Vigtigste > Øvelser > Ab træning derhjemme - typiske svar og spørgsmål

Ab træning derhjemme - typiske svar og spørgsmål

Er det OK at tage mavemuskler hver dag?

Træn dinabs hverenkeltdag

Ligesom enhver anden muskel, dinAfsnithar også brug for en pause! Det betyder ikke, at du ikke kan aktivere dine ab muskler under din opvarmning med øvelser som Planks, Inchworms og andre balance- og stabiliseringsøvelser, men du bør ikke træne demhver dag.
27. maj 2019



Hvad sker der Chris Heria, velkommen til en anden vlog. Det er et nyt år, og det er tid til at komme i gang og endelig få den seks-pack abs, men inden vi dykker ned i six-pack abs, skal du vide, at du har lavt nok kropsfedt til, at din abs kan se, og i så fald Hvis du vil se på hvad og hvordan jeg spiser hver dag, du bør tjekke min artikel med titlen Hvad jeg spiser og gør hver dag for at forblive strimlet En stærk og udviklet seks-pack abs, ligesom en lav kropsfedtprocent, giver ikke du en stærk og mejslet bryst eller ryg. Du er nødt til at trække din mave sammen ligesom enhver anden muskel i din krop, hvis du vil have den større og stærkere.

Nogle af jer har måske lavt kropsfedt og har stadig ikke den abs, du vil have. Normalt tilføjer folk bare en hurtig abs rutine i slutningen af ​​deres træning i stedet for at afsætte en hel træningssession uden for ugen til at arbejde dine mavemuskler grundigt. Dette fører normalt til dine mavemuskler.

Din mavemuskler stimuleres ikke nok, fordi det meste af din energi allerede er brugt i din hovedtræning. Og nogle gange endda sprunget helt af samme grund. Din mavemuskler er som enhver anden muskel i din krop, der bliver stærkere med modstand, og som enhver anden muskelgruppe, som du vil forstørre, skal du deltage i dem mere end en gang om ugen.



Men hvis du også bruger en hel dag på at udøve din mavemuskler og forblive konsekvent sammen med en ordentlig diæt, begynder du virkelig at se din krop ændre sig og endelig har fuldt udviklet seks-pack mavemuskler. Og seks pack abs ser godt ud, men det vil også hjælpe dig med næsten enhver anden øvelse og løfte, du gør, da dine abs er en vigtig del af dine kernemuskler og understøtter enhver bevægelse samt stabiliserer din. Når det kommer til mavemuskler, har du virkelig ikke brug for udstyr eller endda et fitnesscenter.

Der er mange øvelser, som du kan gøre meget effektivt med din egen kropsvægt, og i dag har jeg et si. skaber x pack abs med nogle af mine yndlingsøvelser, der kun bruger din egen kropsvægt. Øvelserne er perfekte til ethvert fitnessniveau, fra begyndere til avancerede.

Hvad der bestemmer vanskeligheden ved dette træningsprogram er intensiteten, hvormed du gør det i dit eget tempo, opretholder god form og kun prøver at stoppe i pauser. Vi udfører hver øvelse i 45 sekunder med en pause på 15 sekunder imellem. Hvis du er avanceret, vil jeg have dig til at udføre hver øvelse i 40 sekunder med en 20 sekunders pause imellem, og hvis du er nybegynder, vil jeg have dig til at gøre hver øvelse i 35 sekunder med en pause på 25 sekunder Ved afslutningen af ​​denne træning skal du vil have ramt hver muskel i dine mavemuskler, fra dine indre og ydre skråninger, din rektus, mave og din tværgående mave.



Alt hvad du behøver er at downloade Heria Pro-appen fra App Store eller Google Play Butik, åbne YouTube-træningssektionen, åbne op for denne rutine, lave noget gulvplads, og du er klar til at gå. Den første øvelse er at åbne og lukke den høje planke. Lad os komme i en push-up position.

Så det ser sådan ud, og hvis det er for svært, kan du altid gå ud og ind igen. Lad os gå 45 sekunder, klem din kerne, skub håndtaget til gulvet, start med at regulere din vejrtrækning. Gennem din næse, nu gennem din mund. (glædemusik) Med denne første øvelse skal vi varme det op, vi forbereder os på den fulde rutine.

