Vigtigste > Cykling > Pro cykelhjelme - almindelige svar

Pro cykelhjelme - almindelige svar

Hvilke hjelme bruger pro-cyklist?

Ekoi. Ekoi er den mest almindeligehjelmproducent i dette års Tour de France, der støtter ikke mindre end fire hold, der repræsenterer det franske mærke. AR14 er den, som de fleste ryttere har valgt med sit aerodynamiske design parret med små åbninger foran for åndbarhed.4 dage siden





Hjelme og sko, to stykker udstyr, som jeg virkelig holder af pasform og komfort under cykling, og heldigvis ligger der en masse udstyr her på Santos Tour Down Under, så jeg kan få de beskidte hænder på dem og se se på præcis hvad der er nyt og forhåbentlig også nyttigt. Når alt kommer til alt er Elia Viviani lige over min skulder, og han har bestemt noget. (Wind rushing) (metal klokker) (langsom elektronisk musik) Se bare på UAE Team Emirates hjelme, og dette er en MET Trenta.

Og det er 3K carbon, fordi der er lidt kulstofstof her på hjelmens bagside. Og det går faktisk lige til fronten. Jeg havde ikke lagt mærke til det.

Det er forbløffende, hvordan noget ændrer sig, når man ser på de forskellige lysvinkler. Jeg kan virkelig godt lide udskæringen af ​​denne hjelm, men lad os se på fakta dengang. 19 udluftninger og den vejer kun 235 gram, den vejer ikke så meget som jeg troede det ville være ærligt.



Jeg har altid syntes, det lignede en tungere hjelm. Jeg kan godt lide den afrundede base og strukturen, de eksterne funktioner. Og også den lille ventilation heroppe.

Bare for at suge lidt mere luft ind, når det bliver svært. Store udstødningsporte på bagsiden også. Pænt kit.

Så Elia Viviani, en fyr, der elsker at tilpasse sit udstyr, og hvis du nu har vundet de løb, han er færdig med og få titlerne, er du det, så det er det hans Ekoi Corsa Evo hjelm. Den har 23 ventilationskanaler, 235 gram, nu er Ekoi et mærke, som vi ikke rigtig ser meget af. Bestemt ikke i Storbritannien.



Men de har muligheden på deres websted til at tilpasse udstyr til deres hjerteindhold. Og jeg er ret sikker på, at der også er en ret kort leveringstid. Jeg kan godt lide, at den har en gulddetalje på bagsiden af ​​sig selv.

Et fastholdelsessystem. Elsk ting bare vent til du ser hans sko. Du er chic.

Og hvis det ikke er fancy nok, er jeg bare nødt til at påpege, at der også er en magnetisk lås på denne hjelm. Bare klik ind og gå. (Langsom elektronisk musik) Sidste år på Tour Down Under tog Elia Viviani mig med sine DMT KR1 Knit sko i den italienske Champs Colorway imponeret.



Nå i år tjek hvad han har på benene. Han har den samme sko, men i en europæisk mester i landevejsløb. Nu vil disse sko være ideelle til Tour Down Under, fordi det er ret varmt, lad os se det i øjnene.

Meget åndbare sko på grund af den strikkede konstruktion. Og jeg er bare en stor fan af dem. Hvad så med dem? Sidste år på Tour Down Under husker du, at folkene hos Specialized lavede en begrænset række sko og frigivne hjelme for at fejre Tour Down Under og de farver, der følger med det, og i år tjek denne blå og gule og også næsten en grønlig farve til disse tilbehør.

Ved du hvad, jeg sætter min hat på først. Og så tal om det resten, fordi jeg kan lide hatten. Og jeg kan forklare historien bag det.

Nå, vi har et par øjne på siden her, og dette er for at fejre den australske undulat. Jeg havde en cockatiel, men det har intet at gøre med det. Lige, men grunden til, at de faktisk frigav dette produkt, Color Way, er faktisk at skaffe penge til WIRES, en australsk naturfond.

Og Specialized vil faktisk donere $ 100.000 til fonden for at hjælpe med at redde den australske undulat, der kom fra mange af de brande, der skete her i Australien. Jeg synes, det er en fantastisk gestus, en stor gestus, på et af de produkter, der også er helt fantastisk. Jeg ville bare ønske, de var min størrelse.

Hjelmen kunne passe. (langsom elektronisk musik) At gå med dette sæt med undulat-tema fra Specialized er denne Specialized Allez Spring aluminiumcykel. Og hvis du tænker tilbage på 12 måneder, vil du huske, at Peter Sagan og Jay McCarthy fra Bora Hansgrohe-teamet brugte en aluminiumscykel i Crite-riet inden selve Santos Tour Down Under sig selv.

I år er Eric Basker og jeg ret sikre på, at Jay McCarthy også har et af disse spark. De har også denne cykel i et temmelig sejt, begrænset oplag malingsskema. Igen for faktisk at forsøge at skaffe nogle penge til denne australske undulat.

