Vigtigste > Cykling > Urban cykling - hvordan man løser det

Urban cykling - hvordan man løser det

Hvad er urban cykling?

Kort sagt,urban cyklingbruger bare dincykelsom en transportmetode i hele din by. For eksempel i stedet for at køre i bil eller tage toget kan du bare hoppe på dincykelog start pedalerne! har encykeler meget billigere end at eje en bil og holde den i en fejlfri fungerende tilstand.28. december 2017

Hovedårsagen til ikke at køre byen er bekymring for sikkerhed. Jeg mener, det kan være ret skræmmende med travle kryds og mange biler i bevægelse, men det behøver ikke at være nej, med nogle råd og nogle regelmæssige chauffører kan du opbygge din dygtighed og tillid til denne artikel, jeg giver dig tips til at hjælpe mig med at du føler dig sikker og selvsikker under kørslen. Lad os gå, inden du går, lad os sørge for at den cykel, du kører, er godt vedligeholdt og i god stand, så kontroller dine bremser, at de fungerer, hvis du har brug for dem, kontroller dæktrykket korrekt, så du ikke ender med at få alle de flade dæk og hvorfor ikke kontrollere dine gear for at sikre, at de ikke glider.

Hold din cykel i tip-top-form for at sikre, at du ikke distraheres af knirken eller lignende skramler ordentligt, hvis du har gjort det godt, så kan du gå ud på vejen og udstyre din cykel med for- og baglygter, især om vinteren men du kan også gøre dette i sommer vil hjælpe dig med at blive synlig i Når du kører om natten, men også i de svage dagslys, er det også en god ide at lade lysene være på din cykel, så du aldrig glemmer dem, og hvorfor ikke tænke på dem, tilføje en evne til din cykel - dette sikrer, at Destry kender og kender din cykel. Tilstedeværelse tilberedt og udstyret hjælper dig med at reducere og håndtere alle de farer, en by kan udgøre for fodgængere og travle arbejdere, og de uventede overraskelser også, hvor kontoret ikke er nede på gaden, jeg mener, den største frygt for at gå vild i byen, hvis du ikke ved ikke, hvor du er. Top tip til dig, hvis du finder en kollega eller ven at følge, så gør det, så du kan fokusere på dig selv og dine omgivelser i stedet for anvisningerne, og når du skal køre alene er jeg desværre fordi jeg ikke har en labyrint, så er det ok at stoppe stop i et sikkert område og kontrollere ruten og tjekke et kort på en app eller noget, der er knyttet til dit styr, for hvad er im Trafik bliver farligt, så hold ikke øjnene høje, ja, på dette niveau ved du hvad jeg mener ved positivt engagement med andre trafikanter vil du sikre dig, at du ser det lettere, men det kan også føles mere sikkert, især når du er ved det I kryds som denne er det bydende nødvendigt, at du signalerer tydeligt på forhånd, og du laver muligvis også øjenkontakt med denne vejbruger, der sørger for, at du bliver behandlet lidt bedre og giver ham nok tid til at manøvrere noget at huske, men tjek signalet og derefter manøvrere ligesom Hank gjorde, det er også værd at øve, hvis du gør dette på en rolig øvevej så du kan køre i en lige linje, men også se bag dig - ligesom Hank gjorde døden, mener jeg, fyren ved præcis, hvad han laver, er det ikke det bedste råd, jeg har? nogensinde hørt, og det bedste råd, jeg kan give dig, er ikke at være en guide og køre for forudsigeligt, kør så glat for alle trafikanter, du ved præcis, hvad du laver, og kan bedømme i overensstemmelse hermed, om det er sikkert at tage cykelstien, men du kører muligvis på vejen, og det er faktisk sikkert, men jeg vil sige, kør ikke for tæt på kanten af ​​vejen, ikke i tagrenden, da det kun vil tilskynde biler til at overhale dig for tæt, og du vil ikke være i stand til at undgå farer som parkerede biler eller huller, mens du er i banen, selvom du kan tage kontrol på den måde og give dig selv nok plads til at have nok plads i tilfælde af en fare som at parkere biler eller en pause For at manøvrere rundt om det, tage banen er lovlig og anbefales i motorvejskodens blinde pletter Ja, de er virkelige, især på store køretøjer, men en ting at passe på bliver ingen som taget, fordi lyspunkterne på disse køretøjer er helt massive og de kan muligvis ikke se dig kravle rundt insid Før de drejer, har du masser af plads, bare hvis de vender om og sørger for, at du kan se dem, og føreren kan se dig, når det er sikkert at gøre det, især i det våde, og de har også en hel masse forskellige overflader brostensbelagte, beton og endda asfalt, når du kører i det våde, men undgå de hvide eller endda de gule linjer, især når du svinger, og nogle byer har dem ikke, men sporvognslinjer kan være helt dødbringende, især hvis du får din cykel fanget i en af dem, fordi jeg lærer af erfaring, at det ikke ender godt, så når du kommer i kontakt med en sporvognslinje, og den kan bunnyhop, hvis du kan dække et kropsdæksel igen, men hvis du ikke kan undgå det, så lige over det uden at bremse, fordi du er min Guinness kapu tt, og hvad vil det ikke, og det gjorde vi alle, men du ved hvornår du skal komme, når der er mange kæmperridere, og du kan alle blive konkurrencedygtige og køre med andre pendlere og så kommer du til din destination eller sveder din ting, jeg vil sige don ' t køre, komme ud af løbet og nyd din pendling virkelig flot og let, og på den måde har du vundet.

