Vigtigste > Øvelser > Crank Brothers-kompatible sko - Sådan repareres

Crank Brothers-kompatible sko - Sådan repareres

Fungerer SPD-sko med Crank Brothers?

Beggesko villeveres med et mellemlag specielt til brug medCrank Brothersklamper. Mens disseskoer optimeret tilCrank Brotherspedaler, de erkompatibelmed ShimanoSPDsystem og andre mærker af klemmepedaler også.15. december 2020



Vi skal se på, hvordan du opretter klipsløse pedaler og sko. Først skal du justere klampens placering i skoen. Klampen er den lille metalgrænseflade, der faktisk klikker ind i fjederretentionssystemet på pedalen.

Placering i bunden af ​​skoen er meget vigtig for pedaleffektiviteten, men det påvirker også, hvor godt du bevæger din vægt på cyklen. I bunden af ​​din sko har du to af disse slots, så du kan flytte klampen op og ned og få en fornemmelse for, hvor du vil placere klampen. Hvad jeg ofte ser i coaching er, at mange mennesker har deres klampe meget langt frem i skoen, og det får dig til at vippe tåen let.

Det er ikke altid det bedste sted, især hvis du kører på tekniske stier. Så når du rent faktisk glider din klamp længere tilbage, står du lidt fladere på pedalen i stedet for at stå så højt og på tåen. Der er et lille argument for, at hvis du står lidt mere tå ned, bruger du dine kalve mere pedal, men der er intet, der virkelig beviser, at dette er et mere kraftfuldt pedalslag.



Så jeg ved bestemt, at hvis du bringer klampen lidt længere, vil den flade din fod, og det kan virkelig hjælpe, når du kører på teknisk terræn. Kugledelen starter med din klampe, er omtrent på din kugle. Jeg bevæger faktisk min klampe så langt tilbage som muligt, og det skubber min fod lidt længere frem på pedalerne.

Får mig lidt flere hæle ned, og det passer virkelig til min kørestil, men det er værd at lege med, den front-to-back bevægelse på skoen. Med dit klampe får du to skruer til at fastgøre klemmen til bunden af ​​skoen, men du får også denne lille plastafstand. Først skal du samle klemmen til bunden af ​​min sko i den front-til-bag-position, som jeg finder behagelig.

Og prøv så faktisk at sætte skoen på og klemme den fast i din pedal. Hvis du føler noget af det gummi røre ved pedalen og forhindre dig i at klippe ind eller ud, så ville jeg prøve at placere afstandsstykket lidt længere væk fra skoen, og det kan hjælpe, så du ikke rører ved skoen på pedalen. Alternativt kan du bare tilføje lidt Stanley-kniv til denne gummi og få noget af gummiet af, så du kan komme ind og ud pænt.



Crank Brothers har dette smarte lille system med deres studs, så den ene stud har et punkt og den anden ikke. Hvis du fastgør klemmen med spidsen på din højre sko, udløses du ved 15 °. Hvis du lægger den på din venstre sko, frigives den ved 20 °.

Så du kan faktisk vælge, hvornår du vil have din fod til at komme ud af denne pedal. Virkelig pænt lille system, jeg kører punktet på min højre sko, så jeg havde den tidligere version, når vi først er kommet i vores langsgående position, er den næste ting, vi vil se på, sidelayoutet. Du kan finde ud af, at hvis du har din klampe for langt uden for din sko, kommer din fod virkelig tæt på krumtapene.

Især på din bageste fod bemærker du muligvis, at når du klikker af, skal du faktisk trykke din fodtå ned i kranken, før du kan træde af pedalen. I så fald vil jeg derefter skubbe dette klampe ind på indersiden af ​​foden. Dette bringer pedalen lidt længere væk og kranken længere væk for at give dig lidt mere plads.



Men det kan også være nødvendigt at lege med det, så skoens gummi ikke rører ved pedalen, før du klipper den til eller fra. Alternativt kan du fastgøre afstandsstykker til pedalen for at bevæge pedalen lidt længere væk fra kranken. Juster nu vinklen på dette klampe.

Du ønsker virkelig, at dette skal matche din naturlige kropsholdning på pedalen, så flot og firkantet, i overensstemmelse med skoens længde, er sandsynligvis det bedste sted at starte. Prøv det og se, hvordan det føles. Du kan også lege lidt med det, vinkle klampen let, så den allerede er tættere på pedalens frigørelsespunkt, så du skubber den ind, selvom du står normalt, er den virkelig ved at springe ud.

Det afhænger af, hvordan du kan lide det. Nogle mennesker kan ikke lide det, når du ikke forventer, at du kommer ud af pedalen, så når du har fundet den fine placering af dette klampe, skal du sørge for at sætte det på sikkert og fast. Du vil ikke have dem til at løsne sig, eller at en bolt falder ud.