Lad os gå, de sidste 10 sekunder, fem, fire, tre, to og en. Okay, vi skifter position på den næste øvelse. Vores mavemuskler fra en anden side træner vinkler, vi kommer på cykler.



Så hænderne bag dit hoved, benene helt strakte, knæ til albuer. Hver gang du skifter, klem og knas. Lad os gå, sidste 10 sekunder.

gen hackman nu

Fem, fire, tre, to og en. Okay, stræk disse mavemuskler, tag et øjeblik på at få vejret. Den næste øvelse, vi skal starte med, er at klappe ben og komme i en boltholdeposition.

Benene lige, torso faste, hænderne op. Herfra begynder vi at klappe benene. Hvis dette er for svært, kan du enten lægge hænderne nede eller bare holde kerneboltens holdeposition, sørg for at hele denne rutine er rigtig stram.

I stedet for at bøje dine ben skal du holde dem lige. Jo rettere du er, jo mere bruger du dine mavemuskler. De sidste fem sekunder, fem, fire, tre, to og et.

Okay, tag et øjeblik på at tage vejret, rette dine mavemuskler. Den næste øvelse, vi starter, er sit sit ups. Så lad os gå videre, læg dig ned med dine ben opad, som om vi sad i en stol, hænderne op, du vil prøve at røre ved loftet, 45 sekunder, hvis du føler dig træt nu, kan du gå videre, dine fødder Prøv ikke at stoppe, fortsæt.

De sidste 10 sekunder, lad os gå, fem, fire, tre, to og en. Okay, gå derefter videre til næste øvelse. Disse bliver benhævninger, så lad os gå tilbage til en liggende stilling, spise dig, benene er udstrakte og låst ude.

Du vil bringe det helt op, helt ned. Hold dine ben lige, stram virkelig din kerne. Lad os gå de sidste 10 sekunder.

Fem, fire, tre, to og en. Okay, lad os gå videre, skifte. Den næste øvelse, vi skal starte med, skifter klatrere.

Så lad os komme i en push-up position. Bring dit knæ til albuen, kryds og skift; når du bliver bedre til det, skal du begynde at skifte lidt hurtigere. Jo mere du vrider, jo mere arbejder du med dine mavemuskler, så giv det virkelig et godt twist og tag dine knæ op, fuld forlængelse på gulvet.

Lad os gå, de sidste 10 sekunder. 10, ni, otte, syv, seks, fem, fire, tre, to og en. Okay, vi er på den sidste øvelse.

Det er en rigtig hurtig rutine, men min Absare jublede allerede. Den sidste øvelse er en planke, der vender mod øst op til albuerne. Så lad os komme i en plankeposition.

Du vil bringe dit knæ helt op til albuen. 45 sekunder, sidste gang, få det til at tælle. Klem dine mavemuskler.

Kom nu, vi er næsten der, alt hvad du har. 10, ni, otte, syv, seks, fem, fire, tre, to, en Har du det, seks pakke mave rutine, der endelig giver dig den seks pakke, som du altid har ønsket i 2021. Hvis du laver denne rutine hver dag nu vil jeg foreslå at gøre det kun en eller to gange, men hvad hvis i dag er din vigtigste mave? Dag så vil jeg have dig til at gøre dette til en fuld træning i mindst fire omgange.

Og når du først starter denne rutine sammen med de tip, jeg nævnte i begyndelsen af ​​artiklen og vigtigst af alt, skal du holde fast ved den konsekvent. Du vil virkelig begynde at ændre din krop og endelig have en fuld, stærk, udviklet sixpack. Så hvis du kunne lide artiklen, skal du sørge for at knuse lignende-knappen.

Efterlad en kommentar nedenfor. Fortæl mig, hvad du arbejder på, og hvad du gerne vil have den næste artikel om emnet, og du kan dele denne artikel med en ven, der har brug for en legitim seks-pack abs træning, som de kan gøre hver dag y til faktisk være ægte Opnå resultater. Hvis du ikke allerede har sørget for at tilmelde dig meddelelser, som jeg sender hver torsdag kl.

Eastern Time, og hvis du kommenterer inden for de første 20 minutter, har du altid en chance for at vinde noget gratis Heria Apparel. Når vi taler om Heria Apparel, er den splinternye Heria-kollektion kun få dage før faldet. Du kan tjekke alle dele af kollektionen samt prisen nu på chrisheria.com Denne kollektion, som du har set i tidligere artikler, som de hvide joggebukser, sorte joggebukser, windbreakers, træningsshorts, endda de bukser jeg har på lige nu Du får noget, før det hele er udsolgt, så sørg for at følge mig på Instagram.

