Vigtigste > Cykling > Kvindecykling - hvordan beslutter du dig

Kvindecykling - hvordan beslutter du dig

Hvordan ændrer cykling en kvindes krop?

Cyklingbygger muskler

Modstandselementet icyklingbetyder, at det ikke bare forbrænder fedt: det bygger også muskler - især omkring glutes, hamstrings, quads og kalve. Muskler er slankere end fedt, og folk med en højere procentdel af muskler forbrænder flere kalorier, selv når de er stillesiddende.
2. nov. Feb 2020



Transcriter: Fernando Muñoz Anmelder: Maria Pericleous Jeg var meget mindre nervøs under generalprøven, da der kun var otte personer her. (Latter) Så de fortalte mig, at jeg skulle dø, og jeg tog en cykeltur. Min egen historie inden for cykling - og jeg vil bede om håndsoprækning for at se, om den resonerer - er: Jeg lærte at cykle, da jeg var omkring syv, og min rækkevidde gik fra baghaven til blokken.

Et par år senere gik det et par flere blokke. Da jeg var 12 eller 13 kørte jeg over hele kvarteret. Min cykel var min kilde til frihed, det tillod mig at flygte fra mine forældre, og det tillod mig at interagere med mine venner uden at mine forældre var i det næste rum.

Det var bare en vidunderlig kilde til frihed! Så blev jeg 16. Jeg fik kørekort, jeg havde adgang til en bil og nu havde jeg en ny definition af frihedslys, men hvor mange af jer ville dele den slags historie og historie på din egen cykel? Læg dine hænder op. Åh gud! Almos Ikke alle.



I min tid havde vi også sociale medier. Vi gjorde det ikke på vores telefoner, vi gjorde det ikke på vores iPads eller vores computere, fordi vi ikke havde nogen af ​​disse. Vi kunne stadig finde ud af, hvor vores venner var.

I dag, når du går til Facebook, er der et kort over St. Paul på mit feed næsten hver dag med en lille prik i lufthavnen, der siger, '@ MSP Airport på vej til Chicago' 'På vej til Paris', 'På vej til Timbuktu'. Vi prøver altid at imponere hinanden med, hvor vi skal hen, eller hvor vi har været.

Og vi vil se billeder af alle disse steder i de næste par dage. Vi vidste også, hvor vi skulle hen, og vi vidste, hvor vi var, og vi vidste, at vi vidste, hvor cyklerne var! Vi vidste, hvor Danny, Timmy, Tony var, vi vidste, hvor de var, fordi vi så deres cykler udenfor. Jeg ved, at dette er et videnskabeligt samfund her i publikum, sandsynligvis er mange af jer videnskabsmænd, og I elsker alle data, og I elsker store data, og jeg vil ikke give jer store data, men jeg vil give du en fe med datapunkter, der hjælper med at forme den diskussion, vi er ved at have. 600.000 - Dette er antallet af mennesker, der dør hvert år i USA af fuldstændigt forebyggelige træningsrelaterede sygdomme. 33.000 - Dette er det, der gør mig skør.



Det er antallet af mennesker, der dør i bilulykker i USA hvert år. Og det har været på dette niveau i årtier. Jeg vil spørge dig i publikum, hvor mange af jer mistede nogen, der er en ven eller et familiemedlem, i et bilulykke eller i en bilulykke? Cirka en fjerdedel eller en tredjedel af jer.

Regelmæssig motion

Det er mange mennesker! Når du hører nyhederne, hører vi ikke meget om det, der er ikke meget voldsomhed, faktisk virker det som et acceptabelt tal baseret på det faktum, at vi ikke gør mange ting ved det. Jeg vil også gerne spørge dig, hvor mange af dem? Har du haft venner eller familie, der døde som et resultat af indenlandske terrorangreb? Okay næsten ingen, men når du hører aftennyhederne, hører du ikke noget om - bilulykker skaber ikke historien, men hvis nogen dræbes af nogen fra ISIS eller al-Qaida, løber den, og den fortsætter for et par dage. Det er en del af 24-timers-tre-nyhedscyklussen.

En. Antallet af mennesker på denne scene, hvis liv cyklen lige har reddet. 12.



Dette er antallet af pund, den gennemsnitlige person mister efter et års pendling på en cykel. 15. Dette er antallet af minutter, som læger fortæller os at bruge hver dag med moderat træning.

Når jeg tænker på motion, tænker jeg på folk, der går ind i SUV'en eller pickupen, der går i gymnastiksalen, (latter) kører rundt på parkeringspladsen for at finde et sted nær indgangen (latter) og derefter går op til rulletrappen, så de kan bruge StairMaster. (Latter) Og så de kan køre på ergometeret. Jeg formoder, fordi du 'Jeg griner, at der er en sandhed, som du ser, og det gør mig ærligt trist. 50.

Dette er den procentdel af ture, vi foretager i vores biler, der er mindre end 3 km. Let at køre, let at gå. 4,8%.

Det er modedelen i Minneapolis, antallet af mennesker, der cykler til arbejde hver dag, cirka 4.500 mennesker. Det øges hvert år. Når jeg cykler, kan jeg virkelig se det. 100.000.

Dette er virkelig interessant. Enhver, der bor i forstaden, men gerne vil bo i byen, men ikke har råd til det. Sælg bilen, det er en værdi af 100 grand pant værd.

Nu har du råd til et $ 100.000 mere hus i centrum af byen, hvis du vil være i et fodgængervenligt område, et cykelvenligt område og have adgang til ting i et kvarter uden at bruge en bil. Otte. Dette er hvor mange euro de har beregnet i de nordiske lande som afkastet af en investering på en euro i cykelinfrastrukturen i deres byer.

Miljøpåvirkningen, den medicinske omkostningseffekt - fra kørsel i modsætning til cykling - er et kæmpe investeringsafkast. Og så det sidste tal 19.000.000.

Dette er antallet af cykelture, der tages hver dag ikke i USA, men i Holland. Jeg startede med at fortælle dig, at der kunne være en historie om mig og mit eget liv og helbred. Jeg var patient på Mayo Clinic fra 2007 til nu, men jeg fulgte min mave-læge til tvillingebyerne, da deres fællesskab var slut.

