vil komme i gang, tag din skjorte af og stå op - Okay, Woohoo! (Ulv fløjter) - Nå, først skal vi veje dig. - Okay. - Så stå på vægten. - Wow! - 72.1. - Ja! - Nå, interessant nok var du den 8. august 2005 70.9. - Det var sandsynligvis min biceps, antager jeg, der er vokset siden da. (griner) Jeg kan spænde noget, Nigel, men jeg antager, at du ikke bliver narret. - Nej, jeg har faktisk brug for dig til at slappe af.

Så alt hvad vi skal gøre her er, at jeg bruger dette par hudfoldkalibre, så dette er en videnskabeligt konstrueret enhed, der har en vis mængde på fjerene, der lægger et vist tryk på huden. Og alt hvad vi gør, er bare at måle i millimeter, vise meget af huden og det underliggende væv, som vi har der konstant, tykkelsen af ​​huden forbliver virkelig konstant, det er tingene under, der ændrer sig, og det er tingene nedenunder, som repræsenterer kroppen fed. Og som jeg sagde tidligere, ville jeg ikke bruge dette til faktisk at måle, hvor meget fedt nogen havde på sig, fordi det er ret upræcist at gøre det, men hvad det er nyttigt for er at hjælpe os med at kortlægge en atletes vægtændringer, så vi kan få en få en god idé om, mister vi muskler? mister vi fedt? og hvordan vi måler det over tid for at beskytte os.

Og jeg er uddannet til at lave hudfoldninger under en organisation kaldet ISAK, og når folk er opmærksomme på rynkehud, er de virkelig nødt til at stille spørgsmålstegn ved folks uddannelse. Den måde, jeg vil gøre dette med dig på, er ikke sådan, det gøres i ISAK-manualen, og det er virkelig bare for kortfattet. - Okay. - Men det første jeg gør, er at jeg ser på dig visuelt , og jeg har en fotografisk hukommelse til mænds kroppe - åh det er nyttigt. (griner) - Så du ser faktisk ikke så meget anderledes ud tilbage til 2005 for at være ærlig Si - Phew! - Så hvis jeg bare ser på dig der, kan jeg se, at du er begyndt at få denne middelaldrende fyr til at sprede sig lidt rundt om ryggen, der omkring nyrerne. (griner) - Okay, okay. - Det er ikke noget for dramatisk, intet for dramatisk, så jeg har altid --- du har hørt det her som den første GCN-seer.

Alderssagen er interessant, Nigel, du ved, en chauffør som Valverde, du ved, i hans fyrre, - Ja. - Du ved, han vil kæmpe, og jeg ved, at vi ikke kan gå i detaljer, men vil han være mod dem Kæmper spredning i middelalderen? Top atleter? - Jeg fortæller dig, hvilket jeg finder ret interessant, jeg synes ikke nødvendigvis, at det er så meget sværere, fordi jeg har arbejdet med mennesker i 40'erne, halvtredsinderne, og de var virkelig, meget slanke. Jeg tror, ​​det er konsistensen - rigtigt. - Så jeg tror, ​​at hvis folk har holdt op som Valverde, kan det blive sværere for ham hvert år, eller han skal justere tingene hvert år, men på en eller anden måde lader han det ikke gå af sig selv, fik 10 pund, så prøver han for at rette det.

Så han holdt ud hele tiden. Så jeg tror, ​​det kan være en udfordring, men jeg tror, ​​at hvis folk bliver sådan, vil det være meget lettere at kæmpe igen. Så hvad vi altid gør, er at måle højre side nøjagtigt som denne, dette er standardsiden, vi ville måle - Okay - Og en af ​​de ting, der ofte er meget interessante med cyklister, er at når vi arbejder på siden, ganske ofte, når de går ned, har de meget arvæv, og derfor er vi ofte nødt til at prøve at måle rundt om det arvæv, fordi det faktisk går langt i dette. Jeg ser på, hvordan dine kroppe er spredt ud, men jeg ser også, om du er lidt rystende, for hvis du er lidt rystende som mange chauffører er, så siger jeg, vær venlig at sørge for at gå og tjekke chiro.

