Vigtigste > Cyklister > Cyklistforsikring - søg efter løsninger

Cyklistforsikring - søg efter løsninger

Har cyklister brug for forsikring?

Menscyklisterer ikke lovligtkrævetat købeforsikring, der er politikker tilgængelige. Populære forsikringsselskaber inkluderer Yellow Jersey, Cycle Guard og PedalSure. Selvom de fleste politikker inkluderer tredjepartsdækning, er de fleste stort set fokuseret på at dække cykelrytteren og deres ejendom.



Cyklister kan være lidt irriterende lige nu. Jeg mener, det er ikke kun det sjove tøj eller cykelbanerne, de synes at tro, at de er over loven, når de kører på fortovet, har plads til fortvivlelse i kølvandet, og får mig ikke engang til at gå over røde lys, der springer, Jeg mener, det er virkelig farligt, ikke sandt, mange mennesker tror det, og medierne mener bestemt, at der er cyklister, der regelmæssigt overholder trafikreglerne, smelter fortovet og ikke bruger en hjelm på deres mobiltelefoner, så der er cyklister, der er ikke forsikret de kunne kollidere i din bil de kunne kollidere med dig. Jeg har fundet cykler, som du bliver mere og mere aggressive gennem årene, er rigtige at være helt uforudsigelige.

Cyklister tror virkelig, at de er over loven, og betyder det overhovedet noget, så lad os starte med det grundlæggende, når vi taler om cyklister, hvad mener vi med den ret? dette eller endda det, jeg mener, at nogle mennesker ligner en stereotype, men der virkelig ikke er nogen cyklist, der er bare folk, der cykler og ses som en cyklist er en del af den problematiske stereotype af mennesker, der cykler, du ses ikke som en misbruger eller trænet øst, men der er dette stereotype stigma for at være en cyklist, selvom de fleste mennesker, der cykler, selvfølgelig bruger andre transportformer, så cyklister adskiller sig virkelig ikke fra andre, og mens statistikken er begrænset, er der ingen beviser at folk overtræder loven oftere på cykler end på noget andet tidspunkt. Mange af cyklisterne sagde, at de til dels gjorde det for at øge sikkerheden for de mennesker, der undertiden håndterer læselamper, fordi de er bange, hvis der skete noget med dem før, kunne de have haft en tæt forbindelse med et køretøj, der forsøgte at få dem til dig kan også være på et fortov af denne grund, men for det meste er det en sikkerhed, og det er selvbevarende. Så ja, nogle cyklister bryder loven, men selvom de gør det, er det særligt farligt. Virkningen af ​​denne adfærd, som folk klynker over, er ubetydelig, når du ser på de statistikker, du ser på, den reelle risiko for skade, som du mener er farlig for alle i Storbritannien ca. 1.700 mennesker om året, som jeg dræber på gaden, og hvordan mange af dem bliver ramt af cykler, normalt mellem nul og to, de er ikke selvbyggere som gruppecyklister, fordi den iboende sårbarhed, du har, er meget forsigtig, selv når de er i det, og det er stødende en helt modsat af hvad du får i biler, fordi folk i biler med sikkerhedsseler, airbags, bestelbure, føler dig så sikre, at de er tilbøjelige til at fornærme ressourcer på den type kriminalitet, der er mere tilbøjelige til at være, de dræber mennesker eller hovedpersoner er 13 år i de vestlige midlands, jeg tror, ​​at jeg gav fri pas et rødt lys, der hoppede over cyklisterne, og en af ​​dem ville ikke have fået nogen til at køre dem alle væk, hvilket i sidste ende betyder, at alt dette betyder, at det er okay at bryde cykeloven. Jeg vil sige nej, det kan bare ikke være en støjende, kan det? kan også være skræmmende, men yderst usandsynligt, at det udgør en alvorlig trussel mod andre, da det er så relativt harmløst, hvorfor ikke alle taler om farlig cykling, det kan bare være, fordi folk på cyklen vækker dem eller bare lidt mere indlysende, men du vil ikke nødvendigvis bemærke chauffør, der gør 30 i 2001 i telefonen bag rattet, yepdu vidste, at denne del kom, hvad med chauffører, vi kan huske, kan også være cyklister, hvis de er i biler, bryder de også loven, og hvis de gør det, kan være farligt i dag, fem mennesker vil dø på vores veje og 63 vil lide livsskiftende skader, og i de fleste tilfælde når chauffører, der forårsager disse kollisioner, er i den lovovertrædelse, der forårsagede disse kollisioner Din typiske mobiltelefon distraktion, det er sandsynligvis ansvarlig for den store mængde alle sammenstød nu de ting, vi ser på overhastighed Hastighedsgrænsen er ikke bare en grænse, du ser det er et mål at opnå den anden adfærd, han drikker naturligvis køre narkotika og desværre k nu hvor narkotikaforbruget på bilen stiger, når du kolliderer med en hastighed på 30 km / t, har den samme energi, den samme destruktive styrke som et lille sprængstof, du købte, og det er derfor, vi som samfund er nødt til at gøre en indsats for virkelig at komme ind i folk, når du kører denne bil, skal du virkelig tage det sådan, i betragtning af at der i 2016 var 448 fodgængere dræbt på britiske veje, synes medierne er en stor del, for når vi hører om en hændelse, hvor det er F Cyklistens fejl er en meget, meget sjælden begivenhed. Det er en kæmpe overskrift. Det er overalt i aviserne. Det er hele nyheden i radioen, og alle ved, at en cyklist gjorde noget forkert, og det er en tragedie, når det sker, men desværre flere mennesker er døde på vores veje hver dag på grund af handlinger og skødesløshed fra en person bag rattet i et køretøj, og om det vil bare ikke rapporteres, der har været mange af disse i løbet af det sidste årti eller derom, antallet af mennesker dræbt eller alvorligt såret på britisk ro annoncer er næsten halveret, men størstedelen af ​​denne sikkerhedsfordel har været følt af mennesker i biler og cyklister, der næsten er de samme, udgør en masse farer.

