Vigtigste > Cykling > Seattle cykling - varige løsninger

Seattle cykling - varige løsninger

Er Seattle godt til cykling?

Men regionen ercyklingsamfund er meget mere end at komme igennem CascadeCykelKlubbens årlige 206-milSeattle-til-Portland (STP)cykelride på en dag.Seattlegør det konsekvent til det øverste niveau afCyklingmagasinets liste overBedste cykelByer i Amerika og tog førstepladsen i 2018-placeringen.17. maj 2019





Transcriter: Fernando Muñoz Anmelder: Maria Pericleous Jeg var meget mindre nervøs under generalprøven, da der kun var otte personer her. (Latter) Så de fortalte mig, at jeg skulle dø, og jeg tog på cykeltur. Min egen historie inden for cykling - og jeg vil bede om håndsoprækning for at se, om den resonerer - er: Jeg lærte at cykle, da jeg var omkring syv, og min rækkevidde gik fra baghaven til blokken.

Et par år senere gik det et par flere blokke. Da jeg var 12 eller 13, kørte jeg over hele kvarteret. Min cykel var min kilde til frihed, det tillod mig at undslippe mine forældre og det tillod mig at interagere med mine venner uden at mine forældre var i det næste rum.

Det var bare en vidunderlig kilde til frihed! Så blev jeg 16. Jeg fik kørekort, jeg havde adgang til en bil og nu havde jeg en ny definition af frihedslys, men hvor mange af jer ville dele den slags historie og historie på din egen cykel? Læg dine hænder op. Åh gud! Almisser Ikke alle.



I min tid havde vi også sociale medier. Vi gjorde det ikke på vores telefoner, vi gjorde det ikke på vores iPads eller vores computere, fordi vi ikke havde nogen af ​​disse. Vi kunne stadig finde ud af, hvor vores venner var.

I dag, når du går til Facebook, er der næsten hver dag på mit feed et kort over St. Paul med en lille prik i lufthavnen, der siger '@ MSP Airport på vej til Chicago' 'På vej til Paris', 'På vej til Timbuktu'. Vi prøver altid at imponere hinanden om, hvor vi skal hen, eller hvor vi har været.

Og vi vil se billeder af alle disse steder i de næste par dage. Vi vidste også, hvor vi skulle hen, og vi vidste, hvor vi var, og vi vidste, at vi vidste, hvor cyklerne var! Vi vidste, hvor Danny, Timmy, Tony var, vi vidste, hvor de var, fordi vi så deres cykler udenfor. Jeg ved, at dette er et videnskabeligt samfund her i publikum, sandsynligvis er mange af jer videnskabsmænd, og I elsker alle data, og I elsker store data, og jeg vil ikke give jer store data, men jeg vil give du en fe med datapunkter, der hjælper med at forme den diskussion, vi er ved at have. 600.000 - Dette er antallet af mennesker, der hvert år dør i USA af fuldstændigt forebyggelige træningsrelaterede sygdomme. 33.000 - Dette er det, der gør mig skør.



Det er antallet af mennesker, der dør i bilulykker i USA hvert år. Og det har været på dette niveau i årtier. Jeg vil spørge dig i publikum, hvor mange af jer mistede nogen, der er en ven eller et familiemedlem, i et bilulykke eller i en bilulykke? Cirka en fjerdedel eller en tredjedel af jer.

Det er mange mennesker! Når du hører nyhederne, hører vi ikke meget om det, der er ikke meget vrede, faktisk ser det ud til at være et acceptabelt tal baseret på det faktum, at vi ikke gør mange ting ved det. Jeg vil også gerne spørge dig, hvor mange af dem? Har du haft venner eller familie, der døde som et resultat af indenlandske terrorangreb? Okay næsten ingen, men når du hører aftennyhederne, hører du ikke om - bilulykker skaber ikke historien, men hvis nogen dræbes af nogen fra ISIS eller al-Qaida, løber den, og den fortsætter i en få dage. Det er en del af 24-timers-tre-nyhedscyklussen.

cyklist kropsfedt

En. Antallet af mennesker på denne scene, hvis liv cyklen lige har reddet. 12.



Dette er antallet af pund, som den gennemsnitlige person mister efter et års pendling på en cykel. 15. Dette er antallet af minutter, som læger fortæller os at bruge med moderat træning hver dag.