Så en specialiseret Allez Sprint, som jeg nævnte tidligere. Og vi har Delucio Smartweld-teknologien, som du kan se standardsæderne, hvis du vil, på cyklen. Men det bliver interessant på nedrøret og sæderøret.

Fordi svejsningerne der, hvis du vil, flyttes lidt op fra standardpositionerne. Og årsagen til dette er faktisk at forsøge at forbedre køreegenskaberne. Jeg forestiller mig at gøre cyklen pæn og stiv.

Nå, jeg synes, at cyklen selv ser ret godt ud. Du vil ikke engang bruge forhåndskriteriet på den aktuelle tur nedenunder. Fordi det er en god reklame for mærket.

Og interessant er denne cykel udstyret med slangeløse dæk. Jeg ved ikke, om de kører selv på turen eller ej. Husk også, at der var et par rørløse ryttere på verdensrundturen sidste år.

Vil det være det år, de virkelig kommer? Ellers har vi Shimano Dura-Ace DI2-gruppen. Og selvfølgelig er det skivebremseversionen, fordi alle de ryttere, der bruger specialiserede cykler i World Tour, er på skivebremser, jeg kan virkelig godt lide farven. Faktisk måtte vi tage det ud, fordi du bare ikke kunne se det i al dets skønhed indefra.

Det er slags børstet aluminium, men det har en anodiseret finish gennem Instagram i går aftes, da jeg havde søvnløshed. Og jeg er på - - Jetlag. - Ja, jetlag, søvnløshed, sandsynligvis lidt af begge, gør noget alligevel.

Fortæl os, hvad du gjorde. - Jeg er tilbage i Bont og Speedplay i år, jeg takker det, jeg kan køre Speedplay, lad hvad der virkelig er noget, jeg virkelig pressede på. Jeg har en forskel på benet på 3 mm.

Jeg kører en 3 mm skive på min venstre fod på fire skruer. Jeg tog et sekund af dem, satte det ovenpå og måtte derefter arkivere det. Det har et par kamme og kamme.

Så jeg polerede det bare. Så det var lidt rent og fladt. Og så, ja, og det fungerede bare.

Så snart jeg kommer tilbage i Storbritannien, får jeg min venstre, fordi adapterpladen heldigvis er 3 mm. Jeg skal bore min højre sko, så den fastgøres med fire skruer. Jeg kan bare køre standardadapteren på min venstre fod. Og han har stadig det benafstand, jeg har brug for, men jeg er 3 mm tættere eller 3 mm lavere end før.

Og jeg tror, ​​det bringer mig en samlet stackhøjde på 9 mm forskel fra de pedaler, jeg brugte sidste år. Det er ret vigtigt. - Ja, det er meget.

Betyder det, at du er nødt til effektivt at sænke din sadel en tomme for at rode med teknologien? For eksempel at tinker noget? - Ja jeg kan lide det. Jeg har altid ønsket den tekniske side af cykling. Aero-siden.

Du ved, tidsforsøget er ligesom min tidsforsøgsspecialitet går hånd i hånd med det. Så ja, og det er fantastisk. Du ved, Israel Start-Up Nation er et ret innovativt team.

Sponsorerne forstår også alle, at hvis noget kan forbedres, er holdene meget åbne. Selvom jeg tror, ​​at vi tidligere var meget begrænsede af den slags sponsorer, vi havde. Og det kan være ret begrænsende.

Og du ved, det er som om hvert hold har godt udstyr lidt bedre end et andet. Og du ser på et andet hold og siger, 'Åh, vi giver væk et par watt her' sammenlignet med dem, der foretager den særlige kæde- eller styrjustering. ' Eller sådan.

Men så ser de på os og tænker, 'Åh, de har hurtigere huddragter.' Eller sådan. Det hele er som gynger og rundkørsler, hvor du bare prøver at få mest muligt ud af det, du har også.

Og bare håb, at holdet er åbent og klar til at deltage i din søgen efter hurtighed. Hvad Israel Start-Up Nation er fantastisk til, ser det ud til - Ekoi Legend-hjelmen bruges af holdet på AG2R La Mondiale, og selvfølgelig er Romain Bardet perfekt. Så nogle oplysninger om hjelmen.

Den har 28 ventilationskanaler, vejer kun 235 gram, og jeg synes personligt, at den har en slags ægte retro-følelse. Minder mig om de gamle hårnethjelme fra dengang. Og jeg kan godt lide hende.

Selvom jeg ikke synes, de skulle bringe hende tilbage. Men de er ret tæt på det. Flot arbejde. (langsom elektronisk musik) Virkelig heldig, jeg kan huske at jeg så dig rocke ud i et par prototype sko eller noget lignende sidste år.