Hvis vi virkelig ønsker at gøre vores veje mere sikre, er vi nødt til at flytte vores diskussion og mediefokus væk fra cykling og mod kørsel, og det er ikke fordi chauffører er de store skurkene, det er bare opfattelser, der inkluderer myter og løgne, der virkelig har hjulpet med at forme klinisk vilje og offentlig orden, så jeg tror, ​​vi er nødt til at tale i menneskelige termer, tage lidt mere og anerkende andre mennesker, og vi bliver muligvis nødt til at træde tilbage i og gennem hele vores liv og indse, at det for langt de fleste bare er mennesker, der har brug for at komme rundt og have lidt mere høflighed over for hinanden Tak for at se Venligst synes godt om og abonner Efterlad dine kommentarer nedenfor Og hvis du kan lide hvad vi gør, skal du klikke her for at se gedeunderstøttelsen

Hvad er den bedste cykelforsikring?



Detbedste cykelforsikringpolitikker 2019
  • Vi har gennemgået dækningsniveauer for at finde de britiskebedste cykelforsikringvirksomheder.
  • Detbedste cykelforsikringvirksomheder fra 2019.
  • Gul trøje.
  • Få et tilbud på Yellow Jersey online.
  • Bikmo.
  • Få et tilbud på Bikmo-webstedet.
  • PedalSure.
  • Cykelplan.

>> Domstol: Ah, David Williams, du er administrerende direktør og medstifter af Velosurance. Du er en af ​​de originale spillere, og det lyder som om du er landsdækkende. Kan du bare, ved du, udvide dette lidt? lidt og giv mig en kort historie om virksomheden? >> Dave: Cykelforsikring er ikke et nyt koncept.

Det er nyt for USA, meget stort i Storbritannien og meget stort i Australien. Vi havde haft at gøre med Markels generelle forsikring i over 15 år, og da jeg kom på ideen om Velosurance, bragte jeg ideen til Markel, og Markel kunne godt lide konceptet, de kørte det, og det tog over tre år at få politikken ud af alle forsikringsafdelinger, der accepteres i alle stater. >> Domstol: Så ved du, jeg alle disse spørgsmål surrer gennem mit hoved.



Jeg har haft biler, en normal bil, og du er nødt til at få forsikring i mange stater, fordi det er sådan en big deal, og det er ikke kun dyrt, og det kan blive beskadiget, du kan skade andres ejendom. Nu når vi taler om elektriske cykler, mere specifikt, ved du, hvordan jeg kører ElectricBikeReview.comright, så jeg er ligeglad, og de er dyrere, så du bruger omkring $ 3.000 på en cykel.

Jeg mener, det er som en brugt bil, så du ved, hvad produktet tilbyder, og hvordan fungerer det. >> Dave: Kongressen betragter en pedalassistent eller en elektrisk cykel op til 750 watt, det er stadig en cykel. >> Domstol: Ja. >> Dave: Husejeren og udlejningsfirmaerne, hvis de har en motor, vil ikke vide noget om det. >> Domstol: Der er denne nye bevægelse mod hastighedspedelec, der kan gå omkring 45 km / t, når du træder på pedalerne.