Jeg har set det. Hvad der så kan ske er, at klampen roterer i skoen, og du sidder fast på den pedal, og så har du et af de pinlige tip, som du ikke kan komme ud af. Nu til pedalerne.

Du kan få forskellige typer pedaler. Her er en Crank BrothersMallet DH, udenfor kan du se et stort bur, en nedadgående pedal. Her er et Crank Brothers slik.

Dette er mere en langrendspedal, som du kan se, er den meget mindre, meget lettere. Så lad os starte med downhill-pedalerne. Naturligvis vil dette store bur give dig lidt støtte.

Så du kan faktisk mærke pedalen på undersiden af ​​din sko. Dette giver dig lidt gnidning. De har også disse små justerbare skruer, som du kan lege med.

En smule af pedalen kan mærkes på undersiden af ​​skoen. Selvfølgelig, hvis du trækker dem for hårdt ud, får du for meget friktion, og det vil gøre det meget sværere at komme på og af pedalen. Jeg kan virkelig godt lide denne type pedaler, og det ser ud til at fungere rigtig godt med en lidt blødere sålesko.

Det føles næsten som en flad pedal. Du kan faktisk mærke denne pedal i bunden af ​​din sko. Du vil opdage, at disse mindre langrendspedaler går meget bedre med disse langrendssko.

De har en meget stivere sål, så du ikke rigtig har brug for ekstra støtte fra en stor platformspedal, bare den eneste støtte på din fod. Som du kan se med denne store nedadgående pedal, rører skoen virkelig til pedalen, så der er en masse følelse i fodsålen, også rigtig god til måske ikke at blive klikket ind i et teknisk afsnit og stadig en god platform til At have stående. Sammenlign det med cross-country stil sko og pedal, selvfølgelig meget mindre platform der.

Så du har ikke den samme fornemmelse i bunden af ​​din fod, og det betyder ikke så meget, hvis det er klippet ind, men hvis du kører udskåret af en eller anden grund, hjælper det ikke så meget. Så dette er den stil med pedalsko, som jeg kan lide. En temmelig stor, lidt tung, men blød sko med en stor nedadgående pedal, der virkelig passer til min kørestil, hvor jeg har en god fornemmelse af pedalen i fodsålen, så det er værd at kombinere din sko og din Pedal til typen af ​​kørsel.

Okay, så der er en guide til, hvordan du opsætter klipfri pedaler. Hvis du kunne lide denne artikel, kan du give os store tommelfingre her oppe, eller hvis du vil have flere artikler fra GMBN, skal du klikke på vores Clips versus Flats-funktion ovenfor for at klikke på vores mekaniske playliste nedenfor. Eller klik på mig for at abonnere på GMBN, det er gratis.

Leveres Crank Brothers pedaler med klamper?

Crank Brothers pedaler kommermed deres proprietæreklamperog kan ikke bruges med SPDklamper. Hvis dinskobrug en toboltklemmemonteringssystem, digkaninstallereCrank Brothers klamperpå dem. Alt hvad du skalgørfjerner det eksisterendeklamperog udskift dem medCrank Brothers klamperatkommemedpedaler.26. feb 2021

Hej, dette er Jeffrey fra MTB.guide. Og i dag bringer jeg dig den langsigtede test af Crankbrothers Eggbeater 3 pedaler.

Crankbrothers pedaler er kendt for deres mudderadskillelse, men de har også et dårligt ry for pålidelighed. Derfor er der blevet introduceret nye lejer og tætninger til alle pedaler siden 2016. For at se om det virkelig var en forbedring, var det tid til en langvarig test.

Jeg har brugt disse pedaler i næsten et år nu som et andet sæt, næsten 4.300 km frem, har brugt dem to gange i en cykelpark (hvor malletter faktisk er det bedre valg) og deltaget i 6 XC-løb. Senere i denne artikel adskiller jeg også pedalerne for at se slid på pedalerne og klamperne nærmere, men lad os først pakke ud som sædvanligt. pedalerne leveret.

Så disse er i det væsentlige lette pedaler til brug med XC x. Og selvfølgelig nævner de de nye lejer. De tilbyder også 5 års garanti på disse pedaler, som naturligvis ikke dækker sliddele såsom lejer og tætninger.

Jeg havde et lille problem, som jeg kontaktede dem om, men mere om det senere. I kassen finder vi pedalerne. Men også klamper og shims er inkluderet for at fuldføre opsætningen.

Og endelig et par flere papirer inklusive installationsinstruktionerne. Egenskaber Eggbeater-pedalerne er Crankbrothers XC-fokuserede pedaler. Med hammepedalerne, der markerer ned ad bakke, og ægbeaterpedalerne markerer det modsatte langrendssegment, tilbyder de også en bred vifte af muligheder imellem.

