Vigtigste > Cykling > Vintercykelbriller - søg efter løsninger

Vintercykelbriller - søg efter løsninger

Har du brug for cykelbriller om vinteren?

Ivinter digtror måske, at der ikke er så megetbrug forat bære dem, men faktisk er det modsatte tilfældet. Ifølge American Academy of Opthalmology, studierharviste, at uanset årstid kan UV-eksponering øge din risiko for at udvikle grå stær og vækst i øjet, herunder kræft.07.09.2020



Hvis du overvejer at købe ridebriller, og hvorfor skulle du ikke gøre det? Du får kun et par øjne, så beskyttelse er vigtig, så har du held. Med hjælp fra Oakley, der sponsorerer denne artikel, leder jeg dig gennem de forskellige typer mountainbike-beskyttelsesbriller og de forskellige funktioner, du skal passe på, når du køber dem. (Logo bomme) (grus crunch) (energisk dansemusik) Selvfølgelig er Oakley bare et af mange andre mærker på markedet.

Men med dette køb vil jeg bestemt overveje cykel- eller endda mountainbike-specifikke beskyttelsesbriller til jobbet. Ligesom at købe en cykel, er der nogle af de samme overvejelser, der skal overvejes, såsom typen af ​​tur og de betingelser, du kører i. Dette vil påvirke dit udstyr og beskyttelsesbriller.

Downhill eller trail ridning, det sydlige Californien eller Yorkshire, vælger de rigtige beskyttelsesbriller Eller skal jeg sige briller, fordi jeg faktisk også vil tale om briller, vil gøre en enorm forskel for ho du finder dem nyttige. Det fantastiske ved de fleste briller er, at du kan bytte linser ud for at gøre et bestemt par briller virkelig alsidige og anvendelige i forskellige kørselssituationer. Inden jeg går i detaljer, hvorfor er det en god idé? Kører du med briller? ♪ Åh, dreng, du fik mig rigtig god ♪♪ Ja, jeg ♪ - Øjenbeskyttelse mod snavs, fra solen og dens skadelige UV-stråler, flyvende insekter, vinde, der river dine øjne i fart.



Ser hurtigt ud, ja? Og de giver dig endda en vis beskyttelse, hvis du falder, men jeg falder ikke (griner) ♪ Dreng, jeg får det ♪ - Højre, lad os starte med de forskellige typer ridebriller og deres størrelser. Større er ikke altid bedre. Vi har tre briller i forskellige størrelser fra Oakley.

Så dette er flyvejakken, den største. Sammenlign det med Jawbreaker, som bliver lidt mindre. Du kan se, at dækningen bestemt ændres.

Og så ned er disse radar EV'er bestemt en smule slankere. Forskellige størrelsesbriller giver dig naturligvis forskellige mængder PR-beskyttelse mod snavs og vind, men du skal også tænke på hjelmkompatibilitet. Så jeg ser mig ikke som et stilikon, men hvis jeg bærer en helhjelm, bruger jeg sandsynligvis beskyttelsesbriller, fordi jeg kører ned ad bakke, enduro eller laver store spring, og briller giver simpelthen den bedste beskyttelse mod elementerne, mod snavs, men også lidt fra at falde.

motion og åreforkalkning



Nogle mennesker vælger beskyttelsesbriller med helhjelme, som nogle betragter mountainbiking som en no-noin-stil mountainbike, men når det er varmt, giver det sandsynligvis mening, fordi ventilationen er meget bedre end beskyttelsesbriller. (Levende dansemusik) At få briller, der på en eller anden måde er kompatible med din hjelm, hjælper også, så brillerne og rammerne ikke berører hjelmen eller bliver skubbet ind i dit hoved, hvilket kan være ubehageligt. Så det er den slags størrelse, der påvirker rammen, men også nogle briller har justerbare templer for at sikre, at de passer perfekt.

Berører toppen af ​​dine briller panden på din hjelm? Jeg ved, at nogle mennesker har hjelme, der sidder lidt dybere, og hvis de rører, når din hjelm bevæger sig, ville det blive super irriterende. så jeg kan vælge større briller som disse flyjakker. Hvis du har en slags fejl med din beskyttelsesbriller og hjelm, vil du måske gå efter et par mere beskedne rammer.