Nå, du kan træde så hurtigt, så hvorfor kan ikke cyklen hjælpe dig. Og ligesom Specialized Turbo, Stromer e-cykler og nogle af IZIP-cyklerne som E3 Dash. Er disse også omfattet af dine politikker? >> Dave: Ja, det er op til 750 watt.

vejrtrækningens ultimative funktion er at



Efter 750 watt er vi ude af spillet. >> Domstol: Ud over cyklen, hvordan kan du også dække tilbehør og ting? Jeg mener, jeg har gennemsøgt hjemmesiden, og du kan bruge meget på lys og GPS-enheder, og du ved forskellige ting som det på din cykel. >> Domstol: Ja, det er et af de største spørgsmål, vi får stillet, 'Hvor meget skal jeg forsikre min cykel?' Jeg betalte $ 3.000 for dette, men nu har jeg tilføjet en hel masse ting.

Og vores svar er, når du gør dig klar til at gå på den cykel, ikke? det er meget værd på dette tidspunkt. Og til det skal du forsikre det. >> Domstol: Okay, kan vi lave et ekspansionsscenarie? >> Dave: Afhængigt af hvor du er, er landet opdelt i tre niveauer. hvor du kan ride 12 måneder om året.

Central, hvor du sandsynligvis kan ride en hest tolv måneder om året, men der kan være et par dage, hvor du ikke vil træde uden for din hoveddør. Og nord, hvor du tilbringer seks måneder og seks måneder på isfiskeri. >> Fad: Ja! Forstået. >> Dave: Nå, det afhænger virkelig af, hvor du er, men hvis du var i North Carolina, ville du købe en politik til $ 100 for en cykel til en værdi af omkring $ 1.200 til $ 1.500.

Så for at bruge en standardværdi overalt i landet vil jeg sige 7% eller syv og en halv procent af cykelens værdi. Så hvis du har en $ 3.000 cykel, cirka $ 200 om året for at forsikre cyklen mod fysisk skade og tyveri. Okay, hvad med alt dette, du ved den ansvarskomponent, for lad os sige, at jeg har en startcykel til $ 1.500.

Hvis ikke ved du, at det kan udskiftes, men hvis jeg kan lide at ridse nogens bil eller noget eller ramme nogen på cykelstien, kan det være en big deal. >> Dave: Det tekniske aspekt af ansvar er, at vi betaler for dig de beløb, som du bliver, du er juridisk ansvarlig for. Hvis nogen siger, at de er juridisk ansvarlige.

anvendelser til gamle cykelrør

Okay, det bringer en retssal nu eller i det mindste en retssag derinde. Så for at du kan være ansvarlig, er advokater involveret på dette tidspunkt. >> Domstol: Okay >> Dave: Så ja, du kører ned ad gaden.

Du støder på fyrens $ 300.000 $ Ferrari Me og hans forsikringsselskab betaler for ham, men siger, 'Hej, hvem er denne fyr, der stødte på dig, og hvad laver han?' De har jaget dig efter en reparation på $ 12.000, og det er her, tingene bliver mærkelige. Hvis du var på din almindelige Trek pedalcykel, og du gjorde det, ville din hjemforsikring træde ind og betale for dig. >> Domstol: Hmm, det er sejt. >> Dave: Men fordi din cykel har en motor nu, finder vi ud af, at mange husejere gør dette enten ekskluderet eller nægtet din dækning for ikke at fortælle dem, at de har en motor.

Forsikringsselskaber, med undtagelse af Markel selvfølgelig, er ikke venlige og velvillige virksomheder at mødes med; de har aktionærer at tjene penge til, så de er meget vedholdende om, hvad de betaler, og hvad de ikke gør, og medmindre deres kontrakt specifikt siger, at de betaler for din elektriske cykelskade, vil de ikke. >> Domstol: Så, men du vil i denne sag ligesom $ 12K. >> Dave: Ja, det handler omkring $ 42 om året at købe ca. 25.000 $ i cykelansvar.

Det dækker kun, når du selv cykler. Men det vigtigste ved køb af en ansvarsforsikring er, at du køber et forsvar. >> Domstol: Ja. >> Dave: Jeg ved ikke om dig, men jeg har ikke råd til en advokat for $ 400 i timen.

Bilforsikringsselskaber ønsker ikke at dække det, fordi det ikke har et VIN-nummer. >> Domstol: Åh, jeg forstår. >> Dave: Og husejerforsikring dækker det ikke, fordi de tænker på det som en motorcykel eller en scooter, der skal være forsikret af dit bilforsikringsselskab.