I år har du et par sko, som jeg virkelig vil sætte mine fødder i, men jeg antager, at du er lidt lille end mig. Ja, er du den eneste med disse eller hvad? Jeg mener, de er ret seje. - Nelson har et par.

Ja, jeg mener, de dukkede op for et par dage siden. Så ja, de er som nye dommere for racersko. Og de er gode. - Match også jerseyens farve, ikke? Er det en vigtig ting? til dig eller ej? - Jeg mener ikke rigtig.

Jeg er ikke så begejstret, du ved hvordan jeg ser ud (griner) Men nej, de er gode. Jeg er ret kræsne med sko. Det er som en 2011-sko.

Og jeg har iført disse i omkring fire år. Fordi jeg ikke ville ændre mig. Så da de dukkede op mindre end en uge før løbet, tænkte jeg: 'Ja, ingen chance.' Og så tog jeg dem på, jeg tænkte ved mig selv: '(Bip) de er ret gode' (griner) Så ja, jeg har dem på - Højre, hvis du gør det, skal du bare gå tilbage til Shimano-modellerne, bare hurtigt du havde dem og du indså: 'Åh, de bliver lidt trætte.' Forsøgte du at finde nogle et eller andet sted? dem. ' - Ja, nej, jeg kan godt lide, jeg købte alle 43,5'erne, der kunne købes på eBay.

Og så, ligesom alle som gamle opbevaringsholdere. Og så 'indtil endelig var der bare ingen 43,5 tilgængelig overalt.

Og jeg tænkte, 'Åh, det er tid.' (griner) Det er tid. Jeg har stadig et par, som jeg kan lide at beholde, bare hvis jeg er nødt til at gå til, at du ved det.

Jeg har dem. De er der. - Den gode nyhed er, at jeg lige har fundet ud af din 43,5 og mig også.

Så hold dem bedre under omslag. Ellers kommer jeg med dig og slipper dem fra dine fødder. - Ja, ikke. - Her er vi, nogle interessante tekniske ting, når det kommer til hjelme og sko.

Og jeg elsker at se disse ting, fordi du ikke ofte får meget indefra kan se en cykelbutik. Lad mig vide i kommentarfeltet nedenfor, hvad dit yndlingsudstyr var dernede. Glem ikke at besøge GCN-butikken på shop.globalcyclingnetwork.com og hvorfor ikke downloade GCN-appen, der er tilgængelig i App Store og også Google Play Store.

Og nu for to flere gode artikler, hvad med dig bare klik her nedenfor og bare klik her nedenfor.

korte udbrud af træning

Hvad er de bedste cykelhjelme?

Bedste cykelhjelmeat købe i dag
  • Smith Trace.
  • POC Octal.
  • Bern Union.
  • FritidsbladHjelm.
  • Mojito hjelmCykelhjelm.
  • Specialiserede S-Works overvinder.Bedstoverkommeligcykelhjelmfor racere.
  • Vanquish twist.Bedsthigh-endhjelmmed integrerede nuancer.
  • Bell Zephyr MIPS. Komfortabel pendlerhjelmmed masser af plads til justering.

Hej fyre! I denne artikel ser vi på de fem bedste smarte cykelhjelme, der er tilgængelige på markedet i dag. Vi oprettede denne liste baseret på vores egen mening, forskning og kundeanmeldelser. Når vi indsnævrer det bedst mulige valg, tog vi højde for deres kvalitet, funktioner og værdier.

For mere information og opdaterede priser på de nævnte produkter, klik venligst på linkene i beskrivelsesfeltet nedenfor. Her er de fem bedste smarte cykelhjelme. Det femte produkt på vores liste er LIVALL.

Sikker og sikker, denne hjelm har funktioner, der opfylder både CPSC og CE standarder. Den har automatisk induktiv belysning og 270º blinklys baglygter. Disse funktioner giver bedre synlighed og forbedrer din tilstedeværelse på gaden.

Folkene på gaden vil helt sikkert bemærke dig langt væk. Du behøver ikke længere at bære andet tilbehør. Og fordi det er en smart cykelhjelm, kan du nyde musik og besvare opkald med LIVALL med Bluetooth og mikrofon.

De er over dine ører, så du ikke bliver distraheret fra vejen. Der er også en walkie-talkie-funktion. Dette er især nyttigt, når du rejser i en gruppe, da det giver dig mulighed for let at kommunikere med dine medpassagerer.

Den mest relevante funktion af denne hjelm er dog sandsynligvis den, der giver dig mulighed for at sende SOS-signaler i en nødsituation. Du kan bruge dette ved at forbinde hjelmen til LIVALL Riding-appen. Hvis der sker noget, tænder hjelmens nødsignaler, og du kan straks komme i kontakt med dine kontakter.

Denne hjelm er perfekt til hoveder, der er 21,65 'til 23,23' i størrelse.

