Vigtigste > Cykling > Vintercykelsko - brugbare løsninger

Vintercykelsko - brugbare løsninger

Hvad er de bedste vintercykelsko?

Bedste cykelskotilvinter
  1. Northwave Arctic R GTXvintercykelsko. Køb nu fra Chain Reaction Cycles til $ 182,00.
  2. Fysik R5 Articavintercykelsko. Køb nu fra eBay til $ 111,99.
  3. Sidi Zero Gore 2vintercykelsko.
  4. Sø CX 145vintercykelsko.
  5. Bontrager JFWvintercykelsko.





En af de sejeste ting ved mountainbikes er, at du kan køre dem stort set hvor som helst og under alle forhold, selvom det udstyr, du bruger, nogle gange bedst kan få den glæde. - Ja, vandtæt tøj, underlag, alt det der, alle ved alt om det fri, men dine fødder glemmes ofte. Så hvad kan du gøre for at holde dine fødder varme og tørre på de kolde, våde vinterture? (Elektrisk klavermusik) - Nu er der to hovedmuligheder, når det bliver koldt og vådt, skal du enten holde fast i dine almindelige sko, der holder dig stolt igennem sommeren, og du ved, at du kun får kolde og våde fødder, selvom du kan tilføje nogle Marina Smart uldsokker og eller nogle vandtætte sokker, der blandes i vintermånederne, kommer derude og får nogle ordentlige vintersko.

Det kan gøre en enorm forskel. For at finde ud af, ringede vi til Fi'zi: k og jeg bestilte et sæt vintersko og et regelmæssigt par das ir trail-sko, og vi vil bruge dem hoved til hoved på stierne og især i snavs. (Musik) - Ligesom at vælge den rigtige cykel til din kørestil, vil det rigtige gear påvirke din præstation på cyklen, hvis det betyder noget for dig, men hvad der betyder noget for de fleste er komfort.

Så de fleste af mine ridestilarter er mindre end to timer lange og temmelig hurtige enduro-stil forlystelser, godt tempo til toppen af ​​bakken, et par pauser, så kom ind. Så jeg vælger sæt, der er relativt lette, men beskyttende, hold mig varm, men også bevæge mig, men ikke for varm. - I modsætning til Neil, der tydeligvis ønsker at gå hurtigere og køre så mange downer-løb som muligt i korte, rasende køresessioner, vil jeg faktisk gøre det modsatte i Winder, for mærkeligt nok, og jeg kan være alene med det, men jeg har mere Tid til at cykle om vinteren Jeg taler om cykler hele dagen, du skal virkelig komme ud og om alle de ting, fordi du skal være rigtig sur.



Og for at komme ud om vinteren har du brug for ordentligt rideudstyr, så jeg i fire måneder om året kan bære dyre rideudstyr, som jeg vil bruge på den tid af året, fordi det holder mig i gang i fire eller mindst fem sæsoner. Helt pengene værd. Så det sæt, jeg bruger, er lavet af fuldt vandtæt tøj, åndbar, vi beviser resten, og vigtigere, jeg bruger de fuldt isolerede sko.

Ser du, dette er Terra Artica, lidt anderledes end Neils nu. Selvom de stort set har den samme sål. Så de er også gode i sadlen fra cyklen.

Men det seje ved dem er, at de er helt vandtætte og isolerede, hvilket er nøglen til at holde dine fødder virkelig behagelige på store bjergture. (Elektrisk guitarmusik) - Hvad med sko? Nå, jeg har tendens til at gå efter trail style exped sko som disse Terra Artica X2 fra Fi'zi: k. De er lette, komfortable og har en subtil stil.



Nu hører du meget om kitzoner, som du kan bære i parken eller af din cykel. Jeg har ikke planlagt det, men jeg kan godt lide stilen, hvis du forstår hvad jeg mener, så hvis en skøjteløbestil virkelig passer til min ridestil, er en simpel blonder sikker, men uden dikkedarer, med en holdbar rip stop øvre, der ikke er omfangsrig. Stive såler til den ultimative kraftoverførsel, det generer mig ikke.

En behagelig sko til ridning og lejlighedsvis vandring, der passer mig meget bedre. (Musik) - Jeg bruger out-busch-teknikken, når jeg kører om vinteren og gør den klar og ud, før mine hænder og fødder har en chance for at blive forkølet - i modsætning til Neil, en slags forudplanlagt angreb til ridning, jeg faktisk gå med strømmen. Nogle gange vil jeg køre den samme slags ridning som Neil, nogle gange vil jeg holde mig lidt længere ude.