Jeg vil først annoncere faldet der og være opmærksom på det, for vi bliver udsolgt meget hurtigt. Jeg vil prøve at udfylde så hurtigt som muligt, og jeg vil også placere flere forudbestillinger, så du kan reservere din ordre. Og med dette i tankerne, tak for at se.

hjelm hår

Vi ses næste torsdag kl. 14:00 Østlig tid.

Skør kærlighed, fred ud.

Hvordan kan jeg få en six-pack på 2 uger derhjemme?

Hej alle sammen, dagens abs træning varer kun 10 minutter, men det bliver intens, dine mavemuskler vil elske dig og hader dig, tidsplanen er her. Folkens, dette program er helt gratis, så glem ikke at knuse lignende-knappen, abonnere og også aktivere underretningen. Hvis du vil deltage i denne udfordring, skal du ikke glemme at efterlade en kommentar nedenfor med dine fremskridt eller bruge mine Hashtag på Instagram Eller endda oprette en YouTube-artikel, som disse piger har, så vi kan støtte hinanden og komme i gang. Alle øvelser i dag er 30 sekunder hver og kommer i et supersæt.

Så vi laver to øvelser ryg mod ryg og tager en pause på ti sekunder. Lad os starte Den første øvelse er, at ben hæver sig, klapper langsomt ned i benene og hæver dem igen, derefter knuses og klapper i hænderne og sørger for, at ryggen er flad på gulvet, når du sænker dine ben der. Vil ikke skade din ryg, nej hviletid her folkens, vi går lige ind i omvendt knas. Brug dine kernemuskler til at løfte dine hofter fra gulvet.

Sørg for at bøje din torso her. Vi har en pause på 10 sekunder, og den næste øvelse er Spider-Man Plank. Bring det ene ben til den ene side og berør albuen.

Gør dig nu klar til at springe ind i en bjergbestiger. Bring dine knæ så tæt på de modsatte albuer som muligt, og træk din kerne sammen. Dernæst har vi et russisk twist.

Gør det langsomt og i kontrol, og mine mavemuskler brændte så dårligt på dette tidspunkt. Vi skal hoppe ind og ud med det samme. Jeg dræber dig virkelig her, men træk vejret, når du strækker dine ben og trækker vejret, når du får din ben ind og klem dine mavemuskler sammen.

Hvil dig, og vi har planke med hoftefald. Denne øvelse er virkelig fantastisk til skråtstillingen, og lad os nu gå direkte ind i Plank Jacks, og sørg for at holde din kerne i bevægelse, og lad os smadre dette, du kan tid til endnu en kort pause, og vi har hundrederne, dine Bringer ben ud af gulvet Du kan har knæene bøjet eller lige, og stop derefter med at pumpe dine ben op og ned. Det er super hårdt.

Så hvis du har brug for en lille pause, er det helt fint. Gør dig klar til crunches næste gang, klem de ABS fyre, vi var mere end halvvejs der, du kan gøre det. Sørg for, at dit legetøj er tæt, og at din bum ikke stikker op eller hænger ned.

Forbered dig nu på en plankeposition igen, sørg for at din kerne er tæt og at dine glutes er stramme og trukket sammen. Nå, vi har en lille pause, og hælen er det næste hånd på din hæl med dine hænder, og det er også godt for pisterne. Jeg ved, at jeg virkelig skubber jer her, men vi er næsten færdige med træningsgutterne.

Fortsæt, hvile, og næste gang har vi omvendt knas med benforlængelse igen. Sørg for at bruge kernemusklerne til at løfte dine hofter op. Gør dig nu klar til den lige benknas, lav et par knasepulser, og du kan gøre knækket i knæet, hvis du foretrækker det i stedet, og den sidste øvelse, vi har i dag, er planken op og ned, lad os afslutte fyren, du kan gøre dette Dette er træningen. Jeg håber, du har haft det. Skub dine tommelfingre op og abonner og slå beskeder til, så du ikke går glip af mine nye artikler, og vi ses snart.

Farvel!

Hvad er de 3 bedste ab-øvelser?