Når jeg tænker på motion, tænker jeg på, at folk kommer ind i SUV'en eller pickupen, der går i gymnastiksalen, (latter) kører rundt på parkeringspladsen for at finde et sted nær indgangen (latter) og derefter går op til rulletrappen, så de kan bruge StairMaster. (Latter) Og så du kan køre på ergometeret. Jeg formoder, fordi du 'jeg griner, at der er en sandhed, som du ser, og det gør mig ærligt trist. 50.

Dette er den procentdel af ture, vi foretager i vores biler, der er mindre end 3 km. Let at køre, let at gå. 4,8%.

Det er modedelen i Minneapolis, antallet af mennesker, der cykler til arbejde hver dag, cirka 4.500 mennesker. Det stiger hvert år. Når jeg kører på min cykel, kan jeg virkelig se det. 100.000.

Dette er virkelig interessant. Enhver, der bor i forstæderne, men gerne vil bo i byen, men ikke har råd til det. At sælge bilen er det værd at have 100 grand pantværdi.

Nu har du råd til et $ 100.000 mere hjem i centrum af byen, hvis du vil være i et fodgængervenligt område, et cykelvenligt område og have adgang til ting i et kvarter uden at bruge en bil. Otte. Dette er hvor mange euro de har beregnet i de nordiske lande som afkastet af en investering på en euro i cykelinfrastrukturen i deres byer.

Miljøpåvirkningen, den medicinske omkostningseffekt - fra at køre bil versus cykling - er et stort investeringsafkast. Og så det sidste tal 19.000.000.

Dette er antallet af cykelture, der tages hver dag ikke i USA, men i Holland. Jeg startede med at fortælle dig, at der kunne være en historie om mig og mit eget liv og helbred. Jeg var patient på Mayo Clinic fra 2007 indtil nu, men jeg fulgte min mave-læge til tvillingebyerne, da deres fællesskab var slut.

Og da mine papirer eller optegnelser kom sammen, så jeg, at hun havde skrevet ved mit sidste besøg: 'Patienten ser yngre ud end angivet'. Ja! (Latter) Det er en ting, som vi alle vil se, især de af os, der er over 60 år. Jeg har Crohns sygdom. Det officielle udtryk, som jeg får at vide, er, 'Duodenal Crohns med strikt sygdom.' Det har gjort mit liv elendigt.

I 2007 havde jeg et par operationer, og sygdommen spredte sig meget hurtigt efter operationerne. I '08 sagde både læger her på Mayo Clinic og læger ved Virginia Mason Medical Center i Seattle: Sygdommen fortsætter med at sprede sig som den gjorde, du kan ikke spise om tre til fem år. 'Det var en temmelig elendig tid i mit liv, det meste af tiden spiste jeg mig selv med en rygsæk og en picc-linje.

Hvad er TPN, jeg ved ikke engang, om det er et latinsk eller engelsk navn til det? Jeg vidste kun, at rygsækken var min ven, fordi den fodrede mig. Hvad har jeg gjort? , eller de har fået at vide, at de er i terminalfasen, foregiver: Jeg cyklede. Først om en blok, fordi jeg var meget svag.

Næste dag, to blokke, tredje dag, omkring blokken. Og efter et par måneder kørte jeg et par miles. Efter et par års kørsel som dette - jeg lavede nogle få ændringer i min diæt, men ret mindre - efter et par år fik jeg det mod medicin, jeg skulle komme af de virkelig massive immunsuppressiva, jeg tog - jeg er ked af dr. Fest, når du er her.

De var lidt farlige. De havde ikke nogen rigtig dårlige bivirkninger for mig alligevel, jeg kunne bare ikke lide tanken om at tage dem af, så jeg tog dem af, fik bare en syrereducerende, og det var det. Og siden da er jeg blevet bedre og bedre.

Jeg har stadig Crohns sygdom, det er en kronisk sygdom, som vi lever for evigt, og der er en opblussen her og der, men for det meste er jeg bedre, og jeg betaler mit liv til cyklen. Dette er Laura og Sam. De har begge Crohns sygdom, de er gift.