Derfor er det vigtigt for mig at have noget varmere, der holder mig komfortabel hele dagen. Jeg elsker vinterstøvler. Jeg elsker det rigtige værktøj til jobbet, noget lignende, og når du har prøvet noget som en vinterstøvle, er du faktisk, du tror, ​​at frysende fødder bare er en hæderlig del af mountainbiking, det er vrøvl. - Altid den bageste fod, nu er den gennemblødt.



Jeg tror, ​​at min manøvredygtighed vil blive meget bedre i Storbritannien om vinteren. Mine fødder er tørre af vandpytter, men på et eller andet tidspunkt bliver de bare jetvaskede. - Nå, jeg ved ikke, hvad balladen om, når du er klædt til lejligheden er du klar. - Flere vandpytter. (ler) Så begge disse sko er rettet mod stien, der har al slags vedligeholdelse af ting, så de er bestemt ikke stive carbon langrendsko, men de er et ganske specifikt værktøj, ikke sandt? - Jeg mener, som du siger, får du ikke så meget strømoverførsel som en XC-sko, men så en XC-sko, du vil ikke bære dem hele dagen og føle dig godt tilpas på og af cyklen, det er det, de er til virkelig der. - De føler sig ikke stive.

Så den største forskel virkelig, eller en af ​​dem, er ankledækningen. - Jæ, jeg kan virkelig godt lide beskyttelsen, og jeg er altid efter os, jeg kører altid i mine normale sko, jeg har aldrig ejet en sadelstøvler, fordi den altid inde i mig Der er stadig lidt racer i det. Disse er lette.

De vejer 329 gram. - Temmelig flot. - Skønt de vejer sandsynligvis lidt mere nu, når de er fulde af mudder og vand, for at være retfærdig.

Men ja, støvler er en tungere ting - ja, det er cirka 500 gram, men det betyder ikke noget. Det betyder virkelig ikke noget. Du har mere tøj på, du har mere udstyr, din cykel vejer mere om vinteren, disse er fit og glemmer at komme ud i elementerne. (Musik) - Sålerne på vores sko er faktisk de samme, den vibrerende gummi, så de skal være de samme på vandreturen.

Men jeg har bestemt set oplevelsen af ​​skate-stil set sko om vinteren, når du begynder at gå på våd, glat jord. Nå, med støvlerne, skal det hjælpe lidt. - Nå, muligvis, tænker jeg lidt mere ankelstativ For at være ærlig passer det mig. - Selvom jeg ikke laver meget vandreture på cykel, er det ikke en stor overvejelse for mig.

Det meste af det, jeg har lavet for nylig, har gået på disse klipper i 35 graders varme, så jeg er ikke sikker på, at jeg vil have støvlen til dette - jeg ville ikke vide det. På dage som disse er jeg måske ikke tilbøjelig til at køre, og disse er perfekte til det. (Musik) Så jeg kan godt lide snørebånd, selv mine racercykelsko har nogle af disse hipstersko, og jeg ved, at folk bliver ved med at spørge mig, om jeg kan få dem stramt nok - ja - og jeg kan bestemt lide din Du kan få sko pæne og sikkert og plet dem ikke.

Disse sko er lave, så ikke så meget beskyttelse som en høj top, men jeg har forstærkede tårum, hvilket er almindeligt med en trail sko. - Ja, det er interessant, hvad du siger om snørebåndene, fordi jeg har set normale vinterstøvler i fortiden har snørebånd og havde som en klap over tåen - ja, rigtigt - og du kan aldrig rigtig justere dem under kørsel, fordi du er i dækning ed i mudderet og så. Temmelig sejt at have en boa på det.

For hvem ville have troet, at Boa ville være velegnet til en vintersko, men den er faktisk perfekt og så let at justere med handsker. Sæt også. - Absolut. - Så se om du også kan lide dem. - Ja. (Musik) - Det fantastiske ved denne skoform er, at du kan bære den hele året rundt.

Du har et varmt par sko og under forhold som i dag i Storbritannien om vinteren er det lige over frysepunktet, det er koldt. - Ja. - Du bliver kold og våd, jeg har våde fødder. - Ja, helt sikkert. - Men du kan bruge dem hele året rundt - ja, så de er meget specifikke.

Mens de koster mange penge, er de de bedste at køre under disse forhold. Der er faktisk ikke noget bedre. - Jeg mener, jeg har gjort meget.

Jeg stod omkring Coldwoods, da jeg trænede meget. - Ja. - Jeg har prøvet alt, to par sokker, jeg bemærkede, at når du løber, ved du, en sommersæt sko vi kalder hende hele året, du skal skaffe dig en godt sæt merino uldsokker. - Ja. - Du skal være forsigtig med at cirkulere, ellers får du kolde fødder.