Også på udseendet, måske hvis du har et smalt ansigt, vil du måske også have de mindre. De store ser måske lidt ekstreme ud. Det kan være det udseende, du går efter. (energisk dansemusik) Hvad med brillearmen under eller over hjelmen? Remme? Nå, du kender måske roadie-reglen, det er en uskrevet regel, at de skal trække deres briller over kanten, det tror jeg ikke, vi mountainbikere skal, og faktisk er disse meget mere komfortable med armene under stroppen .



Større briller, mere beskyttelse, men det gør en forskel for vinden, der styrter under dem også, så de større briller hjælper med det. Jeg tror, ​​det er mere sandsynligt, at der sker på en racercykel, for at være ærlig. Jeg tror, ​​de gennemsnitlige hastigheder er lidt højere.

Det sker ikke så ofte på en mountainbike, men jeg er sikker på, at mange af jer, der ser dette, vil køre på cykler og mountainbikes. Så du bør overveje at købe briller, hvor du kan gøre begge dele, og selvfølgelig kan du også bytte forskellige linser, hvilket vil være bedre for hver disciplin. Lad os komme til brillerne.

Så dette er tonede linser, naturligvis bedre til solrige forhold. Jeg tager noget af den blænding Hav en solskinsdag her i England i dag, glem ikke UV-beskyttelse også, så hold dine øjne pæne og beskyttet mod solen. Disse er faktisk Oakley Prizm Trail Torch-linser på disse beskyttelsesbriller.

Så du har måske hørt om denne Oakley Prizm-teknologi. Så Oakley designet dette til at filtrere de forskellige bølgelængder af lys ud, hvilket giver dig et meget levende og levende blik på stien, så du kan se en bedre kontrast mellem ting som rødder og klipper og stioverfladen. Så vi har Prizm-briller til golf, vi har vejlinser.

ironman landevejscykel

Disse er trail, så for mountainbiking, og faktisk designet Torch version af dem. (optimistisk dansemusik) Fik de to forskellige versioner af mountainbike-linser her, Prizm Trails. Så i min venstre hånd har du Jawbreakers med originalerne, de er lidt blåere.

I min højre hånd har jeg flyvejakkerne med den helt nye Trail Torch. Se lidt mere rød rollebesætning der. Oakley gjorde disse lidt mere afbalancerede, lidt mindre stødende, så de fungerer godt under træerne som vi har her og udenfor i sollyset.

Absolut værd at overveje at have erstatningslinser, hvis de på et eller andet tidspunkt bliver lidt ridsede, men også erstatningslinser til forskellige forhold, så hvis du bor et sted som Storbritannien, hvor det meste af vinteren er for trist og mørkt til faktisk at have tonede briller, en godt sæt klare briller er tilstrækkeligt. Plus, du kan endda overveje at købe et sæt briller til vejkørsel. Så på Oakley kan du få denne Road Prizm, når det er let at få solbriller, der fungerer på både mountainbikes og vejen.

Vil du så gå så langt som at overveje brillerens aerodynamik? Det ville jeg ikke, men Oakley gør det, og det vil du måske, hvis du gør det, er jeg en meget seriøs (hoste) nørdet mountainbiker eller mere af en garderobe. (Glæde elektronisk musik) Tilbage til størrelsen på brillerne tilbyder en mindre ramme briller som denne Radar EV bedre ventilation, så muligvis bedre under varme forhold, men også når tingene bliver våde og langsomme, og den frygtede damp starter. Nogle andre briller tilbyder forskellige måder at komme omkring dette på.

Der er flere måder, hvorpå producenterne designer deres anti-tåge-egenskaber, fra specifikke belægninger på linserne til de faktiske designfunktioner på Jawbreaker, du kan se, at linserne faktisk har åbninger i bunden og toppen. Med flyvejakken har du også den slags rammeløse top, så damp kan flygte pænt og let, og den kloge lille funktion, det har jeg aldrig set før. Se næsestykket bevæge sig tilbage, flyt brillerne længere væk fra dit ansigt for at give dig lidt mere ventilation.