Sam havde det, han troede var en livreddende operation her på Mayo Clinic, og han er så taknemmelig for den hjælp, han har fået. Du ønskede at finde en måde at give tilbage gennem Crohns & Colitis Foundation, så hvad gjorde du? tog en cykeltur, skønt denne gang cykelturen var fra Seattle, WA; til Portland, ME. Og det er to mennesker, der er syge under hele denne prøvelse, men de var fast besluttede på at komme til den anden side af landet og gøre det godt.

Da de kom til den anden ende, rapporterede de, at de er meget sundere for dig. Jeg hørte en historie om MPR for et stykke tid siden, jeg ville ønske jeg kunne huske kvindens navn. Alt jeg kan huske er, at hun var 72 år med Parkinsons, og hendes læge satte hende på bagsiden af ​​hans tandem og gik på en cykeltur, en rigtig intens tur, og da hun gik af cyklen, var hendes symptomer aftaget.

De kom tilbage i løbet af et par dage, og så kørte de endnu en cykeltur, og den aftog igen. Denne kvinde - og det ser ud fra den artikel, du ser på skærmen her - finder de ud af, at cykling lindrer symptomer, og hvis du fortsætter med at gøre det, kan du være mere eller mindre symptomfri, livsstil eller liv fri for symptomer på grund af den transformerende natur af cyklen. Det er ikke bare et rekreativt legetøj, jeg synes, det er et ret cool værktøj.

Am sterdam, som er en slags cykelmekka - jeg vil bringe os til det nummer på 19 millioner nu - Amsterdam er noget som Mekka, som vi tror i dag, der er millioner af mennesker, som jeg sagde, hver dag kører over Land. Der er en fantastisk cykelinfrastruktur, du kan køre sikkert overalt, du er altid blandt mange cyklister. Men det var ikke altid sådan.

I 1960'erne så Amsterdam ud som dette: Foto kvalt af biler, der er en cyklist. Det er ikke et meget sikkert sted for hende at køre, men hun var tilbage i 1960'erne. I begyndelsen af ​​1970'erne var der en masse børn, der af en eller anden grund blev dræbt af biler i Holland, så kvinderne startede et program - faktisk en protest - kaldet 'Stop med at myrde vores børn!' Det var en meget stærk besked til regeringen.

Regeringen indledte et årti-langt program for, nummer et, at beskytte sine mest sårbare rejsende - fodgængere og cyklister - og gøre det lettere at nyde de sundhedsmæssige og økonomiske fordele, de kunne få ved at gøre det lettere for cyklister. Sådan ser det ud i dag. Jeg har talt med på dette billede, der er seks biler, det er den nemmeste del at tælle.

Der er 60 cyklister! I USA, selv i dag, på et sted som Minneapolis, der betragtes som en smuk cykelvenlig by, er situationen omvendt. Tror du, at kø i nummer 59 bil ville være stressaflastende, eller tror du, det ville være mere stressende? - sæt dig fri til at være en af ​​de motorcykler, der kører på en beskyttet, sikker sti, og som sandsynligvis giver dig mulighed for hurtigere at komme til din destination? Lidt tættere på os er Detroit, MI; Der har været nogle enorme fremskridt i investeringerne i Detroit i de sidste par år, hovedsagelig i centrum og det første centrum i kvarteret, men ude i byen ligner det slags mange gamle fabrikker, der er forfaldne og klar til at blive revet ned; og i mange kvarterer er der huse, der ser sådan ud, som ikke længere er der for folket. Flugten fra byen har været fænomenal af nogle rapporter, næsten en tredjedel af de mennesker, der har forladt det, der engang var, og så ud til den femte største by i landet.

Jeg løb ind i en fyr ved navn Jason Hall, da han talte på en tvillingebykonference i februar, og han ledte efter noget, der kunne bringe ham og hans venner sammen i Detroit, fordi kvartererne var ret spredte og en masse af de forladte ting imellem de lå. Og så gik Jason på en cykeltur. Han gjorde det med sin bedste ven først, de gjorde det mandag aften, mandag aften gjorde de det med et par andre venner.

brugte cykler til salg

Jason fortæller denne historie, de gjorde disse venner ret vrede ved at insistere på, at de havde alle deres venner med sig den følgende mandag. Et par måneder senere var der et par hundrede bilister, og i dag når de kører denne hver mandag aften i Detroit og kører dem til forskellige kvarterer for at se, hvad der foregår i byen. Og tror du på mig, når du cykler? Se verden anderledes end når du ser den gennem en forrude.

