Vigtigste > Cyclocross > Raleigh cyclocross - praktisk løsning

Raleigh cyclocross - praktisk løsning

Er cyklocross cykler gode til vejkørsel?

I al alvor er det dog helt acceptabeltrideditcyklocross cykelhave enlandevejscykelog brug bare et ekstra sæt hjul med smallerevejdæk. Det er også helt fint at bareridepå denvejmed det brederecyklocrossdæk og hjul, som du allerede har.



Vi lavede for nylig en artikel, der sammenlignede forskellene mellem racercykler og cyclocrosscykler. Mens vi skrev scriptet, bemærkede vi, at forskellen mellem de to nu er meget, meget mindre, med den nye generation af såkaldte racercykler. Så vi spurgte os selv, og nogle af jer spekulerede også i kommentarfeltet, om du kan køre cyklocross på en landevejscykel eller ej.

Så vi troede, vi ville prøve det. Dette er en Canyon Endurace landevejscykel med cyclocross-dæk. Nu spurgte jeg Canyon, som venligt lånte mig denne cykel, om den kan køre cyklocross eller ej.

elektrisk cykel nyc lov 2017

De sagde, at når denne cykel blev designet, havde den ikke tænkt på cyclocross i det mindste. Det er ikke, hvad det var designet til. Men de sagde også, at det er en blomstrende god cykel.



Så det lyder som en udfordring. ”“ Denne gennemsnitlige bypark er cyclocross. Løb rundt i et ikke-elsket område med græs og jord, åbent og tilgængeligt for alle.

Faktisk var der for et par uger siden endda et løb på dette nøjagtige sted på jorden. Hvilket bedre sted at sætte dit Enduro-løb igennem tempoet end med et lap eller to på en ægte cyklocrossbane? Vi har en rigtig stejl stigning, masser af mudret, ujævn græs og et par glatte sving. Den første ting, du helt sikkert vil bemærke, når du vover off-road på din landevejscykel, er pedalerne.

Nå ja, du kan køre på dobbeltsidede mountainbike-pedaler og bruge mountainbike-sko med din landevejscykel. Men efter min mening føles racerpedaler bare meget bedre. De er, hvad der skal være på din landevejscykel.



Men når du først prøver at låse i ujævnt terræn, bliver det meget, meget sværere. Faktisk gør det os alle til Matt Stephens. Jeg er med.

Nu er vi hurtigt ved vores første forhindring, dette er den beskidte, stejle lille stigning, jeg vil køre lige over cyklen med en 42 kædehjul og en 28 kassette. Men underligt nok kan man tro, at på denne cykel, som er meget hurtigere, er det lavere gear faktisk meget lavere. Så stejlheden er ikke et problem.

Hvad der dog er, er, at det også er grødet og frossent. Vær ikke urolig. Jeg er der, jeg er der. ”“ Jeg er inde, jeg er inde.



Så er der bekvemmeligheden. Nå, som jeg sagde, disse dæk er alligevel ret smalle til cyclocross i disse dage. UCI's lovlige grænse er 33, men jeg vælger 35c brede dæk til generel kørsel, og mange mennesker kører meget bredere.

Årsagen til dette er, at du har meget mere greb og også meget mere komfort, da du kan lade dem køre lidt blødere uden risiko for nedbrud. Men med disse skal du lade dem løbe meget hårdere, fordi de er lidt smallere. Så jeg har 50psi.

Og så med denne cykel, selvom den var designet med bunker af virtuel overholdelse for at være glat og buttery blød på vejen, her, på ujævn græs med smalle, hårde dæk, er det ret hårdt arbejde. ♪ ♪ Okay, så vi har bare et par glatte hjørner, og en lille nedstigning er nært forestående. Intet skræmmende, men det vil teste håndteringen af ​​denne cykel.

Da racercykler er lidt twitchy end cyclocross-cykler, er den bageste lidt kortere. Mens det betyder, at det klatrer godt på vejen, er det lidt sværere at kontrollere, når det er glat, og når du begynder at glide. På samme måde gør frontenden det også lidt sværere.

Forhjulet er anbragt ganske lavt ned, så du først kan ramme dækket med fødderne, når du svinger langsomt. Men selv når du begynder at glide, er det lidt mere nervøst. Og hvis du bliver lidt sur, er det faktisk fordi styrevinklen på racercykler er cirka en grad brattere end på cyclocrosscykler.

