Vigtigste > Cyklister > David Millar cyklist - besvare spørgsmålene

David Millar cyklist - besvare spørgsmålene

Hvor bor David Miller?

Girona, Spanien





Transcriter: Denise RQ Anmelder: Elisabeth Buffard Tak, mange tak, jeg havde det privilegium at blive valgt i 16 år, og jeg må sige, at jeg i disse 16 år aldrig har fulgt en sexterapeut på scenen. (Latter) Hvad der får mig til at komme og sige, at jeg vil tale om byplanlægning, er en helt anden ting. Men det er det, jeg vil tale om, og jeg vil tale om, hvordan vi arbejder sammen for at skabe den slags by, vi tror på, og hvordan vi omdefinerer regeringen for at imødekomme disse behov.

Jeg vil gøre dette af to grunde til at tale. For det første fordi TEDx inviterede mig til det, men for det andet fordi folk i Toronto er utroligt venlige over for mig lige nu. Og de stopper mig overalt i byen og siger rigtig rigtig gode ting.

De siger ting som: 'Vi savner dig!' og jeg siger altid: 'Det gør jeg også!' (Latter) Hvad jeg mener er, at jeg savner at have en progressiv borgmester i embedet. (Latter) (Bifald) Uanset hvad jeg tror, ​​de mener. (Latter) Men når jeg tænker på det, er det et kompliment, men faktisk en forkert tanke.



For selvom vi selvfølgelig er nødt til at vælge de rigtige mennesker, hvis vi skal bygge en by, vi er stolte af, handler det ikke kun om at vente på, at en frelser følger med os; det handler ikke om en frelser, det handler om os, og det handler om vores engagement i denne by, og det er især vigtigt i byer, vi lever i en urbane tidsalder. Fordi byer ikke er noget, du spiser. Køb ikke det, du kan gøre det.

Og I kan gøre det sammen som beboere i denne by og som borgere. Og det er meget sandt i Toronto, fordi de fleste af os i Toronto ikke blev født her. Lidt over halvdelen blev født uden for Canada, ligesom mig, og en anden betydelig del er fra andre dele af Canada.

Og vi laver bogstaveligt talt Toronto sammen i dag Folk, der kom fra andre dele af Canada eller ikke blev født her, valgte Toronto. Jeg besluttede mig for at bo i Toronto! Faktisk valgte jeg at bo i Canada, og jeg tog to valg for at bo i Canada. Jeg havde ikke meget at sige, fordi jeg var 8 år gammel, og det var min mors valg. Men anden gang fik jeg et ordentligt ord.



Det var 1981, jeg var på universitetet i USA, og jeg kunne have været. Mulighederne åbnede mig enormt, og jeg ville ikke blive i USA, fordi en mand ved navn Ronald Regan blev valgt til præsident på det tidspunkt. Og jeg ville tilbage til Canada.

Jeg ville vende tilbage til et land med fælles værdier, jeg ville vende tilbage til en by, hvor jeg, som de fleste af os, valgte Toronto, fordi der var muligheder, fordi det er en by, hvor alle er velkomne og en reel chance, en grøn by, en by med undergrundsbaner, en by med sporvogne, og jeg valgte Canada på grund af vores fælles værdier. Og jeg tror, ​​at vores fælles værdi er, at vi bedømmer vores samfund efter, hvor godt vi behandler dem, der er mindst, ikke hvor mange millionærer vi skaber. (Bifald) Og det var det også i USA i 1981.

Ronald Regan blev valgt med dette mantra, at alt, hvad han havde at gøre, var at skære skat, og alt ville være i orden. Han blev valgt på et tidspunkt, hvor folk ignorerede videnskabelige beviser, og fremtrædende politikere sagde ting som ham om, at sur regn kom fra træer, ikke alle kulfyrede kraftværker i Ohio-dalen lidt som vores. Og jeg ville være her.



Da jeg kom her, ville jeg hjælpe med at opbygge byen og endte med at løbe for kommunekontoret, fordi jeg ville blive involveret i at bygge denne by. Og det er den første ting, jeg tror, ​​vi skal gøre. Det er engagement.

Men der er en anden ting. Og det er en omdefinering. Og jeg vil gå lidt mere i detaljer om begge dele, men vi er nødt til at omdefinere det sprog, der blev brugt, når vi har talt om vores regeringer og os selv siden Ronald Regan og Margaret. Det her, ét ord bruges, og det bruges overalt til beskriv os.

Og det er forkert, fordi det kun beskriver en lille del af os, og det er skatteyderne. Du læste det i papirerne overalt, skatteyderne sagde det. Ok, jeg betaler skat, du betaler skat, alle betaler skat.

Men det er vi ikke. Vi er naboer, ifølge den tidligere taler er vi elskere, vi er venner, vi er beboere og vi er borgere. Og det er et meget andet forhold til regeringen som skatteyder, hvilket antyder, at regeringen handler om at købe et servicevirksomhed.

Fordi borgerne stemmer, er borgere hver dag forpligtet til at bygge deres by. Dette er hvad borgerne gør, hvad beboerne gør, naboer gør, hvad venner gør, det er hvad vi gør, nu synes jeg det er tid til at genvinde dette sprog, og jeg synes det er på tide at genvinde vores engagement i at opbygge en stor by, og de ' Jeg fortæller dig, at det ikke kan. De siger det hele tiden! Det første de vil sige er, at der ikke er nogen.