Og da mine papirer eller optegnelser kom sammen, så jeg, at hun ved mit sidste besøg havde skrevet: 'Patienten ser yngre ud end angivet'. Ja! (Latter) Det er en ting, som vi alle vil se, især de af os, der er over 60 år. Jeg har Crohns sygdom. Det officielle udtryk, som jeg får at vide, er, 'Duodenal Crohns med strikt sygdom.' Det har gjort mit liv elendigt.

I 2007 havde jeg et par operationer, og sygdommen spredte sig meget hurtigt efter operationerne. I '08 sagde både læger her på Mayo Clinic og læger ved Virginia Mason Medical Center i Seattle: Sygdommen fortsætter med at sprede sig som den gjorde, du vil ikke være i stand til at spise om tre til fem år. 'Det var en temmelig elendig tid i mit liv, det meste af tiden spiste jeg mig selv med en rygsæk og en picc-linje.

Hvad er TPN, jeg ved ikke engang, om det er et latinsk eller engelsk navn til det? Jeg vidste kun, at rygsækken var min ven, fordi den fodrede mig. Hvad har jeg gjort? , eller de har fået at vide, at de er i terminalfasen, foregiver: Jeg cyklede. Først om en blok, fordi jeg var meget svag.

Næste dag, to blokke, tredje dag, omkring blokken. Og efter et par måneder kørte jeg et par miles. Efter et par års kørsel som dette - jeg lavede nogle få ændringer i min diæt, men ret mindre - efter et par år fik jeg det mod medicin, jeg skulle komme af de virkelig massive immunsuppressiva, jeg tog - jeg er ked af dr. Fest, når du er her.

De var lidt farlige. De havde ikke nogen rigtig dårlige bivirkninger for mig alligevel, jeg kunne bare ikke lide tanken om at tage dem af, så jeg tog dem af, fik bare en syrereducerende, og det var det. Og siden da er jeg blevet bedre og bedre.

Jeg har stadig Crohns sygdom, det er en kronisk sygdom, som vi lever for evigt, og der er en opblussen her og der, men for det meste er jeg bedre, og jeg betaler mit liv til cyklen. Dette er Laura og Sam. De har begge Crohns sygdom, de er gift.

Sam havde det, han troede var en livreddende operation her på Mayo Clinic, og han er så taknemmelig for den hjælp, han fik. Du ønskede at finde en måde at give tilbage gennem Crohns & Colitis Foundation, så hvad gjorde du? tog en cykeltur, skønt denne gang cykelturen var fra Seattle, WA; til Portland, ME. Og det er to mennesker, der er syge under hele denne prøvelse, men de var fast besluttede på at komme til den anden side af landet og gøre det godt.

Da de kom til den anden ende, rapporterede de, at de er meget sundere for dig. Jeg hørte en historie om MPR for nogen tid siden, jeg ville ønske jeg kunne huske kvindens navn. Jeg kan kun huske, at hun var 72 år gammel med Parkinsons, og hendes læge satte hende på bagsiden af ​​hans tandem og gik på en cykeltur, en rigtig intens tur, og da hun gik af cyklen, var hendes symptomer aftaget.

De kom tilbage i løbet af et par dage, og så kørte de endnu en cykeltur, og den aftog igen. Denne kvinde - og det ser ud fra den artikel, du ser på skærmen her - finder de ud af, at cykling lindrer symptomer, og hvis du fortsætter med at gøre det, kan du være mere eller mindre symptomfri, livsstil eller liv fri for symptomer på grund af den transformerende natur af cyklen. Det er ikke kun et rekreativt legetøj, jeg synes, det er et ret cool værktøj.

Am sterdam, som er en slags cykelmekka - jeg vil bringe os til det nummer på 19 millioner nu - Amsterdam er noget som Mekka, som vi tror i dag, der er millioner af mennesker, som jeg sagde, hver dag kører over Land. Der er en fantastisk cykelinfrastruktur, du kan køre sikkert overalt, du er altid blandt mange cyklister. Men det var ikke altid sådan.

I 1960'erne så Amsterdam ud som dette: Foto, der blev kvalt af biler, der er en cyklist. Det er ikke et meget sikkert sted for hende at køre, men hun var i 1960'erne. I begyndelsen af ​​1970'erne blev der mange børn af en eller anden grund dræbt af biler i Holland, så kvinderne startede et program - faktisk en protest - kaldet 'Stop med at myrde vores børn!' Det var en meget stærk besked til regeringen.

Regeringen indledte et årti-langt program for, nummer et, at beskytte sine mest sårbare rejsende - fodgængere og cyklister - og gøre det lettere at nyde de sundhedsmæssige og økonomiske fordele, de kunne få ved at gøre det lettere for cyklister. Sådan ser det ud i dag. Jeg har talt med på dette billede, der er seks biler, det er den nemmeste del at tælle.

Der er 60 cyklister! I USA, selv i dag, på et sted som Minneapolis, der betragtes som en temmelig cykelvenlig by, er situationen vendt. Tror du, at kø i nummer 59 bil ville være stressaflastende, eller tror du, det ville være mere stressende? - Slip dig selv for at være en af ​​motorcyklerne, der kører på en beskyttet, sikker sti, og som sandsynligvis giver dig mulighed for at komme hurtigere til din destination? Lidt tættere på os er Detroit, MI; Der har været nogle enorme fremskridt i investering i Detroit i de sidste par år, hovedsagelig downtown og downtown downtown, men ude i byen ligner det slags mange gamle fabrikker, der er forfaldne og klar til at blive revet ned; og i mange kvarterer er der huse, der ser sådan ud, som ikke længere er der for folket. Flugten fra byen har været fænomenal af nogle rapporter, næsten en tredjedel af de mennesker, der har forladt det, der engang var, og så ud til den femte største by i landet.

Jeg stødte på en fyr ved navn Jason Hall, da han talte på en tvillingebykonference i februar, og han ledte efter noget, der kunne bringe ham og hans venner sammen i Detroit, fordi kvartererne var ret spredte og en masse af de forladte ting imellem de lå. Og så gik Jason på en cykeltur. Han gjorde det med sin bedste ven først, de gjorde det mandag aften, mandag aften gjorde de det med et par andre venner.

