Vigtigste > Øvelser > 3500 kalorie træning - hvordan man løser

3500 kalorie træning - hvordan man løser

Er det muligt at forbrænde 3500 kalorier om dagen?

Du skalforbrænd 3500 kalorier om dagenat miste et pund adag, og du har brug for hvor som helst mellem 2000 og 2500kalorieri endaghvis du laver dine rutinemæssige aktiviteter. Det betyder, at du skal sulte dig selv heledagog træne så meget som at miste de resterendekalorier. Dette er praktisk talt ikkemuligt.2. december 2020



“Reglen på 3.500 kalorier pr. Pund er forkert” Det første kirurgiske forsøg på kropskonturering var i 1921, da en danser ville forbedre formen på hendes ankler. Kirurgen skraber tilsyneladende for meget væv og binder suturerne for stramt, hvilket resulterer i nekrose, amputation og den første registrerede retssag mod fejlbehandling i plastikkirurgisk historie. Dagens fedtsugning er meget sikrere - kun omkring 1 ud af 5.000 patienter dræber, mest af ukendte årsager - en blodprop i lungerne eller perforeringer i dine indre organer.

Fedtsugning betragtes i øjeblikket som den mest populære plastikkirurgi i verden, og dens virkninger er faktisk kun kosmetiske. En undersøgelse offentliggjort i New England Journal of Medicine evaluerede overvægtige kvinder før og efter at have mistet ca. 20 pund fedt fra deres kroppe, hvilket resulterede i næsten 20% fald i deres samlede kropsfedt. Typisk taber du kun 5-10% af din kropsvægt i fedt, og du får betydelige forbedringer i blodtryk, blodsukker, betændelse, kolesterol og triglycerider, men fedtsugning suger: ingen af ​​disse fordele kom efter den massive fedtsugning.

Dette antyder, at subkutant fedt, fedtet under vores hud, ikke er problemet - det invaderer endda vores indre organer, som fedtet, der marmorerer vores muskler og lever. Den måde, du mister det fede, farlige fedt, er ved at spise færre kalorier, end du forbrænder. Enhver, der har set The Biggest Loser Shows ved, at de begrænser nok kalorier og træner hundreder af pund kan gå tabt.



Tilsvarende har der i den medicinske litteratur været tilfælde af, hvad nogle omtaler som 'super fedme', hvor enkeltpersoner har mistet op til 374 pund, stort set uden professionel hjælp og holdt sig fra at cykle to timer om dagen i pund om måneden og i årevis Reducer indtag til 800 kalorier om dagen, hvilket er omtrent hvad nogle koncentrationslejrfanger fik under Anden Verdenskrig. Da Oprah udløste et vægttab på tv, trak han en vogn fuld af fedt ud, der repræsenterer de 67 pund, hun fik med en meget lavt kalorieindhold, der er gået tabt. Hvor mange kalorier måtte hun skære for at opnå dette på fire måneder? Kontakt førende ernæringsbøger eller kontakt pålidelige myndigheder som Mayo Clinic, så lærer du den enkle regel om vægttab: et pund fedt er 3.500 kalorier.

hvordan man udskifter en cykelkæde

Citat fra Journal of the American Medical Association: I alt 3500 kalorier svarer til 1 pund kropsvægt, hvilket betyder, at hvis du reducerer dit indtag med 500 kalorier om dagen, mister du 1 pund om ugen. 500 kalorier om dagen x 7 dage = 3500 kalorier eller 1 pund kropsfedt. Kroppen består af 87% fedt, et pund kropsfedt ville være omkring 395 gram rent fedt. Multiplicer det med ni kalorier pr. Gram fedt, får du en tilnærmelse på 3.500 kalorier pr. Pund.

cykelulykke Las Vegas

Den fatale fejl, der fører til dramatisk overdrevne forudsigelser af vægttab, er, at 3.500-reglen ikke tager højde for, at ændringer i kalorieindgangsligningen i energibalansligningen automatisk fører til ændringer i kalorier, f.eks. En afmatning i metabolisk hastighed forbundet med vægttab kendt som metabolisk justering. Dette er en af ​​grundene til vægten. Forestil dig for eksempel en 30-årig stillesiddende kvinde i gennemsnitlig højde, der vejer 150 pund.



Under reglen om 3.500 kalorier, hvis hun skar 500 kalorier fra sin daglige diæt, ville hun miste et pund om ugen eller 52 pund om året. Om tre år ville det forsvinde. Det ville gå fra 150 pund til minus 6.