Du kan justere det ved hjælp af drejeknappen på bagsiden og de justerbare stropper. Disse sikrer, at du bruger udstyret ordentligt, og at du har ro i sindet. Dens fordele er: - Den leveres med bluetooth og mikrofon; - Den inkluderer en walkie-talkie-funktion; - Det er kompatibelt med LIVALL Riding App; og - Det har alle de nødvendige sikkerhedsfunktioner.

Det er dog dyrt. Kør ubekymret med LIVALL. Denne smarte cykelhjelm har alle de nødvendige funktioner, der garanterer din sikkerhed på vejen, hvilket gør det til en god investering på trods af sin pris.

Sena X1 følger på fjerde plads. Sena X1 er et brugervenligt design med tre knapper på siden, der er let at navigere og bruge. Denne 12,35 oz hjelm leveres med et lithiumpolymerbatteri, der giver 16 timers taletid og en 3,5 timers opladningstid.

Det er en cykelhjelm, der er fuldt integreret i Bluetooth med HD-lydhøjttalere og en mikrofon. Du kan forbinde den til din telefon og få adgang til forskellige apps som fitnessapps, GPS og musik. Du kan endda foretage telefonopkald.

Med denne hjelm kan du tale med op til tre andre mennesker over en afstand på op til 800 m i åbent terræn. Det er også kompatibelt med ekstra Bluetooth-tilbehør og smartphone-apps til større intercom-grupper og funktionskontrol. For at gøre tingene endnu bedre har den patenteret Advanced Noise Control-teknologi, der minimerer vind- og baggrundsstøj, så du nemt kan kommunikere, mens du cykler.

Dens fordele er: - Det er kompatibelt med Bluetooth-tilbehør; - Det fungerer godt med smartphone-apps; - Det er let at bruge; - Det giver lang driftstid; og - Den er udstyret med HD-lydhøjttalere og en mikrofon. Ulemperne er dog: - Den har ikke LED-belysning eller baglygter; og - Det har ikke et solskærm. Hvis du har brug for en smart cykelhjelm med Bluetooth-funktionalitet, er Sera X1 et godt valg for dig.

Så du forbliver altid forbundet under din cykeltur. Du har endnu ikke fundet en cykelhjelm, der opfylder dine krav? Bliv ved med at kigge, vi har mere til dig. Hvis det er første gang du besøger vores kanal, skal du abonnere på kanalen og klikke på ikonet for at modtage underretninger om vores næste artikler.

Det tredje produkt på vores liste er LUMOS Kickstart. LUMOS Kickstart tilbyder dig belysning og indikatorer på hovedet takket være dens integrerede lys. Den har et lyst hvidt LED-array foran og røde LED'er på bagsiden, så du kan ses på gaden, især om natten.

Bluetooth-funktionen kan synkronisere den trådløse fjernbetjening med to knapper på styret med hjelmen, når du tænder den. Så når du trykker på venstre eller højre knap, blinker din hjelm i den rigtige retning. Fjernbetjeningen er vandtæt, så du kan bruge denne funktion, selv når det regner.

Denne hjelm er også kompatibel med LUMOS Helmet APP. Dette giver dig mulighed for at tilpasse toner til blinklyset. Det har også automatiske advarselslys.

Sammen med hjelmens indbyggede accelerometer hjælper denne funktion med at efterligne bilbremselys. Det registrerer, når du bremser hurtigt eller pludselig stopper. I dette tilfælde bliver lysene på bagsiden røde.

sram rival anmeldelse

LUMOS Kickstart-batteriet kan vare op til 6 timer. Den er ideel til 30 til 45 minutters daglig cykelpendling. Når batteriet er tomt, skal du huske at oplade både hjelmen og fjernbetjeningen.

Den vejer ca. 1 lb og måler 21,3 til 24,4 inches.

Selvom det ikke bør erstatte din cykels for- og baglys, kan denne hjelm gøre din tur sikrere ved at eliminere behovet for at give håndsignaler. Dens fordele er: - Det har et flot design; - Den leveres med lyse LED-lys; og - Dens blink er nyttige. Ulemperne er dog: - Det er tungt; - Den fås kun i en størrelse; og - det er dyrt.

Iført LUMOS Kickstart øger din synlighed i trafikken, især i mørke. De lyse LED-lys foran og bag samt de effektive blinklys sikrer din sikkerhed på hver rejse. Det andet produkt på vores liste er Safe-Tec Tyr.

Safe-Tec Tyr er en stilfuld hjelm med integrerede indikatorer, bremselys og LED for- og baglys. Den er udstyret med MIPS eller Multidirectional Impact Protection System, en førende glideflade-teknologi designet til at reducere rotationskræfter, der kan opstå med visse stød. Hjelmens ydre skal er lavet af polycarbonat.

