Vigtigste > Øvelser > Bosu øvelser - hvordan man løser

Bosu øvelser - hvordan man løser

Er BOSU en god træning?

BOSUboldtræningopbygge kernestyrke og stabilitet

BOSU øvelseropbygge kerne- og overordnet styrke og forbedre balance, stabilitet og fleksibilitet, siger Marks. På grund af ustabiliteten, næsten enhver øvelse påBOSUfungerer kernen, selvom det ikke har lyst til det. En anden fordel: forebyggelse af skader.
21. jan 2021

anvendelser til gamle cykelrør



Hej folk, jeg er Bob Schrupp, fysioterapeut, Brad Heineck, fysioterapeut, sammen er vi de mest kendte fysioterapeuter, efter vores mening ville jeg selvfølgelig afskære det, ja, hvis jeg kan få Loni til at grine, har jeg lyst til, at jeg gjorde en godt stykke arbejde, ved du det, men nu får vi kommentarer, og så ved du, hvordan det går godt, siger din linje 12 fantastiske ankel-, knæ- og hoftebalanceøvelser og på BOSU-kuglen. Ja, og nu er dette fra Can DoCando CANDO ja okay, og de er en del af dette firma her Fei, og de sendte os dette produktionsfirma Incorporated, det er et ganske navn og igen, hvis du er terapeut, anbefaler jeg dig stærkt at få deres katalog, gå til deres link nedenfor. Jeg vil også have dette anført i vores produktsektion.

Så hvis du ønsker at få en, er det en god pris, og du vil nævne, at den er en god størrelse, ikke, fordi cand eller BOSU-kuglen, den gamle dig, originalen, jeg synes den er original, jeg ved det ikke, men dem jeg altid har set på terapiklinikker. De er større end dette, og de fungerer meget godt, men de er større end hendes. De er enorme, når jeg skal bære dem rundt for at få dem ud af skabet til gymnastiksalen for at arbejde sammen med nogen, jeg ser aldrig rigtig frem til det.Yeah Var ikke så slemt for 20 år siden, men nu hvor jeg tænker på det lidt mere, og derudover har du plads til at sætte det et eller andet sted, og det er bare den perfekte størrelse, og faktisk har denne lidt plads, du lægger på, kan hænge væggen, fordi jeg hængte den på væggen, men jeg bogstaveligt talt var nødt til at gå ind i min garage og lave en rem, så jeg kunne hænge den på væggen, jeg tror, ​​du kan også fastgøre træningsrørsbeslag til det, men jeg tænker på dem. Ifølge Bob, opbevaring, fordi du ved, det handler om lagerplads, når du ikke har ikke meget plads.

Dette er Brad, ja, du vil ikke gå rundt på denne ting. Du ved det, medmindre du bruger det til motion. Så skal vi vise nogle øvelser på et eller andet tidspunkt? Nej Bob, vi skal tale om størrelsen, så det eneste, jeg kan tænke på, er BOSU-bolden sådan, basketball, ja det eneste, jeg kan tænke på, er begge sider op, ja, jeg fik at vide, men jeg ved ikke Ved ikke, om det er sandt, husk det, fordi du kan udøve det på begge måder, og du vil sige, at det ikke giver mening, men ikke mere at sige, at vi giver dig alle de detaljer, det giver ingen mening, hvis du prøver at finde ud af, hvorfor du bare klikkede på dette kanal, skal du tage et øjeblik for at lave endnu en fejl og abonnere på os.



Vi leverer artikler om at forblive sunde. passe. smertefri, og vi uploader også hver dag Gå til Facebook og 'ligesom' os der, fordi Brad og jeg kan lide at blive rigtig 'lide', og vi har brug for det, hvad bruger du det til, når du har en ankelforstuvning, en skade på dit knæ eller din hofte Hvis du har haft et slagtilfælde, og du kommer dig tilbage til et højere niveau, kan alle disse virkelig hjælpe dig med at forbedre din balance, styrke og proprioception.

Dette er et perfekt værktøj til det. Proprioception er en fornemmelse af, hvor dit led er uden at se på det. Hvad du ofte gør, når nogen forstuver deres ankel, de kommer til at stå på det ene ben, og de vil stå på det andet og tænke, at du bliver sådan, så forbindelserne er alle rodet, og du skal koordinere dem alle .