Jason fortæller denne historie, de gjorde disse venner ret vrede ved at insistere på, at de havde alle deres venner med sig mandagen efter. Et par måneder senere var der et par hundrede chauffører, og i dag når de kører hver mandag aften i Detroit og kører dem til forskellige kvarterer for at se, hvad der foregår i byen. Og tror du på mig, når du cykler? Se verden anderledes end når du ser den gennem en forrude.

Du kan lugte det, du kan mærke det, du kan høre det, og du kan se det. I dag, når Jason kører mandag aften, vil der være tusindvis af chauffører. Jeg kører for første gang med Jason og dette besætning på 3.000 mennesker i en uge fra mandag, og jeg er så begejstret, tættere på hjemmet, i St. Paul, der. Når der var et kvartal - det er stadig et kvarter, antager jeg - blev kaldt Rondo.

Det var et rigtig sej kvarter d. Der var en sporvognslinje, der gik direkte til Rondo Av. Det var et walkable distrikt, mobil, du vidste, hvem dine naboer var, der var levedygtige virksomheder der, der var kirker, synagoger - da det hovedsageligt var beboet af jøder og afroamerikanere.

Det var et kvarter, og det var et virkelig levende kvarter, indtil Federal Highway Department - nu kendt som USDOT - kom forbi og fik Rondo til at se sådan ud i dag: Dette er Street 94, der løber lige gennem hjertet af St. leder Paul , og hver gang jeg kører denne motorvej og mere om det, bryder mit hjerte, fordi jeg vidste, hvordan Rondo-kvarteret var, og det gentager sig tusinder af gange i USA. Ja, cykler kan ændre liv og cykler kan ændre samfund, men det kan også biler.

Og det er et spørgsmål om hvilket univers vi foretrækker. I Minneapolis, cyklisten i de to byer mellem Minneapolis og St. Paul; bor i St.

Paul, arbejd i Minneapolis og alligevel, når jeg kører på cykel øst over Mississippi på Marshall Street Bridge, er jeg nødt til at sætte mit ur tilbage 25 år. (Latter) Der er en øst-vest-korridor i Minneapolis, der var en gammel, forladt jernbanelinje, som vi nu kalder 'The Midtown Greenway', og byen havde visionen om at omdanne Midtown Greenway til en rigtig cykel-motorvej. Der er kun meget få grene på og uden for denne cykelsti, for det meste er der kun ind- og udgange.

Det er blevet den hurtigste måde at gå øst mod vest mellem floden og Uptown-kvarteret i Minneapolis. Men hvad der er endnu mere forbløffende ved Midtown Greenway er, at det har tiltrukket private investeringer. Husk det otte eurotal, som jeg talte om i Nordeuropa, hvordan det ville repræsentere et afkast på en euroinvestering? Sådan ser den grønne vej ud i dag, foret med ejerlejligheder og lejlighedskomplekser.

Over to milliarder dollars i investering. Private investeringer. Med over 2.000 helt nye boligenheder, der er særligt populære blandt årtusinder, der ønsker at cykle for at komme fra en til bb, fordi bilen er dyr, forurener bilen miljøet og er bare ikke sjovt, det er stressende.

Faktisk blev Minneapolis så god til at være en cykelby, at cykling gik til hundene. (Latter) Det er her, jeg kører hjem fra arbejde, hvor jeg kan tage min mynthund Lucy med mig. (Latter) Dette er en hollandsk cykel kaldet 'Bakfiets'.

En af mine kollegaer omdøbte det til 'Barkfiets'. (Latter) På et tidspunkt vil jeg se et billede af mig selv, der kører på cyklen, og jeg smiler, jeg smiler ikke efter kameraet, jeg smiler, fordi jeg smiler hver gang jeg er på cyklen. Hvad hvis jeg passerer cyklister i Minneapolis? Nogle gange smiler de fleste af dem.

Det er bare sjovere at cykle. Faktisk er det lidt som at cykle, man glemmer aldrig, hvordan man gør det. (Latter) Så de af jer, der slog dine cykler væk, fordi de ser ud som et barnligt legetøj og tog bilerne ud, da du var 16, her er en mulighed for dig at prøve igen.

Jeg kørte på min cykel og se, hvad der skete med mig. Hvad ville der ske med dig, når du tager på cykeltur? (Bifald)

Er cyklister gode i sengen?

Cyklinghar vist sig at være et ideelt middel til at påvirke de problemer, der er forbundet med seksuel dysfunktion, især hos mænd, der nærmer sig eller i middelalderen. 'Det er faktisk de aerobe fordele og boostet til blodgennemstrømningen, der har vist sig at skabecyklingen seksuel forbedring for mange mand.

Mange mennesker. Jeg er sikker på, at jeg ser på en cykelsadel og tænker, at det ikke kun skal være ubehageligt, men det er sandsynligvis også dårligt for dig. Du ved - forårsager skade, smerte, følelsesløshed og, hos mænd, måske erektil dysfunktion, måske prostatakræft.

Og alligevel cykler mange af os og har slet ingen problemer. Nogle cyklister gør det på den anden side. Det har jeg, så jeg kan fortælle dig, at når der sker noget, er det virkelig bekymrende.

Se - dette er min 'åh min gud! Min penis er blevet helt følelsesløs! 'Vi kommer tilbage til dette, når vi udforsker problemerne omkring mænds sundhed og cykling. Derfor har vi indgået et samarbejde med en af ​​de førende urologer her i Storbritannien - en mand ved navn Anthony Koupparis - for at give solid og praktisk rådgivning, som alle mandlige cyklister skal lytte til, og når du har brug for en anden grund end omfattende klinisk erfaring til at tro på, hvad han siger, at han også er en jernmand, og disse fyre bruger meget tid i sadlen. Før vi dog starter, her er en hurtig anatomi-lektion.

Det er mig, som jeg cykler på. Dette er nu et skelet, der kører på cykel, og det gjort er et nærbillede af en penis.

