Vigtigste > Cykling > Landevejscykling - bæredygtige løsninger

Landevejscykling - bæredygtige løsninger

Er vejcykling god til vægttab?

Cyklinger en ringe, tilpasset træning, der kan forbrænde kalorier med en hastighed på 400-750 kalorier i timen, afhængigt afvægtaf rytteren, hastighed og typecyklingdu gør.





Cykling kan være en fantastisk måde at nå og opretholde en sund vægt på. I denne artikel troede vi blandt andet, at vi skulle vise dig den bedste måde at kombinere god ernæringsmæssig praksis omkring din cykling på, hvis du vil bruge cykling til at kaste et par pund eller bare få en optimal løbsvægt, håber vi, at du find nogle af disse tip nyttige, ikke kun for at tabe sig, men også for at lære, hvordan du kan bruge cykling som en del af en sund og afbalanceret livsstil, meget mere fleksibilitet, hvis du vil organisere, eller hvis du vil organisere mindre intense træningsfaser som grundlæggende træningsdage så afslappet som jeg er, så passer det virkelig til enhver tid, men med høj intensitet og tung volumen træning og forøgelsesfaser, for eksempel, skubber du energi og restitutionskravene er også høje for at opretholde et kalorieunderskud og samtidig opretholde fitness, hvis dit mål er at være optimal Nå karrierevej. Vent ikke op til et par uger, før du når dit højdepunkt.

Bestemt eller bare forudsat at træning vil tabe vægten, de fleste af os har brug for handling gennem en detaljeret plan, uanset om du er en udholdenhedsatlet eller en kreativ cyklist. At tabe sig kræver meget opmærksomhed, men ikke mere opmærksomhed på ernæring som en konkurrencedygtig atlet på udkig efter fiaskoer. Ydeevne skal fokusere på sjælen.

Træningsvaner primært på ydeevneudvikling og primært træning i at forbrænde ekstra kalorier kan hurtigt føre til overtræning og underudbud, og det hjælper bestemt ikke med dit mål for fedtreduktion eller vægttab, og det hjælper ikke med at forbedre ydeevnen fedtreduktion tager tid vand oz sker natten over, hvis du vil tabe dig og forbedre din cykelydelse, så vil du fokusere på fedtreduktion n, hvilket betyder at du forbliver utålmodig. På samme tid betyder det ikke, at du skal være for ambitiøs med hensyn til dine mål for kalorieunderskud, så sig mod omkring 300, det er 500 kalorieunderskud om dagen, hvis du vil have en sund rutine for fedtreduktion, der kan opnås i mindre intens træning faser, såsom grundlæggende træning, som vi vil tale om senere. At sulte dig selv i et højt kalorieunderskud hver dag vil ikke hjælpe noget, det vil faktisk påvirke dine præstations- og vægttabsmål.



Det vil have negative virkninger såsom et svækket immunsystem, depression, langsom stofskifte, ernæringsmæssige mangler og høje niveauer af træthed, så du vil være sikker på, at alle bestræbelser gøres for at opnå optimal vægt, kontrolleret og gradvist og forblive sund under tankning Er den hurtigste måde at overtræne i stedet for at narre til at være opmærksom på detaljer, er det værd at fremhæve, men intet tal på skalaen vil være dets fulde billede af dit eget helbred, den måde du behandler dit sind og din krop på, er undertiden bedre indikatorer for dit generelle helbred og velvære. Muskler er meget tættere end fedt. En liter muskler vejer omkring seks pund, mens en liter fedt ikke vejer ni pund.

En nemmere måde at forestille sig dette er, at hvis du har det samme volumen af ​​muskler og fedt, vil fedtet veje 80% af, hvad musklen gør, da to mennesker kan veje det samme, kan deres kropssammensætning være helt anderledes, ikke bare se på skalaer og tabe sig eller se på skalaerne og ikke se en vægtforskel på trods af kontinuerlig indsats for at forbedre din cykelydelse, skal du vedligeholde eller øge din muskelmasse, mens du holder din fedtprocent i et sundt interval. Hvis du er frustreret over at du forsøger at tabe sig, kan det være værd at søge hjælp fra en træningsnæringsekspert for at hjælpe dig med at måle dit kropsfedt. Du kan bare miste fedt og opbygge muskler, hvilket slet ikke er dårligt, så behandl ikke manglen på vægttab som et negativt for den mængde essentielt fedt, der adskiller sig mellem mænd og kvinder, og er typisk omkring to til fem procent hos mænd og 10 Typisk defineret som otte til nitten procent, mens det sunde interval for kvinder er enogtyve til treogtredive procent, afhængigt af alder, som vist i denne tabel fra American Council of Fitness. Lavt kropsfedt er vanskeligt at opretholde i lange perioder, og der er ingen anerkendte sundhedsmæssige fordele med kropsfedtniveauer under 8% indstilling.

Der er og er mange negative virkninger af lavt kropsfedt hos kvinder forbundet med fertilitets- og reproduktive problemer Links til nedsat ydeevne og immunfunktion, hjerteproblemer og også lave energiniveauer Kropsfedt er en vigtig del af at holde hele din krop i skak, så jeg tror, ​​at det vigtigste er, at mens vi ser supertynde drivere på vores skærme, er der hele året omkring en vigtig begivenhed som Tour de France, der er to eller tre point i løbet af sæsonen og ofte kun i to uger kl. slutningen af ​​sæsonen for eksempel Grand Tour, og de bruger også professionelle til virkelig at klare dette vægttab og racingvægten på den rigtige måde, så jeg gætter på, hvad jeg prøver at sige, er ikke at efterligne dem, og du kører eller se det året rundt som den hellige gral for, hvordan du skal se ud på en cykel, for godt, disse erhverv har bragt hendes krop til de absolutte grænser. Du får mest ud af din cykling og generelle sundhed, hvis dit mål er at opretholde en sund kropsfedtprocent, ikke en Tour de France for at få kropsfedtprocent perfekt i den uge, der går op til Grand Tour. Sid ned nu Mål og marker dine fremskridt, hvilket ikke nødvendigvis behøver at være et vægtbaseret mål.