Så denne cykel føles stort set som en crosscykel fra old school, hvilket faktisk er ret sjovt. Og med vejgeometrien er det bestemt ikke dårligt, da det har en lavere bundbeslag. Når det er sagt, læner cyklen sig rundt, når du har meget greb, får cyklen til at føle sig meget mere sikker og også meget lettere at ændre retning.

Okay, tag et skød. Hvordan søger vi? Nå ret godt Jeg synes det er rimeligt at sige. Frigivelse er ikke det problem, jeg troede, det ville være, i det mindste ikke i dag.

Jeg tror, ​​det ville ikke tage meget mere mudder at stoppe hurtigt. Men her og nu har jeg det helt fint. Og vi er der om geometri, og det var et af de store spørgsmål, jeg havde.

Og for at være retfærdig er denne cykel virkelig smuk off-road. Det er ikke for nervøst, selvom du hurtigt ville finde grænserne, hvis du skubbede hårdt off-road. Faktisk bliver disse grænser mærkbare hurtigere, når du sænker farten på virkelig teknisk terræn.

Og så er der det faktum, at jeg ikke var i stand til at komme til den store klinge, fordi det er en 52 og 52 tandkæde, jeg mener, du går virkelig ret hurtigt, og jeg var ikke meget hurtig. Du retfærdig, den største forskel mellem dette og en crosscykel er efter min mening dækbredden. Disse dæk er lidt for smalle efter min smag. Noget bredere vil frigøre meget mere potentiale og også være meget sjovere off-road kørsel.

Men der er en ting, vi ikke har rørt ved i dag, og det er styrke. Er en landevejscykel stærk nok til at blive kørt off-road, eller ærligt talt, skal du bryde den? Nå, det er det spørgsmål, vi stiller to af de producenter, du ser her. Først Reynolds der laver disse smukke smukke cykler her.

Og de sagde, at disse hjul er perfekte til cyklocross eller grusforlystelser, selvom de er ret lette. Og de sagde også, at de overstiger UCIs minimumskrav til vejstyrke med 100%. Så de er dobbelt så stærke, som de har brug for.

Derefter spurgte vi Canyon, der tillod os at bruge deres smukke cykel off-road, og de gentog igen, at den ikke var designet til cyclocross. Men med hensyn til styrke er den lige så stærk som en crosscykel. Men hvad med vores oprindelige spørgsmål, i sidste ende? Kan du køre en racercykel off-road? Jeg antager, at svaret ser ud til at være ja, det kan du.

Alt du skal gøre er at klikke på kloden, hvor det måtte være. Og så mere indhold for nu.

Nå, hvad med at du ser den artikel, vi talte om i starten for at sammenligne forskellene mellem racercykler og cyklocrosscykler. Hvis du vil komme til det, skal du blot klikke deroppe. Eller for faktisk at få noget teknologi off-road, lær af den ubestridte mester Sven Nys.

I denne artikel har han nogle af sine bedste cyclocross-tip.

Er Raleigh et godt cykelmærke?

Så for at besvare dit spørgsmål,Raleigher somgodten kvalitet som enhvercykelbutiksklassecykeltil en lignende pris. Hvis du sammenlignerRaleighmed øverste niveaumærkersåsom Trek eller Specialized eller Cannondale vil du generelt finde detRaleighvil havebedrekomponenter til samme pris eller lignende komponenter til en lavere pris.

Hvad er en god entry-level mountainbike? Jeg får dette spørgsmål hver dag. Derfor giver jeg dig i dag de værktøjer, du har brug for til at finde en ny eller brugt cykel uanset mærke. Men først skal vi definere, hvad en startcykel er.

Hvis du er nybegynder og har ubegrænsede penge, er denne diskussion afsluttet. Bare gå ud der og brug en masse penge på en dejlig cykel, så er du færdig. Men jeg antager, at de fleste begyndere er på udkig efter det mindste økonomiske engagement, de kan gøre, mens de stadig får en anstændig mountainbike.

Denne cykel er anstændig nok til at få dig i store problemer igen og igen. Endnu bedre, den er tilgængelig for $ 329. Ja, det er en Diamondback Overdrive, og jeg kører til Diamondback, men jeg vil have dig til at glemme i dag, fordi Diamondback muligvis ikke er tilgængelig, hvor du bor, eller du kigger på en brugt cykel.