Du kan lugte det, du kan mærke det, du kan høre det, og du kan se det. I dag, når Jason kører mandag aften, vil der være tusindvis af chauffører, jeg kører for første gang med Jason og dette besætning på 3.000 mennesker i en uge fra mandag, og jeg er så begejstret tættere på hjemmet i St. Paul, der, engang var der et kvartal - det er stadig et kvarter, antager jeg - blev kaldt Rondo.

Det var et rigtig sej kvarter d. Der var en sporvognslinje, der gik direkte til Rondo Av. Det var et walkable distrikt, mobilt, du vidste, hvem dine naboer var, der var levedygtige virksomheder der, der var kirker, synagoger - da det hovedsageligt var beboet af jøder og afroamerikanere.

Det var et kvarter, og det var et virkelig levende kvarter, indtil Federal Highway Department - nu kendt som USDOT - kom forbi og fik Rondo til at se sådan ud i dag: Dette er Street 94, der løber lige gennem hjertet af St. leder Paul , og hver gang jeg kører på denne motorvej og mere om det, bryder mit hjerte, fordi jeg vidste, hvordan Rondo-kvarteret var, og det gentager sig tusinder af gange i USA. Ja, cykler kan ændre liv og cykler kan ændre samfund, men det kan også biler.

Og det er et spørgsmål om hvilket univers vi foretrækker. I Minneapolis, cyklisten i de to byer mellem Minneapolis og St. Paul; bor i St.

Paul, arbejd i Minneapolis og alligevel y når jeg kører på cykel øst over Mississippi på Marshall Street Bridge, er jeg nødt til at sætte mit ur tilbage 25 år. (Latter) Der er en øst-vest-korridor i Minneapolis, der var en gammel, forladt jernbanelinje, som vi nu kalder 'The Midtown Greenway', og byen havde visionen om at omdanne Midtown Greenway til en rigtig cykel-motorvej. Der er kun meget få grene på og uden for denne cykelsti, for det meste er der kun ind- og udgange.

Det er blevet den hurtigste måde at gå øst mod vest mellem floden og Uptown-kvarteret i Minneapolis. Men hvad der er endnu mere forbløffende ved Midtown Greenway er, at det har tiltrukket private investeringer. Kan du huske det tal på otte euro, jeg talte om i Nordeuropa, hvordan det ville repræsentere et afkast på en euroinvestering? Sådan ser den grønne vej ud i dag, foret med ejerlejligheder og lejlighedskomplekser.

Over to milliarder dollars i investering. Private investeringer. Med over 2.000 splinternye boligenheder, som er særligt populære blandt årtusinder, der ønsker at cykle for at komme fra en til bb, fordi bilen er dyr, forurener bilen miljøet og er bare ikke sjovt, det er stressende.

Faktisk blev Minneapolis så god til at være en cykelby, at cykling gik til hundene. (Latter) Det er her, jeg kører hjem fra arbejde, hvor jeg kan tage min vinhund Lucy med mig. (Latter) Dette er en hollandsk cykel kaldet 'Bakfiets'.

En af mine kollegaer omdøbte det til 'Barkfiets'. (Latter) På et tidspunkt vil jeg se et billede af mig selv, der kører på cyklen, og jeg smiler, jeg smiler ikke for kameraet, jeg smiler, fordi jeg smiler hver gang jeg er på cyklen. Hvad hvis jeg passerer cyklister i Minneapolis? Nogle gange smiler de fleste af dem.

Det er bare sjovere at cykle. Faktisk er det lidt som at cykle, man glemmer aldrig, hvordan man gør det. (Latter) Så de af jer, der slog dine cykler væk, fordi de ser ud som et barnligt legetøj og tog bilerne ud, da du var 16, her er en mulighed for dig at prøve igen.

Jeg cyklede og se, hvad der skete med mig. Hvad ville der ske med dig, når du tager på cykeltur? (Bifald)

Hvor kan jeg cykle i Seattle?