Det kunne være lige så let som at indstille en tid til en bølge i nærheden af ​​dig og forsøge at slå den uge efter uge, eller det kunne være at forsøge at have en konstant kurs nær dit hjem. Jeg tror, ​​at pointen er ikke at blive for knyttet til vægten, jeg tænker på forsøger at skabe en sundere livsstil og bedre cykling præstation Overvågning af dine fremskridt kan hjælpe dig med at holde dig på sporet i længere tid. Husk den mistede kunst at føre en journal i en af ​​mine tidligere artikler kan være meget nyttig til at holde styr på dine fremskridt, hvilket får dig til at føle dig lykkeligere, både fysisk og mentalt, i betragtning af hvad du faktisk prøver at opnå ved at tabe dig, inden du starter der er mange fad diæter og tech-klingende spiseplaner. Lad os indse det, vi efterlader dig mere forvirret end noget andet, som cornflakes ikke skulle have nu? Mælk med dine majsflager kun majsflager på dine egne tørre majsflager cornflakes-diæt Imean hvad vil verden efter min mening den bedste tilgang er en afbalanceret sund kost med styring af den samlede diæt i overensstemmelse med 300 til 500 kalorieunderskuddet pr. dag som beskrevet tidligere, og her er nogle vigtige råd, der virkelig kan hjælpe dig med at nå disse grøntsager ved at fylde halvdelen af ​​din tallerken med grøntsager ved de fleste måltider.

Frugt er også en stor del af enhver sund kost og det er værd at gøre sig bekendt med den nuværende madpyramide. Fordi du vil finde frugtgrøntsager og salat som den vigtigste fødekilde og de fleste af de plantebaserede måltider fra GCN, er Kiss Recipe Book en stor ressource Jeg siger ikke, at du skal være veganer, men denne bog har masser af opskrifter og ideer til, hvordan du kan mere frugt og grøntsager i jeg på en interessant og kreativ måde Integrer din kost Jeg bruger dette med andre opskriftsbøger, fordi Det gør jeg, jeg spiser stadig kød, men det er rart at have et vegetarisk eller vegansk måltid eller to hele ugen. Hvad med dig? Connor spiser du stadig Meyeah spiser du stadig kød mand, men jeg vil ikke sige, at det er den vigtigste del af min diæt, faktisk spiser jeg måske kød? hver tredje dag og det meste af tiden fokuserer jeg mere på frugt og grøntsager og salater flydende kalorier kan tilføjes hurtigt uden at fylde dig næste, du vil gerne fjerne alle sukkerstik Junk Food Chips Chips Lovelysweets Ja, dette trin alene er nok for mange af os, dog ude for gradvist at tabe sig, delkontrol desværre, selv det bedste af mad kan være for meget. Prøv at opretholde et normalt proteinindtag på trods af lavere kalorieindtag.

Dette betyder, at du øger proteinet i din daglige diæt til 25 til 30 procent af dit daglige kalorieindtag. Fokuser på magre proteinkilder som kød, fisk, æg, tofu bønner og bælgfrugter, der opretholder proteinindtag, opretholder mager kropsmasse og fokuserer på vægttab på fedt tab. Prøv at begrænse den tilfældige græsning og fokuser på dem i stedet for Måltider.



Identificer de punkter, hvor du virkelig pakker disse unødvendige kalorier i og tager skridt til at reducere dem, hvis du som mig nyder at spise en fuld servering grød, når du slapper af i din hængekøje, bare for at udskifte dette med måske en servering Almindelig yoghurt, men se hvordan træning kan supplere en god diæt, og hvis alt dette ligner gibberish, skal du ikke bekymre dig, bare gå ud og sørg for brændstof til dine træningsprogrammer før, under og efter. Tænk ikke på disse tidspunkter som steder at skimme på din diæt, hvilket betyder, at du har et tilstrækkeligt måltid, før din træner bruger kulhydrater under din træning, og når du er færdig med din træning, får du et protein med højt proteinindhold minut. Spar på disse fejl, og du vil sandsynligvis ikke få fordelene ved den træningssession, du håber på at få, og du vil sandsynligvis også opleve dramatisk øget appetit på andre tidspunkter af dagen, hvilket gør det sværere at holde dig på sporet.

Brændstof effektivt træner endnu et tip Reducer dit kulhydratindtag lidt på bryst- og bedringsdage. I disse dage kan du slippe af sted med en træning med lidt færre kulhydrater, end du er vant til, og dette har ringe indflydelse på din fitness rubriz dagen før en genopretningsdag - det er et let måltid med lavt kulhydratindhold til middag og se hvordan du kommer videre Sørg for, at du får nok søvn, sigter mod omkring otte timer om natten. Jeg kan huske, at søvnløshed kan hæmme fedt tab for at komme sig, planlæg det omkring din træning i stedet for på dig selv for at holde dig til den sædvanlige måltidsplan, for eksempel når du er ude Når du kommer tilbage til et drev, har du en proteinrystning og vent derefter som et par timer til frokost eller middag. Hvorfor ikke planlægge dine måltider lige efter din træning og bruge dem som en professionel, så kør opsving, du er nødt til at komme ind i det.

Tilføj nu et træningssession med lavt aglycogen. Det er din ugentlige rutine. Prøv at køre 30 til 60 minutter før morgenmaden, men sørg for at få din sædvanlige morgenmad, når sessionen er slut.