Jeg ankommer ikke helt svedig, og du kan lige så godt ikke skære andre cyklister i din proces. Når du nyder din pendling til arbejde, mener jeg, at det er afslappende at drage fordel af en tid til at slappe af. Jeg håber, at disse tip og tricks har hjulpet dig med at få dig til at føle dig sikker, have det sjovt, men vigtigst af alt, vær sikker, mens du er i Drive byen. Pas på alt, hvad jeg vil se i den næste artikel yep

Hvor farlig er bycykling?

Den gode nyhed er detcyklisterer relativtsikkeri det mindste i derescykelbaner, hvor kun 4% af pedalcyklistulykker sker. Samlet set er de fleste dødeligecyklingulykker sker iurbanområder og 30% ved kryds.30. jan Feb 2020

Er 30 minutters cykling om dagen nok?

Cyklingøger din udholdenhed til og fracykel

Træner påcykelfor mindst30 minuttertildagvil opbygge din kardiovaskulære og muskulære udholdenhed. Ved at gøre en konstant indsats vil du bemærke en forbedring af din aerobe kapacitet, så du kancykellængere eller på mere intense forlystelser.

Ridning kan tage alle mulige former og størrelser, men hvis du virkelig er presset til tiden, kan du være i en ordentlig tur på 30 minutter. Nå, vi troede, at vi ville prøve det og se, om vi kan få en ordentlig tur på bare en halv time, tag en undersøgelse i gcn-appen, hvilken tur du foretrækker. Da omstændighederne ikke er de samme for nogen, vil vi vise dig nogle eksempler på det virkelige liv på, hvad vi som gcm-moderatorer gør, når vi kun har 30 minutter til at gøre itapenlets til at cykle sko 30 minutter, der ikke er meget lang tid at tage en tur på vejen.