Men merinosokker kan få dine fødder våde og forhåbentlig bliver de varme - Ja, det er ikke så slemt, er det? Det er et kompromis, ikke? - Ja. (Musik) - Nå, jeg ved ikke om dig, men jeg er varm og jeg er tør, og alt hvad jeg skal gøre er at tage det vandtætte tøj af, og jeg kan komme ud herfra - Lige til natklubben - Absolut , ja - Ah, jeg svajede på en eller anden måde, men jeg er ikke kold. Nu er jeg bestemt våd i røven, og min højre fod er meget våd, men endnu ikke kold, men de bliver måske snart kolde. - Jeg er nødt til at tilstå. - Ja, fortsæt. - Åh, i begyndelsen af ​​artiklen sagde jeg, at jeg gik på Fi'zi: k, ja, jeg sagde, at vi gik på Fi'zi: k og nogle gode sko. - Gå til telefonboks. - Jeg har et par sko, der er faktisk et tredje par, som jeg ikke fortalte dig om, og de er lidt et sted i midten, så bare grundlæggende kan jeg lide dem med boa, og de er vandtætte, men de er ikke vintertæt - du har også en vandtæt støvle. - Ja. - Hm, nu taler du. - Jeg mener, jeg sælger vinterudstyret, men der kan være en om hvilken mulighed for dig. - Du er min størrelse.

Jeg har muligvis brug for nogle friske sokker. Glem ikke at slå på døren og naturligvis log ind, hvis du vil blive mudret, giv os tommelfingre op - start senere.

Er vintercykelsko det værd?

Vinterskoer utroligt robuste og modstandsdygtige og ærligt talt grundlæggende sortestøvlergå ikke af mode. Hvis følelsesløse tæer konsekvent er et problem for dig, er det godtværdiinvestere, fordi de vil se dig gennem flere sæsoner. Når temperaturen virkelig falder, er det ekstremiteterne, der lider mest.19. mar 2021

Tak for at du stemte, dette er The SweetCyclists, i dag skal vi gennemgå FLR Defender vintercykelsko. Her har vi FLR Defender i sin originale emballage. Jeg vil takke FLR for at gøre denne sko tilgængelig til gennemgang.

Dette er en vintersko, og den er designet til at holde dig varm selv i koldere klimaer. Som du kan se på emballagen, er den netop slidt væk fra forsendelsen, men har en standard skoboks med FLR-logoet på toppen. Den størrelse, vi skal gennemgå i dag, er størrelsen på $ 44, og hensigten med disse sko er at give dig en vandtæt og isoleret cykelsko, der virkelig holder dig varm om vinteren.

Hvis du nogensinde har brugt tå- eller skoovertræk, vil du opdage, at de normalt ikke er egnede i koldere klimaer. Hvis vi gennemgår specifikationerne, når jeg tager det ud af kassen. Du vil se, at disse er ekstremt overkommelige, koster $ 139 og opdateres i 2019.

De fås som både en racercykel-klapversion med tre-hullers kompatibilitet og en mountainbike-klampversion, der er rigtig god at se. Typisk er vintercykelsko altid begrænset til mountainbikere. Det er både vandtæt og flerlags, indersiden har en falsk pelsfodseng og ydersiden er omgivet af fleeceisolering og syntetisk læder.

Når vi åbner det for dette, har du et nylonblonderlukningssystem, der strammer det og derefter fastgør velcroen på ydersiden. Med hensyn til emballagen er det ret ligetil. Du får nogle informationskort på skoen, der fortæller dig lidt om FLR og Defender-skoene.

Det viser også deres lagdelte design, og derudover får du LookMemory Eyelet, som er det fjerde hul i midten. Jeg vil linke en artikel om, hvordan du bruger den, og hvad der er interessant er, at du får skruerne, men ikke skiver til dem. Du får også etiketten til Thinsulate 3m, hvilket er underligt. Jeg ved ikke, hvorfor det ikke er fastgjort til skoen.

Lad os nu se på vægten af ​​Defender-skoene, da de er vintersko, vil de være meget tungere end din typiske lette cykelsko. Den venstre sko vejer 364 gram, og den højre sko her er 370 gram, så lidt tungere. Tilsammen er det næsten 800 gram.

cykelbaseret træningsplan

Lad os se på pasformen og udførelsen af ​​FLR Defender cykelsko. De er en virkelig overkommelig måde at holde sig varm og tør i dårligt vejr. På ydersiden har vi en syntetisk læderoverflade, der føles rigtig holdbar og robust.

De har et multi-panel design med det hælområde og FLR-logoet på bagsiden med reflekterende elementer på siden, hvilket er et godt strejf. Det er også meget fleksibelt, du kan se, at det tilpasser sig snarere end at være meget stift. Den er lidt bredere end din normale sko, jeg vil stadig kalde pasformen en SIDI-sko, den har en smal tåseng.