Nu er der bevis for, at en sådan fasteøvelse kan hjælpe med fedtreduktion og støtte din fedtforbrændingsindsats, men det er ikke for alle. Det var ikke for mig. Jeg hadede det, og jeg brugte det aldrig rigtig for meget i h i Mine træningsrutiner kan virke for dig, men hvis det ikke får dig til at svede, bland dine sessioner og prøv at træne din krop på en anden måde, kan det betyde gøre en anden indsats, eller hvis du bare vil tage en anden rute Til en anden bakkehøj intensitetsindsats er ikke magisk, men for mange af os, der er presset på tid, har vi bare ikke tid til at køre fem eller seks timer hver dag, det gjorde jeg altid, det var 30 sekunders sprint Gentag fire gange på sædet i 30 sekunder og tilføj flere reps, når du bliver montør.

druesaft gavner vægttab

Der er meget kortere intense træningsprogrammer på gcn-kanalen, så hvis du vil dykke dybere ned i disse, skal du indarbejde noget tempo i din træning med det arabiske system i den høje ende af dets kapacitet, betaler du mere for dit petite arabiske system hurtigere dig kunne gøre dette på en social tur, men du får din Buddi Det er en fantastisk måde at få tempoet op og nå nogle opnåelige mål rigtigt. Håber denne artikel har hjulpet dig med at forstå, hvordan man taber sig på en sund og bæredygtig måde Arbejd ikke bare tilbage og revurder og husk, at din fysiske og mentale sundhedsvægt er en lille del af et væld af elementer, alt relateret til din cykelpræstation En cyklist handler om at nyde at cykle som en del af en sund livsstil. Vi vil gerne vide, hvad du synes om disse artikler.

Hvis du har spørgsmål, bedes du lade dem være i kommentarerne

Hvor farligt er cykling på vejen?

SVAR: Bekymre sig for distraherede og berusede chauffører eller dem medvejvrede modcyklisterer en almindelig forekomst medvejcyklister. Men hvis vi kun taler om rygmarvsskader, er mountainbikers værre end roadies. Hovedskader og traumer er omtrent det samme.

Hej fyre. Hvad sker der? Tom her i dag med et spørgsmål til dig: Suger cykelbaner? Og mere præcist, suger malede cykelstier? Og mere præcist: Er malede cykelstier - du kender strimlen på vejen, der afgrænser en cykelsti - er disse typer cykelstier værre end slet ikke at have noget? Hvorfor dette spørgsmål? Af to grunde. Den ene var for nylig på en konference, og jeg så en præsentation af Dr.

Jennifer Dill, en velkendt sikker cykelforsker fra Portland State University, og hun præsenterede nogle interessante oplysninger. Blandt andet undersøgte de cyklisternes følelse af sikkerhed. Sothey spurgte et par mennesker, der cykler, hvilken slags cykelinfrastruktur de føler sig mest sikre.

Hvad der viste sig virkelig dårligt med alle disse forskellige infrastrukturer var en malet cykelsti, der slog mig som bizar. Malede cykelstier skal hjælpe cyklister, ikke? Derfor er de sammensat. Derfor findes de.

Og at se dette som en af ​​de mere usikre typer cykelinfrastruktur ramte mig som mærkeligt. Den anden ting var en anden undersøgelse, dette er ret nyt og kommer fra Australien, og denne undersøgelse kiggede på virkningerne af motorkøretøjer og infrastruktur på overhalingsafstand. Så det blev undersøgt, hvordan biler kører forbi cykler på vejen, afhængigt af infrastrukturen.

Af alle de ting, de så på, syntes to elementer på vejen at få bilister til at overhale cyklister tættere end andre ting, og disse to ting var parkerede biler og cykelbaner malet på vejen. Så ja, den malede cykelbane så tættere på bilister end andre typer infrastruktur, inklusive slet ikke noget. Så det er to ting, der får mig til at spekulere på, hvad pointen med en cykelsti er.

Jeg mener, det er lidt bizart, ikke? Disse ting skal hjælpe cyklister. Jeg tænkte på det og kom på ideen om at lave et lille eksperiment i mit eget ikke-videnskabelige område - faktisk slet ikke videnskabeligt - men dybest set i løbet af en af ​​mine dage på vej til arbejde spændte jeg et kamera på min cykel og optog turen og så biler køre forbi mig i forskellige infrastrukturer. Og jeg troede, vi kunne gå igennem dem og kigge.

Det er fint her, så jeg vil ikke gennemgå hvert øjeblik på min cykeltur, fordi det er super kedeligt, men dybest set har jeg reduceret antallet af gange, biler har passeret mig. Så lad os se på dem. Først vil jeg se på normale gader, så det er bare normale gader, for det meste boliggader, ingen cykelinfrastruktur og væk.

Lad os se, hvordan jeg kører. En SUV passerede mig, det er fint, der var plads nok, intet for skørt. Her er en anden sag, og denne fangede mit øje.

Se på drevet derude. Denne person gav mig ti fod, det er en vidunderlig driver. Enten det eller en cyklist, der tilfældigvis kører bil.

Men ja, se på hele rummet. Jeg mener, det føles rigtig godt på en normal vej. Okay, her er en anden, der bliver lidt mere interessant.

Se, jeg kører forbi en parkeret bil og husker parkerede biler eller nogen af ​​de elementer, der opmuntrer folk til at gå lige forbi og se, at en bil kom meget tæt på mig lige der. Det var ret stramt, det er interessant. Det er stadig en boliggade.

Jeg mener, jeg følte mig slet ikke farlig, men det er stadig ret stramt. Det er også interessant. Dette er en anden boliggade i mere bymæssige omgivelser.

Du kan se, at der er mange cyklister på denne vej, og denne vej er faktisk ret smal, så jeg troede, det ville være interessant at se biler køre forbi mig på denne smalle vej. Og det er godt, fordi du kan se denne fyr foran mig. Og der kommer en bil, som du ved, ser på afstanden, hvilket ikke er dårligt, vil jeg sige.

Jeg tror, ​​der er en slags en meter minimumsoverhalingsafstand. Nogle jurisdiktioner har love, der siger, at du skal være tre meter væk. Hvad er en meter til mine amerikanske venner? Cirka to og en halv fod, noget lignende? Jeg ved ikke? Slå det op.

