Vintercykelhætte - hvordan man tackler
Hvornår skal du bære en cykelhætte?
Cykelhætterkan bæres under hjelme, men aldrig når du ikke kører, uanset hvor hip du synes du ser ud. Dette vil gøre en til en skyllebue og bør resultere i offentlig berater eller slag. Den eneste gang det er acceptabelt athave påtilcykelhætteer direkte involveret icyklingaktiviteter og mens klædt icyklingsæt.27. april 2012
Skulle cyklister blive tvunget til at bære hjelme, er det et spørgsmål, der garanteret giver anledning til et argument. Alle har en mening Problemet er, at de normalt ikke er baseret på beviser Lad os starte med noget ligetil. Jeg har ikke et problem med cykelhjelme, når Jeg cykler, jeg bruger normalt en, og når jeg falder af min cykel, og mine hjelme er ordentligt monteret, og jeg kører på noget i lav hastighed. Beviset viser, at det sandsynligvis vil hjælpe mig, så få cyklister til at bære hjelme lige hvor han er, hvor det begynder at blive kompliceret. Lad os først høre fra en læge, der var direkte involveret i hovedskader sidste år. Jeg cyklede over Amerika, et lastbilssving spejl ramte mig bag på hovedet ved 70 mph, slog mig af min cykel og ud på gaden, men jeg havde heldig at jeg havde en hjelm på, hvis det ikke var for mig Tydelige hjelme kan redde liv, men lad os nu høre fra en anden læge, at det ser sundt ud ikke kun for enkeltpersoner, men for hele befolkningen - meget godt bevis for, at det bærer cykelhjelme er mindre attraktivt for folk og sandsynligvis reducere antallet af gange, de cykler, og der er overvældende bevis for, at de sundhedsmæssige fordele ved at cykle langt opvejer sundhedsrisiciene.
Cykling er heller ikke så farligt, som folk tror, at der er en død i Storbritannien for cirka hver 30 millioner kilometer cykling, der er omkring hundrede cyklister dræbt hvert år, faktisk står der: 'Første gang men døde samme år Godt over 85.000 mennesker udvikler tidligt sygdomme forårsaget af inaktiv levevis - mange ting som hjertesygdomme, diabetes og kræft, og det er netop disse sygdomme '. Cykling kan spille en rigtig stor rolle i forebyggelse Cykling er en af de bedste måder at bekæmpe cykling som en del af trafikken som en del af hverdagen betyder, at folk får moderat motion regelmæssigt. Det er ikke noget, de skal gå i gymnastiksalen for - de kan gøre det - de kan lide at arbejde på det, gåtur til butikkerne osv.
At tvinge brugen af cykelhjelme, selvom det gjorde cykling mere sikker, ville stadig være en samlet pris i offentligheden Førende sundhed, og der sker noget andet, når cyklister sætter en hjelm på Noget, der ser ud til at være forankret i vores natur Forskere kalder det grundlæggende risikokompensation , når du har mere beskyttelse, har du en tendens til at tage flere risici. Ja, vi har folk i laboratoriet, og vi fortæller dem, at vi skal se på beslutningstagningen, mens de har en sporingsenhed på hjelmen, og så lavede vi forskellige beslutningsopgaver på spilopgaver, og vi fandt ud af, at de mennesker, der fik hjelmen var på Spilopgaven har taget flere risici og viser tilsyneladende højere sensationalitet, så forfattere ser ud til at bruge denne ekstra beskyttelse til at være mere hensynsløse, hvor det bliver mere skræmmende andre trafikanter, så synes de også at tage flere risici med cyklister i et andet eksperiment er Ian med denne cykel travlt med en meter undertiden havde han undertiden en hjelm, og han fandt ud af at mens han havde hjelmen på, flyttede trafikken i gennemsnit tættere, undertiden farligt, så vi havde to mulige forklaringer på, at det kunne være let for dig at være med en hjelm så mere erfarne ud Chaufførernes reaktion på alle de andre mulige forklaringer var, at Glamour i det væsentlige troede, at han var beskyttet og kunne tage risici. Så hvad skete der, da lande gjorde cykelhjelme obligatoriske? Forskere har udført omfattende undersøgelser i tre lande Canada, New Zealand og Australien for at finde ud af, om hjelme forbedrer den samlede sikkerhed for en hjelm - deres konklusion er, at der ikke er noget bevis for, at de gør dette med wire. Mange cykeleksperter er virkelig frustrerede, når cykelsikkerhedskampagner er baseret på hjelme Et bikube handler bare om at bære en cykelhjelm hver gang du har en rem. Det er ikke børn, der bærer deres hjelme med stolthed. Nogle af disse frustrationer bedre end de fleste er ChrisBoardman, den tidligere olympiske mester, der er cyklistaktivist. Hjelm splittende problem, du har tendens til at få reaktion fra mennesker, der befinder sig i et miljø, jeg føler mig hjælpeløs Der er ikke noget, jeg kan gøre Cykling er en helgenes aktivitet. Det er miljøet, der er farligt, det er, at vi hollænderne skal ændre, har brugt 40 år på at lave sikre cykelbaner til bygge, og næsten ingen kører med hjelm, men i Holland er omkring fire gange så sikker cykling som Storbritanniens hovedvej. Du ved, tag en genvej væk, hvis du bare l også foran Interessen for alle trafikanter er det største antal blandt bilister.