Nå, vi arbejder temmelig integreret som et team. Og jeg leder bare efter midtpunktet på din arm der, så tager vi en omkreds og tager så bare disse målinger derfra. - Okay. - Så lad mig bare tage denne måling der.

Hurtig mental beregning. Okay, vi markerede dine arme, så nu skal jeg bare tage hudfoldene, hvad jeg gør er, at jeg tager tre forskellige målinger og stort set bare tager et gennemsnit. Så igen, under den strengeste protokol, ville jeg skrive ned hver eneste måling, men af ​​tidsmæssige årsager tager jeg bare denne og måler den.

Så hvad jeg laver her er bare at trække kødet af armen, lade tykkelsen være på, bare lade den sidde ned, tage den af, gøre det samme igen, gør det samme igen, det er godt. (Afslappende musik) Du kan sætte din t-shirt på igen for at blive varm - du kan alle trække vejret lettet op. (ler) - Så laver vi dine ben, så alt hvad du skal gøre er at sidde i stolen derovre.

Nu for 15 år siden har du ikke hårede ben, gør du? - Nej, det er rigtigt. For tre måneder siden havde jeg ikke så hårede ben, men det er en vinter ting - det er en vinter ting, ikke? Så alt hvad jeg laver her er bare virkelig at gå fra hoften til toppen af ​​knæet og bare gå til midtpunktet der. Og det giver os kun, hvis vi øger omkredsen, når nogen øger omkredsen og hudfoldene falder, er det tyder på, fordi de bygger mere muskler på låret-- - Ja. - Når hudfolden går op og benet bliver mindre, det betyder, at de tager mere fedt på og mister muskler, hvilket ikke er det, vi ønsker. - nej Så denne type målinger kan være meget nyttige for føreren, fordi de kun hjælper os med at forstå nogle af ændringerne med dem. - Ja, jeg kan forestille mig, at det faktisk er lidt af en markør for træningseffektivitet, ikke? - Det er det, ja.

Jeg mener, at mange chauffører er virkelig interesserede, hvis de ligesom os bruger dette virkelig er interesserede i at få disse data samlet regelmæssigt, så de let kan overvåge og se, hvor de er på forskellige stadier, så når jeg er chauffør, er jeg ' Jeg har arbejdet med i flere år, som kommer tilbage og siger: 'Åh, hvor var jeg i maj sidste år, Nige?' Åh, åh ja, så gik jeg virkelig (bip). 'Eller' Åh ja, jeg ville virkelig have - 'Og så bruger de det bare som en del af deres matrix med det - Så kunne du gøre det i et løb da? - Ja, absolut! Så løb kan være rigtig godt sted at indsamle nogle af disse data, men hvad der virkelig er vigtigt ved det er, at vi ikke rigtig, på en eller anden måde, subjektivt eller på en eller anden måde, ringer om det. Det er, at vi er okay, her er det.

Vi siger ikke, at dette er godt, dette er dårligt, en succes eller en fiasko, vi bruger det bare som et overvågningsværktøj. Men jeg finder, at det også kan være meget beskyttende at forhindre chauffører i at være virkelig for lette og for tynde - - Ja - Og ligesom på en Grand Tour har vi en tendens til at måle dette i starten, i midten, i slutningen. Igen handler det virkelig om at hjælpe os med at forstå energibalancen, så rytterne sørger for, at vi får nok kalorier igen.

Jeg har været i løb, hvor rytterne tabte sig for hurtigt, så vi kunne gribe ind for at hjælpe dem med at fodre mere og gøre det bedre i de sidste par uger. Så du ved, det handler om støtte, ikke dommen. - Ja.

tredobbelt bypass-cykling

Jeg har et indtryk af, at hudfoldene er steget, og muskelmassen er faldet. Men jeg vil være ret interesseret. Okay Nigel hvordan ser vi ud? - Hvad betyder det hele? Som jeg sagde, siger jeg ikke, om tingene er gode eller dårlige, det er bare det øjeblik, vi er inde.