Stop med at fnise i ryggen. Det er hverken godt eller sandt i målestok. Under alle omstændigheder, vittigheder til side, er det virkelig vigtigt at forstå vores egen anatomi.

Du ved det, jeg er sikker på, at når du kører din penis og testikler normalt er skjult. Området med blødt væv mellem din bagdel og dine testikler kaldes dit perineum, og når du er på en cykel, er dette område i kontakt med din sadel. Under huden er din urinrør, som er røret, der forbinder din blære med omverdenen via penis.

Perineum er også hvor de store blodkar og din pudendal nerve er placeret, hvilket giver en fornemmelse af området og derfor også hjælper med erektionen. Over perineum er din prostata, en kirtel, der producerer sædvæske, og som krydser urinrøret. I betragtning af vores anatomi og sadlenes form synes det rimeligt at skabe forbindelse mellem cykling og smerte eller følelsesløshed, erektil dysfunktion og prostata-problemer, men lad os se nærmere på det.

Men ingen bekymring. Det bliver ikke mere levende end hvad du allerede har set, de foreslog Anthony at nedbryde dette emne. Så vi har følelsesløshed, erektil dysfunktion og også prostatakræft, især prostatakræft.

Lad os starte med døvhed og først og fremmest, kan jeg fortælle det? Er du min følelsesløse penishistorie? - Det ville være, ja

Jeg har lyst til, at vi kender hinanden godt nok til at fortælle mig om det. Det var, da jeg var i en vindtunnel i Indianapolis, og vi lavede en vindtunneltest, i hvilket tilfælde du skal sidde forsigtigt på en cykel i 30 minutter, mens din cykel foretager en fuldstændig fejning af vindvinklerne. Hvad det betyder Du skal være helt bevægelig i din overkrop, fordi enhver form for ryk kan forvride resultatet.

Så det er en virkelig kunstig situation at cykle, og efter de 30 minutter kom jeg ud og indså ret hurtigt, at jeg absolut ikke havde nogen fornemmelse i min penis, som faktisk foregår, for heldigvis ved du, at fornemmelsen er vendt tilbage. Så i slutningen af ​​dagen tror jeg, at der ikke skete noget på lang sigt, men hvad sker der på kort sigt? Dybest set på grund af det pres, du lægger direkte på perineum, presser du på nerverne, og du trykker på nogle af blodkarrene, og det er det, der forårsager følelsesløshed. Efter en periode med at sidde på en nerve, vil det tage nogle meget mindre skader, som ikke er langvarige skader, men dybest set fører til følelsesløshed i det område, det tager sig af, hvilket er, hvad der skete med dig.

Så det svarer til at falde i søvn i en mærkelig position og vågne op med dine arme helt døde, og det er massivt foruroligende, men følelsen kommer ret hurtigt tilbage, og der er ingen langvarig skade. Meget ligner det lige rigtigt. Så hvad skal vi så gøre? Hvis vi lider af døvhed efter at have cyklet, hvad er den første anløbshavn? Hvis du finder ud af, at dette sker, skal du gå på cyklen, og den bliver følelsesløs bagefter.

Jeg ved mere end jeg gør, du får en ordentlig cykeltilpasning og nogen til at se på din sadel og alt, hvad der følger med den. Nu hvis du kommer på din cykel i lang tid, og hver gang den er følelsesløs i det område, og den forbliver følelsesløs, og så gør du det samme igen og igen, vil du uundgåeligt forårsage langvarig skade, men sund fornuft overtager det, og når det får bare den rigtige cykelpasning og sadel. En enkelt følelsesløshedsperiode derefter beskadiger ikke følelsen i dette område eller nogen erektioner og lignende på lang sigt.

Derefter ville det næste emne være erektil dysfunktion, og ud fra hvad vi har hørt om følelsesløshed, er der en sammenhæng mellem cykling, gentagen følelsesløshed, der fører til erektil dysfunktion? - svaret er nej. Mere vigtigt er vigtigheden af ​​erektil dysfunktion i første omgang. Processerne, der fører til erektilproblemer, er nøjagtigt de samme som de processer, der fører til hjerte-kar-sygdomme, som fører til et hjerteanfald.

Så hvis du har diabetes, forhøjet blodtryk eller røg, har du sandsynligvis erektil dysfunktion, men du har sandsynligvis også hjertesygdomme. Faktum er, at de fleste middelaldrende begynder at cykle. Hvis du er en cyklist nu og i den bestemte alder udvikler erektil dysfunktion, skulle din første tanke ikke være, 'Åh, dette er min sadel' bare på grund af cyklen. 'Det skulle være, jeg vil ikke få mit hoved i sandet på grund af det sidder fast. Dette kan være en indikation af noget, der ikke blev diagnosticeret.

Jeg er nødt til at få dette tjekket ud, hvilken type skade på din pubic nerve, der derefter vil føre til erektil dysfunktion. Så er det faktisk ret svært at gøre det? Den mærkelige følelsesløshed, der påvirker din perineum, giver dig ikke erektil dysfunktion. Faktisk vil det ikke give dig erektil dysfunktion.

Gå og få det tjekket ud. For det første at have en ordentlig MOT fra hjertets synspunkt, hvorfor så ikke have en erektionsproblembehandling? Jeg mener, cirklen er kommet fuld. Det er gået fra at være en lidt latterlig ting til et reelt helbredsproblem, som du kan få ordnet.

Og så finder du dem. Hvad med prostata-relaterede problemer og især prostatacancer. Heldigvis har cykling ingen effekt på prostatakræft.

Men det er ikke kun, hvordan prostatakræft udvikler sig, det er også spørgsmålet om, hvorvidt du screenes for prostatakræft forkert. En af de ting, vi bruger for at give et tegn på risiko for prostatakræft, er at have en blodprøve, og der er en tanke om, at hvis du cykler meget, kan du irritere din prostata, og det kan være din blodprøve, der bruges som PSA kunstigt hæve blodprøve Et prostatspecifikt antigen Blodprøve, der kommer til det punkt Du lavede den blodprøve Den er kunstigt forhøjet, og så har du en hel række tests, som du aldrig havde brug for, fordi du cyklede, og det er faktisk ikke sandt Ikke det - der er en chance for, at det kan blive påvirket en smule, men hvis man ser på den laboratoriebaserede forskning på mange, mange molekylære markører for prostatacancer, cykling og motion gør ingen forskel for nogen af ​​indikatorerne for prostatacancer, så cykling er godt, det gør dig bedre, det forbedrer din kardiovaskulære sundhed alle de ting, der reducerer din risiko for kræft og lignende, og det påvirker ikke upassende screening af prostatacancer. Og så fortsætter det.