Inden for Eggbeater-serien er 3 en pedal i mellemklassen. Med den avancerede titanium-model, 11, øges priserne også op til elleve. 3 er en acceptabel 135 € Detailprisen på Crankbrothers 3 er 135 €, men de faktiske priser er ofte betydeligt lavere, og jeg købte disse pedaler til 84,90 €.

For aktuelle priser, se linket i beskrivelsen nedenfor. 2 og 3 dækker mellemklassen med næsten. ab ingen forskelle mellem dem, bortset fra at vingematerialet på 3 er lidt mere holdbart og kun vejer 5 gram mindre.

Den angivne vægt på 280 g pr. Par til Eggbeater 3 er faktisk nøjagtig. Eggbeater 1 er startmodellen og har en mindre sofistikeret finish med stemplet stål i stedet for støbt rustfrit stål. Du kan ikke bruge profilkontaktmuffer med 1, så du kan ikke finjustere kontakten mellem skoprofilen og pedalkroppen.

Forskellen i vægt for en indgangspedal er ubetydelig og vejer kun 10 gram mere end Eggbeater 3. De vigtigste salgsargumenter for Eggbeaters er deres vægt og slamudskillelsesevne. Men mængden af ​​opdrift skal også tages i betragtning.

Du har 6 opdriftsgrader, og du kan have en frigøringsvinkel på 15 eller 20 grader og afhængigt af, hvordan klampen er installeret, og kan frigøres på begge sider, hvis det er nødvendigt. Du har også 4 indgangspunkter på pedalen, så chancerne for et klip første gang er ret gode. Antallet af tilpasningsmuligheder og serviceartikler til Crankbr andre pedaler er større sammenlignet med andre mærker.

Til Eggbeater-pedalerne har du følgende ting: - En lang spindel indstillet til at placere dine fødder 5 mm længere fra krumtaparmen sammenlignet med standardspindlerne. Skobeskyttelse for at beskytte sko med kulsåler (jeg har gennemgået disse før, se om du vil vide mere om dem) - Profilkontaktærmer, hvis skosålen ikke kommer i kontakt med pedalen - Cleat shims, hvis du har problemer med at komme ind i pedalen, har du - 3-hullers knopper, til racercykelsko - 0 procent float-knopper Få den rigtige pasform Med mange muligheder for Eggbeaters, ville det stadig være rart at gå på arbejde lige ud af boks. Og heldigvis gør de det.

Men en ting, der altid er et problem med disse typer pedaler, er vingerne, der graver i dine sko. Da jeg bruger sko med carbon såler, valgte jeg Shoe Shields. Disse rustfrie stålplader beskytter kulsålen på dine sko, men bringer også en vis afstand mellem skoprofilen og pedalen, og til sidst får døren ead-kontakt ærmer.

Pedalerne selv har ingen justerbarhed. Fjederspændingen kan derfor ikke justeres. Mens du kan justere frigørelsesvinklen ved at skifte klamperne fra venstre til højre, kan flydemængden ikke ændres uden at få nye klamper.

Og den eneste mulighed udover de 6 standardgrader er 0 graders flydeknopper. Følelsen ved klipning er ikke så forskellig fra andre pedaler. Mange pedaler med vingeform har dog en styredel, der styrer din fod i position, hvilket gør det lettere at klippe ind.

Ægkostene har ikke det, så du bliver nødt til at være lidt mere specifik. Slip af pedalerne har en lidt anden fornemmelse; Shimano-pedaler har et klart punkt, hvor svømmeren slutter, og hvor du frigør dig selv fra din pedal. Med Eggbeatern har du ikke en klar fornemmelse af, hvor svømmeren slutter, spændingen øges bare, indtil du hopper af pedalen. 0 - 4287 km Mens du satte pedalerne i gang for første gang uden skobeskyttelse, blev det hurtigt klart, at det ville være ret skadeligt for de kulsynssko, mens pasformen var god.

Efter installation af skoskærme kunne jeg virkelig godt lide pedalfølelsen. Skoskærmene havde direkte kontakt med pedalernes vinger, hvilket betyder næsten ingen friktion og en meget glat fornemmelse af løft. Efter et par ture manglede malingen på fjedrene allerede, men det burde ikke være et problem i det lange løb, da fjedrene i rustfrit stål ikke ruster.

Jeg kørte på pedalerne i cirka 1700 km, indtil fjedrenes spænding svækkede en smule, og jeg havde lidt wobling fra venstre mod højre, når jeg udøvede magt. Problemet var, at skoprofilen ikke fik nok kontakt med pedalen, og at hullet betød en wobble, når der blev anvendt kraft. For at løse dette installerede jeg 1 mm slidbanehylstre og smurte pedalerne igen, når de blev samlet igen.