Vi er interesserede i, hvad vi kan gøre, sammenlign dette med de data, du havde for næsten 15 år siden. og interessant er der ingen massiv vægtændring, du er kun et pund tungere, men hvad betyder det for din krop? Så på nogle måder er de inden for målefejlen, omkredsen, men det virkelig interessante er, at hudfoldene er steget ganske mærkbart. Tilbage i 2005 var de syv i alt 36 millimeter, og i dag er de 53,4 millimeter. - Okay. - Så hvad betyder det? - Forhåbentlig ikke at jeg er 80 procent tykkere end jeg var (ler) - Det er som sagt, jeg laver ikke en kropsfedtprocent.

Men hvad det betyder er, at fordi vægten er stort set den samme, er omkredsen stort set den samme, men hudfoldningerne er virkelig lidt højere, så det betyder virkelig, hvad du gjorde er, at du har mistet muskelmasse og noget fedtmasse Og hvis jeg ser på de niveauer, du kommer her, inden for et hold vil du sandsynligvis finde to eller tre kørere i december, der har lignende hudfoldninger som nu i december, og når de kommer ind i racingsæsonen, vil de være meget lig dine. Så hvis man ser på timingen nu, gør vi det om vinteren, og vi gjorde det før om sommeren, kan det være, at disse gik tilbage til 36 millimeter om sommeren. - Okay, så jeg er kun seks måneder væk fra topform. - Men for at være helt ærlig ved du, vi taler ikke om, hvor disse er lige nu, at dette er noget, der er dårligt for dit helbred eller for hvem den type kørsel, som du gør, vil også påvirke din kørsel negativt.

Så du er i en okay zone. - Okay, det er selvfølgelig sejt fra et personligt synspunkt, men det, der virkelig interesserer mig, er faktisk, at du ikke ville dømme en chauffør, når de gik ind med hensyn til: Okay, vi er nødt til at ordne dig nu, fordi din hud foldene er højere end alle dine holdkammerater. - Nej, domme som denne kan være ret farlige, og jeg prøver virkelig at forhindre chauffører i at sammenligne sig med andre chauffører.

Og jeg kan ikke rigtig godt lide at træffe den rigtige dom, før vi har et sæt datoer, og vi har været i stand til at se, hvordan atleterne har klaret sig. Hvis vi har en chauffør, der kommer ind i december og derefter har rigtig høje hudfoldninger, vil vi sige, at vi vil være helt ærlige over for ham og sige, se, du ved, for den tid af året, hvor er det normalt, hvordan du er i af sæsonen? så går de normalt, ja, faktisk er jeg et par pund, hvor jeg skal være og okay, lad os hjælpe dig med det, så når vi mødes igen i januar, er dette noget at arbejde hen imod. Igen er det en understøttende proces, i stedet for, du ved, du er virkelig overvægtig, gå ud og ryd dig op.

Nogle af disse metoder til at få nogen til at tabe sig lidt, kan jeg tænke på under nøje overvågning, være utrolig effektive, og når alt kommer til alt er vægt meget vigtig for en professionel cyklist. Men selv en chauffør bliver nødt til at være alene en stor del af året og tage sig af sig selv. Jeg kan også forestille mig, at det er ret nemt ikke kun at lave fejl, men også at lave fejl regelmæssigt.

Så er det en del af dit job at tage sig af din diæt ud fra dette perspektiv? - Ja - For eksempel spiseforstyrrelser? - Ja, så hvis vi ser på cykling, ikke kun cykling, ved du, jeg har haft erfaring med en masse sportsgrene, og spiseforstyrrelser er ret almindelige i de fleste sportsgrene. Min tilgang og tanker er faktisk relateret til spiseforstyrrelser. Så hvis du tænker over det, er det, vi beder atleter om at gøre, ikke helt normalt, så du ved, når folk laver noget som en hurtigere træning, ikke? At løbe tør for virkelig ret begrænset energi til en lang køretur er ikke helt normalt, så der er noget galt med det.