Heldigvis er der ingen høj risiko for prostatakræft. Hvad vi skal gøre som fyre er at tænke over det. Så når vi bliver ældre, bliver vi mere tilbøjelige til at få prostatakræft.

Så den første ting er nu at være opmærksom på nogle af symptomerne, de ting vi ser ud til er ting som vandarbejdssymptomer, rygsmerter, problemer med blødning i vandet, sådanne ting genopliver disse ting. Så skal du enten gå til en urolog eller familielæge og føre en rimelig samtale til at føre vurderingen. Det betyder ikke automatisk, at du bliver screenet for prostatakræft, men den pågældende læge vil guide dig gennem de gode ting ved en test og muligvis ulemperne ved en test. Så kan du to beslutte, om du vil fortsætte eller ej.

Jeg vil ikke have, at fyre overhovedet ignorerer det. Og for det meste finder vi disse ting meget tidligere i disse dage, og de kan sorteres fuldstændigt. Hvilken alder taler vi om her? Hvilken alder skal du bekymre dig om? Og jeg sætter pris på, at der sandsynligvis er tragiske eksempler på tidlige tilfælde, du kender, men du har ret.

Så og med min i min praksis, har jeg et meget forvrænget billede. Så vi har så stor praksis, at du får patienter i 30'erne til 80'erne og 90'erne til at tænke over det, og hvis du har nogen bekymrende symptomer, skal du ikke få panik, skal du stikke hovedet i sandet og lede. Har en rimelig diskussion og vurdering af hvad problemet er, hvis der er røde flag at handle på, og hvis du har brug for dem, så der er ingen sammenhæng mellem cykling og prostatakræft, men prostatakræft er et stort problem for en stor del af cyklister Bare fordi de er mænd, De er middelaldrende og har derfor brug for at tænke over det. Jeg ved ikke om dig, men min største takeaway fra denne samtale med Anthony er, at vi sandsynligvis ikke bør tage vores helbred for givet, vi skal stå over for vores egne dødelighed og faktisk søge hjælp, når vi har brug for det, fordi vi ikke får tynde gs, er faktisk sandt, det største problem vi alle vil stå over for. Nu har jeg sandsynligvis videregivet lidt for meget information om at fortælle dig om min følelsesløse penis i vindtunnelen, men jeg tror på den note, måske skulle vi alle prøve at føre en samtale med måske vores venner i klubben, der kører den i denne weekend I det mindste snak om denne artikel Jeg tror, ​​det ville være et positivt sted at starte.

Sørg også for, at det giver mig store tommelfinger op for at takke Anthony for hans tid og dele sin utrolige oplevelse med os, og hvis du gerne vil se en anden artikel om det samme emne. Vi har bare en på denne kanal, der hjælper dig med at købe den rigtige sadel, så du kan møde det første problem med døvhed.

Hvilken cyklus er bedst for damer?

Nøglefunktioner:Bedste damercykler
  • Forfatter Cross Thema (2016) kr 28.500:
  • Trek SkyeKvinders:
  • Liv Suede 2 (2016)₹ 33,700:
  • Kona Coco (2018) kr.
  • LIV TEMPT 4 (2016) £ 45,300:
  • Liv Rove 3 DD (2016)₹ 39,800:
  • Liv Rove 2 Disc DD (2016) £ 54.500:
  • Lad os nu aflevere dette til dig!

De spurgte, og vi lyttede, jeg fik en besked på Instagram, der spurgte, om vi kunne lave en artikel om kvindespecifikke cykler. Jeg synes, det er et godt emne, og det er også meget interessant. Vi er også glade for at høre dine ideer og forslag. Har kvinder brug for cykler specielt til kvinder? I alle, og hvad er mine oplevelser? Jeg er her for at besvare alle disse spørgsmål.

Cykler kommer i alle former og størrelser, ligesom de mennesker, der kører på dem. Du kan ikke kategorisere 50% af befolkningen udelukkende efter køn. Hvorfor har vi stadig mænd og kvinder? 'sbikes historisk set var gennemstigningsrammen designet til kvinder, der kørte almindelige cykler i langt tøj, hvilket var meget upraktisk, da tøjstjernerne skiftede gennem årtierne. Vi holdt med denne stærke sammenhæng mellem rammedesign og køn i racercykler, der ikke rigtig fik dette design, men nogle gange vil toprøret have en ekstrem hældning mere end sige, at en mænds ramme ville jeg bare starte med min oplevelse af cykling uden at dette er sket? I min professionelle karriere har jeg nogensinde skrevet en særlig kvindecykel og aldrig følt, at jeg havde brug for det.

Jeg har altid haft det godt på en cykel, og hvis man ser på producentens websted, er disse cykler mærket som mænd, i det mindste ikke mærket som kvinder, i øjeblikket taler om racercykler, der inkluderer gruscykler - cykler med en vejbaseret en Geometri og dropbars efter min mening, uanset om det er en specifik cykel til mænd eller kvinder, er der ændringer, du skal foretage på cyklen for at få det bedst, så det kan være sadlen på styrets vægt, står den type af alle, uanset hvor du får din cykel fra, skal du foretage disse ændringer for at gøre cyklen mere behagelig for dig. Så ideen er at finde den cykel, der passer dig bedst, uanset hvordan den markedsføres, så længe geometrien passer til den tjener det rigtige formål, og så kan du tilpasse den derfra, så jeg ved, når jeg får en ny cykel der er et par ændringer, jeg har brug for, for at få 38 procent til at passere den ned ir 138 millimeter stilk og 170 kranker, men jeg finder det skifter fra cykel til cykel, en cykel kunne være 49 centimeter og derefter en anden cykel kunne være en 51, det bare skifter fra cykel til cykel hos forskellige producenter, så hvad gør en kvinder-specifik cykel? kommer i alle former og størrelser, og cykelfabrikker har forsøgt at udvikle et varieret udvalg af cykler til alle. De fleste kvinder har kortere torsoer og længere ben, og mænd har også smalle skuldre og små hænder. Det vigtigste ved kvindecykler er den mindre ramme med et kortere toprør, hvilket betyder, at området fra sadel til styret er meget mindre, hvilket betyder at du kan kan nå styret meget lettere.Dette kan være godt for nogle kvinder, men jeg mener generelt, at jeg foretrækker en lidt mere strakt position åh, jeg har rigtig lange arme, eller måske bruges jeg kun til racercykler, der findes også smallere styr på damecykler, men disse kan let ændres, alle vil efterlade styr i forskellige størrelser afhængigt af deres kørestil, skuldervægt og hvad du finder mere behageligt, en kvindespecifik cykel leveres ofte med en kvindelig sadel, men det betyder ikke nødvendigvis sadlen fungerer for dig.