I dag vil jeg have dig til at foregive, at denne cykel er farveløs og ikke har logoer. Hvordan fastslår vi objektivt, at det er 'trailworthy', hvis du bare undersøger det? Lad os starte med den vigtigste indikator for en god mountainbike: bagskifteren. Hvis en mountainbike er udstyret med en bagskifter, skal den hænges på rammen af ​​dette lille stykke metal kaldet bøjlen.

kort træning

I tilfælde af et fald er bøjlen designet til at bryde af for at forhindre beskadigelse af rammen. Det kan derefter omstilles eller udskiftes til en lav pris. Dette er meget bedre end at smide hele cyklen i skraldespanden, hvilket er hvad du skal gøre, hvis du bryder nogen del af din ramme.

Vær forsigtig med sådanne patchløsninger, eller værre, med en skifter monteret direkte på rammen. Cykler som disse kan være et fald væk fra total ødelæggelse, og mountainbiking handler om at falde. Derfor er en skifterbøjle den allerførste ting, du skal gøre.

Sørg for, at en cykel er sporklar. Selv de enkleste cykler har en nøjagtigt skåret, funktionelt udseende bagskifter. Så din undersøgelse skal begynde med og muligvis ende med den.

Den næste vigtige del, du skal kigge efter, er en SS-spindel med gevindgevind, som du kan identificere ved hjælp af disse spændebolte her og disse 4 bolte, der holder styret på plads. Hvis du ser dette i stedet, er det normalt dårlige nyheder. For at servicere eller udskifte noget foran, inklusive gaffelen, er du begrænset til upålidelige dele eller vintage mountainbike-dele, der er svære at finde.

Held og lykke med at spore en helt ny gaffel i midten af ​​90'erne for at erstatte din gamle. Ikke alene er en trådløs stamme lettere og billigere at vedligeholde, men den er også stivere, noget du vil gå på kompromis med. Når du kommer til hjulene, skal du sørge for, at de har lynhåndtag.

Disse er almindelige på startcykler og giver dig mulighed for at fjerne eller udskifte hjulene manuelt uden værktøj, men vigtigere er de en indikator for den tilsigtede brug af cyklen. Hvis flade dæk er uundgåelige ved mountainbiking, er det problematisk at altid have en 15 mm skruenøgle med sig for at fjerne disse møtrikker. Endnu værre er mountainbikes med møtrikker på akslerne næsten umulige at opgradere hjulene, og hjul er en af ​​de ting, du vil vokse ud, når du får erfaring.

Så på en mountainbike på indgangsniveau skal du kigge efter lynhåndtag, og hvis du ser nødder, skal du holde dig væk. Dernæst kommer krumtap- og kædehjulsenheden modulært og boltet sammen, ikke nittet sammen som et stort stykke. Jeg er sikker på, at du kan se problemet i dette.

Hvis du bryder noget her, er du sandsynligvis prisen for hele din cykel til at fremstille noget, så hvis det er dine ting, så er det fint for dig. Ellers skal du kigge efter noget, som du faktisk kan skrue på. Den næste ting at kigge efter er for- og bagskivebremser.

Selv billige skivebremser kan udskiftes til bedre, hvilket er vigtigt at bemærke, fordi din cykel skal have fastgørelsespunkterne til dette lige fra starten. Endnu vigtigere er, at skivebremser er langt mere pålidelige end fælgbremser, og derfor skiftede mountainbikeindustrien hurtigt og afgørende til dem for årtier siden. Fordi en god mountainbike skal være vedligeholdelsesfattig og opgraderbar, skal man være meget mistænksom over for en uden skivebremser.

Endelig skal du sørge for, at cyklen kommer i forskellige størrelser, og at producenten faktisk giver vejledning om, hvilken størrelse du har brug for. Dette er lige så let som at bruge Google, en mistet kunst. Under alle omstændigheder, hvis producenten ikke tilbyder disse oplysninger, tænker de sandsynligvis ikke meget på deres cykler, og så du bør ikke stole på dem til at tage dig dybt ind i skoven, så denne indikator er mindre objektiv end de andre , men du skal i det mindste have en Få en cykel der passer dig.

Mens der er mange andre indikatorer for en trail-klar cykel, er de stort set irrelevante, hvis den pågældende cykel ikke opfylder de krav, vi har brug for. Vi fokuserer nu på, hvad vi kan forvente af en startcykel som denne, og nogle af de ting, du kan gøre for at opgradere den. Først og fremmest er det vigtigt at bemærke, at næsten alle entry-level mountainbikes er B. hardtails eller cykler uden baghjulsophæng.