Slidbanekontaktmufferne sikrer en fast pasform mellem skoprofilen og pedalen, men dette førte også til friktion, når du drejer fødderne med en lille kraft i den ønskede vinkel. Efter et par hundrede kilometer blev dette mere acceptabelt igen, men ikke godt. Ved næsten 3.800 km begyndte den samme wibble fra side til side at komme tilbage, og efter yderligere inspektion af ærmerne, skjoldene og klamperne syntes de alle at have nået deres ende.

Skoskærmene viser dybe slidpunkter, og klamperne viser tydeligt slid, hvor de er forbundet med pedalen. Slidbanekontakthylstrene, som syntes godt, havde også nogle tegn på brug og havde ikke længere god kontakt med skoprofilen. På dette tidspunkt følte jeg meget let slid i lejerne, men ingen mærkbar leg, og jeg antager, at de varede cirka 1000 km længere, før de begyndte at lave irriterende støj eller bump.

På 4100 km demonterede jeg alt for at udskifte og servicere. Og i færd med at lave denne artikel nærmer jeg mig 4300 km med de udskiftede og uden problemer. NEM SERVICE OG GARANTI Afmontering af Eggbeater er en overraskende enkel proces, og du kan se min artikel om leje- og tætningsudskiftning til Crankbrothers Eggbeater Pedals for mere information om dette.

Du har stort set brug for et par standardværktøjer og Crankbrothers eget Pedal Refresh Kit. Du skal kunne vente på begge pedaler om en halv time. Ved nærmere inspektion af pedalkroppen blev det klart, at pedalernes vinger også er slidte.

De blødere messingskruer forhindrer normalt dette i at ske, men da jeg også bruger rustfrit stålskoskærme på de rustfrie stålvinger, fører det også til slid på vingernes kanter. Den nye dobbelte læbeforsegling forhindrer snavs i at komme ind i pedal, mens den ydre tætning blev revet fra mypedal. Kombineret med nye lejer kan det siges, at Crankbrothers har forbedret pålidelighed og holdbarhed.

Men det er kun en del af pedalen, der påvirkes. Den del af spindlen, der ikke påvirkes af de forbedrede tætninger, viste efter min mening let unormalt slid og rust. Malingen er virkelig tynd og ser ud til at skrælle let af, men der var også nogle tegn på rust under malingen.

Selvom jeg normalt ikke gider med det, skal jeg virkelig tjekke Crankbrothers garanti. De har et dårligt ry for pålideligheden af ​​disse pedaler og tilbyder nu 5 års garanti, de skal holde deres løfte - deres lejer, tætninger og lignende er ikke dækket af garantien, men spindlen skal være. Jeg kontaktede først webshoppen, hvor jeg købte pedalerne, og de fortalte mig, at det var uregelmæssigt slid.

Rust på en del, der er svær at røre ved, og malingen, der ruster nedenunder, er ikke noget, der efter min mening simpelthen kan spores tilbage til normal slitage, især hvis jeg har brugt den i mindre end et år og har 5 år garanti. Jeg havde ingen problemer med tidligere garantikrav med denne webshop, så jeg nåede ud til Crankbrothers direkte for en ny udtalelse, de var hurtige til at svare og fortalte mig, at nogle skader ser ud til at være på grund af slid, men andre dele er ikke. Da jeg kun sendte billeder, kunne de ikke afgive en klar erklæring, men (kort sagt) ville de møde mig halvvejs ved at sende mig ekstra spindler.

Det virkede som en rimelig løsning for mig. Så de arrangerede en lokal forhandler til at sende mig spindlerne. Det tog 8 dage fra den første kontakt med Crankbrothers til problemet til modtagelsen af ​​udskiftningsspindlerne, selv med et nyt pedal-opdateringssæt.

Hvilket ikke er det hurtigste, men bestemt ikke dårligt for et garantikrav. KONKLUSION: Crankbrothers Eggbeater-pedaler har et par gode funktioner, der er værd at overveje. Og det er slamhøjden og vægten, og til det ville jeg bruge dem igen til vinterløb.

Disse pedaler ser også ret godt ud, så længe malingen varer. De ikke-anodiserede dele har et tyndt lag maling og mister det ret hurtigt. Til foråret er dette ikke et problem, da det er rustfast, men spindlen er lavet af chromoly stål, som ruster ret hurtigt, når den udsættes for.

Jeg håber, de ændrer det i den næste iteration. Foråret mistede noget af sin spænding de første 2 tusind kilometer, men følte sig ikke yderligere svækket undervejs. Eggbeater-pedalernes tilpasningsevne er stor, men det er ikke fantastisk at skabe en situation, hvor du har brug for dem til at bruge pedalerne.

