Vigtigste > Cykling > Murray cykling - innovative løsninger

Murray cykling - innovative løsninger

Er Murray-cykler stadig lavet?

I juni 1988 blev denMurrayOhio Manufacturing Company blev købt af den britiske investeringskoncern Tomkins plc. Inden for tre år, Huffy, Roadmaster ogMurrayophørte med at fremstillecykleri USA. I 1998Murrayflyttetcykelproduktion fra Lawrenceburg til en ikke-faglig fabrik i Mississippi.





Mountainbiking er måske en ret ung sport i det store og hele, men det har skabt nogle utrolige karakterer i sin korte historie; Topkunstnere og atleter, der ikke kun skiller sig ud fra mængden, men også skiller sig ud i sammenligning med de bedste af de bedste på Retro Week, vi har sammensat en lille liste over legender fra fortiden af ​​mountainbikes, der har gjort et varigt indtryk ; Uanset om det er racingattributter eller innovationer, der har ændret sporten, er mountainbikes verden blevet påvirket på så mange gode måder af så store mennesker. (statisk) (80'ers elektronisk musik) (fræk musik) Missy var en alt-eller-intet racer på og uden for banen mellem '93 og 2003; hun var den mest succesrige og farverige downhill racer. Hun var '94 Downhill World Champion, '96 og '97 Overall World Cup og nummer to hvert år for de næste fire inden hun gik på pension i 2003.

Missy flyttede tilbage i rampelyset, eller rettere tilbage i skændsel, i 2009, da hun blev arresteret for sammensværgelse om at eje og distribuere P 384 pund marihuana. Efter at have erklæret sig skyldig blev hun idømt fængsel, 6 måneders husarrest og 5 års prøvetid. Hun fik en kort og fantastisk tilbagevenden til ned ad bakke i 2015, da hun red Windham World Cup Downhill Race, som var fantastisk.

Missy kører stadig i dag, og i dag nyder hun et mere fredeligt liv i de smukke bjerge i North Carolina. (Elektronisk musik) Anne-Caroline Chausson er en af ​​de mest succesrige mountainbike-racere i sportens historie. Ved 40 holder hun stadig rekorden for flest verdensmesterskabssejre, mellem 93 og 2005 vandt hun verdensmesterskabet i ned ad bakke fem gange og har 12 nedadgående verdensmesterskaber.



Hun har også en olympisk guldmedalje til BMX, som hun vandt i 2008. I 2013 vandt hun en håndfuld Endurable Series og '14, som afrundede hendes utrolige karriere og vinderstil. Desværre måtte hun lægge racing til side i 2015, efter at hun blev diagnosticeret med kræft i æggestokkene.

Efter behandling syntes hun at være kommet sig fuldstændigt tilbage i 2018 med det, der så ud til at være en lille tumor i brystet. Nu er hun heldigvis kommet sig efter den nødvendige behandling og begynder at nyde sit liv igen ved at cykle. Med hensyn til racing er det meget vanskeligt at forestille sig, at nogen nogensinde kunne konkurrere mod Anne-Caroline. (Disco Music) - På sin tid var John Tomac en tværfaglig mester på to hjul.

Han startede BMX-racing i en alder af 6 år og blev amerikansk mester i en alder af 16. Han fandt vej til professionel landevejscykling, men i 1987 skiftede han til mountainbike, tog langrend verdensmesterskabet i 1991 og sluttede på andenpladsen ned ad bakke. Samme år vandt han også det samlede verdensmesterskab for langrend.



Et af hans mest berømte værker var hans drop bar yeti mountainbike med et Tioga skivehjul. I 1997 købte John sit eget mærke af motorcykler til verdensmesterskabet Downhill Race på Chateau-D'Oex og formåede at vinde en sølvmedalje. John Tomac afskrives aldrig, og vi vil aldrig leve livet som en rigtig cowboy på hans ranch i Colorado.

At leve det enkle, men hårde liv. Tomac løber stadig og er aldrig for langt væk, fordi han træner sin søn Eli Tomac i motocross og supercross. Eli er tilfældigvis en af ​​de hurtigste motorcykelracere i den nuværende æra.

Så hastighed ser bestemt ud til at løbe i Tomac-familien. (Guitar strejker) - Gary Fisher, en anden gudfar til mountainbiking. Gary Fisher begyndte at køre og køre med Klunkerzin i bjergene i Marin County, Californien.



Udtrykket 'bjerg' blev brugt mellem ham og Charlie Kelly. De første cykler kom på markedet. Gary og Charlie Kelly grundlagde MountainBikes, det første firma, der lavede mountainbikes til et større marked, hvor Tom Ritchey svejste rammerne.

Dette firma blev lukket i 1983, men Gary Fisher Bicycle Company blev grundlagt samme år. Han var i spidsen for mountainbike-design i 80'erne og besluttede at sælge Gary Fisher Bikes til Trek i 1993, men fortsatte med at designe atingeBikes stort set med Bosch og sagde, at de er den næste store ting. Han arbejder stadig for Trek og sørger for, at han er i spidsen for enhver ny innovation. (Elektro-swingmusik) Ingen har set Nicovor siden eller med sin evne til at se make 11 på en enkelt dag med racing.

Mellem '95 og 2002 vandt han hvert eneste verdensmesterskab undtagen et hvor Myles Rockwell var i fokus. Kombiner dette med hans junior verdensmesterskab, og det kommer til en utrolig 10 gange verdensmesterskabsserie fire gange. Nico havde bare den utrolige evne til at tænde den, når det var mest nødvendigt og trivedes under pres.

I sin karriere besejrede han kørere som: Steve Peat; Shaun Palmer; Greg Minnaar; John Tomac; alle utrolige chauffører på toppen af ​​deres styrker. Nico syntes dog altid at have lidt mere. Han har også en fantastisk hjerne til den tekniske side af sporten; og mange af de motorcykler, han kørte, hjalp han med at designe og udvikle.

Han trak sig tilbage fra alpinløb i 2002 i en alder af kun 26 år og vendte sig til rallybilsport; han deltog i verdensmesterskabet i rally og derefter Intercontinental Rally Challenge indtil 2016. Mens han stadig kørte for Lapierre, har han hjulpet Adrian Daly med Adrian Daly i EWS-løbene og hjulpet Lapierre med at udvikle sig, som han har gjort i mange år Mountainbikes og eBikes . (Funkmusik) Greg Herbold har den prestigefyldte titel som den første mand, der blev udråbt til UCI Downhill World Champion i 1990.

