Vigtigste > Cykling > Måltider til cyklister - omfattende håndbog

Måltider til cyklister - omfattende håndbog

Hvad er den bedste mad at spise, når man cykler?

Sigt efter en blanding af alt.
  • Kulhydrat til brændstof, men kompleks og langsom energi frigivelse. Sød kartoffel, grød, ris.
  • Protein til reparation af brændstof og muskler. Magert kød som kylling, kalkun, vildt.
  • Fedt til brændstof, varme osv. Møtrik og frø, fedtet fisk.
3. aug 2017

love om cykelhjelme



Først på vores liste er grød eller havregryn. Dette er en god favorit, især blandt proteiner, med god grund, og det er fordi havre har et meget lavt glykæmisk indeks, og hvad det grundlæggende betyder, er at de giver en langsom, stabil frigivelse af energi, der er dejligt at starte med Day er, når du vil ikke have sukkerspidser så perfekte til den lange køretur eller andre anstrengende aktiviteter, og de behøver heller ikke være kedelige, jeg kunne krydre nogle rosiner og frugt med lidt brunt sukker og vores egen Simon Richardson er op til os Den perfekte opskrift, der er givet i cirka et år Fisk er en absolut superfood for os cyklister, indeholder ikke kun protein af høj kvalitet til at genopbygge vores muskler eller til træning, men indeholder også essentielle fedtsyrer og bliver ikke afskrækket af navnet , dette er gode fedtstoffer, som din krop har brug for, og derudover får du et stort hit med vitamin B og selen, hvis du får jema. I morgenmadsrestauranten til et team af pro-cyklister finder jeg en opdagelse i en levetid, som sammen med deres havregryn, hvilket sandsynligvis er at indtages derfra eller en anden form for æg, er en god proteinkilde at starte din dag med, og du kan endda tilføje nogle ekstra sunde ingredienser som tomater og endnu bedre Tinkoff-saxoner. Hannah Graham viste os, hvordan man laver den perfekte omelet, og du kan tjekke denne artikel ved at klikke på beskrivelsen nedenfor. Det faktum, at cykling går hånd i hånd med Inkoffee, er måske ikke tilfældigt, når alt kommer til alt koffein, en af ​​de få dokumenterede modforanstaltninger, og det er rigeligt med overflod af kaffe, bare vær lidt forsigtig, selvom nogle af de gode drinks, du kan købe på moderne caféer i dag, indeholder flere kalorier til et helt måltid, så hold dig til mindre, stærkere kaffe, hvis du ikke vil have hårdere og bedre Performance Nitric Oxide er blevet et buzzword i sportsverdenen, så snart det ser ud til, at præstationsfremmende undersøgelser har vist, at det kan øge din udholdenhed og forbedre din blodgennemstrømning, hvor det er muligt, få det godt, når du er i USA. Du kan finde det inbeat, når du slikke dit UK.

Du kan finde det i Beattroopstrouble. Du er nødt til at spise masser af det, hvis du vil have en præstationsfordel, så køb det enten før to eller bare lav noget selv, ligesom vi gjorde i denne artikel her, ikke forskellig i kvalitet til fisk er nødder og se De er også en god kilde af protein og essentielle fedtstoffer. Gode ​​eksempler inkluderer mandler valnødder græskarfrø og pistacienødder, men prøv at bruge en underkogt rå version af produktet.

Selv mandelsmør eller jordnøddesmør kan være nyttigt, hvis du får for mange organiske tilsætningsstoffer, men brug dem sparsomt, når du bruger dem som snacks, da de indeholder meget kalorier. Trending især i USA lige nu, dette kokosvand er højt i kalium, meget lavt i kalorier og mere effektivt end almindeligt gammelt vand, som nu måske ikke er for alles smag, men vi ved, at der er masser af World Tour-hold derude der har store lagre af det på deres hold smører malm og spises på det rigtige tidspunkt efter løb Ris er en fantastisk måde at fremme regenerering på. Nogle hold gemmer det og bruger det under et løb kombineret med fisk eller en eller anden type æg, det er det perfekte måltid efter træning hver. Din greener er noget, mange af os vil huske, at vores forældre fortalte os som børn, at de desværre havde ret Grøntsager indeholder så mange vitaminer og næringsstoffer, som vi har brug for, og de er også en god kilde til kulhydrater i modsætning til sukkerholdige frugter gør det også meget vanskeligt at spise for mange grøntsager, men i sidste ende bestemt ikke en un. Vores yndlings underbite mad, flapjack, er let at spise bare glide i lommen under kørsel og smage godt til at starte og give nøjagtigt det brændstof, du har brug for til din tur, og der er masser af masser af brændstofopskrifter derude, men hvorfor ikke starte med en af ​​dine helt egne lakserigdom?