Så hvis nogen er tvunget til at bære hjelme, tak for at se, så lad os vide, hvad du synes i kommentarerne nedenfor, tjek de andre artikler om andre i theries, og sørg for at abonnere på mere
Hvad bærer du under din cykelhjelm om vinteren?
Soft shell-jakke. For mere varme,tilsoft shell jakke eller jersey er en endnu bedre mulighed.Medvindstoppende materiale for at beskytte fronten,tilgodt udvalg af baglommer og ofte noget element af regnmodstand,tilgod soft shell er ofteditførste forsvarslinje mod sandtvinterrideelementer.22. november 2016
Hvad bærer cyklister om vinteren?
Hvis vejret virkelig erkold, vil du også have et fugtspredende bundlag under din cykeltøj. I det mindste har du brug for varme strømpebukser, en varm langærmet trøje og en vandtæt cykeljakke og bukser.
Hej gutter, hvad sker der? I dag er Tom her, og i dag står vi over for den evige vintercykeludfordring
Spørgsmål hvad bærer du på din cykelpendling om vinteren? Jeg får dette spørgsmål meget, og jeg har haft meget tid til at tænke over det.
Jeg har prøvet mange forskellige stier, og hvad jeg har lært er, at tøj til en vintercykeltur kommer til to forskellige tilgange. Og så jeg tror, at vi vil se på begge plustilgangene i dag, vi giver dig fordele og ulemper, og så kan du beslutte, hvad der fungerer bedst for dig. Okay, disse to tilgange kommer til dette: Denne batch.
Og denne bunke, vi kalder denne bunke Kjolen til din destination bunken. Og bunke B er tøj til rejsebunken. Her er hvad jeg mener.
Denne bunke bærer kun det tøj, du bærer på arbejde. Du klæder dig til din destination, ikke den transportform, du bruger for at komme dertil. Så det er normalt arbejdstøj.
Du sætter dem på, går på din cykel og kører. Denne bunke er tøjet til rejsebunken. Dette er det tøj, du har på dig for at klæde dig ud som en 'cyklist'.
Så jeg har en masse varmt udstyr, en masse sportsudstyr. Alle de underlige ting, du hører meget om. Dette er de to tilgange, du kan tage til vintercykelpendling, og vi vil prøve dem begge.
Lad os se, hvordan det fungerer. Bunke A: Dressing efter målet. Det er muligt at bære dit normale arbejdstøj, når du pendler på din vintercykel.
Her er et par tip, som jeg tog med mig. Brug lag, når du kan; undertiden betyder det at lægge sig op, som det passer til dit kontor. Så en jakke.
Nogle gange kan du trække en sweater under jakken. Jeg har i øjeblikket normale bukser, intet under mine bukser, men når det er særligt koldt, kan du lægge langt undertøj under det, det hjælper. Hold dine fødder varme.
Brug altid varme sokker, men det er selvfølgelig vinter, så du har de varme sokker hver dag, ikke? Jeg har mine elskede Blundstones på. Heldigvis kan jeg bære disse på kontoret hele dagen, så jeg behøver ikke engang at skifte tøj, men hvis du har støvler, som du ikke kan have på kontoret, skal du lade et par sko være på kontoret, og når du kommer derhen , ændre dem fra om det. Jeg mener virkelig, når jeg har et par lag her, tager jeg på mig varmpustet, ikke for varmt, fordi du ikke vil blive overophedet.