Den leveres med en Coolmax-polstring i form til skumforingen for at give komfort og sikre maksimal slagfasthed. Denne smarte cykelhjelm inkluderer også Bluetooth-benledningshøjttalere og en mikrofon. Med disse indbyggede funktioner kan du lytte til musik eller ringe mens du cykler uden at udsætte dig for en potentiel trafikulykke.

Det har også en trådløs fjernbetjening, der giver dig mulighed for at styre de indbyggede bag- og forlygter som blinklys. Derudover er den udstyret med automatiske bremselys, så du er synlig i alle retninger. Safe-Tec Tyr leveres med 2 års begrænset garanti.

Denne hjelm opfylder også flere sikkerhedsstandarder, herunder en vandtæt fjernbetjening, der opfylder IPX6-standarden, en hjelm og fjernbetjening, der opfylder IP65-standarden, og CPSC-certificeringer. Dens fordele er: - Det er let; - Den er justerbar - Den har fremragende bluetooth-højttalere; og - den leveres med 2 års garanti. Bærerne er dog først ubehagelige.

Hvis du er på udkig efter en smart cykelhjelm med den nyeste teknologi, kan du prøve Safe-Tec Tyr 3. Denne stilfulde hjelm giver dig mulighed for at holde kontakten og være sikker på farten. Før vi afslører nummer 1, skal du tjekke nedenstående beskrivelse for de seneste tilbud på hver af disse varer.

Og sørg for at abonnere, hvis du vil holde dig ajour med de bedste produkter på markedet. Når alt kommer til alt er vores bedste smarte cykelhjelm Sena R1. Sena R1 er en US-CPSC-certificeret hjelm med robust EPS-skum og en slidstærk skal lavet af højkvalitets polymerplast.

Det sikrer din sikkerhed med sit baglys og dets komfortable og sikre design. Det er integreret via Bluetooth, så du kan synkronisere din smartphone med hjelmen og få adgang til andre højteknologiske funktioner. Du kan få adgang til disse funktioner med verbale kommandoer.

Med denne hjelm kan du lytte til podcasts, kontrollere radiostationer, få adgang til Google Maps og meget mere. Du kan også foretage telefonopkald. Den støjreducerende mikrofon sikrer, at den anden person på linjen kan høre dig, selvom du er midt på gaden.

Du kan synkronisere med op til fire forskellige hjelme af samme model via en sammenkoblet intercom. Dette er ideelt, hvis du går med en gruppe. Det er en cool og nem måde at holde forbindelsen på.

Du kan bruge denne funktion, så længe du alle er inden for det maksimale område på en halv mil. Dens fordele er: - Den har indbyggede højttalere i hjelmskallen; - Det muliggør kommunikation mellem hjelme; - Det inkluderer støjbeskyttelsesteknologi og - Det giver adgang til forskellige apps via smartphone-kobling. Det er dog dyrt.

Sena R1 er en smart cykelhjelm, der muliggør problemfri smartphoneintegration. Det sikrer, at du forbliver forbundet og sikker takket være Bluetooth-forbindelse i høj kvalitet. Det er alt for nu.

Tak fordi du så med! Hvis vi har været til hjælp for dig, skal du klikke på knapperne 'Synes godt om' og 'Abonner'. Vi ses i de næste artikler!

Hvem fremstiller de bedste cykelhjelme?

DetBedste vejog bjergHjelmeDu kan købe lige nu
  • BEDSTVENTILERET. Giro Aether. competitivecyclist.com.
  • Lige tyve bukke. Schwinn Intercept. amazon.com.
  • BEDSTTIL SMÅ HOVEDE. Giro Scamp. competitivecyclist.com.
  • BEDSTVÆRDIVEJHJELM. Specialiseret Echelon II. competitivecyclist.com.
  • MEST BESKYTTELSE. Fox Dropframe Pro.
1. feb 2021

