Vigtigste > Cyklister > Cyklist dræber fodgængere - hvordan man beslutter

Cyklist dræber fodgængere - hvordan man beslutter

Har en cyklist nogensinde dræbt en fodgænger?

TILcyklist dræbten 73-årigfodgængerefter at have kørt gennem et rødt lys og efterladt ham 'blødende' i vejen, en domstolharhørt.





Cyklister, der kan være lidt irriterende lige nu. Jeg mener, det er ikke kun det sjove tøj eller cykelbanerne, de synes at tro, at de er over loven, når de kører på fortovet, har plads til fortvivlelse i kølvandet og får mig ikke engang til at gå over røde lys. Det er virkelig farligt, er det ikke, mange mennesker tror det, og medierne mener bestemt, at der er cyklister, der rutinemæssigt ser bort fra trafikreglerne, smelter fortovet og ikke bruger hjelm på mobiltelefoner, så der er cyklister, der ikke er forsikrede, de kunne kollidere med din bil, de kan kollidere med dig. Jeg har bemærket, at cykler, som du bliver mere og mere aggressive gennem årene, har ret, at de er helt uforudsigelige.

Cyklister tror virkelig, at de er over loven, og betyder det overhovedet noget, så lad os starte med det grundlæggende, når vi taler om cyklister, hvad mener vi med den ret? dette eller endda det, jeg mener, nogle mennesker ligner en stereotype, men der er virkelig ikke sådan noget som en cyklist, der er bare folk, der cykler og ses som en cyklist, er en del af den problematiske stereotype af mennesker, der cykler , du bliver ikke set som en misbruger eller trænet øst, men der er dette stereotype stigma for at være en cyklist, selvom de fleste mennesker, der cykler, naturligvis også bruger andre transportformer, så cyklister adskiller sig virkelig ikke fra andre, og mens statistik Der er ingen beviser for, at folk er mere tilbøjelige til at bryde loven på cykel end på noget andet tidspunkt. Mange af cyklisterne sagde, at de til dels gjorde dette for at øge sikkerheden for de mennesker, der undertiden håndterer læselamper, fordi de er bange for, at hvis noget er sket med dem på forhånd, kan de have haft en tæt forbindelse til et køretøj, der er dvs. Du kan også være på et fortov af denne grund, men det meste af tiden er det en sikkerhed, og det er et selvbevarende princip. Så ja, nogle cyklister bryder loven, men selv når de gør det, er det særligt farligt.