Den nødvendige kobling til baghjulsophæng er dyr og tung, så det er generelt ikke værd at investere i, før du begynder at bryde tusind dollar-punktet. Af hensyn til enkelheden begrænser vi denne diskussion til hardtails. Hardtails er sjove og hurtige, så de er stadig gode at komme i gang med.

Men hardtails under $ 500 er næsten altid XC eller langrendscykler. XC-cykler er optimeret til pedaler og kraftoverførsel. De er hurtige og nemme at bruge til at rejse lange afstande.

Men disse fordele kan holde dig tilbage, når du først prøver dig på freeriding. Det betyder ikke, at du ikke kan hoppe lidt på en XC-cykel. Bare spring, dråber, rockruller eller enhver form for lang afstamning gøres bedst på en trailcykel.

Denne sorte hardtail ved siden af ​​Overdrive er et godt eksempel på en trailcykel. Rivet gaffel, aggressive vinkler, brede styr, længere bevægelse og kortere stilk gør det bedre for den type ridning, jeg gør. Da du ikke kan konvertere en XC-cykel til en Tra il-cykel eller omvendt, skal du være ærlig om, hvad du vil gøre med din mountainbike, før du køber en.

Men hvis dit budget er under $ 500, uanset om du kan lide det eller ej, kan du få en XC-cykel, når du endelig går videre til at hoppe og smide cyklen lidt mere, du føler dig måske begrænset. Her er hvad jeg gjorde for at forbedre kapaciteterne på min budget XC-cykel. Det bedste du kan gøre er uden tvivl at skifte dæk.

Da jeg smed de bredere, knudrede dæk på min overdrive, føltes det som en helt anden cykel. Jeg var i stand til at køre disse dæk ved et lavere tryk, hvilket gjorde dem mere gribende og tilgivende. Men det var ikke alt.

Hører du alt det raslen, min kæde klappede overalt, og den kom faktisk helt ud ad flere dråber og spring. For at løse dette installerede jeg en kædestyring, der næsten eliminerede problemet. Dette koster dig meget mindre end at opgradere din drivlinje, som let kan køre dig lige så meget som denne cykel.

Hvis jeg var nybegynder for at komme så langt som muligt på denne cykel, kunne jeg opgradere pedalerne og måske gaffelen til noget lignende. Venture ud over det ville ikke være nøjagtigt økonomisk, og i betragtning af at en anstændig trailecykel kan holde sin værdi godt, ville du hellere sælge den og opgradere det hele. Når alt kommer til alt, hvis du allerede har en cykel og finder ud af, at den fejler nogle af disse tests, kan du stadig drage fordel af denne artikel.

Hvis det i øjeblikket virker for dig, og du nyder det, skal du fortsætte med at makulere. Hvis du har lyst til at holde dig tilbage, har du nu værktøjerne til at finde noget bedre. Når det er sagt, har vi ikke talt om montering, vedligeholdelse eller alle de andre opgraderinger, du kan spørge, ved hjælp af mine seere vil jeg gøre mit bedste for at besvare dem i kommentarerne.

Så find en god begyndercykel og nyd den. Fordi du kun er et år væk fra at sælge alle dine ejendele og finansiere en uansvarlig dyr finansieringscykel. Det sker for de bedste af os.

Tak for at slippe af med mig i dag og se dig næste gang.

Er Raleigh cykel stadig i drift?

DetRaleigh CykelVirksomheden er en britiskcykelproducent med base i Nottingham, England og grundlagt af Woodhead og Angois i 1885. Fra 1921 til 1935,Raleighproducerede også motorcykler og trehjulede biler, hvilket førte til dannelsen af ​​Reliant Motors.Raleigh cykeler nu en division af det hollandske selskab Accell.