I det mindste er det ikke en dårlig ting. Jeg synes, at denne bilist gør et godt stykke arbejde, og du kan se, at de faktisk krydser den gule linje lidt. Det var sikkert, jeg tror, ​​at den rigtige ting er at give cyklisten nok plads.

Så ikke dårligt, det er slet ikke dårligt. Og så tror jeg, jeg har en anden - denne er interessant, fordi dette er den samme gade, men lige her går det rundt om et hjørne, og tingene bliver lidt presset, og jeg finder den del meget farlig. Og du kan se, hvordan lige her, fordi der ikke er plads nok.

Denne chauffør bremsede faktisk ned og lod cyklisten køre fremad og accelererede derefter og passerede dem med tilstrækkelig afstand, så hurra, motor er et godt stykke arbejde. Jeg har generelt følt mig temmelig sikker i situationer som denne. Interessant, er det ikke? Så det var denne cykelsti, eller det var gader uden cykelinfrastruktur.

OK, næste skal vi se på nogle af de malede cykelbaner, jeg har kørt, så dette er bare en stribe maling på asfalten, og lad os se, hvad vi får. Så dette er den cykelsti, jeg tager hver dag på vej til arbejde. Det er ret stramt, åh der er en bil derhen, ikke dårligt.

Der er nok plads der, jeg synes det føltes ret godt. Åh, en pæn Porsche, ja, normalt er det Porsches, der kører rigtig stramt forbi mig, men det var faktisk ret godt. Det er ikke dårligt, ikke dårligt.

Præcis der. Så det er senere på dagen på tværs af gaden på vej hjem, der er nu lidt mere trafik, så du kan se, at der er plads nok igen, ikke dårligt. Ligesom jeg hidtil vil sige, to ting føles ret godt på begge veje og malede cykelbaner.

Hurra calgarymotorists - Jeg vil forkæle dig hele tiden, men du viser mig forkert, godt job i dag! Men åh, her kommer en jeep, se at man bliver lidt strammere, ved du nøjagtigt, jeg vil sige, at den ikke er usikker, men den nærmer sig. Det er sandsynligvis tættere end den ene meter, jeg mener, det er bare mig, når jeg ser det, jeg ved ikke nøjagtigt, hvor langt det var, men jeg kan huske, at jeg følte, at det var lidt stramt. Lad os gå mere, der er en anden, der ikke er så god så langt eller, og her er en, her er en stor lastbil og se på den, der bestemt er for tæt, du kan se hjulene, de er lige på den anden side af cykelstien, og jeg følte det også, den er meget tæt.

Så jeg tror, ​​det er det problem, du kender og ser på dig, du kan se fremad her. Jeg tror ja, de krydser endda lidt på cykelstien. Forsøg ikke at skamme for mange chauffører, du kender, dette er et stort køretøj og en lille bane.

Jeg mener, måske har de bare dårlig dømmekraft, måske prøvede de ikke at skade mig. Her er en anden tilbage, der er ret stram. Ser du, det er interessant, ikke? Som med alle overhalingsmanøvre vil jeg sige, at dette afspejler dagen - det malede spor var ret tæt på disse cykelbaner.

Jeg mener, der har været mange hændelser, de fleste af de forbipasserende bilister har været ret gode, men der er bestemt nogle tætte øjeblikke - jeg kan se hvorfor, når man tænker på, at det malede fortov næsten er som den psykologiske barriere, hvor, når det ikke er noget der, er det op til bilisterne at bruge deres dømmekraft for at fortælle dig, at de fleste mennesker ikke ønsker at dræbe nogen på en cykel, så de går bredt, men hvis denne barriere er, er der i det mindste en psykologisk barriere en kunstig eller en visuel barriere, som de ser ud til at komme lidt tættere på. De føler, at du ved, at dette er cyklistens område, dette er bilistens område, og måske føler de måske ikke, at de har brug for eller skulle bevæge sig. Det er interessant.

cykel i la

Jeg bebrejder ikke specifikt bilister, selvom der altid er haler derude, men jeg finder det bare interessant, at infrastrukturen i dette tilfælde næsten tilskynder til stramme opkald. OK, bare for sjov, tænkte jeg, at jeg ville tjekke en tredje type cykelinfrastruktur, som er de separate cykelbaner, og lad os se på, hvor tæt køretøjer kan gå forbi, så du kan se, det er ikke engang i dette tilfælde et problem skyldes, at der virkelig er så meget plads mellem cykelstien og bilen. Og der er en barriere, og der er en stang i midten, så du ikke kan se, at mange mennesker, du kender, kommer så tæt på, det er bare ikke engang et problem i den situation.

Jeg følte mig meget sikrere end nogen anden type cykel og kørte på en separat cykelinje som denne. OK, videre til den næste, det er lidt anderledes, du ser denne har en konkret barriere, der adskiller dem og se på mig, dette er en envejsgade, og dette er med en cykelbane begge veje, og jeg er i baner, så det er i dette tilfælde næsten latterligt at tænke på, fordi der ikke er nogen biler, der er forbi, de er ca. 10 eller 15 meter fra mig. Og se, du kan også se al cykeltrafikken her, du ved, det er den sikreste af dem alle.

Jeg mener, jeg kom tæt på køretøjerne på denne, så det er næppe et problem. Så der går du, separate cykelbaner er et helt andet scenario, en helt anden følelse, og du kan mærke det, mens du kører - det føles bare anderledes. Du kommer ikke i nærheden af ​​biler, du føler dig bare sikker.

Og så var der en dag med pendling for mig. Hvad tror jeg? Jeg tror måske, at al denne forskning er sand. I det mindste fra denne pendling på en gade uden nogen infrastruktur gav mange køretøjer mig meget plads. Hvis der var biler parkeret der, blev det lidt smallere og sammenlignet med en cykelsti, hvor jeg følte mig helt sikker.