Heldigvis fungerer de godt ud af kassen, og med afstandsstykkerne, der fulgte med det, skal du være i stand til at få det til at fungere for dig. Brugervenlighed er altid et godt punkt, men behovet for regelmæssig vedligeholdelse er ikke - Shimano-pedaler sætter bjælken ekstremt højt med pedaler, der ser ud til at vare evigt. Efter min mening lyder det rimeligt at få serviceret dine pedaler hvert år.

Desværre har disse pedaler brug for det oftere, og så kommer vedligeholdelsesomkostninger i spil. Omkring 4000 km var jeg nødt til at udskifte skoafskærmninger, profilkontaktærmer og klamper. Lejerne var ikke helt slidte, men den ydre tætning var, så jeg brugte også pedalfriskesættet til at udskifte internerne med det samme.

Lad os sige, at du kører MTB cirka 8000 km om året, har den samme opsætning som mig og fortsætter med at køre på samme lejr for denne afstand. Dette vil føre til følgende vedligeholdelsesomkostninger: Det er i alt cirka 120 € om året. Disse er detailpriser, men de faktiske priser er ikke meget lavere end pedalerne.

Selvom pålideligheden er forbedret, er dette stadig høje vedligeholdelsesomkostninger, og det er bestemt billigere at køre XT-pedaler, hvilket jeg anser for at være en konkurrent i denne prisklasse. Jeg ville også have nævnt Time ATAC som et alternativ til pålidelighed, men i det seneste har de ikke været, hvad de plejede at være. Hvis du ser på Eggbeater 1 og måske endda 2, kan det faktisk være billigere at få nye pedaler hvert år end at vente, da pedalerne også kommer med et nyt sæt klamper.

Forskellen mellem Eggbeater 2 og 3 er i det væsentlige forskellen mellem Asteel eller rustfri stålvinger. Jeg har ikke testet Eggbeater 2, kan ikke med sikkerhed sige, at vingen vil ruste inden for et år, men der er bestemt noget at overveje, når du køber det. Crankbrothers garanti og eftersalgsservice vil være ret god, hvis du har et reelt problem med disse pedaler.

Men jeg spekulerer på, hvorfor de valgte et hurtigt rustende materiale som chromoly stål og påførte et så tyndt lag lak. Næsten alle andre dele af Eggbeater 3 er rustfri, så hvorfor ikke? tage et rustfrit stål, der kan modstå kræfterne som en spindel? I sidste ende tror jeg, at pedalerne er en forbedring i betragtning af fordele og ulemper og er velegnede til XC-kørere. Men Crankbrothers skal stadig lege med Eggbeater-pedalerne for at være virkelig konkurrencedygtige.

Tak for at se min anmeldelse af Crankbrothers Eggbeater 3 Pedaler og Trail Highlights. Så hvis det er det, du ønsker, skal du sørge for at abonnere, og du får besked, når en ny artikel går online. Hav en dejlig dag og vi ses næste gang.

Er alle clipsløse pedaler og sko kompatible?

Clipless: Et udtryk, du ofte ser ipedal/skomarked, men i dag er de fleste systemerklipfriså det siger sig selv.Kompatibilitet: Evnen til ensko, klampe ogpedalat 'passe' hinanden. Det skal de værekompatibel. For eksempel, og SPD klemme passer og SPD-kompatibel pedalog 2-holdkompatibel sko.17. maj 2021

At investere i et par cykelsko, hvad enten det er dit første eller dit femte par, er ikke et let køb. Pris, materialer, pasform og udseende varierer meget. Her er vores guide til at vælge dine perfekte cykelsko.

Mestre nu det største spørgsmål først, hovedtyperne af sko, som du kan købe. Racercykelsko og mountainbikesko Ved første øjekast ville forskellen være, at en roadcykelsko har en glat sål, der ikke kan gås på, mens mountainbikesko er designet til dette formål. De har en gribende sål i gummi, men faktisk der er en mere grundlæggende forskel, og det er, at landevejscykelsko har tre skruepedaler, som du kan bruge, så beslut dig for, hvilken type tur du vil gøre først, hvis det er en blanding af vej og off road, og en mountainbike-sko er sandsynligvis mere alsidig , men jeg forestiller mig, at du er her på grund af landevejscykelsko generelt emne i cykelsko refererer til stivhed, der refererer til sålens fleksibilitet, nu teorien antager, at jo stivere sålen, jo mere kraft kan du overføre til pedalerne og selvom det teknisk set er et spørgsmål, så føles det bestemt sådan, men der kan være en ulempe, og det er, at der er mere vibration fra vejen tilbage til dine fødder, hvilket kan føre til træthed hos mindre erfarne ryttere, og også stivheden i sålen betyder, at den forværrer eventuelle problemer i forbindelse med dårlig pasform, hvis du generelt lider under den, jo dyrere sko Jo stivere sålen, jo billigere sko har tendens til at have nylon såler end den næste, der har kulstof -forstærket nylon og derefter endelig en fuld kulstofsål, der ikke kun er stivere, men også lettere, hvilket er et andet stort salgsargument for sko, men pasform og funktion er meget vigtigere end let vægt.

