Vigtigste > Cykling > Kvinders cykelsko - hvordan man tackler

Kvinders cykelsko - hvordan man tackler

Hvad er de bedste cykelsko til kvinder?

Vores valg afbedste kvinders cykelsko
  • Godt sværd spinkvinders cykelsko.
  • Pearl Izumi Elite IVkvinders cykelsko.
  • Bontrager Merajkvinders cykelsko.
  • Giro W Empire ACCkvinders cykelsko.
  • Specialiserede S-Works 7cykelsko.
  • dhb Aeron Carbon RoadSkomed Dial.
  • Shimano RT4W SPD Touringkvinders cykelsko.



Du er begyndt at cykle og er interesseret i at udvikle dig til en bestemt type cykelsko, men du er ikke sikker på, hvad fordelene ved sko som denne er, og vi er forvirrede af alle de forskellige typer. Bare rolig, i denne artikel vil jeg forklare alt dette, så du bedst kan bestemme, hvad der passer til dine behov, hvor mange sportsgrene, fodbold, løb, skøjteløb, cykling, har specielle sko, der kan forbedre din oplevelse i denne sport. Dette er min cykelsko, og det vigtigste område, hvor det adskiller sig fra en almindelig sneaker eller sneaker, hvis du er amerikansk, er at sålen er meget meget stiv, den bøjer ikke, som du måske prøver, den er bare god Også den øverste del af sko er fast og sikker og er designet til virkelig at indkapsle og holde din fod på plads som en fodboldsko eller en Sacré boo, hvis du har brug for den oversættelse undskyld? også huller i bunden af ​​cykelsko, og disse er, så du kan fastgøre dine klamper, der matcher de pedaler, du vil klemme ind i g-sko som den gode, tanken er, at de hjælper dig med at træde mere effektivt og ved ikke bøj og klem blæksprutte-gysoler, spild ikke energi, og en dejlig, sikker sko hjælper dig med at blive mere involveret i pedalering, når du træder, såvel som når du skubber ned, og dette er nyttigt til at udøve andre muskler som hamstrings, glutes og hip flexors, især praktisk Når jeg kører ud af sadlen stejle stigninger eller sprint, cykler jeg gennem de forskellige typer sko nu, men inden jeg gør det, lægger jeg bare en hat på, fordi mit co-vid lockdown-hår bliver ved med at komme på mit ansigt, og det irriterer mig alligevel Sko falder nogenlunde i to forskellige kategorier Sko, der er foden i terrænet for gadesko, nu bunden Var der nogen off-road sko som disse? De er designet på en sådan måde, at de både kan komme ind og gå videre.

De har en mere opbygget oversåle i bunden og er også designet til at bruge to bol tpleat-system off-road-studs som disse er bedre til fjernelse af mudder end street studs Street-sko er designet til at blive brugt med gadepedaler, jeg ved, jeg lyder som Kaptajn Åbenbar, men forstå, og selvom du tager streetsko off-road, er disse pedalsystemer let tilstoppet med snavs. De er ikke designet til dette, men de giver et større kontaktareal og overfladeareal mellem skoen og pedalsystemet og det betyder, at du har en større Har en følelse af engagement og større komfort. Racercykelsko er normalt meget lettere end deres off-road-kolleger, men de er ikke rigtig designet til at være overskyede, selvom det går helt fint at gå et par meter ved Kafe-stoppet, men jo mere du løber i dem, skal du være opmærksom på, at du er klamperne slidte på bunden, hvoraf de normalt har tre huller i bunden af ​​skoen for at fastgøre klemmene til en gadesko versus to på en off-road sko her kan du se en sko uden klampe fastgjort til tre tomme huller, og her er en sål med påmonterede knopper Bemærk de tre skruer tre, jeg ikke har her, men nogle skodesign som North Wave indeholder faktisk både et tre-huls studsystem og et 2-kuglesystem i sålen af skoen, så du kan gøre begge dele Hvis du kan lide performance cykling som Gran Fondos eller måske endda racing, vil jeg anbefale en gadesko som en vej at gå, men når du er off-road, måske laver lidt cyklocross eller måske bare kører på blandede overflader, hvor du kører på asfalt en anden gang, men derefter på di glansfulde overflader? som saygravel så ville en off-road sko være mit valg, og hvad jeg vil anbefale dig at huske på er at off-road sko er meget populære til pendling, især hvis din pendling medfører en masse gå på et tidspunkt ud over cykling Jeg ville ikke understrege det for meget, for hvis du bliver forelsket i sporten, som er ret let, lad mig fortælle dig, så vil du sandsynligvis bare ende med at få ham begge, jeg går nu nærmere ind på forskellige underkategorier af Sko, de forskellige funktioner, du kan få, og så fortæller jeg dig de forskellige priser, hvad du normalt kan forvente Mountainbiking eller grusridning brugte jeg også i Riftgravel-løbet i Island, men udover sådanne sko er der også off-road sko der er bygget op lidt som en slags vandrestøvler som disse, der har en membran, som de har brug for for at holde din fod dejlig og tør varm, og de er også designet til at være gangbare i dem.