Men det betyder ikke, at det er patologisk, og hvad jeg mener med det er, hvis det ud fra et følelsesmæssigt eller fysiologisk synspunkt er negativt for atleten. Så hvis vi introducerer ændringer i diæt og træning for at hjælpe dem med at forbedre ydeevnen, er dette uordnede mønster ikke nødvendigvis usundt drevet af følelsesmæssige mål og gør disse disomønstre uden reel logik fra en præstation eller et fysisk synspunkt, hvis vi begynder at komme ind i fareområder, når folk kommer mere ind i spiseforstyrrelser. Og ved at yde mere støtte til atleterne, tror jeg, at vi kan forhindre, at spiseforstyrrelser bliver en spiseforstyrrelse. (Doorcracks) - Nå, jeg må sige en stor tak til Nigel, for det første for at gøre det let for mig, jeg er ret sikker på, at han løj om mine hudfoldninger, men vi behøver ikke at vide det alligevel, men også på grund af ham forbløffende indsigt og viden som altid.

Hvis du vil se Nigel lidt mere, og det er jeg sikker på, ville du tjekke en af ​​de opskriftsartikler, vi skød med ham, baseret på den plantebaserede cyklistbog. Hvis du vil se en, kan du klikke på skærmen nu, ellers skal du give denne artikel store tommelfinger.

Hvad er en god procentdel af kropsfedt for cyklister?

Det er let at antage, at det lykkesprofessionelle cyklisterer alle tynde små fyre, men hvis man ser på dataene, viser det sig, at de har engennemsnithøjde på 1,80 m og engennemsnitsvægtpå omkring 68 kg.12. sep 2019

cykling efter acl-operation

Hvor meget skal jeg cykle om dagen for at tabe mig?

Kropsfedttal, du kan sammenligne dig med, er 15–18procenttilgennemsnitmand, 8-10procenttil en veluddannet rytter og 4procentfor en elitecyklist. Detprocenterfor kvinder er generelt højere med kvinderskropsfedtindhold er aktiveretgennemsnit6–11procentmere end mænd.7. jan. Okt 2018

Hvis dit mål er at tabe sig, er cykling en fantastisk måde at gøre det på. Og en anden god nyhed er, at hvis cykling er dit eneste mål, at tabe sig, mens du opretholder præstationen, vil du gøre dig hurtigere. Ja, så for eksempel ville en 75-pund rytter, der cyklede op ad en lang bakke, faktisk komme til toppen et minut hurtigere, hvis han kun tabte 2 pund - ja, og for at tage dette eksempel til det ekstreme, at forskellene er enorme.

Så en 90 pund rytter sparer næsten fem og et halvt minut, hvis de formår at tabe 10 pund under nøjagtigt de samme forhold, er de bedste måder at tabe sig på? Nå, her er fem hurtige og nemme tip, der hjælper dig med at gøre dette. - For mange år siden fik vi alle at vide, at den bedste måde at tabe overskydende vægt er at bruge meget tid i det, der kaldes fedtforbrændingszonen. Teorien er, at ved en lavere intensitet ville du forbrænde en større procentdel af fedt i forhold til kulhydrater end ved denne højere intensitet - og det er fint, hvis du har hele dagen til at træne, men faktum er, at de fleste af os ikke har denne luksus .

Så hvis du forsøger at træne med en fuldtidsrutine, så er høj intensitet sagen - ja, du forbrænder meget flere kalorier i timen på en rigtig hård, intens tur end på en lang tur i sadlen. I slutningen af ​​dagen handler det om at tabe sig om at forbrænde flere kalorier, end du spiser. Derudover har du den ekstra fordel, at du generelt er lidt mindre sulten efter en intens kørsel end efter en lang, langsom kørsel, så du er langt mindre tilbøjelig til at spise for meget, når du går gennem en dør. - Her på GCN har vi nogle korte, intense sessioner, som du kan lave indendørs.