Hvad med briller? Nå, jeg har allerede sagt, hvad de virkelig er gode til. Downhill, enduros, mere ekstreme typer af ridning, men også nogle af de samme overvejelser skal tages i betragtning, såsom at de passer ind i din helhjelm? Briller, du har sandsynligvis mange muligheder, faktisk fra klar til tonet de samme, forskellige kørselsforhold, der passer til forskellige linser. Et spørgsmål, jeg har hørt før, er, om skibriller fungerer til mountainbiking? Mens de ser meget ens ud, er der et par små, men meget vigtige forskelle.

er korn sund

Ting som skibrillenes skum vil sandsynligvis være miljøvenligt støttet for at holde dig varm. På en mountainbike eller motocrossbrille, mere som en slags CoolMax-skum designet til ventilation for at holde dig kølig, er det bare for at give dig en anden visuel dynamik end mountainbike-beskyttelsesbriller. Hvad med briller med en jethjelm? Nogle ryttere kan godt lide følelsen af ​​ekstra beskyttelse, måske ikke på langrendstur.

Du bliver overophedet, men for nogle shuttle-assisterede ture, hvorfor ikke, er dette en anden god mulighed. (dynamisk dansemusik) Andre overvejelser at undersøge, inden du køber? Prisen er naturligvis stor. Jo dyrere, jo højere materialer anvendes, jo flere funktioner, jo mere teknologi.

Jo lavere prisen er, desto mindre er den. Overvej også den rigtige beskyttelse, de tilbyder. Er disse linser blevet testet, er de sikre at bære? Hvad med antallet af forskellige linser, du kan bruge? Få erstatning for disse briller, men også for muligheder som premiumbriller, klare briller, forskellige kørselsforhold? Hvad med pasformen? Nogle briller tilbyder forskellige tilpasninger, såsom Asia Fit.

Også justerbarheden af ​​tempellængden med disse Når alt kommer til alt, hvad får du med dine briller? Du får en dejlig lille hård sag til at holde dine briller sikre og en taske, der fungerer som en linseserviet? Fordi dine beskyttelsesbriller sandsynligvis beskadiges mere i din geartaske end på stien. Ret, hvis du vil se et par flere artikler fra Oakley med GMBN, så har GMBN Mødt Greg Minnaar, en fabrikssponseret driver, været med os i årevis. Og hvis du vil se en fabriksrejse, tager Si Richardson dig gennem dette sted, det skøre sted i det sydlige Californien, klik derovre.

Giv artiklen tommelfinger op, og klik på knappen Abonner.

Hvorfor bruger cyklister gule briller?

Gule linserfiltrer mere af de blå bølgelængder af lys ud, så vi kan se kontrasten bedre. Denne farvetone garanterercyklisterbedre syn med mindre lys, med andre ord under mørkere lysforhold med mindre solskin.

Så hvis du nogensinde har haft problemer med at køre om natten, har du måske undret dig over nattesynsbriller. Dette er de gule linser, der hævder at gøre tingene lysere og reducere blænding, men fungerer de virkelig? fra dr eye health show for at hjælpe dig med at lære alt om øjetsyn og finde de bedste visionprodukter. Så hvis du er her på kanalen, skal du klikke på abonnementsknappen nedenfor, så du ikke går glip af nogen af ​​mine fremtidige artikler. Jeg taler om nattesynsbriller eller natkørselsbriller, der har eksisteret i et stykke tid, oprindeligt kom de ud mere som skyde beskyttelsesbriller til folk, der går på fuglejagt eller skarpt skydning, sæt disse specielle gule eller orange filtre på, fordi denne type farvetone forbedrer kontrasten lidt og hjælper dig med at se fjerne objekter lidt lettere end denne farvetone i nattesynsbriller og nu du ser de omvendte og tankstationer online mange steder, hvordan de skal fungere, er at de gule linser lyser lidt op, så du kan se lidt lettere om natten, og de har også nogle funktioner til at reducere blænding, skære det ned du har ikke så mange problemer med lyse modstående forlygter, hvilket jeg næsten gætter på, at alle gør det, fordi tingene bliver mere og mere LED-lys.