Brug mine vanter, og jeg har så seje ting, der engang fulgte med en af mine hjelme. Det ser lidt latterligt ud, når du tager det på dig selv, men din hjelm spildes over, den har disse små etiketter, som remmen på din hjelm kan gå ind i, og den er ret god. Det er det.
Så jeg klæder mig til en kjole til målet. Lad os gå, lad os se, hvordan det går. OK, så der var den første tilgang.
Og den tilgang er Dressing for YourDestination. Jeg havde bare mit normale arbejdstøj på, og det var næsten som sommer. Så det er fantastisk, det er en rigtig god måde at gøre det på.
Det er lettere at sige varmt, end du måske tror på grund af kropsvarmen, der går i gang. Så så længe du holder dine fødder varme og dine hænder varme og dit hoved og nakke varme, vil du have det godt. Faktisk finder jeg det største problem med at undgå, at det bliver for varmt, så jeg bliver ofte bremset, fordi jeg har lyst til at svede.
Og når du går på arbejde, vil du selvfølgelig ikke være for svedig. Så det er den store udfordring. Når det er sagt, er det ret fantastisk, jeg mener, jeg tror, der er en følelse derude, at du skal være en cyklist for at ride om vinteren, men jeg tror, det viser, at du bare kan være en person, der kan med det Rider en cykel til arbejde, der kræves ikke noget specielt udstyr, du behøver ikke rigtig gøre noget specielt, du går bare ud og gør det.
Så ja, masser af gode frynsegoder. Jeg mener, der er ulemper. Det er ikke en stor træning, fordi du går så langsomt, men det er altid langsomt om vinteren.
Så det er lidt anderledes. Det er en anden oplevelse. Så ja der er det.
Lad os nu prøve den anden tilgang. OK, her er fremgangsmåden til at klæde sig på rejsen. Så som du kan se, har jeg mit træningstøj på.
Det klæder sig ud som et tilbud, der ikke citerer 'cyklist', og lad mig vise dig her. Denne lagdeling er meget vigtig her. Jeg er på omkring seks skift.
Jeg har merinouldsundertøj - nøglen til alle vinteraktiviteter. Jeg har et par mellemlag, der holder mig varm. Og så har jeg denne skal på ydersiden for at mindske vinden lidt.
Så dette fungerer rigtig godt. Nedenfor har jeg lange undertøj og cykelshorts. Cykelbukser har en tendens til at være ret tynde - de er ikke rigtig lavet til vinteren, medmindre du kan købe nogle specielle vinterbukser, men de er ret dyre.
Så her har jeg langt undertøj under mine cykelshorts og derefter det ultimative vinter-vinter cykeltransporttøj: shorts på toppen. Jeg ved ikke nøjagtigt, hvorfor folk gør dette, men jeg ser det hele tiden. Jeg tror, det skyldes, at de fleste cykelbukser ikke har lommer.
Dette er en måde at få poser på mode? Absolut ikke. Men det er lidt praktisk synes jeg. Og den sidste smule: varme sokker.
racercykel løb
Jeg har forskellige typer sko. De er dybest set vinterstøvler. De er vandtætte.
Du er varm. Hold dine fødder varme, det er virkelig godt for dette. Og endelig har jeg min balaclava.
Dette forbliver under din hjelm. Det er overdrevet og let. Jeg har brugt tinget ned til -25 ° C, og det holder mig varm.
Så et par handsker. Vær så god. Det er måske ikke det mest moderigtige, men det holder mig varm og behagelig.
Lad os se, hvordan det går. OK, så det var tilgang to: bær cyklisterne. Sportsbeklædningen.
Denne metode har også fordele og ulemper. Det er godt til en træning. Jeg finder ud af, at når jeg bærer ting som dette og er forberedt på denne type tur, går jeg hårdere og sveder mere.
Jeg får mere motion, hvilket kan være en god ting, hvis det er dit mål. Så det er alt sammen sejt. Ulempen er, at når du går på arbejde, er du alle svedig og varm og har brug for at brusebad.
Så hvis du har disse faciliteter på arbejde, og du leder efter en træning, skal du prøve det. Hvis dette bare er en afslappet køretur - du vil bare komme på arbejde og stå op og komme derud hurtigt, dette er sandsynligvis ikke fremgangsmåden. Du skal pakke et ekstra sæt tøj, du skal skifte tøj, når du går.