Du bliver muligvis nødt til at ændre det for at få det til at fungere bedre for dig, og frustrerende er kvinders cykler ofte tilgængelige i lyserød eller babyblå. Vi vil ikke have lyserøde cykler snigende sort, det er vejen at gå, men jeg kan godt lide en metallic cykel nu de metalliske mennesker, jeg har, kunne se nærmere på dem, hvis kvindelige bytes ikke skulle mærkes med noget andet, så mænd kunne bruge dem, to mænd kan forsinke brugen af ​​kvindecykler på grund af navnet, men kanel kan være kortere end andre og en kvindes cykel kan være bedre på det Der er ikke noget ved en kvindes specifikke cykler, der skal forhindre en ketsjer i at bruge det, måske er det subtilt, men det kan let byttes til kortere kortere mænd, og måske teen drenge kan finde kvinders cykler er bedre end det i slutningen af dagen Bedst, det afhænger af, hvad der passer dig bedst, og om det er en kvinde, som cyklen er, hvordan manden går videre og drager fordel af købt kunst, og de bedste kvindeteams i verden, der bruger Carrion, har et bredt udvalg af kvindespecifikke cykler Topcyklerne bruges af Cameo og Trimble-kvindescenen. Nu har vi talt med Canyon, og de sagde, at det handlede mindre om køn, og hvad med at klatre på en cykel, der også passer og håndterer mennesker i alle størrelser, især folk i den mindre ende af spektret passer de til 650 fods cykler til deres tredobbelte ekstra indkøbscenter og dobbelt-ekstra-små rammer i deres kvinders rækkevidde til ryttere fra en og en halv meter op. Jeg skriver en lille herreramme, men Emma plejede at køre 650b version, du kan se her, en 650b-cykel som en cykel, der er lidt mindre end din gennemsnitlige aroad-cykel Flight othergrail betyder, at du nu kan få 650b i mindre størrelser. Det er en tendens, som de tror vil udvikle sig i fremtiden, mindre om kønsspecifikke og flere valg af alle størrelsesleverandører, som vi talte med et par om, og de sagde, at de ikke laver kvindecykler, de laver cykler, der har foretrukne kvinder, der kører , de kvinder, der kører for velgørenhedsorganisationer WMT ProCycling, har brugt nøjagtigt de samme observationer som mændene på Kadhi Foundation og to gange langrend verdensmester Catherine Pendrell fra The Cliff Procycling team anmodede aldrig om en kvindecykel.

De vigtigste aspekter af den tilpassede pasform i henhold til en bjørn er ved kontaktpunktet. Derfor giver de komponenter, du rører ved det, du skriver, et smalt styr til slanke skuldre, de har også længere og kortere trapper til kortere torso og længere arme, de har også en sejrrig specifik cirkel, der er mere egnet til kvinder og kortere og længere ones Cranking Dette følger trenden med at producere en hel række forskellige rammestørrelser og komponentindstillinger, der passer til de andre rytterpræferencer. I slutningen af ​​dagen vælger jeg den cykel, der passer dig bedst. Som mennesker, hvor cykler er mere end køn, kan nogle kvinder være bedre egnet til kvindecykler, men antag ikke, at du har brug for en kvindes specifikke cykler rigtigt væk, kan det være en god tidsbesparelse for en ny cyklist, men husk at der er forskellige former og størrelser, som vi har forskellige skulderlængder eller forskellige benlængder uanset køn, hvorfor ikke? Gå til din lokale cykelbutik og prøv at få en cykel eller bare sidde på nogle cykler.

Ting kan altid ændres og optimeres. Det vigtigste, der gør cyklen mere behagelig for dig, er styret i den rigtige størrelse, indstil dig ordentligt og sørg for, at du kan nå alle bremserne på gearene for at have kontrol over cyklen. Håber du nød denne artikel om kvinder-specifikke cykler, og jeg håber, det besvarede nogle af dine spørgsmål GCMapp har vi virkelig brug for kvinder-specifikke cykler, gå til Gianna og få afstemning, og de vil blive brugt uanset hvor du får din cykel fra, de vil have en ramme uden ansigtsgeometri hver gang de besøger eometri efter min mening ja, jeg er nødt til at give det bedste, jeg har de andre ressourcer, du kan få, jeg troede, at det værste er bedst for dig, så du måske også vil rote lidt hvis det passer dem bedre, så måske det subtile meget praktisk i dag

Giver cykling dig en flad mave?

Ja!Cykling kanHjælpduat få enflad mave. Mendu kanbrænde fedtet ved udbulingen forbicykling.Cyklinger en fantastisk kalorieforbrændende træning for 130 pund menneskerkanbrænde næsten 600 kalorier i løbet af en times kraftig cykeltur.