Selvom nogen i et hypotetisk eksempel efterlader regeringen med et massivt overskud (latter), vil hans efterfølger sige, at der er et massivt underskud, næsten en milliard dollars. Så vi kan ikke gøre det, vi kan ikke gøre, jeg får altid at vide, at vi ikke kan. Nå, det er ikke sandt.

Og jeg vil pege på et eksempel, da jeg var borgmester, men der er mange. Og ikke kun da jeg var borgmester. Hvis vi ikke kan, hvorfor så? Vi har det bedste offentlige bibliotekssystem i verden her i Toronto? Vi byggede det, generationer af dedikerede Toronto-beboere byggede dette offentlige bibliotekssystem.

Hvorfor har vi børnepasning? På skoler overalt i byen? Generationer i Toronto bygger denne børnepasning. Hvorfor har vi et transitsystem? Generationer af beboere i Toronto har bygget dette. Indbyggere og borgere i Toronto byggede denne type by.

Og vi gjorde det, da jeg var borgmester. Og et af de privilegier, du har som valgt embedsmand, er, at folk taler med dig, de fortæller dig deres håb, drømme og ambitioner, og nogle gange fortæller de dig også, at du tager fejl. Men det er okay, det er en del af det.

Og jeg har bogstaveligt talt talt med titusinder af mennesker som borgmester i Toronto og en meget lignende vision, da jeg løb for borgmester i denne store by. Uanset deres politik ønskede de at bo i en by, der var formet af social retfærdighed, en by med lighed, ligesom den by jeg kom til i 1981. Du ville bo i en by med høj miljøværdi, du ville bo i en by med velstand og muligheder, og vigtigst af alt, en by hvor ingen blev efterladt.

transport cykel

Det var de værdier, vi forsøgte at tage i vores beslutninger, da jeg var borgmester i Toronto, og de kom alle sammen i et projekt. Og I kender alle dette projekt, fordi jeg talte om det, og det er Transit City. Alle disse værdier kom sammen i dette projekt for offentlig transport.

Hvorfor? Af mange grunde. For det første opstod Transit City kun, fordi vi forpligtede os kollektivt. For det andet handler Transit City ikke om transport.

Selvfølgelig er det vigtigt, der er et netværk, der går til hvert kvarter i denne by og alt det store. Den kosmopolitiske by har et S-Bahn-netværk, ikke en eller to S-Bahn-linjer, et netværk. Dette er den eneste måde, folk kan komme ud af bilen og fortsætte med at køre: gennem et netværk. Og dette netværk går ind i hvert kvarter og giver folk det valg og den mulighed.

Så det handler også om miljø og transport, men det handler om meget mere. Det handler om job, det handler om job, der bygger Transit City, bilerne, Thunder Bay, de dele, der sendes over hele det sydvestlige Ontario, og det handler også om de job, der er skabt, når vi vokser, ser det i Toronto på alle disse linjer der vil være vækst, og du vil få investeringer i den private sektor, og du vil få job, og du vil få en by, der vil vokse i sig selv og ikke udvide sig, hvilket vil hjælpe miljøet. Men det er ikke det vigtigste ved Transit City.

Det vigtigste ved Transit City er, at det handler om social retfærdighed. Det handler om at involvere folk i kvarterer i denne by, der ikke rigtig har en chance, der bor i fattige bydele, den slags kvarterer, som jeg tror, ​​ingen af ​​os forventede, da vi flyttede til Toronto, begyndte jeg at se. Jeg var på Sheppard East-bussen, da vi lige var i gang med at bygge Sheppard LRT for at tale med folk på den linje.

Jeg mødte en kvinde, og jeg tror, ​​hun hed Donna. Og hun fortalte mig, hvad hun gjorde. Hun tog to busser til Sheppard-metroen, derefter Yonge-metroen til Finch-bussen, og hun kørte til arbejde.

Det tager sandsynligvis halvanden time. Så tog hun Finch-bussen tilbage til Yonge-metroen, men hun gik ikke hjem. For ligesom mange mennesker i dette kvarter havde hun to deltidsjob.

Det havde hun brug for for at bringe mad til sin familie på bordet. Hun gik i centrum til et hotel til sit andet job. Og så gik det tilbage på røret og derefter et andet rør, derefter Scarborough RT og en anden bus.

Og jeg stoppede med at tælle, men det handler om fire busser og fem undergrundsbaner i RT bare for at komme på arbejde. Forestil dig forandringen i hendes liv, hvis hun ikke sidder på en bus i blandet trafik, som pr. Definition er tjenesten uforudsigelig og langsom, for som alle andre sidder den fast i myldretiden, var hun i stand til at tage en hurtig letbane Kørsel i sin egen indfødte måde, hun ville bogstaveligt talt spare timer i sit liv hver uge og hundreder af timer om året. Timer, der gør det muligt for hende at finde et fuldtidsjob eller måske gå tilbage i skole og forbedre sine færdigheder eller måske bruge lidt tid sammen med sin familie.

Det er så vigtigt for den sociale integration af vores by. Og hvordan skete Transit City? Det bankede ikke bare, fordi jeg løb for borgmesterkontoret på en Transit-platform. Det fungerede, fordi Toronto-folket er forpligtet til at imødekomme vores miljø- og transportudfordringer.

Vi forpligtede os fælles, i årevis talte folk med deres venner om trafiknedbrud på caféer og på talk radio. Byggede vi ikke en S-Bahn? Jeg har hørt det overalt. Hvorfor byggede vi det ikke? Om to generationer? Alle store byer har pendeltog, hvorfor gør vi ikke? Og folk havde denne samtale.

