Vigtigste > Cykling > Mit Cycling Team - varige løsninger

Mit Cycling Team - varige løsninger

Har MIT et cykelteam?

DetMIT cykelkluber en organisation dedikeret til at tilskynde til glæde af alle typercyklingiMEDfællesskab. Ud overforeningbegivenhederMIT cyklinger hjemmet for de fireracing holddækker de fire kollegiercykelløbdiscipliner, Track, Road, Cyclocross og Mountain.

Gå ud

Hvor kan jeg køre på cykel i Boston?

Boston RoadRides & ruter
  • UA ugentlig butikstur.
  • Urban Adventours.
  • Kenmore Square.
  • Jamaica Dam.
  • Arnold Arboretum.
  • Franklin Park.
  • Castle Island.
  • Carson Beach.

Som mange BU-studerende stoler jeg på den grønne linje for at komme til klassen fra min Allston-lejlighed, som let kan tage op til 40 minutter, mens mange af mine venner bare cykler til klassen. Hvor længe har du brug for at cykle til campus? Jeg tror, ​​det tager mig cirka 10 minutter. Har du brug for ti minutter? Jeg er ret positiv.

Så når jeg står der og venter i den varme sol og kun sveder med min rygsæk. Jeg griner af dig. Du griner om mig. Hvorfor begynder du ikke at cykle? Indtil videre har min holdning til cykling været en sund skepsis.

Cykling skræmmer mig fuldstændigt. Du kører på en gade i de store metalbeklædte køretøjer, og du er der med tre tandstikkere fastgjort til to hjul. Og det er ikke kun mig.

Sikkerhedsmæssige bekymringer afskrækker mange BU-studerende fra at cykle på Comm Ave. Cykling på Commonwealth Avenue er skræmmende. Der er så mange biler, og folk prøver at krydse.

Ingen lægger nogensinde vægt på det. Biler ser ikke rigtig på cyklister. Cykler flyver bare under radaren, og de er lige så farlige.

Og så skal du kigge efter T i begge retninger. Jeg kan bare ikke forestille mig, at jeg faktisk kører det. Det er et problem, der skal løses.

Boston bliver i stigende grad en cykelby, hvor 82% af pendlerne cykler mellem 2008 og 2011. Men for dem af os, der er på Comm. Ave.

Er cykling virkelig sikker? For at besvare dette spørgsmål startede jeg her på BU-bæredygtighedsmessen, hvor jeg fandt Galen Mook, en BU-alumn og i øjeblikket kommunikationsdirektør for Landrys cykler. Jeg hjørnede ham, mens han prøvede at ordne en persons cykel og rejste mine bekymringer. Der er en T, og der er biler og andre chauffører, og der er busser, så du har lyst til at komme.

Ave. er det endda et sikkert sted for en ny chauffør? Nå, helt, jeg mener noget så komplekst og sammenfiltret og overfyldt som Comm Ave. Du skal tro alle andre, der er der.

Det er chokerende. Så - det er skræmmende! Men du ved, folk går ikke ned hver dag, og der er tusinder og tusinder af cyklister, der gør det. Så der er ingen garanti for, at hvis jeg kommer ud derfra, vil jeg gå under.

Nej, Galen, du er så overbevisende, men ved du hvad der er endnu mere overbevisende? Statistikker. Dette er professor Suchi Gopal. Ved hjælp af data leveret af BUPD udførte deres statistiske kortlægning et projekt, der beskæftiger sig med opdeling af cykelulykker på Comm Ave.

Fra cyklistens synspunkt er dette ret farligt, da der sker meget på BU. Dette er den travleste del af hele Boston by. Så det er som en perfekt storm af tog og biler og gå og løbe.

Så det er et perfekt område. Det er et hotspot for cykelulykker. Jeg vidste det! Jeg vidste, det var farligt.

Se bare på statistikken. Mellem 2010 og 2015 kom Komm. Ave. har set over 120 cykelulykker med langt de fleste ved krydset mellem St Paul, Buick St og Comm.

Ave. Side af BU-broen. Der er også en tid på året, hvor flere ulykker sker.

Dette er september måned, hvor nye studerende flytter ind. Okay, dette er det bedste tidspunkt at have ulykker, og folk, der er nye på cykler, er også mere tilbøjelige til at komme i ulykker. Og jeg er ved at gå på en cykel og køre derfra.

Alt det bedste. Dette er BU-broen i myldretiden. Miranda Kubasti er medlem af BU Bikes, studentercykelklubben.

Det er bare fuldstændig lovløshed. Dette er bare de mennesker, der gør, hvad de vil. Ja, mest af alt tror jeg, at det værste er, at bilerne, så mange biler, skal krydse cykelstien for at komme til BU-broen.