  • 9 nybegyndercykelkører indSeattle.
  • Ballard låser til Golden Gardens på Burke-Gilman Trail.
  • Gas Works Park til Magnuson Park.
  • Washington Park Arboretum Loop.
  • 520 sti.
  • Westlake cykelsti.
  • Myrtle Edwards Park til Open Water Park på Elliott Bay Trail.
  • Alki Trail.

Godmorgen alle, som du ved, er Seattle en temmelig stor by, downtown er temmelig kaotisk, især i myldretiden, og alt, hvad der er så personligt for mig, er undertiden lidt mere stressende end ikke at have en bil, så jeg ejer det ingen bil og du kender mig? Jeg ville lave en artikel til folk, der overvejer at flytte her eller bare ønsker at få en bedre idé om, hvordan Seattle offentlig transport er, så her er hvad jeg synes er de 4 bedste måder at komme rundt i Seattle uden den Flyt bil . For en amerikansk by er det ret godt, at du har busser. De har færger.

Du har en letbane. De har en sporvogn. Du har mange muligheder her.

dele til cykelskifter

Masser at vælge imellem. Personligt synes jeg, at bussen er den bedste mulighed for alle; Selvfølgelig er det meget nyttigt at bruge dem alle i kombination, når du går videre. Der er bogstaveligt talt busser, der fører dig til en anden by.

Lad mig vise dig på kortene på computeren, fordi jeg er en visuel person, og det er lettere for mig at se. For eksempel, hvis du bor i dronning Anne og prøver at gå til Bellevue, kan du helt sikkert komme derhen. Der er busser, der fører dig derhen, hvis du prøver at gå til Redmond, som når du arbejder på Microsoft, campus er bestemt mulig, plus du har microsoft-busser, der fører dig der lad os sige, du prøver at gå til Federal Way, fordi der er en masse god koreansk mad der.

Der er også en bus til det. Ærligt talt bruger jeg Google Maps til at se, hvilke busser jeg skal tage? For selvom byen Seattle har en app til deres transportsystem, er den ikke altid nøjagtig, brugervenlig eller pålidelig, den navngiver en bus fremad og skal fortælle dig nøjagtigt, hvornår busserne kommer, men nogle gange kommer bussen tidligere, nogle gange kommer de forsinket, og nogle gange forsvinder bussen simpelthen helt fra køreplanen. Jeg bruger det stadig, fordi det for det meste er nøjagtigt, men nogle gange er det ikke så godt, så Google Maps er ret pålideligt.

Ok så har vi letbanen, og det er virkelig nyttigt, fordi jeg altid tager det, når jeg går til lufthavnen eller kommer tilbage fra lufthavnen. Det kommer dig til de vigtigste placeringer, og der er normalt busstoppesteder for at aflevere dig, især hvis du skal til centrum, behøver du ikke bekymre dig. Der er også færgen.

Så hvis du planlægger at bo på Bainbridge Island eller Whidbey Island eller nogen af ​​øerne, kan du helt sikkert bruge buskortet til at komme fra øen til byen og omvendt. Der er også monorail, og dette er meget nyttigt, hvis du er turist, der besøger Seattle, fordi det tager dig fra Westlake Center i centrum direkte til Seattle Center og i Seattle Center er Space Needlethe Chihuly Glass Garden, Pacific Science Center, Mo Pop Museum er, hvor det er tildelt en dagstur, og hvis du sætter kryds i hele din liste, er dette perfekt. Og en af ​​de sidste, jeg vil tale om, er Seattlestreetcar.

Dette er fantastisk, fordi der er to af dem: den ene mellem centrum og South Union og den anden mellem det internationale distrikt og Capitol Hill. Okay, det var en masse information om en måde at komme rundt i Seattle uden bil. Offentlig transport her er ret stor, og jeg er virkelig taknemmelig for, at vi har den her, fordi den er virkelig nyttig.

Okay, en ting mere, jeg vil tilføje, er, at ikke mange mennesker ved om dette, men når de kommer på bussen, tager de kun kontanter til den nøjagtige billetpris, hvilket betyder, at hvis du går over det beløb, opkræver de, at du ikke tilbageholde enhver ændring. Det er ret dumt, men sådan fungerer det i øjeblikket, så bussen koster i øjeblikket $ 2,75 for en voksen.