Her er 8 enkle måder atopnå seks-pakke abshurtigt og sikkert.
  1. Gør mere cardio. Del på Pinterest.
  2. Dyrke motionDine mavemuskler.
  3. Forøg dit proteinindtag.
  4. Prøv højintensitetsintervalltræning.
  5. Bliv hydreret.
  6. Stop med at spise forarbejdet mad.
  7. Skær ned på raffinerede kulhydrater.
  8. Fyld op på fiber.

hvad sker der fyre i dag, jeg vil vise dig fem øvelser, der hjælper dig med at forbrænde fedt og se togene, appen får asix-pack abs, er ikke kun crunches, det handler også om at brænde fedtlaget, så denne combo er god, du forbedrer din cardio og udøve din afholdenhed fra at poppe din mavemuskler, så den første øvelse er en kombination af disse hævede ben hævninger og crunches, når du gør dette, træner du de nedre mavemuskler og øvre mavemuskler. To bevægelser er en rep, der sigter mod otte gentagelser og for at gøre det skal du sørge for at trække din mavemuskler og udføre den næste ikke-pausetræning det høje knæ løber på to måder, du kan gøre standardversionen læg armene over din navle og kør okay god øvelse, der virker hoftebøjlerne og den nederste dem Det virker abs, og det er et dårligt hjerte, så gør dette i omkring 30 reps da side en to tre fire gange 30 reps er en anden måde, hvis du vil bygge mere abss i stedet for at gøre dette, kan du muligvis åbne din albue og læg den bag dit hoved, ret din albue og kør nøglen nu kerne, du er nødt til at suge din mave, hold din krop oprejst og løb, hvis du finder det for hårdt, er det okay, bare gør standardversionen eller bare gå på det rigtige sted, ingen hvile er en hul cylinder, så en hul cylinder betyder en høj planke med afrundede rygfremspring, når du gør dette, affyrer du dine karakterer, din mave i orden, og du spænder din torso igen, og du vil gå tilbage til den lige ryg og to donkrafter gør en to, dette er en rep, så gentag fremspringene, skub dine mavemuskler tilbage til en lige ryg-cueten-gentagelse og fortsæt derefter til de næste sværeste øvelser, så næste øvelse er sandsynligvis den sværeste holdning, den mest eksplosive af alt dette er kendt som høj-lav tuck aka touch jump vil bringe dit knæ til brystet, bare prøv at flytte din speedone væk herfra, jeg får en Burpee som om du vil hoppe og bringe dit knæ højere på gulvet, dette er en rep og gentag alt rigtigt, så nøglen er, at du skal lande blødt ly. Landing knæ op og herfra er dette afgørende absorbere trykket tilbage lige tilbage og gentag ti reps en gang, og jeg kan garantere dig dit hjerte kører, du er ikke færdig, og denne øvelse er ikke den sværeste, men det er er temmelig svært at gøre lige efter alle disse øvelser er jeg lige herfra, du vil bruge dine arme og momentum til at rejse dig, okay, så du skal virkelig bruge styrke, dette er en ordentlig rep på to herfra, så skynd dig, ikke rigtigt væk bare du ved, kom tilbage til dine crunches, dette kommer til at skade din haleben lige, jeg vil gøre det dejligt og let momentum sagsøge power up stå op, du kan endda gøre dette nulstil din position og gentag, når du bliver bedre, du kan gøre dem 10 reps for denne øvelse, så dette er et stort, stort sæt.

Så spørgsmålet er, hvor mange runder du skal gøre for at arbejde med fem runder, tag ca. to minutters hvile mellem hver runde og gentag korrekt, hvis det er nødvendigt. Husk, at Asix-Pack-Abs ikke kun handler om træningens konsistens, abs øvelserne, men også andre øvelser som pushups, hoppestråler og efterlader nogle vægte. Jeg handler personligt med affald og kombination med alle disse øvelser og i sidste ende mad, du spiser rigtigt. Du kan også se min diætartikel her, hvad jeg spiser hver dag, fordi kosten er 70 til 80 af det, der styrer din kropsfedt og muskelmasseudvikling.

Vær konsekvent, træn hårdt og spis rigtigt, så får du resultater

Hvad er de bedste træningsprogrammer for mavemuskler?

Det3Mest effektivAb træning
  • cykelmanøvre.
  • kaptajnstol.
  • knase på endyrke motionbold.
5. apr 2020

Kan du få mavemuskler med mavefedt?