Men på grund af flerlagsdesignet er den samlede bredde ret stor, jeg har fundet denne gnidning mod mine krumtap, så du skal være meget forsigtig, hvor du placerer klampen. Du har denne smukke vandtætte taske, denne velcrolukning, opdateret til 2019 og yderligere reflekterende elementer på bagsiden. Dette er neoprenmanchetten her, og du kan justere dette gennem den separate lille velcro for at sikre, at den passer tæt.

Hvis du kører i regnen, anbefaler jeg stærkt vandtætte bukser, der når under skoen eller vandtætte sokker - skoen er vandtæt. Bemærk også, at udluftningshullet ikke rigtig virker åbent her, hvilket af vandtætte grunde ville være ret forfærdeligt. Hvis vi nu åbner den ydre velcrooverflade, kan du se fuskepelsen her, den føles rigtig flot og hyggelig og ligger også på fodsengen, hvilket gør den meget behagelig at have på.

Du får dette nylon spikes fastgørelsessystem, der ikke er så smukt som et opkaldssystem, og jeg fandt det lidt løst. Det minder mig mere om en snowboardstøvle, hvor vi har det indre lag, som du kan tilpasse. Med hensyn til den samlede spænding fandt jeg ud af, at jeg ikke rigtig kunne passe stramt, jeg følte, at jeg stadig bevægede mig lidt, men ellers meget let at bruge, og du gemte det bare inde.

Igen har du den lodne fodseng, og den er meget varm med flere lag af inflation, efter at have kørt den i det lave 40 graders vejr, fandt jeg det virkelig givende at have dejlige varme fødder og virkelig tilpasser sig dine fødder. Som en person med bredere fødder, selvom dette har en smallere type SIDIlike pasform, fandt jeg det yderst behageligt ved at tage det en halv størrelse større Her kan du se optagelser af sammensmeltning på en lokal klatring, som jeg havde på en dag, der er lidt varmere end du måske vil have på. Dette var en dag under 40 år, men jeg fandt det stadig åndbart, at jeg ikke rigtig badede i sved i løbet af den tid, jeg lavede højintensiv klatring, og i de hurtigere nedkørsler med vindkøling fandt jeg mine fødder dejlige og varme og hyggelige , selvom min tunge var på dem, fandt jeg stadig forsvarere, der strammede snørebåndene lidt og var ret behagelige.

En ting at huske på er, at skoene er lidt bredere på grund af den lagdelte isolering. Jeg fandt faktisk ud af, at jeg var nødt til at tilpasse lugs lidt for at undgå at gnide krumtaparmen på Defender Versus FLR F-11 Pro, den billigere $ 100 cykelsko. Disse sko har begge den samme R250 nylon sål, disse er ikke lige så stive som en carbon sål, men tilbyder ret god overførsel, og du kan se, hvorfor det overordnede design minder meget om formfaktoren.

Imidlertid tilføjede de virkelig nogle lag isolering og vandtætning til Defender for at gøre det mere behageligt til vintercykling. Alle ventilationsåbninger og perforeringer, du ser på F-11, er væk, og i stedet har du det dejlige kunstlæderudvendige. Du får den samme behagelige følelse, den er pæn og fleksibel igen, føles som en strikket sko og tilpasser sig dig i stedet for at have et design med flere paneler.

Med hensyn til pasform fandt jeg disse meget ens, de er smallere, ligner en SIDI-sko, og som en person med bredere fødder gjorde jeg dem kun en halv størrelse større og fandt det meget behageligt. De har et generelt samlet hvælving og design, men med Defender tilføjede de virkelig nogle lag med inflation, hvilket gjorde det til en bredere sko og lidt større. Dette er omkring 280 gram, mens dette er næsten 400 gram, men generelt bruger de en meget lignende tilgang.

Det er et meget subtilt design, du har ikke meget grafik overalt, og i det mindste med Defender er der meget mere reflekterende elementer. Lad os nu give FLR Defenders en endelig vurdering med hensyn til design, jeg vil give den en A-. Det lagdelte design giver dig den isolering og varme, du har brug for, samt vejrbeskyttelse til de regnvejrsdage.

Jeg ville give lukningerne en B +, jeg er ikke fan af snøresystemet, og velcrolukningerne er lidt akavet, selvom de er blevet forbedret i 2019, så du slipper det. Med hensyn til komfort gav jeg det en A - det er meget behageligt, der er ingen blå mærker eller grænseflader på indersiden med den lodne fodseng, men på grund af lukningen er den ikke så stram, så jeg kan ikke give den en A samlet set. Med hensyn til værdi skal du helt sikkert give dette en A, for $ 139 er det ret svært at slå.