Så hvis du har tre dollars eller bare en fem dollarseddel, er der ingen ændring. Så det er lettere at få et buskort på $ 5 i stedet, men du kan altid fylde op og genbruge det, og det er virkelig let, tryk, og du kommer videre, tryk, det er meget mere praktisk end bare brug kontant. Og hvis du er en teenager under 18 eller en senior over 65 år, så tror jeg, at du kan få liftkortet eller kode, som giver dig rabat på alt, uanset hvilken tid du rejser, og hvilken bus du tager, og hvor du skal køre.

Det hele koster $ 1,50, og jeg tror, ​​du skal kvalificere dig til, hvor meget du tjener hvert år, så jeg vil også sætte links til det nedenfor, hvis du er interesseret, men det er virkelig nyttigt, for som mig brugte jeg det som studerende og sparede mig en masse penge. Nogle gange, når du ikke har skift, eller du ved, om du bare spørger buschaufføren, er de nogle gange rigtig gode og ligesom dig, men regner ikke med det, fordi du aldrig ved det.

Så nummer to: kør - Sharingyeah, det er en slags fidus for at bruge en bil, men det er så populært her, at du ser Ubers og Lyfts som overalt, hvor du går, er der altid en, når du har brug for en. Det er bare et spørgsmål om hvor meget er du villig til at bruge på at komme et sted, det er virkelig meget nyttigt, for når du er ude meget sent, og det er omkring 2:00 om morgenen, kører busserne ikke rigtig længere, men du finder næsten at få en Uber eller Lyft til at tage dig hjem er også meget populær i lufthavnen, og hvis du har travlt eller ikke vil bruge så meget tid på at komme til din destination, kan jeg varmt anbefale samkørsel. Uber, Lyft og et andet firma opererer der, og det er virkelig let nummer tre: cykling. Dette er det nordvestlige Stillehav.

Folk elsker at cykle, vandre, snesko, stå på ski, snowboard, alt hvad der er udenfor, og jeg synes, at byen Seattle har gjort et godt stykke arbejde, der gør det tilgængeligt for cyklister i næsten alle kvarterer og vær sikker på at du finder cykelbaner og stier og cykelentusiaster, der pendler til arbejde, så det er ret sejt. Jeg har lyst til, at Seattle er en by, der har meget at gøre med cykling og har plads til cyklister at komme rundt. Den eneste ulempe er, at Seattle er ganske kuperet, så hvis du ikke cykler så meget eller ikke kan lide at ride op og ned? Hills, det er måske ikke den bedste mulighed for dig, men bortset fra det synes jeg, det er ret godt at cykle rundt i Seattle.

Og der er endda muligheder for at cykle, så du kan f.eks. Enten købe en cykel eller leje en cykel. Du ser normalt springcykler og kalkcykler, som er de røde cykler eller de gule og grønne cykler, der er spredt over hele byen, og du kan downloade en app og låse cyklen op, betale for den og derefter bare køre: gå. Jeg ved, at gå ikke virkelig er som et system at komme rundt, men det er virkelig nyttigt, og hvis du er i stand til at gå, er det virkelig tilgængeligt i visse kvarterer som Capitol Hill.

Jeg synes, det er et stort emne her, og mange mennesker gør det. Så folk bliver muligvis nødt til at arbejde, eller sådan kommer de af, det er alt, hvad jeg har for jer alle i dag. Mange tak for indstillingen. Jeg håber virkelig, det hjalp, fordi jeg ved, når jeg går til et nyt sted, kan jeg lide at se efter hvordan man kommer fra A til B, og hvordan man bruger dette skøre nye offentlige transportsystem, som jeg aldrig har brugt før. Det er virkelig forvirrende, det kan være stressende, så jeg håber virkelig, dette hjalp, og du ved, lad mig det vide i kommentarerne nedenfor, hvis du har spørgsmål, og hvad der fungerede, hvad der ikke hjalp, havde en dejlig dag og får mere sol end mig farvel

Hvor lang er cykelturen Seattle til Portland?

cirka 206 miles

5 4 3 2 og fortsæt! Tak alle for den sikre tur Pas på hinanden Hav det sjovt!..

