Cyclocross tøj - almindelige spørgsmål
Hvad skal jeg have på cyklocross?
- Cyclocrosscykel. Vapor 20 er en fantastisk introduktion tilcyklocross.
- Dæk. Det knudrede slidbanemønster skal holde dig ude af problemer på de fleste baner.
- Pedaler. En SPD-pedal tilstopper ikke mudder som en racercykel SPD SL.
- Sko.
- Hjelm.
- Langærmet jersey.
- Bibshorts.
- Handsker.
Hvis du vil cykle, har du brug for cykeludstyr, ikke? Cykeltrøje, cykelshorts. - Nej, nej, nej, du behøver ikke ligne en cyklist, hvis du vil cykle. (klemmer fingrene) Der er mange forskellige tøjmuligheder.
Det, du bærer, er helt op til dig - men hvad er det bedste, og hvad går du glip af, når du ikke bruger andet cykeludstyr end seriøst poseringspotentiale. - Ja, heldigvis sendte SHIMANO os et øjebliksbillede af deres S-PHYRE-sortiment, så vi kan diskutere det ældgamle spørgsmål, Lycra versus Baggies. (intens musik) (rockmusik) - Så først og fremmest, hvorfor er cykeludstyret overhovedet stramt? - Fordi det naturligvis får dig til at se godt ud.
Jeg mener bare se på os - Okay, det kan være en faktor, men jeg tænkte lidt mere praktisk. Stramt tøj gør dig hurtigere. (Rockmusik) - Ja, det er sandt.
Det er en stor fordel ved Lycra. Ikke at vi går ind for at ride rundt i en aerodynamisk romper hele tiden, men forskellen mellem et veltilpasset cykelsæt og baggie shorts og en trøje er stor. Ret, du kan mærke forskellen, stor.
Og hvis du vil måle det, kan du sandsynligvis finde det op til 2 km i timen hurtigere uden ekstra indsats. - Nå, det snuser ikke på det, men hvad hvis hastighed ikke er din ting? Nå, effektivitetsbesparelserne, hvilket betyder, at du rent faktisk kan fortsætte med at køre for den samme indsats, og det er netop derfor, cykeltøj har udviklet sig som det har været. Fra tætsiddende uldtøj og med rette.
Og hvis du ser på banebrydende tøj, vil du opdage, at du har gjort alt for at gøre pasformen så god som muligt, ingen baggie stykker, det vil sige den passer som en anden hud. - Som også har andre fordele fordi måske ikke alle af os vil være hurtige nok til at mærke de fulde fordele ved aerodynamik, og mange af os er ligeglade, men stram kan også være behagelig. Løstsiddende tøj kan undertiden trække sig sammen og derfor føre til trykpunkter, der c.
På tæt beklædningsgenstande har stoffet imidlertid ikke en tendens til at bevæge sig, hvilket betyder at du altid ved, hvor sømmene vil være. Derfor kan producenter flytte dem til områder, hvor de ikke vil skabe problemer, som f.eks. Under din bum - og når du kombinerer det med polstring i shortsen, som i dette tilfælde er virkelig avanceret, har den variabel tykkelse, ventilation og Form, så den forbliver på plads og forhindrer den i at køre op, hvilket betyder, at du kan køre i komfort meget længere. På dette tidspunkt, Katherine, er det ret værd at bemærke, at på grund af deres tekniske navn kan pads eller shammies være meget forskellige mellem mænd og kvinder på grund af vores forskellige fysiologier dernede. (Latter) - Tak for afklaringen om Sy. - Det er en fornøjelse. (Rockmusik) Under alle omstændigheder, tilbage til komfort og den stramme pasform, er moderne cykeltøjsmateriale også super åndbart.
I dette tilfælde brugte S-PHYRE noget, de kaldte dry-touch, hvor stoffet faktisk tilføjer fugt fra huden til stoffets yderkant, så du kan forblive mere behagelig. Stoffet er også super let og tørrer også hurtigt. - Og når alt kommer til alt, dette er en stor og noget, der ikke får - Cyklister, der klør sig i hovedet, er skulderstropper eller joggebukser - Ja, aldrig, aldrig at blive set, det skal de siges at være der for at bygge bro over et hul her mellem shorts og jersey når du læner dig frem på cyklen og også for at undgå et linning, der rent faktisk kan grave ind igen, når du er på cyklen. - Og bare for at gentage det igen, Sy, aldrig, må aldrig bæres udenfor. - Aldrig. (Popmusik) - Okay, så Lycra er hurtig og behagelig, hvorfor skulle du så have noget andet på? - Fordi du måske ikke vil se sådan ud. - Nogle gange overlader Lycra ikke meget til fantasien.