Lad os derefter se på materialet i overdelen, som nu er de mest cykelsko lavet af et menneskeskabt materiale, men top-of-the-range sko ofte lavet af kængurulæder, det er dejlige ting, der krammer din fod og er meget, meget behagelig at have på, men for mig er der to rigtig vigtige Nogle ting at gøre Husk på dette, når du vælger overdelen til dit dias, og det er ventilation og rengøring af ventilation er meget bedre sko med meshpaneler, men de er sværere at hold rent, så et sort mesh er så godt, fordi det ikke fjerner snavs viser mit personlige valg Er noget som dette, hvor du har huller til ventilation, og det er derfor meget lettere at holde rent generelt, faktisk hvis du skriver en meget under dårlige forhold de syntetiske fibre er meget lettere at passe på naturlige fibre er mere temperamentsfulde Lukninger næste og det Der har været mange, mange stilarter på markedet, disse handler om meget populære lige nu De er hurtige De er lette og de er pålidelige snørebånd er også lidt comeback, især i retro-orienterede sko. Derefter kan linierne med velcro og spænder stadig ikke overvindes. Generelt fungerer de alle godt. Alt du skal gøre er at vælge, hvilket udseende du kan lide. Så det er hvad man skal passe på, men hvad med dig som person? Nå, du skal være lige så opmærksom på dine cykelsko som på en løbesko eller en vandresko, hvis det er absolut alt, skal du altid prøve og prøve med en cykelstrømpe og huske, du skal kun have et par af cykelsokker, hvis du har brug for mere varme, så læg dem på. Læg dem over skoen og ikke under denne sko, når du prøver den, selvfølgelig Vær opmærksom på længden, men også til bredden og volumen af ​​skoen for nogle mennesker er virkelig meget vigtigt at have en bredere sko for at undgå at klemme undgå, for andre bliver du nødt til at kigge efter en smallere sko for at sikre, at du rent faktisk kan lukke skoen ordentligt, vær opmærksom på, hvor let det er for din fod at løfte ud, mens du sæt skoene på, prøv skoene, stå på tåerne og se om du overhovedet kan bevæge din hæl. En god hælkop er meget vigtig. Hvordan skal det være en hukommelse og også til kraftoverførsel.

Nu har jeg allerede behandlet temperaturproblemet, da nogle mennesker lider af varme fødder, mens de kører, så det er værd at være opmærksom på ventilation, når man køber friktionsopbygning fra at sidde i sadlen i timevis, så dette er et pasformsproblem og du måske eller måske nødt til at tænke over det Din klampeposition Personligt har jeg aldrig rigtig lidt af varme fødder under kørslen, på trods af racing i temmelig forfærdelige varmeforhold tidligere, meget vigtigere for mig er manglen på ventilationsåbninger i sålen, hvis du har en sko om vinteren, og der er ventilationsåbninger der, har jeg en Opus. Det vil stadig gøre dine fødder kolde. Jeg tror, ​​at en solid sjæl som denne er langt mere alsidig, hvis du kører i tempererede klimaer, så der går du så en fløjte -stop-tur, når du vælger dine cykelsko, din pasform og stivhed, og de to vigtigste parametre, der følges nøje af materialerne i de øverste piger og også af lås og glem ikke udseendet. Køb altid et par cykelsko, som du kan lide, og jeg synes, de skal altid være hvide. Jeg kan godt lide de sorte. Nej ved.

Hvis du vil købe hvide cykelsko, skal du helt sikkert se denne artikel ovenfor om, hvordan du rengør dine cykelsko, og uanset hvilken farve alle skal være opmærksomme på, hvor din sko er, så klik der for at se en artikel, der forklarer nøjagtigt hvordan man gør det, og selvfølgelig, når du har gjort alt hvad du skal gøre for at abonnere på GcN ved at klikke på mig. Må jeg spørge nogle af disse sko, kan jeg få dem? nogle få? kun en. du er væk. ebay okay tre dage

Hvor mange farvemåder findes crankbrothers stempelsko på? *?

DetFrimærkeerledigi syv forskellige udgaver: Toppen af ​​sortimentetFrimærkeBOA-udgave i sort,FrimærkeSpeed ​​blonder i tofarveraf rød og grå eller sort og grøn, ogFrimærkeBlonder i fire forskelligefarver, alt fra sort alt for traditionalisterne, helt til Fabio Wibmer Signature14. dec 2020

Hvad sker der Pedallers I dag har vi en gave, den ting der er i den boks.