Så du er fanget mellem disse to virksomheder, der har disse regler, der ikke tillader dem at forsikre noget så fornuftigt som en cykel med en elektrisk hjælpemotor i. >> Domstol: Det er lidt af et gråt område, og ja, folk vil helt sikkert være og dække sig selv. Og tag ansvar her, det er bare interessant, jeg havde hørt en historie om nogen, der havde en oversvømmelse nær deres hus, og oversvømmelsen ødelagde huset, men som et træ faldt på deres hus, og forsikringsselskabet sagde, 'Åh, vi dækker ikke træer, der falder på dit hus. 'Du ved, det var som,' Ahh! Hvad mener du, træet faldt på grund af oversvømmelsen. 'Eller ved du alligevel, det er bare en sidebemærkning, men det er rart at føle, at der er et firma derude, der er fokuseret på dette.

Og den anden ting rejste, fordi mange mennesker med de sammenfoldelige e-cykler sætter dem på deres både, deres campister, de tager dem med på fly, og så er de ikke rigtig 'hjemme' nu. Er det dækket? >> Dave: Ja, vi kan lave nyheder, vi gør global dækning, præmien. Så hvis du fik en præmie på $ 250, ville det koste dig yderligere $ 25 at forsikre din cykel, som du tager til England og kører gennem landet. >> Domstol: Okay, og det er verdensomspændende.

Hvad hvis du kun er i USA. For eksempel bor jeg i Colorado. Har jeg brug for global dækning, hvis jeg tager på en tur til Arizona? >> Dave: Nej, du behøver ikke fortælle os, automatisk dækket af USA og Canada. >> Domstol: Jeg bemærkede på hjemmesiden, at jeg har læst igennem dine ofte stillede spørgsmål, det er en temmelig sej side, jeg kender ikke for mange mennesker, der kører på e-bike på dette tidspunkt, men du er ligesom almindelig cykelforsikring og der er mange atleter, der laver triatlon, det var rart at se, om du er en cykelbud, siger New York City, hvor der er mange mennesker, der rent faktisk bruger elektriske cykler, og der er juridisk kontrovers, hvis du bruger det til professionelle formål, er dette ikke dækket, er det rigtigt? >> Dave: Det er rigtigt, vi er eneansvarlige for privat brug.

Risikoen for kommerciel anvendelse er dramatisk forskellig fra en weekendfitnessrytter. Vi kan bare ikke dække den risiko. >> Domstol: Der er en anden type cykel derude, det er ikke en fuldt elektrisk cykel, det er en elektrisk trailer.

Det hedder Ridekick, og jeg tror, ​​der er andre også, men ville det være dækket på en eller anden måde? >> Dave: Vi arbejder stadig på det. Hvis det kunne ses som et tilbehør, der er forbundet med cyklen, er det forsikret. Det er stadig noget, vi kun lige har gjort opmærksom på ridekick, og vi arbejder med forsikringsselskaberne for at se, hvordan og hvis det bliver dækket. >> Domstol: Hvordan er din retssag, hvis en cykel bliver stjålet eller ødelagt testamente eller deromkring? ? >> Dave: Så hvis du har nogen skade, er den første ting at gøre at ringe til Velosurance.

Vi behandler alle krav gennem vores kontor. Du ringer til os, vi ved, hvad skadesafdelingen i Markel har brug for for at sammensætte skadespakken. Så når vi sender det til dig, er det komplet.

Du behøver ikke at bede om noget andet. Vi har alt i din fil, vi sender det til dig med en forlig og en skadesrapport også. Så du beskadiger din cykel, tag den med til en betroet partnerbutik, de giver dig et reparationsestimat, giver os reparationsestimatet med fotos af skaden, der bliver en del af din skadesfil, som sendes til forsikringsselskabet .

Cyklen er forsikret for enhver form for direkte materiel skade. Hvis du lægger din cykel ned, støder på en sten, støder på et træ, støder på noget andet, beskadiger du cyklen - det var en ulykke, det er forsikret. Hvis dine dæk slides, er det ikke tilfældigt, vi vidste, at de ville slidt på købsdagen. Så ting er ikke forsikrede. >> Domstol: Er den oprindelige værdi? forsikret fra din cykel og får du pengene, kan du forklare, hvordan det fungerer? >> Dave: Ja, hvis det er $ 4.000 i dag, og det er væk om fem år, er det stadig $ 4.000.

Vi afskriver ikke cyklens værdi over tid. >> Domstol: Hvad er fradragsberettiget på disse planer? >> Dave: Du har et valg mellem $ 100, $ 200, $ 300 eller $ 500. Fradragsberettigelsen på $ 300 er den bedste aftale, det er her, du ser de bedste besparelser.