I morgen Trainiacs skal vi have det sjovt igen i dag, vi er herude og tester forskellige enheder for at give dig en idé om, hvor dine penge bruges bedst. Hvad vi skal gøre her i dag, vil teste nogle hjelme nu I teorien skal tri- hjelmen være den hurtigste, den kombinerede vejpil-hjelmtype skal være den næsthurtigste, og den almindelige hjelm skal være den langsomste, men hvis du spørger et hjelmfirma, fortæller de dig ikke, hvor meget man faktisk er langsommere end den anden, så vi vil nu forsøge at finde ud af, hvad vi også har som en bonus, at vi har kuplen, der går lige ud på vejhjelmen, og hvad mange producenter af aero-hjelme og hjelmproducenter har sagt, at med dette er du faktisk næsten lige så aerodynamisk, som vi finder ud af Hvis alle disse ting er sande, hvor sande de er, så forhåbentlig kan du bestemme, hvor dine penge bedst bruges. d Elmetsi gør 150 watt med denne hjelm og derefter 210 watt med denne hjelm, dette giver dig en indikation af, hvor omkostningerne og b enefits overlapning, og det gør jeg med hver af hjelme i tre og et halvt minut for at vende tilbage. Vend tre og et halvt minut tilbage, så denne vej, vi er på, har en rigtig flot kurve, så vi får lidt tværvind lidt hovedvind lidt halevind en masse ting, der vil ske over en længere periode lav watt høj watt alle forskellige hjelme lad os gotrainiacs, vi har alle data samlet for at sammenligne den tri-specifikke hjelm med den aero road hjelm, som formodes at være som den næstbedste, næsten lige så aerodynamisk som trihjelmen, men hvis du virkelig vil have den mest aerodynamiske hjelm, fik vi at vide, at den er den tri-specifikke hjelm, og så er der vejhjelmen, der hævdes at være så god, at er bare forro reklamekørsel vil ikke være rigtig hurtig, men hvis du vil gå hurtigt, kan du lægge et regnafdækning på det, som vil være ret hurtigt, men selvom jeg spørger folkene ved laser eller et hjelmfirma, hvad de fortæller mig godt ved vi, at vi gør det? Jeg giver ikke rigtig disse data ud, hvor meget hurtigere dette er end dette eller det er end det, og jeg spekulerer på, om vi bare køber disse ting, fordi vi får at vide, at den ene er hurtigere end den anden. Nå, jeg har nogle data, og det er lidt overraskende, hvilken? er den hurtigste, så alle data fra garmin1030 plus viser, at vi har nogle forskelle mellem alle hjelme, men det er ikke nødvendigvis konsistent mellem indsatsniveauerne, så lad os starte med 150 watt-testen og i denne test er kuglehjelmen, som er denne er, dette er Aeroroad-hjelmen, der faktisk testede den hurtigste, der nu blev testet ved 32,1 km / t i løbet af de syv minutter, det gik i 3,76 km, der var den hurtigste, her har vi forskellen på at indfaste st og det var nul procent Vejen hjelm med dækslet, den næsthurtigste var 31,7 kilometer i timen.

Det er omtrent som 19 ish20 mph-mærket kørt i 3,71 kilometer og 1,25 langsommere, trihjelmen var faktisk den langsomste med 31,3 kilometer i timen og kørte næsten 3,66 kilometer to og en halv procent langsommere end flyvejen og derefter cykelhjelmen var den langsomste: 31,2 kilometer i timen 2,8 procent langsommere, før vi går ind i, hvor meget langsommere det får dig til at køre i et løb, vi derefter ned til 210 watt, i dette tilfælde var den hurtigste faktisk vejhjelmen med dækning på 36,1 kilometer pr. time 4,23 kilometer nul procent langsommere end den hurtigste, men på dette tidspunkt var tri-hjelmen i det væsentlige for den bundne gennemsnitshastighed på 36,1 kilometer i timen, men kun 10 meter kortere ved 4,22, dette er i det væsentlige som en afbøjning på måske en anden forskel, når man trykker på den runde knap og så var bolden tredje hurtigst med 35,9 kilo meter i timen 4,2 kun lidt langsommere, men en halv procent langsommere og racercykelhjelmen var den langsomste i 35,1 km / t siger du ser på dette og går sådan? Nå, jeg mener, hvad er mine tendenser, for ved 150 watt var flyvehjelmen den hurtigste, men så var den den tredje hurtigste ved 210 watt, og ligesom vejhjelmen med dækslet var den hurtigste og under ved 210 watt, ingen af omstændighederne var den faktiske eksperimentelle hjelm hurtigst det faktum, at hvad er der? Dataene fortæller os og er ikke klar over, at dette kun er én person, ikke en hel flok mennesker igen og igen i en vindtunnel i et kontrolleret miljø alle disse ting, men dette giver os en indikation af, at vi ikke pleje For at lægge data til side, da jeg var i den specialiserede vindtunnel til zwift tri-akademiet sidste år, bad jeg forskerne om at kende de tendenser, de ser mellem hjelme, fordi de har testet alle de forskellige hjelme med alle atleterne og i det væsentlige sagde de at vi faktisk ikke fandt nogen specifikke tendenser hos nogle mennesker.