Når det kommer til at klæde sig på og gøre sig klar og gøre alle disse ting, er der meget mere logistisk tænkning at gøre. Så det har bestemt sine fordele, men også dets ulemper. Okay, så der er to måder, de to tilgange, at klæde sig på til vinterpendlen på cykel.
Jeg håber, det var nyttigt. Forhåbentlig er der nogle oplysninger der, som du kan bruge på din pendling til arbejde. Begge disse fungerer, og jeg er ligeglad, jeg tror bare så længe du er ude på din cykel, vil dit liv være bedre, end det ellers ville være.
Så gå derude og prøv det. Tak fordi du så med.
Hvem laver cykelkapper?
Castelli RoSCykelhætte
Det italienske firma har lavet let, åndbar, pakkbarkaskettersiden før ryttere vidste, at de ville have dem. Især denne kommer med et års garanti, så du er dækket, hvis denkasketholder dig ikke dækket godt nok i forhold til forår og efterår.25. juni 2020
Nå ser det ud til at det var i går, ah ingen gode dage uanset årstid eller hvor end du går. Der er et par regler, som vi synes, du skal følge for at sikre, at du opretholder tøjets integritet, mens du cykler. Ting, der ikke bør bæres på cyklen. Ingen sokker. Den korrekte sokhøjde. Længde eller farve World of Cycling for selv at have debatten, skal nybegyndere først og fremmest fristes til at gå efter den samme pinlige solbrænding uden sokker, men du er nødt til at overvinde den tan som en tatovering til dit medlemskab på siden i verden uden at bekræfte sokker, og du forbliver del af amatørbanden og risikerer et par modbydeligt ankel- og tåskader-comeback i bilen, så ja, at køre helhjelm med hjelm er et must i vores bog, men selvfølgelig skal det køre med helhjelm være fordi, hvis du planlægger en off-road nedstigning eller simpelthen ikke pumper ud af papirer på det lokale BMX-spor, Fl Tag væske og vittighed med din træningspartner To kompressionsstrømper, i modsætning til ingen strømper, er kompressionsstrømper på eller endda uden for cykel - de får dig til at se ud så mærkeligt, at stresset fra din egen bevidsthed vil ødelægge enhver ydelsesfordel. Vi tager det tilbage, hvis du kan lide at bekymre dig om, at du sandsynligvis vil sætte dem på.
Jeg har alligevel ikke tillid SuperheroTime på en cykel er dyrebar, især hvis du træner sammen med dit job eller college. Det sidste, du vil gøre på din yndlingssløjfe, er at redde verden fra forestående katastrofe og undslippe kløerne til et ondt geni-mastera-tip, der flyver under superheltansvarets radar ved ikke at klæde Simon, min ven, jeg ville bekæmpe kriminalitet ved udgangen af hans dage Jersey National Championship, selvom det er grobund for debat, mener vi, at der kun er en situation, hvor du har lov til at bære en verdens- eller nationalmestertrøje, og den situation er, når du er den nuværende verdens- eller nationalmester er Oh Matt for 16 år siden, træk det ud, hvad ikke? at få et elektrisk bord helt latterligt, du kan fortsætte med at bære striberne, hvis du var nationalmester, nogen giver mig et hjemmebioshorts bare ingen trøje, siden jeg begyndte at træne vores helt egen SimonRichardson er sandsynligvis den eneste person, der kunne slippe af sted med det, der normalt ses da cykelmode falske pascyklister traditionelt ukrudt pastyskinned overkroppe er ting bedst under dæksler og kasserede undertekniske websteder okay fortæl dig, hvad du ser smuk buff hej smuk ripto det øjeblik, jeg mener, hvor ofte træner du nu alligevel i stedet for at ligne en revisor med et kørselsforbud hold det praktisk og undgå at pendle i dit jakkesæt - ja alligevel, jeg tjekker din portefølje på farten er også et klart nej-nej for at sikre, at det fuldender det - dette virker bare ikke, du vil have din Spurt s I stedet , rockstjerner her på GCN, vi opfordrede dig aktivt til at synge på en cykel for at holde dig motiveret. Det er fint, men vi beder dig om ikke at synge ved helt at fordybe dig i y vores yndlingsrockstjernes personlighed, mens folk er på farten Forsøger at holde os tilbage fra at tale om min generation, bare fordi vi får billedet af Roger Daltrey på scenen, mens rocking dobbelt denim er et ikon, der ikke bør lade dig forkæle ved at prøve at replikere det .