Man kan sige, at han var heldig, at det tilfældigvis blev afholdt i hans hjemby Durango, Colorado, men han var allerede en velkendt racer, der ejer det lige før det første verdensmesterskab. Greg var medvirkende til at designe den første mountainbike-affjedringsgaffel på markedet, Rock Shox RS 1. I løbet af sin karriere har Greg været lidenskabelig for produkttest og har arbejdet hos: Giro; Solring; Rock Shox og mange andre.

Imidlertid fandt han sit hjem hos SRAM og tilbragte utrolige 25 år med dem som en racerchauffør, produkttester og i sidste ende ambassadør. Efter kvart århundrede hos SRAM besluttede Greg, at hans tid som produktudvikler var ved at være slut, og hans ranch havde brug for en god rengøring, da den havde samlet en betydelig mængde cykler. (Elektronisk musik) En sporlegende, der inspirerede vores egen Martyn Ashton.

Hans Rey var en banebrydende indflydelse på mountainbiking; han tog nichedisciplinen af ​​stier, som han havde lært som skoledreng i sit hjemland, Schweiz, og gjorde det klart for et stort publikum og millioner af tv-seere, hvad mountainbikes kan gøre. Den visuelt spændende disciplin var perfekt til at fremvise denne nye cykelstil i begyndelsen af ​​90'erne, og Hans blev pin-up dreng for sporten. Han vises i tv-shows ikke kun som en stuntman, men endda som sig selv i cykelversionen af ​​Baywatch: Pacific Blue.

Hans har arbejdet med GT-motorcykler hele tiden; den dag i dag er han stadig deres mest berømte rytter i verden. Nu anerkendt som en ægte mountainbike-eventyrrytter, har han taget sine cykelture til hvert hjørne af verden, inklusive junglen med Steve Peat, vulkaner med Thomas Frischknecht eller endda klatring Kilimanjaro med Danny Macaskill, den største arv, som Hans skabte der ændrede folks liv er dens Wheels4Life velgørenhed. Han driver velgørenheden sammen med sin kone og finansierer køb og levering af cykler til dele af verden, hvor transport som cykler er så mange menneskers liv. (Afslappet musik) Wade Simmons, der blev kaldt freerides gudfar, var i begyndelsen af ​​bevægelsen på North Shore i Canada, og den fortsætter med at sende den dag i dag.

I 2001 var Wade den første nogensinde vinder af Red Bull Rampage. Så efter en så hård start på mountainbike tror du måske, at han slappede af de to hjul lidt. Nå ja og nej; du finder ham ikke længere t vil du stadig finde ham i skoven, når han tager på syge eventyr over hele verden.

Han er stadig en integreret del af Rocky Mountain Cykler såvel som Race Face, som begge stod side om side, da freeridebevægelsen begyndte. (afslappet musik) Der er en håndfuld gudfædre til mountainbiking, men der er en der faktisk byggede den første cykel specielt designet til mountainbiking. Den mand er Joe Breeze.

Den første prototype blev lavet i 1977 og blev kaldt Breezer 1. Den blev modelleret efter en gammel Schwinn-cykel fra årtier tidligere og havde endda den ikoniske centerstruktur, der strakte sig fra hovedrøret til frafaldene. Han kørte den til sejr i det legendariske Repack-løb, som også var hans jomfrurejse.

Den første cykel vises faktisk nu på Smithsonian National Museum of American History. Joe blev også et af de grundlæggende medlemmer af National Off Road Bicycle Association eller NORBA og har altid været i spidsen for mountainbike-fortalervirksomhed, og i dag kan du finde Joe hjælpe på Marin Museum of Mountain Biking, hvor det hele begyndte. Han hjalp også med at designe og konstruere hos Breeze Bikes. (Rockmusik) Tom Ritchey var i begyndelsen af ​​alt og stod side om side med Joe Breeze og Gary Fisher, der lavede verdens første mountainbikes.

Tom var musklen bag det første mountainbikefirma med Gary Fisher og Charlie Kelly. Tom startede road racing som teenager, og i løbet af den tid lærte hans far ham svejsning ved reparation af rammer, og efter ikke alt for længe byggede han sine egne rammer og begyndte at vinde med dem. Men mountainbikes, som han virkelig satte sit præg på.

I 1979 begyndte han at bygge sine egne mountainbikes under sit eget navn, Richey Designs. 40 år senere, og han bygger stadig. Richey har udvidet sine designs til at omfatte landevejscykler, gruscykler og mountainbikes.

Fremstilling af gafler, styr, stilke, pedaler og en række andre komponenter. Tom grundlagde en af ​​de mest respekterede virksomheder i mountainbikesektoren og er stadig ejer og leder af produktudvikling, hvilket yderligere understreger hans kreative idealer. (blød musik) Schweizerne har sat sine spor siden starten af ​​verdensmesterskabet i langrend og den første var Thomas Frischnecht.

Hans off-road cykelkarriere begyndte i Cyclo-Cross, og han skiftede til mountainbiking i 90'erne, hvor han vandt den samlede verdensmestertitel i '92, 3 og '95 og blev verdensmester i '96. Derefter gik han efter længere udfordringer, og i 2003 og 2005 var han verdensmester i maraton. Imidlertid var en af ​​hans største præstationer ikke hans egen racerkarriere, men at fremme andre.

Han er teamleder for Scott SRAM Cross Country Team og har opnået store ting under hans ledelse. Det hjælper, at han kører som Nino. har Schurter og nyligt kronet mester Kate Courtney til at arbejde, men det kræver et stærkt sind at få disse ting til at fungere, og det ser ud til, at Thomas Frischknecht har netop det.

Okay, så der er nogle legender om mountainbiking, og hvad de har gjort indtil videre. Forhåbentlig nød du Retro Week, hold øje med i morgen, vi har en dokumentar om mountainbikingens historie, hvor vi besøger nogle af disse navne: Charlie Kelly, Gary Fisher og Joe Breezeover på Marin County Museum. Bike Challenge fra begyndelsen af ​​ugen, klik den der, giv os tommelfingre, hvis du kan lide noget retro, og abonner, hvis du ikke allerede har gjort det.