Jeg troede, det ville tage mig 30 minutter at bare komme ud af døren med mit gear på Mypike, det ville være ret meningsløst for mig en rigtig anstændig session på 30 minutter på turboen med skift og brusebad efter en kort krydret session 2040'erne og Jeg gør det bare så ofte som muligt med en opvarmning og en afkøling, så jeg tror, ​​jeg kunne lave 10-15 sæt, som jeg kunne gøre for at blive organiseret, så jeg går og gør mig klar til at gøre mit udstyr klar og mit cykel klar okay jeg synes dette er den hurtigste ting, jeg nogensinde har flyttet for lidt over to minutter siden, og den tid der klikkes i garagen, min session startede min wahoo ok, så jeg er på cyklen, det tog lidt længere tid, jeg havde forventet næsten fire minutter, men jeg klager over, at jeg virkelig skal tænde blæseren, fordi jeg har lyst til at det bliver ret varmt, så jeg tager det i betragtning lten, okay, så nu er jeg fire minutter og 30 sekunder inde i min opvarmning, Jeg tænkte 20 sekunder før jeg startede min første indsats, okay, nu er det min tur, jeg føler mig lidt mindre stresset, mener jeg Jeg har ikke haft den bedste opvarmning, jeg normalt har haft en god 10-15 minutter, men ja, jeg tror, ​​vi kommer ind i disse første aktiver, jeg tager dem først lidt let, og så kommer vi ind i dem, så jeg har fire sekunder, så jeg må hellere gå væk det meste af tiden ved jeg ikke en gang, hvilken ugedag det er, så giv mig 30 minutter, og du ved, det bliver en smash fest, hvis det er koldt udenfor, og jeg ikke vil at være udenfor er jeg der for længe, ​​eller jeg har planer om at gøre med familien. Jeg ved, at jeg skal gøre det hurtigt, så jeg puster normalt trafikprop for at komme ind i zonen, skal ændre, vi skal ramme det, vi skal ramme målet lige når jeg kommer ud af døren, intet rod Omkring to tre minutter bare for at blæse spindelvævet af mine ben for at varme op, blive behagelig på cyklen og derefter tempoet med en puls på 120 til 140 i fem minutter bare for at få mig i bevægelse, så jeg forbereder mig på træningen, jeg kan gøre det om et øjeblik, så vi har tre minutter, ini trykkede på skødtimeren bare for at komme op. I de næste fem minutter vil jeg opretholde en dejlig høj kadence. Jeg vil ikke stramme musklerne for meget, især hvis du ikke har meget tid, vil du ikke fokusere på at mestre Biggear for at få pulsen superhøj, du vil bare have en isnende kadence, hold tempoet højt arbejde på det kardiovaskulære system stresser ikke nødvendigvis hele kroppen, der kommer senere om et par minutter, passer ind i en tur på 30 minutter, det bliver svært, men jeg tror det er gennemførlig, og jeg vil benytte dette som en mulighed for bare at have en dejlig cykeltur, sprede mine ben, udøve mine lunger, være en med naturen, et fredeligt øjeblik midt i en måske ret stressende arbejdsdag ja ja mine dage er stressende, de er bedre, skift dit tøj.