Baggie shorts er en fantastisk måde at køre i stil på, mens du beskytter din beskedenhed. Men lad mig fortælle dig, ikke alle løstsiddende shorts er skabt ens. Ride sp Eff icient shorts vil helt sikkert være mere behagelige. - Ja, kombiner noget sådant med bibshorts nedenunder, og du ofrer ikke komforten.
Bare sørg for at du ikke kan se stropperne. (Popmusik) - Det er ikke kun shorts, der kan køre specifikt. Som enhver, der nogensinde er uddannet i en standard bomuldst-shirt, ved, er tekniske stoffer et must her.
Ligesom det tætsiddende tøj hjælper de virkelig med at væge din sved væk fra din hud og holder dig kølig og tørrer også meget hurtigt for at undgå den fugtige skjortefølelse. Undskyld, Sy. (mærkelig musik) - Ah, ikke igen.
Seriøst, kan vi ikke slette optagelserne? (Suk) Du skal stadig klippe med en cykelposition. Men i det væsentlige med performance-stof og den pasform, der skal arbejde i en cykelposition uden at blive fanget i din sadel eller forårsage store problemer, mister du bare Lycra med hensyn til hastighed og opbevaring. - Ah ja, opbevaring.
En opbevaring Cykeltrøjen har normalt tre baglommer, der er perfekte til transport af dagligvarer, måske en minipumpe og et ekstra rør, endda et ekstra lag eller to. Med Baggys får du det ikke længere. Eller i så fald vil din trikot hænge rundt om dine knæ.
Mens shorts som disse giver dig noget lagerplads, har du sandsynligvis brug for lidt mere, så du kan binde dig selv eller din cykel rundt i en ekstra taske. (Rockmusik) - En tredje overvejelse er, at jeg synes, at Lycrais er lette at lægge lag på under skiftende forhold. For eksempel kan armopvarmere og benopvarmere, som bogstaveligt talt er stofrør, gøre en enorm forskel for din generelle varme ved at omdanne korte ærmer til lange ærmer og derefter være i stand til at tage dem af meget hurtigt, gemme næsten ingen steder og stikke dem ind din baglomme, når du varmer op.
Du kan bruge dem med baggies, men det er bare ikke helt det samme - uanset om du bruger baggies eller lycra, hvis du kører under skiftende forhold, synes jeg det er vigtigt at medbringe en tynd vind- eller vandtæt jakke eller vest med dig. De samme regler gælder , hvis du går hurtigt, vil du have noget, der passer godt. Når du vælger Baggies, vil du have noget, der følger med det, også æstetisk. (Lynlås) - Så hvis hastighed ikke er vigtig for dig, og du kan lide at bære tasker på din cykel for de ting, du ellers ville have i din taske, så er der virkelig ingen grund til, at du ikke kan bære baggys - ja det koger i det væsentlige ned til hvordan du vil se ud på din cykel.
Hvis du vil se ud som en cyklist, der kan tygge miles og måske køre lidt, så bærer du Lycra - og hvis du vil se ud som en cyklist, der prioriterer smil over miles, fortæller baggies denne historie - i slutningen af Der er mange muligheder for cykeludstyr i løbet af dagen. Du skal bare vælge det, du bedst kan lide, og vælge noget, der er specifikt for dig. Kørsel blev udviklet med tanke på bagsiden af dit sind, fordi du vil mærke fordelene ved cykelspecifikke stoffer og pasformer, uanset om det er Lycra eller Baggies.
Katherine, hvad er din personlige vinkel mellem lycra og baggies? Jeg kører på min mountainbike og har dybest set meget stramme baggys på dette tidspunkt. (Latter) Ja alligevel er vi virkelig begejstrede for at se, hvad du kører, så lad os vide det i kommentarfeltet, er du baggies eller er du lycra? - og vi har en anden god artikel til dig, den er flad mod drop-Bars, lige her nede.
Hvilke klamper bruger cyclocross-kørere?
- Shimano SPD M540. Shimano er et verdensberømt mærke med et godt omdømme, og dets SPD M540 pedaler skuffer aldrig nogen.
- Xpedo CXR CroMo.
- Crankbrothers Candy 3.
- Crankbrothers Eggbeaters 3.
- Race Face Chester.
- Speedplay Syzr CroMo.
- Bontrager Comp MTB.