Så vi udpakker for det i dag, og forhåbentlig bygger vi det snart op her i en artikel. Hæng tæt! Her kommer en unboxing. Okay, så lad os komme ind på det, um.

Beklager den aktuelle opsætning. På ingen måde har jeg (jeg) fundet ud af, hvordan jeg organiserer dette rum, ah, jeg ved bare hvor med kameraerne der er på plads, sandsynligvis bruger jeg et computerbord, og måske tænker jeg ikke på det som et drop-down skrivebord fungerer også. Lad os alligevel komme ind på det.

Så jeg bestilte disse direkte fra CrankBrothers. Forhåbentlig ved vi alle, hvordan dette fungerer. Farver ser lige så godt ud som online eller ser ikke lige så gode ud online.

Forhåbentlig går de med det, jeg holder på med. Åbn dem nedenfra. Lad os være, intet særligt.

Disse er de nye CrankBrothers Stamps (1) Limited Edition i den nye turkisfarve. Jeg har faktisk de samme pedaler i blåt på Trek, som de fleste af jer sandsynligvis har set. Så vi går ikke ind i det for meget.

Jeg må sige, at jeg virkelig kan lide disse pedaler. Frimærkerne 1 er meget robuste, jeg har ikke haft nogen problemer med min. Tag dem ud Jeg synes, vi skal alligevel tage dem ud af kassen.

Burde have medbragt et par wire cutters eller noget, dumme lynlås. Så CrankBrothers giver dig en pedal pænt på skærmen, og af en eller anden grund sætter de dig i en lynlås, skjult lomme, så. Kom og prøv ikke at klemme stifterne, fordi dette er en rigtig god taske.

Gem dem til små ting, andre ting. De er mærket. Meget lille, men de er mærket, dette er den venstre pedal.

Dette er den rigtige pedal, hvor godt disse ser ud på cyklen er et ventetid. Det være sig, hvis du har set live stream, har du sandsynligvis set det nu. Hvis du ikke har set live stream.

Snart! Det fungerede ret godt. Nu sker det. De giver dig instruktioner, men hvem læser instruktioner? Der er nogle vigtige ting her oooohhhh CrankBrothers-klistermærke! Okay så ah lad os stoppe og sætte dem på den nye cykel, der stadig er i den kasse, ignorere det faktum.

Butikken er et rod. Jeg forbereder mig på en tur til NC. Pedalerne er på cyklen.

Som jeg sagde, hvis du havde set live stream, så vi cyklen bygges. Du så også den lille lille fejltagelse, jeg lavede, se live stream (afspilning), den er stadig aktiv, um, så afsluttende noter. 1 - intet betalt sponsorat Jeg fik disse pedaler ud af mine egne penge betalt ket.2 - gå med ordet farven, der står på siden, ikke den farve, du ser på siden.

Bogstaveligt talt gik jeg gennem et par forskellige computere, et par forskellige skærme, og disse ting så meget ens ud (cykelfarven) på næsten hver eneste skærm, jeg så ud, men skete ikke. Så pedalerne selv er helt fantastiske, jeg gør dem til denne tur. Jeg bringer nogle klipløse pedaler, men jeg tror, ​​at det nye farveskema bliver grønt og lilla.

Lilla bliver meget lettere, uanset om den passer, kun lilla er lilla. Så tilbage til pedalerne, ikke betalt. Jeg betalte det for min egen lomme.

Jeg sælger sandsynligvis disse, fordi de ikke rigtig følger med alt, hvad jeg har, og jeg får et lilla sæt, der følger med flaskeholderen. Det er alligevel det. Hold øje med denne artikel og et par andre unboxings, som jeg vil sende i løbet af de næste par uger (måneder!).

Jeg vil forsøge at poste daglige vlogs under denne rejse, det vil eller ikke ske, men i det mindste vil jeg forsøge at holde mig informeret om, hvor jeg er, og hvad jeg gør hver dag og den næste dag. Alligevel NC, hvis du er ude i NC, skal du holde øje med mig. Tjek min Instagram-side.

Links i beskrivelsen til Instagram og hold øje med historien, historier vil fortælle dig, hvor jeg er Indtil da, tak fordi du træder med mig! Venligst lide, del og abonner! Klik på klokken for at blive informeret om nye artikler! De indstillede bogføringstider er i øjeblikket suspenderet.

Er æggeslagere SPD?

Kendt medlem. Ja, de taler omSPDkompatible sko, der er kompatible med ægsneglersko ikke om krydsende klamper og pedaler.31. mar 2010

sidde i cyklus

Er Shimano klamper kompatible med Crank Brothers?