cykel fitness tracker

Vent på, du er ikke her, se væk efter en anden smule privatlivshjelme checkokay, jeg er klar, jeg er væk, jeg er ude af døren, jeg er ude i det fri åh, føles godt at være ud nu tog det mig to minutter at blive klar, fordi jeg skar alt det faffing just-kit ud af døren på cyklen, jeg tillod mig 13 minutters køretid, som jeg vil gøre en vej på mine lokale veje, og jeg gjorde dette fordi jeg ikke ønsker at vælge en sløjfe, der kan være længere, end det sandsynligvis ser ud på papir, og også fordi det betyder, at jeg ved, at jeg bare skal vende om og komme tilbage, så jeg kan være tilbage til tiden, så hvis jeg gør 30 minutter? i en retning 13 minutter tilbage, det er 26 minutter samlet rejsetid, så jeg har de to minutter klar til at blive klar, giv mig to minutter mere til at skifte bagefter, fordi jeg har et meget vigtigt møde efter det, så jeg er nødt til at sørge for, at jeg får tilbage i tiden, så alle skal være i stand til at køre i topkvalitet på 20 minutter 26 minutters køretid jeg slap væk i en halv time, jeg kom af cykelsko, men jeg er ligeglad, jeg besluttede at tage en sang om at skrive om det jeg blev våd våd våd våd cykelsko og det ville virkelig have mig til at synge for bluesnow min 30 minutters træning, jeg kommer ud og går op et par bakker i bad, hvor jeg bor, fordi de er virkelig tæt, så jeg håber, jeg kan gøre en god 10 minutter af vo2 max anstrengelse i dette vindue, hvad skal jeg gøre? fordi det tager mig 10 minutter at blive klar, så jeg har kun 20 minutter tilbage til at klatre op inutes, gennemsnittet er 10, det er svært, men jeg tror, ​​jeg kan gøre to anstændige reps her, cirka 380400 watt, og så er det cirka 10 minutter på denne form for vo2 max endstop-samtaler var jeg på turbo 19 og et halvt minut nu stoppede jeg med at tælle, hvor mange 20 sekunders indsats jeg gjorde, men jeg begynder at vågne op, jeg sværger, min hjerterytme stiger, så jeg får en god træning, tror jeg 'm fitfive mere inden da vil det betyde yderligere fem minutter åh nej jeg er nødt til at køle ned ja yderligere fem og derefter to minutters nedkøling virkelig bare drej mine ben og se om jeg kan kan bevæge mig på bare tre minutter, der vil være næsten alt okay lad os gøre lidt mere indsats, jeg ønsker det slags nu, men jeg har kun været på vej i et dejligt, let ti minutter Virkelig, jeg fik mig færdig herovre det sekund, lavede min anden rep og uret kører for cirka 26 minutter, hvilket betyder, at jeg har fire minutter til at komme hjem og blive ændret, det er dumt idé oh godoh, jeg må hellere fnise så meget for en cool downokay, så jeg vil ikke være på min tur i syv minutter, men jeg troede, jeg bare stoppede lidt, fordi jeg fandt nogle gode brombær. Jeg mener, at jeg normalt kommer her om efteråret for at plukke dem være så tidligt i sæsonen for at være ærlig, og og jeg har lige bemærket dem her, jeg bliver nødt til at stoppe og se, jeg prøver dem bare meget saftige, men alligevel lidt tærte en lidt forbanna off kunne du have været lidt længere i to uger, jeg synes det er godt at vide alligevel, jeg knækker bedre, fordi det på en eller anden måde bruger lidt dyrebar tid, jeg er meget heldig at have dette som en lille fræk tur i min frokostpause for at fortælle dig bjerget er en stejl stigning undervurder det ikke helt op til midten af ​​Myride og Carrick på skjorte og lige på broen over floden nu, og som du kan se et helt vidunderligt udsigtspunkt herfra, er floden temmelig opsvulmet skal jeg sige vi havde meget regn, så det ser temmelig mørkt ud specielt rødt.Denne stakkels kano havde lidt af en ulykke, tror ikke, så han får en kanotur på en halv time åh, jeg blev lidt vild, jeg må hellere gå tilbage, for godt, ruterne taler strategisk, og for at være ærlig har jeg lidt lidt med væk, fordi jeg var på downsiskin hill, det tager mig 30 minutter at komme her, og vejen tilbage er helt op ad bakke, dette er ikke i min plan, jeg har ikke tænkt på det, jeg