Er cyklocrosscykler gode til vejkørsel?
I al alvor er det dog helt acceptabeltrideditcyklocross cykelhave enlandevejscykelog brug bare et ekstra sæt hjul med smallerevejdæk. Det er også helt fint at bareridepå denvejmed det brederecyklocrossdæk og hjul, som du allerede har.
Vi lavede for nylig en artikel, der sammenligner forskellene mellem racercykler og cyklocrosscykler. Mens vi skrev manuskriptet, bemærkede vi, at forskellen mellem de to nu er meget, meget mindre med den nye generation af såkaldte racercykler. Så vi spurgte os selv, og nogle af jer spekulerede også i kommentarfeltet, om du ikke kan cykle på en landevejscykel eller ej.
Så vi troede, vi ville prøve det. Dette er en Canyon Endurace landevejscykel med cyclocross-dæk. Nu spurgte jeg Canyon, som venligt lånte mig denne cykel, om den kan køre cyklocross eller ej.
De sagde, at når denne cykel blev designet, havde den ikke tænkt på cyclocross i det mindste. Det er ikke, hvad det var designet til. Men de sagde også, at det er en blomstrende god cykel.
bygge din egen espressomaskine
Så det lyder som en udfordring. ”“ Denne gennemsnitlige bypark er cyclocross. Løb rundt i et ikke-elsket område med græs og jord, åbent og tilgængeligt for alle.
Faktisk var der for et par uger siden endda et løb på netop dette sted på jorden. Hvilket bedre sted at sætte dit Enduro-løb igennem tempoet end med et skød eller to på en rigtig cyclocrossbane? Vi har en rigtig stejl stigning, masser af mudret, ujævn græs og et par glatte sving. Den første ting, du er sikker på at lægge mærke til, når du vover off-road på din landevejscykel, er pedalerne.
Nå ja, du kan køre på dobbeltsidede mountainbike-pedaler og bruge mountainbike-sko med din landevejscykel. Men efter min mening føles pedaler bare meget bedre. Det er hvad der skal være på din landevejscykel.
Men når du først prøver at låse i ujævnt terræn, bliver det meget, meget sværere. Faktisk gør det os alle til Matt Stephens. Jeg er med.
Nu er vi hurtigt ved vores første forhindring, dette er den beskidte, stejle lille stigning, jeg vil køre lige over cyklen med en 42 kædehjul og en 28 kassette. Men underligt nok kan man tro, at på denne cykel, som er meget hurtigere, er det lavere gear faktisk meget lavere. Så stejlheden er ikke et problem.
Hvad der dog er, er, at det er grødet og også frossent. Vær ikke urolig. Jeg er der, jeg er der. ”“ Jeg er inde, jeg er inde.
Så er der bekvemmeligheden. Nå, som jeg sagde, disse dæk er alligevel ret smalle til cyclocross i disse dage. UCI's lovlige grænse er 33, men jeg vælger 35c brede dæk til generel kørsel, og mange mennesker kører meget bredere.
Årsagen til dette er, at du har meget mere greb og også meget mere komfort, da du kan lade dem køre lidt blødere uden risiko for nedbrud. Men med disse skal du lade dem løbe meget hårdere, fordi de er lidt smallere. Så jeg har 50psi.
Og så med denne cykel, selvom den var designet med bunker med virtuel overholdelse for at være glat og buttery blød på vejen, her, på ujævn græs med smalle, hårde dæk, er det ret hårdt arbejde. ♪ ♪ Okay, så vi har bare et par glatte hjørner, og en lille nedstigning er nært forestående. Intet skræmmende, men det vil teste håndteringen af denne cykel.
Da racercykler er lidt twitchy end cyclocross-cykler, er den bageste lidt kortere. Selvom det betyder, at det klatrer godt på vejen, er det lidt sværere at kontrollere, når det er glat, og når du begynder at glide. På samme måde gør frontenden det også lidt vanskeligere.
Forhjulet er anbragt ganske lavt ned, så du først kan ramme dækket med fødderne, når du svinger langsomt. Men selv når du begynder at glide, er det lidt mere nervøst. Og hvis du bliver lidt sur, er det faktisk fordi styrevinklen på racercykler er cirka en grad brattere end på cyclocross-cykler.
Så denne cykel føles stort set som en old school cross-cykel, hvilket faktisk er ret sjovt. Og med vejgeometrien er det bestemt ikke dårligt, da det har en lavere bundbeslag. Når det er sagt, når du læner cyklen over vendinger, når du har meget greb, føles cyklen meget mere sikker og også meget lettere at ændre retning.