e-bøger Der er næppe et cykelmærke, der ikke har en e-cykel i deres sortiment, normalt af forskellige årsager Du har en mountainbike til at have hurtigere stier Eero hjalp dig med at komme længere end du normalt kunne, eller måske er det sådan, lastcyklen bruges til at transportere børn til skole, så de er gode til din virksomhed eller flytter tunge byrder fra A til B uden behov for en bil eller varevogn Spørgsmålet er, hvor meget de kan, vores e-fragtcykler kan gøre fremtiden for bymæssig mobilitet , uanset hvilken producent du leder efter, eller hvilken cykelstil du vælger, et navn vil fortsat vises, og det er Bosch, det tyske multinationale ingeniørkontor har udviklet sit sortiment af e-cykeldrev i 10 år, og i dag kan jeg vise du hvad en er fra Bosch kan gøre dette og hjælpe med at demonstrere dette, et andet tysk mærke Cargo bruger FS 200 Cargo-Vers ion sendt, et dobbelt batterisystem med en masse på 250 liter, pneumatisk stativ og ja, du gættede det. Senest på fascistcargo line motor fortalte Cargo mig, at denne cykel er let at køre, at alle kan gøre det, og det er en god ting, fordi jeg aldrig har kørt en lastcykel i mit liv og mange mennesker ville blive sat ud af det, fordi de er ret store, men det er her, denne cykel er designet til alle mennesker, i form og størrelse i tankerne at have. Jeg tror, ​​jeg vil teste dette først, jeg får hjelmen ud og træner, nu har jeg lidt øvelse ud af den måde, jeg har brug for for at få denne cykel gennem dens rum, og til det besluttede jeg at hjælpe en madcyklus.

En fødevarecyklus er en velgørenhedsorganisation, der kombinerer overflødig madplads i køkkenet og frivillige til at skabe tre-retters måltider, som de kan uddele til mennesker, der nu lider under madfattigdom eller social isolation, og en domstol ser frem til at gøre dette til det yderste, fordi jeg Jeg møder dig med Andy, en frivillig, for forhåbentlig at vise, at jeg er værd at være en del af hans team, eoffice er baseret i Bristol, hvor Foodcycle er, det er en fantastisk scene her i det sydvestlige England mellem to cykelvenlige byer med gamle jernbaner hjælper mig, så jeg håber, det vil tage kanten af ​​en af ​​de stejle søjler eller bakker, da jeg ankom. Jeg blev mødt af Andy, der informerede mig om, hvad vi ville gøre i dag, hvis de andre mødte Folk kommer op, vil vi gå og sætte op nogle trailere? på cyklerne, og vi går til forskellige butikker i området, Bristol samler masser af mad og bringer det til et sted kaldet National Foodservice, og de vil lave mad og uddele det til mennesker i nød Lyder fantastisk, jeg fik min en cykel, men Idon mig har ikke brug for en trailer, helt sikkert ja åh, jeg viser dig bare dette, jeg tror, ​​det kan være den perfekte maskine til jobbet, åh, jeg antager, at jeg kunne få omkring 80 pund 100 pund mad i det, måske mere accepterede jeg min udfordring lige lad os gøre det Vi ankom til det første indsamlingssted, den berømthedsbutik, vi fylder, og jeg er retfærdig, men der er stadig et par hindbær tilbage. Jeg tror, ​​det er tegnebogen. Jeg tror, ​​vi går videre til den næste mine, jeg har bukser på og de andre har shorts, men det er sandsynligvis fordi de prøver lidt hårdere, end jeg ser, da jeg har en motor til at hjælpe mig tak kammerat, nu er det værd at nævne at dette mad har passeret udløbsdatoen, hvilket betyder, at butikkerne bare ikke kan sælge det, så i stedet for at spilde det hele, doner det til madcyklussen, er al mad perfekt til at spise bare for ikke at sælge det. gør deres bedste for at finde de bedste produkter, de har, så så meget mad som muligt går ind i vores kasser, for at være ærlig kan jeg få meget i den enorme spand foran min cykel, men fair Play, du ser Jonow jeg har har slæbt rundt i et stykke tid nu, så jeg tror, ​​jeg starter.

Det er på tide, at vi kigger nærmere på aspekterne ved den nøjagtige cykel og med hovedbegivenheden lastboksen nu er dette en 200 liters lastkasse og kan transportere op til 250 kg, hvilket er helt kolossalt Nu tænkes der meget over til et sikkert og stabilt lasteområde kaldes plasten, du bruger, EPP. Den er stødabsorberende plast, der er meget brugt i bilindustrien til krøllede zoner, nu kan du også få barnesæder med fempunkts sikkerhedsseler der, og det store er, at det har været kollisionstestet så godt, at du ved, at Safe Nowebuy kommer i alle former og størrelser med forskellige komponenter, og motorer, der passer til nogle, har deres motorer i baghjulet, andre i forhjulet, men denne Boss-enhed er monteret i midten med krumtapene betyder det noget? For at holde dig godt afbalanceret, selv når du ikke har en last at bære, giver Performance Cargo Line-motoren dig nok strøm til ikke at skulle bekymre dig om bakker eller køre væk fra en butik med al den vægt, de der ikke kender , det er 75 ton betyder at tale, plus batterierne er også placeret godt og dybt i lastrummet for at holde dig pæn og afbalanceret. Hvis du vil gå længere, kan du tilføje et andet batteri lige ved siden af ​​det første, som jeg har det her, og give dig en omtrentlig rækkevidde på 125 kilometer, hvis du kører på en ny Bosh e-cykel. Seneste mine 2-1 Cargo-Line-Speed ​​eller Performance-Light-Speed ​​motorer De kommer med 85 nye talemåder Endnu mere momentum for de bakker Nogle af motorerne fra den forrige generation kan opgraderes med en softwareopdatering . Så tag kontakt med din lokale cykelbutik for mere info samt mere strøm til, hvor du skal hen, men det øger også accelerationen, når du er fuldt lastet, hvilket gør cykler som dette lettere og mindre stressende, du tror måske alle de tech ville være lidt besværet med at håndtere ollie-kæder og alt det der, men denne del bruger et kulfiberdrev fra Gates, der bruger kulfiber i stedet for stål og olieret og et kevlar-bælte, der ikke bruger olie, men det gør det ikke slid ikke så meget ud, og det er super rent, så du ikke smører på tøj eller ben.