Og de talte med deres politikere og skrev breve, og handelskammeret tog det op, det største spørgsmål for erhvervslivet i byen. Og arbejdsrådet og nonprofitorganisationer, og vi er alle engagerede. Og vi forpligtede os på en måde, der bragte de valgte embedsmænd til stedet.

Premier McGuinty, den 15. juni 2007, annoncerede han fuld finansiering til Transit City. være fuldstændig afsluttet inden 2020, og jeg husker den dag, fordi det var min bryllupsdag, og jeg er sikker på, at den forrige højttaler ikke ville have rådet dig til at ringe til din partner og sige: 'Vil du tilbringe din bryllupsdag i en busgarage i Mississauga? ' (Latter) Ligegyldigt hvad du har på dig. (Latter) Det er ikke i mine noter! (Latter) Statsministeren har forpligtet sig, premierminister Paul Martin har forpligtet sig.

Aviserne ramte massive overskrifter: ”Tid til en ny aftale for byen! Vi forpligtede os alle sammen! ”Milliarder blev pantsat af den føderale regering, provinsregeringen, bystyret. Vi købte busser, vi begyndte at øge antallet af passagerer, og vi grundlagde Transit City. Fordi vi var engagerede.

Os alle. Og hvad skete dernæst? Kollektive. Vi tog det for givet.

Budget 2010, crack startede. Premierminister McGuinty meddelte, at Finch Line-finansieringen ville blive skåret ned. Finch-linjen! Det går til Jane og Finchand Racks i de andre kvarterer, hvor folk køer i gaderne hver dag for at fange Finch-bussen.

Folk, der presserende har brug for eksprestoget. Det ville blive annulleret. Og hvad skete der? Bestyrelsen for handel vurderede for eksempel vigtigheden af ​​Transit City og sendte en pressemeddelelse: 'Vi er uenige.' Forbliv stille.

Vi tog det kollektivt for givet, fordi vi ikke var engagerede. Vi havde forpligtet os i årevis, vi troede, at vi havde sejren, og det gjorde vi ikke; på det tidspunkt, hvor vi skulle sige noget sammen, gjorde vi det ikke. Nu har vi set folk hæve deres stemmer, vi har set, hvad der er sket i Rådhuset i de sidste par uger, og folk har talt op og sagt, 'Nej!' 'Vi ønsker ikke en sådan by!' 'Vi ønsker ikke, at biblioteker skal lukkes!' Vi vil ikke have pariserhjul! (Latter) Jeg tror, ​​det var hvad de sagde. (Latter) Og det er fantastisk.

Men ligesom Transit City kan vi ikke tage sejren for givet; vi er nødt til at forpligte os. For hvis du ikke køber en by, bruger du den ikke op. Hun bygger dem hver dag.

Og det er en forpligtelse. Og hvis du vil have en stor by, og hvis vi vil have en stor by, er vi nødt til at gøre det samme engagement. Det er let at vide, hvad vi ikke ønsker, det er svært at vide, hvad vi vil have.

Og når, når vi finder det, er vi nødt til at hæve vores stemme hver dag. Og hvis vi virkelig ønsker, at vores stemme skal høres, er vi nødt til at vende tilbage til det emne, jeg nævnte i starten. Dette emne definerer, hvem vi er.

Lige siden Ronald Regan og Margaret Thatcher har den radikale højrefløj defineret USA som regeringens forbruger. Det gør regeringen til noget adskilt fra os. Vi er skatteydere, vi spiser, og vi køber dem! Men det er ikke det, regeringen handler om! Regeringen handler om, at vi alle kommer sammen, fordi vi er beboere, og vi er borgere, der kommer sammen for at skabe en fælles vision og få det til at ske.

Det handler om hver dag. Og vi lader dette sprog gå væk fra os. Det sker hele tiden, det er i CBC, det er i stjernen, det er i kloden, selvfølgelig, det er i National Post! (Latter) Jeg bliver sandsynligvis den første person i dag, der nævner Toronto Sun. (Latter) Det er overalt.

Og det er på tide, at vi hæver vores stemmer, ligesom vi har brug for at være engagerede i vores by, at være engagerede i Toronto's kerneværdier: social integration, velstand, livskvalitet, miljøstandarder, god offentlig transport, store offentlige parker , gode offentlige tjenester. Ikke elendig, fantastisk. Det er det, vi ønsker, det er hvad vi fortjener, det er sådan, vi bygger en stor by, og vi skal også forpligte os til et fælles sprog.

Og jeg beder dig om at gøre to ting efter TED: ikke bare skrive en e-mail, hvis der er et problem med byen eller en anden regering, organisere dig selv, være sammen med andre og bliv involveret Bliv på kurset, bliver involveret, vær der sammen med dine venner og kolleger og involvering. Dette er den første. Det andet er at ændre vores diskurs, fordi den handler om os.

Hvis CBC siger noget om skatteydere, skal du sende dem en besked via e-mail og sige, at dette er eksklusivt sprog. Jeg har hørt folk på offentlige sammenkomster fra lavindkomstfolk, der vil sige: 'Jeg er ikke skatteyder!

hvordan ser blodig urin ud

Er David og Millar beslægtede?

Hanleveri Girona, Spanien, med sin kone, Nicole, og deres tre børn, Archibald, Harvey og Maxine.

David Millars nye film, Time Trial, er netop frigivet over hele verden, og for at fejre den kendsgerning kan vi gå et skød med manden selv, tale om at cykle og grave i essensen af, hvad der kræves for at være hurtig. Er det en kunst, eller er det en videnskab? (energisk musik) - Der er en meget fin linje mellem kunst og videnskab. Hvis du vil have det godt ved tidsforsøget, skal du gå til tidsforsøget.