cykel hjerte

Du får de blå og lilla lys, når du føler mig og ikke kan lide mig. Den første ting, der er irriterende, er, at disse tonede briller i områder ikke kan gøre tingene lysere, fordi de faktisk begrænser mængden af ​​lys, der kommer ind i øjet, men de gør en til den generelle følelse af, at tingene er lysere, fordi det optager alt Det blå lys eliminerer det og forbedrer egentlig kun, hvor gult alt ser ud i totalt mørke, når du kører ned ad den mørke amtsvej, der ikke er ovenlys eller endda noget andet? Biler, der kører ærligt, vil gøre tingene endnu sværere at se, men på grund af lyseffekten, hvis du måske kører ved daggry, kan der være sne, og du får meget af sneen reflekteret, og tingene ser næsten blålige ud med disse linser. ting virker virkelig lysere i disse situationer, og jeg nød at have dem på, ligesom det er i denne tusmørke- eller tusmørkesituation i svagt lys. Jeg sammenlignede det endda, mens jeg kørte i tågen, tog dem på eller tog dem af, og fandt ud af, at de på en eller anden måde forbedrer kontrasten lidt, men for så vidt det gør det lettere om natten er jeg ked af, men nej hvad påstanden Hvad forlygter angår, tror jeg, det hjælper lidt.

Jeg er selv meget følsom over for lys, jeg får migræne et par gange om året, og den generelle følelse af de blå modstående forlygter er ret irriterende, så de ser i det mindste mere gule ud end de gamle billygter fra 1970'erne, hvis du husker det hvordan det så ud um en cool frynsegod for nogle af mærkerne derude, hvad enten du køber specialbriller, får clip-ons som disse, eller hvis du vil have en gul nuance i dine almindelige briller, disse har et polariserende filter, det er ikke 100 som polariserede solbriller, men det har det polariserede filter, der reducerer blænding, når man ser på våde vandrette overflader som f.eks. en våd mørk gade eller måske ser på rindende vand, der hviler på den våde gade og derefter hopper op og smelter i øjet og jeg kan på en eller anden måde vise dig dette, fordi min computer har et polariserende filter bag mig, og du kan se. Hvis jeg drejer det 90 grader, kan du se, at det bliver en mørkere gul, og det er fordi computerens polariserende filter og polariseringsfilteret og glasse s er nu polariseret, så jeg har nu kommentarerne, som nogle mennesker læser om tidligere artikler, der sagde, at natkøringsbriller virkelig hjælper dem med at køre bedre om natten. Overvej dog en nylig undersøgelse fra 2019, hvor 22 testpersoner med og uden natdykningsbriller blev testet i en kørselssimulator, og natkørselsbrillerne ikke viste nogen forbedring sammenlignet med kun klare linser, hvilket rejser mange tvivl om, at disse faktisk mennesker hjælper med at se bedre, men jeg kan tro, at de hjælper folk med at føle sig mere komfortable, da jeg har fået patienter til at komme ind og specifikt spørge ja, om de vil have denne type briller - separate briller kun til at køre bil, fordi det virkelig hjælper dem, men samtidig ' Jeg har haft folk, der har prøvet dem, jeg spurgte dem selv, og de sagde endda nej, de hjælper dem ikke rigtig, så jeg sender det en kommentar til dig, hvis du kan prøve natbriller, så lad mig det vide, hvis du tror, ​​de virkelig hjælp, nej hvad er dine tanker om dem, hvad jeg er mig selv? Og de fleste andre øjenlæger anbefaler, at hvis du har problemer med at køre om natten, skal du overveje, hvad der ligger foran dig. Sørg for at rengøre din forrude, så din forrude er fri for snavs og hudolier, enten foran eller på forsiden.

Bagsiden af ​​forruden Hvis du bruger briller, skal du sørge for, at de er rene og trække. Overvej at have en antireflekterende belægning af god kvalitet i disse briller, der kan hjælpe lidt og sørg for, at dine forlygter virkelig er rene selv, især hvis du har et problem, når du har lyst til, at tingene bare er meget Er for mørke, og du bare ikke kan se noget, skal du helt sikkert sørge for, at dine forlygter er rene, fordi de nogle gange også bliver beskidte, ellers hvis du har lyst til, at din vision ændrer sig, og din natkørsel bliver usikker, og så er du ikke komfortabel med at køre, skal du helt sikkert sørge for at besøge vores øjenlæge, fordi der er b Visse øjenlidelser, der kan føre til synsproblemer om natten, når ting som grå stær og endda potentiel makuladegeneration taler til din øjenlæge igen, skal du tale følsomt til min endelige dom kan du prøve dem, men forventer bestemt ikke, at de lyser op, og det kører som dagen hej, hvis du kan lide denne artikel hej t den lignende knap til mig efterlad en kommentar og ellers abonner, hvis du vil tjekke andre seje ramme fredag ​​anmeldelser her fra dr eye health, kan du lige her klikke eller trykke på skærmen, eller hvis du vil se en anden cool artikel fra dr i health du kan gå videre og klikke på skærmen her eller trykke på hej tak for at holde øje med det, så snar vi snart en snak med dig

Hvordan opretholder du cykelfitness om vinteren?