Du kan bruge næsten lige så meget på Justshoe Covers for at få noget vandtæt og isoleret til dig. Tak fordi du kiggede på anmeldelsen. Hvis du kunne lide denne anmeldelse, kan du abonnere på kanalen.

Du kan følge os på Instagram på @thesweetcyclists og på vores websted på thesweetcyclists.com for yderligere indhold. Dette er de søde cyklister, der minder dig om at nyde turen!

Kan du køre på landevejscykel om vinteren?

For dem der ikke vil give slip på sommeren og vil fortsættevejkørsel, tilvintercykeler et godt valg at holde sig udenfor, fortsætte med at deltage i gruppenforlystelser, og bryde monotonien ved at være alene i kælderen på træneren.8. nov. Dec 2019

Vil du vide, hvordan du kommer igennem vinteren på en cykel? I denne artikel viser vi dig nogle af de vigtigste tip til, hvordan du optimalt kan forberede dig selv og din cykel til vinteren Lad dig ride i vinden! Regn eller endda sne. Inden du gør det, skal du klikke på klokkeikonet, så hver gang vi uploader en artikel, får du en underretning. Hvad er det næste? - Cykelforberedelse først. (Støn) (optimistisk musik) Den første ting du tænker på, er at være synlig på gaden.

Da dagene bliver kortere og nætterne længere, kan det bare redde dit liv at være synlig. Hvis du ikke allerede har gjort det, skal du investere i god belysning. Generelt bruger jeg altid et lys på min cykel i disse dage, men især om vinteren.

I løbet af dagen bruger jeg det med en blinkende indstilling for at øge min synlighed for modkørende trafik og andre trafikanter, men når rides bliver mørkere, skifter jeg det til de faste indstillinger, så jeg rent faktisk kan se, hvor jeg skal hen . På bagsiden vil jeg altid holde to lys tændt, et fast og et blinkende. En anden ting at tænke på, når det kommer til din lysindstilling, er den vinkel, du står overfor.

Du vil ikke have, at den skal være høj nok til at belyse himlen og blinde andre trafikanter, men du vil ikke have, at den skal være lige foran dit rat. Ideelt set vil du være omkring fem til ti meter foran dig afhængigt af din hastighed, så du kan udrydde alle disse ufuldkommenheder på vejen og øge din egen sikkerhed. (Glad musik) - På våde og ret triste vinterdage er et sæt mudderbeskyttere en absolut livredder.

Ikke kun forhindrer det dig i at blive din bum våd, men det sparer dit sæt og forhindrer dig i at udføre en masse cykelvedligeholdelse. Nu, hvis du har set erfarne professionelle på en klubtur, vil du finde dem en ekstra en lille flaps i bunden har mudderbeskyttere. Og det er ikke kun for dem, men også for rytterne bag dem, når de er på deres gruppeture.

Det forhindrer dem i at sprøjte og blive snavset. Så i stedet for at gå på en gruppetur og miste venner, kan du faktisk vinde dem. Godt lille hack fem minutter.

Få en dåse, en saks og noget tape. Og der har du det. Jeg er ret tilfreds med det, jeg kunne sende det til Hack og Bodge. (Boing) - En meget vigtig overvejelse, når du indstiller din cykel til vinteren, er dit dækvalg.

Der er et par ting, du kan gøre der. Du kan øge bredden, og du kan også vælge et mere holdbart dæk, der kan hjælpe med at klare de forhold, du ofte finder om vinteren. Traditionelle veje er ikke som i god stand om vinteren, og snavs skylles ofte ud på gaden.

Et mere modstandsdygtigt dæk, der er mere punkteringssikkert, med noget som Kevlar i, hjælper med at forhindre punkteringer. Overvej et slangeløst dæk som det, vi har her, for at forsegle alle undtagen de værste punkteringer, mens du er ude om vinteren. Og så kan du tage højde for bredden på dit dæk.

Nu om sommeren kører jeg normalt 25 millioner dæk i disse dage. Lidt mere plads, bestemt siden begyndelsen af ​​skivebremsetiden, så vi ikke længere behøver at montere en fælgbremse over dækket. Så jeg kunne let montere en 28 mm her.