Hvis du inkluderer to eller tre af disse i din ugentlige træning, er du bestemt på rette vej. ♪ undertrykkende. Nu, efter at du har haft en god drink, vil du ikke føle dig lige så sulten længere.

Så her er et dejligt lille trick til dig. Når du kommer videre fra din tur, skal du tage et rigtig stort glas vand, måske en halvliter eller deromkring, før du spiser. Det vil berolige din mave, så du bliver ikke så sulten, mens du spiser, og derfor mindre tilbøjelig til at spise for meget.

Og du kan også gøre dette trick inden dagens hovedmåltider. Morgenmad, frokost og middag og endda før snack om morgenen og eftermiddagen. Dejlige dage, skål. ♪ ♪ - Tip nummer tre.

Spis lidt og ofte, når du kører i mere end 90 minutter. Det lyder måske lidt kontraintuitivt nu at spise mere, end du normalt gør, især når du prøver at tabe dig, men bare læg det op med os et øjeblik, så forklarer vi det. - Ja, se om Som du prøver for at tabe sig, er der en tendens til at begrænse det beløb, du spiser under træning.

Så hvis du spiser lidt og ofte under dine rejser, vil du sandsynligvis opdage, at du er meget mindre sulten, når du går gennem døren og derfor mindre tilbøjelig til at spise. Har du noget tilbage? - Nej, det hele er væk. - Aargh. ♪ ♪ - Højre, den næste har noget at gøre med punkt nummer et, og det er høj intensitet.

Så selvom du ikke nødvendigvis planlægger et fuldt intervallssegment, kan du gøre meget godt for dig selv ved at smide nogle højintensitetsintervaller lige i slutningen af ​​din tur - det er rigtigt. Undersøgelser har vist, at iltforbrug efter træning faktisk kan hjælpe med at forbrænde fedt. Den bedste måde at komme ind i denne tilstand er at gøre en højintensiv anstrengelse mod slutningen af ​​turen, og på den måde vil din krop stadig forbrænde masser af kalorier, selvom du sidder i sofaen.

Hvor godt er det - Ja, det er den bedste ting nogensinde. - Vores sidste tip er at sætte mål og skrive dem sammen sammen med en vægttabel. Sørg nu for at holde dine mål opnåelige, fordi der ikke er noget værre end at sætte mål, der ikke kan nås.

Og skriv dem derefter ned, og opbevar dem, hvor du mest sandsynligt vil se dem, som på køleskabsdøren, og på den måde vil du være meget mere tilbøjelige til at holde fast i din plan. - Ja, og som Matt sagde, skal du også holde øje med din vægt regelmæssigt. Mange mennesker derude, der foreslår ikke at veje dig selv dagligt, men jeg tror ikke, det er nødvendigvis en dårlig ting, så længe du gør det på samme tid hver dag.

michael kelly børn

Der vil naturligvis være dage, hvor dette tal stiger lidt, men hvis du holder en slags diagram over din vægt, skal du over tid om et par måneder se, at linjens generelle tendens er nede mod dit ultimative mål . ♪ ♪ - Og nu et tip om, hvad man ikke skal gøre. Nå, dette er noget, som mange af os måske har rådgivet eller endda set andre mennesker gøre gennem årene, men mest i Frankrig.

Det er dog alt vand. Så det er ikke kun potentielt farligt, men når du først er hydreret ordentligt, vil al vægten stige igen - gør det ikke. ♪ ♪ - Så der har du det.

For at tabe sig, skal du planlægge mange ture med høj intensitet, drikke vand strategisk, spise regelmæssigt på længere ture, læg et par intervaller i slutningen af ​​dine regelmæssige ture, sæt mål og skriv dem ned. Endelig skal du ikke klæde dig for meget i et forsøg på at tabe sig. Meget simpelt, virkelig - ja, meget simpelt.

Nå, vi nævnte allerede vores indendørs træningsartikler. Så hvis du klikker deroppe, vil du blive ført direkte til vores sted, hvor vi har nogle gode træningsprogrammer med høj intensitet. Eller bare dernede lavede Matt og jeg en artikel om cykelvægte, og det påvirker din klatreydelse.