For atbevaresundhed, tag nok tøj med til at holde dig varm, brug undervesten til svedabsorption, jakke til regn- og vindbeskyttelse, og hvis det bliver endnu koldere kraniumhætte, tykke handsker & oversko. Hvis du kan finde tid nok, skal du følge vejrudsigten og prøve at få mest muligt ud af hver solskinsdag.

Vinter våd kold temperaturen falder, og du begynder at lægge flere lag på sko bib shorts regnjakke og på denne tid af året vil mange professionelle gå på lange kedelige forlystelser, og det kan være ret svært at holde motivationen, men behøver det virkelig be the case connorin I denne artikel viser vi dig nogle effektive træningsmetoder, så du forhåbentlig øger din motivation, og din kondition vil drage fordel af det åh kom igen, hvad jeg arbejder hårdt på her Matebase træning eller vinter træning er hvad en masse chauffører ville gøre i løbet af offseason-månederne, og det består af lange udholdenhedsture med lav intensitet, ja det betyder at få alle miles i dine ben til at arbejde på dit basisfundament, og når solen kommer ud og sommeren kommer, kan du arbejde på de intense sessioner, men for mange af os har vi ikke den luksus, der er masser af tid, træner vi ikke verdens turister. Vi er ikke til et løb i et stykke tid, og når vi går på cyklen, vil vi være sikre på, at den tjener et formål, og som vi får noget ud af sessionen, du ved, at du ikke ønsker at gå mellem genopretnings- og udholdenhedszoner for evigt og i denne time ikke rigtig får det, du har brug for for at være tilgængelig, for ikke at sige base miles base er meningsløs, fordi de ikke hjælper virkelig fysiologisk, men nogle gange har du bare brug for et ustruktureret spin med dine kammerater for at komme igennem denne uge, ikke, men i det væsentlige er alle forskellige, og du ved, at bare at koncentrere sig om grunduddannelsen undertiden kan have en negativ effekt, når jeg f.eks. har du kørt? en hel dieselmotor, så hvis jeg bare laver grundlæggende efterfølgende, ville jeg ofte opleve, at jeg kan køre godt i en hastighed, så jeg bliver virkelig nødt til at fokusere på nogle sprints og intens indsats for at få disse forskellige niveauer op med min kondition, nu regnen kommer virkelig, så jeg synes, vi skulle træne indendørs, ikke? Og med vinterkits, og det er vådt og blæsende udenfor, så er en indendørssession bestemt hvor den er udenfor, så ja, lidt dyster udenfor, så jeg skal turbo lidt for at få en smule teknologi til at sidde i ønske om en lang udholdenhedskørsel som Hank, hvis han har gjort 24 timer, hvad du arbejder på, for eksempel hvis du er en strålende tidsprøve, har du en frygtelig sprint, hvis du arbejder på din sprint hele tiden, den strålende tid Charlie lider ja, men husk på det første punkt med en plante, der er fokuseret på dine mål og ikke glemme energien, ellers vil de ikke være mere styrke, ja, og jeg tror, ​​at hvis jeg skulle ride, ville jeg altid prøve, at jeg var nødt til at fokusere på min sprint, fordi jeg var en forfærdelig sprinter, så jeg havde otte sekunders acceleration hver gang jeg kørte bare for at sikre, at jeg ikke insingede hele tiden Blev rådet til at stoppe, sandsynligvis en hastighed hele tiden, der er en chance for accelerere otte sekunder ja, så åh, jeg kommer straks tilbage, matealler højre c olleague, jeg er her igen og prøver at bestige denne stigning, der hegos der er vi mange landevejscyklister vælger også at træne i gymnastiksalen om vinteren, hvilket hjælper med at gøre dig stærkere, når det kommer til racersæsonen. Styrke og konditionering overses ofte, men det kan være enorme fordele i både lavsæsonen og hverdagen. Dette kan gøres to eller endda tre gange om ugen, men når timerne på din cykel stiger, skal du sørge for at holde en træning om ugen, der fokuserer på styrke og konditionering for at føre til stærkere muskler, ledbånd, sener og led færre skader og mere holdbarhed i tilfælde af et fald Glem ikke at hvile, når du er syg eller deprimeret, så det er meget bedre at tage et par fridage end at skubbe igennem og forlænge genopretningsprocessen.