Den eneste måde at få en fordel på er at finde noget, som andre ikke kender til. Tænk på det som et dækket bord, og du har et våbenarsenal. - Jeg ville ønske, vi havde denne samtale for 20 år siden. - David takker først og fremmest meget for at have fortalt os, at dine lokale gader i Girona demonstrerer.

Selve filmen er en oversigt over din sidste sæson som professionel, ikke? - Ja, jeg mener, det skete som standard, fordi vi havde redigeret filmen sådan. I mange år løb vi tør for tid. Hvis vi ikke havde skudt det i år, ville vi aldrig have fået det.

Men i sidste ende var det dejligt, fordi det var den sidste sæson, og det virkelig p Det er ikke rigtig et billede af, hvordan det er at være en professionel cyklist, hvor der er meget hovedstød, meget lidt berømmelse, og det er virkelig et job seeren er i mit hoved i en hel racersæson og oplever cykelløbene gennem mine øjne. - Ja, det skal være ret mørkt, antager jeg, for det er rigtigt, som du siger, som et job er det ret hårdt arbejde. - Ja, det er meget groft, og det er det, vi ønskede.

Vi ønskede, at det skulle være meget ærligt, at fange virkeligheden. Og ja, der er mange smukke ting, og det er en vidunderlig sport, men der er også mange hverdagslige ting, hvis du vil, og meget af det, der er helt normalt. Det er forbløffende, hvor hurtigt det normaliserer sig, når du er ved det. - Ja.

Så i den tid, der er gået siden din sidste sæson, har du haft meget tid eller grund til at tænke over, hvordan du faktisk gjorde tingene der? der har favoriseret de små ting i løbet, kører hurtigt? - Ja lidt. Jeg mener, det er noget, jeg tror, ​​mod slutningen af ​​min karriere begyndte jeg at genoverveje meget. Alt ændrede sig i min karriere, siden jeg blev professionel i 1997, hvor effektmålere, selvom de eksisterede, var meget sjældne.

Sjældent set grundlæggende. Og i løbet af de 20 år, en god 18 år professionel, 20 år, hvis du vil, siden jeg startede i Frankrig, da jeg startede, ændrede alt sig. Det blev så datadrevet.

Videnskab blev bredt anerkendt, da det næsten var en sort kunst før, og du var nødt til at kende den rigtige træner, der havde historierne om de gamle kvinder. Jeg har ændret det fuldstændigt. Og for at være ærlig var det gode i sidste ende, at jeg lærte meget af dataindsamling af de ting, jeg lærte mig selv, anden natur, hvis du vil, og bare gennem hårdt arbejde og test af min egen ryg, er alle dataene blevet samlet - Virkelig? - Det var meget tilfredsstillende - Ja, hvilken slags ting er det? taler vi om? - ja, jeg antager, at jeg aldrig rigtig kunne lide at bruge puls eller tænde for tidsplaner.

Disse distraherer mig. Jeg var meget hastighedsbaseret. Så når vi taler om, hvor hurtigt du kan gå, når du skal sige, at du skal gå fra punkt A til punkt B så hurtigt som muligt, tror jeg, at mange mennesker sidder fast, ja, jeg er nødt til at holde fast ved det feat, mig skal gennemsnitlig kraft, kadence, hjertefrekvens, hvilket i sidste ende er beregningerne, før du får gennemsnittet, skiller sig ud fra den linje, hvis du gør det.

tour de france trøjer farver

Men der er op- og nedture under begivenheden. Jeg plejede at lave mine tidsforsøg hele tiden, meget med en slags måleteknik, hvor jeg alt sammen var baseret på hastighed. Så hvis det gik langsommere, ville jeg prøve at køre hårdere.

Hvis det gik hurtigt, så snart jeg var over 50 km i timen, ville jeg sætte mig i en rigtig tæt bold og næsten tage strømmen af ​​og bare tage hastigheden med mig. I det øjeblik det bremsede op, ville jeg opbygge et reelt pres igen, hvilket betød, at hvis du kiggede på grafen bagefter, var der slags toppe og dale. Da hastigheden steg, faldt kraften.

Og da strømhastigheden faldt, steg kraften. Og du ser altid de mikro toppe og dale med begivenheden, der faktisk viser sig at være rigtig. - Ja, jeg mener, mener du? der arbejdede med din fysiologi for at variere intensiteten sådan? - Jeg tror det, fordi jeg havde et ret højt opsving og en temmelig høj laktattolerance, så jeg kunne køre mig selv ud i det røde.

Lad os sige denne gade her. Hvis der var et tidspunkt, hvor du forsøgte at komme ud af den hurtige bit, ville du bare slå den så hårdt som muligt, så prøv ikke at miste hastighed, hvilket kan betyde, at du er i et ret højt minimum og langt over tærskel ind i det røde ville jeg vide, fordi jeg havde min afklaring om, at det ville komme ned efter det, jeg vidste, at jeg havde dette genopretningspunkt. Så det ville dreje sig om at gå så dybt som muligt, øge hastigheden, eksplodere over den, stable den op og bare forsvinde og derefter hvile.

Det er ret glat på tv eller hvordan det ser ud, men det fungerer faktisk, det er inde overalt. Min følte indsats her ville være tæt på 10. - Tror du, at dette ville være noget, der ville fungere for de fleste mennesker? - Ja, det tror jeg.