Så der er nogle gode tegn dernede - og for at abonnere på GCN, hvad med at du klikker på den smukke udsigt? og glem ikke at 'like' vores artikler, eller især denne. Og andre også. - Især. - Ja.

Hvor vigtig er vægt i cykling?

I stedet skal du tage en langsom, men lang tur en gang om ugen, især i den tidlige sæson. Lange ture (op til seks timer)brændeen massefedog give dig et godt udholdenhedsgrundlag til senere på sæsonen. Husk, selv 30 minuttercyklingkan hjælpe digtabe sig, især hvis du går hårdt.25. maj 2021

Vi taler ofte om vigtigheden af ​​kraftvægt, når man går op ad en stigning, men hvor stor forskel gør det, når man mister en stor del af din kropsvægt? Jeg er Matt og jeg kom til Andorra i en rigtig verden, der klatrer, vi skal udføre nogle virkelige kræfter, der er i forskellige virkelige verdener, vent og se, hvad forskellen er, ja der er nogle rigtige GCN, der laver videnskab og testene vi gør Vi kører 5 km af denne opstigning to løber hver første løb vi har en 5 kg rygsæk på ryggen, vi kører derefter med den indstillede kraft, så jeg kører med cirka 275 watt og Dan kører ham to op fem watt så lægger vi os lidt for at hvile, komme os og køre så igen, men denne gang uden stensækkene, men med den samme kraft, så to til fem og 275 for at se, hvad forskellen er, vil vi begge bruger Power-Tap-P1-pedaler med Power-Tap-Dual GPS plus hovedenhed til at måle vores watt. min canyon Ultimatecomplete e med en hel flaske Power Metercetera kommer til 8,1 kg ogram, min taske vejer fem point en tre fem og jeg, inklusive alt mit udstyr, kommer ind på 75 punkt fire, det er en samlet total Meon løb en ud af syvogfirs point seks tre fem min cykel inklusive en fuld flaske kamera og effektmåler vejer otte point tre otte fem min bagage vejer fem point nul for mig med mine komplette hjelmsko vejer femoghalvfjerds point et kilogram gør i alt otteogfirs point fem til fem kilo, så kør nummer et, vi begge har cirka fem gram vægt i vores respektive rygsække først, fordi han kommer med det. Kører lidt mindre vagt end kød to til fem, husk bare bliv stille, det er ikke et løb, jeg prøver at huske godt klaret tre to en kalabar åh Dearokay så det er mit løb nu, hvis du vil tilføje mig venligst Nick, som om jeg skar det er første gang se på hvad det er lidt varmt min e forløbne tid 230 hvad 25: 56 så det er kørt nummer et færdigt, jeg er absolut gennemblødt i sved, som du er, hvad var din tid 25:56 Jeg endte med 230 watt, jeg forsøgte at holde det i to til fem, men en stjernes skråninger er ret strenge i øjeblikket så selv i 3628 især denne rygsæk åh og jeg kæmpede for at st ay på to til fem, så kadence var temmelig lav, da jeg deltog, min tid var 21 minutter og 41 sekunder, og min gennemsnitlige wattforbrug var 278. Nå, jeg tror, ​​før vi kommer til nogen konklusion, er der to ting, som vi allerede fraråder det vi har over 500 gram sved, så hold nummer et? hydreret børn også 278 Wattsversus 230 48 Hvad der er anderledes lyder ikke stort Jeg tror det stadig er over 20%, men en fire minutters forskel og en LaVonwas er reel, og jeg vi er omtrent det samme som din egen, vi sagde ikke det, at er utroligt hvor meget forskel det gør hashtag wats? ligegyldigt godt Matt og jeg er nu frisk hydreret til det punkt, hvor vi nu har samme vægt som i starten af ​​Runone, der er for indlysende uden de 5 kg ekstra, vi løb, jeg er virkelig nysgerrig, hvor stor forskel det vil gøre, men først jeg tror det tager to minutter, denne gang fangede du mig temmelig hurtigt, fortsæt om to minutter, det er rigtigt, vi er færdige 3 2 1 er væk åh, det tog mig så lang tid at klippe som sidste gang her, vi tænker på det, det er ikke et løb mapokay godt, vi har brugt de sidste to timer med en computer ja, og vi tror, ​​vi har set på resultaterne, men før vi kommer til de rå tal, vil vi opdage, at vi er ret bevidste om at bruge den vægt og kræfter også så der vil være nogle af jer, der kan gøre mere end 280 watt til denne type eurasiske, og andre af jer, der ikke kan, men gør denne type båndvurdering g kommer ikke med meget regelmæssig driverpræstation, ja og i forhold til de fem kilo er det faktisk ret muligt for mange mennesker at tabe sig, især når de er n du ser på mig, og jeg er faktisk seks kilo eller seks eller syv kg over myRaceway ja, jeg er næsten den samme størrelse som vekilogrammerne øverst, hvor jeg i mine dage ved civello-testen rejste nok af det, ja, til selv opnå resultaterne, så mit første løb 25 minutter og 56 sekunder, mit andet 24:40, det er en besparelse på 1 minut og 16 sekunder, som ikke lyder som en? fullload, men hvis du venter et minut ved siden af ​​vejen, temmelig lang på 16 sekunder til at hænge rundt, ja, forskellen i mine løb var 1 minut og 33 sekunder, mit første løb var 21 41 og mit andet var 2008, jeg red det også, hvad er forskellen? Men stadig en betydelig tidsbesparelse, ja, jeg sagde ikke, at jeg gjorde en ekstra watt på den anden sammenlignet med den første, så som du måske havde forventet, før vi selv starter denne artikel, taber noget vægt fra din krop, gør en betydelig forskel i stigende og det var kun fem? Kilometer med en hældning på ca. 7%, selvom ikke hele den magi, du nu har gjort på kun 20 minutters kørsel, hvis du tænker på 150 kilometer på en sporty måde, for eksempel 50 kilometer Kli mbingit er alt for gratis, det er en besparelse på ca. et kvarter, og det er også bare fra at tabe sig i minutter og lige bagfra for en artikel om, hvordan du forbedrer din FTP, hvad med, hvis du bare klikker herop, jeg har en anden relevant artikel dernede, hvordan man taber sig ved at cykle og klatre og abonnere på GCN, klik på kloden, under hvilken du peger på den, fordi den aldrig ligger ned, hvor jeg peger, glem ikke at dele og synes også om denne artikel