Så hvis du er en cyklist, bliver du nødt til at køre alle disse biler, der kommer på cykelstien og i nogle tilfælde ved et fuldt stop på cykelstien. Ulykker sker på Commonwealth Avenue, selvom du er på cykelstien. Statistiske resultater, som vi ikke forventer, er de ulykker, der sker, fordi cyklisten mener, at han er sikker på cykelstien.

falder i søvn i brusebadet

Professor Gopals klasse fandt ud af, at omkring 85% af cykelulykker sker tæt på cykelstien. Dette ser ud til at være et problem. Cykelstien er ikke beregnet til at være en destination til at bremse cyklister.

Oppe på St. Paul St. Jeg spørger Miranda, hvilken slags ulykker der er mest almindelige på Comm.

Ave. To af de farligste ting, der kan ske ved et kryds som denne, har de rigtige kroge og døre. Så en højre krog er, når du kører ned ad cykelstien lige her, og en bil trækker op ved siden af ​​dig, og du vil dreje til højre og krydse cykelstien, for at sige det.

Det kan være virkelig skræmmende. Den anden virkelig skræmmende ting er, hvad vi kaldte 'døre', hvor nogen bare gik ind og parkerede lige ved siden af ​​cykelbanen og ikke ledte efter cyklister, bare førerdøren lige ind i cykelbanen. Det er chokerende.

Hvordan ville du navigere på noget som dette på en cykel? Jeg tror, ​​at de to vigtigste ting er at være synlige og forudsigelige. Cykler skal overholde alle trafikregler. Hvad et minut skal cykler overholde trafikreglerne? Fortalte nogen dig det? Når du springer på en cykel, er det ikke gratis.

Der er regler, som du skal overholde, og der er love, som du skal overholde. Dette er officer Michael Vanaria fra BUPD. Vi forventer, at en cykel stopper ved et rødt lys.

Hvis du går gennem et rødt lys, kan du få en billet. Du må ikke bære to ørepropper, mens du læser din cykel. Mange mennesker ved ikke, at de gjorde noget forkert.

Hvis vi kommer til dem og fortæller dem, at du har brug for at vide det og det, stop ved trafiklysene, følg trafikreglerne, ulykkerne vil være mindre. I en 2013 Boston City Cyclist Safety Report blev cyklistens adfærd bebrejdet for over 50% af de rapporterede ulykker. Men hvad hvis det ikke er den nemmeste måde at undgå en ulykke at følge vejtrafikreglerne? Jeg talte med professor Nathan Phillips, der har pendlet til BU på sin cykel i 12 år.

Har der nogensinde været et tilfælde, hvor jeg tror, ​​at den sikrere fremgangsmåde ikke er den lovlige? Ja. For eksempel ved et trafiklys med cyklister på en hård skulder eller på en cykelsti synes jeg det undertiden er sikrere for cyklister at køre forsigtigt foran motorkøretøjet og gå af der før den højre kroge. Så hvad der synes at være hensynsløs opførsel er ofte meget smart opførsel og listig adfærd, fordi den infrastruktur, vi har til cykling, ikke er, hvor den skal være.

Men det skulle naturligvis ændre sig. BU og Boston City arbejder på en plan, der helt vil genopfinde den måde, cyklister bruger Comm Ave på. Jeg talte med MichelleConsalvo på Boston University Government Affairs.

Redesignet af Comm Ave. har pågået i flere år, og det kommer faktisk til at blive gennemført. Du vil se reel forandring langs Commonwealth Avenue i de næste mange år.

Hvordan kom vi til dette punkt, hvor vi indså, at det ikke er sikkert for cyklister at gøre noget? Cykling er fanget, og så mange mennesker ser værdien af ​​bæredygtig transport. Så vi lyttede nøje til cykelmiljøet og lyttede til alles bekymringer. Folk i kirken sagde, ”Hej, hvis det rekonstrueres, er dette en fantastisk mulighed for at sige,“ Hvordan kunne det se ud? Cykelinfrastruktur.

Den virkelig spændende ting er, at hele strækningen fra BU Bridge mod vest til Packards Corner og Allston i øjeblikket er ved at blive redesignet. Vi har gode planer og vil være en af ​​de første ruter i byen Boston, der har denne form for komplet gadedesign. Der vil være separate cykelstier, der vil være beskyttede krydsninger, der vil være forhøjede tværstier.

Der vil også være cykelkasser ved krydselys, så cyklisterne kan holde sig foran den trafik nye modelgade til byen. Så der er faktisk en plan om at lave komm. Avenue bedre for cyklister.

Separate cykelstier for at redde mig fra at åbne døre, beskyttede kryds for at undgå den rigtige krog. Professor Phillips behøver ikke længere køre gennem røde lys. Det hele lyder godt.

Men vil dette redesign rette alt? Intet kan ordne alt. Du bliver nødt til at huske, at vi hver september får en helt ny gruppe studerende, der kommer fra hele landet, fra hele verdenen, alle sammen vil købe en cykel, og alle vil gå i klasse, så snart de kan. Jeg var en af ​​de nye studerende, som jeg ikke har cyklet med i årevis.