Jeg synes, hver enkelt af os er meget forskellige. Og jeg tror, ​​at det også ofte glemmes, at alle har forskellige fysiologier, forskellige kropstyper, og det skal du respektere. Derfor tror jeg ikke på generiske regler, alt sker hurtigt i tidsforsøget.

Du er nødt til at gå ud, øve en masse forskellige ting, prøve og fejl, kadence, strømforsyning, teknikker i den måde, du kører en rute på, fordi hver rute er forskellig, og hver person er forskellig. Hvis du er på en flad rute og er klatrer, skal du køre den helt anderledes, en flad rute, som om den klatrer på klatrestykker, mens en klatrer på fladen virkelig bliver nødt til at gå ud over sig selv og bruge klatringerne næsten til rekreation, hvilket er mærkelig lyd. - Ja, det er næsten ikke intuitivt.

Dette er ikke effektivt til at spille efter dine styrker, det gør det modsatte - Nej, det er det ikke, så jeg ser nøjagtigt denne lille stigning her, jeg var tidsforsøg, hvis der er en hårdere bakke, kan jeg forestille mig, at du er bjergbestiger, som jeg måtte slå i tidsforsøget. Du kom hurtigere væk fra mig. - Du har en god fantasi.

Jeg er ret sikker på, at jeg ville være tilbage - så jeg kunne forestille mig stigningen, som om jeg dansede væk fra mig og tænkte, OK, ikke panik, ikke panik. Du bringer hende tilbage. Du bringer hende tilbage.

Så jeg ville bare sørge for, at jeg var på linje med mine evner på stigningen, så jeg blev ikke i panik og gik for dybt og kom derefter til toppen og derefter bare accelerere. Og så ville jeg have billedet i mit hoved af denne klatrer, der går ned ad nedstigningen og når sletten og begynder at tage dem tilbage og derefter faktisk går forbi dem. Derefter ville den, der er næste, komme tilbage til mig.

Så jeg havde denne permanente spøgelse i mit hoved, som lyder virkelig underligt, men det var en rigtig god måde for mig ikke at gå i panik eller ellers på et virkelig kuperet kursus, jeg ville bare tænke hele tiden, åh stigningen vil dræbe mig. Så i stedet for at tænke på det, ville jeg gå, OK, klatringerne vil dræbe mig, men jeg er. Du vil dræbe dem alle andre steder. Du er slags altid på denne konstante form for mind-mapping, race-mapping.

Det er rart, fordi det distraherer dig også fra den anstrengelse. I stedet for at være helt fokuseret og besat af dig selv, er du nødt til at projicere på, hvad andre mennesker laver og tænker. Og så kan du håndtere stress, tror jeg, især for mig.

Så det var min teknik. Det er noget, jeg lærte af frygt, så jeg ville altid forestille mig, hvad andre mennesker laver. Så i stedet for at lade mig dominere, begyndte jeg at bruge det til min fordel og fokusere på, hvor jeg kunne slå dem, hvor jeg forestillede mig, at de ville være langsommere end mig - for jeg synes ofte, det ser ud til, at når folk taler i lang tid om tempo eller hvad som helst en lang anstrengelse, hvad enten det er en sporty eller en tidsprøve, det er hvor godt, du skal slå det ud og bare komme fra A til B så hurtigt som muligt, men det ser næsten ud til at lege med disse typer visualiseringsteknikker kunne ændre dit tempo.

Er det rigtigt, er det ikke? i, de går fra A til B OK, jeg er nødt til at gå mellem A til B så hurtigt som muligt. Nej, så dette er den forkerte semantik, men du skal gå fra A til B så hurtigt som muligt, hvilket betyder, at alle chaufførerne har forskellige færdigheder over denne afstand. Så du er nødt til at finde ud af, hvad din fysiologi, hvad din træning tillader dig, og maksimere det fra A til B, og det er derfor, uddannelse er så vigtigt at lære dette kursus at kende i dybden, så du derefter kan køre det i henhold til din evne .

Ved, hvornår du vil få det til at køre, hvor du skal skubbe og udmærke dig, idet du ved, hvor du vil have sektioner, hvor du kan afskrive skaderne fra andre drivere. Jeg tror, ​​det er noget, du altid har brug for at huske. Kan du kun ride så hurtigt som du kan, træner du specifikt til denne type ridning? Jeg mener, fandt du ud af det, da det skulle være din ting, og hvad du gjorde for at blive mere effektiv? - Jeg fandt den bedste måde at lære tidsforsøg på var faktisk at gøre det så længe.

Jeg mener, intervaller er gode, fire minutter til, et minut fri eller 10 minutter. Men i sandhed lærer og lærer du din krop ikke kun fysisk, men også psykologiske teknikker ved at gøre afstanden. Og det er derfor, tidsforsøg ser ud som en guldmine, du laver kun klubturneringer, ugentligt, to eller tre, hvis du vil.

Og sådan bliver du så god til det. Intervalltræning er fantastisk, men hvis du vil have det godt ved tidsforsøget, skal du udføre tidsforsøget. - Ret. - Og virkelig fokus.

Diskuter derefter dig selv. Find ud af, hvad du har gjort, hvor du gik galt, hvor du løb rigtigt, men vigtigst af alt naturligvis, hvor du gik galt. Fordi det er meget sjældent, at du laver en perfekt tidsforsøg - er det mere kunst end videnskab? - ja, jeg mener, jeg synes, der er en meget fin linje mellem kunst og videnskab.