Det er dejlige sokker, som du tager på forresten, Bob, jeg kan lide disse gargoyles, de går også med Cando-kuglen (argyle) Okay, så lad os starte forkert. Og det er sådan, jeg normalt starter, fordi det er lidt nemmere at stå på bolden, altid tænke på sikkerhed først, sikkerhed først, det er derfor, jeg altid lægger det i barer i gymnastiksalen, for så har personen noget at stå på (barer på alle Jeg bruger bare en pind derhjemme, skaff dig en god robust stol en spadserestok, måske en stol på begge sider, fordi den vakler og virkelig udfordrer din styrke, din balance, du vil ikke holde din ankel tilbage, nøjagtigt, eller dig, der bryder anklen, men det er derfor, du skal bruge denne side først, hvis du vender den, det er den mere avancerede størrelse, og du kan faktisk rulle din ankel på denne side, hvis du ikke er forsigtig, så her og gå sådan her og dig Jeg bliver vant til det fra starten af ​​denne ting og åbenbart to meter op, lige, så det er nummer et. Brug bare det.



Det er nu 12. Vi lavede en artikel med denne om åh tidligere på året, men denne har 12 vers 10, og jeg har en anden farve skjorte på, så der er nogle store forskelle, men vi har en anden BOSU-kugle, lige den er lidt mindre mm-hmm anden farve ok også, så her har vi 2 fod nu, hvis du vænner dig til det ok så går du til den ene side og ser hvordan det går, du bliver stadig vant til at udøve din balance og så går du sådan her, når det føles godt bob, kan du smide mig den store røde kugle? Undskyld, du laver ikke et bestemt mønster bagud, alt hvad jeg gør er at holde min balance og holde din balance. Vi gør dette frem og tilbage på et andet par.

Det er et godt punkt, men Bob, da du ved, at disse 12 ikke er den eneste måde at gøre det på, og jeg begynder bare at drible, du kan bruge en basketball, en af ​​disse bolde, Okay, Bob skulle gå omkring tredive meter bag Lani nu, her, og så begynder du at kaste, og du kan virkelig se udfordringerne, og ikke kun kender du fra terapeutens synspunkt ikke kun anklerne, hofterne og knæene, der arbejder på ørerne, det balancepunkt du laver jeg kaste til højre for ham, og jeg kaster på hans LessOkay nu den næste okay nu stop for Bob, vi kan altid lide at gøre det vanskeligt, hvis min højre side var det involverede ben, jeg kommer først på venstre ben og ser hvor let det er sikkert det er sådan. Åh, det er dit gode ben, det er ikke så slemt, det er dit, du vil se forskellen, ja, her skifter du det skadede ben, og du starter igen med noget på begge sider. Du kan komme rundt omkring det, og du vil mærke musklerne i dine fødder og ankler og dine hofter og alt, hvad de går til byen lige nu med kun en hånd, og okay Bob.

Jeg tror jeg er klar, han får det nej. Jeg gør alt dette. Temmelig svært at gøre.



Jeg lod bob gå. Jeg kunne gøre det, fordi jeg fik patienter til at gøre dette, jeg er nødt til at gøre det. Jeg fortæller mine patienter, OK, det gør du kun, hvis du er smuk.

Det er et højt niveau. Det er et højt niveau. Ja.

Det er. Der er en anden. Jeg ville nævne Med begge fødder op, og det gør squats, for så styrker du mere sammen med balance, og du gør ti af dem på BOSU-kuglen versus ti på gulvet, og det er som en forskel mellem dag og nat, så okay.

opsætning af cykeltræner

Jeg tror, ​​det bringer os til nummer fem, okay Åh, vi har meget at gøre her. De andre rejser ret hurtigt, lad os hente Hynek lige her, vi rejser nu. Vi går denne vej, okay, nu skal du være forsigtig med at sætte din fod her, og det var lidt mere tid til det, og din ankel kan rulle sådan her, og du kan forstuve din ankel igen, så sørg for at din ankel er et højt niveau. Det er stærkt og sørg igen for, at du er stabil, startende med stolen.

Vi er her for at blive sundere, ikke omvendt. Og så får du en fornemmelse for det, og her, Bob, nævnte du at gøre plantar flexion, så du kan styrke disse muskler på samme tid, du kan slags rulle dig selv OK nu er det, hvad jeg virkelig kan lide, faktisk er personen har Marts, og du starter meget langsomt. Atter at sætte din fod her kunne let forstuve din ankel.

Det ved du ikke. Dette er, når vi kender dig med din terapeut. Du ser meget nøje på, at alt er godt og i orden, og du kan gå efter en prop og muligvis ingen prop.