Disse er gode til dybe vinterture, da de effektivt kombinerer overhængsdækning, som du vil føje til de andre sko, der er indbygget i den eksisterende sko, og nogle mountainbikere som vores venner over onGM er ofte som en fladesålesko, de gør også på flade pedaler hvis du tror, ​​du måske er i stand til at lave nogle triatlon i fremtiden, så vil atriathlon-specifik sko virkelig være en god vej at gå, da de generelt er helt fine til at blive brugt som almindelige landevejscykelsko. Desværre har jeg ikke en her til at vise dig i mine hænder, da mit forsøg blev nysgerrig for længe siden, men her er nogle billeder fra vores venner hos GT n deres anvendelse Hovedforskellen mellem en atriathlon-specifik sko og en vej cykelsko er, at triathlonskoene er designet til at blive taget på og af på cyklen for hurtigst muligt at skifte mellem de forskellige discipliner bunden, der er designet, så vandet strømmer gennem det, der er, når man svømmer Cykelsko er af mange forskellige typer, der starter med velcro, hvilket er relativt billigt meget let at bruge, det er også ret robust. Dernæst har du boa-urskiver og en overflod af andre urskiver, men boa er de mest almindelige, og disse er gode, fordi de tillader små millimeter intervaller på justering hver gang du klikker på drejeknappen p Tager kablet omkring en millimeter, når du trækker det ind, hvilket betyder, at du virkelig kan finjustere og slå din frygt nøjagtigt Du får også skralde på sko Dette er lettere versioner o f ratchets, som du ville købe på en skistøvle, hvis du nogensinde gjorde De ved, at du brugte en skistøvle, men disse er mindre almindelige i disse dage. De var rigtig almindelige for omkring fem år siden, og det næste meget populære fastgørelsessystem på sko er snørebånd som på disse nuller.



Nu har snørebånd fordelen ved at være rigtig lette, og efter min mening ser de seje ud. Denne retro-æstetik har ulempen ved ikke at være let at justere under kørsel. Noget du kan gøre med boa-cifre og velcro, og hvis du undrer dig over, hvordan snørebånd kan blive fanget i dine pedaler, når du træder hårdt, er det ikke et problem med cykelsko, fordi de ligner fodboldsko, hvor snørebåndene er specielt opbevaret så de er pæne og stramme og sikre, når du laver dem på den måde.

Hvad kan du forvente med andre prispoint, hvad du er bange for penge, du ved forskellige skoeniveauer ved godt med mange ting, der cykler, jo mere du bruger, jo stivere og lettere bliver det komponenten, og sko er bare sådan. Så hvis vi starter med entry-level, kan du få en entry-level sko som denne til kun 30 £ eller 50 £ eller dollars, hvis du går til en butik som Calphalon, og hvad du normalt får er en sko med velcro, fordi Velcro er den billigste ting, du finder velcro på nogle virkelig avancerede sko, da det også er ret let. I bunden af ​​skoen er sålen sandsynligvis lavet af plast eller glasfiber, da dette er lidt tungere og mindre stift, men billigere end en kulfiber sål, så tag også på dyrere sko Bemærk, at vi faktisk også på disse sko Brug to- og tre-skruen Har et klampesystem, hvilket er dejligt, hvilket betyder at du kan lægge det på en gade eller en off-road klampe, nu hvis du bruger lidt mere, så har mærker som Shimano nogle fremragende entry-level sko, der spænder fra under 100 pund til middelklassesko, jeg vil klassificere som omkring 90 til 150 pund dollar slags prispunkt virkelig populært prispunkt, og du får noget som godt myphysique er fem power stropper, som jeg har her.