Ja, jeg tror, ​​at mit vigtigste råd ville være at ikke understrege det, når du ikke føler alt om dig selv, det værste du kan gøre er at fortsætte, fordi du i det lange løb vil gøre meget mere skade ja du har det godt i dag jeg fik mig ikke helt følte du ved jeg synes det er bedst bare at gå hjem på denne etape ja, du nyder turen, og jeg er der igen næste weekend. Vi ses alligevel senere, bare accepter det. Skål for mig selv.

Mental bedring er lige så vigtig som fysisk bedring, normalt tager de fleste professionelle en pause efter afslutningen af ​​racersæsonen, og det vil normalt tage et par uger til en måned. Jeg prøver noget andet, er psykolog, løb på grus eller bare noget du har aldrig oplevet på en cykel før Ja, jeg tror, ​​det vi siger er, at det er vigtigt at have det sjovt at cykle hele året rundt, når det er udenfor i regnen, med dine venner eller det bliver hurtigt konkurrencedygtigt, det kan endda være retfærdigt Kast nogle gode melodier og grøft en god gammeldags indendørssession Du skal bare nyde det, kompis, hold smilet på dit ansigt Beklager, der er ikke noget endeligt svar på det, hvad den bedste træning eller Long Base Mars er. Dette er nogle af vores måder at holde dig motiveret hele vinteren, men hvad synes du, lad os det vide i kommentarerne nedenfor Ja, går du på ski om vinteren eller kører du en cykelcykel i dyb sne? Lad os vide det i denne kommentarsektion, og glem ikke at give denne artikel store tommelfinger, vi var i vådt i kulden, så i det mindste er det ikke, vi fortjener det, du ved, åh ja, det fortjente bestemt, at jeg tror, ​​vi skulle have medbragt vores svømmeshorts, men ja, og jeg skulle have købt en kappe, som du skulle have købt, men det er altid en påmindelse om, at jeg næste gang gav min erstatning for en mand, så jeg er ked af, indtil du ser i den næste artikel jer alle sammen

hjælper mælk faktisk dine knogler

Bør cyklister bære briller?

Briller vilbeskyt dig mod 3 ting, når du er ude på cyklen: Vinden, når du bevæger dig hurtigt. Når du bevæger dig ved at tilbringe eller trænge ind i modvind, kan dine øjne tage en rigtig vold ogbrillerkan gå ad vejen for at stoppe dette. Vejrester / bugs.08.28.2016

Hvorfor er cykelbriller så store?

Hvorfor er cykelsolbriller så store? Ekstra dækning for at forhindre sten og småsten og grus i at smadre ind i dine øjne med hastighed, ogrammerbloker ikke din vision. Jeg er enig med tidligere kommentarer, plus vil tilføje det størrebrillerhjælp også med at blokere vinden fra dine øjne.

Kan du bære solbriller, mens du cykler?

Den rigtige måde atbære solbrillerer athave pådin hjelm, bøj ​​den på og sæt dinbrilleruden for stropperne. Ikke kunduse bedre ud på denne måde, menduhar også chancen for at tage dinbrilleraf og sæt dem på igeni løbet afturen.

Hvilken farvelinse er bedst til cykling?

Detbedste linse farvertilcyklister

Rav og roselinsefarvetoner øger synsstyrken og er stærktanbefales til cykling. De giver det lyseste synsfelt og er ideelle til svagt eller intet sollys. Takket være deres styrke iFarvei modsætning hertil er disse farvetoner særligtanbefaledehvornårcyklingpå veje.
16.10.2017

Kan jeg bære solbriller, mens jeg cykler?