Forestil dig et menneske derovre, mens du modvilligt indrømmer, at romper faktisk er et globalt modefænomen, som vi kan lide at gøre her på GCspeedos, ikke kun tilbyder speedometerne meget lidt beskyttelse for dine mandlige eller kvindelige dele, men de ser også forkert ud blive arresteret for anstændighed i sidste ende eller alvorligt begrænse din evne til at oprette en familie Plus, ingen ønsker at gå efter nogen, der har en tung nibbles. Jeg troede, jeg har en, teksterne er dårlige, det er fint, det er din mester, du ved, forfærdelig vind, vi skal lave meget spillefilmsignal godt forfærdeligt kl. 16 i går aftes. klik her, og hvis du endnu ikke har abonneret, skal du bare klikke på Matt, du ved, at det giver mening
Er cykelhætter det værd?
Cykelhætterhold sved og regn væk fra dine øjne. De beskytter dig også mod de lave solforhold i foråret og efteråret for ikke at nævne solopgange og solnedgange.Cykelhætterbegge holder dit hoved varmt i køligt vejr ved at bevare varmen og køligt i varmt vejr via fugttransporterende og åndbarhed.25. april 2017
Hvorfor bruger motorcyklister kraniet hætter?
Kraniet hætter eren nødvendighed for fyre med kortere hår eller skaldede hoveder, der kan lide at løbe, svede, cykle og lege hårdt, mens de opretholder et køligt og tørt hoved. De passer tæt på dinkraniumogerlavet af en række forskellige materialer, dererdesignet til at være åndbar, let og super behagelig i lange timer medhave på.
Hvor koldt er for koldt til cykling?
For noglecyklister, ridning encykeli enhver temperatur under 50 grader Fahrenheit errigtig koldt. For denne kolonne, 'rigtig koldt'er defineret som under 32 grader.
Er det sikkert at bære en hat under en cykelhjelm?
Langt svar: “DenCykelhjelmSafety Institute, en nonprofitorganisation forcykelhjelmsikkerhedsoplysninger, advarer omhatteog visir kompromittererhjelmpasform og sikkerhed. Brug af enHareller visirundertilhjelmkan skubbe det højere på dit hoved og udsætte din hjerne i et fald.
Er kulde dårligt for cykler?
Koldtemperaturer i sig selv ikke er skadelige for encykel. For eksempel at bringe encykelfrakoldudeluft til den varme indvendige luft kan få fugt til at kondensere på indersiden af rammen, hvilket kan føre til rust.3. februar 2012
Kan du bære en cykelhætte under en hjelm?
Cykelhætter kanbæresunder hjelme, men aldrig når man ikke kører, uanset hvor hipdutænkeduse. Det herviljegengiveenen brusebad og bør resultere i offentlig berater eller slag. Den eneste gang det er acceptabelt atbære en cykelhætteer direkte involveret icyklingaktiviteter og mens klædt icyklingsæt.19. oktober 2016
Hvilken er den bedste cykelhætte til vinteren?
POC AVIP Road Beanie er lavet af et firevejs stretch stof til en slank pasform, Pearl Izumi Barrier Skull Cap leveres med en hestehale port, og Rapha Merino hat dækker lige nok af dine ører til at holde dem varme uden at komme i måde af hjelmstropper.
Hvorfor bærer folk kasketter på deres cykler?
Helt fra starten af racercykler har der været behov for cykelhætter. Gruscykling kan virke som en nylig indtastning i cykeleksikonet, men det er faktisk en genbesøg af de tidlige dage. Før kilometer med uberørt asfalt tog cyklister til bjergene, og de havde brug for beskyttelse mod elementerne.
Hvornår stoppede cyklister med at bære kasketter på hovedet?
Efter 2003 - da UCI vedtog reglen 'alle ryttere skal bære hjelme' for professionelle cyklister efter Andrei Kivilevs død under Paris-Nice - mistede cykelhætten sin endelige rolle oven på rytterens hoveder. Men cykelhætter døde ikke helt, deres brug blev bare mere specialiseret.