Hvad spiser cyklister på lange ture?



Anbefalede kalorikilder: Start med faste fødevarer, herunder sandwich, hjemmelavede risstænger og sportsnæringsstænger (vi anbefaler ProBar Bite). Gem tyggevæggene og gelerne til den sidste tredjedel afride. Efterride: Sæt dig ned til et stort måltid inden for 60 minutter efter afslutningen afride.

Tankeopfyldning er en af ​​de nemmeste ting, du kan gøre, men det har en enorm indvirkning på din præstation. Og jo længere din rejse er, desto vigtigere bliver tankning. Mile ride, eller den store, enorme sport, du har forberedt i lang tid, eller bare et par lange sommerdrev.

Vi viser dig, hvad du skal spise, og hvornår du skal spise det. Men inden vi gør det, skal du sørge for at abonnere på GCN, hvis du ikke allerede har gjort det, og klik også på klokkeikonerne for underretninger og understøtt kanalen. (Dramatisk musik) - Den første ting, du bør vide om at fylde en lang tur, er at din tankning ikke starter, når du får den på din cykel, du skal tænke på din kost før turen, og det starter med din Eve måltid natten før.



Du vil spise et solidt måltid med højt kulhydratindhold - måske noget med pasta, ris eller endda quinoa. Men lav ikke den klassiske fejl at overspise. Mens det er en god ting at fylde kulhydrater, vil du gerne genopfylde de serverede kulhydrater, men at spise dobbelt så meget, som du normalt spiser, vil bare lade dig føle dig oppustet og træg næste dag.

cykling i colombia

Prøv at spise lidt mere kulhydrater, end du normalt ville; du vil virkelig have en solid, fedtfattig, lav GI-morgenmad. Så noget som grød, en Bircher-müsli eller havre natten over ville være ideel, da de er kulhydrater med lavt GI, hvilket betyder, at energien frigives langsomt. Så du vil mærke fordelene længere.

Og du vil undgå fede fødevarer, da de forsinker optagelsen af ​​meget nødvendige kulhydrater i dit system. Friturering er muligvis ikke den bedste mulighed inden en stor tur. (langsom techno beat) - Enkle ting først.



Hvis du skal på en lang køretur, skal du medbringe to flasker. Nu er 750 ml flasker virkelig nyttige, når du kan passe dem ind i din ramme. Dette er faktisk en 500, men 750 passer ikke til hver ramme, især y hvis du har en mindre cykel.

Men i sidste ende vil den drikkestrategi, du vælger, afhænge af de forhold, du kører i - Når det er rigtig varmt, skal du fokusere på at have elektrolytter i dine drikkevarer til at erstatte de essentielle mineraler, du mister ved at svede, og hvis det er muligt, planlæg mindst en punkt på din rejse, hvor du kan genopfylde dine flasker. Et andet pro tip er at tage en elektrolyt-tablet og en pose drikkeblanding i lommen eller sadeltasken, når du har genopfyldt dine flasker om sommeren. Jeg kan virkelig godt lide vand og elektrolytter i mine flasker for at sikre, at jeg genopfylder de mineraler, der er tabt i sved. Men om vinteren kan jeg godt lide at fylde flaskerne med kulhydratblanding og bruge en slags specielt produkt, en pose kulhydratblanding, du kan faktisk få den maksimale mængde kulhydrater, som din krop kan absorbere på en time.