Hvis du vil tabe dig, er alt, hvad du skal gøre, at forbrænde flere kalorier og indtage dem regelmæssigt, og du kan gøre det enten ved at ændre din diæt og træne mere, og hvis du træner lidt, er spørgsmålet, der opstår, hvilken sport der er det bedste er at forbrænde disse overdrevne kalorier. Vi har allerede sammenlignet forskellen mellem svømning og løb med et groft eksperiment og ville nu se på forskellene mellem cykling og løb, så vi kan sætte tingene lidt op som vi går til fysiologilaboratoriet her i holdbadet og vi vil inkludere videnskab i dag. Vi valgte at cykle og løbe, fordi begge er aktiviteter på land, så vi kan blive mere videnskabelige med vores beregninger, men også fordi de begge er meget brugt til at hjælpe dig med at tabe sig, ja og før Når vi sammenligner os med kalorietællingerne, troede vi, at det var værd at gøre fremskridt. Overvej ulemper ved hver sportsgren. Løb er derfor vægtbærende, det hjælper med knogleskørhed ved at stresse knogler og led s på den anden side lægger det mindre stress på vores led og forårsager derfor mindre risiko for skade.

Løb kræver minimalt udstyr og kan gøres næsten hvor som helst, men cykling kræver en cykel og lidt mere kit Selvom de fleste fitnesscentre har indendørs spincykler, så der er også nogle alternativer, kan begge sportsgrene være sociale, selvom cykling sandsynligvis er lidt mere som det kan gøres med en lidt lavere intensitet, kan du selvfølgelig nu fra sidste punkt Cykle længere, fordi det er mindre stressende. Vi besluttede at bruge kalorier som et mål på vores krop, fordi de fleste mennesker er fortrolige med denne enhed, og det er en nem måde at måle energi på, som vi faktisk er. Du vil henvise til kilokalorier, der består af tusind kalorier, da dette er det nummer, du får på ethvert madmærke, men også på dine fitness-trackere, ja nu meget let at tabe sig, du er nødt til at du brænder mere kalorier hele tiden gennem dine træningsprogrammer og daglige aktiviteter, og indtag derefter mad og drikke hele dagen.

Lad os se på, hvordan vi kan måle vores forbrændte kalorier. Nu er der flere muligheder, men nogle er mere nøjagtige end andre. Nu kan du bruge en simpel kalorieberegner og i dette tilfælde lægge din vægt i din alder og derefter estimer intensiteten, som du har arbejdet med, men du får et meget groft tal ud af det, fordi kalorieberegneren skal finde ud af, hvor stærk du er, giver dig en indikation af, hvor mange kalorier du forbrænder.

Vi hviler fra det, det ville være en fitness-tracker eller et sportsur, der kontinuerligt kan måle din puls under alle aktiviteter, så den kender den intensitet, du har udøvet, og derefter kombinere dette med de personlige data, der allerede er gemt der, for at give dig en At være i stand til at give et mere realistisk skøn over dine kalorier. Vi forbrændte os selv ved denne aktivitet, så i dag går vi et skridt videre for at måle vores kulinariske output med de mest nøjagtige måleteknikker, så vi går til laboratoriet for at se nøjagtigt hvad det betyder. Jeg lytter ikke igen, tak for at du brugte dit laboratorium og din tid i dag, vi vil se på kalorieudgifter kontra cykling med løb, og jeg ville gerne vide, hvordan vi kan gøre det, og hvordan vi faktisk kan måle det lige her Okay så i dag vi måler iltforbruget, der så ofte kaldes vo2 og folk her vo2 max, men dette vil være submaximalt. Det er også mængden af ​​ilt, du bruger op ved en given træningsintensitet, og baseret på det kan du med nogle få antagelser træne kalorieudgifter, og det varierer naturligvis afhængigt af de intentioner, du arbejder med, og vi har så meget tid i dag, så hvis vi skulle vælge to typer niveauer for at finde ud af, hvad den bedste vejleder er, jeg tror, ​​hvad du vil gøre i dag, fordi du naturligvis vil se de niveauer, som folk kunne opretholde, så vi kunne niveauere os 2, temmelig aerob træning og derefter sandsynligvis niveau 4, og en tærskelbaseret træning, der kunne være zoner, som folk virkelig ville opretholde i deres specifikke tidsperioder, og du gør, når vi foretager vo2-målinger, vil du se en stor forskel i iltforbrug fra overgangen fra løb til løb okay, også for hvert ord, jeg vil have en ændring i hastighed, gu Jeg er spændt på at se, hvilke resultater jeg og Heather fik af at måle vores forbrændte kalorier under løb og cykling. Heather har trukket det korteste træk og skal arbejde ng sværere tættere på hendes tærskel i zone 4, men jeg kommer til at få en aerob kapacitet i min zone til at øge intensiteten De fleste mennesker antager, at løb forbrænder flere kalorier end at cykle, så vi vil være nysgerrige efter at se om dette er sandt, og hvis forskellen mellem cykling og løb er fuldstændig, er det tid for Jonathan at lave nogle beregninger og beregne cardio pooh for vores respektive indsats n vi har lige fået vejret tilbage Jonathan Jeg vil først se på tallene Først og fremmest, hvordan kommer mine kalorier ud af cykling versus løb, når vi ser på det i en time, når vi løber i en time, det er cirka 900 91 kalorier i timen, og så er Viking 868 okay, så det er en forskel på omkring 124 og derefter sætningen optælling havde lidt højere tal, så årsagerne til det er tydelige, at det er lidt større, så det bruger mere junior, så med hensyn til det faktiske energiforbrug forventer du, at det bliver højere, så det er 1156 fra løb og 994 fra cykling, så forskellen kommer o ud lidt mere ved 212.

Jeg tror, ​​det er sikkert at sige, at vi begge troede, at løb ville være i spidsen for vores lille eksperiment her, hvilket det gjorde, i betragtning af sportens hvede-væddemål og det faktum, at det var tættere på at cykle en træning i hele kroppen er at det har denne fordel, men cykling kan selvfølgelig ske meget længere, så hvis du har meget tid på din side, er det måske bedre at bruge cykling til at forbrænde flere kalorier, men personligt synes jeg, at løb er den nemmeste måde for mig at tabe sig, dels fordi det undertrykker min appetit, dels fordi når jeg får noget som dette, drikker jeg kaffe og kage temmelig ofte, hvilket nu slet ikke er dårligt, hvis du har en af ​​disse sportsgrene, og du måske er tilbøjelig til at prøve at tabe lidt i vægt, så lad os det vide, og skriv i kommentarerne, så vi vil meget gerne høre om det. Forhåbentlig har du haft glæde af vores artikel, så vær opmærksom på, at du ikke kan lide tommelfingrene. Find kloden overalt på skærmen og se efter alle de andre artikler, vi har lavet, og hvis du vil se en artikel, vi lavede om at miste kalorier, tusinder af dem, vi frygter denne artikel her, og hvis du vil se en sammenligning mellem svømning og løb, når det kommer til kalorieforbrug, kan du finde det her nedenfor

Er cyklister attraktive?