Cascade Bicycle Club Hav det sjovt at ride! Okay, lad os gå! Okay, så vi startede med det samme klokken 5:59. Det er virkelig? ja så kort før klokken 6:00 Åh nej! Jeg startede ikke min Strava! Åh! Jeg glemte det også! Ah, se på vores første trafiklys! Med den høje er vores ben bestemt vågen nu, så vi er inde nu! Har kørt i cirka 45 minutter nu. Ved mil 13 føles det altid godt at gå ned ad bakke! Hvem har brug for en cykelsti, når du har et stort antal cykler? WOOO! Hvordan har vi det ret godt! Figur, jeg finder ud af resten, når jeg får 2/3 Ja, det er bare begyndelsen! På vej tilbage.

Benene føles friske. Du ved, bare en bil midt i alle disse motorcykler. boo-bye bil! Denne glatte asfalt er virkelig smuk! Du glider bare sådan, vi kører lidt over to timer nu.

skivebremser

Dejligt arbejde, velkommen til Puyallup! Du er 41 miles i din tur, du lavede 1/5 af vejen på STPG miles i timen 2019 Aye! Vi har denne ene Hill lige erobret! Ja! Del to! Cirka 4 1/2 timer ind. Vi har nået 55 miles. Nu sker det! Farvel! Vi ses senere! Okay, tilbage indenfor efter vores dejlige frokostpause, Woo! X7Aye!

Ja, så dette er et meget tiltrængt mini-stop. Vi var på krydstogt! Ja, vi har kun været i tempoet i et stykke tid. 15 miles.

Pæn. De var to forskellige hastighedslinjer. Højre 15 miles ved konstant hastighed.

Så det var gode fremskridt. Her er den sjove del. Kun cykler.

Den sidste strækning vil sandsynligvis fortsætte meget mere afslappet, end vi var før. Der var 20 miles tilbage, indtil vi stoppede for dagen. Vi går rundt om dette hjørne, men vi vil ikke gå rigtigt, så det er slutningen? den første dag for os bliver vi her natten ses på dag 2

Kan du cykle på fortovet i Seattle?

Detrideer organiseret af CascadeCykelForening. Det er cirka 206 miles (332 km) ilængde. Mestrytterefuldfør afstanden på to dage; dog 1854 af de næsten 8000ryttereforsøgte atridepå en dag (2018).

Er Seattle en cykelby?

Bicycling Magazine har officielt navngivetSeattlenummer etbytil cykler i landet, op fra 2016's femteplads. Faktoring i en række kriterier,Seattletopper listen med hensyn til at være mestcykelvenlig byi USA.11. okt 2018

Er langdistance cykling dårligt for dit hjerte?

Hvis du ikke har læstdetartikel,dethurtig oversigt går sådan her: Nogleudholdenhedatleter udvikler hjerteproblemer, herunder myokardiefibrose (afstivning og fortykning)af hjertetmuskel), atrieflimren (et elektrisk problem, der får atrierne til at ryste i stedetafpumpning af blod korrekt) eller andre typeraf...

cykelgrupper

Hvor sikkert er Seattle?

Samlet set dogSeattlehar en ret lav kriminalitetsrate. De normale ting gælder dog for byer: efter mørkets frembrud skal du sandsynligvis ikke gå rundt alene. Især ikke i stille og / eller dårligt oplyste områder. Dybest set vil vi sigeSeattleer pænsikker- meget sikrere faktisk sammenlignet med andre amerikanske byer.26. maj 2021

Er Seattle til Portland cykeltur aflyst?

STP cykeltur

Denne 200+ milcykeltur, officielt Kaiser PermanenteSeattle til Portland, organiseret af CascadeCykelKlub iSeattle, er den største flerdagcykelbegivenhed i Nordvest med op til 8.000 deltagereridning fra Seattle til Portlandom en eller to dage. 2021Vær venlighar også væretannulleret.

Hvor langt er Seattle fra Portland?

DetafstandfraSeattletilPortlander ca. 180Tusinder(290 kilometer) og tager kun cirka tre timer, hvis du holder dig til I-5 motorvejen og ikke stopper.1. mar 2021

Har du brug for en hjelm til at cykle i Seattle?

Washington stats lovgørikkekrævecyklister til at bære enhjelm under ridning. King County og byenSeattle kræver detcyklister at bærehjelme under ridningoffentligt. King County oprettede først en lov om, at cyklister i alle aldre skulle bærehjelmei 1993.