cykelsæder til kvinder

Den har også en dejlig lille strammer, der hjælper med at holde stroppen flot og stram uden den svære justering, nu har noget, jeg aldrig har set på en cykel, kablet styret, men med denne type opsætning giver det cyklen mulighed for at dreje i 90 graders vinkler . Så for en stor tank som denne var det helt ideelt at dreje ni grader og manøvrere små rum, og jeg synes det er på tide at sætte denne baby tilbage på vej, så jeg vil sige, at jeg nu er fuldt lastet, men det er fantastisk, fordi det faktisk er affaldet håndteret rigtig godt, og jeg kan stadig styre cyklen ordentligt, selv med så tung belastning. Den næste er en masse dagligvarer, så det er vores belastning.

Vi gik til omkring seks butikker i Bristol og for at være ærlig er jeg ret tilfreds med det, vi har alt fra løg, appelsiner til pærer, bananer, svampe, citroner, druer, som jeg taler til fyre derovre som undrer sig bare over, hvad de skal lave mad ud af dem, men det ser ud til, at de har, vi har en masse frugtkager, banankager, noget jeg indså, at vand er udstyret med en af ​​disse motorer, jeg havde bukser på en varm dag . Det samme gælder for en bycykel med en motor eller en e-cykel - de åbnede døre for folk, og det er bare fantastisk, at få flere og flere mennesker på cykler, en e-cykel er det perfekte bybil også langt efter i dag vil sige, jeg håber, vi ser flere og flere af dem på vores gader for at holde tingene rene og grønne, så mine dage slutter, hvor jeg hjalp dig med at spise, så jeg vil bare sige en enorm tak, jeg får navnene rigtigt, stol på mig Sophie Andy og Sharon, og det var helt troværdigt at lære lidt om, hvordan madcyklussen fungerer, og du ved, lad os bære dette rundt for den dag, jeg ser frem til det, hvis jer kunne lide det, hvis det nød det og sørg for at give denne artikel store tommelfingre og se dig igen i næste artikel

Gør Raleigh stadig landevejscykler?

Selvom det ikke længere er en del af opstillingen,Raleigh landevejscyklererstadigtilgængelig anden hånd - så her er et kig på nøglemodellerne.

Suus Stock Rallye har produceret banker i over 100 år, af en eller anden grund er de nu stoppet med at producere racercyklerne, hvilket jeg synes er en skam, og vi har lavet så mange rallyårer på denne kanal, at jeg syntes, det var en fantastisk blanding og fejrer rallymærket og succesen med racinghistorie ved at samle sig selv, det var fuldt fyldt med Shimano di2, så det har disse blinde hætter her, før jeg kunne fortsætte med at bygge denne bibel, måtte jeg sørge for, at vi fik alle konverteringssættet, fordi det ville have været et dyrt sted at kontakte et rally direkte, og vi har et par nye kasketter her til at sætte på rammen, når vi er klar til at genopbygge cyklen. Jeg kan ikke vente, så selve cyklen har et FSH sadelpost FSAhence headset, som var standard, hvad der var med selve cyklen, og det har også rallyets eget RSP-styrstamme nu uden det poppede, der ser rigtig godt ud, sagde jeg, da jeg fik rammen, det var heroppe, så det ser meget bedre ud i den henseende, hvilket vi skal gøre, selvom vi skal give denne cykel et komplet makeover-look, så vi skal gøre dette til en meget nær ven af send til mig, så vi kigger på, og jeg vil faktisk lede dig igennem den proces, vi får cyklen ommalet og et helt nyt look, det burde være rigtig godt, men inden vi gør det, nødt til at gøre det For at få det rigtigt skal du tage sadelpindens headset af og også den vigtigste del, de havde pandebånd til områder, hvor det var varmt lyssektion, som er meget godt anikonisk, så lad os gå videre og med det knække en stor springvand , rammen er klar til at gå til malingsbutikken.