Når du har gjort alt det hårde arbejde og udført al træning, psykologisk forberedelse og konditionering, ringer i alt dit udstyr, alt som dette. Jeg kan stadig huske dage, hvor jeg rullede til starten og vidste, at jeg havde gjort alt rigtigt. Jeg havde mentalt afsluttet al min forberedelse to eller tre timer tidligere - Synes du det er vigtigt at være lige så omhyggelig med dit udstyr i 2018 som i 2008 og 1998? - Det er bestemt ikke så svært nu.

Alle, alle holdene har TT-cykler, og nu har alle gode positioner. Alle har de bedste hjul, gode dæk, keramiske lejer overalt. Jeg formoder, at det ikke er så sjovt, fordi en del af The Fun For Me forsøgte alt dette og jagte alt det e bits og bobs - ja, jeg mener, hvis nogen leder efter en kant nu, hvor kigger han så ? Har det inden for psykologi, hvor vigtigt er det? - Ja, at få en fordel er ved at gøre noget bedre eller finde noget, som andre ikke kender til.

Jeg er temmelig overbevist om, at årsagen til, at jeg havde en så god tidskarriere, især i de tidlige faser, er fordi jeg prøvede hårdere i en bedre position. Jeg passede mere på mine cykler. Jeg tjekkede, og det var et stort plus, mens meget af det træner nu, temmelig fastgjort, alle derude har gode cykler.

Så hvad laver folk ikke? ”Jeg tvivler på, at mange mennesker spejder på banen ordentligt eller laver en slags tankekort. - Jeg tror, ​​Chris Froome har brug for hjælp til sine tidsberegninger. - Nå, jeg synes, han har det godt, han har Tim Kerrison i kartellet, der fortæller ham nøjagtigt, hvor han skal hen og hvad han skal gøre. (griner) Han behøver ikke at forklare - måske gik det galt for ham i Giro. (ler) - B Men jeg tror, ​​det er det.

Jeg tror det finder noget, du ikke gør. Så hvis du finder ud af, at du ikke underviser, så start uddannelsen. Du vil gå hurtigere.

Hvis du ikke visualiserer kurset og bruger forskellige teknikker mentalt, betyder det noget at tilføje til dit arsenal. Og du skal slags forestille dig det på den måde. Tænk på det som et dækket bord, og du har et arsenal af våben.

Træn der, og du har en træner, der kan hjælpe dig mentalt. Du har din cykel, du har dit tøj, du har din uddannelse. Så alle disse ting er forberedt.

Gør du alle disse ting bedst? af dine færdigheder? Og hvis ikke, betyder det, at du kan forbedre. - Jeg ville ønske, vi havde denne samtale som for 20 år siden. Det er ikke, at jeg kunne have gjort meget mere for mig selv, men du ved det.

Jeg tror wow, det gjorde jeg bestemt ikke. (afslappet musik) Wow, tjek dette sted. Vil du svømme med mig - Svømningen ser godt ud, ikke? - Nå, David, er det et ganske sted? til en café st op.

Hvor er vi nøjagtigt? - Dette er byen Banyoles med søen. Dette er faktisk genoprettelsesløkken for mange professionelle fra Girona. Det er kun 40 minutters kørsel her, kaffepause, 40 minutters kørsel tilbage. - Dejligt, meget sejt.

Ret, giv denne artikel store tommelfinger. Tak David for dette interview og se også Time Trial. Jeg ved, at jeg snart kommer tilbage.

gaver til mountainbikere

Jeg vender tilbage til dig. Ret, hvis du vil se en artikel nu, har Emma testet, hvor meget hurtigere clip-on-prøvekørestænger er på en racercykel. Noget rynket på i dine øjne? Selvfølgelig, selvfølgelig - OK. (Ler) Okay, artiklen er lige dernede, tjek den ud.

Hvad skete der med David Millar?

Robert Millargjorde mit liv så meget lettere, hans succes og vores fælles efternavn (et navn, der underligt fungerer på både fransk og spansk) betød, at jeg altid varrelateredetil ham eller simpelthen kaldetRobert, Følte Meelaar, at folk kendte dem. Alligevel er jeg ikkeRobert, Jeg erDavid. Jeg har kendt dig, Pippa, i et par par år nu.7. 2017.

Bærede David Miller gul?

Britiske ryttere at haveslidtlederensgultrøje i Tour de France:David Millari 2000. I 1995, 18 år gammel, og efter at have tilmeldt sig et lokalt kunsthøjskole i Maidenhead,Tusindbesluttede at chance for heldet på kontinentet og sluttede sig til en cykelklub i St-Quentin.3. 2014.

De kender deres oprindelige navne og deres alder. Jeg viser dig, hvordan de så ud i 90'erne, og hvordan de ser ud i dag i 2020.

Nu sker det! Løjtnant Stephanie Holden var en smuk ung kvinde og en heroisk livredder, der hver dag risikerede sit eget liv og reddede utallige liv ved bredden af ​​Malibu. I sidste ende kostede hendes uselviske heltemod hendes liv.

Hun blev spillet af Alexandra Paul. Kaptajn Mitchell Buchannon er en pensioneret livredder, der giver andre deres job, træner nye rekrutter og organiserer nye livsredningsmetoder. Han er en god ven af ​​de andre livreddere.

Mitch blev portrætteret af David Hasselhoff. Shauni McClain (spillet af Erika Eleniak) var en nybegynder, da hun startede på Baywatch. Hun var ofte bange for, at folk druknede og frysede ihjel.

Hun blev placeret under den erfarne livredder Jill Rileys vinge, og det var gennem denne guide, at Shauni blev overbevist om hendes evner. Hobie Buchannon er søn af Mitch Buchannon og Gayle Buchannon. Filmen afslørede, at Hobie elskede stranden og havet og ligesom sin far ønskede at blive livredder.