har slet ikke tænkt igennem det, så jeg nødt til Hvis jeg skal gøre dette møde, fordi det faktisk er et vigtigt møde, skal du flytte 30 minutter, så det er okay, så jeg er lige færdig med denne sætning To minutters tærskel sidste 30 sekunder, jeg rammer den hårdt, og jeg tager en pause på to minutter gør 30 sekunder alt sammen, så de første to minutter er færdige, nu har jeg to minutter fri, og jeg vil dybest set bare køle ned, så gør jeg det igen, yderligere to minutter. Jeg kom her til denne lokale sandkasse bare for at gøre en god indsats, det er spændende og have lidt off-road sjov for mig, så jeg nyder virkelig at bruge 30 minutter af min dag, sandsynligvis som mange af jer off-road Procentdelen er ikke ubetydelig, så jeg har stadig 60 sekunder til at hvile, så gør jeg to mere af disse to minutters indsats, så laver jeg også noget off-the-bike-arbejde, ja, lad os starte med den anden, lad os gå andet sæt færdigt, vi har to minutter mere, og så vil jeg lave mit sidste sæt af disse tærskel-Vo2-intervaller, som jeg ikke havde meget at huske denne session havde brug for mit udstyr mine sko min cykel og jeg glemte et svejsehul tre mere Jeg kan gøre det endnu mere, gør en indsats, så kan jeg ringe ned, jeg vil altid anbefale at varme godt op og foretage et godt telefonopkald, når du foretager en session som denne, men enten troede jeg, jeg fik det igennem, men det gjorde jeg helt klart ikke kommer ikke ned i 27 minutter, og jeg forstod lige, at to minutters nedkøling efter en så intens session ikke er lang nok, mine ben brænder stadig, min hjerterytme er stadig temmelig høj, og hvis jeg går af mine ben nu, vil mine ben hader mig i morgen, så jeg bliver på turboen i et par minutter mere bare for at køle ned ordentligt, så jeg ikke ' t har nogen smerter senere, men hvad tænkte jeg, tre minutter på at komme ud og tage et bad? og det viser sig, at jeg ikke har planlagt så godt, jeg bliver så hårdt som muligt for at komme hjem mod Hillah Power, så disse intervaller er færdige, nu er det tid til at gøre noget fra cykelarbejdet, hvis jeg parkerer cyklen og nu holder jeg ud i yderligere 20 sekunder, så mens jeg arbejder mig tilbage nu, fortsætter jeg denne indsats, nu en mere, jeg føler mig syg, også for alt det, jeg har det område, jeg er i, bor aldrig rigtig, jeg har aldrig været for langt hjemmefra, jeg har en sidste indsats at gøre, det gør jeg kun ved siden af ​​vejen, mens jeg vender tilbage til mit hus Okay, nu 20 sekunder lige lykkedes det mig at teste det over stigningen og Jeg er ved at rejse hjem nu, jeg tror, ​​jeg er klar, jeg har 25 minutters køretid, så jeg har tre minutter til at komme hjem, to minutter, for at blive ændret, og så er jeg tilbage på arbejde om en halv time, så nu er jeg overbevist om, at jeg vil se det ved mit skrivebord, så jeg har lige gennemført mit møde, og jeg har muligvis ikke foretaget de mest episke rejser, men du ved hvad det ikke betyder noget, fordi jeg ud a mi har frisk luft, og jeg er lidt trænet er bedre end intet nogle gange i livet, vi gør ikke noget, fordi vi ikke kan gøre alt, vi foretrækker ikke at gøre noget end at gøre lidt, og du ved, nogle gange alt at gøre er let at komme derude, vride benene og prøve det, og det er den magiske ret, så jeg går tilbage og bygger det hele ind i min tur, så jeg kommer tilbage til min plads omkring et par minutter, og jeg ved Jeg gjorde allerede min uh tre minutters opvarmning Jeg lavede min lille smule let tempo Jeg gjorde mine to minutter til to minutter af cyklen og løb med sprints nu vil jeg være ic h gøre et par sidste sprint for at afslutte denne sidste så det er det 3 0 minutter med mig ser ud, hvis du kan hoppe ud derfra, gør det, du vil føle dig bedre, du vil få blodet til at strømme i din hjerne, du vil selv føle dig meget positiv, du vil have det godt, du har noget i en lille smule er bedre end intet er hvad der altid siges have det sjovt, vær sikker, tak fordi du kiggede på dem alle.