Er Murray et godt cykelmærke?

Murrayer en low-endmærkesom producerer både uønsket og perfektgodtfritidscykler. Se forbi styrehovedet og sædeposten på baghjulet, forbi forhjulet på baghjulet, forbi baghjulet foran og derefter ned forbi styrehovedet ved forhjulet.

At købe en ny cykel er en virkelig spændende tid, men det er vigtigt, at du ikke bliver båret af og stadig køber den rigtige cykel til dig. - Ja, udefra kan processen være næsten skræmmende, det kan virke smukt, smukt kompliceret at være. Der er også anvendelser og størrelser at tænke over. - Og du vil ikke spilde dine penge.

Der er en hel del måder at købe cykler i disse dage, lad os starte med cykelbutikken. Vi er her på Mud Dock i Bristol. (let musik) (let musik) - At købe en ny cykel skal være en sjov oplevelse.

Forhåbentlig forsøger vi at tage noget af denne stress ud for dig. En af disse stressende ting kunne være budgettet, så tænk over det tidligt. Hvor meget vil du bruge på din cykel? Forsøg ikke at bruge for meget på det, for det kan ikke være godt, så det vigtigste er at få cykelstørrelsen rigtig Selvom en cykel tilbydes eller tilbydes, er den smukkeste malingsfarve i butikken .

Sørg for at finde den cykel, der passer dig. Jeg har bemærket dette, det er en helt ny Cannon dale Habit. Det hele er snigende, alt sort.

Jeg så Josh-cykler på en af ​​disse. Jeg vil have det! Men der er en stor her i butikken. Så det første, jeg ville gøre, er at tjekke producentens websted.

Så de fleste af dem vil have en rigtig god guide til, hvilken størrelse cykel der passer til dig. Så hvis du inkluderer din størrelse, er jeg mellem størrelserne for de fleste cykler. Jeg er 5'10 ', og jeg synes, det er 178 cm, og faktisk er de fleste af de cykler, jeg kører, faktisk alle de cykler, jeg kører, mellemstore, men hvis du ser på nogle producentwebsteder, vil de anbefale de store til mig.

Personligt kan jeg godt lide mindre cykler, da de er lidt mere adræt, hvis du kan lide den robuste cykel, du måske ønsker at blive lidt større, men hvad jeg virkelig opfanger er rækkevidden, og jeg tjekkede Cannondale-webstedet og det faktisk er en 460 en stor, så de fleste af mine cykler er omkring 440-mærket, og det er, hvad jeg faktisk kan lide, er en gennemsnitlig 430-vane. Så lige midt i størrelserne er jeg ikke sikker på, at jeg vil gå på en 430, så jeg tænker på det, sandsynligvis g Men den næste ting du skal gøre er virkelig at sætte cyklen, og det betyder kun noget, hvis du ved hvordan du vil have cyklen til at føle. Hvis du er temmelig ny inden for mountainbiking og ikke er sikker på, hvad størrelsen er, hjælper det ikke så meget.

Måske har du brug for hjælp fra en ekspert eller prøv cyklen og tag den med til demoen. Tallene på din cykel, springnumrene, fortæller dig meget om, hvordan cykler passer. Så når du udskifter en cykel, når du køber en ny.

Jeg ville se på din gamle cykel, se på numrene på hjemmesiden for dens geometri og huske dette. Det kan være lidt mindre, end du vil, det kan være lidt større, end du vil, men det giver dig en god idé om, hvor mange tal du kan forvente af en ny cykel. Det er lidt stort, større end jeg normalt kører skulle sige.

Og det føles lidt stort, denne cykel er også en 29er, så den føles lidt strakt, intet for skørt, jeg kan vænne mig til den, og cyklen ville være super stabil. Det er en ret aggressiv trailecykel, så jeg kunne bare bytte stammen ud. Så lige nu er det en 50, jeg kunne skære den ned til en 40, så det ville føles ret rigtigt for mig, og det ville føles ret stabilt.

Men den anden ting at bemærke, og jeg tror, ​​at denne ting ville være et problem for mig på denne cykel i det store og hele, er at denne store droppost skal være mindst 150 for mig høj ved maksimal forlængelse, og selvom jeg gør det så langt som muligt ville falde, ville det stadig være for højt, det ved jeg, så så bliver jeg nødt til at skifte sadelpind på denne cykel for at få den til at passe. De fleste drop-producenter har forskellige størrelser. Crank Brothers gør en fra 100 til 170.

Så jeg gætter sandsynligvis på at gå en-to-fem for at få denne cykel til at arbejde. Så det virker muligvis for mig, men jeg vil sandsynligvis holde mig til mellemstørrelse. Heldigvis har mudderhavner en mellemstor vane her.

Og for mig føles dette interval faktisk bedre. Jeg skåner mig selv, det er faktisk en billigere konstruktion, denne leveres ikke med en sænkelig sadelpind, da vi kan se, at den stikker massivt ud. Så jeg kunne sætte en stor klods på det, du ved, 170 er sandsynligvis den største, folk faktisk laver, og jeg kan slippe af sted med det.

Du kan også se, at standoverhøjden er pæn og lav, så jeg tror, ​​at mediet er, hvad jeg ville vælge. (lys musik) (lys musik) - Så et af de ældgamle spørgsmål, når du køber en mountainbike, er, om du vil gå efter en hardtail til en fuld suspension cykel? Så hvis du skulle købe to cykler til samme pris, lad os sige 1000 pund, ville have den fulde affjedringscykel sandsynligvis meget færre komponenter, fordi du skal budgettere for den ekstra teknik i rammen og et spjæld. Så du vil opdage, at hardtail faktisk har en højere specifikation.

Og ikke alle hardtails er velegnede til mindre aggressive bevægelser end cykler med fuld suspension. , på samme måde som du kan få virkelig aggressivt bygget hardtails. Lad os se på denne Cannondale-vane.

Nå dette er legeringsversionen. Det har et rimeligt, men ret startniveau kit og koster omkring 1800 pund. Hvis du nu køber en hardtail for omtrent de samme penge, får du sandsynligvis, selvom det ikke er en cykel med fuld affjedring, men en langt højere specifikation af cyklen. - Hardtail med fuld affjedring, vil jeg sige at være realistisk med hensyn til hvad du bruger cyklen til.