Popper cyklister sig selv?

I dag vil elite atleter bareskub deres bukserog fortsæt videre. Husk, hvad der sker, hvornårcyklisterer tvunget tilskub deres bukser. Professionelle konkurrerer til det punkt, at deres krop er ud over stresset - det føles som om det er døende.21. juli 2015 g.

Er cykling bedre end løb?

Antallet af kalorier, du forbrænder i begge øvelser, afhænger af intensiteten og hvor lang tid du gør det. Generelt,kørerforbrænder flere kalorierend cyklingfordi det bruger flere muskler. Imidlertid,cyklinger blidere på kroppen, og du kan muligvis gøre det længereellerhurtigereenddu kanløb.21. jan. Feb 2020

Hvorfor er cyklister så tynde?

Samtidig udholdenhedcyklisterforbrænder meget fedt. Alt der er tilbage er muskler.de ermager, men atletisk. Overkroppen er typisk mindre udviklet end underkroppen,også.

Hvilken kropstype er bedst til cykling?

Jo stærkere du er, jo mere kan du kontrollerecykel. 'De fleste topsprintere har en mesomorfkropsform, med enestående cardio oggodtøverstlegemestyrke til at supplere deres benkraft. Med andre ord er de muskuløse, kraftigt bygget og har generelt et højt stofskifte og responsive muskelceller.

Er 30 minutters cykling om dagen nok?