Håber du nød denne, og jeg håber, det inspirerede dig til at gå på din cykel og nyde disse mindre forlystelser, men lad os det vide i kommentarerne nedenfor, hvis du har en favorit til mindre buer, som du kan lide? lav eller foretrækket træning eller foretrukne små ture på landeveje som mig, jeg vil virkelig gerne høre fra dig som os alle, og lad os det vide i kommentarfeltet nedenfor, bare se dig omhyggeligt snart, tak for at se alle sammen og have det sjovt ridning

Hvad er typerne af cykling?

Der er flere kategorier afcykelracing inklusive vejcykelracing, tidsforsøg, cyclo-cross, mountainbike racing, banecykling, BMX ogcyklusspeedway. Ikke-racingcyklingsport inkluderer kunstneriskcykling,cykluspolo, freestyle BMX og mountainbike forsøg.

Vi cyklister er en sjov gammel race - det er vi. Hvilken type driver er du? Du genkender måske nogle af dem, der kommer. - Intet er nogensinde rigtigt for The Moaner. - Slå en lille kammerat op, du kører for hurtigt. - Undskyld mand. - Kom nu, lidt hurtigere, lidt hurtigere.

Det er for koldt i dag. Bør ikke være i vejrudsigten. Det er for varmt til at cykle i dag.

Jeg er forkølet eller noget. Ben gør ondt, arme gør ondt ligesom godt. Butt gør virkelig ondt på denne sadel.

g vægttab på brændstof

Jeg tror, ​​jeg er overtrænet. Jeg skubbede det bare lidt for meget. - Vil du bare stoppe med at jamre? Argh! - Hader absolut folk, der skriger.

Shouter. - Er du den person, der tænder cyklen hver gang du kører? Lang, kort, kuperet, endda en rekreativ tur til caféen? Nå, hvis det er dig, skal du se på dig selv længe og hårdt. Det er ikke godt, og det er ikke smart.

Vælg et andet halvhjul og ikke resten af ​​os. - Jeg har været hos dem fem, måske seks gange nu. Jeg tog til Brighton før deres allerførste koncert.

De gjorde det, før de virkelig slog-- Undskyld, hold fast i kammerat. Jeg skal bare stoppe dig der. Der er en sektion på 25 yards, kompis - at tjene personlige rekorder, QOM'er eller KOM'er til næsten enhver pris er en absolut prioritet for Strava Hunter.

Det er dog ret irriterende, når de vælger at gøre dette på gruppeture. Men i stedet for at bekymre sig, hvorfor ikke komme med et forslag? En påmindelse om, at der er ting derude, et eller andet sted, kaldet racer, ting, som du samtidig kæmper mod andre mennesker på samme gade for faktisk at se dem, der er bedst. - Nå, du gjorde det. - Nej, jeg forstod det ikke.

Jeg missede det. - Lad os bare fortsætte, ikke? - Nej. Nej, jeg er nødt til at gå tilbage og gøre det igen, det gjorde jeg ikke helt - - Vi gør det ikke igen. - Jeg gjorde det ikke.

Jeg går ikke op og ned ordentligt. - Jeg møder de andre ovenpå i caféen, vær omgængelig. - Vær ikke vred, mand, du fører mig bare ud.

Kom nu. Er du seriøs, kammerat? Dette er en KOM! - Det fører dig ikke ud. Det er en gruppetur. - Der er ingen gruppetur. - Der er en temmelig fascinerende race af chauffører, den fyr der altid er en Trier, der bruger alt for meget tid foran, i vinden.

Måske forsøger han at imponere deres ledsagere, måske ligesom den søde følelse af lidelse. De vil køre til udmattelsespunktet og vil aldrig bede om hjælp, selvom de er efterladt, reduceret til gangtempo, de er stadig stolte. Dette er mine venner en ægte svin - Ærligt, kompis, kan jeg hjælpe derude? - (gispende) Jeg er god kammerat.

Jeg har det godt - bare sidde lidt foran? Bare ved du, så det bliver ikke koldt. - (panting) Bliv der. - Jeg er ked af det, ven, jeg får sms'er.

nitratrige fødevarer

Vil du være okay? - (panting) Ja - du kender dem. Uanset hvornår du går sammen, er de bare altid sent. De sov sandsynligvis bare, men de insisterer på at give de mest latterlige, detaljerede undskyldninger. - Okay, kammerat. - Hvorfor kom du derfra? - Nå, jeg var her lidt tidligt denne gang, så jeg tænkte, jeg ville ikke vente, så jeg startede en løkke - utrolig.