Medmindre der er store bjerge i nærheden af ​​dig, er chancerne for, at du ikke får mest ud af en gammel cykel og nu følger Dura Bikespeddle så godt. Hvis du er en stor tung rytter og nyder at hoppe, er en langrendscykel sandsynligvis heller ikke den bedste. Så vi lavede en stor artikel om, hvilken cykel der passer til den bedste rytter.

Hvis du ikke har set dette før, skal du tjekke det ud. Så nu har du forhåbentlig sat din pris, du ved, hvilken størrelse cykel du vil have, du ved, hvilken slags cykel det er. Men husk også, at du sandsynligvis ikke finder den perfekte cykel på hylden.

Jeg tænkte ofte på at få en cykel, måske h for bedre affjedring. Så det har et bedre spjæld og måske et billigere drivaggregat. Fordi en drivlinje virkelig er en tænkelig ting, der kan opgraderes senere på linjen.

Jeg gjorde det med min Canyon Lux, min langrendscykel havde faktisk et grebsskift. Alt andet, som jeg meget kunne lide, kom med et skift, som jeg faktisk ikke kunne klare mig med. Så jeg kan godt lide at holde mine opkald i slutningen, det fungerede ikke, der var rart for mig.

Men det var en virkelig enkel, faktisk ret billig switch, bare for at sætte en trigger shifter derinde. (let musik) - Så før du sprøjter alle dine penge på din cykel. Bare husk at en slags budget er det sted, hvor du skal budgettere for nødvendige ekstraudstyr.

Et godt sted at starte er med en hjelm, det er bestemt et sted, jeg ikke ville cimp og stilarter findes i forskellige stilarter. Så alle hjelme er lavet til det grundlæggende niveau. De skal sælges i Storbritannien.

Men når du bruger mere, får du flere funktioner, mere teknologi, bedre ventilation og lignende. Og selvfølgelig siger producenterne alle, at de dyrere hjelme overgår kravene. Så start med noget i retning af, at din grundlæggende type langrend er eller ligner en, faktisk en, vejdækning er dybest set den samme, temmelig flad, virkelig let og virkelig god åndbarhed.

Gå videre til noget, der sidder lidt dybere og er udstyret med et visir. De udholder hjelme som dem, der faktisk har en hageskærm. Nogle gange er de solide, nogle gange er de aftagelige.

Dette er virkelig mere aggressivt terræn, og du kan faktisk få nogle rigtig stødige downhill-hjelme. Dette er bestemt noget at tænke over. Andre ting som knæpuder, anstændige ridebukser, måske endda en lås, der er værd at undersøge, før du bare bruger dine penge på cyklen, da du fortryder ikke at få disse dele. (let musik) (lys musik) - Så hvad med online vs. cykelbutikker, fordele og ulemper for alle, men der er ikke mange online butikker med sådan en dejlig café - nej, det er rigtigt.

Jeg mener, jeg er en, der, tror jeg, fordi jeg på en måde føler, at jeg kender mig lidt rundt alligevel, jeg er ret god til at shoppe online lykkeligt - Ja- Men du går glip af, tror jeg, denne personlige også samfund - Vibe. - Det er selvfølgelig billigere, fordi du går glip af et par mellemmænd med distributører og butikken, der laver den nedskæring. Jeg har altid været lidt klog, ja, jeg er old school, jeg har altid været i butikker, haft rigtig gode råd fra butikker, lært folk at kende.

Jeg mener, det afhænger af, om du har en god lokal butik, ikke alle måske? Jeg bor ikke i nærheden af ​​en. Det er bare rart at have nogen, der kan hjælpe mig med at se cyklen i det virkelige liv, sidde på cyklen, se hvordan det føles og træffe en beslutning om at arbejde i erhvervslivet baseret på, der faktisk nogle gange lærer cyklen at kende såvel som personen. - ja rigtigt - og det vil være et tilfælde af cyklen, ejeren er næsten sekundær. - det vil være som 'åh du ved kløfter fører kommer ganske ofte, men du ved, at du altid tager dimensioner med dig' og du lærer også historien med det. - Det er næsten et farligt spil, når du går ind i en butik og ser din drømmecykel, i den drømmefarve, og det er mere, end du vil betale, så tænker du 'whoa' Det var det, jeg har brug for det '.

Øl derhjemme og tog en dårlig beslutning. (Latter) Der er faldgruber i begge områder. - Ja helt.

Jeg har lyst til, at online bliver mere strømlinet nu, ting som at gå tilbage - Jeg ved, for et par år siden var det altid en smule vrede, men nu er det ikke så slemt, men du kan stadig ikke få alle de forskellige sko Prøv på i de forskellige størrelser, du er interesseret i at køre. Online er det muligt, at du ser, at mange af dem kan turnere i Storbritannien med en varevogn fuld af cykler, så det er også muligt, sandsynligvis ikke så let, at demonstrere et rent online brand, du laver. Hvis du vil se den artikel, jeg talte om tidligere, hvor vi talte om hele spektret af Canyon-cykler, hvis du vil tage et skridt dybere ind i, hvor vores cykler kommer fra, og hvordan de er lavet, skal du tjekke Doddy's tur på Ivis-fabrikken Her nede. - Tommelfinger op og klik på knappen Abonner.

tour de france etape 11 resultater

Hvornår blev Murrays fremstillet?

1919

Fra et lavbudget-show på TruTV til et globalt fænomen er Impractic Jokers det lille komedieshow i dette århundrede, der kunne. Kompulsive og umulige at se, godmodig cringecomedy-stjerner Joe Gatto, James er også umulige at se 'Murr' Murray, Brian 'Q' Quinn og Sal Vulcano, der voksede op på komedie sammen i Staten Island, New York. Sammen producerer og spiller de fire nogle af de bedste voksne mandlige buffoner, du kan finde på tv i dag.

Jeg kører et projekt, hvor jeg bringer fanger billeder af piger i bikini til gengæld for træværk. 'Fra deres oprindelige intentioner om showet til de længste karakterer, de nogensinde har lavet, her er de fakta, du ikke vidste om upraktiske jokere.' Ceremonien begynder! 'Jokere: Den næste generation Ved du hvad upraktiske jokere ikke har? En rigtig primitiv og korrekt fortæller.