Solbrillerbeskyt dine øjne. Det er så simpelt som det bliver! Brug af høj kvalitetbrillerbeskytter dine øjne mod at få grene, blade, mudder eller små stykker snavs i øjnene, når du er på bjergetcyklingeller trail løb.Brug solbrillerer lige så vigtigti løbet afvinter som den eri løbet afsommer.07/20/2016

Kan du bære cykelbriller over almindelige briller?

Noglebrillerkan bytteslinseri stedet, sådu kanvælg fra f.eks. klar, gul eller røg førdusætte ud.Hvisditbære receptbriller,du kanselvfølgeligcyklusi disse. De blokerer ikke vind eller stærkt lys så effektivt, da de har mindre omslutning og sandsynligvis ingen farvetone.25. 2012.

Hvordan beskytter jeg mine briller, når jeg cykler?

Vi anbefaler wrap-stylerammertilbeskyttedine øjne fra vind og snavs. Disse tilbyder mere dækning og har tendens til at blive bedre på plads. Se efter lufthuller eller udluftninger i rammen eller linsen for at hjælpe med at kontrollere mod dug. Hvis du kører under svære forhold, såsom at køre ned ad bakke, kan du overveje at beskytte en beskyttelsesbrille.

Hvilken slags solbriller bærer cyklister om vinteren?

De fleste cykelbriller har udskiftelige linser, og ofte er mere end en linse inkluderet i kassen med et nyt par nuancer, så du kan bytte dem ud efter sæson eller lysforhold.

Kan du bære cykelbriller hele året rundt?

Både rammerne og linserne oser af kvalitet, og selvom der ikke er nogen udskiftningslinser, er de leverede så tilpassede, at du med glæde kan bære dem hele året rundt i en lang række forhold. Vi har også testet Youth Collection-varianten af ​​Radar EVs.

Hvor meget koster cykelbriller i fuld ramme?

Sandsynligvis den mest imponerende bedrift af Pro Team Full Frame Glasses er prisen: du får al den godhed, der er pakket i disse briller til kun £ 120, hvilket er vanvittigt, da de fleste high-end cykelbriller koster meget mere end dette.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Memphis cykelruter - hvordan man adresserer

Er Memphis cykelvenlig? Siden de uheldige udmærkelser, der blev givet af Bicycling.com, for adecade siden, arbejdede byen for at blive et mere cykelvenligt samfund. I 2019 tilføjede byen 22 miles cykelveje til sine i alt 270 miles stier. I 2010 kunne byen tegne sig for mindre end to miles af cykelstier. 07.01.2020

Raleigh sporcykler - søg efter løsninger

Er Raleigh et godt cykelmærke? Så for at besvare dit spørgsmål er Raleigh lige så god kvalitet som enhver cykelbutik-cykel til en lignende pris. Hvis du sammenligner Raleigh med topklasse mærker som Trek eller Specialized eller Cannondale, vil du generelt opleve, at Raleigh vil have bedre komponenter til samme pris eller lignende komponenter til en lavere pris.

Cykelbalance - hvordan løser du

Hvordan balancerer vi på en cykel? Cykelryttere kan bruge to hovedbalanceringsstrategier: styring og kropsbevægelse i forhold til cyklen. Styring er afgørende for at opretholde balance og gør det muligt for cyklen at bevæge sig for at bringe støttebasen tilbage under centrum af massen. 24 februar. 2016 г.

Dallas cykelhjelm lov - besvare spørgsmålene

Er det ulovligt at cykle uden hjelm i Dallas? Hjelmlov Det er lovligt for alle personer i alle aldre at betjene en cykel uden at bære hjelm, medmindre andet er bestemt i en kommunal forskrift.

Wilier bikes anmeldelser - den ultimative guide

Er Wilier-cykler gode? Wiliers nye nul-SLR er en af ​​de bedste landevejscykler, du kan købe. Wilier Triestinas seneste har præstationen at gå head-to-head med de bedste cykler på markedet. Takeaway: Wiliers nye Zero SLR er en moderne racercykel på alle måder med den præstation, du forventer af en top-of-the-line cykel.24. 2019.

Cykelkultur - hvordan man løser

Hvorfor skal vi udvikle en cykelkultur? Urban cykelkultur er et kraftfuldt instrument til at opbygge bæredygtige, sunde og retfærdige byer. Cykelværktøj til byer og borgere rækker langt ud over transport, rekreation og sport.