Jeg har ventet på dig hver dag i de sidste otte måneder - Nå, det sætter jeg pris på. Og jeg ville aldrig tage det for givet. - Plagen ved grupperejser.

Denne type chauffør kan have et motto: 'Vær aldrig forberedt. ”Vent, hvorfor skulle du være forberedt? I er kammerater, de. 'Du har altid ryggen, ikke? De vil altid hjælpe dig.

Det, eller er du bare lidt dum i livet - Dan, jeg er ked af at spørge kammerat, men har du ikke tilfældigvis en minipumpe med dig? Du har ikke noget at spise, gør du? Jeg er ret sulten, og jeg har faktisk glemt det. Nå, du har penge. Kan jeg - gå (bip) købe noget. - Denne rytter race vil oftest snige sig bag i gruppen, dukke og dykke, holde sig væk fra vinden og spare deres dyrebare energi.

Uanset hvad du gør, skal du ikke forvente et twist frem fra sidde på sprinter. Forvent bare et brøl, når de tænder efterbrænderne for en sprint i byens størrelse og en latterligt uforholdsmæssig fest, når de vinder. - Vi kender alle mindst en af ​​disse typer drivere, og faktisk har vi under denne artikel et link til hver enkelt førertype.

cykeltæller

Så hvis du har en ven, der passer til denne beskrivelse, skal du sende dem linket nu. Forresten, hvilken type driver er du, Si? Jeg er sandsynligvis en kombination - jeg er enig med dig - jeg kan fortælle dig, at jeg bestemt ikke er en nag, og jeg sidder ikke på det, fordi jeg ikke kan sprint, men jeg er altid sent, sjældent forberedt , Jeg kan godt lide at køre Half-bike, bestemt en fan af den ene eller den anden KOM, så ja, jeg er nok et mareridt, som jeg faktisk kan køre, ikke? - Ironisk nok, gør jeg? klage lidt, og selvom jeg ikke er en sprinter, sidder jeg stadig, fordi jeg kan lide at spare lidt energi. Seriøst, men jeg tror ikke jeg ved det, jeg tror jeg er den slags rytter, der ikke var i denne artikel, jeg er den slags person, der stadig føler mig temmelig fit, men straks indser den øverste stigning, at jeg kører for hårdt og ikke så fit som jeg plejede at være - Jeg tror, ​​det har noget at gøre med nostalgi, Dan, fordi de fleste af dine historier også starter med, 'Denne gang i Sevilla testteam,' Det var virkelig sjovt. ' - Okay, jeg er en nostalgisk rytter. - Præcis, så lad os gå.

Åh lige nu, hvis du vil se en anden artikel, mens du lytter til en anden historie fra Dan's Sevilla Test Team, så tjek denne, som du faktisk kan genkende dig selv, og nogle af dine venner er i top ti klatring undskyldninger. Så gå videre nu, gør en god en. Okay, kom ned, hvad er det næste fra Sevilla Test Team? 2010.

Hvad er fritidscykling?

Fritidscyklingkan defineres som ridning acykeludelukkende til underholdningsformål. Hvis du kører dincykelat arbejde eller køre ærinder, så ville det blive betragtet som en transportform (selvom du nyder det).

Hvilke problemer står cyklister overfor?

Den forkerte cykel vil føles ubehagelig, hvilket gør dig tilbageholdende med at cykle så meget som du vil eller tage længere ture. Derudover kan det måskeårsagnakkesmerter, rygsmerter og knæproblemer. Det er afgørende, at hvis du ikke er sikker på din cykel, fordi den er for stor, kan du føle dig usikker på vejen og sætte dig i fare for en ulykke.

Reducerer cykling mave?