Virkningen af ​​denne adfærd, som folk klynker over, er ubetydelig, når man ser på de statistikker, man ser på, den reelle risiko for skade, som man mener er farlig for alle i Storbritannien ca. 1.700 mennesker om året, som jeg dræber på gaden, og hvordan mange af dem bliver ramt af cykler, normalt mellem nul og to, de er ikke selvbyggere som gruppecyklister, fordi den iboende sårbarhed man har i baghold er meget forsigtig, selv når de er fornærmende og inde i dette er det helt modsatte af hvad man får i biler fordi folk i biler med sikkerhedsseler, airbags, bestelbure føler sig så sikre, at de er tilbøjelige til at fornærme ressourcer om den slags forbrydelser, der er mere sandsynligt, at de dræber mennesker eller hovedpersoner, er 13 år i West Midlands, tror jeg, jeg gav at fri pas springer en rød forstærker over cyklisterne, og en af ​​dem ville ikke have fået nogen for at køre dem alle væk, hvilket i sidste ende betyder, at alt dette betyder, at det er i orden at bryde cykeloven. Jeg vil sige nej, det kan bare ikke være irriterende, kan det? kan også være skræmmende, men det er yderst usandsynligt, at de udgør en alvorlig trussel for andre, da det er relativt harmløst, så hvorfor ikke alle taler om farlig cykling, det kan bare være fordi folk på cyklen vækker dem eller bare lidt mere indlysende men du vil ikke nødvendigvis lægge mærke til chauffør, der gør 30 ina 2001 på telefonen bag rattet, yepdu vidste, at denne del ville komme, hvad med chauffører, vi kan huske, kan også være cyklister, når de er i biler, de bryder også loven, og hvis de gør der kan være livstruende fem mennesker på vores veje i dag og 63 opretholde livsændrende skader, og hvis for det meste chauffører, der forårsager disse sammenstød i den lovovertrædelse, der forårsagede disse sammenstød, har du din. kollisionerne nu de ting, vi gør Hastighedsgrænsen er ikke kun en grænse, du ser, det er et mål at komme til den anden adfærd, han drikker selvfølgelig med at køre stoffer, og desværre ved du, at wh da du falder, ved du, at bildrinkning stiger, en bil ved 30 km / t, den har den samme energi, den samme destruktive kraft som en lille sprængstof, du købte, og så vi som samfund er nødt til at arbejde for virkelig at komme ind i mennesker, hvis du kører denne bil, du tager den virkelig, så husk at dette var 448 fodgængere, der blev dræbt på britiske veje i 2016, synes medierne er en stor del, for når vi hører om en hændelse, hvor cyklistens fejl er en meget, meget sjælden begivenhed en enorm overskrift, det er over hele aviserne, det er hele nyheden i radioen, og alle ved, at en cyklist gør det, han fik det forkert, og det er en tragedie, hvis det sker, men desværre hver eneste dag på vores gader døde flere mennesker på grund af handlinger og manglende pleje af en person bag et køretøjs rattet, og det rapporteres simpelthen ikke, der var mange af dem I løbet af det sidste årti er antallet af dræbte eller alvorligt sårede på britiske veje næsten halveret, men det meste af denne sikkerhedsfordel har været mærkes af mennesker i biler og cyklister med næsten lige så mange farer. Hvis vi virkelig ønsker at gøre vores veje mere sikre, er vi nødt til at flytte vores diskussion og mediefokus væk fra cykling og mod kørsel, og det er ikke fordi chauffører er de store onde, det er bare opfattelser, der inkluderer myter og løgne, der virkelig har hjulpet med at forme klinisk vilje og den offentlige orden, så jeg tror, ​​vi er nødt til at tale lidt mere i menneskelige termer og anerkende andre mennesker, og vi skal muligvis tage et skridt tilbage i og gennem hele vores liv og indse, at det for langt de fleste bare er mennesker, der har brug for at komme rundt og har lidt mere høflighed over for hinanden Tak for at se Venligst synes godt om og abonner Efterlad dine kommentarer nedenfor Og hvis du kan lide hvad vi gør, skal du klikke her for at støtte geden

Hvor mange fodgængere dræber cyklister?



2019 73fodgængereog 6cyklister dræbt. = 79 borgere.Fodgængerdødsfald+ 26% i forhold til året før.

Hvad sker der, hvis en cyklist rammer et fodgænger-Storbritannien?

Når en cyklistbliver slået af deres cykel af enfodgænger, dette er nu klassificeret som vejtrafikulykke. Som sådan skal det registreres af politiet og undersøgeshvisnødtjenester er blevet kaldt ud.15. 2012.

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg rammer en cyklist?

Hvisdu ved et uheldramte en cyklist, stop med det samme og kontroller for skader.Hvisring til en ambulance.Hvisulykken var mindre, flyt dit køretøj ud af trafikken og ring til politiet.19. 2015.



Så jeg har cyklet til arbejde siden jeg var 18. Det var for et stykke tid siden. Jeg har haft et par ujævnheder med chauffører, folk i biler, du ved, folk vil tønde på dig, når du trækker op midt på gaden, eller de råber på dig: 'Gå væk fra gaden!' Sådan en ting.

ms 150 træning

Jeg faldt af cyklen et par gange, helt efter eget skøn, men indtil for nylig blev jeg aldrig kørt over. For cirka en måned siden blev jeg ramt af en dame, der kørte en lille Honda sedan og kørte grønt midt på denne cykelsti fyldt med små billeder af cykler, jeg synes jeg var ret svær at gå glip af, men hun tog mig stadig indså, at jeg ikke rigtig havde tænkt på, hvad jeg skulle gøre, når jeg blev ramt af en bil på din cykel. Når du overhovedet er i stand til at gøre noget, og cyklister ikke altid går væk fra disse ting.