Jeg kan ikke tro det, se nærmere på denne ramme Jeg har aldrig været så begejstret for at bygge en cykel Rammen blev færdiggjort af Market Mrcreations og jeg er helt begejstret med alt hvad du ser her, alt er airbrushed og uden mærkater se bare på det vigtige hoved, men med ghosting lige bag det ser det helt fantastisk ud, og en gnist er blevet tilføjet til den gule, som virkelig sætter denne cykel i rampelyset, så hvorfor bananholdet godt, jeg elskede det omkring 1989 kære hjerte, hvis du Rein Storbritannien, vil du vide, hvad denne cykel handlede om og tage et billede der for dig, dette er mig på min første tur bananer min første rigtige racercykel, fem tre en C-rør, og jeg ved, du elsker denne fine jeg brugte at cykle i dette område for mange år siden, og jeg troede bare, det ville være rart at reproducere en cykel og fejre rallymærket med en cykel, der føltes retro, men denne måned, hvilken følelse jeg hængte så meget med, dette er på vej men ja det er derfor, vi sagde farvel med dette farveskema d ja det ser fantastisk bifald ud med at se på det helt fantastisk jeg var aldrig så begejstret for at bygge en cykel så godt et eller andet sted, så alligevel reddede vi denne sadel med en ruskind Turbo l1 sadel meget flad, faktisk helt ny, uden omkostninger og vi også har Leaver-klistermærkerne, som jeg bad dig om at stemme på i en tidligere artikel, Hvilken en skal vælge, jeg har den her Disse er eksklusive for UK-cykler. Vi har over 100 designs at vælge imellem, og disse passer faktisk til din håndtag, så jeg har denne, men jeg vil ikke afsløre, hvem vinderen lige er endnu, men ja det har dem alle klar, og vi har også en momentnøgle, vi har en her Kulstoframme, så vi skal arbejde med denne Torresand, og jeg vil ikke bryde dens ramme, det ville være en absolut katastrofe, vi har gruppesætene klar til at komme derhen, vi har allerede gjort det, og vi har nicea team comp 30 med Victoria Corsa-dæk på, de ser fantastiske ud og meget retro, så hvad venter du på, kan ikke vente, lad os bygge denne cykel wowwell det tog lidt længere tid end normalt at sætte dette sammen igen, men hvad en fantastisk resultatet er det kan ikke stoppe denne ser på cykel.

De faktiske løftestænger, vi kørte med B, så tak for Iver, der stemte A eller B, men ja, over 60% af jer stemte B, og det ser de virkelig godt ud Se denne cykel og løft den fra rammen, vi gik igennem den med den gule gnist alt ser meget godt ud, og Corsa-dækkene ser rigtig retro ud, dette er virkelig en drømmebænk for mig, så jeg har sådan et moderne chassis og alle retrofarverne kan jeg næppe vente med at få dem denne cykel ud og prøve det ved at flytte L 1 turbo sadel. Vi har nogle klipløse pedaler, og ja det ser bare fantastisk ud. Vi har nogle sorte stealth-vandfossiler og purreflaskebure, som vi kun behøver at sætte et par flasker i, et par her, jeg bruger personligt to dejlige store flasker Elite Coca-Cola, den brændende nøgle P og fantastisk til en lang køretur vil jeg gøre det ret godt, så sulten efter det faktum, at jeg ikke kan vente med at komme ud og prøve det, men før det? Vi gør, hvad vi skal gøre, er at klæde os ud, vi har alle sæt til at matche, så nu er alt, hvad vi skal gøre, at få det ud og prøve det.

Det viser sig, at det ikke kun kører fantastisk, hvad det ser fantastisk ud, det er virkelig det bedste fra begge verdener, moderne og med et retro-look, kærlighed og hastighed, en ud af fem gruppesæt med delte hjul og Victoria Corsatyres, det betyder virkelig noget, og jeg kunne blive på den cykel hele dagen nyde disse artikler, da jeg generelt altid siger, at vær venlig at abonnere

Er cyklocrosscykler hurtige på vejen?