Okay, tag et skød. Hvordan søger vi? Nå ret godt Jeg synes det er rimeligt at sige. Frigivelse er ikke det problem, jeg troede, det ville være, i det mindste ikke i dag.
hvid kartoffel ernæring
Jeg tror, det ville ikke tage meget mere mudder at komme hurtigt op. Men her og nu har jeg det helt fint. Og vi er der på geometri, og det var et af de store spørgsmål, jeg havde.
Og for at være retfærdig er denne cykel virkelig smuk off-road. Det er ikke for nervøst, selvom du hurtigt vil finde grænserne, hvis du skubber hårdt off-road. Faktisk bliver disse grænser mærkbare hurtigere, når du sænker farten på virkelig teknisk terræn.
Og så er der det faktum, at jeg ikke var i stand til at komme til den store klinge, fordi det er en 52 og 52 tandkæde, jeg mener, du går virkelig ret hurtigt, og jeg var ikke meget hurtig. Du retfærdig, den største forskel mellem dette og en crosscykel er efter min mening dækbredden. Disse dæk er lidt for smalle efter min smag. Noget bredere vil frigøre meget mere potentiale og også være meget sjovere off-road kørsel.
Men der er en ting, vi ikke har rørt ved i dag, og det er styrke. Er en landevejscykel stærk nok til at blive kørt off-road, eller ærligt talt, skal du bryde den? Nå, det er det spørgsmål, vi stiller to af de producenter, du ser her. Først op, Reynolds, der laver disse smukke smukke cykler her.
Og de sagde, at disse hjul er perfekte til cyklocross eller grus, selvom de er ret lette. Og de sagde også, at de overskrider UCIs mindste krav til vejstyrke med 100%. Så de er dobbelt så stærke som de har brug for.
Derefter spurgte vi også Canyon, der tillod os at bruge deres smukke cykel off-road, og de gentog igen, at den ikke var designet til cyclocross. Men med hensyn til styrke er den lige så stærk som en crosscykel. Men hvad med vores oprindelige spørgsmål, i sidste ende? Kan du køre en racercykel off-road? Jeg formoder, at svaret ser ud til at være ja, det kan du.
Alt du skal gøre er at klikke på kloden, hvor det måtte være. Og så mere indhold for nu.
Nå, hvad med at du ser artiklen vi talte om i starten for at sammenligne forskellene mellem racercykler og cyklocrosscykler. Hvis du vil komme til det, skal du blot klikke deroppe. Eller for faktisk at få noget teknologi off-road, lær af den ubestridte mester Sven Nys.
I denne artikel har han nogle af sine bedste cyklocross-tip.
Går cyklocrossryttere ind?
En vigtig forskel er dog mest i valget af pedalercyklocross rytterebruger ikke deres vejpedaler og sko, i stedet låner klipløse pedaler og sko fra mountainbikeverdenen. Clipsløse pedaler med mountainbike er dobbeltsidede, så det er lettere atclip-in, og de bliver ikke tilsmudset af mudder så let.
At komme af og på er blevet diskuteret af mange fremtrædende drivere på GCN. Nu overføres den fra generation til generation som en god gammel opskrift fra din bedstemor. Jeg lærte det på en bestemt måde.
Måske lærte belgierne forskelligt, og deres cookies smager anderledes end vores cookies og med god grund. Meget af det, jeg taler om, er baseret på personlig præference og den måde, du lærte det på. Men i dag skal jeg lære jer, hvordan jeg lærte, og dem som mig, der kan lide at klatre og ned. (Vindende musik) (biplyd) (legende musik) Så den første ting at tænke på, når du er på tværsporet, hvilken gang vil jeg være i? For enhver forhindring du møder, det være sig et spring eller et hul, en barrikade, en bjælke, en trappe? Hvilket udstyr skal jeg have på? Det er en stor ting at huske på, når du cykler på et tværspor, så hvorfor ikke ønsker at sætte i højt gear, når du går af din cykel? Forestil dig, at du også flyver lidt ned ad bakke, så kommer du ud af barrierer, og så begynder det lidt og lidt op ad bakke, og du er i for stor korridor.
Hvad vil der ske? dig og så træder du tilbage på det, og det vil ikke være særlig effektivt, fordi jeg ikke kan få cyklen i gang igen uden at muskulere den virkelig hårdt. (levende musik) Okay. Nu hvor vi ved, hvilket udstyr vi skal have på, og hvilket i dette øjeblik, så langsomt, vil være vores enkleste, er den næste ting, vi skal gøre, at tage vores højre ben og vikle det rundt om bagsiden af cyklen. (livlig musik) Så vil du tage din højre hånd og skubbe den tre fjerdedele ned af det øverste rør, så du er lodret. (optimistisk musik) Okay.