Men i deres oprindelige tonehøjde ville de have en og havde den perfekte mand i tankerne. 'Da vi først oprettede showet, ønskede vi, at fortælleren var Patrick Stewart, og vi ville have ham til at hade os. '' Ha. ' Som fans ved, fungerede det ikke, men det var en temmelig inspireret idé.

I Jokerens sind tilbragte Stewart episoderne med at hade showet. Åbenhjertigt bagatelliserer jokerne, mens de holdt på med deres drengestreger. 'Han ville præsentere enhver udfordring, og han ville være som dem, der er ved det igen.' Til Stewarts kredit har han allerede haft mere end nok af en fyr ved navn Q.

Murrs åbenlyse debut på papir er James 'Murr' Murray den mest professionelt sammensatte af ImpracticJokers med sin veteranproducentposition og masser af showbiz-ekspertise. Selvfølgelig skal talentfulde mennesker også arbejde hen imod deres største præstationer, og hvad der kommer før succes kan være rigtig hårdt. Murr blev mindet om sine indiefilmrødder med en udfordring, da han skrev, producerede og instruerede sin katastrofale første spillefilm, Damned!, Som han skrev, producerede og instruerede episoden 'Damned If You Do' i 1998, blev Murr tvunget til at se en filmoptagelse af sin første film og led af en pinlig spørgsmål-og-svar-session foran publikum efter endt eksamen. 'Budgettet kan have været meget stramt.' Budgettet var omkring $ 25.000 til $ 30.000. 'Efter misforholdene hos en moderne teenage Jesus er Murrs dyre debut en forlegenhed.

Det mest utrolige ved filmen er, at det kostede $ 30.000 at lave. Slutproduktet ser ud som om kun halvtreds dollars landede på lærredet. 'Orson Welles var i tyverne og filmede Citizen Kane Kan, hvad er din undskyldning?' Efter episoden uploadede TruTV hele 52-minutters film til sin hjemmeside til gratis streaming og startede med en ny introduktion fra Murr.

Så hvis du ønsker at se historien om Bibelen, men med meget mere butt rock på soundtracket, skal du og kun du helt sikkert tjekke det ud. Shutdown at the Ball Game Meget af spændingen i Impractical Jokers ligger i folks reaktioner på drengestregerne og ventetiden på at se, om de spiller sammen eller kaster et slag. 'Hvem kastede den ch, jeg vil have fyren lige nu. ”“ Ah, jeg vil være på min vagt. ”Det viste sig at være ekstremt ubehageligt virkelig, nogen at se, der absolut mister sin nerve med jokerne.

Ifølge Joe fandt den vredeste person, som produktionen nogensinde har mødt, sted på Citi Field. Pranken, en straf for Joe, involverede at stjæle baseballs underskrevet af Mets-kande Noah Syndergaard fra ofrenes sjoveste små børn. Synet af Joe, der løbende stjæler souvenirs fra unge baseballfans, er en af ​​de uhyggelige ideer, showet er så god til, men tingene gik ud af skinnerne, da en markør gik ud på ham. 'Det kan du ikke! Giv mig bolden! Det er forkert! Det her?' Ifølge Joe og udøvende producent Pete McPartland var moderen så vred, at hele produktionen afsporede. 'Nej, aldrig på en million år har nogen været så vrede over nogen på Impractic Jokers.' Det er indtil det skete. 'Synes du det er sjovt? Synes du dette er f ------ sjovt? Nej, se hvad det er kom her! 'Selv efter situationen var ryddet, ventede den anonyme kæmpe herre udenfor på, at Murr skulle dukke op, så han kunne afslutte jobbet og ikke lade sit ansigt være på tv.

Sexistisk eller racistisk? ind i de upraktiske jokers DNA, men det kan stadig gøre showet til tortur. Jokerne ser aldrig dårligere ud end de gange, hvor de er tvunget til personligt at forstyrre mennesker på grund af deres køn eller race ah ah sov med en mand. 'På et' Ask the Jokers'-eftershowet blev Joe spurgt af en seer om, hvorvidt det er sværere at efterligne sexistisk eller racistisk, 'Jeg prøver at finde det rigtige svar her, fordi begge føles som en fælde.' Efter at have tænkt over det i et par minutter konkluderede Joe: 'Det er sandsynligvis sværere at lade som om du er sexistisk.' Et svar er ikke så overraskende.

Disse jokere er italienske fyre fra Staten Island. Trods alt. Selvfølgelig forsvarer de først deres mødres og søsters ære. 'Hej?' 'Hej mor, hvad laver du?' 'Jeg er på arbejde.' ”Jeg hader dig, din tæve! Vis: 'Dette er falsk.' Disse påstande er for det meste falske, men nogle gange kan seerne rejse reelle spørgsmål, især når de ser de samme ekstra i helt forskellige episoder.

Heldigvis behøver du ikke være skeptisk overfor showet. Q gik direkte til emnet i 2018 og sagde: 'Vi bruger ikke skuespillere. Vi bruger de mennesker, der går til fokusgrupper meget, og nogle gange dukker den samme person op.

Men de indser aldrig, at det er dem. på showet af en eller anden grund. ”” Kan jeg fortælle dig, hvordan jeg kender dig? '' Ja. '' Men ikke nu.

For der hvor du tror du kender mig sker. ”“ Åh ”Den sidste udvej Impractical Joker's eneste mission er at være underlig offentligt og få det sjoveste optagelser muligt for at sikre, at de kan bruge det. For at vise interaktioner i deres urokkelige herlighed skal produktionen få underskrevne udgivelser fra hvert mærke, de ønsker at bruge på skærmen, hvilket kan være ret vanskeligt efter at have brugt fem minutter ad gangen med vilje til at pisse nogen af.

På Reddit blev spurgt, om produktionen nogensinde distribuerer penge til folk, der joke det, sagde Sal: 'Normalt er folk ret seje, når de finder ud af, at det er et show. Vi forsøger at overbevise de få, der ellers bliver vrede, ellers bliver de slørede eller skåret ud af showet. I sjældne tilfælde, da personen var guld, prøver vi at kaste et par dollars for at tvinge dem. 'Vores råd? Husk disse oplysninger, bare hvis jokerne nogensinde trækker en vittighed på dig.