Som om biler var så langt væk fra mig, var jeg overhovedet ikke bekymret, hvad der er interessant, men så på den malede cykelsti, hvor jeg havde de nærmeste opkald, hvilket også afspejler den forskning, jeg fortalte dig om tidligere, så det er virkelig interessant at tænke på, at en cykelbaner malet til folk kan faktisk gøre din pendling mere farlig. Og måske er det ikke en overraskelse, for de fleste cyklister føler allerede, at malede cykelbaner er usikre, så jeg tror, ​​det kommer tilbage til spørgsmålet i starten: Sutter malede cykelbaner? Ja, det tror jeg, de gør. Opfattelsen er, at de er farlige, hvilket betyder, at de ikke opfordrer folk til at køre, og at bilisterne kommer tættere på disse malede cykelbaner.

Jeg mener, jeg vil gerne se nogle data, hvis der er mere kollision mellem biler og cyklister på en malet cykelsti Jeg har ikke de data, jeg ved ikke, om de findes Hvis du kender til dette, så lad mig det vide, jeg ville mig ser frem til at se det. Men det er indlysende, at hvis der var flere tætte opkald i forbifarten, ville der sandsynligvis også være flere kollisioner. Så jeg ved, at bundlinjen er, at vi ikke laver malede cykelbaner? Måske.

Hvis du vil oprette cykelstier, skal vi få dem rigtige. Gør dem sikre, så folk opfordres til at bruge dem. Absolut interessant.

Hvis du har nogle tanker, så lad mig det vide, eller hvis du har datoer, vil jeg gerne se på. Tak for at se, vi ses næste gang. Vær sikker!

Hvad skete der med Road Cycling UK?

Moderselskab afRoad Cycling UK, Samlede kvinderCyklingogCykelMagic citerer 'økonomisk stilling' Factory Media, moderselskabet på femten hjemmesider og magasiner, herunder sekscyklingtitler, går ind i likvidation,vej.DChar lært.

Cyklister kan være lidt irriterende lige nu. Jeg mener, det er ikke kun det sjove tøj eller cykelbanerne, de synes at tro, at de er over loven, når de kører på fortovet, har plads til fortvivlelse i kølvandet, og får mig ikke engang til at gå over røde lys, der hopper, Jeg mener, det er virkelig farligt, ikke sandt, mange mennesker tror det, og medierne mener bestemt, at der er cyklister, der regelmæssigt overholder trafikreglerne, smelter fortovet og ikke bruger en hjelm på deres mobiltelefoner, så der er cyklister, der er ikke forsikret, de kan kollidere med din bil, de kan kollidere med dig. Jeg har fundet cykler, som du bliver mere og mere aggressive gennem årene, er rigtige at være helt uforudsigelige.

Cyklister tror virkelig, at de er over loven, og betyder det overhovedet noget, så lad os starte med det grundlæggende, når vi taler om cyklister, hvad mener vi med den ret? dette eller endda det, jeg mener, at nogle mennesker ligner en stereotype, men der er virkelig ingen cykelrytter, der er bare folk, der cykler og ses som en cyklist er en del af den problematiske stereotype af mennesker, der cykler, du ses ikke som en misbruger eller trænet øst, men der er dette stereotype stigma for at være en cyklist, selvom de fleste mennesker, der cykler, naturligvis bruger andre transportformer, så cyklister adskiller sig virkelig ikke fra andre, og mens statistikken er begrænset, er der ingen beviser at folk overtræder loven oftere på cykler end på noget andet tidspunkt. Mange af cyklisterne sagde, at de til dels gjorde det for at øge sikkerheden for de mennesker, der undertiden håndterer læselamper, fordi de er bange, hvis der skete noget med dem før, kunne de have haft en tæt forbindelse med et køretøj, der forsøgte at få dem til dig kan også være på et fortov af denne grund, men for det meste er det en sikkerhed, og det er selvbevarende. Så ja, nogle cyklister bryder loven, men selvom de gør det, er det særligt farligt. Virkningen af ​​denne adfærd, som folk klynker over, er ubetydelig, når du ser på de statistikker, du ser på, den reelle risiko for skade, som du mener er farlig for alle i Storbritannien ca. 1.700 mennesker om året, som jeg dræber på gaden, og hvordan mange af dem bliver ramt af cykler som regel mellem nul og to, de er ikke selvbyggere som gruppecyklister, fordi den iboende sårbarhed, du har, er meget forsigtig, selv når de er i den, og det er stødende en helt modsat af hvad du får i biler, fordi folk i biler med sikkerhedsseler, airbags, bestillingsbure, føler dig så sikre, at de er tilbøjelige til at fornærme ressourcer på den type kriminalitet, der er mere tilbøjelige til at være, de dræber mennesker eller hovedpersoner er 13 år i de vestlige midlands, jeg tror, ​​at jeg gav fri pas et rødt lys, der sprang over cyklisterne, og en af ​​dem ville ikke have fået nogen for at køre dem alle væk, hvilket i sidste ende betyder, at alt dette betyder, at det er i orden at bryde cykeloven. Jeg ville sige nej, det kan bare ikke en støjende, kan det? kan også være skræmmende, men det er ekstremt usandsynligt, at de udgør en alvorlig trussel mod andre, da det er så relativt harmløst, hvorfor ikke alle taler om farlig cykling, det kan bare være, fordi folk på cyklen vækker dem eller bare lidt mere indlysende men du vil ikke nødvendigvis lægge mærke til chauffør, der gør 30 i 2001 i telefonen bag rattet, yepdu vidste, at denne del kom, hvad med chauffører, vi kan huske, kan også være cyklister, når de er i biler, de bryder også loven, og hvis de gør det, kan være farligt i dag, fem mennesker vil dø på vores veje og 63 vil lide livsskiftende skader, og i de fleste tilfælde når chauffører, der forårsager disse kollisioner, er i den lovovertrædelse, der forårsagede disse kollisioner. Din typiske mobiltelefon distraktion, det er sandsynligvis ansvarlig for den store mængde alle sammenstød nu de ting, vi ser på overhastighed Hastighedsgrænsen er ikke bare en grænse, du ser det er et mål at opnå den anden adfærd, han drikker naturligvis køre narkotika og desværre du ved, at narkotikadrinkning på bilen stiger, når du styrter ned i bilen med en hastighed på 30 km / t, den har den samme energi, den samme destruktive kraft som en lille sprængstof, du købte, og det er derfor, vi som samfund er nødt til at lave en indsats for virkelig at komme ind i mennesker, når du kører denne bil, skal du virkelig tage det på den måde, i betragtning af at der i 2016 var 448 fodgængere dræbt på britiske veje, synes medierne er en stor del, for når vi hører om en hændelse, hvor det er F Cyklistens fejl er en meget, meget sjælden begivenhed. Det er en enorm overskrift. Det er over hele aviserne. Det er hele nyheden i radioen, og alle ved, at en cyklist gjorde noget forkert, og det er en tragedie, når det sker, men desværre flere mennesker er døde på vores veje hver dag på grund af handlinger og skødesløshed fra en person bag et køretøjs rattet, og om det vil bare ikke rapporteres, der har været mange af disse i løbet af det sidste årti eller deromkring, antallet af mennesker dræbt eller alvorligt såret på UK veje er næsten halveret, men størstedelen af ​​denne sikkerhedsfordel har været følt af mennesker i biler og cyklister, der næsten er de samme, udgør en masse farer.