Så kunne jeg køre det køre med mindre pres for lidt mere greb, men også lidt mere komfort. (Glædemusik) Jeg kan godt lide at cykle om sommeren, især fordi jeg ikke behøver at rense det efter hver eneste tur, men det er simpelthen en kendsgerning, at når vi nærmer os vinteren, er vejret generelt ikke så godt, og vejene er lidt snavset, hvilket betyder at rengøring af min cykel vil være en del af min rutine, cyklen var stadig beskidt. Det var ikke blevet rengjort på magisk vis natten over, og kæden var blevet orange.

vejrtrækningens ultimative funktion er at

Hvad jeg anbefaler er at oprette en lille rengøringsstation, hvor du vil afslutte din tur. Så du kan hurtigt og nemt skylle det værste i slutningen af ​​turen, når snavs og mudder stadig er frisk, falder det meget lettere af. Og så smøres og stuves væk.

Dette forhindrer ikke kun din cykel i at blive slidt så hurtigt, det gør også meget sjovere at køre. James, hvorfor gjorde du det ikke i går aftes? - Så din cykel er helt vinter. Du overvejer nu tøj og hvad du skal bære ved disse temperaturer.

Det handler om lag, lag og lag. Startende med basislaget er der så mange derude fra kortærmet, langærmet, strikket, uldne, men det er meget vigtigt at finde en der passer bedst til den temperatur, du kører ved. Det kommer derefter ned til et par tynde termiske lag.

Dette holder varmen inde og holder kulden ude. Et ordsprog at huske er, at du altid kan tage lag af, når du bliver for varm, men du kan ikke lægge lag, når du ikke er væk fra dem. Og så er der en kappe i baglommen.

Det holder dig varm ved afgang, og det holder dig også tør. (Joy Music) Nå, en sidste tanke er, at meget varme går tabt fra dit hoved, dine hænder og dine fødder. Så det er virkelig værd at tænke på, hvad du lægger på dit hoved, lad os sige noget som Chris har på, en kraniet hætte eller måske endda en kaskade som mig.

Og så på dine hænder. Jeg valgte tynde handsker. Det er kun omkring 6 grader Celsius, og jeg synes, det er den perfekte temperatur til det.

Og jeg valgte ikke oversko på mine fødder. Hvis det ikke er vådt, gør jeg det godt eller bedre. - Og det samme gælder for mig og mine hænder, jeg foretrækker faktisk for enhver pris at strække mine hænder ud, selvom de er lidt kolde.

Nu er det værd at bemærke, at dette er generelle tip til kørsel i en europæisk vinter, og vi forstår fuldt ud, at mange af jer kæmper med meget hårdere klima derude. - Ja og sørg for at købe et sæt, der passer til det vejr, du kører i. - Hvis du kunne lide denne artikel, så giv den store tommelfinger op. - Og for flere artikler, klik dernede.

Okay, vi ses snart!

Hvordan holder jeg mine fødder varme om vintercykling?

Med detihusk, her er otte tipfor at holde dine fødder varme i vinterså du kan pedalerealledag lang.
  1. Kasteet ekstra parafsokker.
  2. Have pådethøjre sokker.
  3. Prøv tå- eller skoovertræk.
  4. Købevinter-bestemtcyklingsko.
  5. Vær opmærksom påditkerne.
  6. Hold dine føddertør.
  7. Knæk åbentilkemiskvarmere.

(Air Rush) - En stor grund til at du får kolde hænder og fødder er fordi din cirkulation er dårlig, så sørg for at have dine sko løsere og ikke for stramme manchetter til at lade blod løbe fra din kerne til dine fingre og tæerne løber. Vrikker du med tæerne? - Jeg prøver også.

Wiggle wiggle wiggle. - Dreng, det er koldt! (Rockmusik) En masse cykelsko derude er designet til at holde dine fødder kølige i løbet af sommerdage, hvilket betyder, at mange åbninger er kolde og våde. Du kan bruge noget tape til at gøre dette.

Tape ventilationsåbningerne som, jeg mener, det er ikke så æstetisk tiltalende, men du kan også tage indersålen ud og maske ventilationsåbningerne på sålen med et par overtrækssko, og du får nogle dejlige varme fødder. Perfekt til vinteren. Ret, hvis mit bånd forbliver tændt. (Lås er strammet) (rockmusik) - Der er mange forskellige typer handsker, da der er forskellige størrelser af hænder, men det er bydende nødvendigt, at du har et sæt, der fungerer i den tilstand, du planlægger at ride.

Nu i Europa kan vi generelt kun slippe af sted med et dejligt tykt par vinterhandsker. Fordi det faktisk ikke alle er koldt her, især i Storbritannien. Og generelt ændrer temperaturen sig ikke så meget i nogen gi. Men hvis du bor et sted, hvor vejret er meget hårdere, eller hvor temperaturen ændrer sig meget mere i løbet af dagen, skal du muligvis overveje noget andet som en klo eller liner.