Sålerne har normalt udviklet sig fra kun plastik til en slags kompositmateriale, som denne carbon-komposit sål, der er lidt lettere og lidt stivere? Som normale plastsåleskabsproducenter hævder, at en stivere sål er mere effektiv, når du træder, det føles helt sikkert som om det, men mange mennesker benægter det, så det er værd at påpege, at du nu på dette prispunkt får alle slags du får velcro, men du får også skraldeskiver og snørebånd - noget andet at understrege er, at mellemstore sko er mærkbart højere kvalitet, og du ved, at kvaliteten af ​​de anvendte materialer er en betydelig forbedring i forhold til mange entry-level sko. Dette er noget, der også gør sig gældende i den næste race, som stadig er pointe-sko og 50 pund og derover, og de kan faktisk blive meget dyre, men disse er de bedste af de bedste, som Tour de France-professionelle vil bruge, når de storme bjergene, de har den højeste kvalitet af konstruktionen også med hensyn til de anvendte materialer, og sålerne er normalt lavet af den stiveste kulfiber, der i øjeblikket er tilgængelig Sål, der ikke bøjer, når de virkelig hamrer ud på væggene, er noget, der er meget vigtigt for dem, men noget, der er vigtigt for mig, er vægt, og du ved, jeg kan godt lide at have så meget hjælp som muligt, og jo dyrere sko er, som jeg sagde, jo lettere bliver de så store som denne atypisk lettere end en gennemsnitlig følelse , noget andet at overveje er også valget af det øvre materiale, nu er jeg en simpel traditionel fyr som og jeg spiller en slags hvidtupper, der er meget let at afvige, fordi det betyder, at du kan holde det rent, hvis noget snavs sprøjter på det, hvilket vil stole på mig, selvom du kører i tørre forhold, når du kører off-road? meget, og jeg vil sige tage en sort sko, fordi et dejligt par hvide off-road-sko ser godt ud i cirka fem minutter, og så bliver de dækket af mudder, du går til din lokale cykelbutik og prøver nogle på, fordi det er som almindelige sko er, du ved, at du vil prøve dem, fordi alle passer deres sko forskelligt, og forskellige mærker passer bedre eller værre til forskellige mennesker, det er en af ​​dem. Derfor ser du mange professionelle, der ikke er bundet til en teamsko-sponsor på grund af dem vil vælge dem, der virkelig passer dem, fordi det er så individuelt, så jeg vil anbefale det, og også hvis du går i din butik og prøver på meget, og du finder et par, du elsker, er jeg fra butikken, support din lokale cykelbutik nej kærlig, prøv dem i butikken, så køb dem online, sej ikke cool Jeg håber, du fandt denne artikel nyttig og informativ, og hvis du har den, så giv den tommelfingre op og del den med dine venner, da det hjælper med at støtte kanalen og hvad det gør vi, og hvis du har spørgsmål th da vi ikke har svaret i artiklen, så lad os vide det i kommentarfeltet, og vi vil gøre vores bedste for at hjælpe med at besvare så mange af dem som muligt, selvom du er interesseret i de forskellige typer pedalsystemer, dvs. vej pedaler og off-road pedaler, så har vi en artikel, der beskriver alle detaljer om forskellene mellem dem, som vi nu forbinder på skærmen bliver

Gør cykelsko en forskel?



Klipning i pedalerne medcykelskogiver dig en mere effektiv, mere kraftfuld og sikrere samlet tur, når du er påcykel. Selvom det kan være skræmmende at klippe ind i dine pedaler, er belønningen fænomenal.18. apr 2018

For mange måner siden gik vi til Bath Universitys laboratorium for at finde ud af en forskel i effektivitet mellem flade og klipløse pedaler. Og til vores overraskelse var der lille forskel. - Så hvorfor gider vi bruge dem? Jeg mener selvfølgelig, klipsløse pedaler skal have nogle fordele.