Ja,cykel kanHjælpmister mavefedt, men detviljetage tid. En nylig undersøgelse viste regelmæssigtcyklingkan forbedre det samlede fedt tab og fremme en sund vægt. Tilreduceresamlet maveomfang, aerob træning med moderat intensitet, såsomcykling(enten indendørs eller udendørs), er effektive til at sænkemave fedt.2. feb 2021

Toner cykling indre lår?

Cyklinger en god måde at tabe sig påinderlårfordi det forbrænder kalorier. Du behøver ikke at cykle i timevis for at se fordele, men dugørskal holde sig til en regelmæssig træningsplan.

Hvad er den nemmeste cykel at ride?

bjergcyklerer sværere at træde og langsommere på fortovet. Men de har en cushyride, en opretståenderidningposition og kan bevæge sig let på en lang række overflader. Hybrid eller krydscyklerer næsten lige så hurtige ogletat træde som en vejcykel, samtidig med at det er næsten lige så behageligt og alsidigt som et bjergcykel.

Hvad er den mest populære type cykling?

Vej. Detmest populæreafcyklingdiscipliner skal være vejcykling. Letvægtscyklerog uendelige miles af asfalt at dække.4. apr 2016

Hvordan er cykling sammenflettet med bylivet?

Cykling er et simpelt middel, der forbinder en lang række meget komplekse problemer og udfordringer i nutidige byer. Det er sammenflettet med mange aspekter af bylivet i al sin rigdom og kompleksitet. Akademisk opmærksomhed for dette har været meget begrænset.

Hvordan bliver man bycyklist i Amsterdam?

Udforsk bycykling fra et hollandsk perspektiv, både historisk og aktuelt, og få en lang række færdigheder i, hvordan man udvikler og fremmer cykelbyer. Det 3-ugers kursus ved universitetet i Amsterdam inkluderer seminarer, gæstetalere, feltarbejde / udflugter, diskussion i lille gruppe, en afsluttende offentlig begivenhed og kursusprojekter.

Hvad laver de i urbane cykelbutik?

Hos Urbane bygger vi alle vores hjul til krævende standarder inklusive talelængde, egerspænding, taletælling og stressaflastning. Vi ved alle, at livet kan blive travlt. For at hjælpe med at gøre dit liv lidt lettere, tjek vores lokale cykel afhentning & amp; leveringstjeneste.

cykel-OL

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Pinot Tour de France - hvordan man opnår

Hvem vandt Tour de France i dag? Tour de France 2021 - samlet placering efter 13 af 21 etaperRgNameTeam1Tadej Pogacar UAE Team Emirates (UAD) 2Rigoberto Uran UranEF Uddannelse-Nippo (EFN) 3Jonas Vingegaard RasmussenJumbo-Visma (TJV) 4Richard Carapaz MontenegroIneos Grenadiers (IGD)

Motoriseret cykeltur i Frankrig - pragmatiske løsninger

Hvor meget koster en Tour de France cykel 2020? Det koster dig omkring $ 12.000. Tour de France er ikke kun årets største cykelløb, det er også den største etape for sponsorer og producenter til officielt at afsløre deres nyeste kulfiber-drømmemaskiner. 2018.

Tour de france watt - hvordan man løser det

Hvor mange watt genererer en Tour de France-rytter? Mens en gennemsnitlig cyklist kan producere 100 watt, kan en pro-cyklist gennemsnit 400 watt i løbet af den sidste time af en Tour de France-etape. Træningsintensitet er den hårdeste variabel at måle.

Tour de france nedadgående hastighed - hvordan beslutter du dig?

Hvor hurtigt kører Tour de France-kørere ned ad bakke? I downhill-sektioner i Tour de France kan de køre med hastigheder så høje som 110 km / t og endda miste motorcykelreporterne.

Adam yates tour de france - hvordan beslutter du dig?

Hvordan har Adam Yates det i Tour de France? Adam Yates sluttede niende i sidste års Tour de France og nød en periode i den ikoniske gule trøje efter en stærk start på cykelens mest berømte løb.