Det sker naturligvis ikke. Hvad der ville ske er, at i stedet for at tabe 52 pund det første år, ville hun sandsynligvis kun tabe 32 pund og derefter stabilisere sig på omkring 100 pund efter i alt tre år. Det er fordi du har brug for færre kalorier for at eksistere som en tynd person.

Det involverer enkel mekanik, ligesom hvordan en Hummer bruger mere brændstof end en lille bil --- tænk hvor meget mere indsats det ville tage at bare komme ud af en stol, gå rundt i lokalet eller klatre et par trapper med en 50 pund - Rygsæk til at stige. Det er ikke lettere end at bære 50 pund foran dig liggende i ro, sove godt, der er bare mindre af din krop at holde fast i, når vi taber sig. Hvert pund tabt fedtvæv kan betyde, at din krop skal pumpe blod 1 km mindre hvert minut.



Flytning af tyndere kroppe bruger færre kalorier. Så hvis du taber dig ved at spise mindre, behøver du færre s. Det er hvad 3.500-kalorireglen ikke tager højde for, eller tænker på det anderledes, en mand på 200 pund starter, 500 kalorier mere om dagen.

Det er som en stor limonade eller to donuts. Ifølge reglen om 3.500 kalorier ville den om 10 år veje over 700 pund! Det sker ikke, fordi jo tungere det er, jo flere kalorier forbrænder det bare ved blot at gå rundt og afbalancere 13 liter olie eller slæbe en sæk med 400 klumper smør rundt, uanset hvor du går. Det tager cirka to donuts ekstra energi bare for at leve på 250 pund, og det er her, han ville plateau, hvis han holdt ud.

Så vægtøgning eller vægttab for et givet kalorieoverskud eller -underskud er en kurve, der flader ud over tid snarere end en lige linje op eller ned. Alligevel dukker 3500-kalorireglen stadig op. selv i fedme magasiner.

Folkesundhedsforskere brugte det til at beregne, hvor mange pund mange ildre kunne tabe hvert år, hvis f.eks. Fastfood-børnemåltider blev byttet mod æbleskiver i stedet for pommes frites. De troede, at to måltider om ugen kunne samle omkring fire pund om året. Den faktiske forskel - forskere finansieret af National Restaurant Association var uden tvivl glade for at påpege - ville sandsynligvis tilføje mindre end et halvt pund, ti gange mindre end 3500 kalorireglen ville forudsige.

roning træning

Hvor meget motion tager det at forbrænde 3500 kalorier?

I gennemsnit kommer 10.000 trin ud til at være omkring 5 miles. Så forudsat at du vejer 180 pund, så ja, ved simpel matematik, 100kalorierx 5 miles er lig med 500kalorier. Over en uge bliver det3.500 kalorier.27. apr 2016

Hvor lang tid tager det at forbrænde 3500 kalorier?

Med hensyn til3.500-kalorieregel, atvillebetyder, at hvis du opnår den 500-kalorieunderskud i slutningen af ​​hver dag, digville tabe1 lb fedt på syv dage.9. juni. Feb 2020

Hvilken øvelse forbrænder mest kalorier på 30 minutter?

Forbrændte kalorieri30 minutter:

Generelt er løb det bedstekalorie-brændende øvelse. Men hvis du ikke har tid nok til at løbe, kan du forkorte dintræningind ihøj-intensitetssprints. Din krop vil hurtigtforbrænde kalorierat brænde dintræning.
15. maj 2019

Hvor mange kalorier skal jeg forbrænde for at tabe 5 pund om ugen?

Hvis du viltabe 5 pundi enuge, du vilbrug forfor at reducere dit madindtag med 17.500kalorier, hvilket er et kæmpe kalorieunderskud. Hvis du vejer 250 pund, gør du detbrug forfor at reducere dit daglige kalorieindtag til ca. 1.250kalorierpr. dag, et beløb, der er for lavt til at sulte.2. december 2020

volumen af ​​et cykeldæk

Hvordan kan jeg forbrænde 1000 kalorier om dagen?

Og hvis du spiser færrekalorierogbrændemerekaloriergennem fysisk aktivitet, digtabevægt. Generelt, hvis du klipper 500 til1.000 kalorier om dagenfra din typiske diæt, vil dutabeca. 1 pund (0,5 kg) om ugen. Det lyder simpelt.8. december 2020

Er forbrænding af 300 kalorier på 40 minutter godt?

En rask40- til 45-minutgå kanbrændeom300 kalorierafhængigt af hvor meget du vejer. Med den hastighed kan en typisk 150 pund person, der går hver dag, potentielt miste lidt mere end et pund hver anden uge. 'Det tager ikke en person fra 350 pund til 120 pund,' siger Hill.