Så vi kom ind i den virkelige verden eller i det mindste Alta Badias paradis for at finde ud af, hvordan det føles at cykle igen, som vi gjorde som børn, med flade pedaler og seje sko. - Dan, du vil virkelig bruge disse sko? - Ja, jeg har flade pedaler på. Du skal have seje sko på, ikke? Og de er ret seje. (funky elektronisk musik) - Vores laboratorietest inkluderede Si Ridingat stationær i 10 minutter hver.



Så lad os starte med noget helt andet. Sprints. Der vil helt sikkert være en signifikant forskel i topydelse, hvis du ikke kan trække pedalbevægelsen op. - Eller er det sådan? Lad os finde ud af det.

Hver af os vil udføre fem sprints med maksimal indsats og analysere toppen på tre sekunder og derefter fem sekunders styrke for hver. Tallene skal fortælle deres egen historie, men vi taler også om subjektive følelser. (funky elektronisk musik) Nå, jeg synes det er sikkert at sige, at Matt satte det hele ind i denne slutsprint baseret på de lyde, han lavede.

Personligt håber jeg virkelig, at de flade pedaler reducerer min maksimale effekt. Fordi Matt slog mig i alle fem. Resultaterne kommer senere. - Okay, det er tid til den første sprintback på klipløse pedaler.

Jeg går tilbage til mine tidligere selv om sprintnumre, vi venter og ser. Det føles bestemt bedre at være solid igen. Okay, lad os gå. (funky elektronisk musik) Ja.

Skønhed. Højre, tre sekunder og 1139, langt over de flade pedaler. Vigtigere end Matt.

Lad os gøre det igen. (funky elektronisk musik) - Lad os derefter tage en opstigning. Vi laver hver en 10-minutters sektion af Passo Valparola.

Mål effekt og puls, og sammenlign de to. Men tal også om enhver forskel i følelse mellem de to kronbladsystemer. (optimistisk musik) - Nå Dan, vi er lidt over syv minutter.

Hvordan føles det i lejligheden? - Nå, først og fremmest føles 300 watt ret hårdt - ja - jeg har en fornemmelse, der ikke har noget med mine pedaler at gøre. Jeg mener overraskende nok, at der er meget greb om det. Mere end forventet.

Du kan virkelig stadig svinge din fod tilbage, i bunden af ​​pedalbevægelsen og over toppen. Selvom du selvfølgelig ikke kan trække op, mener jeg, du kan føle, at det er anderledes, men det føles bestemt ikke så mærkeligt som sprint. - Jo da. (fræk musik) -Tre, to, en, runde.

Åh, det er svært. - Ja. (livlig musik) Okay, nu er det min tur til højre på Flatsand.

Det er værd at bemærke, at vi ikke justerede vores sadelhøjde. Og jeg antager, at der er omkring en tomme eller to forskelle i stakshøjde, men over 10 minutter bør det ikke påvirke os for dramatisk. Men føddernes stilling er helt afgørende med det samme. (Glædemusik) (publikum jubler over musik) - Godt 50 sekunder, og vores 10 minutter er forbi.

lift cykelstativ

Omtrent den samme gennemsnitlige præstation hidtil. - fedt nok. - Stejl den smule, er det ikke? - Mine ben gør mere ondt denne gang, indtil nu, Dan. (Crowd jubler til glad musik) Vi ender nøjagtigt det samme sted.

To en. Okay, det er tid til dette er sjovt nu. Nedstigningen.

Lad os se, hvordan disse babyer føler sig i nogle hårnålsdrejninger. - Jeg elsker at stige af. Men, Dan, du har brug for et låg på kammerat.