Du skal stadig indse, at du er midt i byen, du befinder dig på en af ​​de travleste gader i Boston, det er en større hovedvej, og du skal være meget opmærksom. Der er altid en følelse af forsigtighed og lidt sund frygt, når jeg kører. Så der er håb for Comm. ave. i horisonten.

Men er det sikkert? Nej, det er ikke sikkert. Kom nu. Ave. er ikke og vil aldrig være en forstads sidegade.

Men det er ikke så farligt, at du ikke skal gå på en cykel og prøve det selv. Bare vær forsigtig, selvsikker og nyd at bære hjelm.

Kan du cykle til Walden Pond?

En fremragende tur for den ivrige cyklist, denne løkke fører ryttere til det smukkeWalden PondState Reservation og tilbage. Afhængigt af hvordanduvælg at ride denne løkke, detkanvære alt fra 30 til 40 miles lange og bør betragtes som en heldagsaffærehvis dubeslutter at stoppe undervejs.

Hvor kan jeg cykle i Boston?

Det bedsteCykelStier indBoston
  • Deer Islandcykelsti kort.
  • Arnold Arboretum kort.
  • Minuteman Bikeway kort.
  • Nedre Neponset River Trail kort.
  • Southwest Corridor Park kort.
  • Stony Brook reservationskort.
  • JamaicawayCykelSti kort.
  • Charles RiverCykelSti kort.

Har Harvard et cykelteam?

DetHarvardUniversitetCyklingAssociation (også kendt som HUCA)eren studenterdrevet klubsport tilcyklisterpå alle niveauer. Detholdkonkurrerer i Eastern CollegiateCyklingKonference om foråret, og nogle medlemmer fortsætter med at konkurrere i lokale, regionale og endda nationale begivenheder om sommeren.

Er Boston godt til cykling?

Massachusetts er blevet betragtet som en af ​​de mestcykel-venlige stater i landet, medBostonog Cambridge overvejetdet bedstesteder tilcyklisteri Commonwealth med hensyn tilcyklingpendlertal, infrastruktur og offentlig sikkerhed. I byer med 500.000 indbyggere eller mere,Bostonrangeret som nr.

Kan du cykle i Arnold Arboretum?

DetArnold Arboretumgrænser op til Jamaica Plain, Forest Hills og Roslindale og kan prale af en 3,7-mils sti med storcyklingtil alle færdighedsniveauer.

Kan du cykle på Jamaica Pond?

Vired vorescyklerrundt omDam. Kortridegodt for familier.Vitog to sløjfer og red til Arnold Arboretum for at få mere motion.

Er cykling i Boston farligt?

DetBostonCyklistens sikkerhedsrapport afslørede næsten 1.500cykelulykker i byen over en nylig periode på tre år, med 28 procent stigning i riderskab i løbet af den tid og en stigning på 2 procent i alvorligecyklingulykker. Der er anslået 56.000 cykelture taget i byen hver dag.

Er det farligt at cykle i Boston?

Det er ikke sikkert atcykel i Boston. Chauffører overholder ikke 25 mph hastighedsgrænsen og kører ofte gennem kryds på gult og rødt lys.Cykelbanerne er gode, men du finder ofte biler, busser og Ubers parkeret i banerne.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Pinot Tour de France - hvordan man opnår

Hvem vandt Tour de France i dag? Tour de France 2021 - samlet placering efter 13 af 21 etaperRgNameTeam1Tadej Pogacar UAE Team Emirates (UAD) 2Rigoberto Uran UranEF Uddannelse-Nippo (EFN) 3Jonas Vingegaard RasmussenJumbo-Visma (TJV) 4Richard Carapaz MontenegroIneos Grenadiers (IGD)

Motoriseret cykeltur i Frankrig - pragmatiske løsninger

Hvor meget koster en Tour de France cykel 2020? Det koster dig omkring $ 12.000. Tour de France er ikke kun årets største cykelløb, det er også den største etape for sponsorer og producenter til officielt at afsløre deres nyeste kulfiber-drømmemaskiner. 2018.

Tour de france watt - hvordan man løser det

Hvor mange watt genererer en Tour de France-rytter? Mens en gennemsnitlig cyklist kan producere 100 watt, kan en pro-cyklist gennemsnit 400 watt i løbet af den sidste time af en Tour de France-etape. Træningsintensitet er den hårdeste variabel at måle.

Tour de france nedadgående hastighed - hvordan beslutter du dig?

Hvor hurtigt kører Tour de France-kørere ned ad bakke? I downhill-sektioner i Tour de France kan de køre med hastigheder så høje som 110 km / t og endda miste motorcykelreporterne.

Adam yates tour de france - hvordan beslutter du dig?

Hvordan har Adam Yates det i Tour de France? Adam Yates sluttede niende i sidste års Tour de France og nød en periode i den ikoniske gule trøje efter en stærk start på cykelens mest berømte løb.