Men jeg vil altid have stokken til din stol her klar stokken i den ene hånd eller en anden stol her, så du kan gå en prop og derefter endda gøre noget frem og tilbage. Jeg er sikker på, at dette er lidt sværere, ja, og hvis du vil prøve, så tænk på al den støtte, du kan, men sørg for, at der er, og hvis du mister din balance, kan det redde din balance og undgå skader Okay, så sæt det nu din fod lige nu, klapp dagon i midten, Bob og vi vil gøre det samme som du arbejder på nu Ja, og nu har jeg to understøtninger nede, når jeg tager dem af. Det er mere, og du kan gøre det uden det, men det er virkelig rystet. Du ved, jeg har min, jeg har ingen skader lige nu, og så vil du forsigtigt gå frem og tilbage på den måde, for selv med støtte, når jeg har en svag ankel, hvis jeg havde nogen med et slagtilfælde, måske kunne du rulle din ankel.

kastet med at bryde væk

Jeg vil sandsynligvis aldrig bruge dette websted. Jeg vender dem bare om og arbejder på den flade side, fordi du er meget sikrere ved anklen. Start selv med at sidde ned ved at træne maver, så du ved, at mm-hmm, du kan lægge fyren ned og vende ham lige over, og så ville han gøre det, ja, ja, frem og tilbage.

Dette er virkelig en begynder-begynder position nu. Vi fortsætter 12 og 13, så vi giver dig bonusser her. Det kunne fungere.

Faktisk godt. Jeg har en patient. Jeg vil altid bruge denne idé Bob til at levere Oh ja det er rigtigt.

Hvis du forventer at levere for meget fra for lidt løfte Dynamisk mobilitet Bob og afbalancere med ham Lad os sige, at du er ude på ujævn grund, eller hvis du ser, at du er en landmand, og du er nødt til at gå, spiste hun i et område, der undertiden er delvis ujævnt squa er blød og undertiden grødet. De er hårde sten osv. Du lægger en fod på den anden og igen.

Fik de dobbelte pinde nu Ja, jeg bruger dobbeltpinde, fordi vi bevæger os her og så her og derefter her Nu synes jeg det er vigtigt, at du tilføjer den bagudgående bevægelse, fordi det siger, hvis du ved, hvor dine fødder er i rummet uden Når man ser tilbage er det meget nyttigt, fordi det er sådan, din krop fungerer. Hvis det er sundt, men efter en skade kan højre fod muligvis vide, hvor den skal hen, men på grund af skaden kan venstre fod muligvis ikke løbe over her, og du har en fornemmelse af, at det er herovre, så lad os forfine det, og det er derfor, vi også vil bruge denne kugle, hjul mange mennesker tror, ​​at deres ankel er svag efter en ankelskade, ikke, det er ikke nødvendigvis tilfældet , nogle gange mangler det denne proprioception, så når de lægger den på en flad overflade som denne, begynder den at dreje, og de ved ikke, at den drejer med sikkerhed, så reager ikke, og så drejer de den rundt og vrider ankelcomputer, se at det er derfor vi træner dette. ja, gør det under kontrollerede omstændigheder i modsætning til at gøre det perfekt i den virkelige verden.

Nå, Bob vil forklare den næste. Jeg kan godt lide bare at gå op og ned og gøre. Jeg viser dig profilen her, højre ben, højre ben og min ryg til venstre.

proteinpulver uden carrageenan

Så ben i stedet for trinværktøjet. Du træder direkte over og tager derefter et skridt indad. Hvad synes du om den økologiske supe, jeg synes, den er på min juleliste.

Ja, meget godt. Hej ved du hvad du skal give mig mange tak. Alt til at se på

Hvad er en BOSU god til?

TILbosubold er enstoreud over ethvert hjemmegymnastik. Ikke kun er det en balancehjælp, der hjælper brugerne med at koordinere muskler og nerver for ustabile forhold, som du oplever i hverdagen, men det hjælper det også med en række andre typer træning, såsom strækning, rehabilitering og styrketræning.5. jan. 2015 g.

Er en BOSU-kugle god til kernen?

De ustabile egenskaber vedBOSU boldgør det til enstoretræningsværktøj til målretning af stabilisator muskler, især dem frakerne.

Er Bosu-bolde pengene værd?

'DetBOSUer absolut et værktøjværdiprøver, ”siger Calabrese, selvom hun bemærker, at det ikke er at tilføje en stabilitetsudfordringen godidé til hver eneste øvelse, nemlig enhver, der får dig til at løfte en masse vægt og ikke efterlader dine hænder fri, hvis du falder.30. nov. 2018 nov.

Hvilke muskler arbejder Bosu Squats?

Bosu squatser en fremragende øvelse, der styrker quads, hamstrings, glutes og ved hjælp afbosukugle dette hjælper også med at stabilisere kernen.16. okt 2012

Er Bosu ball squats effektive?

Fordele.Bosu squatser en fremragende øvelse, der styrker quads, hamstrings, glutes og ved hjælp afbosu bolddette hjælper også med at stabilisere kernen. Denne øvelse er også fantastisk, hvis du er interesseret i vægttab.16. okt 2012

Hvad kan jeg bruge, hvis jeg ikke har en Bosu-bold?