Selvfølgelig er fradragsberettigelsen på $ 500 den laveste præmie, men hvis det kun er $ 20 forskel mellem $ 500 og $ 300, og du nogensinde har haft et tab, og du har, har jeg en forskel på $ 200. Det er 10 år, du er nødt til at grave ud af det $ 200 hul for $ 20 om året. >> Domstol: Hvad med venner, der cykler? >> Dave: Politikken er en politik for fri brug.

ebike anmeldelser

Lån din cykel til den, du vil. Hvis du har ansvarsforsikring, når du har sundhedsforsikring, er du dækket som om du var ejer af cyklen. >> Domstol: Det er fantastisk, og det er det, jeg kalder det specifikt i forhold til elektriske cykler, fordi de stadig er en ny teknologi i Amerika, og folk siger: 'Hvad er det!' Du ved, jeg ved bare, at der er flere af disse situationer, hvor du tænker, 'Prøv det!' og de er som 'Ahhh!' og hun, ved du

Så det er dejligt at høre det. Jeg synes, det alene er en rigtig stor fordel ved produktet. >> Dave: En af de mest vigtige dækninger for alle, der cykler, hvis du har en bilforsikring, er en uforsikret bilforsikring til bilforsikring.

Ikke mange mennesker ved, at den uforsikrede bilforsikring til bilforsikring dækker dig, uanset hvad du laver. For at din uforsikrede bilist kan gribe ind, skal der være kontakt mellem dig og den anden bil, og den anden bil må ikke have nogen forsikring, få forsikringer eller være en bilulykke. Og den anden bil, hvis den hænger rundt, har brug for en billet, så du kan vise, at det var deres skyld.

hej cykling

For dem, der ikke ejer en bil og ikke har uforsikrede bilister, tilbyder vores politik valgfri dækning kaldet Vehicle Contact Protection, som inkluderer medicinske betalinger på op til $ 25.000, hvis du igen såres ved kontakt med bilen. Alle hos Volosurance er en cyklist. Vi ved alle, hvad du taler om.

Vi ser på hver indgående anmodning om tilbud, vi ser på den og analyserer den. Og vi sørger for, at ingen nogensinde er citeret for en politik, der duplikerer dækning, de allerede har andre steder. Med andre ord, hvis vi ser på din ansøgning, og du har ansøgt om beskyttelse af køretøjskontakt, men du bor i Californien, hvor du sandsynligvis ejer en bil, hvis vi gjorde det rigtige. >> Domstol: Jeg sætter pris på tiden!>> Dave: Okay Court, godt at se dig! Rart at tale med dig og tak for at hænge ud med Velosurance.

Er der sådan noget som cykelforsikring?

Cykelforsikringpolitikker giver normalt bredere og dybere dækning end husejere eller lejereforsikringpolitikker gør. For eksempel Markels cykelforsikringkan dække ting som nedbrud, vejassistance, reservedele og udskiftning af cykeludlejning, mens en typisk husejere eller lejereforsikringgør ikke.

Kan du få forsikring på en landevejscykel?

I mange situationercyklerer dækket af dine standard husejere, lejere eller lejlighederforsikringpolitik. Plus,hvis duer såret på dincykeli en kollision med et køretøj, din bilforsikringkan endda dække dine medicinske regninger.