Så jeg gik til Seattle Police Department for en hurtig gennemgang af, hvad der, hvis noget, er en sømand og jeg havde fået det rigtigt. Nå ved du, jeg er glad for, at hun stoppede. Min øjeblikkelige reaktion var dybest set bare at hoppe rundt på gaden og råbe 'FUCK' igen og igen, mens hun sad i sin bil, og tænkte lidt på, hvad der på jorden lige skete.



Af hensyn til adrenalin skal du nogle gange brænde lidt af, før du kan have en intelligent samtale. Så dengang - så den intelligente samtaledel skete faktisk aldrig. Bilerne er sikret, så ærligt talt tænkte jeg bare, 'Tid til at komme af vejen.' Hun ser lidt ned og ser mig bløde og blive bleg som et ark.

Og du ved, jeg testede lidt ud. Begge arme syntes at virke. Jeg tog mine cykler, slags drejede hjulene og gik hjem.

Jeg foreslår følgende. Hvis du bliver ramt, så prøv at forblive rolig og lad os håndtere det bagefter, og så prøver vi at få en smartere, mere afslappet samtale, når du ikke er røvet af al forbandelsen, mens alle de andre bilister bunker bag dig. Fordi du føler det pres, det passivt aggressive Seattle-hån.

Denne lort er ægte. Det er, åh min gud, du føler det, fordi du har gjort det før. Da du sagde: 'Den fyr, den fyr!' Gå bare væk fra gaden og ring til 911.

Jeg tror, ​​jeg faktisk gjorde den passive-aggressive Seattle-ting. Lev med din skam. Lev med det.

Jeg så hende se ud, jeg så hendes ansigt gå helt hvidt, da hun bemærkede, at jeg blødte overalt, og jeg tænkte, 'Ja, ja - ja, du spiser det. Du gjorde dette mod mig. ' Har du før været ramt af en bil, mens du cyklede? Uh, jeg - nogen trak dig ud af en Trader Joes-parkeringsplads så mig bare ikke.

Og jeg slags rullede en slank, Starsky & Hutch-krop over hætten, og formåede faktisk at lande på mine fødder, satte en ret stor rids på deres bil med min skoklemme. Hvad gjorde du? Jeg tror, ​​jeg stod og råbte: 'Heyyyy.' Og hun skreg: 'Undskyld!' og kørte af sted. Der var noget alvorlig skyld.

Åh ja, jeg var fed. Så fedt som jeg kunne se Ser du mig nu? Gør du - jeg har stadig, som om jeg er ret god, jeg er bare et gips nu. Men jeg søgte hele flasker Neosporin der et stykke tid, kasser med gaze.

Jeg tror faktisk, at jeg har en ny knogle i albuen. Det er som min albuehætte. Er det - jeg synes det er okay.

Men det er ikke meget sjovt? Det er ikke sjovt. Undertitlet af Amara.org-samfundet

Hvor mange cyklister dræber mennesker?

I 2016 18.477cyklisterblev såret i rapporterede trafikulykker, herunder 3.499, der vardræbteller alvorligt såret. Disse tal inkluderer kuncyklister dræbteller såret i trafikulykker, der blev rapporteret til politiet.

Kan du sagsøge en cyklist?

Uagtsomhed er i det væsentlige manglen på at tage passende forholdsregler under et bestemt sæt omstændigheder, i dette tilfælde som encyklistpå vejen. Så ja, det enkle svar er detdu kanværesagsøgtfor at forårsage en ulykke.