En CXcykelvil helt sikkert fungere som enlandevejscykelhvis du bytter gummi ud, men du vil arbejde hårdere for at vedligeholdefart, med den lodrette geometri, der indstiller dig som vindbremse. Du bemærker ikke rigtig før omkring 18 mph, hvis din oplevelse matcher min. Alligevel, ja, det fungerer sandsynligvis fint til gruppeture.

Er cyclocross cykler det værd?

Cyclocross cyklerer meget alsidige

De er gode pendlere med en behagelig, relativt opretstående kørestilling og hjul og dæk designet til at slå. Med et sæt mudderbeskytter et 'krydscykelhandler næsten om den perfekte tur til at få dig fra punkt A til punkt B og tilbage.

Er Raleigh bedre end Trek?

Jeg foretrækkerTrekaf de to.Raleighhar skivebremser, hvilket virker som en god ting, men diske på en billig cykel er normalt mere problemerendde er værd. DetTrekhar enbedregaffel (selvom ingen af ​​gaflerne er lavet til hård off-road ridning). DetTrekharbedrekomponenter.

Er Raleigh bedre end Schwinn?

Hvis du foretrækker et større cockpit og en mere afslappet ramme, skal du kigge efterSchwinn. Hvis du foretrækker strammere rammevinkler og knaster, skal du vælgeRaleigh. DetRaleighramme er en god balance mellem vægt, lydhørhed og holdbarhed. DetSchwinnelektroforged ramme er virkelig bombesikker, men også tungereenddens behov skal være.13. 2017.

Ejes Diamondback af Raleigh?

I 1999DiamondbackCykler blev købt af Derby Cycle Corporation, som ogsåejetdetRaleighBicycle Company, og fusioneretRaleighogDiamondbacksammen. I 2001 solgte Derby Cycle CorporationRaleighogDiamondback.

Hvem ejes Raleigh af?

I 2012Raleighblev købt af det hollandske cykelfirma Accell Group. Accell er et af de største cykelfirmaer i Europa med en portefølje på 18 cykelmærker, herunder Lapierre, Haibike og Winora.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Memphis cykelruter - hvordan man adresserer

Er Memphis cykelvenlig? Siden de uheldige udmærkelser, der blev givet af Bicycling.com, for adecade siden, arbejdede byen for at blive et mere cykelvenligt samfund. I 2019 tilføjede byen 22 miles cykelveje til sine i alt 270 miles stier. I 2010 kunne byen tegne sig for mindre end to miles af cykelstier. 07.01.2020

Raleigh sporcykler - søg efter løsninger

Er Raleigh et godt cykelmærke? Så for at besvare dit spørgsmål er Raleigh lige så god kvalitet som enhver cykelbutik-cykel til en lignende pris. Hvis du sammenligner Raleigh med topklasse mærker som Trek eller Specialized eller Cannondale, vil du generelt opleve, at Raleigh vil have bedre komponenter til samme pris eller lignende komponenter til en lavere pris.

Cykelbalance - hvordan løser du

Hvordan balancerer vi på en cykel? Cykelryttere kan bruge to hovedbalanceringsstrategier: styring og kropsbevægelse i forhold til cyklen. Styring er afgørende for at opretholde balance og gør det muligt for cyklen at bevæge sig for at bringe støttebasen tilbage under centrum af massen. 24 februar. 2016 г.

Dallas cykelhjelm lov - besvare spørgsmålene

Er det ulovligt at cykle uden hjelm i Dallas? Hjelmlov Det er lovligt for alle personer i alle aldre at betjene en cykel uden at bære hjelm, medmindre andet er bestemt i en kommunal forskrift.

Wilier bikes anmeldelser - den ultimative guide

Er Wilier-cykler gode? Wiliers nye nul-SLR er en af ​​de bedste landevejscykler, du kan købe. Wilier Triestinas seneste har præstationen at gå head-to-head med de bedste cykler på markedet. Takeaway: Wiliers nye Zero SLR er en moderne racercykel på alle måder med den præstation, du forventer af en top-of-the-line cykel.24. 2019.

Cykelkultur - hvordan man løser

Hvorfor skal vi udvikle en cykelkultur? Urban cykelkultur er et kraftfuldt instrument til at opbygge bæredygtige, sunde og retfærdige byer. Cykelværktøj til byer og borgere rækker langt ud over transport, rekreation og sport.