Hobies mor var imidlertid imod det. Hobie blev portrætteret af skuespilleren Jeremy Jackson. Matthew 'Matt' Brody var en livredder fra Baywatch med mørkt, kort hår og en stærk hage.

Han har en meget fit statur, hvilket gør ham velegnet til hans livredderopgaver. Matt var den anden livredder, der fejlagtigt er anklaget for seksuel chikane. Han blev spillet af David Charvet.

April Giminski (Kelly Packard) var en slank attraktiv pige med kort blondt hår. April er meget dedikeret til sit job og fordyber sig straks, når hun har brug for det. Hun har også et godt hjerte for mennesker med intellektuelle eller fysiske handicap på stranden og hjælper dem med at få venner med dem.

Garner Ellerbee er en fiktiv karakter i Baywatch. Han fungerede som politimand i den originale serie i sæson 1 til 5 og 8 og optrådte også i spin-off. Han blev portrætteret af Gregory Alan Williams.

Den sidste rolle som skuespilleren i filmen Chicago Med (2019). Donna Marco er en karakter fra den populære amerikanske tv-serie Baywatch og dens spin-off Baywatch Nights. Er en ung attraktiv sporty kvinde i midten af ​​tyverne med brede skuldre, blondt hår og blå øjne.

Donna blev portrætteret af skuespillerinden Donna D'Errico. Cody Madison (David Chokachi) var en værdifuld livredder, medfølende og har en god sans for humor. Der er dog tidspunkter, hvor han kan være stædig, ambitiøs og vild.

Han er en dygtig svømmer og håber en dag at være i stand til at deltage i OL. Neely Capshaw er en værdifuld hårdtarbejdende livredder. Neely var en sexet iøjnefaldende, hun var klar over det, og hun var ikke bange for at manipulere folk med sit udseende.

Neely var en stærk og atletisk kvinde med et skarpt sind. Hun blev portrætteret af Gena Lee Nolin. Newmie (Michael Newman) er det stærkeste seniormedlem i livredderteamet, der altid er hurtig til at handle, når nogens liv står på spil.

Han er høj, muskuløs og har overskæg. Han er meget afslappet og noget af en damemand. Jessie Owens (Brooke Burns) var en diamant i det rå, der havde brug for noget polering; mest af alt havde hun brug for træning i faktiske livredderfærdigheder.

Men som en ambitiøs triatlet, livredder og stuntkvinde har hendes træning været mere på den fysiske side, herunder vægttræning. Logan Fowler er altid hårdtarbejdende og gør sit job godt. Selvom han var en værdifuld livredder for holdet, kom hans hurtige og hensynsløse beslutninger og ulydighed i at redde dem aldrig rigtig videre med dem.

Logan blev portrætteret af skuespilleren Jason Simmons. Lani McKenzie (Carmen Electra) er hårdtarbejdende og har et hjerte af guld. Hun ved, at hun er en iøjnefaldende, men lader det aldrig forstyrre hendes job.

Hun opgav aldrig sin drøm om at blive en berømt danser og så livredderne som en måde at finansiere den på. Eddie Kramer (Billy Warlock) er en karakter fra Baywatch tv-serien. Eddie slutter sig til Baywatch-rollebesætningen i afsnit 1 under rookie-skolen med Shauni McClain.

Tragedie fulgte senere, da livredder Jill døde efter at være blevet alvorligt såret af et hajangreb. Jason Ioane (Jason Momoa) er traumatiseret, når hans ofre enten dræbes eller deaktiveres, som vist efter patruljering af Sandy Beach, når en surfer lammet på sit ur ikke lytter til hans advarsler, og senere dør en af ​​kvinderne undervejs til hospitalet . Sean Monroe er en fiktiv karakter, en høj livredder med en atletisk statur.

Sean blev portrætteret af skuespilleren Jason Brooks. Den amerikanske skuespiller er bedst kendt for at spille Sean Monroe på Baywatch Hawaii. Han var 26 på det tidspunkt i filmen, nu 54.

Megan er en slank kvinde i midten af ​​tyverne med langt brunt hår og brune øjne. Megan var en australsk livredder og molekylærbiolog. Det vides ikke, hvordan hun kom til Baywatch.

Megan er blevet portrætteret af skuespillerinden og modellen Vanessa Angel; nu er hun 54. Jack 'J. D. ' Darius, en af ​​Malibu livreddere.

Jack er sporty, meget høflig, ung og altid klar til at hjælpe. Han er en stor svømmer og surfer. På det tidspunkt var han 29 år gammel i filmen og er nu 51 år gammel.

Jack blev portrætteret af skuespilleren Michael Bergin. Jordan Tate er den første Baywatch afroamerikanske livredder på tv. Jordan var meget glad for børn og måtte forresten redde dem.

Inden Jordan forlod Baywatch til universitetet, var Jordan en fremragende livredder. Hun blev spillet af skuespillerinden og modellen Traci Bingham. Summer Quinn (Nicole Eggert) var en stjerneatlet og svømmemester i sin hjemby.

Hun havde ikke noget problem med at kvalificere sig til Baywatch Rookie School. Under træning klarede hun sig godt fysisk, men stod over for mentale vanskeligheder som hendes højdefrygt. C.

Parker (Pamela Anderson) er en af ​​de vigtigste livreddere. Hun er hårdtarbejdende og træder straks ind, når situationen kræver det.