Hvis vi virkelig ønsker at gøre vores veje mere sikre, er vi nødt til at flytte vores diskussion og mediefokus væk fra cykling og mod kørsel, og det er ikke fordi chauffører er de store onde, det er bare opfattelser, der inkluderer myter og løgne, der virkelig har hjulpet med at forme klinisk vilje og offentlig orden, så jeg tror, ​​at vi har brug for at tale i menneskelige termer, tage lidt mere og anerkende andre mennesker, og vi bliver muligvis nødt til at træde tilbage i og gennem hele vores liv og indse, at det for langt de fleste er bare mennesker, der har brug for at komme rundt og have lidt mere høflighed over for hinanden Tak for at se Venligst synes godt om og abonner Efterlad dine kommentarer nedenfor Og hvis du kan lide hvad vi laver, skal du klikke her for at se gedeunderstøttelsen

Hvad er vejcykling god til?

Kardiovaskulær sygdom ogcykling

Fastcyklingstimulerer og forbedrer dit hjerte, lunger og cirkulation, hvilket reducerer din risiko for hjerte-kar-sygdomme.Cyklingstyrker dine hjertemuskler, sænker hvilepulsen og reducerer fedtindholdet i blodet.

Mange mennesker. Jeg er sikker på, at jeg ser på en cykelsadel og tænker, at det ikke kun skal være ubehageligt, men det er sandsynligvis også dårligt for dig. Du ved - forårsager skade, smerte, følelsesløshed og, hos mænd, måske erektil dysfunktion, måske prostatakræft.

Og alligevel cykler mange af os og har slet ingen problemer. Nogle cyklister gør det på den anden side. Det har jeg, så jeg kan fortælle dig, at når der sker noget, er det virkelig bekymrende.

Se - dette er min 'åh min gud! Min penis er blevet helt følelsesløs! 'Vi kommer tilbage til dette, når vi udforsker problemerne omkring mænds sundhed og cykling. Derfor har vi indgået et samarbejde med en af ​​de førende urologer her i Storbritannien - en mand ved navn Anthony Koupparis - for at give solid og praktisk rådgivning, som alle mandlige cyklister skal lytte til, og når du har brug for en anden grund end omfattende klinisk erfaring til at tro på, hvad han siger, at han også er en jernmand, og disse fyre bruger meget tid i sadlen. Før vi dog starter, her er en hurtig anatomi-lektion.

Det er mig, som jeg cykler på. Dette er nu et skelet, der kører på cykel, og det gjort er et nærbillede af en penis.

Stop med at fnise i ryggen. Det er hverken godt eller sandt i målestok. Alligevel, vittigheder til side, er det virkelig vigtigt at forstå vores egen anatomi.

Du ved, jeg er sikker på, at når du kører, er din penis og testikler normalt godt skjult. Området med blødt væv mellem din bagdel og dine testikler kaldes din perineum, og når du er på en cykel, er dette område i kontakt med din sadel. Under huden er din urinrør, som er røret, der forbinder din blære med omverdenen via penis.

Perineum indeholder også de store blodkar og din pudendal nerve, som giver følelsen af ​​området og derfor også hjælper med erektionen. Over perineum er din prostata, en kirtel, der producerer sædvæske, og som krydser urinrøret. I betragtning af vores anatomi og sadlenes form ser det ud til at være rimeligt at sammenhænge mellem cykling og smerte eller følelsesløshed, erektil dysfunktion og prostata problemer, men lad os se nærmere på det.

Men ingen bekymring. Det bliver ikke mere levende end hvad du allerede har set, de foreslog Anthony at nedbryde dette emne. Så vi har følelsesløshed, erektil dysfunktion og også prostatakræft, især prostatakræft.

Lad os starte med døvhed og først og fremmest, kan jeg fortælle det? Er du min følelsesløse penishistorie? - Det ville være, ja

genopbygge cykler

Jeg har lyst til, at vi kender hinanden godt nok til at fortælle mig om det. Det var, da jeg var i en vindtunnel i Indianapolis, og vi lavede en vindtunneltest, i hvilket tilfælde du skal sidde forsigtigt på en cykel i 30 minutter, mens din cykel foretager en fuldstændig fejning af vindvinklerne. Hvad det betyder Du skal være helt bevægelig i din overkrop, fordi enhver form for ryk kan forvride resultatet.