Du har besluttet at købe din første landevejscykel, forbløffende har du taget dit første skridt ind i en meget større verden, men at købe din første cykel kan føles lidt overvældende og forvirrende, da de ser ud til at være mange forskellige typer lavet af forskellige materialer med forskellige komponenter pass, så vi er i denne artikel-artikel, jeg vil give dig en praktisk guide og fortælle dig præcis, hvad du skal se efter, og hvad forskellene er, jeg er virkelig lidenskabelig for cykling, så alt, hvad der får flere mennesker på cyklen og den lidenskab hele bedre Splits. Derfor slog vi os sammen med Decathlon, de har en rigtig omfattende cykel med mange forskellige funktioner, og de har også god værdi for pengene, hvilket betyder, at dette er det ideelle sted for mig at vise dig alt, hvad du kan gøre, og jeg har også brug for en ny kitesurf-drage plus en tanke, der dræber to fugle i en sten. Den første ting at gøre er at bestemme, hvor mange penge du vil bruge, men hvor mange penge skal du bruge godt, der er ikke noget rigtigt svar um på det spørgsmål, når det kommer til at købe en landevejscykel, men hvad du kan vide er, at adgang af høj kvalitet niveau racercykler starter normalt på omkring 260 oros eller £ 250 som denne, og når du fortsætter med jo mere kontanter, er stelene normalt lettere og stivere, og komponenterne på disse stel er lettere og mere sofistikerede for omkring 600 euro, kan du få en masse cykler frygter penge, typisk noget m med en aluminiumsramme nogle gode indgangskomponenter, da måske endda skivebremser og cykler med denne slags udstyr er utroligt dygtige, kan du helt sikkert vide, at bjerge eller alper måske dig og gør et par løb på en cykel med denne slags spektrum Jeg ved, at fordi der er alle de ting, jeg gjorde på min første landevejscykel, vil jeg anbefale, at du ikke bruger alle dine penge på cyklen alene, budgetterer på alle de vigtige tilbehør som sko og pedaler, tøj og alt det, du først skal overveje, når du vælger din cykel, de komponenter, der er fastgjort til den, er fra samlebetegnelsen for bremser og gearskift er gruppen, nu er der forskellige producenter af gruppesæt Campagnolo , SRAM-mikrochip og måske den mest berømte Shimano, der kommer ind uanset mærkegruppens sæt Hierarkier eller niveau op, når du flytter gruppehierarkierne op, de bliver dyrere, og komponenterne bliver lettere, du får normalt flere gear mere funktionalitet, de er lavet af mere eksotiske materialer og skiftende gear vil også være jævnere nu entry level cykler og entry level road bikes leveres normalt med gruppesæt, der er lavere i hierarkiet, fremragende eksempel dette er Shimano Sora, som er et Shimano gruppesæt i anden klasse og ofte findes på cykler omkring £ 500,00; Shimano Sora kunne være lavere nede i gruppens hierarki.

Vi lader ikke det forhindre dig i at være en nybegynder- eller startcykel, der er helt perfekt. Min første tur. Bike havde Shimano gået op, og jeg skrev det bjerge i mig eller Carall om det sted, jeg selv kørte det et par løb, men en af ​​de ting, man skal huske på, er gruppens gearforhold. Denne cykel har en 1132 kassette på bagsiden, hvad jeg vil anbefale til din første landevejscykel, fordi årsagen er, at dette 32-tandhjul bag på kassetten er virkelig nyttigt til bakker.

Dette betyder, at ved at vride dine ben mere, kan du få en højere kadence, og det vil kun gøre bakker snappier. Dette er i modsætning til nogle cykler, der kommer med en lidt hårdere kassette: 28 vær opmærksom, og kædesættet har nu også forskellige størrelser af kæderinge, hvad jeg vil anbefale til din første landevejscykel er et kompakt kædesæt med en 50:34 lignende Vi har det her, og af samme grund vil jeg anbefale 32'erne, backit gør bare bakkerne lidt lettere, hvis du er nybegynder. Simpelthen hvis du er en nybegyndercykling og ønsker at have gear, der kan hjælpe dig med at klatre op i bakker, du vil have, større bageste og mindre bageste ntas nævnte bremser er også en del af gruppen, og generelt er der to forskellige typer fælgbremser eller som du kan se på denne cykel skivebremser, og disse bremser koster lidt mere end fælgbremser, men hvad hvis du bor eller vil køre i et kuperet område? i bjergrigt terræn vil jeg sige, at de er ekstra værd, fordi de tilbyder meget kraftigere bremser, som er mere konstante, især under våde forhold og generelt bare har bedre kontrol.

Jeg må understrege, at de fælgbremser, der bruger dem, er helt passende, skal vinde Tour de France i 100 år, og de har fordelen af ​​at være lidt lettere end disse bremser, da materialet rammen er lavet af har en massiv indvirkning på den samlede kørekvalitet på cyklen med de mest populære materialer Aluminiumstål og kulfiber fra omkring 250 til 1.000 pund euro og dollars, de fleste af de cykler, du kan finde, er lavet af aluminiumslegeringer, og det er fantastisk, fordi aluminium er et meget alsidigt materiale, der er letvægts og har et godt styrke-til-vægt-forhold, det er derfor, når det bruges i luftfarten, det også er meget korrosionsbestandigt og kan fremstilles til en meget lavere pris end kulfiber, hvilket betyder, at cyklerne kan blive over tusind euro mere overkommelige. Du begynder at se kulfibercykler på indgangsniveau som disse vanreisel edr 105 eller sang Sang, som de siger forrest, hvor vi er lige nu. Kulfiber er normalt lettere og stivere end aluminium og stål for en bedre kørekvalitet kulfiber er et fantastisk materiale til fremstilling af cykler, men hvis dit budget ikke er fuldt kulfiber, skal du ikke bekymre dig, min første landevejscykel var aluminium, men en god funktion er en aluminiumcykel med en kulfibergaffel, dette reducerer vægten, dette gør gafflen meget stivere, og det reducerer også vejvibrationer, og det summende gennem styret at vælge et velrenommeret mærke er tilrådeligt på denne måde. en solid garanti ender ved rammen, der er værd at se efter er dækafstand, jo mere desto bedre vil jeg sige, da dette giver dig større alsidighed.