C. J. har aldrig tøvet med at hjælpe nogen i nød, det være sig mennesker eller dyr, hvilket er hovedårsagen til, at hun er livredder.

Caroline Holden (Yasmine Bleeth) er stærk, modig og altid klar til at dykke ned i en redning. Først manglede Carolines færdigheder som livredder noget, og hun lavede en række fejl. Men med tiden og vejledning fra sin søster Stephanie blev hun en god livredder.

Tak fordi du så med! Hvis du kunne lide denne artikel, skal du dele den på sociale netværk, lide den og selvfølgelig abonnere på kanalen!

Hvornår blev David Millar forbudt?

Efter et politirazzia på hans bolig i Biarritz gav EPO-sprøjter,Tusindindrømmet doping ogblev forbudti to år i 2004. Da han vendte tilbage til racing,Tusindblev en dygtig antidopingfortaler ogharofte været åbenlyst om doping i pelotonet.

Hvilke stoffer gjorde David Millar?

Under afhøring af det franske politi,Tusindindrømmede snart at bruge den præstationsfremmendemedicinEPO. Denne forbrydelse ville give ham bøder og forbud mod at ride professionelt i to år. Han modtog også et livstidsforbud fra British Olympic Association (BOA) og blev frataget sin verdenstitel.

Hvor mange briter har vundet Tour de France?

Siden oprettelsen af ​​konkurrencen i 1903, niBritiskryttereharførte den generelle klassifikation iTour de Francei slutningen af ​​en etape under en af ​​de 103 udgaver af Toursaf Frankrig. Ved udgangen af ​​2018Tur, svarer dette til i alt 101 faser.

Hvem er den største cyklist gennem tidene?

Kort sagt, Eddy Merckx ertidenes største cyklist. Manden med tilnavnet Cannibal dominerede professionelcyklingsom ingen andre og vandt hvert vigtigt løb, der er at vinde.

gopro sølv amazon

Hvem er den største Tour de France-rytter?

Mathieu van der Poel har bekræftet sin status som verdensstørste cyklistefter hans etape 2 sejr iTour de France. Det er ifølge Sir Bradley Wiggins. Hollænderen vandt høflighed af en fascinerende tur over dobbeltopstigningen ved Mur-fra-Bretagne tager den gule trøje.28. 2021.

Hvem er den bedste italienske cyklist gennem tidene?

1. Fausto Coppi (1919 - 1960) Med en HPI på 73,19 er Fausto Coppi den mestberømt italiensk cyklist. Hans biografi er blevet oversat til 49 forskellige sprog på wikipedia.

Hvornår trak David Millar sig tilbage fra road racing?

David Millar (født 4. januar 1977) er en britisk pensioneret professionel landevejscyklist. Han kørte for Cofidis fra 1997 til 2004 og Garmin-Sharp fra 2008 til 2014.

Hvor mange etaper har David Millar vundet i Tour de France?

Han har vundet fire etaper i Tour de France, fem i Vuelta a España og en etape i Giro d'Italia. Han var den britiske nationale vejmester og den nationale mester i tidskørsel, begge i 2007. Millar blev forbudt i to år i 2004, efter at han indrømmede at tage forbudte præstationsfremmende stoffer.

Hvornår blev David Millar professionel cyklist?

I slutningen af ​​1990'erne, da Millar blev pro, bestod ryttervelfærden kun lidt mere end den ulige vitamininjektion, og Millar fandt sig kastet ind i den dybe ende. Han var kun 20 år gammel og underskrev sin første kontrakt med det franske hold Cofidis i 1997.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Garmin e-mail-adresser - pragmatiske løsninger

Hvordan sender jeg e-mail til Garmin? Garmin (UK) klagekontakter E-mail kundeservice på product.support@garmin.com Besøg kundeservice Ring kundeservice på 0808 238 0000 eller 0370 850 1242 Tweet Garmin kundeservice Følg Garmin Følg Garmin.

Garmin Edge 1000 udsalg - hvordan man opnår

Er Garmin Edge 1000 vandtæt? Edge 1000 har en vandtæt vurdering på IPX7, hvilket betyder, at den kan modstå utilsigtet eksponering for vand på op til 1 meter i op til 30 minutter, så du behøver ikke bekymre dig, hvis det begynder at regne, mens du kører. 2014.

Garmin Edge 520 - hvordan løser du det?

Hvilken Garmin Edge? ?? Sammenligningstabel Edge 1030 PlusEdge 530 PRAKSISTESTSTEdge 1030 Plus i testenEdge 530 i testenDisplay3,5 tommer 282 x 470 pixels2,6 tommer 246 x 322 pixelsVægt124 gram76 gramBatteriets levetidFabrikant: 24 timerFabrikant: 20 timer

K edge garmin mount - praktisk løsning

Er alle Garmin Edge-monteringer kompatible? Understøttede computere De fleste Garmin Edge-, Forerunner- og Touring-modeller, inklusive 830, 820, 530, 520, 510, 500, 130, 25, 20 (Edge 1030 og Edge 1000 passer på den længere XL-holder) Combo Kompatible versioner, der understøtter GoPro stil interface action kameraer og lys.

Garmins hovedkvarter - almindelige svar

Hvor ligger virksomheden Garmin? (forkortet til Garmin, stiliseret som GARMIN, og tidligere kendt som ProNav) er et amerikansk multinationalt teknologiselskab grundlagt i 1989 af Gary Burrell og Min Kao i Lenexa, Kansas, USA, med hovedkvarter i Olathe, Kansas. Siden 2010 er virksomheden stiftet i Schaffhausen, Schweiz.