Uanset hvordan du virkelig tænker over det, er din bedste beslutning at blive vred, blive sur og blive betalt. 'Ah.' Tak skal du klikke på looper-ikonet for at abonnere på vores youtube-kanal for seje ting, vi ved, du også vil elske!

Hvem lavede Sears Free Spirit-cykler?

Virksomheden, der fremstiller Murray-cykler, blev grundlagt i1919som Murray Ohio Manufacturing Co. Oprindeligt var produktionsfokus på bildele, herunder gastanke og fendere. Den første Murray-fabrik var i Cleveland, Ohio. I 1930'erne begyndte Murray at lave cykler, primært rettet mod det amerikanske ungdomsmarked.8. 2011.

Det er ikke ofte, at du er heldig med noget helt specielt, der bare hænger ud ved siden af ​​vejen, men jeg snuble over denne cykel på vej til arbejde for et par måneder siden med det nøjagtige tegn, der var lige der for min høstløgne. Lad os indse det, så hvad er så specielt ved det? Nå, først og fremmest er det en touring-cykel, som du ikke ser så meget i disse dage, vi har Reynolds-rør, Mavic-hjul, et Suntour-gruppesæt og det bedste af alt, det er gratis. I dag ser vi på, hvordan man gendanner en cykel, der kunne være gået direkte i skraldespanden.

I værkstedet! (jazzmusik) Lad os først se på rammen og gaffelen, helt sikkert, at de er i top stand, eller, ja, så tæt som muligt på en cykel, der er gratis eller med en besked foran huset, tag . Nu med al alvor, medmindre det er sådan en cykel som Colnago Master Olympic lavet af superstål, så hvis den er bøjet eller snoet eller revnet eller knust, vil du sandsynligvis ikke have penge, tid eller kræfter for at få det til at gendanne, medmindre du har nogle rigtige, jeg ved det ikke, en slags tiltrækning til det eller noget lignende. Så hvad skal vi faktisk kontrollere for? Sørg for, at tappene eller brøndene faktisk er i orden, så de ikke knækker eller løsner sig, og sørg for, at rammerørene er pæne og runde eller under alle omstændigheder den form, de skal være, så de er ikke pitted eller bulet eller lignende.

Hvis der er tegn på rust, skal du sørge for, at det ikke rent faktisk går gennem slangesættet, lidt overfladerust, der er fint. fordi vi kan slippe af med det, men i det væsentlige vil du sikre dig, at rammen er op til opgaven med at holde og bære din vægt, mens du kører. Nå, en meget grundlæggende type måling, som du kan gøre for at kontrollere, hvordan rammen er justeret, er med et par strenge for at se hjulet væk fra hjulet.

Så med det stykke strin, hvis du vil pakke det rundt om hovedrøret og omgå det faktiske sæderør her, går det til begge sider og derefter på dine dropouts, og du vil have denne streng til at være så stram som muligt. Jeg er ikke særlig god til at binde knuder, men jeg har det stort set rigtigt til mine behov, men hvad præcist vil det fortælle os? Det vil fortælle os, hvordan den bageste del af cyklen stemmer overens med fronten. Så hvad hvis du har en kulstoframme eller en kulstoframme? en aluminiumsramme, og den er ude af linie, så er det sandsynligvis bedst at komme væk fra den nu, fordi det ikke genmonteres meget billigt.

Men med en stålramme er der forskellige metoder til faktisk at få en ramme tilbage på plads, men nu har jeg denne strukturopsætning, jeg er virkelig meget interesseret i at finde ud af, om den er i linje eller ikke, fordi jeg endnu ikke har kontrolleret det der og på plads fik jeg mig et praktisk målebånd, jeg måler, hvor langt strengen er fra det faktiske sæderør på hver side, det er en tomme og en halv, se bare på den side, også en tomme og en halv, Jeg er heldig. Selvfølgelig, hvis rammen er god og god, skal vi kontrollere resten af ​​komponenterne, for uden dem vil du ikke gøre noget meget hurtigt overalt, vil du? Så lad os starte med hjulene, fordi de generelt er en af ​​de dyreste komponenter til at erstatte vibrationer, så nogle af dem burde de ikke, og de løber også pænt og lige og lige, når de rammer sidevæggene på fælgen for at sikre de er pæne og flade og ikke slidte, hvilket også kan være farligt. Sørg for, at ingen af ​​disse eger er bøjet eller snoede og holder derefter dækkene, da dette naturligvis er en meget vigtig del af cyklen. Nu kan du normalt se med det samme, om styret er bøjet, for det er ikke i form, lad os se det i øjnene.

Nu om styrets fane vil jeg faktisk anbefale at fjerne det helt, så du kan kontrollere styret for korrosion, da nogle mennesker derude har tendens til at svede meget, og det vil sætte sig på styret gennem styretapen og forårsage ret alvorlige konsekvenser, herunder at bryde styret, tro det eller ej, så sørg for at du ikke skruer det op. Kig godt efter det og giv det et pænt rensemiddel for at fjerne eventuelle rester. Lad os derefter se på to af de mest problematiske områder på ældre cykler som denne, og med det mener jeg bundbeslaget og headsettet.

Første ting med krumtapene, prøv bare at flytte dem fra side til side, da du kan se her i det mindste noget justeringsarbejde, og derefter med headsettet foran vil du gøre det samme, prøv at vippe det fremad. Nå, den nemmeste måde at teste, at headsettet er på jorden med cyklen hernede, er at sætte begge bremser på. dette er min p-metode, og prøv at flytte cyklen frem og tilbage.

Hvis der er nogen bevægelse i headsetområdet her, som du vil føle, tro mig, så bliver du nødt til at foretage lidt justering senere. Kontroller derefter bremserne, så træk i håndtagene, sørg for, at de faktiske kalibre eller udkragere udfører deres arbejde ordentligt i dette tilfælde, hvilket de alle ser ud til at klare sig ret godt. Temmelig retro og old school er de ikke? disse cantilevers, jeg kan godt lide dem.