Brug en tætsiddende handske under en tykkere vinterhandske, som du kan fjerne, hvis temperaturen ændrer sig, og den bliver varm om dagen, eller hvis dine hænder bliver våde, skal du udskifte den med en anden liner midt om året (basstrums) - Ikke overraskende er det en våd og kold dag her i Storbritannien, og hvis du vil lide af våde og kolde hænder, vil dette hack virkelig hjælpe dig, og det inkluderer nogle latexhandsker sadeltaske, når du forbereder din cykel eller lægger den i din baglomme, og når den regner får du våde handsker, sæt dem på, og det betyder, at dine handsker kan blive våde, men dine hænder forbliver tørre har rigtig kolde hænder på en ritter. Hvis du glemmer dine latexhandsker, kan du altid gå ind på en tankstation eller tankstation, klæd dem på, Bob er din onkel, der har du det. Dejlige, varme og tørre hænder. (Glad orkestermusik) - For ørnen - Derude blandt jer har du måske bemærket, at jeg ikke rigtig har mine lette sommerstrømper i dag, men termiske vinterstrømper.

Disse har vindtætte og vandtætte egenskaber, og det er mit første valg, men hvis du ikke har adgang til vinterstrømper eller bare har travlt og ønsker at tage sommerstrømper på, er det nøglen til at holde dig varm, hvis du fordobler lagene. Fordi du låser den varme luft ind mellem de enkelte lag. Det eneste du skal huske på, når du bærer ekstra lag på dine fødder, er at hvis du har særlig stramme sko, kan du have problemer med at få din fod i din sko. Det er værd at have et andet sæt sko til vinteren, som måske er kun en halv størrelse større. (Orchestral Music Continues) - Et traditionelt GCN-trick til at holde dine fødder pæne og varme til at bruge noget aluminiumsfolie.

Aluminiumsfolie er sådan en god isolator, hvorfor det bruges til madlavning. Sørg nu for, at du får et godt stort stykke som sådan, pakk det rundt om din fod, og det skal alle holde den dejlige og varme varme væk fra dine fødder, der er fanget i din sko. Tag din sko på, og få derefter dine oversko, hvis du har nogen, og der har du den! En dejlig, varm og isoleret fod.

Perfekt til enhver temperatur, medmindre det er for koldt til at gå ud. (humrer) (elektriske guitarstrummere) - Når det kommer til at lede efter hacks for at holde varmen og tørre om vinteren, er nogle af de enkleste de mest effektive og bestemt de mest overkommelige. Film kan vælges.

Det kan købes billigt i din lokale købmand, og det er meget let at bruge. Du pakker bare hele din fod, og det pæne ved at folie er, at det holder fast i sig selv, så du heller ikke behøver at bruge for meget. Bare dæk din fod helt og din ankel, når du har på oversko, og skær derefter et hul til din klampe, og du har en havstyret, vejrbestandig fod.

Pas på, din fod sveder lidt, men i det mindste bliver den ikke kold. (Rockmusik) - Det er en af ​​de rigtig kolde vinterdage, og dine handsker gør bare ikke tricket og holder dine hænder så varme, som du vil. Nå, jeg har et rigtig godt trick i ærmet, der måske holder dine hænder i at fryse.

Dette er beregnet til at behandle musklerne mod smerter og smerter, men du kan købe dem i enhver udendørs butik eller campingbutik, og de kommer i alle forskellige størrelser, og de varer i et par timer og kan virkelig forhindre dine hænder i at blive isblokke . Hvad du kan gøre er at rive ryggen af, tape den over dine hænder, lægge den tilbage i din handske og sørge for, at dine manchetter ikke stopper din blodgennemstrømning. Så hold alt det gode, varme blod fra at strømme fra din kerne til dine hænder, så skal du føle en dejlig varm plet på din hånd, der holder det dejligt og varmt, indtil du kommer hjem og sidder ved ilden højt) Okay.

Åh, det føles godt. Woo! (Rock Music) - Hvis alle disse vinterhacks ikke er opdaterede, er der kun én ting tilbage at gøre, og det er at investere i robust vinterudstyr, der er specielt designet til de værste forhold, jeg taler om sne, is , kraftig regn og temperaturer under nul. For eksempel holder disse Fizik Artica R5-støvler, som jeg kun vil bære under de værste forhold, dine fødder varme og tørre under de fleste af de værste forlystelser, har reflekterende foring, en forseglet lynlås og en fleece indeni, hvilket betyder at de er din Hold fødderne varme og tørre under alle tænkelige forhold.