Der er et par alternativer tilBOSU boldatkanværebruges hvisduhar brug for en BOSUhovedsagelig for balance. De primære alternativer er yoga balance boards og fuld størrelse motion / yogabolde.

Hvorfor squat Bosu bolde?

Bosu squatser en fremragende øvelse, der styrker quads, hamstrings, glutes og ved hjælp afbosu bolddette hjælper også med at stabilisere kernen. Denne øvelse skal kun udføres af folk, der er komfortable med at træne på en ustabil overflade.16. okt 2012

Hvilken er den bedste øvelse for BOSU-bold?

De 10 bedste BOSU-boldøvelser 1 BOSU-ball-push-ups Push-up er sandsynligvis den mest udførte øvelse på planeten. 2 BOSU Ball Squats BOSU Ball Squats er en nyttig øvelse til at udvikle balance i balance og styrke. 3 BOSU Ball Crunches Mange motionister finder det meget let at crunches. Flere genstande

Hvad er den bedste måde at træne for Bosu på?

Gennemfør kredsløb 1, inden du går videre til kredsløb 2. Kreds 1: Vælg en af ​​de nederste krops-bosu-øvelser (en-ben-glute-bro, squat, split squat) efterfulgt af en af ​​overkropsøvelserne (pushup, hældning og tilbagegang) DB brystpresse, en-arm pushup), derefter en af ​​cardio / core øvelserne (“slæde” push, burpees, bjergbestigere, russisk twist).

cykel kamera

Hvordan laver man sidelunger med BOSU-kugle?

Disse ligner sidelunger og BOSU-kuglelunger. Stå ved siden af ​​BOSU-kuglen og læg din højre fod på kuplen. Sørg for, at dine fødder er mindst 2-3 meter fra hinanden. Lad dig nu springe til højre, stå op og løft dit højre ben fra BOSU-kuglehovedet, og placer det tæt på dit venstre ben. Igen skal du placere dit højre ben på kuplen og springe ud.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Low carb diæt og afib - svar på problemerne

Kan en diæt med lavt kulhydratindhold forårsage AFib? Diæter med lavt kulhydratindhold er forbundet med øget risiko for atrieflimren, hvilket indikerer, at denne populære vægtkontrolmetode, ved at begrænse indtagelsen af ​​kulhydrater, bør anbefales med forsigtighed, og der bør udføres flere undersøgelser for at evaluere effekten.25.04.2019

Let mad til mavebesvær - hvordan man beslutter

Hvilke fødevarer er lette på maven? 11 fødevarer, der er lette at fordøje Toast. Del på Pinterest Ristning af brød nedbryder nogle af dets kulhydrater. Hvide ris. Ris er en god kilde til energi og protein, men ikke alle korn er lette at fordøje. Bananer. Æblesau. Æg. Søde kartofler. Kylling. laks.

Atkins diæt vs keto - hvordan man retter det

Hvad er bedre Atkins eller keto? Atkins og keto er begge diæter med lavt kulhydratindhold, der kan være til gavn for vægttab, diabetesstyring og hjertesundhed. Deres største forskel er, at du gradvist øger dit kulhydratindtag på Atkins, mens det fortsat er meget lavt på keto-dietten, så din krop kan forblive i ketose og forbrænde ketoner til energi. 13. juni 2019

Protein shake til muskelgendannelse - holdbare løsninger

Hvilket protein er godt for muskelgendannelse? En undersøgelse viste et positivt anabolsk respons, efter at deltagerne indtog 20 gram valleprotein inden træning (9). Andre fordele ved at spise protein inden træning inkluderer: En bedre anabolsk respons eller muskelvækst (11, 12) Forbedret muskelgendannelse (12)

Termisk mad diæt - innovative løsninger

Hvilke fødevarer har den bedste termiske effekt? Kulinarisk ernæringsekspert Trudy Stone er enig: ”Æg er en af ​​de bedste kilder til fedtforbrændende proteiner, der får dit stofskifte fyret. Diæt med højt proteinindhold har vist sig at øge dit stofskifte på grund af den termiske effekt af mad - mængden af ​​kalorier, som din krop forbrænder for at metabolisere fødevarer. ”27 februar. 2019 г.

Sunde probiotika - typiske svar og spørgsmål

Hvad er det sundeste probiotiske at tage? En generel anbefaling er at vælge probiotiske produkter med mindst 1 milliard kolonidannende enheder og indeholdende slægten Lactobacillus, Bifidobacterium eller Saccharomyces boulardii, nogle af de mest efterforskede probiotika.9 нояб. 2018 г.