Tjek også kablerne for tegn på tydelig floss eller revnedannelse, f.eks. At det ikke er verdens ende, hvis du har brug for at udskifte dem, fordi de er ret billige, så går vi gennem de faktiske gearsystemer. Så i mit tilfælde er det pænt og let med dette et par nedrørsskiftere. Jeg kan se, at mechs er fine, hvilket godt, de ser ud til at udføre deres job, og hvad angår bagenden, lad os kontrollere, at skraldhjulene stadig fungerer.

Åh, som en drøm. Kvalitetskomponenter - de lytter ind, de slides ikke, eller det er det gamle ordsprog alligevel. Hvis dine kabler faktisk er snappet eller strakt eller noget lignende, er der en måde at gøre det manuelt, og det er ved at gribe, dette er bestemt fint for en kabelforskruet bagskifter, tag det og bare pedal og skub det over og sørg derefter for at foråret faktisk returnerer skifteren til sin korrekte placering.

Kontroller endelig kæden for slid. Så hvis du har et kædetestværktøj, skal du bruge det. Heldigvis står dette på slidindikatoren ved 0,5, så det er bestemt godt for et par tusinde kilometer mere, jeg tror, ​​at det efter staten indtil videre ser ud til at have haft en god inning.

Men lad os komme til den faktiske sjove del, (optimistisk musik) Men hvad har jeg brug for min opmærksomhed med denne klassiker fra firserne? Nå, jeg gav hjulene et spin og gæt hvad? I er alle fine. Der er dog et meget lille knæk i fælgen, så jeg skal justere det her med en egernøgle bare for at gøre det lidt lige, men heldigvis er disse kop- og kegleelejer fine, og det er en reel lettelse, for nogle gange dette arbejde kan tage lidt længere tid end fem minutter, fordi en leje med en kegle og kegle, måske den egentlige tønde i navets indre skal, også kunne brydes væk med keglen, hvilket gør den ubrugelig. Men jeg er så heldig med denne cykel, jeg kan ikke tro det, men jeg vil bare dreje den med egernøglen.

Nu er et område, der bestemt skal undersøges, det derailleur-kabel. Se på det, forfærdeligt, er det ikke. Flosset, grimt, det råber bare på dig, jeg vil holde fingeren ud af nogle få bukke, et par euro, et par pund, bare udskift eventuelle indre ledninger, som det enten giver dig bedre skift eller bedre bremsning og det bliver også mere sikkert, så det er præcis, hvad jeg vil gøre.

Nu bortset fra det let flossede eller ærligt farlige indre tog der, er alle de andre tog i ret god form, som jeg virkelig er overrasket over, de vil helt sikkert vare et par måneder længere, men nu vil jeg give dig et lille tip til at forsøge at bremse lidt mere forsigtigt også ved at skifte gear, og det er den eneste gang jeg nogensinde råder til at arbejde på en cykel på hovedet eller bestemt ikke i lodret position. Årsagen er, at du skal arbejde et par dråber af dit smøremiddel som z ned i den ydre ledning, grundlæggende vil tyngdekraften gøre jobbet for dig her, så lad det sidde i et par minutter, og du skal føle en mildere bremsning, jeg elsker blid bremsning og gearskift er jeg næsten velsignet over at finde denne cykel og især det faktum, at dette headset ikke kræver nogen opmærksomhed. Disse ældre stil headset har været kendt for at blive pitted, slap, forfærdelig, rykkende, noget lignende eller bestemt ikke blevet passet på.

Spekulerer på, hvorfor den tidligere ejer af denne cykel kun gav den væk, når den er i ret god form for at være ærlig. Hvis du nu har fundet en af ​​disse, og den ikke er i god stand, skal du selvfølgelig først tage den adskilt med din headsetnøgle og se indersiden af ​​løbet her, så når jeg siger inspicere, skal du sørge for at der ikke er huller i dem, de er ikke beskadigede, det er de mest almindelige ting. Hvis det er tilfældet, ville jeg ikke gå i besværet med at installere nye lejer eller nyt fedt.

I stedet for ville jeg købe og installere et helt nyt headset, fordi du ikke vil risikere uforudsigelig eller tvivlsom styring, trods alt er din styring af din cykel sandsynligvis vigtig, er det ikke? Nu er det tid til den frygtede bundbeslag, jeg siger frygtet, fordi det var den ting, som jeg bemærkede, så snart jeg tog cyklen op, jeg kunne kun føle, at krumtappene ikke var helt perfekte, og jeg kan godt lide perfektion en cykel, så jeg ' Hvis jeg vil tage krumtappen af, skal jeg også kontrollere den nederste beslag, bare for at se om der er nogen måde at få den til at fungere igen, ellers bliver jeg nødt til at sætte en ny enhed i. Lad os se.

Nu er det tid til at tackle den nederste beslag med gamle skoleværktøjer. selvom tro mig, at disse faktisk er helt nye, og jeg tror, ​​det er sandsynligvis første gang, de bliver brugt i GCNs tekniske værksted, da vi normalt ikke har mange cykler, der følger med denne type gulv, så lad os få det første fat låsringen for at fjerne det, så vi kan komme ind i det grundlæggende i bundbeslaget. Hvad jeg skal gøre er egentlig bare at tage spillet og føle, om lejerne er ru eller glatte.

Måske skete det bare, for som du kan se, var låsringen meget løs, så det får mig til at tænke, at den tidligere ejer måske var midt i sit job og bare gav op. Lad os alligevel se, hvor glat det kan være, med tændenøglen her, drej dette, bare forsøg at kompensere for en lille smule af det spil. Det er ret stift derinde, men bundbeslag, der er ingen bevægelse, og det er pænt og glat.

Så vi har held, jeg sætter bare låsering og krumtap på, vi er stort set færdige, men rolig, der er et par ting, jeg vil gøre med det. Nu troede du ikke, at jeg kunne få denne cykel til at fungere for et par pund brugt på dette kabel, gjorde du? Nej, faktisk skal jeg sætte nogle nye dæk på denne cykel, da de helt sikkert er forældede, ja, jeg vil have den bedste punkteringsbeskyttelse, hvis jeg nogensinde turnerer på denne cykel. Så lidt investering er det mere end det værd.