Du kan montere bredere dæk, hvis du vil, hvis du kan lide omstrejfede veje og har et lille eventyr, kan du tilføje ting som mudderbeskyttere, bagagerammer og en lang række andet tilbehør, og en sidste detalje på rammen er bundbeslaget - disse er lejer, hvor kædesættet på hver cykel med et ydre leje i en gevindskåret leje får bonuspoint i min bog, fordi disse har tendens til at kræve mindre vedligeholdelse og vare længere. Jeg fortæller dig nu om Imean-hjul som en slags nøglekomponent på hver cykel, nu kommer entry-level cykler normalt med entry-level hjul, fordi det er den mest populære komponent, som cyklister opgraderer lavere ned på linjen. De kommer mere ind i sporten og bytter dem normalt ud til noget, der er lettere, stivere og måske mere aerodynamisk, men med disse forbedrede ydeevneområder på hjulene tilføjes omkostningerne og holder derfor d. Den lave pris eller entry-level cykler kommer med et enklere hjul, men hvis du leder efter de hjul, din cykel leder efter med det, jeg foreslår, et rigtig højt røgnummer, da dette hjælper med at gøre hjulet stærkere og mere robust, vil jeg også foreslå, at du ser på fælgbredden .

Ideelt set vil du have fælge, der er mere velegnede til bredere dæk, så en lidt bredere fælgbredde som 25mm eller 28mm dæk giver lidt mere komfort, lidt mere greb, og de har også lidt lavere rullemodstand, hvilket betyder at du kan køre det samme hastighed med lidt mindre indsats. Nu vil jeg give dig nogle andre hurtige oplysninger, du har brug for at vide, når du køber din første landevejscykel. Racercykler er designet til at blive brugt med polstrede shorts, hvilket betyder, at det er normalt for dem at føle sig ubehagelige uden polstrede shorts, og sadelkomforten er også meget personlig, så det er normalt for ryttere at ændre ting ofte.

De fleste racercykler kommer ikke med pedaler, selvom nogle low-end cykler har flade pedalshows. Hvis du har lange forlystelser eller gør EOBs-sport, anbefaler vi, at du opgraderer nogle klipløse pedaler og sko, da de lader dig glide ned og trække pedalen op for at gøre dig lidt mere effektiv. Du kan også få kvindespecifikke cykler. Vend venligst for at have samme ramme, men forskellige kontaktpunkter for at imødekomme de anatomiske forskelle mellem kønnene og lidt kortere krumtap, men dette er ikke strengt nødvendigt. Vi anbefaler, at du går efter det, der er mest behageligt for dig off-road, lettere gear, du kan se det massive tandhjul på kassetten her og skivebremser, og det betyder, at du i det væsentlige har en landevejscykel med racerstyr, der er meget hurtigere på vejen end en mountainbike, men kan også køre på grus eller brudeudskrabninger, som du ikke ønsker at gøre på en standardcykel, er ideelle til folk med blandet terræn på udkig efter eventyr, måske pakke et par cykler eller måske bare en pendler, der ikke bare ønsker at blive på vejen.

Du kan også bytte de gamle dæk ud til nogle tynde, glatte roadones, og du har i det væsentlige en vejcykel, jeg er en stor fan af denne race af cykel, en gruscykel på grundniveau er tilgængelig for omkring fem hundrede pund eller seks hundrede euro Jeg nød denne artikel og fandt den informativ, og giv os venligst en like og en følg, og nu har du besluttet dig for den cykel, du vil have, heldigvis har vi artikler om dette og et ton af andet virkelig nyttigt begynderindhold. Jeg skal hjem nu og lege med mine legetøj

bæltdrev touring cykel

Hvem er skyld i, når en cykel rammer en bil?

I ulykker, der involverer encykel-på-bilkollision, tildeles ansvar generelt føreren på grund af den manglende beskyttelse, som cyklisterne yder.

Hvad sker der, hvis en cyklist rammer din bil?

Du skal ringe til politiet og en ambulance tilcyklistså snart det er sikkertat gøreså. Detcyklistinsisterer måske på, at de er helt fine, men det kan de haveramtderes hoved, eller de kan være i en tilstand af chok.

Forsikrer Geico cykler?