En testhjelm er den hurtigste, som du forventer, at nogle mennesker er, en aero-vejhjelm er den hurtigste, som du ville forvente, at andre mennesker skulle være. At flytte hovedet rundt på en cykelhjelm er faktisk den hurtigste, hvad der fortæller mig er, at der ikke er et nøjagtigt svar, der fortæller dig, hej, du skal købe en eksperimentel hjelm. Men det fortæller mig, at der er et antydning om, at den samlede cykelhjelm i sig selv bare er langsommere overalt. Ja, jeg er enig i, at det er det, du virkelig vil kun til vejkørsel, men selvom du kun bruger den til vejkørsel. i dette tilfælde vil jeg sige, at du køber en Aeroroad hjelm, fordi du kan bruge den til kørsel, du kan bruge den til at prøve den nu, det vil helt sikkert være den hurtigste for dig til en triatlon, men for langt de fleste mennesker, der virkelig har kun en, der vil spare lidt penge og være så hurtig som muligt uden at bryde banken Dette vil sandsynligvis være bedst for pengene Du er der en grund til at få den super aerodynamiske tri hjelm, måske vil jeg bare sige, hvis du kan lide luksus skal du prøve nogle hjelme fra dit lokale? Cykelbutik, eller hvis du vil bestille en hel masse ting online og derefter sende alle dem tilbage, der ikke er de hurtigste, prøv hvad der fungerer for dig, fordi det ikke er klart, at hver tri hjelm i verden vil være hurtigere end hver anden hjelm I verden, før vi lukker, lad os sige, fra hurtigste til langsomste, hvor meget kunne du forvente at miste ved at sige, kun en cykelhjelm, så du kan beslutte det ekstra Er der en udgift forbundet med at købe en high-end hjelm? mere aerodynamisk hjelm betaler sig for dig i modsætning til cykelhjelm, du kan kombinere besparelser i realtid med omkostninger.

Så sammenlign den langsomste med den hurtigste 150 watt hjelm og uanset den hurtigste, lad os bare kalde den den hurtigste for dig. Det kan være en fejlvejs hjelm. Det kan være en prøvehjelm, men vi ved, at vejhjelmen ender med at blive langsommere vilje og over løbet af en sprint triathlon, hvor den gennemsnitlige cykeltid er 40 minutter, vil du være lidt mere end et minut langsommere, hvis du bruger en racercykelhjelm i en olympisk triatlon, hvor den gennemsnitlige cykeltid er en time og 20 minutter, du vil være omkring to minutter og 15 sekunder langsommere end en halv Ironman, hvilket tager i gennemsnit tre timer. For enhver atlet er du omkring fem minutter langsommere med en cykelhjelm og for en Ironman, hvor cykeltiden i gennemsnit er seks timer og 25 minutter, du vil være næsten 11 minutter langsommere, når en racercykelhjelm klatrer til 210 watt, når du laver en. Hvis du er en stærkere atlet til sprinten, er det tiden igen lidt mere end et minut til en olympisk kampdag, det handler om to minutter 15 sekunder sl ower med racercykelhjelmen til en halv jernmand i cirka fem minutter. Det er i det væsentlige i overensstemmelse med 150 watt og med en Iron Man over ti og et halvt minut langsommere, så vi har nogle konsistenser her, og selvom vi har nogle underlige forhold mellem hvad er den hurtigste, dette eller det kombineret med det, ved vi, at vejcykelhjelmen selv vil være den langsomste, så hvad? wercommendin triathlon bikefoundations du kan få den digitale bog lydbogen du kan få hardcopy fra Amazon på triathlon triathlonbikefoundations.com eller ej, hvis du ikke vil, jeg mener jeg ville elske at købe den, men hvis ikke, er det også cool hvad jeg siger jeg i denne bog, er det? En af de bedre muligheder for pengene er en opgraderet, let aerodynamisk hjelm, for i stedet for at bruge tusind til tre eller fire tusind dollars på et sæt hjul for at få de samme fordele, som vi ser mellem denne og nogen af ​​disse , skal du stadig købe en hjelm, så du måske kun bruger 50 eller mere $ 150 mere på en af ​​disse hjelme end en almindelig vejhjelm, men du vil helt sikkert se forbedringer i form, så det er hvad jeg vil anbefale triathlonbikefoundations.com hvis du er interesseret i at se rækkefølgen af ​​opgraderingskøb, vi anbefaler, at vi anbefaler til nybegyndere triatleter, og hvis du ikke allerede er abonneret og kan lide den slags ting, skal du klikke på knappen 'Abonner' nedenfor for det er der en anden test, som vi skød.

Samme dag sammenligner du en racercykel med en tri-cykel og ser, om denne opgradering er umagen værd for fremtidige Trainiacs

Hvad er den letteste cykelhjelm?

Ventral Lite er den senestehjelmat deltage i POC'ercyklingfamilie oglettestedet nogensinde har gjort. Fokuseret på ryttere, der prioriterer vægt og ventilation frem for alt andet, er den nyligt tildelte Ventral Lite blevet stærkt konstrueret til at opnå den optimale balance mellem vægt, sikkerhed og ydeevne.5. mar 2021

Hvilken aero-hjelm er hurtigst?

S-Works Evade II MIPS ANGi

Udviklet i deres egen vindtunnel, kaldet Win Tunnel, Specialized hævder dette erhurtigste hjelmde har nogensinde testet.
17. mar 2021

Er dyre cykelhjelme det værd?

6 svar. Nej, normaltdyre hjelmeer lettere og mere behagelige, fordi de har mere ventilation. Så hvis du planlægger at køre i lange timer, er det bedre at købe meredyr hjelmat du har råd til, ellers - for korte ture - en billighjelmvil gøre jobbet.