Så det er en virkelig kunstig situation at cykle, og efter de 30 minutter kom jeg ud og indså ret hurtigt, at jeg absolut ikke havde nogen fornemmelse i min penis, som faktisk foregår, for heldigvis ved du, at fornemmelsen er vendt tilbage. Så i slutningen af ​​dagen tror jeg, at der ikke skete noget på lang sigt, men hvad sker der på kort sigt? Dybest set på grund af det pres, du lægger direkte på perineum, presser du på nerverne, og du trykker på nogle af blodkarrene, og det er det, der forårsager følelsesløshed. Efter en periode med at sidde på en nerve, vil det tage nogle meget små skader, som ikke er langvarige skader, men dybest set fører til følelsesløshed i det område, det tager sig af, hvilket er, hvad der skete med dig.

Så det svarer til at falde i søvn i en underlig position og vågne op med dine arme helt døde, og det er massivt foruroligende, men følelsen kommer ret hurtigt tilbage, og der er ingen langvarig skade. Meget ligner det lige rigtigt. Så hvad skal vi så gøre? Hvis vi lider af døvhed efter at have kørt på cykel, hvad er så den første anløbshavn? Hvis du finder ud af, at dette sker, skal du gå på cyklen, og den bliver følelsesløs bagefter.

Jeg ved mere end jeg gør, du får en ordentlig cykeltilpasning og nogen til at se på din sadel og alt, hvad der følger med den. Hvis du går på din cykel i lang tid, og hver gang den er følelsesløs i det område, og den forbliver følelsesløs, og så gør du det samme igen og igen, vil du uundgåeligt forårsage langvarig skade, men sund fornuft overtager det, og når det får bare den rigtige cykelpasning og sadel. En enkelt periode med følelsesløshed derefter beskadiger ikke følelsen i dette område eller nogen erektioner og lignende på lang sigt.

Derefter ville det næste emne være erektil dysfunktion, og ud fra hvad vi har hørt om følelsesløshed, er der en sammenhæng mellem cykling, gentagen følelsesløshed, der fører til erektil dysfunktion? - svaret er nej. Mere vigtigt er vigtigheden af ​​erektil dysfunktion i første omgang. Processerne, der fører til erektionsproblemer, er nøjagtigt de samme som de processer, der fører til hjerte-kar-sygdomme, som fører til et hjerteanfald.

Så hvis du har diabetes eller forhøjet blodtryk eller røg, har du sandsynligvis erektil dysfunktion, men du har sandsynligvis også hjertesygdomme. Faktum er, at de fleste middelaldrende begynder at cykle. Nu, hvis du er en cyklist, og du er i den bestemte alder og udvikler erektil dysfunktion, skulle din første tanke ikke være: 'Åh, dette er min sadel bare på grund af cykling.' Det burde ikke være at begrave mit hoved i sandet om det. Dette kan være en indikation af noget, der ikke er blevet diagnosticeret.

Jeg er nødt til at få dette tjekket ud. Du synes godt med det faktum, at det ville være ret vanskeligt at påføre den slags skade på din pubic nerve, som derefter ville føre til erektil dysfunktion. Så er det faktisk ret svært at gøre det? Den mærkelige følelsesløshed, der påvirker din perineum, giver dig ikke erektil dysfunktion.

Og faktisk giver det dig ikke erektil dysfunktion. Gå og få det tjekket ud. For det første at have en ordentlig MOT fra hjertets synspunkt, hvorfor så ikke have en erektionsproblembehandling? Jeg mener, cirklen er kommet fuld.

Det er gået fra at være en lidt latterlig ting til et reelt helbredsproblem, som du kan få ordnet. Og så finder du dem. Hvad med prostata-relaterede problemer og især prostatacancer.

Heldigvis har cykling ingen effekt på prostatakræft. Men det er ikke kun, hvordan prostatakræft udvikler sig, det er også spørgsmålet om, hvorvidt du screenes for prostatakræft forkert. En af de ting, vi bruger for at give et tegn på risiko for prostatakræft, er at have en blodprøve, og der er en tanke om, at hvis du cykler meget, kan du irritere din prostata, og det kan være din blodprøve, der bruges som PSA kunstigt øge blodprøve Et prostata-specifikt antigen Blodprøve, der kommer til det punkt Du lavede denne blodprøve Det er kunstigt øget, og så har du en hel række tests, som du aldrig havde brug for, fordi du cyklede, og det er faktisk ikke sandt Ikke det - der er en chance for, at det kunne blive påvirket en smule, men hvis man ser på laboratoriebaseret forskning på mange, er der mange molekylære markører for prostatakræft, cykling og motion, der ikke gør nogen forskel for nogen af ​​indikatorerne for prostatakræft, så cykling er god gør dig bedre , det forbedrer din kardiovaskulære sundhed og alle de ting, der reducerer din risiko for kræft, det påvirker ikke forkert screening af prostatacancer.

Og så fortsætter det. Heldigvis er der ingen høj risiko for prostatakræft. Hvad vi skal gøre som fyre er at tænke over det.

Så når vi bliver ældre, bliver vi mere tilbøjelige til at få prostatakræft. Så den første ting er nu at være opmærksom på nogle af symptomerne, de ting vi ser ud til er ting som vandarbejdssymptomer, rygsmerter, problemer med blødning i vandet, sådanne ting genopliver disse ting. Så skal du enten gå til en urolog eller familielæge og føre en rimelig samtale til at føre vurderingen. Det betyder ikke automatisk, at du bliver screenet for prostatacancer, men den pågældende læge vil guide dig gennem de gode ting ved en test og muligvis ulemperne ved en test.

Så kan I to beslutte, om de vil fortsætte eller ej. Jeg vil ikke have, at fyre overhovedet ignorerer det. Og for det meste finder vi disse ting meget tidligere i disse dage, og de kan sorteres fuldstændigt.

Hvilken alder taler vi om her? Hvilken alder skal du bekymre dig om? Og jeg sætter pris på, at der sandsynligvis er tragiske eksempler på tidlige tilfælde, du kender, men du har ret.