GEICOMotorcykel har stor dækning af motorcykeltilbehør, så ikke kunforsikrer GEICOdetcykel, viforsikrede specielle personaliseringer, der gør den til din. Og det er netop derfor vores kyndige, entusiastiske motorcykelagenter er her for at hjælpe dig med at få en politik tilpasset perfekt, så den passer til dig ligesom din tur.

Kan du forsikre din mountainbike?

Ja. Hjemforsikringog lejereforsikringdækkerdin cykelunderditpolitikens personlige ejendomsdækning.Hvis din cykeler mere end $ 2.000 værdvianbefaler at købe enmountainbikerytter, som bliver tilføjet tildithjem eller lejereforsikringpolitik.

Hvorfor er cykelforsikring så dyr?

Du har en højere risiko på encykel.

Hvis sandsynligheden for, at du får en ulykke, er højere, bærer forsikringsselskabet større risiko, og hvis de ulykker, du har, sandsynligvis vil være mere alvorlige, skal forsikringsselskabets udbetaling være højere.
Fire. 2018.

Hvad sker der, hvis en cyklist beskadiger din bil?

Hvisulykken skete på vej til eller fra arbejde eller under arbejdet, antyder det også, at de kan være dækket af deres arbejdsgivers forsikring.Hvisdetcyklisthar en utilstrækkelig forsikring, vil det sandsynligvis være lettere at gøre krav på din forsikring og lade forsikringsselskabet tage skridt mod enhver, der er ansvarlig.

Har du sundhedsforsikring, hvis du er en cyklist?

Medicinsk dækning for cyklister er ikke så fyldt med fare som personskade på cyklen. Hvis du er involveret i en cykelulykke, og du har en sundhedsforsikring, håndteres skaden på samme måde som en ikke-cykelskade.

Hvilken er den bedste cykelforsikring i Storbritannien?

Siden 1. maj 2019 er British Cykelcykelforsikring leveret af Bikmo. Det er særligt populært til race- og eventdækning og tilbyder annulleringsdækning på op til £ 750. Vores værktøj til sammenligning af cykelforsikring giver dig mulighed for at sammenligne politikker på alle disse punkter og er den enkleste måde at finde den bedste forsikring til landevejscykler.

Hvilken er den bedste måde at forsikre en cykel på?

Forsikring af din cykel gennem din boligforsikring er den mest populære måde at forsikre din cykel på. Hjemforsikring er langt den mest populære måde at forsikre cykler på. Ifølge en undersøgelse udført af BikeRadar i april 2016 gør 75 procent af dem, der forsikrer deres cykel, det via deres hjemforsikring.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Embertech krus - hvordan beslutter du dig?

Hvor meget koster Ember krus hos Starbucks? Nyt Ember rejsekrus Hvid rejsekrus (149,95 $) fra Ember. Ember er perfekt fra første slurk til sidste dråbe og giver brugerne mulighed for at tilpasse deres drik til total kontrol over deres lækre kop gennem berøringen af ​​Ember-appen.

Flerdags cykelture - holdbare løsninger

Hvad har jeg brug for til en cykeltur på flere dage? Gør dig klar til at tage på en multidag- eller uges lang cykeltur kræver en masse eftertanke og planlægning. Behov: 1 sæt hagesmæk / jersey til hver køredag. 1 par sokker til hver køredag. Handsker, flere par anbefales.

Bedste nybegyndercykel - handlingsorienterede løsninger

Hvor meget skal jeg bruge på en nybegyndercykel? Jeg forklarer, hvorfor du skal bruge et rimeligt beløb på omkring $ 1.000-2.000 på en højkvalitets pre-ejet cykel, ideelt lavet i de sidste 5-10 år. $ 1.000-2.000 kan virke som en masse penge for nogle. For andre kan det virke som for lidt. 24.09.2019

Medicinsk bold crunches - omfattende håndbog

Hvilke muskler virker medicinkugleknus? På grund af dets evne til at målrette mod hele kernen, bør den schweiziske ball-crunch være et dagligt syn i din træning. Øvelsen fungerer primært rectus abdominis eller six-pack muskler og den tværgående abdominis. Men når det udføres ordentligt, opfordrer det også muskler, der stabiliserer hofterne og lænden. 28 июн. 2005 г.

Mekaniske fakta - besvare spørgsmålene

Hvad er nogle interessante fakta om at være mekaniker? 13 grunde til at blive en bilmekaniker Dine dage er altid forskellige, du lærer om ny teknologi, og lige når du er færdig med et job, ruller et nyt nyt køretøj gennem garageportene. Der er 240 millioner biler på vej. Du behøver ikke sidde fast bag et skrivebord hele dagen.

Auto tagtelt - hvordan man beslutter

Er tagtelt dårligt for din bil?