Hvor meget skal jeg bruge på en cykelhjelm?

TILcykelhjelmkan koste så lidt som $ 25, men en “god”cykelhjelmkan koste sommegetsom $ 500 eller mere. Afhængigt af hvad du har brug for det til, og hvilke funktioner der er vigtigst for dig, en godcykelhjelmkoster typisk mellem $ 75 - $ 150. Top-of-the-linecykelhjelmekoster typisk mere, omkring $ 250 - $ 350.

Hvorfor har Kask-hjelme ikke MIPS?

MED ikkeMIPStil kollisionsbeskyttelse

De har styrket den indre ramme for at give større mekanisk styrke og en bedre kompakthed. Skulle der være en indvirkning, forhindrer dethjelmfra at bryde i mange stykker.
14. juni. Okt 2018

Er 1,5 kg hjelm tung?

I henhold til den nye standard er det maksimalevægtafhjelmskal være 1.2kgi modsætning til1,5 kgi øjeblikket og hver producent skal overholde disse normer obligatorisk.25. jul. Okt 2018

Er en TT-hjelm det værd?

En korrekt monteringhjelm til tidsprøvesammenlignet med en standardvejhjelmerværdiomkring et minut over 40 km, ifølge Michael Hutchinson, flere nationaletidskørselmester og forfatter af Faster: The Obsession, Science and Luck Behind the World's Fastest Cyclists. For langsommere ryttere kan gevinsterne være endnu større.

Er aero-hjelme varmere?

Som regel,aerovejhjelmeer lidtvarmereend standardhjelme. Hvis du lider med enhedhoved, når du kører, eller hvis det er megetheddag vil du måske undgå, men du finder sandsynligvis meget af detaerovejhjelmederude er disse dage behagelige under de fleste forhold.28. jan. Feb 2020

Hvordan vælger jeg den bedste cykelhjelm?

De bedste cykelhjelme balancerer komfort, aerodynamik, ventilation og beskyttelse. Her er en oversigt over de bedste sammen med en guide til, hvordan du vælger den rigtige til dig. Sikring af at du vælger den bedste cykelhjelm, vil i høj grad ændre din cykeloplevelse.

Hvad gør en Limar racercykelhjelm så god?

Limar har støbt, hvad der i det væsentlige er to carbon-vinger i hjelmen, der løber vandret over skallen og tjener et dobbelt formål at tilføje struktur og styrke og rydde luftstrømmen gennem hjelmen op.

Hvor meget vejer en dropframe pro cykelhjelm?

Dropframe Pro har også en MIPS-foring og en skumforing med dobbelt tæthed. Der er en masse hjelm her, der vises på skalaen. Denne hjelm vejer 524 gram (stor, vores skala), hvor en typisk trailhjelm normalt er omkring 340 til 380 gram.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Nicky Hayden Cykelulykke - Sådan repareres

Hvad skete der med chaufføren, der ramte Nicky Hayden? Vi afventer motivationen med tillid, og vi vil appellere. Hayden, der også er kendt som 'The Kentucky Kid', blev ramt af føreren den 17. maj sidste år, mens han trænet på sin landevejscykel nær racerbanen Misano. Hayden døde på et italiensk hospital fem dage efter ulykken på grund af de påførte skader.11.10.2018

Cykel kilometertal log - holdbare løsninger

Hvordan kan jeg spore min cykel kilometertal? Hvad skal jeg bruge til at spore kilometer på cykelturwebsites. MapMyRide.com, Geodistance.com, Bikejournal.com, Veloroutes.org og lignende websteder giver ryttere mulighed for at oprette kort over deres ruter, spore miles rejste og holde tidsskrifter om deres eventyr. Celler og iPods. kilometertællere og cykelcomputere. GPS.08.07.2011

1000 watt elektriske cykler - find løsninger

Hvor hurtigt går en 1000w elektrisk cykel? ca. 35 mph

Hundecykel - hvordan man beslutter

Kan hunde cykle? Bare husk, din hund behøver ikke at være en bestemt race eller størrelse for at nyde at tilbringe tid sammen med dig på cykel. Så længe din hund nyder at løbe ved siden, blive båret i en kurv eller trukket i en trailer, kan du have det sjovt sammen på vejen, mens du cykler.

Raleigh sporcykler - søg efter løsninger

Er Raleigh et godt cykelmærke? Så for at besvare dit spørgsmål er Raleigh lige så god kvalitet som enhver cykelbutik-cykel til en lignende pris. Hvis du sammenligner Raleigh med topklasse mærker som Trek eller Specialized eller Cannondale, vil du generelt opleve, at Raleigh vil have bedre komponenter til samme pris eller lignende komponenter til en lavere pris.

Carlton cykler - almindelige svar

Hvornår købte Raleigh Carlton? 1960