Du kan ikke komme af - ja, jeg har en - men jeg så det på Red Bull TV. Hvis du har flade pedaler og virkelig seje sko som disse, skal du bruge en af ​​dem. - En helhjelm? - Ja - Med Lycra? (Dan griner) - Hvem tilhører dette? De har et lille hoved - Nej, du har kun et massivt hoved. (Dan griner) (Rockmusik) - Så hvis nogle downhill mountainbikere foretrækker den frihed, som den flade pedal giver dem, kan du være til nogen nytte for os fra downhill veje? Det vil være svært at kvantificere, men hvad vi skal gøre er at nedstige et par Valparola og se, hvordan det føles. (Rockmusik) - Ow. (Grinende mat) (Rockmusik) - Lad os skære noget asfalt. (Rockmusik) (klik) (Rockmusik) - Højre, resultaterne er i form af KPI'er osv.

Vi vil også tale om, hvordan vi havde det. Så for sprinterne i starten havde Matt en 15% mere effekt, når de brugte klipfri sammenlignet med lejlighederne, hvilket er en ret stor forskel, tror jeg du kunne sige. Jeg havde en forskel på 30%. - Wow - det er en enorm sum. - På ingen måde. - Ja.

Men da jeg sparkede de klipløse pedaler for første gang, bemærkede jeg, at jeg havde så meget mere styrke der. Jeg har naturligvis brugt pull up, når jeg træder ind i sprinten, måske lidt mere end dig. Men det viser dig bare, hvorfor BMX's downhill mountainbike nu generelt bruger klipløse pedaler til sprinten fra starthuset.

Absolut, mener jeg, jeg havde lidt problemer med at få min fod i position, jeg skal endda tænke over det. Men min tankeproces var at tænke på mine fødder og også fordi jeg ikke kunne trække op i sprinten, rekrutterede jeg også mine lår meget mere. Så jeg følte, at jeg brugte mine lår som stempler i stedet for at sparke i cirkler, som jeg var vant til.

Så det føltes ikke dårligt, men det føltes bestemt anderledes. Der var en vis kompromis, jeg følte bare ikke, at jeg lukkede for strømmen, som jeg gjorde med klipene - Ja, du var virkelig nødt til at fokusere. Vi er tydeligvis vant til at bruge klipsløse pedaler nu, men selvom jeg gjorde en bevidst indsats for ikke at trække op, var der stadig et par gange, jeg sprintede, hvor jeg følte min fod bevæge sig, fordi det var mig, der trak den lidt op.

En af mine fødder kom også fra den fjerne ende. Ja. Og derefter klatrede vi, og for det forsøgte vi at få et gennemsnit på ca. 300 watt.

Eller jeg gjorde det, og du kørte bare ved siden af ​​mig. Jeg havde lejlighederne, du havde den klipløse, vi havde et gennemsnit på 303 watt til mig, du havde 315. Jeg var lidt begejstret, da jeg satte de klipløse pedaler på igen og fik et gennemsnit på 305 watt, kun to watt højere og selvfølgelig du havde 318 watt, så du var tre watt højere.

Jeg bemærkede bestemt ikke så meget forskel på klatring som i sprint. Jeg føler mig bestemt mere komfortabel med de klipfri pedaler. Det føles som når du er i stand til at trække op, det fordeler belastningen på den 300 watt kraft til langt flere muskelgrupper, og når du gør det, har du kun fladt sand og kan kun skubbe ned - ja, jeg er tilbøjelig til at acceptere.

Jeg fandt ud af, at lårene blev trætte, selvom min puls var stort set den samme, følte jeg mere smerter i lårene, mindre kalvemuskulaturrekruttering end normale klipløse pedaler, og det mest interessante, jeg fandt var, da jeg kom ud af sadlen følte jeg, at jeg næsten kunne lide at knuse firkanter, svarende til sprint, når du er væk, kunne sadlen slet ikke trækkes op, så selvom jeg leverede kraften, var det for meget mindre pedalslag, så det var næsten som at sparke og sparke, så jeg nød ikke særlig godt at klatre ud af sadlen, men at sidde var ikke så slemt, selvom jeg kun havde tendens til at rekruttere en muskelgruppe. - Ja. Ingen af ​​os havde en forskel i hjerterytmen for de to kørsler, hvilket dog er ret interessant, der ligner det, vi fandt i laboratoriet for alle år siden.