Årsagen til dette er, at de har den rigtige blanding af sukker, der giver dig mulighed for at få den maksimale mængde kulhydrater i timen, hvilket kan være massivt for at hjælpe dig med at tanke op. (Technomusik) - Tag ægte mad med dig, når du kan på lange cykelture. Så det kan være flapjacks, riskager, bananer eller måske endda små sandwich. Hvis du får din brændstofstrategi rigtig, og du føler dig træt, sulten og måske blæser, så er en af ​​de bedste ting at spise en energi gel.

Fordi energigeler kun indeholder det, du har brug for: brændstof, sukker. Og det er virkelig let for kroppen at absorbere. Med dette i tankerne er det altid godt at tage et par energigeler med på lange rejser.

Men du vil ikke spise energigeler hele tiden. De har mange af dem, og de kan! begynder at være temmelig syg. Men med hensyn til at forsøge at kompensere for den frygtede bonk, skal du tale med en erfaren cyklist, der vil fortælle dig, at der ikke er noget lignende. (Technomusik) - Det er lidt af en kliché, men når du starter med det? Hvis du er sulten på en lang køretur, er det virkelig for sent.

Det er ikke verdens ende på korte ture, men hvis du løber tør for brændstof, er du sandsynligvis ikke for langt hjemmefra. Men tag det fra mig, du vil virkelig, virkelig, virkelig, virkelig ikke være midtvejs i at løbe tør for brændstof på en episk tur. Det er ikke sjovt.

En god retningslinje, hvis du er på en lang, intens tur, er at spise kulhydrater hvert 20. minut eller noget. Det kunne være en halv energibar, en gel eller en riskage eller noget lignende. Og hvad jeg plejer at gøre, er ret nørdet, jeg gør og planlægger, hvor meget mad jeg har brug for, og pak derefter mine tasker i overensstemmelse hermed.

Men tilføj altid en ekstra bar eller et par ekstra geler, hvis jeg har brug for det. For eksempel, hvis turen er lidt mere intens end din planlægning, eller hvis du begynder at føle, at du har det dårligt, er dette din forsikringspolice, det er dine reserver, dine nødrationer. Håber du fandt dette kig på mad nyttige på lange rejser.

Og hvis ja? , så giv artiklen store tommelfinger op. Nu har du ingen undskyldning, hvis du accepterer dit næste seks-timers epos. Og hvis du vil være hydreret i stil, hvorfor skulle du så gøre det? Gå ikke til GCN-butikken og få GCN Camelback vandflasker.

Og hvis du gerne vil se en anden vejledningsartikel, skal du klikke her.

Hvad en cyklist spiser på en dag?

”Morgenmaden starter med en blanding af kulhydratmuligheder, herunder grød, pasta, ris, quinoa, forskellige brød plus grøntsags- og frugtsaft,” siger dr. Morton. ”Derudover sikrer vi et højt proteinindtag ved morgenmaden gennem fødevarer som æg, græsk yoghurt og røget laks.

forskellige kropstyper

Hvad skal en cyklist have til frokost?

Tre opsvingmåltider
  • Bagt kartoffel med tun og salat.
  • Kyllingebryst, ris og grøntsager.
  • Smoothie med jordnøddesmør, yoghurt, banan, chiafrø og friske bær.

(dramatisk intromusik) - Jeg er på scene 15 i Giro d'Italia, og jeg viser dig, hvad der foregår i en verdensmusik. (dramatisk optimistisk musik) Vi har to bidoner, to flasker, vand bidon, en vand bidon, vi har normalt vand, energidrik, kulhydratdrink, tre geler. Så vi har en gel, en cola-flavored gel, en masse geler her, en anden gel her, energigel, disse SIS-geler.

På barerne, bananbarerne, en anden bar, har vi en Energy Coco-Crisp-Bar. Har en Coca-Cola til chaufførerne, en lille koks, det er en dejlig lille koks, lille Coca-Cola. Vi har nogle riskager, solide riskager, riskager, riskager fulde af datoer, (jazzmusik) - det hæver mine forventninger.