Det eneste problem er, at du sandsynligvis ikke vil køre under disse forhold. - Nu håber vi, at alle disse hacks har hjulpet dig med at holde dine hænder og fødder pæne og varme på de vinterture. - Hvis du kunne lide denne artikel, skal du give den store tommelfinger og fortælle os, hvis du tror, ​​vi har gået glip af noget. - Og hvis du ønsker flere artikler, skal du klikke der, fordi det bliver vådt og koldt, og vi er nødt til at gå, don ' ikke vi? - Åh, det gør vi - Ugh.

Hvor koldt er for koldt til at cykle?

For nogle cyklister kører encykeli enhver temperatur under 50 grader Fahrenheit errigtig koldt. For denne kolonne, 'rigtig koldt'er defineret som under 32 grader.

Hvad står SPD for at cykle?

SPDeller spud eller ShimanoSPD-Stårtil Shimano Pedaling Dynamics og henviser til en hvilken som helst af Shimano's klipløse pedaler, selvom betingelserneSPDog spud bruges normalt til at henvise til Shimanos bjergcykelpedaler uden klip.SPD-SL refererer til Shimano's vejcykelpedaler uden klip.

Hvor koldt er for koldt til cykling?

For noglecyklister, ridning encykeli enhver temperatur under 50 grader Fahrenheit errigtig koldt. For denne kolonne, 'rigtig koldt'er defineret som under 32 grader.

Er cykling hårdere i koldt vejr?

De tilbudte svar inkluderede lufttæthed (den er tykkere og skaber mere aerodynamisk modstand ikoldere temperaturer), dækforbindelser (dæk kan rulle langsommere, når de er)kold) og menneskekroppen (muskler fungerer ikke så godt ikold).

Er det dårligt at lade din cykel stå i kulden?

Koldtemperaturer i sig selv er ikke skadelige foren cykel. For eksempel at bringeen cykelfrakoldudeluft til den varme indvendige luft kan få fugt til at kondensere på indersiden af ​​rammen, hvilket kan føre til rust.03.02.2012

Er cykling i kulden dårligt for dig?

Duforbrænde kalorier til og fracykel.

Når temperaturen falder, stiger dit stofskifte for at holdeduvarm ogduforbrænde flere kalorier. Undersøgelser antyder imidlertid, atkold-induceret boost af kalorieforbrænding skyller ud efterduvarme op og begynde at træne.
10.10.2019

Hvad er de bedste cykelsko til vinteren?

De bedste vintercykelsko til når det bliver rigtig koldt, Shimano's RW5 ser ud til at tage et par designkoder fra mærkeets flagskib ME7 trail sko, som at bruge en lignende sidste, speed blonder og cover setup til MTB spark.

Hvordan holder cykelsko på koldt vejr dig varm?

Der er også et lag folieisolering for at forhindre kulden i at infiltrere i skoen uden meget bulk. Under den vandtætte lynlås er der et speedblonder-system, der justeres med et træk og fordeler trykket jævnt over hele din fod.

Er der nogen cykelsko, der er vandtætte?

Sålen er kompatibel med både to- og treboltede sko, men det er en af ​​de få, der inkluderer monteringshardware til begge. Selve sålen er forstærket nylon med en kulfiberplade, der giver lidt stivhed lige under pedalen. Sålen er udluftet, men den vandtætte membran indkapsler din fod fuldstændigt.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Hip-flexor smerte cykling - hvordan man skal håndtere

Kan cykling forårsage hoftebøjningssmerter? På grund af den fremadvendte position på cyklen er cyklister tilbøjelige til stramme hoftebøjere, fordi musklerne næsten altid er i en forkortet position, mens du kører.

Er cykling en sport - hvordan løser vi det?

Er cykling en rigtig sport? cykling, brug af en cykel til sport, rekreation eller transport. Cykelsporten består af professionelle og amatørløb, der hovedsagelig afholdes i det kontinentale Europa, USA og Asien. Den rekreative brug af cyklen er udbredt i Europa og USA.

Cyklenavne - holdbare løsninger

Hvad kalder du en cyklist? Hvis du cykler, kan dit køretøj også kaldes en cykel. Du kan blive kaldt en cyklist, en cyklist eller en cyklist.

Cykelforbrændte cykler - besvare spørgsmålene

Hvor lang tid tager det at forbrænde 1000 kalorier på en cykel? 56 til 83 minutter

Green Bay Packer Bike - hvordan man håndterer

Hvorfor kører Packers cykler? Spillere kørte børns cykler ned ad DreamDrive for at øve, en tradition startede først under den legendariske Vince Lombardi.

Landevejscykling - bæredygtige løsninger

Er vejcykling god til vægttab? Cykling er en ringe, tilpasselig træning, der kan forbrænde kalorier med en hastighed på 400-750 kalorier i timen, afhængigt af rytterens vægt, hastighed og type cykling, du laver.