Jeg har fundet ud af, at disse pedaler har en hel del greb, selvom du ikke kan trække op, y du kan slags skubbe pedalen gennem toppen og ridse den gennem bunden, men jeg tror, ​​det var lige så meget på grund af mine seje sko, da det var pedalerne. Og endelig afgangen, for hvilken vi ikke tog noget tal. Det var en rent subjektiv følelse.

Jeg fokuserede mere på at have en helhjelm på. Måske skulle jeg have brugt en almindelig. Det gav mig en større følelse af sikkerhed, lidt som forskellen mellem at bukke sig i bilen og ikke, jeg ville - Ja, ja, jeg følte det samme med hjelmen, men pedalerne selv, de få hjørner, da vi dækkede det Jeg tror også, du har oplevet det, hvor jeg faktisk klippede pedalerne, fordi de er meget bredere.

Og faktisk, i et af hjørnerne, som jeg ikke helt kunne få ret, kunne jeg tage min fod ud som en speedwaychauffør, så ikke meget af en forskel, bare fine nuancer i forhold til dine positioner på pedalerne, for da jeg lavede nogle, blev hårnålene hurtigere, og mine fødder bevægede sig, hvilket er lidt diskoncerende, så jeg igen foretrak at gå på klipfri - ja som du sagde, de er bredere, så du kan slå dem meget nemmere på jorden, hvilket kunne være ret farligt. Og jeg tror, ​​at hvis du går tilbage til sprints, kan du føle, at der var så meget magt derinde, der sprintede uden for hjørnerne for at komme op i hastighed igen. Så jeg vil sige, at jeg er hurtigere på klipfri i nedstigningen. - Det samme her. - Jeg tror ikke, at nogen af ​​os kommer af vores cykler temmelig hurtigt.

De kunne helt sikkert være atletiske, men jeg tror bestemt, at brug af klippeløse pedaler generelt vil være mere effektiv på en landevejscykel og sandsynligvis også de fleste mountainbiking-situationer, selvom jeg overlader det til GMBN. Hvis du ikke allerede har tilmeldt dig Global Cycling Network, kan du gøre det ved at klikke på kloden. Hvis du vil købe en Camelback GCN-vandflaske, skal du gå til shop.globalcyclingnetwor k.com og nu komme på et par videoer stort set relateret til det, vi talte om.

Sådan vælges pedaler uden klip nedenfor. Eller for de originale klip versus flade pedaler under laboratorieforhold med Si Richardson og dig en ekspert skal du bare klikke her nedenfor.

Hvad er de mest behagelige cykelsko?

Bedstcykelsko
  • Shimano S-Phyre RC902.
  • Sidi Shot.
  • Kejserlig tur.
  • Bontrager XXX vejsko.
  • Bont Vaypor S.
  • Sidi Wire 2 Carbon.Komfortabelud af boksenskomed ekstrem justerbarhed.
  • Specialiserede S-Works Ares. Den nye Ares er Specialists hurtigstesko.
  • Rapha Pro Team. Det er ikke strikket, det er Powerweave, og det virker en charme.

Har jeg brug for cykelsko til spin-klasse?

Mange indendørscyklingogspin klasserkræver, at du enten ejer eller lejer et parspin skoså du kan klippe ordentligt ind i udstyret. Det er hvadspininstruktører mener, når de siger 'klip ind', betyder de bogstaveligt talt at klippe dinskopå pedalen.12. aug 2016

Er cykelsko værd at købe?

Når du klipper dinskoind i pedalerne får du en masse stabilitet. Når vi taler om bedre pedaler, finder du detcykelskokan også hjælpe dig på dette område. Når du først er vant til at bære dem, opdager du, at du kan pedalere med mere kraft end med almindeligsko. Der er to grunde til dette.22. dec 2016

Har jeg virkelig brug for cykelsko?

Avidcyklisterog indendørscyklingjunkier drager fordel af at bærecykelsko. Disse stivbundedeskodet klip lige ind i pedalerne gør din tur glattere og mere effektiv. Hvis ridning er en overvejende del af din træningsrutine,cykelskoer en værdifuld investering.

Er cykelsko det værd?