Har stærk, muskuløsAfsniter ikke nok

For athardefineretAfsniteller avaskebræt,dubehøverslippe af med subkutanfedfra dinabdominalareal. Bundlinje: Træn dinAfsnitvil hjælpe demblivestærk og muskuløs. Imidlertid,duvil ikke kunne se demhvisde er dækket af subkutanfed.

Kan du gøre 10 minutters mavemuskler hver dag?

KomAfsnitkan tage mere end10minutter om dagen, men der er kun tre vigtige ting ved enfraregime, og det er at spise og træne godt, effektivt og konsekvent. Som sådan har mange mennesker defineretAfsnit, isærhvis dutræner allerede et betydeligt beløb, men deresAfsniter dækket af mavefedt.10. apr 2020

kalorieforbrændende yogastillinger

Giver planker dig mavemuskler?

En ordentligplankeengagererdin absja, men ogsåditskuldre, ryg, glutes og quads.Plankerfaktureres som must-gørab flytte hvisduer seriøs med at udvikle en stærk kerne.30. apr 2021

Forbrænder planker fedt?

Plankeer en af ​​de bedste kalorierbrændendeog gavnlige øvelser. ENplankehold engagerer flere muskler på én gang og derved gavner din krops kernestyrke. Ikke kunbrændendedetfedomkring dit maveområde, fungerer de også ved at give dig en forbedret kropsholdning, fleksibilitet såvel som en strammere mave.23. jan. Dec 2019

Er AB-hjul nok til mavemuskler?

Menfraudrulning kræver ikke kun styrke fra dinAfsnitog de andre nævnte muskler. De kræver også synkroniseret kontrol. at brugeab hjulkorrekt har du brug for stor kernestyrke i en plankeposition såvel somgodtstyrke i overkroppen, især i skuldre, ryg og underarme, siger Jenkins.6. dec 2018

Er 5 minutter af maven om dagen nok?

Længden af ​​en træning er ikke direkte korreleret med, hvor effektiv eller god træningen er, især når det kommer tilfratræning - faktisken fem-minut fritræning kan være effektiv, så længe du laver en række øvelser, der er målrettet mod forskellige kernemuskler, og du har god form.15. okt 2020

Er 20 minutters ab-træning nok?

Fordelen ved at lave entyve-minutkoncentreret kernetræningsom dette i stedet for at blande kernearbejde med et fuldkredsløb eller gøre et kortereabs træninger fuldstændig træthedabdominalmuskler til det punkt af muskelsvigt, hvilket vil føre til forbedret styrke, forklarer Kara.18. apr 2020

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Kortlæg min brug af dataforbrug - levedygtige løsninger

Hvor meget data bruger Map My Run pr. Time? omkring 2,19 MB

Grusveje over Amerika - svar på problemerne

Kan du køre over USA på grusveje? Ja, der er en grusvejsrute fra øst til vest over USA, og den er næsten dobbelt så lang som Great Divide Mountain Bike Route. Vær ikke overrasket, hvis du ikke har hørt om det.

Indgroet hår i muldvarp - en løsning på

Kan der dannes en bums under en muldvarp? Bumser kan dannes på enhver overflade af huden, der har hårsækkene, inklusive muldvarpe. Disse bumser kan vokse dybt inde i muldvarpen som en knude eller tættere på overfladen som hudorme, whiteheads, pustler eller papules. Hvis en bums er inde i en muldvarp, kan du føle, at den er hævet og øm at røre ved. 14 сент. 2020 г.

Stigning i træning - hvordan man tackler

Er det godt at løbe op ad en bakke? Bortset fra muskelopbygning, styrke og hastighed hjælper løb op ad bakke også med at regulere det kardiovaskulære system, arbejder muskler, der er vanskelige at træne, forlænger kalve, fremmer løbestilling - dybest set alle de vigtige ting, løbere har brug for at komme videre, hvorfor vi besluttede at dybt ned i det hele og give dig en

Token hjul - finde løsninger

Er symbolhjul noget godt? Token har produceret nogle fremragende sæt i årenes løb, og Prime Ventous Carbon Disc Road hjulsættet er ingen undtagelse. Bygningskvalitet er fremragende, de ser godt ud, fungerer rigtig godt og er også ret gode.