Vi gik ned i fodringszonen og fandt vej til UAE Team Emirates, hvor vi har Massi og Team Doctor Jarrad, som vil tale med os om, hvad der er i en musette? Nå, vil du tale med os om det, ven? - Ja bestemt, jeg mener, intet for spændende, men målet er naturligvis at give fyrene lidt energi, og de vil blive genopfyldt til næste del af scenen. Så du får to bidoner eller flasker hver, og begge har den normale race-blanding, som for det meste er en kulhydratblanding. Så får de nogle geler, NAMED er vores sponsor, så de får to forskellige geler og to forskellige energibarer, det er en masse kalorier for dem, og de vil slags lægge dem i lommen og have en snack, og de har også valget af nogle hjemmelavede riskager, der udbydes af vognmænd hver dag, der er også et par af dem, tre af dem, og det er stort set det, så du har et buffetvalg, og du kan vælge, hvad du vil have. - Ændres det, du lægger i musetten, anderledes? For eksempel en bjergetappe eller en flad etape eller endda en lang og kort etape? - Ja, nej, så vi lavede forskellige ting afhængigt af scenen, ved du? Hvis det er en lettere, flad fase, kan nogle af fyrene måske sige åh, du vil bare have et vand i stedet for to blandinger, og at du ikke spiser så mange geler.

De kan have mere, en slags riskage end gelerne. Dette er en fase, hvor nogle hårde tider ender med at de fleste fyre får noget hurtig energi i form af en gel, en gel eller to til senere på scenen - og mange af de andre hold sætter Hariboor en cola i , Det ser jeg ikke, er der en grund til det? - Jeg mener, ideen er, at der virkelig er hurtig frigivelse af kulhydrater eller hurtig frigivelse af energi, men jeg mener, der er virkelig ikke en enorm forskel i, hvor hurtigt ris kommer i blodet omdannes til glukose end Haribos, Haribo kunne være lidt hurtigere men jeg tror ikke, dette vil være verdens ende. Forskellen mellem at vinde eller tabe et løb, så nej, vi bruger ikke Hariboor slik meget nu. - Fodringszonen er også et godt sted for nogle fans, fordi du ikke kun har et godt overblik over chaufførerne, og du kan hænge ud med alle soigneurs, men du kan måske en flaske eller to ay nede i fodringszonen og Jeg har disse fyre bemærket, fyrene på EF, der oprettede en dejlig lille restaurant her for deres sponsorer.

santa cruz tallboy anmeldelse

Så det er en del af deres gæstfrihedsprogram. De har champagne, øl, de har Moretti, jeg mener, jeg tror, ​​det er ikke for chaufførerne, drenge. - Nej, selvom når jeg er i Rom. - Fyre, kan jeg få en øl? - Absolut. - EF. (Drikkevarer klinker) - Skål, Skål.

Har du en bestemt måde at holde din musette på, fordi jeg ved, at mange mennesker er forskellige - Nå, den bedste måde, ligesom lejligheden i dag, du giver den på den måde, så kan han chauffør fange dem her, og han har dem på hånd, og det er sikkert. Det er det bedste for mig i dag, håber jeg. Sådan gør du det, så hvis du vil holde en musette derude, så gør du det fra dem Professionelle. (Interviewer griner) - Det er slutningen på denne artikel. Hvis du kunne lide det, så giv det store tommelfingre, og klik for at få mere giroindhold derovre og glem ikke at få fat i disse t-shirts i beskrivelsen for at komme ned.

Er bananer gode til cykling?

Bananerer nummer etcyklingmad. De er perfekt afbalancerede til at erstatte de elektrolytter, der er gået tabt gennem sved, især kalium såvel som at give 25g-30g kulhydrat til at levere energi til vorescyklingmuskler.

Er kartofler gode for cyklister?

Kartoflerer en populær kilde til kulhydrat - såvel som at give brændstof til energiovnen til encyklisterstofskifte, de er også fyldte med vitaminer og mineraler samt fibre, der holder tarmensund og rask.21. mar 2018

Hvad skal jeg spise på en 100 mil cykeltur?