Men sidencykelskolåse på plads (eller, icyklingtal, 'klip ind'), de glider ikke rundt, hvilket betyder, at du er mere tilbøjelige til at forblive justeret - og bedre kan undgå ankel-, knæ- og hofteskader, siger Buschert. En anden fordel ved at klippe ind er, at det holder dine fødder mere behagelige, siger Buschert.18. sep 2014

Har du virkelig brug for cykelsko?

Avidcyklisterog indendørscyklingjunkier drager fordel af at bærecykelsko. Disse stivbundedeskodet klip lige ind i pedalerne gør din tur glattere og mere effektiv. Hvis ridning er en overvejende del af din træningsrutine,cykelskoer en værdifuld investering.

Skal jeg købe cykelsko i en størrelse større?

Når man beslutter hvadstørrelse cykelskoat få, gå med din normaleskostørrelse, som cykelskoløbe tro modstørrelse. Men hvis du normalt er imellemstørrelser, for eksempel går du nogle gange med en 9 og nogle gange en 9,5, det anbefales, at dustørrelse op.

Hvorfor bruger cyklister specielle sko?

Men sidencykelskolåse på plads (eller, icyklingtal, 'klip ind'), de glider ikke rundt, hvilket betyder, at du er mere tilbøjelige til at forblive justeret - og bedre kan undgå ankel-, knæ- og hofteskader, siger Buschert. En anden fordel ved at klippe ind er, at det holder dine fødder mere behagelige, siger Buschert.18. sep 2014

Hvilket er det bedste mærke af cykelsko til kvinder?

Kør på din cykel i komfort og sikkerhed med et valg af kvinders cykelsko. Vores lager af topmærker inkluderer Giro, Shimano, North Wave og Muddyfox, hvilket sikrer det allerbedste i kvalitet. Vores cykelsko til damer er robuste og holdbare til at tage de hårdeste forhold.

Hvilken slags sko er gode til mountainbiking?

Kvinders mountainbike sko har ventilation i mesh for åndbarhed og komfort på toppen af ​​skoen. Dames mountainbike sko har aftagelige klamper til at klatre op ad stejle stier. Kvinders cykelsko arbejder hårdt for at støtte dine fødder og holde dine fødder behagelige under hele din tur.

Er der nogen kvinders cykelsko hos Dicks?

Uanset om du er en konkurrencedygtig cyklist, cykelpendler eller knuser cardio med indendørscykling, tilbyder DICK'S Sporting Goods en række damecykelsko fra topmærker som Giro og Louis Garneau. Damescykelsko tilbyder den komfort, fleksibilitet og støtte, du har brug for til enhver tur.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Solide gummicykeldæk - hvordan løser vi det?

Gør de solide gummicykeldæk? TANNUS SOLID DÆK Letvægtspatenterede flercellede skumdæk er 100% punkteringssikre.

Vintage motobecane-cykler til salg - Sådan repareres

Er Motobecane-cykler gode? Det er ikke eksplosivt under hård pedalering, og hvis den fornemmelse af stivhed og øjeblikkelig kraftoverførsel er vigtig for dig, kan en aluminiumscykel måske være bedre. Men for at komme ud og nyde vejene ser Motobecane ikke kun den del ud, det er også en af ​​de glatteste cykler for pengene.

Sådan parkeres en cykel - holdbare løsninger

Hvordan låser du din cykel på en parkeringsplads? Når du parkerer udenfor, skal du kigge efter: sikre, forankrede udendørs cykelstativ. Cykelstativ, hvor der er to kontaktpunkter med rammen, giver sikkerhed og stabilitet (dvs. post-og-ring pullerter, omvendt-U, løkker, forskudt hjulbrønd, vægbeslag, klædebøjler) god belysning. områder med høj eller medium trafik.

Van rysel-cykler - anførte spørgsmål og svar

Hvilken gruscykel? Vi testede disse gruscyklerMærkeModelPrisMeridaSilex + 6000Testbogstav2949 EuroTiticiA-GR 012990 EuroRoseBackroad GRX RX8102999 Euro * StorckGrix ProTestbogstav 2.999 Euro

Carlton cykler - almindelige svar

Hvornår købte Raleigh Carlton? 1960