Så og med min i min praksis, har jeg et meget forvrænget billede. Så vi har så stor praksis, at du får patienter i 30'erne til 80'erne og 90'erne til at tænke over det, og hvis du har bekymrende symptomer, skal du ikke få panik, stikke hovedet i sandet og føre. Har en rimelig diskussion og vurdering af hvad problemet er, hvis der er nogen røde flag at handle på, og hvis du har brug for det. Så der er ingen sammenhæng mellem cykling og prostatacancer, men prostatacancer er et stort problem for en stor del af cyklister Bare fordi de er mænd, de er middelaldrende og derfor har brug for at tænke over det Nå ved jeg ikke om dig, men min største takeaway fra denne samtale med Anthony er, at vi sandsynligvis ikke bør tage vores helbred for givet, vi skal stå over for vores egen dødelighed og faktisk søge hjælp, når vi har brug for det, fordi vi ikke får tynde gs er sandsynligvis d det største problem vi alle vil stå over for.

Nu har jeg sandsynligvis videregivet lidt for meget information, når jeg fortæller dig om min følelsesløse penis i vindtunnelen, men jeg tror på den note, måske skulle vi alle prøve at føre en samtale med måske vores venner i klubben, der kører den i weekenden, i det mindste snak om denne artikel Jeg tror, ​​det ville være en positiv begyndelsesoplevelse hos os, og hvis du gerne vil se en anden artikel om samme emne. Vi har bare en på denne kanal, der hjælper dig med at købe den rigtige sadel, så du kan møde det første problem med døvhed.

Reducerer cykling mave?

Forbrænder cykling fedt? Ja. Selvom dinmavemusklerne arbejder ikke så hårdt som dine quads eller glutes, når du kører, mencyklingaerob natur betyder, at du brænderfed.

Er 30 minutters cykling om dagen nok?

Cyklingøger din udholdenhed til og fracykel

Træner påcykelfor mindst30 minuttertildagvil opbygge din kardiovaskulære og muskulære udholdenhed. Ved at gøre en konstant indsats vil du bemærke en forbedring af din aerobe kapacitet, så du kancykellængere eller på mere intense forlystelser.

Hvorfor cykling er dårligt for dig?

Men som det viser sig, står cyklister over for en anden fare: forurening. Ny forskning har vist, at cykelpendlere indånder dobbelt så meget som sorte kulstofpartikler som fodgængere. Indånding af sådan gunk (aka sod) er forbundet med nedsat lungefunktion og endda hjerteanfald.

Krasjer alle cyklister?

Uanset om du er en vejcyklist, mountainbiker eller triatlet, hvis du bruger tid på to hjul, vil du uundgåeligtkrak. Erfaring hjælper med at gøregår nedsjældnere, men enddamesterfarne ryttere falder undertiden.

oksekød er som en kød rosin

Hvorfor er der mangel på cykler i Storbritannien?

Det er et globalt problem baseret på hidtil uset efterspørgsel og ustabile og upålidelige forsyningskæderåmaterialer, der går ind i fabrikker, de færdige produkter fra fabrikker til montering som OEM og reservedele til detailhandel.

Bliver der mangel på cykler i 2021?

Efterspørgsel forcyklerer stadig høj mere end et år efter, at pandemien begyndte. Problemet,cykelsagde butiksejere, at forstyrrelser i forsyningskæden har ført til en størrecykelmangel. Jeg ville ønske, at jeg havde yderligere 500, sagde Breidenbach og bemærkede, at butikker sidste år solgte meget af verdens2021 cykelbeholdning.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Krankarmslængde - levedygtige løsninger

Hvilken længde af krumtaparm skal jeg bruge? Fælles bevægelsesområder vil afhænge af lårbenet, skinnebenet og fodlængden, som varierer (normalt) i forhold til din højde. Så i enkle vendinger og forudsat at vi alle har lignende proportioner, kan vi bruge vores 172,5 mm krumtap og 1,778 m højde til at antyde, at krumtaplængder skal være 9,7% af vores højde.

Spiderman crunches - en løsning på

Hvad er en Spiderman-crunch? Kom i en høj plankeposition med dine skuldre direkte over dine håndled. Løft din venstre fod for at bøje dit bøjede knæ og bringe det mod din venstre albue. Bring din højre fod tilbage til startpositionen. Dette er en rep. Fortsæt med at skifte sider i otte til 12 reps.

Stumpjumper vs camber - omfattende håndbog

Hvad er forskellen mellem Specialized Camber og Stumpjumper? De væsentligste forskelle er, at en stock Camber har mindre vandring foran og bagpå (120 mm sammenlignet med 140 mm for en Stumpjumper FSR), og der er ingen carbonfiberramme eller hjernestødmuligheder i Camber-serien. г.

Spring over morgenmadstudie - handlingsorienterede løsninger

Hvad sker der, hvis vi springer morgenmaden over? Øget risiko for hjertesygdomme. Ved regelmæssigt at springe over morgenmåltider er du mere modtagelig for vægtøgning og med en øget risiko for åreforkalkning, hjertesygdomme, forhøjet blodtryk, diabetes, fedme og højt kolesteroltal (10, 6, 11, 12).

Handcykelracing - handlingsorienterede løsninger

Hvor hurtigt kan en håndcykel gå? En liggende håndcykel, lånt fra cykelindustrien, kommer normalt i et valg mellem tre eller syv hastigheder, hvilket naturligvis begrænser hastigheden til mindre end 15 mph. De er lette at overføre ind og ud fra en kørestol og har et naturligt styresystem af gaffeltypen.

Hvor meget koster det at tage en cykel på et fly - hvordan man løser det

Kan jeg medbringe min cykel på et fly? Flyselskaber giver dig mulighed for at kontrollere din cykel og placere den i flyets lastrum under rejsen, selvom nogle kræver, at du placerer cyklen i en taske eller andet kabinet. Hvis din cykel ikke falder inden for luftfartsselskabets kontrollerede taskevægtskrav, vurderer flyselskabet ekstra gebyrer for den ekstra vægt.