Mens mange ikke-Shimano''SPD-kompatibel'pedaler kan se ens ud, det er MEGET sjældent, at du finder ikke-Shimanopedaler, der fungerer korrekt medShimanomærkeklamperog omvendt. For at besvare dit spørgsmål direkte, ja,Crank BrosPræmieKlampeer den, du vil have.11. maj 2020

Hvornår skal jeg udskifte mine Crank Brothers-klamper?

Crank Brothersanbefalerudskiftningdetklamperhver 500. time eller deromkring (fra installationsvejledningen). Ifølge instruktionerne skalklamperer lavet af et blødt materiale, så de slides hurtigere end pedalkroppen.10. aug 2006

Er det farligt at bruge pedaler uden klip?

En af de største løgne fortalt i cykelindustrien er, atpedaler uden kliper ikke merefarligtend lejligheder, og at de ikke øger dinrisikoalvorlige kvæstelser. Nye ryttere får at vide, at de bare er “forskellige” fra lejligheder, og at ingen af ​​dem er sikrere.

Er Egg Beaters SPD-kompatible?

ViljeSPDklamper fungerer på Crank BrosÆggeslagere? Ja. Du kan bruge standard ShimanoSPDklemmer medÆgVispedaler. Stadig producenterne afÆggeslagereved detkompatibiliteter vigtigt, så SPD'er fungerer fint.

Hvor ofte skal du udskifte SPD-pedaler?

Speedplay anbefalerudskiftningditklamperhver 3.000til5.000 miles, men som nævnt afhænger det af din kørestil, forhold oghvor meget dugå rundt i dem.

Hvilken slags sko laver Crank Brothers?

På forretningssiden af ​​sine nye sko hævder Crank Brothers, at det har designet ydersålgrænsefladen, så den passer sammen med sine egne pedaler. Så Stamp-skoen er designet til Stamp-pedalen, Mallet-skoen med Mallet-pedalen og Mallet E-skoen med Mallet E-pedalen. Dette er et relativt nyt koncept.

Er der et mellemrum for Crank Brothers cleats?

Begge sko leveres med et mellemlag specielt til brug med Crank Brothers klamper. Da gummiet omkring pedallegemet slides over tid, kan dette mellemrum fjernes for at stramme enhver skråning, der udvikler sig mellem sko og pedal.

Hvilke slags snørebånd bruger Crank Brothers?

Noget, der gør Crank Brothers sko linje unik, er at rytteren kan vælge mellem tre lukninger til hver sko. Gode ​​gamle snørebånd er den billigste løsning. Crank Brothers bruger en rund blonder og stofstyr til den nederste del af skoen med to snørehår øverst.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Gatorade vs vand - holdbare løsninger

Er Gatorade bedre end vand til dehydrering? Pedialyte og Gatorade er begge designet til at forhindre eller behandle dehydrering. Faktisk takket være deres elektrolytindhold er de mere effektive end vand ved rehydrering. г.

Utah cykel love - enkle svar på spørgsmål

Er det ulovligt at cykle på fortovet i Utah? I modsætning til mange stater i landet hedder det i Utah-loven, at cyklister kan køre på fortovet. Cyklister har lov til at køre på fortove uden for bykvarterer. I Salt Lake City er fortovscykling forbudt i kvadratområdet mellem North Temple, 500 South, 400 West og 200 East.2 2016.

Morgenmad på 600 kalorier - almindelige spørgsmål

Er det OK at spise 600 kalorier til morgenmad? Som en del af sin One You-kampagne anbefaler PHE voksne, der sigter mod en 400-600-600 diæt, hvilket betyder, at vi ikke spiser mere end 400 kalorier til morgenmad og 600 kalorier til frokost og middag. Det resterende anbefalede daglige kalorieindtag (2.000 for kvinder og 2.500 for mænd) kan tages op med snacks. 6 мар. 2018 г.

Ibis ripmo til salg - komplet manual

Hvor meget vejer Ibis Ripmo? Ripmo vejer en svag 6. 25 kg med et DPX2-stød og komplette byggerier starter ved 28 kg.

Brød, der er godt for dig - hvordan man løser det

Hvilket brød er bedst til vægttab? I en undersøgelse mistede folk på en diæt med lavere kalorieindhold, der omfattede fuldkorn, såsom fuldkornsbrød, mere mavefedt end dem, der kun spiste raffinerede korn, såsom hvidt brød og hvid ris. Hele korn giver flere vitaminer, mineraler og fibre end raffineret. Men at overdrive fuldkornsbrød kan også tilføje pund. г.

Sådan forhindres mavepine - søg efter løsninger

Hvad kan jeg spise for at stoppe mavesmerter? Forkortelsen 'BRAT' står for bananer, ris, æbleauce og toast. Disse kedelige fødevarer er milde på maven, så de kan hjælpe med at forhindre yderligere maveforstyrrelser.