Du har brug for kulhydrater og protein for at genoplive dit glykogen og reparere beskadigede fibre i dine muskler. Gode ​​muligheder inkluderer mælkebaserede drikkevarer, genopretningsdrikke, ostesandwich, yoghurt, proteinstænger, flapjacks og bananer.19. jul Dec 2019

cykel sports-bh

Hvad skal jeg spise på en 200 mil cykeltur?

En ideel morgenmad, før du kommer påcykeler noget som grød lavet med mælk. Dette giver dig kulhydrater med langsom frigivelse, der giver dig en vedvarende forsyning med brændstof under din storeridesammen med noget protein. Bagels og æg er en anden god mulighed.28. maj 2017

Hvorfor spiser cyklister bananer?

Ernæringen

Kulhydraterne giver dig en mid-ride skud. Men deres lavt kalorieindhold betyder, at din jerseylomme muligvis ikke passer så mange, som du har brug for: ”For størrecyklister, kunne en lang tur blive til enbananspisekonkurrence, ”siger Seebohar. Det tilføjer kalorier (det er en god ting: ekstra næring!) Og kontrollerer blodsukkeret.
27. apr 2018

Kan cyklister spise hvad de vil?

Du kan spise, hvad du kan lide- mendet erikke en god idé, hvisduer vagt alvorligt med dit helbred, endsige din kondition. Ja,duJeg bærer mindre fedt end hvisdusad på en sofa, menduJeg får bedre tider såvel som færre luftvejsinfektioner og andre almindelige sundhedsproblemer, hvisdu spisergodt.

Hvad skal jeg spise i en måltidsplan for en cyklist?

Du skal spise en række forskellige kød / fisk, komplekse kulhydrater, frugt og grøntsager hver dag og drikke rigeligt med vand. Denne plan er baseret på vedvarende langsomt frigivede kulhydrater med lavt glykæmiindhold for at hjælpe med at give energi til træningssessioner.

Hvilke fødevarer er gode at spise på en cykel?

Bananer er gode til lange forlystelser og spiser før en tur, som andre end de meget brune dem reducerer de energi støt over tid. Spis ikke bare bananer på din cykel, fiberen i bananer kaldet pektin hjælper med at moderere dit blodsukker og kan reducere din appetit, hvilket gør dem til en god snack mellem måltiderne.

Hvorfor spiser cyklister morgenmad om morgenen?

Når morgenen kommer, kan det have været 12 timer siden dit sidste måltid, og natten over bruger din krop brændstof til at reparere dine muskler og levere glukose til din hjerne. Når det kommer til vægttab, spiser folk, der spiser morgenmad, derefter færre kalorier i løbet af dagen og er mere tilbøjelige til at have en sund vægt.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Solide gummicykeldæk - hvordan løser vi det?

Gør de solide gummicykeldæk? TANNUS SOLID DÆK Letvægtspatenterede flercellede skumdæk er 100% punkteringssikre.

Vintage motobecane-cykler til salg - Sådan repareres

Er Motobecane-cykler gode? Det er ikke eksplosivt under hård pedalering, og hvis den fornemmelse af stivhed og øjeblikkelig kraftoverførsel er vigtig for dig, kan en aluminiumscykel måske være bedre. Men for at komme ud og nyde vejene ser Motobecane ikke kun den del ud, det er også en af ​​de glatteste cykler for pengene.

Sådan parkeres en cykel - holdbare løsninger

Hvordan låser du din cykel på en parkeringsplads? Når du parkerer udenfor, skal du kigge efter: sikre, forankrede udendørs cykelstativ. Cykelstativ, hvor der er to kontaktpunkter med rammen, giver sikkerhed og stabilitet (dvs. post-og-ring pullerter, omvendt-U, løkker, forskudt hjulbrønd, vægbeslag, klædebøjler) god belysning. områder med høj eller medium trafik.

Van rysel-cykler - anførte spørgsmål og svar

Hvilken gruscykel? Vi testede disse gruscyklerMærkeModelPrisMeridaSilex + 6000Testbogstav2949 EuroTiticiA-GR 012990 EuroRoseBackroad GRX RX8102999 Euro * StorckGrix ProTestbogstav 2.999 Euro

Carlton cykler - almindelige svar

Hvornår købte Raleigh Carlton? 1960