Det er videnskab:Cyklistererhed. En nylig undersøgelse fandt detcyklisterder udmærkede sig i Tour de France opfattes som meretiltrækkendeend andre atleter - og det er de top 10 procent afcyklister“Er cirka 25 procent meretiltrækkendeend de laveste 10 procent. ” Måske er hurtig den nye rig?Cyklisterer gode.10. apr 2014

Hvordan vælger jeg en kvindecykel?

Kvinderkanvælgemellem enkvindersspecifik vejcykeleller en unisex vejcykel. Mangecykelmærker rapporterer data, der viserKvinderhar en sorteringsvinger (armlængde) i gennemsnit sammenlignet med mænd i samme højde. Derfor,kvinders cyklerer generelt kortere i det øverste rør for at imødekomme dette.4. maj 2016

Er cykling hver dag dårlig?

Cyklingkan hjælpe med at beskytte dig mod alvorlige sygdomme som slagtilfælde, hjerteanfald, nogle kræftformer, depression, diabetes, fedme og gigt. Ridningen cykeler sund, sjov og en ringe træningsform for alle aldre.Cyklinger let at passe ind i dindagligerutine ved at køre til butikker, park, skole eller arbejde.

Forbrænder langsom cykling fedt?

I stedet skal du tage enlangsom, men lang tur en gang om ugen, især i den tidlige sæson. Lange ture (op til seks timer)brændeen massefedog give dig et godt udholdenhedsgrundlag til senere på sæsonen. Husk, selv 30 minuttercykel kanhjælpe digtabevægt, især hvis du går hårdt.05.25.2021

Hvorfor er cyklister attraktive?

2. Det er videnskab:Cyklister er varme. En nylig undersøgelse fandt detcyklisterder udmærkede sig i Tour de France opfattes som meretiltrækkendeend andre atleter - og det er de top 10 procent afcyklister“Er cirka 25 procent meretiltrækkendeend de laveste 10 procent. ” Måske er hurtig den nye rig?Cyklisterer gode.10.04.2014

Får cykling dig til at se yngre ud?

Det er sandt,cyklingstrimler årene oggør dig yngre, ja, helt sikkert føleryngrealligevel.Cyklinghjælper med muskelfitness, blodcirkulation omkring kroppen og hjælperduat tabe vægt.

Er der nogen kvinder, der cykler i Storbritannien?

Mange kvinder, der nu lever og ånder cykling, havde ikke altid denne kærlighed til hobbyen og startede med de samme tanker og barrierer, der kan afskrække dig. Læs en række historier fra disse kvinder for at få inspiration til måder, du kan bekæmpe din frygt på. Hvad er din motivation?

Hvad er motivationen til at få flere kvinder til at cykle?

Hvad er din motivation? I marts 2013 annoncerede British Cycling en ambition om at få en million flere kvinder på cykler inden 2020. Siden da er over 800.000 flere kvinder blevet opfordret til at tage cykling, men to tredjedele af hyppige cyklister er mænd (sammenlignet med lande som Danmark, hvor mandlige cyklister tegner sig for 47% og kvindelige cyklister 53%).

Hvor kan jeg købe cykeludstyr til kvinder online?

Damer Cykeltøj - Shop - Damer Cykeludstyr - Primal Wear Damer Cykeltøj og Damer Cykeludstyr til rådighed på PRIMAL - hvor vi designer kvinders cykeltøj lavet til den moderne cyklist - til stier eller veje.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Bmc cykel anmeldelser - en løsning på

Er BMC-cykler gode? At være et præstationsorienteret brand, er BMC stolt af sin tekniske og ramme teknologi. Disse cykler er et godt valg, hvis du er mere interesseret i at hente en topramme og opgradere komponenter, mens du går, eller dybest set hvis du er mere generet af rammen end logoet på skifterne og bremserne.

Islabike anmeldelser - pragmatiske løsninger

Hvilken er bedre frø eller Islabike? Islabikes Cnoc 16 syntes lidt mere manøvredygtig end Frog 48; den har mindre spor og dermed lidt lettere styring. Cnocs mere oprejste kørestilling på grund af det højere styr kan have været en faktor for, at Martha så ud til at se fremad mere end på jorden.

Hjelm anmeldelser - praktisk løsning

Hvad er det bedste mærke hjelme? Hvis du er på udkig efter en ny hjelm og ikke har tid til at læse vores anmeldelser, kan du overveje at overveje et af disse mærker. 1 AGV. Den italienske hjelmproducent AGV stiger til toppen i 2021 fra nummer 2. Nr. 2 Shoei. nr. 3 haj. Nr. 4 HJC. Nr. 5 Arai. Nr. 6 Caberg. Nej. 7 Nolan. Nr. 8 X-Lite.

Rudy-projektets solbrilleanmeldelse - hvordan man beslutter

Er Rudy solbriller gode? Rudy Project Defender-solbrillerne giver dig det store objektiv på udkig efter et fremragende synsfelt med en rigtig god fotokrom linse. De er modstandsdygtige over for misting, hvilket rydder hurtigt, hvis det sker. Men al den ydeevne gør dem dyre.

Hybridcykelanmeldelser - varige løsninger

Hvad er den bedste hybridcykel for pengene? Bedste hybridcyklerCannondale Quick 4. Giant ToughRoad SLR 2. Cannondale Bad Boy Alfine 8. Cannondale Treadwell. Specialiseret Sirrus 2.0. Octane Kode Pendler. Bombtrack Arise gearet. BMC Alpenchallenge 01 One. Rider som en landevejscykel, ligner en hybrid fra fremtiden.