Kan en bilist gøre krav på en cyklist?

Bilisterer juridisk forpligtet til at bære forsikring, og det er fra denne politik, at en skadetcyklistvil ofte være i stand tilpåstanderstatning, både for en skade og de dermed forbundne omkostninger og skader på ejendom, en vigtig økonomisk overvejelse med nogle cykler, der nu koster mere end gennemsnittet.

sram eagle gx

Hvad er straffen for at ramme en cyklist?

En skyldig konstatering kan resultere i et ubegrænset kørselsforbudbøde, eller en fængselsstraf på op til 5 år. Farlig kørsel er en mere alvorlig afgift ogstrafafspejler det; der er mulighed for et ubegrænsetbøde, et kørselsforbud og op til 14 års fængsel.

Hvem er ansvarlig, hvis en cyklist rammer en bil?

Hvisulykken skete på vej til eller fra arbejde eller under arbejdet, antyder det også, at de kan være dækket af deres arbejdsgivers forsikring.Hvisdetcyklisthar en utilstrækkelig forsikring, vil det sandsynligvis være lettere at gøre krav på din forsikring og lade forsikringsselskabet handle mod nogenhvem er ansvarlig.

Er cykling sikrere end at køre?

Men risikovilligt at dø i en bilulykke er faktisk relativt usandsynligt, selvom din risiko for skade er højere. Disse tal viser, at det er cirka syv gange at køre i bilsikrere endridning encykel. Beggekørselen bil og køre på en motorcykel har lidt at gøre med dem med hensyn til at forbedre helbredet.08.26.2018

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

2020 uci verdensmesterskaber på vej - praktisk løsning

Hvem vandt UCI Men's Road Race 2020? Franskmanden Julian Alaphilippe

Cyclocross verdensmester - hvordan løser vi det?

Hvem vandt cyclocross mesterskabet? Mathieu van der Poel kom sig efter et andet omgangsnedbrud, inden han satte en masterklasse på cykelridning for at opnå en fjerde elite mænds cyclo-cross verdensmestertitel. Den 26-årige afsluttede en ren fejring af verdens titler til Holland fra UCI Cyclo-cross verdensmesterskabet i den belgiske kystby Oostende.

Runner's verdens digitale abonnement - hvordan man løser det

Hvor meget koster et Runner's World-abonnement? Et år siden lanceringen har Runner's World + -medlemskab haft 18.000 tilmeldinger med 13.500 nuværende aktive medlemmer, hvoraf 60% har tilmeldt sig det årlige abonnement, der koster $ 50 eller $ 30 for eksisterende trykte abonnenter. 10.03.2020

Uci verdensmesterskabsvej - mulige løsninger

Hvor kan jeg se UCI Road World Championships? USA Cycling annoncerede den 4. september 2020 de atleter, der vil repræsentere USA i Elite mænds og kvinders tidsforsøg og landevejsløb ved UCI Road World Championships 2020, der finder sted i Imola, Italien den 24. - 27. september 2020. Du kan se alle væddeløb live på den olympiske kanal.

Verdens hurtigste kvinde 2016 - almindelige svar

Hvem er den hurtigste kvinde i verden 2020? Shelly-Ann Fraser-Pryce bliver den hurtigste kvindelige sprinter i live, løber bedste 100 m siden Florence Griffith Joyner. Kun en kvinde i historien har kørt en hurtigere kvindes 100 meter end Shelly-Ann Fraser-Pryce gjorde lørdag: Florence Griffith Joyner. 2021.

Runner's verdenshalvmaratonplan - varige løsninger

Er 2 timer og 30 minutter en god halvmaraton-tid? Sæt dine mål At afslutte et halvmaraton på mindre end to timer er et fælles mål for erfarne halvmaratonløbere. Højst konkurrencedygtige løbere sigter mod hårdere mål, som en halvmaraton på 1 time og 30 minutter (6:51 minutter pr. Kilometer tempo eller hurtigere).