Så næste gang vil du sikre dig, at du har disse berøringspunkter. Tre punkter: venstre hånd, venstre gearstang, højre hånd tre fjerdedele af vejen ned i det øverste rør, og så har du din sadel lige her på sædet, OK. Indtil videre har vi tænkt på, hvilket udstyr vi skal bruge.
Du vil sikre dig, at du vikler dit ben rundt på cykelens bagside, du vil have dine tre kontaktpunkter: venstre venstre gearstang, højre hånd tre fjerdedele af vejen ned i øverste rør, på din hofte. Du går ud, du sætter artiklen på pause, og du vil øve dig på det nu! Så kom tilbage. (Glædemusik) Så når du kommer ind i baren, vil du sørge for, at du har dine kontaktpunkter langt ude.
Du vil ikke prøve at gøre alt det her lige foran barrieren. Det ender ikke godt. Og så vil du sørge for at få bikenice og komme væk fra dig, okay? Den sidste ting du vil gøre er at have det sæde under armhulen med pedalerne ned til knæene, det vil ikke være godt for alle.
Du vil skade dig selv, du rammer dine skind på dine pedaler, og du vil sandsynligvis spise det. Dernæst skal vi tale om, hvordan man parkerer cyklen. (Spændende musik) Vil du have cyklen så langt væk fra dig som muligt, og når du parkerer, er det ikke et fald, ikke? Du vil være sikker på, at du laver en dejlig landing.
slangeløse cykeldæk
Som at lande et fly, pæn og blid. Du vil parkere cyklen, så vil du tage din højre hånd, du vil sætte den på det højre gearstang, og så vil du tælle til fem, du løber med den. En to tre fire fem.
Og så kommer vi tilbage på cyklen. (Spændende musik) Du har din cykel, læg den ned, tag din højre hånd og læg den på det højre gearstang, tæl til fem. Nu skal du trykke på udløserknappen, og du skal komme tilbage på cyklen.
Jeg har set så mange forskellige ting gennem årene, stil, cyklen kommer for hurtigt ned, den hopper, folk prøver at komme tilbage, um! Ja, nej, gør det ikke. Du vil have kraften til at ramme indersiden af dit ben lige her, det er en meget stærk muskel, så slå din hamstring, og når du går fremad, vil du finde dine pedaler og derefter løfte hovedet op og se fremad. Den sidste ting, du vil gøre, er at se ned, mens nogen har et problem foran dig, og så løber du ind i dem.
Du vil holde hovedet op, se, hvor du er, og holde din fremdrift. (spændende musik) Okay. Så nu er vi nødt til at bringe det hele sammen.
Husk, at du vil være i et super nemt gear, især når du rejser med lav hastighed. Den næste ting du vil gøre er at sikre dig, at du får dine kontaktpunkter, så kontaktpunkterne er disse tre punkter: din venstre gearstang, din højre hånd tre fjerdedele af vejen tilbage på det øverste rør og din hofte. Du vil sikre dig, at du kan få cykelstien væk fra dig og slippe den forsigtigt af som et fly.
Hånden går til den rigtige gearstang. Nu kører du din cykel, en, to, tre. Skub derefter knappen ud.
Hit hamstringen, se ned, find pedalerne, og kig derefter straks op, fordi du ikke vil løbe ind i nogen. (Legende musik) Rider på din cykel longhorn-stil, benet langt bagud, arm foran styret, når du kommer til toprøret, som om du prøver et skatehold ved vinter-OL. Nej tak.
Her har vi den gamle nedstigning, mens vi stadig holder det øverste rør for at få din fod rundt om cyklen. Dette er dårligt af mange grunde. Hovedsageligt er det umuligt at styre din cykel sådan, og det er superfarligt. (levende musik) Begge hænder på gearhåndtagene prøver hurtigt at få din hånd på det øverste rør for at hente cyklen, nej tak.
At gå igennem det er ikke godt, hvis du elsker dine fortænder. Nu ved jeg, at mange af jer gamle skolechauffører derude elsker denne teknik, men i høj hastighed, klatreren, lyt, det kunne være personlig præference. Jeg er ikke sur på dig, det er bare ikke den måde, jeg ville klatre igennem.