Cyklingøger din udholdenhed til og fracykel

Træner påcykelfor mindst30 minuttertildagvil opbygge din kardiovaskulære og muskulære udholdenhed. Ved at gøre en konstant indsats vil du bemærke en forbedring af din aerobe kapacitet, så du kancykellængere eller på mere intense forlystelser.

Vil cykling en time om dagen hjælpe mig med at tabe mig?

Cyklingentime om dagentilvægttaber en glimrende måde at booste påvægttab. Et individ på 180 pundcyklingtil entimeved en moderat intensitet forbrænder ca. 650 kalorier. Hvis du kører seks dage om ugen i et år, skal duviljeforbrænde omkring 202.800 kalorier, hvilket svarer til cirka 58 pund kropfed!25. jul. Feb 2020

sange om cykler

Hvor meget hurtigere bliver jeg, hvis jeg taber cykling?

For den gennemsnitlige styrke rytter på 2016 Transcontinental (TCR) rute, faldende det samlede antalvægtmed 5 kgvillefå den gennemsnitlige hastighed til at stige med kun 0,41 km / t og den samledecyklingtidvillereduceres med 3 timer og 23 minutter (så skylningstidenkunnevære ca. 6,5 timer tidligere).

Hvor meget vægt skal jeg lægge på min cykel?

Masterracere i alderen 35 år og derover kan tilføje ca. 5 kg til hver kategori som en grov guide, dog bemærk at mange af de bedste mestercyklister har kropsvægte svarende til elitecyklister. Vægte til juniorkørere er ikke behandlet på dette bord. Brug for hjælp til at optimere din vægt? Se vores coachprofiler for en coach i dit område.

Hvad er den ideelle vægt for en cyklist?

'Når vi taler om vægt, taler vi om enten muskler eller kropsfedt,' siger Paul Butler fra PB Cycle Coaching, en træner, der begyndte at træne og cykle, fordi han var overvægtig. 'Den ideelle mængde er nok til at udføre rytterens rolle - klatring, sprint - og ikke mere.

Hvordan beregnes din ideelle løbsvægt og watt?

Hvis cyklist 1 vejer 100 kg, og cyklist 2 vejer 70 kg, vil cyklist 1 ikke klare sig godt på bakkerne. Da effekt / vægt-forhold er en forholdsvis enkel formeleffekt (watt) divideret med masse (kg) (udtrykt som watt pr. Kilo eller W / kg), er det meget simpelt at regne ud, at der er tre måder at øge din effekt på -vægtforhold.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Kortlæg min brug af dataforbrug - levedygtige løsninger

Hvor meget data bruger Map My Run pr. Time? omkring 2,19 MB

Grusveje over Amerika - svar på problemerne

Kan du køre over USA på grusveje? Ja, der er en grusvejsrute fra øst til vest over USA, og den er næsten dobbelt så lang som Great Divide Mountain Bike Route. Vær ikke overrasket, hvis du ikke har hørt om det.

Indgroet hår i muldvarp - en løsning på

Kan der dannes en bums under en muldvarp? Bumser kan dannes på enhver overflade af huden, der har hårsækkene, inklusive muldvarpe. Disse bumser kan vokse dybt inde i muldvarpen som en knude eller tættere på overfladen som hudorme, whiteheads, pustler eller papules. Hvis en bums er inde i en muldvarp, kan du føle, at den er hævet og øm at røre ved. 14 сент. 2020 г.

Stigning i træning - hvordan man tackler

Er det godt at løbe op ad en bakke? Bortset fra muskelopbygning, styrke og hastighed hjælper løb op ad bakke også med at regulere det kardiovaskulære system, arbejder muskler, der er vanskelige at træne, forlænger kalve, fremmer løbestilling - dybest set alle de vigtige ting, løbere har brug for at komme videre, hvorfor vi besluttede at dybt ned i det hele og give dig en

Token hjul - finde løsninger

Er symbolhjul noget godt? Token har produceret nogle fremragende sæt i årenes løb, og Prime Ventous Carbon Disc Road hjulsættet er ingen undtagelse. Bygningskvalitet er fremragende, de ser godt ud, fungerer rigtig godt og er også ret gode.