Nu er du helt sikkert enig med mig i, at det at sætte nogle nye dæk på denne cykel vil sikre, at min håndtering bliver lidt bedre - beskyttet mod punkteringer såvel som sikrere i sving, for ikke at nævne de dæk, jeg lige har fjernet, ærligt talt var skræmmende, da Jeg rev dem af kanten, de knækkede, og duften efterlod ikke meget for fantasien. Nu er der en sidste ting, jeg skal gøre, nemlig at pakke styret, men jeg får dig til ikke at gøre alt dette, fordi jeg er ret speciel, når det kommer til det, der er en artikel til det i stedet. Nu et lille råd, hvis du går sammen og ser et tegn som dette, skal du ikke gå længere.

Hold op, tag cyklen, fordi det kan være en absolut perle som den, jeg fandt her med, jeg er forbløffet over at være helt ærlig. Husk nu også at fortælle mig, hvad du ville kontrollere på en cykel, hvis du fandt den på siden af ​​vejen, lad mig det vide i kommentarfeltet nedenfor, og som altid, giv denne artikel en stor ole tommelfingre op og del den med dine venner , især hvis en af ​​dine venner næsten fandt dumpere. Glem ikke at besøge GCN-butikken på shop.globalcyclingnetwork.com og se yderligere to gode artikler nu.

Kom nu, giv ham et ur.

Er vintage Murray-cykler gode?

Mens nogle udbydes til salg igodttilstand, mange preownvintage Murraycykelmodeller sælges som projekter. Hvis du vil begynde at gendannecykler, disse er enstoreførste valg. Da de er relativt billige, er cykeldele billige.

Hvem ejer Murray?

SELSKABNYHEDER; BRIGGS & STRATTON-KØBMURRAY, MAKER OF LAWNKLIPPERE. Briggs & Stratton Corporation, verdens største producent af benzinmotorer, der anvendes i græsplæne- og haveudstyr, vandt dommerens godkendelse til at købe næsten alle aktiverne iMurray, en konkursplæneslåmaskineproducent for 125 millioner dollars.02.02.2005

Hvornår købte Murray Noma?

I juni 1988Det var Murrayerhvervet af Tomkins plc i Storbritannien. I 1993 købte det nye firmaLejemærke af L&G udstyr. Det fremstilles under en række mærker, også for andre virksomheder.

Hvor gammel skal en cykel være for at blive betragtet som vintage?

Detantikkategori er stort set den enkleste og mest ligetil. Hvis dincykeler 35 årgammeleller ældre er dettaget i betragtning''antik'. Nogle stater tillader, at motorcykler registreres som antikviteter efter ikke mere end 20 år.

Hvad er Bob Murray nettoværdi?

Nuværdianslået? 34 millioner,Sir Bob Murrayforlod skolen i en alder af 15 år og byggede et antal virksomheder med flere millioner pund, inden han kom til Sunderland AFC som direktør i 1984.

Hvad er en god pris for en cykel?

Detcyklervi har testet harkostefra omkring $ 300 til næsten $ 2.000. Vi fandt ud af, at flere penge køber en letvægtsramme lavet af kulfiber, aluminium (eller en kombination af begge materialer) eller højstyrkestål og andre komponenter af høj kvalitet. Men du kan stadig købe engod cykelfor kun et par hundrede dollars.

Er Murray to Clare cykelsti en vandresti?

Murray to Clare Cycling Trail er en tilpasning af Lavender Federation-vandrestien. Cykelfiendtlige dele af vandrestien er bekvemt omdirigeret til nogle af de fantastiske grusveje, der ligger omkring. Stimarkørerne er til Lavender Federation vandresti, så stol ikke på dem til cykling!

Hvor kan jeg få dele til en Murray-cykel?

I dag nyder køreentusiaster stadig disse klassiske cykler med modeller, der spænder fra grundlæggende tre hastigheder til vintage roadsters. For at sikre, at din Murray-cykel kører problemfrit i de kommende år, skal du holde den vedligeholdt med Murray-cykeldele fra Sears PartsDirect.

Hvornår kom den første Murray-cykel ud?

Murray-cykler har prydet gader og fortove siden begyndelsen af ​​1930'erne, da virksomheden først lancerede en serie cykler specielt designet til unge. I dag nyder rideentusiaster stadig disse klassiske cykler med modeller, der spænder fra grundlæggende tre hastigheder til vintage roadsters.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Cykelinnovationer - hvordan man adresserer

Hvad betragtes som en af ​​de vigtigste innovationer på cyklen? I begyndelsen af ​​1930'erne revolutionerede aluminium cykelkonstruktionen ved at reducere vægten af ​​fælge, krumtap, styr og de fleste andre komponenter. Mens det vidunderlige materiale i øjeblikket er kulfiber, forbliver aluminium det valgte materiale for de fleste cykelkomponenter.

Cykelulykke Las Vegas - typiske svar og spørgsmål

Hvem blev de 5 cyklister dræbt i Vegas? Fem døde på motorvejen, og flere andre blev såret, anklagere sagde. Cyklisterne, der blev dræbt, blev af myndighederne identificeret som Erin Michelle Ray, 39; Michael Murray, 57; Aksoy Ahmet, 48; Thomas Chamberlin Trauger, 57; og Gerrard Nieva, 41,9 år. 2021 г.

Pro cyklister cykler - enkle svar på spørgsmål

Hvor meget tjener en pro-cyklist? Lønskalaen Pro kontinentale ryttere tjener alt fra $ 26.200 til $ 171.200. Hvis ryttere kan komme forbi dette punkt, bliver betalingen dog mere lukrativ. Det endelige mål for mange cyklister er dog at komme ind på UCI World Tour, hvor mindstelønnen er $ 2,35M.29. 2020.

Travis pastrana cykel - den ultimative guide

Hvilken type cykel bruger Travis Pastrana? KTM motorcykler

Kæmpe cykelhjul - hvordan beslutter du dig?

Hvad er den største cykelhjulstørrelse? De fleste voksne mountainbikes bruger 26 tommer hjul. Mindre mountainbikes for unge bruger 24 tommer hjul. De større 700C (29 tommer) hjul har nydt en vis popularitet blandt off-road cykelfabrikanter.

Pro cykelryttere - praktiske beslutninger

Hvem er den mest berømte cykelrytter?