Det ser ikke godt ud, især hvis du elsker dine fortænder. Jeg kan lide min. (legende musik) De vil tænde mig i kommentarerne for ikke at tale om cykelens kørselsside.
Jeg ved faktisk ikke, hvordan jeg skal komme af cykelens drevside. Det er så fjollet at sætte cyklen på som at gå med bagskifteren øverst - jeg kan bare ikke lære det. Jeg kan ikke klare det. (Glad musik) Dette er min opskrift, som jeg har udviklet gennem mange år.
Jeg er stort set bedstemor eller bedstefar nu. Dette er min opskrift. Håber du nød denne artikel.
Hvis ja, bedes du give en tommelfinger op, lad os en kommentar nedenfor, lad mig vide, hvad din opskrift er, hvis du kunne lide min. Hvis du har din egen, vil jeg meget gerne høre, hvad I gør anderledes end mig. Hvis du vil se andre fantastiske cykelcrossartikler, skal du tjekke dem lige her.
Hvis du vil abonnere på GCN, skal du klikke der.
Er Look-pedaler bedre end Shimano?
Vi har inkluderet masser af oplysninger om forskellene, fordele og ulemper nedenfor, men som en hurtig oversigt er de største forskelle omkring systemet at være stoltellerforsænket på din sko, er den førstnævnte mere vejfokuseret, da den skaber en større platform til kraftoverførsel, denSeLimpedalerer et godt eksempel, mens de senere
Hvad er forskellen mellem SPD og SPD-SL?
SPDstår for Shimano Pedaling Dynamics, medSLstår for SuperLight. Det giver en anelse om den tilsigtede anvendelse af systemerne.SPDer blevet mere eller mindre et synonym for mountainbike pedaler, mensSPD-SLbruges hovedsageligt til landevejscykling, det er her den reducerede vægt kommer ind.
Er cyklocrosscykler hurtige på vejen?
En CXcykelvil helt sikkert fungere som enlandevejscykelhvis du bytter gummi ud, men du vil arbejde hårdere for at vedligeholdefart, med den lodrette geometri, der indstiller dig som vindbremse. Du bemærker ikke rigtig før omkring 18 km / t, hvis din oplevelse matcher min. Alligevel, ja, det fungerer sandsynligvis fint til gruppeture.
Er cyclocross cykler det værd?
Cyclocross cyklerer meget alsidige
De er gode pendlere med en behagelig, relativt opretstående kørestilling og hjul og dæk designet til at slå. Med et sæt mudderbeskyttere et 'krydscykelhandler næsten om den perfekte tur til at komme dig fra punkt A til punkt B og tilbage.
Hvad gør en cyklocrosscykel anderledes?
Cyclocross cyklerer udstyret med lavere gear tillavedet er lettere at gå over ujævne overflader. Vejcyklerhar højere gear for at give de høje hastigheder, der kræves i racerløb. Desuden sikrer det smalle gearområde hurtig skift.Cyclocross cyklerBrug bredere dæk i området 30-40 mm med knudrede slidbaner.
Kan du mountainbike med en cyclocross cykel?
Mountainbikes kanbruges icyklocrossløb doghvis du gørat bjælkeenderne skal fjernes. Afhængigt af niveauet forcyklocross digrace,dukan også være nødt til at have drop barer.16.11.2018
Hvor kan man købe cykeltøj i USA?
Cycology Clothing er USAs førende online shoppingdestination for unikt cykeltøj - både på og uden for cyklen. Vores udvalg af cykeltrøjer, bibshorts & amp; cykeltilbehør dækker alt, hvad du har brug for på din tur.
Hvilken type cykeltøj bærer cykologi?
Cykeltøj Den cykliske måde. Cycology Clothing blev grundlagt i 2011 og er et kreativt brand inspireret af vores passion (nogle siger besættelse) af cykling. Vores cykeltøj er lavet af stoffer af højeste kvalitet, og vores print har en blød fornemmelse, der ældes med stil. Vi tilbyder afslappet og teknisk cykeltøj med vores originale håndtegnede
Hvordan vælger man den rigtige størrelse Cycology Jersey?
Michael Bachmann er en uafhængig produktanmelder for BNA-webstedet. Han brugte 5 måneder på at gennemgå Cycologys præstationstrøjer, Sådan vælger du den rigtige størrelse Cycology Jersey. Vi får mange mennesker til at spørge om vores klip og pasform. Sådan holder du dit cykeludstyr ude & amp; lugter godt, varer længere, så du & amp; dit sæt kan