Vil jeg tabe mig og spise 1200 kalorier om dagen uden motion?

Oprettelse af enkalorieunderskud er nødvendigt forvægttab. Skæringkalorierinden 500–750kaloriertildag, som nogle sundhedspersonale rådgiver, sandsynligvis vil opmuntrevægttab, i det mindste på kort sigt. Mange undersøgelser har vist, at efter lavkaloriekostvaner, herunder1.200-kaloriekostvaner,kanfremmevægttab.11. juni Feb 2020

Er 300 kalorier nok til at forbrænde om dagen?

Forskere siger, at du kan forbedre dit metaboliske helbred ved kun at skære300 kaloriertildagfra din diæt. De siger det lillekaloriereduktion kan forbedre biomarkører for blodtryk, blodsukker og kolesterol.16. jul. Dec 2019

Er det OK at forbrænde 300 kalorier om dagen?

Eksempel: Hvis du klipper 200kalorier om dagenfra din diæt ogforbrændte 300 kalorier om dagenved at udøve, ville dutabeomkring et pund om ugen. Sammenlign det med de andre eksempler ovenfor - så du taber dig i omtrent samme hastighed uden at foretage så ekstreme ændringer i din diæt eller træningsrutine.27. jul. Feb 2020

Hvor meget motion skal jeg gøre dagligt for at forbrænde 3500 kalorier?

For at gøre dette skal du skære 500 til 700 kalorier om dagen for vægttab sammen med den rigtige træning til at forbrænde kalorier. At tage en træning på 3.500 kalorier på en dag er dog ikke realistisk for de fleste. Som Mayo Clinic påpeger, er det et sikkert og realistisk mål at tabe 1 til 1,5 pund om ugen.

Hvordan man mister 3500 kalorier om en uge?

1 Ligevægt er nøglen. 2 Medtag fedt, protein, kulhydrater, frugt og grøntsager til din kost. 3 Prøv at have mellem tre og fjerde måltider hver dag. 4 Overvej dine kaloriebehov for at planlægge din diæt. 5 Hvis du bliver sulten efter et måltid, skal du drikke et glas vand. 6 Spis i samme time hver dag. 7 Kontroller dine aktivitetsvaner. Flere varer

skumrulle cykling

Kan du træne med en madplan på 3500 kalorier?

Du kan træne, indtil du er blå i ansigtet, men hvis du ikke fodrer din krop med de rette næringsstoffer hver dag, vil du ikke gøre nogen reel fremgang. Bliv ved med at rulle, så finder du en fantastisk madplan på 3500 kalorier, som du kan bruge i dit bodybuilding-program.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Cykling på vejen - hvordan man adresserer

Kan cykler køre på vejen? Cykler, PMA'er og ikke-motoriserede PMD'er, såsom manuelle sparkescootere, kan bruges på gangstier. Kun cyklister og PAB-kørere har lov til at køre på veje, undtagen motorveje og vejtunneler. I henhold til vejtrafikloven er det obligatorisk for cyklister og PAB-ryttere at bære hjelm, når de kører på veje.

Fodcykling - hvordan man kan slå sig ned

Er cykling dårligt for dine fødder? Det er en fremragende kardiovaskulær træning, som er sjov og kan udføres uafhængigt eller sammen med en gruppe. Der er også reduceret kraft på tværs af mange led i underekstremiteterne og foden. 14. maj 2013

Sygcykling - svar på problemerne

Hvad betyder sygecykel? cykel ser godt ud

Lyft-cykler - den ultimative guide

Hvor meget koster en LYFT-cykel? Bay Wheels-cykler og e-cykler er nu tilgængelige i Lyft-appen fra kun $ 3 pr. Tur.

Vintercykelbriller - søg efter løsninger

Har du brug for cykelbriller om vinteren? Om vinteren tror du måske, at der ikke er så meget behov for at bære dem, men faktisk er det modsatte tilfældet. Ifølge American Academy of Opthalmology har undersøgelser vist, at uanset årstid kan UV-eksponering øge din risiko for at udvikle grå stær og vækst i øjet, herunder kræft. 07.09.2020

Cykling kraniet cap anmeldelser - anførte spørgsmål og svar

Bær professionelle cykelhætter? Podier er ofte udstyret med ryttere, der bærer baseballkasketter med deres sponsorer på i stedet for cykelkasketter. Der er dog nogle, der prøver at bevare traditionen og fortsætter med at bære dem. De fleste professionelle podier er gået som baseballkasket. Imidlertid prøver nogle at bevare traditionen og udseendet. 2016.