Har cyklister ret til at gå?

Cyklister harde samme rettigheder på vejen som alle andre. Det betyder, at du skal givevejtil dem, hvis du drejer til venstre ellerret; husk, baneopdeling er helt lovlig, og så skal du tage hensyn til, at de måske nærmer sig på begge sider af din bil og bevæger sig hurtigere end dig på det tidspunkt.7. mar 2017

Hvornår er det bedste tidspunkt at cykle i Seattle?

Find den rigtige cykelrute til dig gennem Seattle, hvor vi har 547 cykelruter at udforske. De ruter, du oftest finder her, er af kuperet eller op ad bakke. De fleste mennesker går på deres cykler for at ride her i månederne juli og august.

Er der et cykelcenter i Seattle WA?

Familieejet og drevet siden 1984. Hos Seattle Cycle Center har vi en bred vifte af motorcykler og scootere fra Kymco, Lance, Sym, Genuine og NIU. Vi tilbyder også en fullserviceafdeling med over 70 års kombineret erfaring og den billigste arbejdskraft i byen.

Hvilken slags cykelinfrastruktur har Seattle?

På vores gader i Seattle kan du finde mange forskellige slags cykelinfrastrukturer, som alle er rettet mod at hjælpe folk, der cykler, med at komme rundt i vores by sikkert og effektivt. Fra sharrows på gaden til fuldt adskilte beskyttede cykelstier og stier til flere anvendelser, der er mange muligheder for folk at rejse gennem vores by på cykel.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Mountainbike front derailleur - hvordan man sætter sig

Hvorfor har mountainbikes ingen bagskifter? Mountainbikes har ikke længere en forskifter på grund af opfindelsen af ​​den brede rækkevidde bagkassette, hvilket betyder, at du kan have det samme udvalg af gear med færre dele, hvilket sparer vægt og holder tingene enklere. Gør også cykelbygningen renere.

Pocahontas State Park mountainbiking - almindelige spørgsmål

Hvilken stat har den bedste mountainbiking? Vinder: Utah For mig er Utah en klar vinder, når det kommer til den bedste mountainbike i USA. Der er bare så meget ridning der og så mange forskellige typer stier. Cykelparker: Udover miles og miles af pedaly singletrack tilbyder Utah også seks liftcentrerede mountainbike-parker rundt om i staten.

Maverick mountainbike - en løsning på

Er Maverick Mountainbikes gode? Som med enhver Maverick er ML8 fantastisk til mange forskellige slags ridning, men dens hjerte er aggressiv trail ridning med en stor mangfoldighed af terræn. Det håndterer ujævnheder bedre end enhver plys, der føles på al mountain style cykel takket være Parallel Path Technology.

Trek mountainbike til kvinder - den ultimative guide

Hvad er den bedste kvinders mountainbike? De 10 bedste mountainbikes til kvinder lige nu SJOV, AGGRESSIV OG RÅDIG. Juliana Maverick X01 CC. julianabicycles.com. EN PISKET HARDTAIL 29ER. Specialized Fuse Comp 29. specialiseret.com. EN STABIL INDTAGSNIVEAU. Scott Contessa Active 50. ALSIDIG. Cannondale Habit Carbon Women's 1. LET OG LEVENDE. Juliana Furtado 27.5 D.13 2020.

International mountain bicycling association - praktiske løsninger

Hvordan kan jeg tilmelde mig IMBA? Begynd at skrive dit IMBA-kapitelnavn eller akronym for hurtigt at vælge det. Hvis du er usikker på, hvem dit lokale kapitel er, skal du bare skrive din statlige forkortelse for at få en liste over alle kapitler, der tjener din stat. Når kapitelindstillinger vises, kan du bruge op / ned-tasterne til at navigere og trykke på Enter for at vælge det.

Strava mountainbike - hvordan man løser

Er Strava god til mountainbiking? Du ved måske ikke meget om det, men det, du har hørt, er sandsynligvis relateret til landevejscykling. Alligevel ved du, at nogle mountainbikere bruger Strava og spekulerer på, om det er noget, du bør overveje at bruge. Mit korte svar er, ja, det skal du, men kun hvis du vil.